Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Baleno II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Baleno II
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 94
    • 95
    • 20 / 95
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    1888
    36931
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreasg last edited by

      Φιλε poliviosfp δυστυχως δεν υπαρχει δυνατοτητα test drive για μια ολοκληρη ημερα ωστε να κανω την καθημερινη διαδρομη οπως επισης δεν υπαρχει baleno νοικιαρικο στην περιοχη μου. Περασα απο την αντιπροσωπεια της suzuki και ειπα στον πωλητη τα χλμ που κανω τον χρονο καθως και την διαδρομη που ακολουθω και παραδεχτηκε και ο ιδιος οτι δεν συμφερει απο αποψη καταναλωσης οπως ενα diesel αυτοκινητο. Οποτε ακυρο το baleno. Κριμα γιατι μου αρεσε και καλυπτε ολους τους αλλους τομεις που θελω με το παραπανω.
      Φιλε Lap θα παρω αυτοκινητο για 10+ χρονια υγεια να εχουμε. Δεν ειναι πλεον τοσο ευκολο για μενα να αλλαζω αυτοκινητο καθε 4-5 χρονια. Οποτε θελω να ειμαι οσο πιο ησυχος γινεται απο αποψη βλαβων και προβληματων γι αυτο και θελω να παρω καινουργιο αυτοκινητο. Θα μου πεις τα καινουργια δεν βγαζουν προβληματα? Τυχερα ειναι αυτα,τουλαχιστον ψυχολογικα θα νιωθω πιο σιγουρος. Φιλος πηρε yaris με 23.000 χλμ πριν 2 χρονια και τωρα στα 60.000 χλμ του ειπαν οτι το dpf ειναι γεματο και στο επομενο service θα του κανουν καθαρισμο. Αυτοκινητο που οδηγηται 95% εκτος πολης με μεγαλες ταχυτητες και ανεφοδιασμο απο 'δοκιμασμενα' πρατηρια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Δεν μου φαινονται και πολυ καλα τα πρατηρια και η ποιοτητα καυσιμου καθως ιδιαιτερα στο ντιζελ η ποιοτητα του καυσιμου επιρεαζει πολυ εντονα την παραγομενη αιθαλη και μπλοκαρε το φιλτρο.
        Υπαρζουν και κινητηρες ντιζελ με πολυ καλη λειτουργια καθαρισμου μικροσωματιδιων οπως της ρενω με την χρηση ενος ακομα μπεκ ψεκασμου μεσα στο φιλτρο με αποτελεσεμα να αναπτυσει πολυ ευκολα υψηλες θερμοκρασιες και να τα καιει ολα.
        Ποσο κοστιζει ενας ενεργητικος καθαρισμος του φιλτρου σε αντιπροασωπεια να τον κανεις μολις αγορασεις μεταχειρησμενο και να τελειωνεις με τις αμφιβολιες;

        Στο Κμ77 αναφερει κατι που δεν το βρηκα αλλου. Λεει πως το υβριδικο συστημα στην ουσια λειτουργει ως τις 3900 σαλ. Απο εκει και πανω μαλλον κοβεται η λειτουργια του.
        Αρα ακομα και με κατεβασμα ταχυτητας δεν μπορει να εχει δυνατη επιταχυνση που περιμενεις απλα ειναι αισθητη η βοηθεια του μεσα στην πολη οπου οπως αναφερει παρακατω, δεν θυμιζει ατμοσφαιρικο κινητηρα.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreasg last edited by

          Το φιλτρο πετρελαιου βγηκε πολυ καθαρο,τον ρωτησαν απο που βαζει diesel γιατι τους εκανε εντυπωση στην αντιπροσωπεια. Τωρα για το dpf δεν γνωριζω τι και πως. Δεν ξερω το κοστος για καθαρισμο,δεν του ειπαν,στο επομενο service θα δειξει.
          Ειμαι της αποψης κατωτερο και καινουργιο παρα ανωτερο και μεταχειρισμενο οταν αγοραζεις αυτοκινητο για 10+ χρονια. Αυτο εκανα στις 3 προηγουμενες αλλαγες αυτοκινητου και δεν το μετανιωσα. Μεχρι την πωληση τους δεν αντιμετωπησα ιδιαιτερα προβληματα πλην λογικων φθορων απο την χρηση,δεν με αφησε ποτε κανενα στο δρομο και απο το 1999 που εχω οδικη δεν την χρειαστηκα ποτε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Δυστυχώς το εν λόγω μοντέλο Toyota έχει θέμα με το φίλτρο. Υπάρχουν πολλές αναφορές για προβλήματα μπουκώματος. Φίλος που το έχει το καθάρισε στα 80000χλμ και στα 108 ξαναμπούκωσε και το έβγαλε τελείως. Λάθος βέβαια και αυτό. Αν θυμάμαι καλά κάτι συμβαίνει με το άκαυστο πετρέλαιο της αναγέννησης που επιστρέφει στο καρτερ (?). Ίσως λέω και χαζομάρα βέβαια. Βέβαια η έκπληξη της αντιπροσωπείας μάλλον σε θέατρο μου κάνει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andreasg last edited by

              Και σε ενα opel combo 1.3 cdti που ειχα πριν κανα χρονο στην αντιπροσωπεια της opel που ειχα παει για αλλαγη φιλτρου πετρελαιου το ιδιο μου ειχαν πει και ειχα δει. Εχω δει φιλτρο πετρελαιου απο opel astra 1.7 cdti που στις 10.000 χλμ που εγινε αλλαγη ηταν μαυρο χαλι. Εγω στο δικο μου το αλλαζα καθε 30.000 χλμ και ηταν η μερα με την νυχτα με το δικο μου καθαροτερο κατα πολυ. Το astra εβαζε στην Αθηνα και εγω επαρχια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                poliviosfp last edited by

                Είδα στην έκθεση εχτές στα γρήγορα μια fabia. Παιδιά από χώρους είναι το μισό από το baleno. Σαφώς το αισθάνεσαι πιο στενό μέσα, πίσω ο χώρος για τα γόνατα δεν έχει καμία σχέση, ενώ το πολύ ψηλό τούνελ πίσω κάνει δύσκολα τα πράγματα. Απογοήτευση. Καμία επαφή σε σύγκριση με το μπαλένο.
                Στα περί ποιότητας, είχε διαθέσιμη την φτωχή έκδοση (ούτε καν δερμάτινο τιμόνι) και μου θύμισε τις εκδόσεις του μπαλένο στην ινδία που δεν έχουν κυριολεκτικά τίποτα. Σκληρά πλαστικά παντού, περιστροφικά διακοπτάκια της πλάκας, υφάσματα μέτρια. Μάλιστα είχε ένα και προς πώληση το οποίο ήταν από νοικιάρικο παρότι το τελευταίο μοντέλο. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά φαίνεται ότι θα γεράσει πολύ άσχημα. Μεγάλες φθορές σε καθίσματα, πλαστικά που είχαν αρχίσει να ασπρίζουν κτλ.
                Το καλό με τους Γερμανούς βέβαια είναι ότι έχουν πολύ μεγάλη δυνατότητα διαφοροποίησης στις εκδόσεις τους. Οι πολυτελείς εκδόσεις καταφέρνουν και κρύβουν την φτήνια των βασικών εκδόσεων και δείχνουν πιο πρίμιουμ με τα χρώματα στις ταπετσαρίες, τους χρωατισμούς στο ταμπλό κτλ. Αυτά είναι τα καλά που προσφέρουν οι οικονομίες κλίμακας πουλώντας 3 ίδια αμάξια με διαφορετικά σήματα (πόλο, φάμπια, ίμπιζα).
                Τέλος πάντων, δεν πιστεύω ότι είναι δίκαιο να συγκρίνεται μια φάμπια με ένα μπαλένο αλλά μάλλον με ένα ραπιντ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Εχει την γωνια στο κατω μερος του ταμπλο που ακομα και να θες να βαλεις το καθισμα πιο μπροστα βρισκει το γονατο. Εκτος αν οδηγεις με πιο κλειστα τα ποδια οποτε δεν εχει θεμα.

                  Πισω εναι μικρο σαν μινι πολης, οταν βαλεις το καθισμα σε θεση που να βολευεσαι ως οδηγος.
                  Το ταμπλο εχει μικροτερο βαθος απο τα αλλα της κατηγοριας και ενισχυει την αισθηση μικροτερου αυτοκινητου.

                  Η αληθεια ειναι πως το φαμπια στηριζεται σε μια εξελιξη του προηγουμενου πατωματος αλλα με εκτεταμενη χρηση πολυ καλης ποιοτητας χαλυβα με πολυ υψηλες αντοχες. Χρησιμοποιησε καποια μερη της mqb πλατφορμας σε συνδιασμο με την παλια. Αυτο ισως θα μπορουσε να το εκμεταλευτει παρουσιαζοντας καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του, οπως το καροκ.

                  Γενικα στο χωροταξικο, το φαμπια εκπροσωπει την παλαιοτερη γενια των σουπερμινι, το μπαλενο εκπροσωπει με τα οποια ελαττωματα του την επομενη γενια.

                  Στα συν του, ο επιλογεας ταχυτητων που εχει ωραια αισθηση στις αλλαγες και η ποιοτητα συναρμολογησης και υλικων του αμαξωματος-σασι σε σημεια κλειδια με λειζερ οπως π.χ η οροφη δινοντας του ετσι υψηλες τιμες συνολικης ακαμψιας αμαξωματος.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    poliviosfp last edited by

                    Κάνω copy από τις μετρήσεις του HonestJohn που μετράει πραγματική κατανάλωση vs claimed
                    https://www.honestjohn.co.uk/fuel-calcu ... m=10%2C000

                    Baleno 1.0T Official MPG 64.2 mpg Real MPG 56.9 mpg

                    Ibiza 1.0Tsi (115hp) 2017 Official MPG 60.1 mpg Real MPG 38.0 mpg

                    Skoda
                    Rapid Spaceback (2013 - )
                    1.0 TSI 110ps SE Sport 5dr Official MPG 51.4 mpg Real MPG 45.5 mpg

                    Volkswagen
                    Polo (2017 - )
                    1.0 TSI 95ps 5speed SE 5dr Official MPG 64.2 mpg Real MPG 40.1 mpg

                    Nissan
                    Micra (2017 - )
                    0.9 Ig-T 90 Bose Personal Edition 5dr Official MPG 61.4 mpg Real MPG 44.8 mpg

                    Ford
                    Fiesta (2017 - )
                    1.0T 100ps Zetec EcoBoost 5dr Official MPG 65.7 mpg Real MPG 42.3 mpg

                    Honda
                    Insight (2009 - 2014)
                    1.3 IMA HE CVT 5dr Οfficial MPG 68.9 mpg Real MPG 50.9 mpg

                    Citroen
                    C3 (2017 - )
                    1.2 Puretech 110 Flair Auto Start+Stop 5dr Official MPG 57.6 mpg Real MPG 42.5 mpg

                    Peugeot
                    208 (2012 - )
                    1.2 110 Puretech Allure EAT6 Start+Stop 5dr Official MPG 62.8 mpg Real MPG 41.2 mpg

                    Honda
                    Jazz (2015 - )
                    1.3 i-VTEC EX 5dr Official MPG 54.3 mpg Real MPG 53.0 mpg

                    Τεράστιες αποκλίσεις στις πραγματικές καταναλώσεις όλα τα διάσημα, πολυδιαφημισμένα σουπερμινι..Καλά κανένας δεν έχει πάρει χαμπάρι τι κοροϊδία πέφτει στον καταναλωτή;
                    Λαμπρή εξαίρεση το jazz.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      barimagas last edited by

                      Αυτο που δεν εχουμε παρει χαμπαρι ειναι τα mpg, ουτε σε μιλια μετραμε ουτε σε γαλονια.

                      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        poliviosfp last edited by

                        http://mpg.webix.co.uk/
                        Αυτό είναι το πρόβλημα; Πρακτικά αν τα βάλεις στο κομπιουτεράκι βλέπεις ότι τα 4 και 4.5 λίτρα που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι κοντά στα 7 σε καθημερινές συνθήκες κίνησης. Αφού το τουρμπάτο μπαλένο έχει στην καθημερινή ζωή 5 λίτρα το 1.2 και το υβριδικό θα είναι χαλαρά μισό λίτρο παρακάτω σε οικονομική οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες.

                        υ.γ.
                        Τελικά το έχουν δοκιμάσει το 1.2 για πραγματική κατανάλωση και να τα στοιχεία
                        Suzuki Baleno (2016 - ) 1.2 Dualjet SZ3 5dr
                        Official MPG 67.3 mpg Real MPG 60.5 mpg ---->4.7λιτρα/100χμ

                        Εδώ μετρήσανε το 1000αρι 0-100 στα 9.2
                        https://www.autoblog.gr/2016/12/06/test ... oosterjet/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          poliviosfp last edited by

                          http://www.carseatcover.eu/car-seat-cov ... ki-baleno/

                          Μια πολύ καλή εταιρία που βγάζει καλύμματα για τα baleno όπως και για άλλα αμάξια, ραμμένα σε κάθε μοντέλο ξεχωριστά οπότε έχει καλή εφαρμογή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            niktac last edited by

                            Τέτοια που θα βρούμε?

                            https://www.apiuistore.xyz/17pcset-car- ... -16367.htm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              poliviosfp last edited by

                              Που χρησιμεύουν αυτά; Εγώ έχω βάλει πάντως αυτό το ελαστικό προστατευτικό στο κάτω πλαστικό γιατί πατάνε τα μικρά για να ανέβουν στο παιδικό καθισματάκι και θα προκαλούσαν φθορά στα πλαστικά. Κολλάει με ταινία διπλής και φαίνεται πολύ διακριτικό.
                              https://www.ebay.co.uk/itm/35-Black-SUV ... 0011.m1850
                              Σκέφτομαι να βάλω και προστατευτική ταινία στα πλαστικά που είναι το πλαίσιο για τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων. Και αυτά τα πλαίσια χαράσσονται εύκολα.

                              Βλέπω επίσης ότι γνήσιος προφυλακτήρας στο ebay κάνει μόνο 90ε.
                              https://www.ebay.co.uk/itm/2015-2017-GE ... 1438.l2649
                              Αυτά είναι καλά νέα γιατί λογικά τα ανταλλακτικά του θα είναι πολύ φτηνά. Πολύ σημαντικό για αμάξι στις μέρες μας να μην σκας 500αρικα για προφυλακτήρες κτλ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Προμηθευτες του μπαλενο στο εργοσταδιο στην ινδια
                                Για αυτο τελικα η αξιοπιστια των περιφερειακων εξαρτηματων ειναι κατι σχετικο στα αυτοκινητα ανεξαρτητως κατηγοριας και προελευσης. Βεβαια η επιλογη των προμηθευτων μπορει εν μερη να χαρακτηρισθει ως αξιοπιστια

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nontaskatsaras last edited by

                                  Camshaft 'mahle', σκυλί του πολέμου θα είναι, κάτι τέτοια ήταν κ στα Ρενώ 19-21 νομίζω!

                                  Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    poliviosfp last edited by

                                    Επίσης οι 16αρες ζάντες είναι ΕΝΚΕΙ, η μπαταρία panasonic και η τουρμπίνα IHI.
                                    Σχετικά με τους προμηθευτές, το όνομα καθεαυτό δεν λέει τίποτα. Το θέμα είναι να γνωρίζει κανείς με τι ποσοστά αστοχίας παραγγέλνει το κάθε εργοστάσιο. Εκεί παίζεται η τιμή και η ενδεχόμενη αξιοπιστία.

                                    Ένα ωραίο φωτογραφικό συγκριτικό με το jazz
                                    https://www.caradvice.com.au/471485/hon ... on/photos/

                                    Όταν τα έβλεπα στην έκθεση μου είχε κάνει εντύπωση πόσο πιο άνετα καθόμουνα μπροστά και ειδικά πίσω σε ένα jazz σε σχέση με civic hatch. Είναι κρίμα που αν και μεγαλώνουν όλα τα hatch έχουν χάσει την αίσθηση της πρακτικότητας. Καταλήγεις να οδηγείς μαούνα και με ένα σουπερμίνι να είσαι πιο άνετος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Δεν φανταζομαι το τζαπαν να ζηταει λιγοτερο ποσοστο αστοχιας απο το αντιστοιχο ινδικο. Ποσο μαλλον οταν το μπαλενο πωλειται ως εισαγωγη στην ιαπωνια και δεν κατασκευαζαεται εκει περα απο τον τουρμπο κινητηρα και το αισιν κιβωτιο.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:

                                        Όταν τα έβλεπα στην έκθεση μου είχε κάνει εντύπωση πόσο πιο άνετα καθόμουνα μπροστά και ειδικά πίσω σε ένα jazz σε σχέση με civic hatch. Είναι κρίμα που αν και μεγαλώνουν όλα τα hatch έχουν χάσει την αίσθηση της πρακτικότητας. Καταλήγεις να οδηγείς μαούνα και με ένα σουπερμίνι να είσαι πιο άνετος.

                                        Όπως τα λες!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          poliviosfp last edited by

                                          Πώς θα αντιμετωπίζατε ένα baleno sport αλά swift sport; Δεν θα γέμιζε ωραία και έξυπνα την κατηγορία, των γρήγορων οικογενειακών στα 4μ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Βασικα θα ταν πολυ καλη ιδεα.

                                            Με 140 αλογα
                                            1000 κιλα βαρος
                                            Καλο τιμονι, φρενα και αναρτησεις.
                                            Ενα καλο αυτοματο της αισιν και μιας και κατασκευαζεται στην ινδια σε πολυ καλη τιμη.

                                            Αν και σε τετοιες γρηγορες φθηνες κατασκευες το ιμπιζα φε εχει φοβερο πακετο.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 20 / 95
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr