-
καλημέρα σε όλους,
πως μπορώ να εμφανίζω την πυξίδα στις ενδείξεις όπως βλέπω παραπάνω?
-
Ο χρήστης Mansell έγραψε:
καλημέρα σε όλους,πως μπορώ να εμφανίζω την πυξίδα στις ενδείξεις όπως βλέπω παραπάνω?
Από το αριστερό control του τιμονιού πας στο Settings > Convenience > Compass
-
https://www.youtube.com/watch?v=B1XIONeiEAs Ford Kuga DD Mens Hybrid Bike
-
ευχαριστω πολυ για την απαντηση οσον αναφορα την ενδειξη πυξιδας αλλα για καποιο λογω δεν μπορω να βρω την επιλογη,μηπως δεν υπαρχει στην εκδοση business;
-
Ο χρήστης Mansell έγραψε:
ευχαριστω πολυ για την απαντηση οσον αναφορα την ενδειξη πυξιδας αλλα για καποιο λογω δεν μπορω να βρω την επιλογη,μηπως δεν υπαρχει στην εκδοση business;Λογικά μπορεί να το τσεκάρει και να σου απαντήσει τσακ-μπαμ ο Φάνης που το έχει αρκετό καιρό το δικό του...
-
Δεν το έχει
-
Ο χρήστης Anty έγραψε:
Δεν το έχειάντριου ανοιξε το ταξις και ενεφανης?
πως ειναι το πωλητηριο τσιχλοφουσκων σε σχεση με το πεσμενο σημα?
...ο μάικ μονο εμεινε πιστος και θα ακολουθήσω εγω, βαρεθηκα να ψαχνω ρεστα για τα πατατακια στο τρεχων δικο μου... -
Δεν εχει πυξίδα το business. Ωραιο γκατζετακι αλλα τελειως αχρηστη πρακτικα!
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Δεν το έχει
άντριου ανοιξε το ταξις και ενεφανης?
πως ειναι το πωλητηριο τσιχλοφουσκων σε σχεση με το πεσμενο σημα?
...ο μάικ μονο εμεινε πιστος και θα ακολουθήσω εγω, βαρεθηκα να ψαχνω ρεστα για τα πατατακια στο τρεχων δικο μου...Γεια σου ρε Θοδωρή, η αλήθεια είναι ότι το kuga το πήρα λίγο πριν λανσαριστεί το νέο πεσμένο σήμα και ανακοινωθούν οι τιμές του. Αν είχε βγει ένα μήνα νωρίτερα απο τότε σίγουρα θα το προτιμούσα αλλά δεν είμαστε για αλλαγή τόσο σύντομα. Όταν βγει το facelift θα το ξανασκεφτω.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν εχει πυξίδα το business. Ωραιο γκατζετακι αλλα τελειως αχρηστη πρακτικα!Είναι για πλοήγηση εκτός δρόμου.
-
Guys, για πείτε λίγο για το εργοστασιακό πρόγραμμα σε 1.5 ecoboost βενζίνης του Kuga.
Εντυπώσεις, απόψεις, αποτελέσματα, προβλήματα?
Γνωρίζουμε στο πρόγραμμα τι παραμέτρους αλλάζουν?
Το σκέφτεται ο πατέρας μου αλλά προβληματίζεται λίγο για τη μελλοντική αξιοπιστία σε μηχανικά μέρη και για το κατά πόσο θα συνεχίσει να ισχύει η 5+3 εγγύηση που έχει.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Σήμερα που πήγα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία για το Grand C Max 1.6 150hp που εχω μου μπήκε η ιδέα να ρωτήσω αν γίνεται να το κανω ανταλλαγη με το Kuga Bussiness 1.5 150hp (το οποίο το δικαιούμαι τριτεκνικό). Βγαίνει μια διαφορά κοντά στα 10.000 (δεν μπήκαμε σε λεπτομερειες αλλά νομιζω ότι μπορεί να είναι και λιγότερο το ποσό).
Το θέμα είναι αξίζει να το προχωρήσω ή να πορευτω με το αμαξάκι μου που είναι 5ετιας και δεν μου έχει βγάλει και κανένα πρόβλημα. -
Ο χρήστης anapofasistos έγραψε:
Σήμερα που πήγα μια βόλτα από την αντιπροσωπεία για το Grand C Max 1.6 150hp που εχω μου μπήκε η ιδέα να ρωτήσω αν γίνεται να το κανω ανταλλαγη με το Kuga Bussiness 1.5 150hp (το οποίο το δικαιούμαι τριτεκνικό). Βγαίνει μια διαφορά κοντά στα 10.000 (δεν μπήκαμε σε λεπτομερειες αλλά νομιζω ότι μπορεί να είναι και λιγότερο το ποσό).
Το θέμα είναι αξίζει να το προχωρήσω ή να πορευτω με το αμαξάκι μου που είναι 5ετιας και δεν μου έχει βγάλει και κανένα πρόβλημα.Το αν αξίζει μόνο εσύ το ξέρεις, αν σου κάνει/σε βολεύει/σου αρέσει το C-Max γιατί να το αλλάξεις ? Αν πάλι σου αρέσει/σου κάνει/σε βολεύει το Kuga, μόνο εσύ ξέρεις αν τα ~10Κ€ είναι ποσό που μπορείς να διαθέσεις για αυτή την αλλαγή.
Αυτά που μπορώ να σου πω σίγουρα είναι ότι (α) σε ανταλλαγή πάντα θα πληρώσεις περισσότερο από ότι αν κάνεις την πώληση μόνος σου, και (β) το Kuga δεν έχει βγάλει κάποιο θέμα/πρόβλημα, και με την 8ετή εγγύηση ξενοιάζεις, άρα δεν υπάρχει θέμα προβλημάτων να σε αγχώνει.
-
Guys...ξέρει κάποιος που να έχει βάλει πρόγραμμα σε Kuga να μου απαντήσει τα παρακάτω?
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Guys, για πείτε λίγο για το εργοστασιακό πρόγραμμα σε 1.5 ecoboost βενζίνης του Kuga.Εντυπώσεις, απόψεις, αποτελέσματα, προβλήματα?
Γνωρίζουμε στο πρόγραμμα τι παραμέτρους αλλάζουν?
Το σκέφτεται ο πατέρας μου αλλά προβληματίζεται λίγο για τη μελλοντική αξιοπιστία σε μηχανικά μέρη και για το κατά πόσο θα συνεχίσει να ισχύει η 5+3 εγγύηση που έχει.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Για το πρόγραμμα τα έχουμε συζητήσει αρκετά (και εδώ και στο CFH), οπότε λογικά έχεις ήδη πάρει μια ιδέα. Κανένας -από όσο γνωρίζω- δεν έχει βάλει το 'ΟΕΜ' 180αρι. Το τι αλλάζουν είναι περίπου γνωστό, αν δεις τα charts στο site της Rica θα καταλάβεις, το βασικό είναι ότι ενώ η μέγιστη υπερπίεση παραμένει η ίδια, το 180αρι αφήνει την τουρμπίνα ελεύθερη να spoolάρει όσο μπορεί μέχρι και το κόφτη. Γι'αυτό έχουν ίδια ροπή αλλά 30 άλογα διαφορά, συν φυσικά τις πιο γεμάτες καμπύλες του 180.
Τιμή είναι γνωστή (ίδια με τα υπόλοιπα προγράμματα που βάζει ο dealer) και η εγγύηση ισχύει σίγουρα (?) μόνο στον συγκεκριμένο επίσημο, αλλά και οπουδήποτε αλλού, αρκεί να μην πάρουν πρέφα το remap
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Για το πρόγραμμα τα έχουμε συζητήσει αρκετά (και εδώ και στο CFH), οπότε λογικά έχεις ήδη πάρει μια ιδέα. Κανένας -από όσο γνωρίζω- δεν έχει βάλει το 'ΟΕΜ' 180αρι. Το τι αλλάζουν είναι περίπου γνωστό, αν δεις τα charts στο site της Rica θα καταλάβεις, το βασικό είναι ότι ενώ η μέγιστη υπερπίεση παραμένει η ίδια, το 180αρι αφήνει την τουρμπίνα ελεύθερη να spoolάρει όσο μπορεί μέχρι και το κόφτη. Γι'αυτό έχουν ίδια ροπή αλλά 30 άλογα διαφορά, συν φυσικά τις πιο γεμάτες καμπύλες του 180.Τιμή είναι γνωστή (ίδια με τα υπόλοιπα προγράμματα που βάζει ο dealer) και η εγγύηση ισχύει σίγουρα (?) μόνο στον συγκεκριμένο επίσημο, αλλά και οπουδήποτε αλλού, αρκεί να μην πάρουν πρέφα το remap
Στο Car Center θα το κάνει, δηλαδή αυτοί φορτώνουν το πρόγραμμα της Rica, το Stage 1?
-
Έχε υπόψη σου ότι η FMH έχει ξεκαθαρίσει ότι κάθε μετατροπή τέτοιου τύπου, έχει ως αποτέλεσμα την κατάπτωση της εγγύησης.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Για το πρόγραμμα τα έχουμε συζητήσει αρκετά (και εδώ και στο CFH), οπότε λογικά έχεις ήδη πάρει μια ιδέα. Κανένας -από όσο γνωρίζω- δεν έχει βάλει το 'ΟΕΜ' 180αρι. Το τι αλλάζουν είναι περίπου γνωστό, αν δεις τα charts στο site της Rica θα καταλάβεις, το βασικό είναι ότι ενώ η μέγιστη υπερπίεση παραμένει η ίδια, το 180αρι αφήνει την τουρμπίνα ελεύθερη να spoolάρει όσο μπορεί μέχρι και το κόφτη. Γι'αυτό έχουν ίδια ροπή αλλά 30 άλογα διαφορά, συν φυσικά τις πιο γεμάτες καμπύλες του 180.Τιμή είναι γνωστή (ίδια με τα υπόλοιπα προγράμματα που βάζει ο dealer) και η εγγύηση ισχύει σίγουρα (?) μόνο στον συγκεκριμένο επίσημο, αλλά και οπουδήποτε αλλού, αρκεί να μην πάρουν πρέφα το remap
η τουρμπινα και τα περιφερειακα ειναι ιδια στα 150/180? δηλαδη μπορει να παει κονσερβα και το 180?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στο Car Center θα το κάνει, δηλαδή αυτοί φορτώνουν το πρόγραμμα της Rica, το Stage 1?Αν και δεν το έχω ρωτήσει συγκεκριμένα, ναι αυτός είναι ο dealer της Rica, και μπορεί να βάλει είτε το 'ΟΕΜ' 180αρι είτε το Stage1 (στα ~196HP σύμφωνα με την εταιρεία). Εσύ ανέφερες το ΟΕΜ 180αρι, γι'αυτό και σου είπα τα νούμερα αυτού του remap.
η τουρμπινα και τα περιφερειακα ειναι ιδια στα 150/180? δηλαδη μπορει να παει κονσερβα και το 180?
Ναι, 120/150/180 δεν φαίνεται να έχουν καμία h/w διαφορά.
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Έχε υπόψη σου ότι η FMH έχει ξεκαθαρίσει ότι κάθε μετατροπή τέτοιου τύπου, έχει ως αποτέλεσμα την κατάπτωση της εγγύησης.Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όντως? Αφού ο Car Center λέει ότι δεν επηρεάζεται η εγγύηση (έχει πάρει και 5 + 3 έτη).
Ford Kuga