-
Ειναι υποκειμενικο τι θελει ο καθενας και που δινει βαρυτητα. Αλλωστε κι οι επιδοσεις αργοτερα μπορουν να βελτιωθουν. Δε μπορουμε να βαλουμε ενα γενικο πλαισιο και να πουμε τι εχει αξια και τι οχι. Εκτος αν μιλουσαμε για θεμα ασφαλειας και επελεγε καποιος ενα αμαξι με 3 αστερια επειδη εχει infotaintment πχ.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ότι ρύθμιση να κάνεις ρε στέφανε αφού μόλις κάτσουν δύο άτομα πίσω θα πάει στο Θεό το φως. Μόλις πέσει σκόνη πάνω η φωτεινότητα πάει στο ναδίρ. Να βάλεις ένα ηχοσυστημα συμφωνώ. Τα εργοστασιακά τα πληρώνεις και δεν αξίζουν. Τα φώτα όμως εινια θέμα ασφαλειας
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δεν είναι ρε στέφανε τόσο απλό το θέμα όσο το παρουσιάζεις. Άμα ήταν απλά να αλλάζεις λάμπες λεντ και ν α είσαι σαν το εργοστασιακό Οκ. Δεν ειναι όμως έτσι.+1
Όσο καλές και να είναι οι aftermarket έχουν το σημαντικό πρόβλημα ότι είναι παράνομες πρώτα απο όλα. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ότι ρύθμιση να κάνεις ρε στέφανε αφού μόλις κάτσουν δύο άτομα πίσω θα πάει στο Θεό το φως. Μόλις πέσει σκόνη πάνω η φωτεινότητα πάει στο ναδίρ. Να βάλεις ένα ηχοσυστημα συμφωνώ. Τα εργοστασιακά τα πληρώνεις και δεν αξίζουν. Τα φώτα όμως εινια θέμα ασφαλειαςΌλο υπερβολές!
Ολα τα αυτοκίνητα εχουν ρύθμιση αν αυξηθεί το βάρος πίσω ακόμα και στις αλογόνου.Παιδιά ψάξτε πρώτα πριν γράψετε !
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν είναι ρε στέφανε τόσο απλό το θέμα όσο το παρουσιάζεις. Άμα ήταν απλά να αλλάζεις λάμπες λεντ και ν α είσαι σαν το εργοστασιακό Οκ. Δεν ειναι όμως έτσι.
+1
Όσο καλές και να είναι οι aftermarket έχουν το σημαντικό πρόβλημα ότι είναι παράνομες πρώτα απο όλα.Πως και που είναι παράνομες;
-
Καταρχήν αυτό που είναι σίγουρο στέφανε και δε χρειάζεται ψάξιμο ειναι πως δεν έχουν το φως των εργοστασιακων
Τα λεντ που βάζεις στέφανε μπορείς να τα ρυθμίσεις εν κινήσει αν διαπιστώσεις λάθος ύψος δέσμης? -
Αν ειπε η γυναικα οτι της αρεσε το troc. Τελος! Ειδικα αν το οδηγησει κιολας με το ελαφρυ τιμονι ειναι πολυ ευκολοδηγητο μεσα στην πολη. Το νεο σου αμαξι! Για ολα αυτα που προσφερει δεν ειναι και τοσο ακριβο σε σχεση με το c3 aircross πχ. συν την οποια μελλοντικη μεαξια μεταπωλησης. Θα σου ελεγα για grandland στα ιδια λεφτα αλλα 1 λιτρο καταναλωση παραπανω και 24 εκ μηκος..
-
Μόνο που το αντίστοιχο αιρκρός κάνει 17400 .
110 άλογα μεσαία , 18940 130 άλογα μεσαία και 19850 110 αυτόματο μεσαία .
19400, 20400 και 21300 οι πλούσιες .Οπότε δεν έχουν σύγκριση τιμών αφού είναι πάνω από 30 % η διαφορά σε κάθε περίπτωση .
Ακόμα το Τ-ροκ έχει σχεδόν 2 εκ μικρότερο μεταξόνιο από το Αιρκρος και σχεδόν 9 από το Γκραντλαντ που έτσι και αλλιώς είναι άλλη κατηγορία .
-
Μόνο που το αντίστοιχο αιρκρός κάνει 17400 .
110 άλογα μεσαία , 18940 130 άλογα μεσαία και 19850 110 αυτόματο μεσαία .
19400, 20400 και 21300 οι πλούσιες .Οπότε δεν έχουν σύγκριση τιμών αφού είναι πάνω από 30 % η διαφορά σε κάθε περίπτωση .
Ακόμα το Τ-ροκ έχει σχεδόν 2 εκ μικρότερο μεταξόνιο από το Αιρκρος και σχεδόν 9 από το Γκραντλαντ που έτσι και αλλιώς είναι άλλη κατηγορία .
+1000 και μην ξεχnάμε ότι με το ανάλογο ομολογουμένως πολύ φθηνό πακέτο extra σε ημιδερμάτινο σαλόνι έχεις και μαλακό πλαστικό ή ύφασμα σε ένα μέρος του ταμπλό στο aircross,
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν είναι ρε στέφανε τόσο απλό το θέμα όσο το παρουσιάζεις. Άμα ήταν απλά να αλλάζεις λάμπες λεντ και ν α είσαι σαν το εργοστασιακό Οκ. Δεν ειναι όμως έτσι.
+1
Όσο καλές και να είναι οι aftermarket έχουν το σημαντικό πρόβλημα ότι είναι παράνομες πρώτα απο όλα.Πως και που είναι παράνομες;
Για να είναι νόμιμα πρέπει να έχουν μηχανισμό αυτό ρύθμισης ύψους και πλυστικο μηχανισμό επίσης. Αυτά ισχύουν στην ευρωπαϊκή ένωση.
Τα φανάρια τύπου projector είναι αυτονόητα. -
Γιατί πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο; Δεν είπε πουθενά γενικά και αόριστα πως οι aftermarket λύσεις είναι καλύτερες. Έθεσε συγκεκριμένες παραμέτρους
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν το αμάξι έχει φανάρια προτζέκτορες τότε χρειάζεται μόνο μια απλή αλλαγή λάμπας και δη ποιοτική όχι του 20ρικου. Πάνω από 100 το σετ και σωστή ρύθμιση σε εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο όχι στο σούπερ μάρκετ που βάζει τα πάντα.
Το αποτέλεσμα σε φως είναι εφάμιλλο των εργοστασιακων.Οι οποίες αν πληρούνται μπορείς να έχεις παρομοίως καλό αποτέλεσμα με το ΟΕΜ σε χαμηλότερη τιμή και ειδικά για Ελλάδα χωρίς το κόστος φόρου σαν έξτρα αυτοκινήτου.
Έτσι μπορείς να κερδίσεις ένα σεβαστό ποσό για μια αναβάθμιση έκδοσης με περισσότερα άλογα/ηλεκτρονικά που δεν μπαίνουν μετέπειτα κτλ κτλ.
Ειδικά στα αυτοκίνητα του γκρουπ που κυκλοφορούν ανταλλακτικά για 3-4 αυτοκίνητα παρόμοια με το δικό σου σίγουρα μπορείς να κουμπώσεις κάτι μετά την αγορά και να δουλεύει άψογα.
Προσέχετε τι λέει ο συνομιλητής σας και μην γράφετε απλά για να πείτε αυτό που θέλετε! -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μόνο που το αντίστοιχο αιρκρός κάνει 17400 .110 άλογα μεσαία , 18940 130 άλογα μεσαία και 19850 110 αυτόματο μεσαία .
19400, 20400 και 21300 οι πλούσιες .Οπότε δεν έχουν σύγκριση τιμών αφού είναι πάνω από 30 % η διαφορά σε κάθε περίπτωση .
Ακόμα το Τ-ροκ έχει σχεδόν 2 εκ μικρότερο μεταξόνιο από το Αιρκρος και σχεδόν 9 από το Γκραντλαντ που έτσι και αλλιώς είναι άλλη κατηγορία .
Η μεσαια του aircross ειναι η πιο vfm. Απο εκει και περα για να συγκρινεις την advance troc 1.0 21250euro με την πλουσια του aircross στα 19400 εκει ειναι η διαφορα τους με λιγοτερα συστηματα ασφαλειας για τοcitroen.
-
Στα 19400 έχει τα μισά ασφαλείας , όπως και στην μεσαία . Το κόστος είναι 290 και 390 αντίστοιχα για τα υπόλοιπα , οπότε πάμε στα 19690 και 17790 μαζί με αυτά .
Αρα 17790 με 21250 είναι 20 % ακριβότερο το Τ-ροκ . Στις πλούσιες ξεφεύγει η διαφορά τιμής .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Στα 19400 έχει τα μισά ασφαλείας , όπως και στην μεσαία . Το κόστος είναι 290 και 390 αντίστοιχα για τα υπόλοιπα , οπότε πάμε στα 19690 και 17790 μαζί με αυτά .Αρα 17790 με 21250 είναι 20 % ακριβότερο το Τ-ροκ . Στις πλούσιες ξεφεύγει η διαφορά τιμής .
19690 με 21250. 1500ευρω τα δινεις για το πιο ομορφο τροκ
-
Επόμενη στάση SEAT.
Πάω τρελαμένος να δω το Arona FR 1.5 με τα 150 αλόγατα και να ψήσω τη γυναίκα..
Πρώτη ξενέρα, δεν έχει εκθεσιακό FR. Δεύτερη, δεν υπάρχει πουθενά ο 1.5 για test drive. Τρίτη, παράδοση στην καλύτερη Σεπτέμβρη. Πέρα απ'όλα αυτά, υπήρχε μια γενικότερα μίζερη κατάσταση, πωλήτης χωρίς γνώση βασικών πραγμάτων και μια αίσθηση φτωχού συγγενή.
Τώρα όσον αφορά το Arona. Όμορφο σε κάποια χρώματα, αλλά σίγουρα όχι το δυνατό του σημείο, με πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων, καλή θέση οδήγησης και ωραία οθόνη/infotainment 8'.
Με μία διαφορά, σε όλες τις εκδόσεις έμπαινε μέχρι τώρα η 8αρα και είχαν 6 ηχεία και fullLink. Απο18η βδομάδα και μετά μπαίνει η 6αρα, με 4 ηχεία και χωρίς FullLink. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε!
Στα πίσω καθίσματα έχει άνεση, αλλά είναι πολύ λιτός ο περιβάλλοντας χώρος και με ελλείψεις. Γενικότερα το αμάξι σου δίνει την αίσθηση οτι είναι βασισμένο στην χαμηλότερη κατηγορία παρά τους καλούς αναλογικά χώρους. Ο διάκοσμος μέσα είναι λιτός και μουντός, εκτός αν βάλεις την ασπριδερή φάσα του Xcellence που κάπως το κάνει ενδιαφέρον. Με μεγάλη μου χαρά είδα ένα άλλο με κόκκινη δερματίνη στο ταμπλό και με διαβεβαίωσαν οτι μπαίνει και στο FR. Με αυτό πραγματικά ομορφαίνει το εσωτερικό.
Money talks now. Το 1.0 το Xcellence με μεταλλικό, 17αρα ζάντα και full led, πάει στα 20.360€ κλειδί. Έιχε και 330€ μεταφορικά! Συν το πακέτο για την 8αρα οθόνη κλπ. που δίνει και navi άλλα 600 και κανα 150ρι νομίζω η δερματίνη με 4 χρόνια εγγύηση.
Με 200 € παραπάνω παίρνεις με όλα αυτά το 1.5FR!
Οι διαφορές τους είναι οτι έχει πιο σπορ ρύθμιση ανάρτησης και επιλογή driving profile, στάνταρ 17αρες που δεν είναι τόσο ωραίες όσο οι προαιρετικές της Xcellence, δεν έχει keyless που έχει η Xcellence και δεν έχει και κεντρικό υποβραχιόνιο και συρτάρια κάτω απ'τα καθίσματα, που μπαίνουν με 250€.
Για εμένα, σε αυτή την έκδοση, με τον 1.5, παίρνεις το πληρέστερο crossover, αν θες επιδόσεις που είχαν κάποτε τα GTi, σε αρκετά καλή τιμή. Η έκδοση με τον χιλιάρη είναι ακριβή γι'αυτό που προσφέρει θεωρώ.
Πάντως, η αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο, είναι οτι δεν έχει οικογενειακό χαρακτήρα. Αν ήμουν φρεσκοπαντρεμένος χωρίς παιδιά, θα το έπαιρνα για μια 5ετία με κλειστά τα μάτια, αλλά τώρα πια με δύο παιδιά και ουσιαστικά χωρίς να υπάρχει περίπτωση να το χαρώ όσον αφορά τις επιδόσεις, με συνοπτικές διαδικασίες απορρίφθηκε κι αυτό.Είδαμε και ένα Ateca που είχε εκεί σε άθλια έκδοση και σε συνάρτηση με την όλη αρνητική εμπειρία που αποκομίσαμε απ'την αντιπροσωπεία δεν είχαμε διάθεση ούτε ματιά να του ρίξουμε., οπότε πάει κι αυτό.
Η συνέχεια επί της οθόνης, με ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Δεν είναι ρε στέφανε τόσο απλό το θέμα όσο το παρουσιάζεις. Άμα ήταν απλά να αλλάζεις λάμπες λεντ και ν α είσαι σαν το εργοστασιακό Οκ. Δεν ειναι όμως έτσι.
+1
Όσο καλές και να είναι οι aftermarket έχουν το σημαντικό πρόβλημα ότι είναι παράνομες πρώτα απο όλα.Πως και που είναι παράνομες;
Για να είναι νόμιμα πρέπει να έχουν μηχανισμό αυτό ρύθμισης ύψους και πλυστικο μηχανισμό επίσης. Αυτά ισχύουν στην ευρωπαϊκή ένωση.
Τα φανάρια τύπου projector είναι αυτονόητα.Πέραν των τεχνικών λεπτομερειών που σηκώνουν συζήτηση γιατί αυτόματο leveling εν λειτουργία δεν έχει τύχει να δω πουθενά (συνήθως υπάρχει στην αφή και αφορά και φανάρια με αλογόνου οπως εχω στη BMW) και βέβαια ρυθμίζεται χειροκίνητα οποτεδήποτε, το δε πλυστικο πως γίνεται να είναι ευρωπαϊκή οδηγία και δεν υπάρχει στα αμάξια με led στη Γερμανία πχ αλλά υπάρχει στην Ελλάδα;
Και σε κάθε περίπτωση όταν μιλάμε για νομιμότητα με νομικό καλό είναι να παραθέτουμε το νομικό κείμενο προς ανάγνωση και ερμηνεία γιατί αυτό που κάποιος μη νομικός να καταλαβαίνει ως παράνομο μπορεί να μην είναι τελικά.
Στο ίδιο μήκος κύματος πως μπορεί επίσημη αντιπροσωπεία πχ να πουλαει επισήμως after market πακέτο led λαμπων για το best seller της αγοράς suv; Παρανομεί ;
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν είναι ρε στέφανε τόσο απλό το θέμα όσο το παρουσιάζεις. Άμα ήταν απλά να αλλάζεις λάμπες λεντ και ν α είσαι σαν το εργοστασιακό Οκ. Δεν ειναι όμως έτσι.
+1
Όσο καλές και να είναι οι aftermarket έχουν το σημαντικό πρόβλημα ότι είναι παράνομες πρώτα απο όλα.Πως και που είναι παράνομες;
Για να είναι νόμιμα πρέπει να έχουν μηχανισμό αυτό ρύθμισης ύψους και πλυστικο μηχανισμό επίσης. Αυτά ισχύουν στην ευρωπαϊκή ένωση.
Τα φανάρια τύπου projector είναι αυτονόητα.Πέραν των τεχνικών λεπτομερειών που σηκώνουν συζήτηση γιατί αυτόματο leveling εν λειτουργία δεν έχει τύχει να δω πουθενά (συνήθως υπάρχει στην αφή και αφορά και φανάρια με αλογόνου οπως εχω στη BMW) και βέβαια ρυθμίζεται χειροκίνητα οποτεδήποτε, το δε πλυστικο πως γίνεται να είναι ευρωπαϊκή οδηγία και δεν υπάρχει στα αμάξια με led στη Γερμανία πχ αλλά υπάρχει στην Ελλάδα;
Και σε κάθε περίπτωση όταν μιλάμε για νομιμότητα με νομικό καλό είναι να παραθέτουμε το νομικό κείμενο προς ανάγνωση και ερμηνεία γιατί αυτό που κάποιος μη νομικός να καταλαβαίνει ως παράνομο μπορεί να μην είναι τελικά.
Στο ίδιο μήκος κύματος πως μπορεί επίσημη αντιπροσωπεία πχ να πουλαει επισήμως after market πακέτο led λαμπων για το best seller της αγοράς suv; Παρανομεί ;
- Οι παραπάνω οδηγίες ισχύουν στην ΕΕ σε οποία χώρα δεν έχει ήδη σχετική νομολογία όπως η Ελλάδα ( η Γερμανία δεν ξέρω αν έχει η όχι )
- Σιγά να μην κάτσω να βρω το original νομικό κείμενο
- Μήπως και τα φιμέ τζάμια που έχουμε είναι και αυτά νόμιμα? ότι τα βάζουμε και δεν μας σταματάει η αστυνομία δεν αποδυκνυει το αντίθετο.
-
Επιβεβαιώνεις δυστυχως και εσυ γιατί έχω σταματήσει να γραφω εδώ και γιατί μετανιώνω που ασχολήθηκα εν προκειμενω.
Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε!Όταν βρεις «νομολογία» τα ξαναλέμε!
-
Επόμενη στάση SEAT.
Πάω τρελαμένος να δω το Arona FR 1.5 με τα 150 αλόγατα και να ψήσω τη γυναίκα..
Πρώτη ξενέρα, δεν έχει εκθεσιακό FR. Δεύτερη, δεν υπάρχει πουθενά ο 1.5 για test drive. Τρίτη, παράδοση στην καλύτερη Σεπτέμβρη. Πέρα απ'όλα αυτά, υπήρχε μια γενικότερα μίζερη κατάσταση, πωλήτης χωρίς γνώση βασικών πραγμάτων και μια αίσθηση φτωχού συγγενή.
Τώρα όσον αφορά το Arona. Όμορφο σε κάποια χρώματα, αλλά σίγουρα όχι το δυνατό του σημείο, με πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων, καλή θέση οδήγησης και ωραία οθόνη/infotainment 8'.
Με μία διαφορά, σε όλες τις εκδόσεις έμπαινε μέχρι τώρα η 8αρα και είχαν 6 ηχεία και fullLink. Απο18η βδομάδα και μετά μπαίνει η 6αρα, με 4 ηχεία και χωρίς FullLink. Όποιος πρόλαβε, πρόλαβε!
Στα πίσω καθίσματα έχει άνεση, αλλά είναι πολύ λιτός ο περιβάλλοντας χώρος και με ελλείψεις. Γενικότερα το αμάξι σου δίνει την αίσθηση οτι είναι βασισμένο στην χαμηλότερη κατηγορία παρά τους καλούς αναλογικά χώρους. Ο διάκοσμος μέσα είναι λιτός και μουντός, εκτός αν βάλεις την ασπριδερή φάσα του Xcellence που κάπως το κάνει ενδιαφέρον. Με μεγάλη μου χαρά είδα ένα άλλο με κόκκινη δερματίνη στο ταμπλό και με διαβεβαίωσαν οτι μπαίνει και στο FR. Με αυτό πραγματικά ομορφαίνει το εσωτερικό.
Money talks now. Το 1.0 το Xcellence με μεταλλικό, 17αρα ζάντα και full led, πάει στα 20.360€ κλειδί. Έιχε και 330€ μεταφορικά! Συν το πακέτο για την 8αρα οθόνη κλπ. που δίνει και navi άλλα 600 και κανα 150ρι νομίζω η δερματίνη με 4 χρόνια εγγύηση.
Με 200 € παραπάνω παίρνεις με όλα αυτά το 1.5FR!
Οι διαφορές τους είναι οτι έχει πιο σπορ ρύθμιση ανάρτησης και επιλογή driving profile, στάνταρ 17αρες που δεν είναι τόσο ωραίες όσο οι προαιρετικές της Xcellence, δεν έχει keyless που έχει η Xcellence και δεν έχει και κεντρικό υποβραχιόνιο και συρτάρια κάτω απ'τα καθίσματα, που μπαίνουν με 250€.
Για εμένα, σε αυτή την έκδοση, με τον 1.5, παίρνεις το πληρέστερο crossover, αν θες επιδόσεις που είχαν κάποτε τα GTi, σε αρκετά καλή τιμή. Η έκδοση με τον χιλιάρη είναι ακριβή γι'αυτό που προσφέρει θεωρώ.
Πάντως, η αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο, είναι οτι δεν έχει οικογενειακό χαρακτήρα. Αν ήμουν φρεσκοπαντρεμένος χωρίς παιδιά, θα το έπαιρνα για μια 5ετία με κλειστά τα μάτια, αλλά τώρα πια με δύο παιδιά και ουσιαστικά χωρίς να υπάρχει περίπτωση να το χαρώ όσον αφορά τις επιδόσεις, με συνοπτικές διαδικασίες απορρίφθηκε κι αυτό.Είδαμε και ένα Ateca που είχε εκεί σε άθλια έκδοση και σε συνάρτηση με την όλη αρνητική εμπειρία που αποκομίσαμε απ'την αντιπροσωπεία δεν είχαμε διάθεση ούτε ματιά να του ρίξουμε., οπότε πάει κι αυτό.
Η συνέχεια επί της οθόνης, με ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία!
Kατ'αρχήν τα θερμά μου συγχαρητήρια για τον τρόπο που περιγράφεις την κάθε σου εμπειρία με τα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Πιστεύω ότι στην δική σου περίπτωση θα δούμε κάποιο αουτσάϊντερ να κάνει στο τέλος την έκπληξη...κανένα Γαλλικό ας πούμε?!
-
Iceman λυπάμαι που το βλέπεις έτσι, αλλά να φάω την ώρα μου να ψάξω το νομικό κείμενο δεν υπάρχει περίπτωση.
Εσυ και οποίος θέλει μπορεί εύκολα να γκουγκλάρει αν είναι νόμιμα τα aftermarket led.
Καλό Πάσχα.
Safari εύρεσης νέου οικογενειακού αυτοκινήτου