-
Φιλε poliviosfp δυστυχως δεν υπαρχει δυνατοτητα test drive για μια ολοκληρη ημερα ωστε να κανω την καθημερινη διαδρομη οπως επισης δεν υπαρχει baleno νοικιαρικο στην περιοχη μου. Περασα απο την αντιπροσωπεια της suzuki και ειπα στον πωλητη τα χλμ που κανω τον χρονο καθως και την διαδρομη που ακολουθω και παραδεχτηκε και ο ιδιος οτι δεν συμφερει απο αποψη καταναλωσης οπως ενα diesel αυτοκινητο. Οποτε ακυρο το baleno. Κριμα γιατι μου αρεσε και καλυπτε ολους τους αλλους τομεις που θελω με το παραπανω.
Φιλε Lap θα παρω αυτοκινητο για 10+ χρονια υγεια να εχουμε. Δεν ειναι πλεον τοσο ευκολο για μενα να αλλαζω αυτοκινητο καθε 4-5 χρονια. Οποτε θελω να ειμαι οσο πιο ησυχος γινεται απο αποψη βλαβων και προβληματων γι αυτο και θελω να παρω καινουργιο αυτοκινητο. Θα μου πεις τα καινουργια δεν βγαζουν προβληματα? Τυχερα ειναι αυτα,τουλαχιστον ψυχολογικα θα νιωθω πιο σιγουρος. Φιλος πηρε yaris με 23.000 χλμ πριν 2 χρονια και τωρα στα 60.000 χλμ του ειπαν οτι το dpf ειναι γεματο και στο επομενο service θα του κανουν καθαρισμο. Αυτοκινητο που οδηγηται 95% εκτος πολης με μεγαλες ταχυτητες και ανεφοδιασμο απο 'δοκιμασμενα' πρατηρια. -
Δεν μου φαινονται και πολυ καλα τα πρατηρια και η ποιοτητα καυσιμου καθως ιδιαιτερα στο ντιζελ η ποιοτητα του καυσιμου επιρεαζει πολυ εντονα την παραγομενη αιθαλη και μπλοκαρε το φιλτρο.
Υπαρζουν και κινητηρες ντιζελ με πολυ καλη λειτουργια καθαρισμου μικροσωματιδιων οπως της ρενω με την χρηση ενος ακομα μπεκ ψεκασμου μεσα στο φιλτρο με αποτελεσεμα να αναπτυσει πολυ ευκολα υψηλες θερμοκρασιες και να τα καιει ολα.
Ποσο κοστιζει ενας ενεργητικος καθαρισμος του φιλτρου σε αντιπροασωπεια να τον κανεις μολις αγορασεις μεταχειρησμενο και να τελειωνεις με τις αμφιβολιες;Στο Κμ77 αναφερει κατι που δεν το βρηκα αλλου. Λεει πως το υβριδικο συστημα στην ουσια λειτουργει ως τις 3900 σαλ. Απο εκει και πανω μαλλον κοβεται η λειτουργια του.
Αρα ακομα και με κατεβασμα ταχυτητας δεν μπορει να εχει δυνατη επιταχυνση που περιμενεις απλα ειναι αισθητη η βοηθεια του μεσα στην πολη οπου οπως αναφερει παρακατω, δεν θυμιζει ατμοσφαιρικο κινητηρα. -
Το φιλτρο πετρελαιου βγηκε πολυ καθαρο,τον ρωτησαν απο που βαζει diesel γιατι τους εκανε εντυπωση στην αντιπροσωπεια. Τωρα για το dpf δεν γνωριζω τι και πως. Δεν ξερω το κοστος για καθαρισμο,δεν του ειπαν,στο επομενο service θα δειξει.
Ειμαι της αποψης κατωτερο και καινουργιο παρα ανωτερο και μεταχειρισμενο οταν αγοραζεις αυτοκινητο για 10+ χρονια. Αυτο εκανα στις 3 προηγουμενες αλλαγες αυτοκινητου και δεν το μετανιωσα. Μεχρι την πωληση τους δεν αντιμετωπησα ιδιαιτερα προβληματα πλην λογικων φθορων απο την χρηση,δεν με αφησε ποτε κανενα στο δρομο και απο το 1999 που εχω οδικη δεν την χρειαστηκα ποτε. -
Δυστυχώς το εν λόγω μοντέλο Toyota έχει θέμα με το φίλτρο. Υπάρχουν πολλές αναφορές για προβλήματα μπουκώματος. Φίλος που το έχει το καθάρισε στα 80000χλμ και στα 108 ξαναμπούκωσε και το έβγαλε τελείως. Λάθος βέβαια και αυτό. Αν θυμάμαι καλά κάτι συμβαίνει με το άκαυστο πετρέλαιο της αναγέννησης που επιστρέφει στο καρτερ (?). Ίσως λέω και χαζομάρα βέβαια. Βέβαια η έκπληξη της αντιπροσωπείας μάλλον σε θέατρο μου κάνει...
-
Και σε ενα opel combo 1.3 cdti που ειχα πριν κανα χρονο στην αντιπροσωπεια της opel που ειχα παει για αλλαγη φιλτρου πετρελαιου το ιδιο μου ειχαν πει και ειχα δει. Εχω δει φιλτρο πετρελαιου απο opel astra 1.7 cdti που στις 10.000 χλμ που εγινε αλλαγη ηταν μαυρο χαλι. Εγω στο δικο μου το αλλαζα καθε 30.000 χλμ και ηταν η μερα με την νυχτα με το δικο μου καθαροτερο κατα πολυ. Το astra εβαζε στην Αθηνα και εγω επαρχια.
-
Είδα στην έκθεση εχτές στα γρήγορα μια fabia. Παιδιά από χώρους είναι το μισό από το baleno. Σαφώς το αισθάνεσαι πιο στενό μέσα, πίσω ο χώρος για τα γόνατα δεν έχει καμία σχέση, ενώ το πολύ ψηλό τούνελ πίσω κάνει δύσκολα τα πράγματα. Απογοήτευση. Καμία επαφή σε σύγκριση με το μπαλένο.
Στα περί ποιότητας, είχε διαθέσιμη την φτωχή έκδοση (ούτε καν δερμάτινο τιμόνι) και μου θύμισε τις εκδόσεις του μπαλένο στην ινδία που δεν έχουν κυριολεκτικά τίποτα. Σκληρά πλαστικά παντού, περιστροφικά διακοπτάκια της πλάκας, υφάσματα μέτρια. Μάλιστα είχε ένα και προς πώληση το οποίο ήταν από νοικιάρικο παρότι το τελευταίο μοντέλο. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά φαίνεται ότι θα γεράσει πολύ άσχημα. Μεγάλες φθορές σε καθίσματα, πλαστικά που είχαν αρχίσει να ασπρίζουν κτλ.
Το καλό με τους Γερμανούς βέβαια είναι ότι έχουν πολύ μεγάλη δυνατότητα διαφοροποίησης στις εκδόσεις τους. Οι πολυτελείς εκδόσεις καταφέρνουν και κρύβουν την φτήνια των βασικών εκδόσεων και δείχνουν πιο πρίμιουμ με τα χρώματα στις ταπετσαρίες, τους χρωατισμούς στο ταμπλό κτλ. Αυτά είναι τα καλά που προσφέρουν οι οικονομίες κλίμακας πουλώντας 3 ίδια αμάξια με διαφορετικά σήματα (πόλο, φάμπια, ίμπιζα).
Τέλος πάντων, δεν πιστεύω ότι είναι δίκαιο να συγκρίνεται μια φάμπια με ένα μπαλένο αλλά μάλλον με ένα ραπιντ. -
Εχει την γωνια στο κατω μερος του ταμπλο που ακομα και να θες να βαλεις το καθισμα πιο μπροστα βρισκει το γονατο. Εκτος αν οδηγεις με πιο κλειστα τα ποδια οποτε δεν εχει θεμα.
Πισω εναι μικρο σαν μινι πολης, οταν βαλεις το καθισμα σε θεση που να βολευεσαι ως οδηγος.
Το ταμπλο εχει μικροτερο βαθος απο τα αλλα της κατηγοριας και ενισχυει την αισθηση μικροτερου αυτοκινητου.Η αληθεια ειναι πως το φαμπια στηριζεται σε μια εξελιξη του προηγουμενου πατωματος αλλα με εκτεταμενη χρηση πολυ καλης ποιοτητας χαλυβα με πολυ υψηλες αντοχες. Χρησιμοποιησε καποια μερη της mqb πλατφορμας σε συνδιασμο με την παλια. Αυτο ισως θα μπορουσε να το εκμεταλευτει παρουσιαζοντας καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο του, οπως το καροκ.
Γενικα στο χωροταξικο, το φαμπια εκπροσωπει την παλαιοτερη γενια των σουπερμινι, το μπαλενο εκπροσωπει με τα οποια ελαττωματα του την επομενη γενια.
Στα συν του, ο επιλογεας ταχυτητων που εχει ωραια αισθηση στις αλλαγες και η ποιοτητα συναρμολογησης και υλικων του αμαξωματος-σασι σε σημεια κλειδια με λειζερ οπως π.χ η οροφη δινοντας του ετσι υψηλες τιμες συνολικης ακαμψιας αμαξωματος.
-
Κάνω copy από τις μετρήσεις του HonestJohn που μετράει πραγματική κατανάλωση vs claimed
https://www.honestjohn.co.uk/fuel-calcu ... m=10%2C000Baleno 1.0T Official MPG 64.2 mpg Real MPG 56.9 mpg
Ibiza 1.0Tsi (115hp) 2017 Official MPG 60.1 mpg Real MPG 38.0 mpg
Skoda
Rapid Spaceback (2013 - )
1.0 TSI 110ps SE Sport 5dr Official MPG 51.4 mpg Real MPG 45.5 mpgVolkswagen
Polo (2017 - )
1.0 TSI 95ps 5speed SE 5dr Official MPG 64.2 mpg Real MPG 40.1 mpgNissan
Micra (2017 - )
0.9 Ig-T 90 Bose Personal Edition 5dr Official MPG 61.4 mpg Real MPG 44.8 mpgFord
Fiesta (2017 - )
1.0T 100ps Zetec EcoBoost 5dr Official MPG 65.7 mpg Real MPG 42.3 mpgHonda
Insight (2009 - 2014)
1.3 IMA HE CVT 5dr Οfficial MPG 68.9 mpg Real MPG 50.9 mpgCitroen
C3 (2017 - )
1.2 Puretech 110 Flair Auto Start+Stop 5dr Official MPG 57.6 mpg Real MPG 42.5 mpgPeugeot
208 (2012 - )
1.2 110 Puretech Allure EAT6 Start+Stop 5dr Official MPG 62.8 mpg Real MPG 41.2 mpgHonda
Jazz (2015 - )
1.3 i-VTEC EX 5dr Official MPG 54.3 mpg Real MPG 53.0 mpgΤεράστιες αποκλίσεις στις πραγματικές καταναλώσεις όλα τα διάσημα, πολυδιαφημισμένα σουπερμινι..Καλά κανένας δεν έχει πάρει χαμπάρι τι κοροϊδία πέφτει στον καταναλωτή;
Λαμπρή εξαίρεση το jazz. -
Αυτο που δεν εχουμε παρει χαμπαρι ειναι τα mpg, ουτε σε μιλια μετραμε ουτε σε γαλονια.
-
http://mpg.webix.co.uk/
Αυτό είναι το πρόβλημα; Πρακτικά αν τα βάλεις στο κομπιουτεράκι βλέπεις ότι τα 4 και 4.5 λίτρα που ανακοινώνουν οι εταιρίες είναι κοντά στα 7 σε καθημερινές συνθήκες κίνησης. Αφού το τουρμπάτο μπαλένο έχει στην καθημερινή ζωή 5 λίτρα το 1.2 και το υβριδικό θα είναι χαλαρά μισό λίτρο παρακάτω σε οικονομική οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες.υ.γ.
Τελικά το έχουν δοκιμάσει το 1.2 για πραγματική κατανάλωση και να τα στοιχεία
Suzuki Baleno (2016 - ) 1.2 Dualjet SZ3 5dr
Official MPG 67.3 mpg Real MPG 60.5 mpg ---->4.7λιτρα/100χμΕδώ μετρήσανε το 1000αρι 0-100 στα 9.2
https://www.autoblog.gr/2016/12/06/test ... oosterjet/ -
http://www.carseatcover.eu/car-seat-cov ... ki-baleno/
Μια πολύ καλή εταιρία που βγάζει καλύμματα για τα baleno όπως και για άλλα αμάξια, ραμμένα σε κάθε μοντέλο ξεχωριστά οπότε έχει καλή εφαρμογή.
-
Τέτοια που θα βρούμε?
https://www.apiuistore.xyz/17pcset-car- ... -16367.htm
-
Που χρησιμεύουν αυτά; Εγώ έχω βάλει πάντως αυτό το ελαστικό προστατευτικό στο κάτω πλαστικό γιατί πατάνε τα μικρά για να ανέβουν στο παιδικό καθισματάκι και θα προκαλούσαν φθορά στα πλαστικά. Κολλάει με ταινία διπλής και φαίνεται πολύ διακριτικό.
https://www.ebay.co.uk/itm/35-Black-SUV ... 0011.m1850
Σκέφτομαι να βάλω και προστατευτική ταινία στα πλαστικά που είναι το πλαίσιο για τους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων. Και αυτά τα πλαίσια χαράσσονται εύκολα.Βλέπω επίσης ότι γνήσιος προφυλακτήρας στο ebay κάνει μόνο 90ε.
https://www.ebay.co.uk/itm/2015-2017-GE ... 1438.l2649
Αυτά είναι καλά νέα γιατί λογικά τα ανταλλακτικά του θα είναι πολύ φτηνά. Πολύ σημαντικό για αμάξι στις μέρες μας να μην σκας 500αρικα για προφυλακτήρες κτλ. -
Προμηθευτες του μπαλενο στο εργοσταδιο στην ινδια
Για αυτο τελικα η αξιοπιστια των περιφερειακων εξαρτηματων ειναι κατι σχετικο στα αυτοκινητα ανεξαρτητως κατηγοριας και προελευσης. Βεβαια η επιλογη των προμηθευτων μπορει εν μερη να χαρακτηρισθει ως αξιοπιστια -
Camshaft 'mahle', σκυλί του πολέμου θα είναι, κάτι τέτοια ήταν κ στα Ρενώ 19-21 νομίζω!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Επίσης οι 16αρες ζάντες είναι ΕΝΚΕΙ, η μπαταρία panasonic και η τουρμπίνα IHI.
Σχετικά με τους προμηθευτές, το όνομα καθεαυτό δεν λέει τίποτα. Το θέμα είναι να γνωρίζει κανείς με τι ποσοστά αστοχίας παραγγέλνει το κάθε εργοστάσιο. Εκεί παίζεται η τιμή και η ενδεχόμενη αξιοπιστία.Ένα ωραίο φωτογραφικό συγκριτικό με το jazz
https://www.caradvice.com.au/471485/hon ... on/photos/Όταν τα έβλεπα στην έκθεση μου είχε κάνει εντύπωση πόσο πιο άνετα καθόμουνα μπροστά και ειδικά πίσω σε ένα jazz σε σχέση με civic hatch. Είναι κρίμα που αν και μεγαλώνουν όλα τα hatch έχουν χάσει την αίσθηση της πρακτικότητας. Καταλήγεις να οδηγείς μαούνα και με ένα σουπερμίνι να είσαι πιο άνετος.
-
Δεν φανταζομαι το τζαπαν να ζηταει λιγοτερο ποσοστο αστοχιας απο το αντιστοιχο ινδικο. Ποσο μαλλον οταν το μπαλενο πωλειται ως εισαγωγη στην ιαπωνια και δεν κατασκευαζαεται εκει περα απο τον τουρμπο κινητηρα και το αισιν κιβωτιο.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Όταν τα έβλεπα στην έκθεση μου είχε κάνει εντύπωση πόσο πιο άνετα καθόμουνα μπροστά και ειδικά πίσω σε ένα jazz σε σχέση με civic hatch. Είναι κρίμα που αν και μεγαλώνουν όλα τα hatch έχουν χάσει την αίσθηση της πρακτικότητας. Καταλήγεις να οδηγείς μαούνα και με ένα σουπερμίνι να είσαι πιο άνετος.
Όπως τα λες!!
-
Πώς θα αντιμετωπίζατε ένα baleno sport αλά swift sport; Δεν θα γέμιζε ωραία και έξυπνα την κατηγορία, των γρήγορων οικογενειακών στα 4μ;
-
Βασικα θα ταν πολυ καλη ιδεα.
Με 140 αλογα
1000 κιλα βαρος
Καλο τιμονι, φρενα και αναρτησεις.
Ενα καλο αυτοματο της αισιν και μιας και κατασκευαζεται στην ινδια σε πολυ καλη τιμη.Αν και σε τετοιες γρηγορες φθηνες κατασκευες το ιμπιζα φε εχει φοβερο πακετο.
Suzuki Baleno II