Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ford focus 2008 (Πέφτουν οι στροφές)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ford focus 2008 (Πέφτουν οι στροφές)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    18
    2358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panor31 last edited by

      Γεια σας,
      Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
      Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
      Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panor31 last edited by

        Γεια σας,
        Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
        Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
        Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panor31 last edited by

          Γεια σας,
          Εχω ένα focus 2008 - 1600 κυβ. Πριν τεσσερις μηνες περίπου μου αναψε το λαμπακι του OBD. Δοκιμασα 100αρα βενζινη και ψηλες στροφες για ξεμπούκωμα αλλά συνεχιζει κατα διαστήματα να ειναι αναμμενο. Τις τελευταιες 10 μέρες μου παρουσίασε το εξής: Ενω παει κανονικά στο δρόμο, ξαφνικά πέφτουν οι στροφές και όταν πατάω το γκάζι οι στροφές δεν ανεβαίνουν πάνω από 1500. Χθες μου το έκανε 3 φορές. Αναγκαστικά σταματούσα στην άκρη, το έσβηνα, ξανάβαζα μπροστά, ξεκινούσε και μετά πάλι έκανε τα ίδια. Επίσης μια φορά αμέσως μετά το ξεκίνημα του κινητήρα, οι στροφές δεν ανέβαιναν και στο ταμπλό έβγαλε 'engine malfunction'
          Σήμερα πήγα σε ένα συνεργείο και μου είπε ότι είναι ο καταλύτης. Πως όμως μπορώ να είμαι σίγουρος ότι ειναι αυτό και δεν είναι π.χ. πρόβλημα τροφοδοσίας?
          Θα εκτιμούσα παρα πολύ την βοήθειά σας ή τη γνώμη σας, ή αν σας έχει συμβει κατι παρόμοιο.
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            ilias-a last edited by

            Μετρας υποπιεση-πιεση στην εξατμιση πριν τον 1ο καταλυτη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kospapad last edited by

              Τι εννοείς λαμπάκι του καταλύτη;;
              Έχεις λαμπάκι βλάβης με κωδικό για καταλύτη ;;
              Αν είναι βουλωμένος δεν θα έπρεπε να το είχες συνέχεια ;;;
              Μήπως τα έχει παίξει κανένας λ;;

              Δες τουσ κωδικούς και βλέπουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panor31 last edited by

                Kospapad έχεις δικιο. Σε αυτό το σύνδεσμο: http://www.toxrisimo.gr/2014/01/car-das ... tDi2i5uYdU
                είναι το λαμπάκι Νο 34, το οποιο ονομάζει OBD. Είναι πορτοκαλί και δεν είναι αναμμένο συνέχεια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimau last edited by

                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                  Μετρας υποπιεση-πιεση στην εξατμιση πριν τον 1ο καταλυτη.

                  καλησπέρα, Ηλία να ρωτήσω το εξής: μπορείς να ανοίξεις με τρυπάνι 2 προσωρινές τρυπούλες πριν και μετά, συνδέεις μανόμετρο, και μετράς διαφορά πίεσης, όπως βλέπω σε βίντεο του 2008, ή θεωρείται πια αυτό ξεπερασμένο, και σήμερα συνδέεις από πάνω και μετράς υποπίεση, στο ρελαντί, μαρσάρισμα και σταθερά 2500 στροφές, και ανάλογα αποφασίζεις? ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Και με τρυπα γινετε η δουλεια, το καλυτερο βγαζεις τον 1ο λαμδα και μπαινει ανταπτορας που συνδεεις το μανομετρο εκει, αν εχει βουλωμα η εξατμιση μια μετρηση στο ρελαντι και μια στις 3000 στροφες με σταματημενο το αυτοκινητο δειχνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dimau last edited by

                      Ηλία, είσαι γνώστης όπως πάντα, βρήκα video της σειράς σου sc.danner, που λέει ότι δέχεται μέχρι 2 psi, και μέτρησε από 3 ρελαντί, στο γκάζωμα 7, και έβγαλε τον καταλύτη οφ, τέλος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kospapad last edited by

                        ΤΟ λαμπάκι ανάβει γιατί δεν βλέπει φυσιολογικές τιμές σε κάποιο λ
                        Άλλος τρόπος είναι να δεις θερμοκρασίες με ένα θερμόμετρο υπερύθρων πριν και μετά τον καταλυτη

                        Αν έχεις πρόβλημα μπροστά θα είναι πολύ πιο ζεστός

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimau last edited by

                          ο δεύτερος λ μπορεί να δείχνει φυσιολογικές τιμές, αλλά το σφάλμα του είναι ότι θα παίζει πολύ.
                          Αυτό με το θερμόμετρο, είναι για το εφέ της υπόθεσης, το καλύτερο που έχει να κάνει ο κάτοχος, είναι να βρει έναν μηχανικό σαν τον Ηλία, να μετρήσει psi στο 'σωλήνα', και να του πει τι λύσεις υπάρχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            panor31 last edited by

                            Ο χρήστης dimau έγραψε:
                            ο δεύτερος λ μπορεί να δείχνει φυσιολογικές τιμές, αλλά το σφάλμα του είναι ότι θα παίζει πολύ.
                            Αυτό με το θερμόμετρο, είναι για το εφέ της υπόθεσης, το καλύτερο που έχει να κάνει ο κάτοχος, είναι να βρει έναν μηχανικό σαν τον Ηλία, να μετρήσει psi στο 'σωλήνα', και να του πει τι λύσεις υπάρχουν.

                            Δυστυχώς ακόμα δεν ξέρω τι να κάνω. Να το πάω για καταλύτη που μου είπαν 400 ευρώ?
                            Και που να βρεις μηχανικό σαν τον Ηλία?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              Υπαρχουν παρα πολλοι σωστοι μηχανικοι στην αγορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimau last edited by

                                η διαδικασία για να αποφασιστεί ότι ο καταλύτης θέλει αλλαγή είναι αυτή. Αν σου είπαν αλλάζουμε καταλύτη και βλέπουμε πως θα πάει, φεύγεις και ρωτάς αλλού. Διότι υπάρχει πιθανότητα να δώσεις τα 400 , και μετά από ένα διάστημα να ανάψει πάλι λαμπάκι, και να γυρίσεις στο νταμάκι νο 1....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Αν δεν εχει σπασει ο καταλυτης και εχει καποιο κομματι που καποιες φορες φρακαρει τη ροη των καυσαεριων και καποιες την ελευθερωνει τοτε δε φταιει αυτος συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panor31 last edited by

                                    Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                    Αν δεν εχει σπασει ο καταλυτης και εχει καποιο κομματι που καποιες φορες φρακαρει τη ροη των καυσαεριων και καποιες την ελευθερωνει τοτε δε φταιει αυτος συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου.

                                    Ηλια να σε ρωτήσω το εξής: Τώρα το λαμπάκι είναι μονίμως ανναμένο πορτοκαλί. Τις προάλλες πήγα σε ένα μαστορα που ασχολείται μόνο με εξατμίσεις και καταλύτες. Με ρώτησε αν ακούω κάποιο μεταλικό θόρυβο, του είπα όχι και είπε ότι μπορεί να μην ειναι καταλύτης.
                                    Χθές εκεί που πήγαινα με τρίτη, ξαφνικά το αυτ/το φρενάρει σαν να είχα βγάλει την ταχύτητα. Εγώ κρατούσα το γκάζι σταθερά πατημένο, στο ίδιο σημείο, και το αυτ/το μια προχώραγε, μια σταμάταγε.
                                    Ήταν δηλαδή σα να πατάω γκάζι, μετά να το αφήνω,μετά να το ξαναπατάω, να το ξανααφήνω κ.λ.π ενώ εγώ το είχα σταθερά πατημένο.
                                    Τι μπορεί να είναι κατά τη γνώμη σου?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • W
                                      w202-amg last edited by

                                      Ηλεκτρικη πεταλουδα δεν εβγαλε κανενα σφαλμα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the_ace last edited by

                                        Ένα μήνα τώρα ψάχνεις στη τύχη και στα τυφλά να βρεις τι φταίει, αλλά ακόμα δεν έχεις συνδέσει το αυτοκίνητο σε διαγνωστικό για να δεις το κωδικό σφάλματος ? Δηλαδή πότε θα το πας για να γίνει σωστή διάγνωση ?

                                        Δεν υπάρχει λαμπάκι OBD, το λαμπάκι λέγεται CEL (Check Engine Light), και υποδεικνύει πιθανότατα σοβαρή βλάβη σε κάποιο σύστημα του κινητήρα. Η διάγνωση γίνεται μέσω της OBD θύρας, και την οποία καλό θα ήταν να κάνεις σε επίσημο/εξουσιοδοτημένο συνεργείο, για να βρουν ακριβώς τι φταίει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gktr last edited by

                                          Καλησπέρα σας,

                                          Έπεσα στο θέμα από google search καθώς έχω παρόμοιο πρόβλημα και ήθελα απλά να αφήσω αυτό το βιντεάκι εδώ μήπως σώσει και άλλον στο μέλλον εκτός από εμένα:

                                          [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yAqINxBPPAI[/youtube]

                                          engine malfunction σε ford focus 08

                                          ...κουνήστε λίγο το ταμπλό/πίνακα οργάνων...μπορεί και να φτιάξει.
                                          Είναι γνωστό ελάττωμα του αυτοκινήτου σε κρύες κολλήσεις στην πίσω πλευρά του πίνακα οργάνων.
                                          Το βίντεο ΔΕΝ είναι μόνιμη λύση, πρέπει να πάει σε μάστορα (ηλεκτρολόγο) να του πείτε τι να κοιτάξει και να γίνουν σωστά οι κολλήσεις.

                                          Εγώ προσωπικά που το πήγα σε μάστορα το κοίταζε μία μέρα και μου είπε ότι μπορεί να φταίνε 1002 εκτός από αυτό. Την επόμενη είχα δει το βίντεο του το είπα και έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Αν δεν το ξέρει δεν μπορεί να το φανταστεί.

                                          Να στε καλά!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr