Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 155
    • 156
    • 113 / 156
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    85
    3104
    92352
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Ο χρήστης paris13gr έγραψε:
      Αυτες με τα 10€ απο τα Lidl πως τις βλεπετε για τα πισω τζαμια; Αλλα και του οδηγου συνοδηγου.

      Δε τις βλεπουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        terry308 last edited by

        Η black pearl 75 που περνάει μπροστά η carclass είναι πολύ ανοιχτή;
        Αν μπει και στα πίσω, αλλά στο πορτ μπαγκαζ μπει πιο σκούρο το τελικό αποτέλεσμα θα είναι καλό;
        Δε θέλω να φαίνεται πολύ μαύρο στο αμάξι μιας και θα είναι γκρι (SEAT Ibiza)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by

          Εβαλα 30% σκουροτητα εμπρος-πισω,διακριτικο αλλα μετρια εγκατασταση με μικρες φυσαλιδες σε σημεια που δεν εχουν φυγει μετα απο μηνες, ισως ηθελε 25% καθως διαπιστωνω οτι περναει ζεστη στο εσωτερικο αλλα φοβηθηκα την ορατοτητα το βραδυ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gaby last edited by

            Ο χρήστης nick-sport έγραψε:
            @gaby:
            Νομίζω κάτι κοιτάς λάθος...
            Το TSER είναι 45% και 22% σε Wincos 70 και Black Pearl NR 70 - PS SR αντίστοιχα (σύμφωνα με το madico.com)!

            Βέβαια η Carglass βάζει:
            Wincos 75GR (TSER 42%) και Black Pearl NC 75 IR (TSER 45%)

            Έχεις δίκιο @nick-sport, έβλεπα λάθος στήλη (στις Wincos δεν είναι η τελευταία στήλη το TSER).

            Θα είναι άνετο το αυτοκίνητο αν βάλω Black Pearl και στα πίσω παράθυρα (παντού δλδ)?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_ace last edited by

              Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
              Εβαλα 30% σκουροτητα εμπρος-πισω,διακριτικο αλλα μετρια εγκατασταση με μικρες φυσαλιδες σε σημεια που δεν εχουν φυγει μετα απο μηνες, ισως ηθελε 25% καθως διαπιστωνω οτι περναει ζεστη στο εσωτερικο αλλα φοβηθηκα την ορατοτητα το βραδυ.

              Μια σημείωση: μην μπερδεύετε το οπτικό (VLT) με το λειτουργικό (UVA%/UVB%, Heat Rej% κλπ). Μια μεμβράνη μπορεί να έχει υψηλό VLT και χαμηλό UV% και κάποια άλλη να έχει το αντίστροφο, δεν συμβαδίζουν -αναγκαστικά- τα δύο χαρακτηριστικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nick-sport last edited by

                @the_ace:
                Συνήθως οι hi-performance/premium σειρές έχουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα σε σχέση με τις standard/budget σειρές. Έτσι μια ανοιχτόχρωμη μεμβράνη premium σειράς μπορεί να κόβει περισσότερο την ηλιακή ενέργεια από μια σκούρα της standard σειράς.
                Βέβαια όπως γράψαμε και πιο πίσω πολλοί εγκαταστάτες μιλάνε μόνο για ανοιχτόχρωμη ή σκούρα μεμβράνη και για ακριβή ή φθηνή...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  the_ace last edited by

                  Αυτό εννοώ, γιατί βλέπω ότι πολλοί μπλέκουν το οπτικό με το λειτουργικό, του στυλ 'θα πάρω πιο σκούρα για να κόβει πιο πολύ'. Μπορεί κάλλιστα η εντελώς διάφανη 'καλή' σειρά να έχει πολύ καλύτερους λειτουργικούς συντελεστές από μια κατράμι 'βασική' σειρά.

                  Άρα καλό είναι να ξεχωρίσουμε τι θέλουμε και τι ζητάμε από μια μεμβράνη. Αν θέλουμε καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά, δεν μας νοιάζει καν το VLT, και αντίστροφα αν ψάχνουμε μόνο για look, τότε αγνοούμε τα λειτουργικά χαρακτηριστικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    terry308 last edited by

                    Άρα ο συνδυασμός της Carglass
                    Wincos 75GR Πίσω επιβάτες και Black Pearl NC 75 οδηγό - συνοδηγό
                    είναι ναι μεν ανοιχτόχρωμος αλλά 'ιδιαιτέρως' αποτελεσματικός λόγω καλής ποιότητας;
                    Θα φαίνεται χρωματική διαφορά;
                    Για το πορτ μπαγκαζ πάλι 75; ή λίγο πιο σκούρο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      the_ace last edited by

                      Δεν είναι αυτός ο συνδυασμός, μακάρι να ήταν δηλαδή και σε αυτό το κόστος Πάντα ήταν WinCos μπροστά και Onyx (ή Desert πιο παλιά) πίσω. H WinCos είναι η 'καλή' σειρά, και η μοναδική που έχει -και- τόσο υψηλά VLT (90% και 75%). Τώρα όπως μαθαίνουμε έχουν αλλάξει τη WinCos με BlackPearl, η οποία BP δεν ήταν κορυφαία σειρά, δεν ξέρω αν έχουν βγάλει καινούρια σειρά ή αν άλλαξαν ονομασίες, προδιαγραφές, ποιότητες κλπ. Από ότι φαίνεται όμως, η BP είναι όντως σύννομη για μπροστινά, εξ'ου και την βάζει η Carglass.

                      Για τα πίσω (συν πίσω τζάμι), εγώ έβαζα πάντα 50αρα Onyx, και ενώ γενικά βλέπεις έξω, αν κάνεις όπισθεν το βράδυ ή με βροχή και δεν υπάρχει φωτισμός, ένα μικροθεματάκι το έχεις. Αυτό γινόταν ειδικά με τη C5, λόγω ανάποδης καμπυλότητας του πίσω τζαμιού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nick-sport last edited by

                        H Carglass ακόμα την Desert δίνει για πίσω ή την Onyx 55 στην προσφορά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adriver last edited by

                          Ο χρήστης the_ace έγραψε:

                          Εβαλα 30% σκουροτητα εμπρος-πισω,διακριτικο αλλα μετρια εγκατασταση με μικρες φυσαλιδες σε σημεια που δεν εχουν φυγει μετα απο μηνες, ισως ηθελε 25% καθως διαπιστωνω οτι περναει ζεστη στο εσωτερικο αλλα φοβηθηκα την ορατοτητα το βραδυ.

                          Μια σημείωση: μην μπερδεύετε το οπτικό (VLT) με το λειτουργικό (UVA%/UVB%, Heat Rej% κλπ). Μια μεμβράνη μπορεί να έχει υψηλό VLT και χαμηλό UV% και κάποια άλλη να έχει το αντίστροφο, δεν συμβαδίζουν -αναγκαστικά- τα δύο χαρακτηριστικά.

                          Να ξεκαθαρίσουμε περισσότερο τις διαφορές.

                          To φάσμα της ακτινοβολίας που έρχεται από τον ήλιο στη γη φαίνεται ωραία στο παρακάτω διάγραμμα.
                          https://en.wikipedia.org/wiki/Sunlight# ... rum_en.svg

                          Η ακτινοβολία του ήλιου (ηλιακή ενέργεια) περιλαμβάνει 3 'μπάντες', του υπεριώδους (UV: ultraviolet), του ορατού (Visible) και του υπέρυθρου (IR: infrared) 'φωτός'. Στο διάγραμμα χωρίζονται με δύο κατακόρυφες διακεκομμένες γραμμές.
                          Μόνο την ακτινοβολία (ενέργεια) στη μπάντα του ορατού βλέπουμε (αόρατη η UV και η IR)

                          Όλες οι μεμβράνες που μας πουλάνε απορροφούν πάνω από 99% της ακτινοβολίας που είναι στο UV. Η συνολική ενέργεια στο UV είναι λίγη αλλά πολύ 'δραστική', π.χ. για χημικές αλλαγές. (Δίνει ενέργεια, αλλά δεν είναι αυτή που πραγματικά μας ζεσταίνει).

                          Οι απλές μεβράνες είναι βαμμένες γκριζο-μαύρες κι ανάλογα περιορίζουν τη διαπερατότητα της ακτινοβολίας στη μπάντα του ορατού. Επηρεάζουν κατ' αρχας την όραση μας, και κατά δεύτερο λόγο μας θερμαίνουν.

                          Οι μεμβράνες βελτιωμένων τεχνολογιών (οι πιο ακριβές, που τις πουλάνε σαν 'έχουν μέταλλο', 'κεραμεικές', 'crystalline' ...) απορροφούν σημαντικό ποσοστό και της ακτινοβολίας στο υπέρυθρο (IR). Στο διάγραμμα μπορείτε να δείτε ότι υπάρχει ένα τεράστιο μέρος του φάσματος στο υπέρυθρο. Αυτή η ακτινοβολία δεν μας φωτίζει αλλά απλώς μας ζεσταίνει.

                          Δηλαδή οι καλές/προηγμένες μεμβράνες απορροφούν αποτελεσματικά την υπέρυθρη (IR) ακτνοβολία σε ποσοστά που πλησιάζουν το 90%, ακόμα κι αν δείχνουν τελείως διαφανείς στο ορατό! Παράδειγμα CR70, Wincos 70, 90, LLumar 74%. Και είναι πολύ πιο ακριβές από τις άλλες.

                          Θα τελειώσω με ένα σχόλιο για τις μεβράνες powerfix που πουλάει το LIdl ότι είναι καλής προηγμένης τεχνολογίας, που απορροφούν και το IR. Με 26% διαπερατότητα ορατού, κόβουν 70% της ζέστης ενώ η καλύτερη σειρά της LLumar για διαπερατότητα 16% ορατού (πιο σκοτεινή) κόβει μόνο 55% της ζέστης.
                          https://www.lidl-hellas.gr/el/prosfores ... cleId=9862
                          http://llumar.gr/car_simulator

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            terry308 last edited by

                            Ο χρήστης the_ace έγραψε:
                            Δεν είναι αυτός ο συνδυασμός, μακάρι να ήταν δηλαδή και σε αυτό το κόστος Ενώ γενικά βλέπεις έξω, αν κάνεις όπισθεν το βράδυ ή με βροχή και δεν υπάρχει φωτισμός, ένα μικροθεματάκι το έχεις. Αυτό γινόταν ειδικά με τη C5, λόγω ανάποδης καμπυλότητας του πίσω τζαμιού.

                            Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση, νομίζω ότι αν πάω προς την carglass θα βάλω 75 - 75 και 50 πορτ μπαγκαζ, το αμάξι θα έχει κάμερα οπισθοπορειας αλλά θέλω να έχω καλή ορατότητα (με καλή απόδοση μεμβρανών.)
                            Επειδή η κίνηση θα είναι Εγνατία οδό πρώτες πρωινές ώρες και ντάλα μεσημεριανές.. με όλες τις καιρικές συνθήκες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adriver last edited by

                              Έχω κάποιες δεύτερες σκέψεις για ποιές μεμβράνες είναι καλή επιλογή, αντίθετα με όσα έγραφα!

                              Αυτές που απορροφούν μεγάλο ποσοστό ηλιακής ενέργειας (επειδή απορροφούν και IR) θα θερμαίνουν πολύ το τζάμι. Δηλαδή αν πούμε ότι κόβει 70% της ζέστης σημαίνει ότι την απορροφά η μεμβράνη.
                              Μπορεί να γίνει επικίνδυνο για τα τζάμια ... να ψήνονται το καλοκαίρι όπως μια σκούρα λαμαρίνα ... αλλά το γυαλί είναι εύθραυστο!

                              Αν μπορεί να μας πει κάποιος την εμπειρία του (κατά πόσο θερμαίνονται τα τζάμια), ειδικά αν έχει βάλει εντελώς σκούρες, ή σκουρες και crystalline, κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_ace last edited by

                                Ο χρήστης Adriver έγραψε:
                                Έχω κάποιες δεύτερες σκέψεις για ποιές μεμβράνες είναι καλή επιλογή, αντίθετα με όσα έγραφα!

                                Αυτές που απορροφούν μεγάλο ποσοστό ηλιακής ενέργειας (επειδή απορροφούν και IR) θα θερμαίνουν πολύ το τζάμι. Δηλαδή αν πούμε ότι κόβει 70% της ζέστης σημαίνει ότι την απορροφά η μεμβράνη.
                                Μπορεί να γίνει επικίνδυνο για τα τζάμια ... να ψήνονται το καλοκαίρι όπως μια σκούρα λαμαρίνα ... αλλά το γυαλί είναι εύθραυστο!

                                Αν μπορεί να μας πει κάποιος την εμπειρία του (κατά πόσο θερμαίνονται τα τζάμια), ειδικά αν έχει βάλει εντελώς σκούρες, ή σκουρες και crystalline, κλπ.

                                Δεν υπάρχει ακριβώς απορρόφηση παρά αντανάκλαση, η θερμοχωρητικότητα της μεμβράνης είναι σχεδόν μηδενική. Αυτό που ίσως γίνεται -χωρίς να το έχω ψάξει ειδικά για τις μεμβράνες, από αυτά που θυμάμαι από Φυσική- είναι λόγω αντανάκλασης το ορατό φως να αλλάζει μήκος κύματος, χάνοντας ενέργεια και άρα να πηγαίνει προς το υπέρυθρο. Η ενέργεια αυτή εκπέμπεται από την επιφάνεια ανάκλασης (μεμβράνη), οπότε είτε χάνεται στο περιβάλλον είτε απορροφάται από την πρώτη συμπαγή μάζα που βρίσκει (δηλαδή το ίδιο το τζάμι). Άρα ίσως υπάρχει κάποια μικρή αύξηση της θερμότητας που προσπίπτει στα τζάμια, αλλά λογικά πρέπει να είναι πολύ μικρή, αναλογικά με την θερμοχωρητικότητα των τζαμιών.

                                Επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ για τζάμια αυτοκινήτου που να είχαν τέτοιο θέμα (πρόβλημα λόγω υπερθέρμανσης από μεμβράνες), ειδικά τα τζάμια αυτοκινήτου είναι επεξεργασμένα σε τέτοιες θερμοκρασίες (600-800 Κελσίου) που οι θερμοκρασίες που αναφέρουμε εδώ είναι αστείες. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει τα τζάμια είναι υγρασία με ταυτόχρονες απότομες εναλλαγές θερμοκρασίας, π.χ. πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία με πολύ χαμηλή εσωτερική (clima) ή το αντίστροφο (κρύο και καλοριφέρ), απότομες μεταβολές (άνοιγμα παραθύρου, ανοιγοκλείνουμε το clima) κλπ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  adriver last edited by

                                  Ο χρήστης the_ace έγραψε:
                                  Δεν υπάρχει ακριβώς απορρόφηση παρά αντανάκλαση, η θερμοχωρητικότητα της μεμβράνης είναι σχεδόν μηδενική. Αυτό που ίσως γίνεται -χωρίς να το έχω ψάξει ειδικά για τις μεμβράνες, από αυτά που θυμάμαι από Φυσική- είναι λόγω αντανάκλασης το ορατό φως να αλλάζει μήκος κύματος, χάνοντας ενέργεια και άρα να πηγαίνει προς το υπέρυθρο. Η ενέργεια αυτή εκπέμπεται από την επιφάνεια ανάκλασης (μεμβράνη), οπότε είτε χάνεται στο περιβάλλον είτε απορροφάται από την πρώτη συμπαγή μάζα που βρίσκει (δηλαδή το ίδιο το τζάμι). Άρα ίσως υπάρχει κάποια μικρή αύξηση της θερμότητας που προσπίπτει στα τζάμια, αλλά λογικά πρέπει να είναι πολύ μικρή, αναλογικά με την θερμοχωρητικότητα των τζαμιών.

                                  Δυστυχώς δεν είναι ανάκλαση αλλά απορρόφηση κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στις αναλυτικές προδιαγραφές της Madico.
                                  http://www.madico.com/wp-content/upload ... -Sheet.pdf
                                  Η τρίτη υποστήλη δίνει την Απορροφούμενη (Absorbed) Συνολική Ηλιακή Ενέργεια (Total Solar Energy), δηλαδή το ποσοστό που απορροφάται για όλο το φάσμα UV, ορατό, και IR.
                                  Η δεύτερη στήλη δίνει την Ανακλώμενη (Reflected) που είναι πολύ μικρά ποσοστά (Επίσης δεν έχω ακούσει ποτέ για τζάμια αυτοκινήτου που να είχαν τέτοιο θέμα (πρόβλημα λόγω υπερθέρμανσης από μεμβράνες), ειδικά τα τζάμια αυτοκινήτου είναι επεξεργασμένα σε τέτοιες θερμοκρασίες (600-800 Κελσίου) που οι θερμοκρασίες που αναφέρουμε εδώ είναι αστείες. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει τα τζάμια είναι υγρασία με ταυτόχρονες απότομες εναλλαγές θερμοκρασίας, π.χ. πολύ υψηλή εξωτερική θερμοκρασία με πολύ χαμηλή εσωτερική (clima) ή το αντίστροφο (κρύο και καλοριφέρ), απότομες μεταβολές (άνοιγμα παραθύρου, ανοιγοκλείνουμε το clima) κλπ...

                                  Έχεις δίκιο για τα αυτοκίνητα, μάλλον είναι πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει κυρίως για μεμβράνες σε κτήρια. Στα αυτοκίνητα θα έχουμε τζάμια μεγαλύτερης αντοχής και το σημαντικώτερο, μικρότερης επιφάνειας.
                                  http://buildingconnection.com.au/2016/0 ... -breakage/
                                  Έχει γίνει και Μάστερ για το θέμα
                                  https://opus.lib.uts.edu.au/bitstream/1 ... 1Front.pdf

                                  Τα τζάμια σπάνε αν υπάρχουν διαφορές θερμοκρασίας, οπότε δεν έχει την ίδια διαστολή παντού κι αναπτύσσονται (thermal) stresses. Κανονικά εκτός την ορατότητα πρέπει να έχουν σκεφθεί και τα thermal stresses για να δώσουν πιστοποιήσεις ... αλλά δεν είμαι σίγουρος.
                                  Οι ακριβές μεμβράνες που κόβουν το IR είναι νέα προϊόντα, ακριβά και δεν πρέπει να έχουν προχωρήσει πολύ στην αγορά. Αν σκεφθείς ότι τα τζάμια στο αυτοκίνητο θα εμφανίζουν διαφορές θερμοκρασίας (π.χ. δεν το βαράει ο ήλιος παντού, ή φυσάει σε μια άκρη του το a/c) και μπορεί να ζορίζονται από γρύλους, τραντάγματα ... καλύτερα μακρυά από τις ακριβές μεμβράνες που θα ζεσταίνουν περισσότερο το γυαλί.

                                  Τελικό συμπέρασμα: πάλι νικητής η Ελληνική λαϊκή σοφία που αρκείται στο φιμέ για λόγους εμφάνισης.

                                  Εντάξει, μπορούμε να 'ανεχθούμε' τις διαφανείς 70% που απορροφούν γύρω στο 40% ηλιακής ενέργειας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Αυτό λέγεται ψειρίζω την μαϊμού .....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      adriver last edited by

                                      Λέγεται τεκμηρίωση και κατανόηση-εξήγηση, κι ελπίζω να είναι κατανοητή η διαφορά έ? Για τεχνικά θέματα μιλάμε.

                                      Όποιος θέλει να δει και μια μελέτη στην Αυστραλία για την επίδραση μεμβρανών στη θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο, ας κάνει ένα google search για 0814_temperature_in_cars_survey_2009.pdf
                                      βλέπεις τις σελίδες 16 και 17.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Γιατί ως γνωστόν βλέπουμε καθημερινά τζάμια με φιμέ να φτάνουν στο σημειο τήξης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emitrou last edited by

                                          Να πω και εγώ την άποψη μου.

                                          Στο αυτοκίνητο μου (ford mugs) τοποθέτησα στην Carglass τις μεμβράνες της Madico σε όλα τα παράθυρα συμπεριλαμβανομένου και του μπροστινού παρμπρίζ. Η διαφορα στην θερμοκρασία του αυτοκινήτου είναι αισθητή. Το μόνο ενδεχομένως αρνητικό με την τοποθέτηση σε παρμπρίζ είναι η αυξημένη αντανάκλαση του ταμπλό στο τζαμί το οποίο ενδεχομένως να ενοχλεί κάποιους.
                                          Επίσης θα πρέπει να επισημάνω την άριστη αντιμετώπιση της Carglass σε μια μικρή ζημιά που έγινε κατά την τοποθέτηση των μεμβρανών.
                                          Πιο συγκεκριμένα αφού γύρισα σπίτι παρατήρησα ότι η κολώνα του οδηγού μπροστά είχε κάποιες γρατζουνιές από κάποιο εργαλείο κατά την τοποθέτηση της μεμβράνης. Την επόμενη που πήγα στην εταιρεία να το αναφέρω δεν υπήρξε η παραμικρή υπόνοια από την εταιρεία ότι δεν ευθυνόμαστε εμείς ή το κλασικό που θα μπορούσε να έλεγαν « Και που ξέρω ότι δεν ήταν από πριν η γρατζουνιά κτλ».
                                          Αμέσως παρήγγειλαν το ανταλλακτικό και το αντικατέστησαν/τοποθέτησαν σε εύλογο χρονικό διάστημα ( υπολογίζοντας το Πάσχα )

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            terry308 last edited by

                                            Ο χρήστης emitrou έγραψε:
                                            Να πω και εγώ την άποψη μου.

                                            Στο αυτοκίνητο μου (ford mugs) τοποθέτησα στην Carglass τις μεμβράνες της Madico σε όλα τα παράθυρα συμπεριλαμβανομένου και του μπροστινού παρμπρίζ.

                                            Με γειά
                                            Ποιες έβαλες ; ποια στο παρμπρίζ; Κόστος μονο για το παρμπρίζ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 113 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr