Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 865
    • 866
    • 867
    • 868
    • 869
    • 939
    • 940
    • 867 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137043
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      esykas last edited by

      πληροφοριακά, επειδή εκεί που πέρασα τα λάστιχα ο 'Μαρούδης' έχει τα περισσότερα, άν όχι όλα, τα λάστιχα στη σειρά για να τα δεις και να τα 'ακουμπήσεις', να πω ότι ΟΛΑ!! πλέον στα πλάγια είναι πολύ μαλακά με ότι συνεπάγεται, στο δε 'χάιδεμα' του πέλματος άστα να πάνε, όλο οικολογία και γλίστρημα, μόνο το παλιό T1-R ήταν σκληρό στα πλαϊνά και κόλλαγε το πέλμα στο χέρι
      Αν δείτε πλέον όλα τα λάστιχα έχουν τις χειρότερες κριτικές από όλους εμάς που τα δοκιμάζουμε στους δρόμους και τις καλύτερες από τα περιοδικά που τα δοκιμάζουν στις πίστες
      Ότι η Nokian παραδέχθηκε ότι έδινε άλλα 'λάστιχα' για τις δοκιμές δεν το συζητάμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την 'κριτική' που ασκήθηκε στα νέα λάστιχα, τα οποία είναι σαφώς ανώτερα από τα παλιότερα. Καλά για το τεστ με το χέρι, δεν θα εκφραστώ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • panos2171
          panos2171 last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Καλά για το τεστ με το χέρι, δεν θα εκφραστώ...

          Εγώ πάντως προσπάθησα και τελικά τα κατάφερα να συγκρατηθώ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            esykas last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
            Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την 'κριτική' που ασκήθηκε στα νέα λάστιχα, τα οποία είναι σαφώς ανώτερα από τα παλιότερα. Καλά για το τεστ με το χέρι, δεν θα εκφραστώ...

            έχεις να προσφέρεις κάτι επάνω στο θέμα ή αναλώνεις τη ζωή σου σε εξυπνάδες του πληκτρολογίου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              esykas last edited by

              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

              Καλά για το τεστ με το χέρι, δεν θα εκφραστώ...

              Εγώ πάντως προσπάθησα και τελικά τα κατάφερα να συγκρατηθώ...

              αγαπητέ εάν θέλετε να την μετρήσετε ευχαρίστως, άλλωστε είναι γνωστό το φόρουμ των τεσσάρων τροχών για το υψηλό επίπεδο των συνχνωτιζόντων

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Συγνώμη αλλά είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι μπορείς να καταλάβεις ένα ελαστικό από το άγγιγμα με το χέρι;
                Επίσης είναι δυνατόν κάποιος να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του κριτικές περιοδικών; Εννοείται ότι λένε ότι τους συμφέρει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
                Εκτίμηση ελαστικού πάντως με την αφή μόνο για ανέκδοτο μου κάνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης esykas έγραψε:

                  Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την 'κριτική' που ασκήθηκε στα νέα λάστιχα, τα οποία είναι σαφώς ανώτερα από τα παλιότερα. Καλά για το τεστ με το χέρι, δεν θα εκφραστώ...

                  έχεις να προσφέρεις κάτι επάνω στο θέμα ή αναλώνεις τη ζωή σου σε εξυπνάδες του πληκτρολογίου

                  Έχω να πω ότι οι μετρήσεις, αλλά και η προσωπική εμπειρία, λένε ότι κάθε νέο μοντέλο ελαστικού είναι καλύτερο από το προηγούμενο. Καλύτερα εξυπνάδες του πληκτρολογίου, παρά βλακείες του πληκτρολογίου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sxinthecity last edited by

                    Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                    Συγνώμη αλλά είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι μπορείς να καταλάβεις ένα ελαστικό από το άγγιγμα με το χέρι;
                    Επίσης είναι δυνατόν κάποιος να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του κριτικές περιοδικών; Εννοείται ότι λένε ότι τους συμφέρει αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
                    Εκτίμηση ελαστικού πάντως με την αφή μόνο για ανέκδοτο μου κάνει.

                    Άμα ασκήσεις πίεση ενός τόνου γίνεται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      accentwizard last edited by

                      Μιας και πιασαμε τις πιεσεις,στο Xtrail μου,μου δινει ο κατασκευαστης μονο μια τιμη πιεσης,2.3 μπροστα,2.1 πισω...
                      Δεν θα επρεπε να εχει και μια τιμη για φορτωμενο αμαξι;Στο Opel μου εδινε 2.3 μπροστα-2.1 πισω,και για ταξιδι φορτωμενος 2.4 μπροστα-2.8 πισω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        ohristou last edited by

                        Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                        Μιας και πιασαμε τις πιεσεις,στο Xtrail μου,μου δινει ο κατασκευαστης μονο μια τιμη πιεσης,2.3 μπροστα,2.1 πισω...
                        Δεν θα επρεπε να εχει και μια τιμη για φορτωμενο αμαξι;Στο Opel μου εδινε 2.3 μπροστα-2.1 πισω,και για ταξιδι φορτωμενος 2.4 μπροστα-2.8 πισω...

                        Είναι απλό. Η ιαπωνική τεχνολογία είναι τόσο μπροστά που οι πιέσεις των ελαστικών ρυθμίζονται μόνες τους, ανάλογα με το φορτίο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          accentwizard last edited by

                          Ο χρήστης ohristou έγραψε:

                          Μιας και πιασαμε τις πιεσεις,στο Xtrail μου,μου δινει ο κατασκευαστης μονο μια τιμη πιεσης,2.3 μπροστα,2.1 πισω...
                          Δεν θα επρεπε να εχει και μια τιμη για φορτωμενο αμαξι;Στο Opel μου εδινε 2.3 μπροστα-2.1 πισω,και για ταξιδι φορτωμενος 2.4 μπροστα-2.8 πισω...

                          Είναι απλό. Η ιαπωνική τεχνολογία είναι τόσο μπροστά που οι πιέσεις των ελαστικών ρυθμίζονται μόνες τους, ανάλογα με το φορτίο.

                          Κανας αλλος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            costas1959 last edited by

                            Με μια απλη αναζήτησε βρήκα οτι στο ταμπελάκι με τις πιέσεις ελαστικών για το XTRAIL αναγράφονται διαφορετικες πιέσεις για μερικώς -πλήρως φορτωμένο αυτοκίνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              accentwizard last edited by

                              Ο χρήστης costas1959 έγραψε:
                              Με μια απλη αναζήτησε βρήκα οτι στο ταμπελάκι με τις πιέσεις ελαστικών για το XTRAIL αναγράφονται διαφορετικες πιέσεις για μερικώς -πλήρως φορτωμένο αυτοκίνητο.

                              Που το ειδες?
                              Εμενα τοσο στο manual οσο και στην πορτα μονο για ξεφορτο γραφει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                esykas last edited by

                                Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:

                                Με μια απλη αναζήτησε βρήκα οτι στο ταμπελάκι με τις πιέσεις ελαστικών για το XTRAIL αναγράφονται διαφορετικες πιέσεις για μερικώς -πλήρως φορτωμένο αυτοκίνητο.

                                Που το ειδες?
                                Εμενα τοσο στο manual οσο και στην πορτα μονο για ξεφορτο γραφει...

                                Αν και θα το έχεις ψάξει https://www.carsguide.com.au/nissan/x-t ... e-pressure γιατί πρέπει να έχει δύο πιέσεις ανάλογα με το βάρος, και στα δύο αυτοκίνητα που έχω στη κατοχή μου αναγράφουν μια πίεση και στο ταμπελάκι της τάπας βενζίνης και στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  accentwizard last edited by

                                  Δυστυχως,το ιδιο ταμπελακι εχω και εγω στην πορτα,σαν αυτο του link,που δειχνει μονο την 'κανονικη' πιεση...
                                  Τελος παντων,και στην αντιπροσωπεια που πηρα,δεν μου ειπαν κατι συγκεκριμενο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    costas1959 last edited by

                                    https://www.google.gr/search?q=x+trail+ ... jDaRrM7F5M:

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      accentwizard last edited by

                                      Ο χρήστης costas1959 έγραψε:
                                      https://www.google.gr/search?q=x+trail+tyre+pressure&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=en-gr&client=safari#imgrc=9jWojDaRrM7F5M:

                                      Σε ευχαριστω πολυ,αλλα δυστυχως,αυτο αφορα το προηγουμενο μοντελο,το Τ31.Ειναι διαφορετικες οι διαστασεις ελαστικων και τα βαρη.
                                      Εγω εχω το Τ32.Σαν 'μπουσουλας' παντων ειναι οκ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ggab last edited by

                                        πάνω-κάτω όλα τα αυτοκίνητα έχουν 2-4psi διαφορά μεταξύ μόνο ο οδηγός και σε πλήρη φόρτο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimau last edited by

                                          Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                                          μονο μια τιμη πιεσης,2.3 μπροστα,2.1 πισω...

                                          21 23 26 28 , βάλε τις υπό, κάντα psi και καθάρισες, neeext !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Έχει κανείς εμπειρία με Bridgestone adrenalin re002? Τα εβγαλα τις προηγούμενες μερες απο το w203 sc(δν κινείται σχεδόν καθολου και είναι σε γκαραζ, ουτε 2000 χιλιόμετρα δν εχουν) και τα έβαλα στο w202 c180 122αλογα για να τσεκαρω την αναρτηση. Το αμαξι δεν πατουσε πουθενά και ολη η 1η σε ευθεία συνέχεια σπινιαριστη. Για να καταλαβετε με 195 65 15 Bridgestone t001σχεδον τελειωμενο το αμαξι δν εχει κανένα θέμα. Πιεσεις οκ προς ξεφουσκωτο. Υπάρχει περίπτωση να ξεραθηκαν απεξω επιφάνειακα? 1 χρόνου λαστιχα μεσα σε γκαραζ. Όσο πιο γυαλι ο δρόμος τοσο πιο χάλια σε σχέση με τα t001.
                                            Τελευταία φορά που οδηγηθηκαν γρήγορα και ήταν όπως πρέπει είναι προ 4μηνου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 865
                                            • 866
                                            • 867
                                            • 868
                                            • 869
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 867 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr