-
Γεια σας,
Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
Ευχαριστώ -
Γεια σας,
Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
Ευχαριστώ -
Γεια σας,
Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
Ευχαριστώ -
Μετρας υποπιεση-πιεση στην εξατμιση πριν τον 1ο καταλυτη.
-
Τι εννοείς λαμπάκι του καταλύτη;;
Έχεις λαμπάκι βλάβης με κωδικό για καταλύτη ;;
Αν είναι βουλωμένος δεν θα έπρεπε να το είχες συνέχεια ;;;
Μήπως τα έχει παίξει κανένας λ;;Δες τουσ κωδικούς και βλέπουμε
-
Kospapad έχεις δικιο. Σε αυτό το σύνδεσμο: http://www.toxrisimo.gr/2014/01/car-das ... tDi2i5uYdU
είναι το λαμπάκι Νο 34, το οποιο ονομάζει OBD. Είναι πορτοκαλί και δεν είναι αναμμένο συνέχεια. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Μετρας υποπιεση-πιεση στην εξατμιση πριν τον 1ο καταλυτη.καλησπέρα, Ηλία να ρωτήσω το εξής: μπορείς να ανοίξεις με τρυπάνι 2 προσωρινές τρυπούλες πριν και μετά, συνδέεις μανόμετρο, και μετράς διαφορά πίεσης, όπως βλέπω σε βίντεο του 2008, ή θεωρείται πια αυτό ξεπερασμένο, και σήμερα συνδέεις από πάνω και μετράς υποπίεση, στο ρελαντί, μαρσάρισμα και σταθερά 2500 στροφές, και ανάλογα αποφασίζεις? ευχαριστώ.
-
Και με τρυπα γινετε η δουλεια, το καλυτερο βγαζεις τον 1ο λαμδα και μπαινει ανταπτορας που συνδεεις το μανομετρο εκει, αν εχει βουλωμα η εξατμιση μια μετρηση στο ρελαντι και μια στις 3000 στροφες με σταματημενο το αυτοκινητο δειχνει.
-
Ηλία, είσαι γνώστης όπως πάντα, βρήκα video της σειράς σου sc.danner, που λέει ότι δέχεται μέχρι 2 psi, και μέτρησε από 3 ρελαντί, στο γκάζωμα 7, και έβγαλε τον καταλύτη οφ, τέλος.
-
ΤΟ λαμπάκι ανάβει γιατί δεν βλέπει φυσιολογικές τιμές σε κάποιο λ
Άλλος τρόπος είναι να δεις θερμοκρασίες με ένα θερμόμετρο υπερύθρων πριν και μετά τον καταλυτηΑν έχεις πρόβλημα μπροστά θα είναι πολύ πιο ζεστός
-
ο δεύτερος λ μπορεί να δείχνει φυσιολογικές τιμές, αλλά το σφάλμα του είναι ότι θα παίζει πολύ.
Αυτό με το θερμόμετρο, είναι για το εφέ της υπόθεσης, το καλύτερο που έχει να κάνει ο κάτοχος, είναι να βρει έναν μηχανικό σαν τον Ηλία, να μετρήσει psi στο 'σωλήνα', και να του πει τι λύσεις υπάρχουν. -
Ο χρήστης dimau έγραψε:
ο δεύτερος λ μπορεί να δείχνει φυσιολογικές τιμές, αλλά το σφάλμα του είναι ότι θα παίζει πολύ.
Αυτό με το θερμόμετρο, είναι για το εφέ της υπόθεσης, το καλύτερο που έχει να κάνει ο κάτοχος, είναι να βρει έναν μηχανικό σαν τον Ηλία, να μετρήσει psi στο 'σωλήνα', και να του πει τι λύσεις υπάρχουν.Δυστυχώς ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω. Να το πάω για καταλύτη που μου είπαν 400 ευρώ?
Και που να βρεις μηχανικό σαν τον Ηλία? -
Υπαρχουν παρα πολλοι σωστοι μηχανικοι στην αγορα.
-
η διαδικασία για να αποφασιστεί ότι ο καταλύτης θέλει αλλαγή είναι αυτή. Αν σου είπαν αλλάζουμε καταλύτη και βλέπουμε πως θα πάει, φεύγεις και ρωτάς αλλού. Διότι υπάρχει πιθανότητα να δώσεις τα 400 , και μετά από ένα διάστημα να ανάψει πάλι λαμπάκι, και να γυρίσεις στο νταμάκι νο 1....
-
Αν δεν εχει σπασει ο καταλυτης και εχει καποιο κομματι που καποιες φορες φρακαρει τη ροη των καυσαεριων και καποιες την ελευθερωνει τοτε δε φταιει αυτος συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Αν δεν εχει σπασει ο καταλυτης και εχει καποιο κομματι που καποιες φορες φρακαρει τη ροη των καυσαεριων και καποιες την ελευθερωνει τοτε δε φταιει αυτος συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου.Ηλια να σε ρωτήσω το εξής: Τώρα το λαμπάκι είναι μονίμως ανναμένο πορτοκαλί. Τις προάλλες πήγα σε ένα μαστορα που ασχολείται μόνο με εξατμίσεις και καταλύτες. Με ρώτησε αν ακούω κάποιο μεταλικό θόρυβο, του είπα όχι και είπε ότι μπορεί να μην ειναι καταλύτης.
Χθές εκεί που πήγαινα με τρίτη, ξαφνικά το αυτ/το φρενάρει σαν να είχα βγάλει την ταχύτητα. Εγώ κρατούσα το γκάζι σταθερά πατημένο, στο ίδιο σημείο, και το αυτ/το μια προχώραγε, μια σταμάταγε.
Ήταν δηλαδή σα να πατάω γκάζι, μετά να το αφήνω,μετά να το ξαναπατάω, να το ξανααφήνω κ.λ.π ενώ εγώ το είχα σταθερά πατημένο.
Τι μπορεί να είναι κατά τη γνώμη σου? -
Ηλεκτρικη πεταλουδα δεν εβγαλε κανενα σφαλμα?
-
Ένα μήνα τώρα ψάχνεις στη τύχη και στα τυφλά να βρεις τι φταίει, αλλά ακόμα δεν έχεις συνδέσει το αυτοκίνητο σε διαγνωστικό για να δεις το κωδικό σφάλματος ? Δηλαδή πότε θα το πας για να γίνει σωστή διάγνωση ?
Δεν υπάρχει λαμπάκι OBD, το λαμπάκι λέγεται CEL (Check Engine Light), και υποδεικνύει πιθανότατα σοβαρή βλάβη σε κάποιο σύστημα του κινητήρα. Η διάγνωση γίνεται μέσω της OBD θύρας, και την οποία καλό θα ήταν να κάνεις σε επίσημο/εξουσιοδοτημένο συνεργείο, για να βρουν ακριβώς τι φταίει.
-
Καλησπέρα σας,
Έπεσα στο θέμα από google search καθώς έχω παρόμοιο πρόβλημα και ήθελα απλά να αφήσω αυτό το βιντεάκι εδώ μήπως σώσει και άλλον στο μέλλον εκτός από εμένα:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yAqINxBPPAI[/youtube]
engine malfunction σε ford focus 08
...κουνήστε λίγο το ταμπλό/πίνακα οργάνων...μπορεί και να φτιάξει.
Είναι γνωστό ελάττωμα του αυτοκινήτου σε κρύες κολλήσεις στην πίσω πλευρά του πίνακα οργάνων.
Το βίντεο ΔΕΝ είναι μόνιμη λύση, πρέπει να πάει σε μάστορα (ηλεκτρολόγο) να του πείτε τι να κοιτάξει και να γίνουν σωστά οι κολλήσεις.Εγώ προσωπικά που το πήγα σε μάστορα το κοίταζε μία μέρα και μου είπε ότι μπορεί να φταίνε 1002 εκτός από αυτό. Την επόμενη είχα δει το βίντεο του το είπα και έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Αν δεν το ξέρει δεν μπορεί να το φανταστεί.
Να στε καλά!
ford focus 2008 (Πέφτουν οι στροφές)