Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Maserati MC12 & MC12 Corsa
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Maserati MC12 & MC12 Corsa
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μελλοντικά Μοντέλα
    12
    29
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakiss last edited by


      Ελάχιστοι θα είναι οι τυχεροί που θα αποκτήσουν μία μονάδα της νέας Maserati MC12, η οποία έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης. Αυτό διότι, το μοντέλο θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες προς διάθεση φέτος και άλλες τόσες για το 2005. Όσο για τις πωλήσεις, αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.

      Η MC12 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο κορυφαίων επιδόσεων. Από αυτήν προέκυψε μία αγωνιστική έκδοση, με την οποία η Maserati θα επιστρέψει το 2005 στο πρωτάθλημα της κατηγορίας GT. Οι δύο αυτές εκδόσεις αποτελούν ένα σαφέστατο δείγμα της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας του Ferrari Maserati Group στα αυτοκίνητα κορυφαίων επιδόσεων.

      Σχεδιαστικά η MC12 δημιουργήθηκε από μία ιδέα του Giugiaro και εξελίχθηκε στο τούνελ αεροδυναμικής από τους μηχανικούς της Maserati με την καθοριστική συμβολή του Frank Stephenson, διευθυντή Σχεδίασης και Εξέλιξης Πρωτότυπων του Ferrari Maserati Group. Οι εκτεταμένες δοκιμές στο τούνελ, με μαθηματικούς υπολογισμούς σε συνδυασμό με τη δουλειά σε πίστα και σε δρόμο, είχε το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα. Το διθέσιο όχημα τύπου coupe διαθέτει αεραγωγούς και άλλα αεροδυναμικά τμήματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη κάθετη δύναμη.

      Η MC12 θα είναι διαθέσιμη με αμάξωμα αποκλειστικά σε λευκό ή μπλε χρώμα, ακολουθώντας πιστά την παράδοση της Trident. Το εσωτερικό με τα σπορ καθίσματα που παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, σε συνδυασμό με τα αλουμινένια πεντάλ φανερώνουν το σπορ στυλ του μοντέλου. Στην καμπίνα γίνεται μία ισορροπημένη χρήση δέρματος, ανθρακονημάτων και υφάσματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το χαρακτηριστικό οβάλ ρολόι. Το μοντέλο μετατρέπεται σε spider με την αφαίρεση του τμήματος της οροφής πάνω από τα καθίσματα.

      Οι κορυφαίες επιδόσεις της MC12 εξασφαλίζονται από τον V12 κινητήρα των 5.998 cc, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και παράγει ροπή 652 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,8΄΄. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Cambiocorsa της Maserati, ενώ οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται από κουμπιά που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του τιμονιού. Το κιβώτιο διαθέτει δύο λειτουργίες, την Sport και την Race

      Maserati MC 12

      Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε που η φημισμένη ιταλική εταιρεία παρουσίασε για τελευταία φορά ένα αγωνιστικού χαρακτήρα αυτοκίνητο, γι αυτό και η παρουσία της «MC 12» στο φημισμένο «Goodwood Festival of Speed» ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε –εκτός από τον πιλότο Αντρέα Μπερτολίνι- και ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος της Maserati Μάρτιν Λις.

      Ο τελευταίος, για τον οποίο πολύς λόγος έγινε για το πού θα εργαστεί μετά την αποχώρησή του από την Ford, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το ιταλικό supercar στην κλασική διαδρομή και να επιδείξει στους θεατές ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων του. H «MC 12» ήταν βαμμένη στα χρώματα της «Scuderia America Camoradi», με την οποία αγωνίζονταν στις αρχές της δεκαετίας του 1960 στις μεγάλες πίστες οι Στίρλινγκ Μος και Νταν Γκέρνι.

      Οι 630 ίπποι του αυτοκινήτου και τα 205 μίλια ανώτατης ταχύτητας υπόσχονται στην Maserati έναν νέο κύκλο διακρίσεων, εφόσον η «MC 12» με τον V12 κινητήρα αναμιχθεί τελικά στα αγωνιστικά δρώμενα της εποχής μας ( 3,8 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να φθάσει το ιταλικό GT τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση).

      Στο «Goodwood Festival of Speed» έδωσαν φυσικά το παρών και τα αυτοκίνητα του ένδοξου παρελθόντος της Μaserati, όπως η «250 F» που κατέκτησε με τον Φάντζιο το παγκόσμιο πρωτάθλημα των Grand Prix το 1957 και η περίφημη «birdcage» που με τον Στίρλινγκ Μος δάμασε νικηφόρα την ομίχλη στο «μεγάλο» Νίρμπουργκρινγκ το 1961. Θυμίζουμε πως για τελευταία η Μaserati νίκησε αγώνα της Formula 1 το 1967 (Κυαλάμι), όταν τα Cooper της εποχής εφοδιάζονταν με τους 12κύλινδρους κινητήρες της εταιρείας

      Maserati MC12 with schumi
      http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/1.jpg
      http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/3.jpg
      http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/2.jpg

      Maserati Mc12

      normally aspirated V12 engine, 65 degrees
      DOHC, 4 valves per cylinder
      bore x stroke: 92.0 x 75.2 mm
      displacement: 5.998 liters
      achievement: 630 bhp (465 kW) at 7500 rpm
      max. of torque: 652 Nm
      105 bhp/liter
      RWD
      ASR
      semi-automatic 6-speed Cambiocorsa

      gear ratios:
      1st: 3.15
      2nd: 2.18
      3rd: 1.57
      4th: 1.19
      5th: 0.94
      6th: 0.71
      rear axle: 4.1

      brakes:
      380 mm venlilated disk brake with 6 pistons in front
      335 mm ventlaited disk brakes with 4 pistons in rear
      ABS
      Pagid RS brake pads

      tyres:
      245/35 ZR 19 on 9 x 17 inch rims in front
      345/35 ZR 19 on 13 x 17 inch rims in rear
      Pirelli Corsa

      length/width/height: 5143/2096/1205 mm
      wheel base: 2800 mm
      track: 1660/1650 mm in front/rear
      curb weight: 1335 kg
      power-to-weight ratio: 471.91 bhp/ton
      weight-to-power ratio: 2.1 kg/bhp

      O-100 km/h in 3.8 secs. (mfr.)
      0-200 km/h in 9.9 secs. (mfr.)
      Vmax: +330 km/h (mfr.)

      MSRP: 696.300 EUR

      http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063a.jpg
      http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063b.jpg
      http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063c.jpg
      http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063d.jpg


      http://automobile.nouvelobs.com/mag/050 ... efault.asp

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by


        Ελάχιστοι θα είναι οι τυχεροί που θα αποκτήσουν μία μονάδα της νέας Maserati MC12, η οποία έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης. Αυτό διότι, το μοντέλο θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες προς διάθεση φέτος και άλλες τόσες για το 2005. Όσο για τις πωλήσεις, αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.

        Η MC12 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο κορυφαίων επιδόσεων. Από αυτήν προέκυψε μία αγωνιστική έκδοση, με την οποία η Maserati θα επιστρέψει το 2005 στο πρωτάθλημα της κατηγορίας GT. Οι δύο αυτές εκδόσεις αποτελούν ένα σαφέστατο δείγμα της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας του Ferrari Maserati Group στα αυτοκίνητα κορυφαίων επιδόσεων.

        Σχεδιαστικά η MC12 δημιουργήθηκε από μία ιδέα του Giugiaro και εξελίχθηκε στο τούνελ αεροδυναμικής από τους μηχανικούς της Maserati με την καθοριστική συμβολή του Frank Stephenson, διευθυντή Σχεδίασης και Εξέλιξης Πρωτότυπων του Ferrari Maserati Group. Οι εκτεταμένες δοκιμές στο τούνελ, με μαθηματικούς υπολογισμούς σε συνδυασμό με τη δουλειά σε πίστα και σε δρόμο, είχε το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα. Το διθέσιο όχημα τύπου coupe διαθέτει αεραγωγούς και άλλα αεροδυναμικά τμήματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη κάθετη δύναμη.

        Η MC12 θα είναι διαθέσιμη με αμάξωμα αποκλειστικά σε λευκό ή μπλε χρώμα, ακολουθώντας πιστά την παράδοση της Trident. Το εσωτερικό με τα σπορ καθίσματα που παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, σε συνδυασμό με τα αλουμινένια πεντάλ φανερώνουν το σπορ στυλ του μοντέλου. Στην καμπίνα γίνεται μία ισορροπημένη χρήση δέρματος, ανθρακονημάτων και υφάσματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το χαρακτηριστικό οβάλ ρολόι. Το μοντέλο μετατρέπεται σε spider με την αφαίρεση του τμήματος της οροφής πάνω από τα καθίσματα.

        Οι κορυφαίες επιδόσεις της MC12 εξασφαλίζονται από τον V12 κινητήρα των 5.998 cc, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και παράγει ροπή 652 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,8΄΄. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Cambiocorsa της Maserati, ενώ οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται από κουμπιά που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του τιμονιού. Το κιβώτιο διαθέτει δύο λειτουργίες, την Sport και την Race

        Maserati MC 12

        Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε που η φημισμένη ιταλική εταιρεία παρουσίασε για τελευταία φορά ένα αγωνιστικού χαρακτήρα αυτοκίνητο, γι αυτό και η παρουσία της «MC 12» στο φημισμένο «Goodwood Festival of Speed» ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε –εκτός από τον πιλότο Αντρέα Μπερτολίνι- και ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος της Maserati Μάρτιν Λις.

        Ο τελευταίος, για τον οποίο πολύς λόγος έγινε για το πού θα εργαστεί μετά την αποχώρησή του από την Ford, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το ιταλικό supercar στην κλασική διαδρομή και να επιδείξει στους θεατές ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων του. H «MC 12» ήταν βαμμένη στα χρώματα της «Scuderia America Camoradi», με την οποία αγωνίζονταν στις αρχές της δεκαετίας του 1960 στις μεγάλες πίστες οι Στίρλινγκ Μος και Νταν Γκέρνι.

        Οι 630 ίπποι του αυτοκινήτου και τα 205 μίλια ανώτατης ταχύτητας υπόσχονται στην Maserati έναν νέο κύκλο διακρίσεων, εφόσον η «MC 12» με τον V12 κινητήρα αναμιχθεί τελικά στα αγωνιστικά δρώμενα της εποχής μας ( 3,8 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να φθάσει το ιταλικό GT τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση).

        Στο «Goodwood Festival of Speed» έδωσαν φυσικά το παρών και τα αυτοκίνητα του ένδοξου παρελθόντος της Μaserati, όπως η «250 F» που κατέκτησε με τον Φάντζιο το παγκόσμιο πρωτάθλημα των Grand Prix το 1957 και η περίφημη «birdcage» που με τον Στίρλινγκ Μος δάμασε νικηφόρα την ομίχλη στο «μεγάλο» Νίρμπουργκρινγκ το 1961. Θυμίζουμε πως για τελευταία η Μaserati νίκησε αγώνα της Formula 1 το 1967 (Κυαλάμι), όταν τα Cooper της εποχής εφοδιάζονταν με τους 12κύλινδρους κινητήρες της εταιρείας

        Maserati MC12 with schumi
        http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/1.jpg
        http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/3.jpg
        http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/2.jpg

        Maserati Mc12

        normally aspirated V12 engine, 65 degrees
        DOHC, 4 valves per cylinder
        bore x stroke: 92.0 x 75.2 mm
        displacement: 5.998 liters
        achievement: 630 bhp (465 kW) at 7500 rpm
        max. of torque: 652 Nm
        105 bhp/liter
        RWD
        ASR
        semi-automatic 6-speed Cambiocorsa

        gear ratios:
        1st: 3.15
        2nd: 2.18
        3rd: 1.57
        4th: 1.19
        5th: 0.94
        6th: 0.71
        rear axle: 4.1

        brakes:
        380 mm venlilated disk brake with 6 pistons in front
        335 mm ventlaited disk brakes with 4 pistons in rear
        ABS
        Pagid RS brake pads

        tyres:
        245/35 ZR 19 on 9 x 17 inch rims in front
        345/35 ZR 19 on 13 x 17 inch rims in rear
        Pirelli Corsa

        length/width/height: 5143/2096/1205 mm
        wheel base: 2800 mm
        track: 1660/1650 mm in front/rear
        curb weight: 1335 kg
        power-to-weight ratio: 471.91 bhp/ton
        weight-to-power ratio: 2.1 kg/bhp

        O-100 km/h in 3.8 secs. (mfr.)
        0-200 km/h in 9.9 secs. (mfr.)
        Vmax: +330 km/h (mfr.)

        MSRP: 696.300 EUR

        http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063a.jpg
        http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063b.jpg
        http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063c.jpg
        http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063d.jpg


        http://automobile.nouvelobs.com/mag/050 ... efault.asp

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by


          Ελάχιστοι θα είναι οι τυχεροί που θα αποκτήσουν μία μονάδα της νέας Maserati MC12, η οποία έκανε ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης. Αυτό διότι, το μοντέλο θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες προς διάθεση φέτος και άλλες τόσες για το 2005. Όσο για τις πωλήσεις, αυτές αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.

          Η MC12 είναι ένα σπορ αυτοκίνητο κορυφαίων επιδόσεων. Από αυτήν προέκυψε μία αγωνιστική έκδοση, με την οποία η Maserati θα επιστρέψει το 2005 στο πρωτάθλημα της κατηγορίας GT. Οι δύο αυτές εκδόσεις αποτελούν ένα σαφέστατο δείγμα της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας του Ferrari Maserati Group στα αυτοκίνητα κορυφαίων επιδόσεων.

          Σχεδιαστικά η MC12 δημιουργήθηκε από μία ιδέα του Giugiaro και εξελίχθηκε στο τούνελ αεροδυναμικής από τους μηχανικούς της Maserati με την καθοριστική συμβολή του Frank Stephenson, διευθυντή Σχεδίασης και Εξέλιξης Πρωτότυπων του Ferrari Maserati Group. Οι εκτεταμένες δοκιμές στο τούνελ, με μαθηματικούς υπολογισμούς σε συνδυασμό με τη δουλειά σε πίστα και σε δρόμο, είχε το εντυπωσιακό αυτό αποτέλεσμα. Το διθέσιο όχημα τύπου coupe διαθέτει αεραγωγούς και άλλα αεροδυναμικά τμήματα, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη κάθετη δύναμη.

          Η MC12 θα είναι διαθέσιμη με αμάξωμα αποκλειστικά σε λευκό ή μπλε χρώμα, ακολουθώντας πιστά την παράδοση της Trident. Το εσωτερικό με τα σπορ καθίσματα που παρέχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη, σε συνδυασμό με τα αλουμινένια πεντάλ φανερώνουν το σπορ στυλ του μοντέλου. Στην καμπίνα γίνεται μία ισορροπημένη χρήση δέρματος, ανθρακονημάτων και υφάσματος, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το χαρακτηριστικό οβάλ ρολόι. Το μοντέλο μετατρέπεται σε spider με την αφαίρεση του τμήματος της οροφής πάνω από τα καθίσματα.

          Οι κορυφαίες επιδόσεις της MC12 εξασφαλίζονται από τον V12 κινητήρα των 5.998 cc, ο οποίος αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και παράγει ροπή 652 Nm στις 5.500 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ ώρα, ενώ η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 3,8΄΄. Ο συγκεκριμένος κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο Cambiocorsa της Maserati, ενώ οι εναλλαγές των σχέσεων γίνονται από κουμπιά που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του τιμονιού. Το κιβώτιο διαθέτει δύο λειτουργίες, την Sport και την Race

          Maserati MC 12

          Πολλά χρόνια έχουν περάσει από τότε που η φημισμένη ιταλική εταιρεία παρουσίασε για τελευταία φορά ένα αγωνιστικού χαρακτήρα αυτοκίνητο, γι αυτό και η παρουσία της «MC 12» στο φημισμένο «Goodwood Festival of Speed» ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Στο τιμόνι του αυτοκινήτου βρέθηκε –εκτός από τον πιλότο Αντρέα Μπερτολίνι- και ο πρόσφατα διορισθείς διευθύνων σύμβουλος της Maserati Μάρτιν Λις.

          Ο τελευταίος, για τον οποίο πολύς λόγος έγινε για το πού θα εργαστεί μετά την αποχώρησή του από την Ford, είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το ιταλικό supercar στην κλασική διαδρομή και να επιδείξει στους θεατές ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων του. H «MC 12» ήταν βαμμένη στα χρώματα της «Scuderia America Camoradi», με την οποία αγωνίζονταν στις αρχές της δεκαετίας του 1960 στις μεγάλες πίστες οι Στίρλινγκ Μος και Νταν Γκέρνι.

          Οι 630 ίπποι του αυτοκινήτου και τα 205 μίλια ανώτατης ταχύτητας υπόσχονται στην Maserati έναν νέο κύκλο διακρίσεων, εφόσον η «MC 12» με τον V12 κινητήρα αναμιχθεί τελικά στα αγωνιστικά δρώμενα της εποχής μας ( 3,8 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να φθάσει το ιταλικό GT τα 100 χιλιόμετρα την ώρα από στάση).

          Στο «Goodwood Festival of Speed» έδωσαν φυσικά το παρών και τα αυτοκίνητα του ένδοξου παρελθόντος της Μaserati, όπως η «250 F» που κατέκτησε με τον Φάντζιο το παγκόσμιο πρωτάθλημα των Grand Prix το 1957 και η περίφημη «birdcage» που με τον Στίρλινγκ Μος δάμασε νικηφόρα την ομίχλη στο «μεγάλο» Νίρμπουργκρινγκ το 1961. Θυμίζουμε πως για τελευταία η Μaserati νίκησε αγώνα της Formula 1 το 1967 (Κυαλάμι), όταν τα Cooper της εποχής εφοδιάζονταν με τους 12κύλινδρους κινητήρες της εταιρείας

          Maserati MC12 with schumi
          http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/1.jpg
          http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/3.jpg
          http://www.ferrariownersclub.co.uk/...st/images/2.jpg

          Maserati Mc12

          normally aspirated V12 engine, 65 degrees
          DOHC, 4 valves per cylinder
          bore x stroke: 92.0 x 75.2 mm
          displacement: 5.998 liters
          achievement: 630 bhp (465 kW) at 7500 rpm
          max. of torque: 652 Nm
          105 bhp/liter
          RWD
          ASR
          semi-automatic 6-speed Cambiocorsa

          gear ratios:
          1st: 3.15
          2nd: 2.18
          3rd: 1.57
          4th: 1.19
          5th: 0.94
          6th: 0.71
          rear axle: 4.1

          brakes:
          380 mm venlilated disk brake with 6 pistons in front
          335 mm ventlaited disk brakes with 4 pistons in rear
          ABS
          Pagid RS brake pads

          tyres:
          245/35 ZR 19 on 9 x 17 inch rims in front
          345/35 ZR 19 on 13 x 17 inch rims in rear
          Pirelli Corsa

          length/width/height: 5143/2096/1205 mm
          wheel base: 2800 mm
          track: 1660/1650 mm in front/rear
          curb weight: 1335 kg
          power-to-weight ratio: 471.91 bhp/ton
          weight-to-power ratio: 2.1 kg/bhp

          O-100 km/h in 3.8 secs. (mfr.)
          0-200 km/h in 9.9 secs. (mfr.)
          Vmax: +330 km/h (mfr.)

          MSRP: 696.300 EUR

          http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063a.jpg
          http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063b.jpg
          http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063c.jpg
          http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1009063d.jpg


          http://automobile.nouvelobs.com/mag/050 ... efault.asp

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Review

            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124425c.jpg
            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124425d.jpg

            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124427c.jpg
            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124427d.jpg

            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124433c.jpg
            http://speed.supercars.net/pitlane/pics/1124433d.jpg

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thymios last edited by

              Θεωρείς σωστό να παίρνουν την Έντσο και να την μεταποιούν σε Μαζεράτι;Τι είναι;Γκόλφ-Α3-Λεόν;Για μένα απαράδεκτο.Μπορεί όπως είπε ο Τεμπερίδης στους 4Τ να διαφέρει σε αίσθηση κτλ, όμως με τέτοιες ενέργειες χάνεται η μοναδικότητα της Έντσο.Αςέφτιαχνε η Μαζεράτι τέτοιο θεριο, όχι όμως με λογική VAG

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Εγω έχω μια απορία για την MC12, εφόσον φτιάχτηκε κυρίως για να πάρει omologation για αγώνες γιατί έχει αφαιρούμενη οροφή?

                Ειδικά εφόσον η Enzo δεν έχει αυτό συνεπάγεται αυξημένο βάρος ή μειωμένη ακαμψία ή και τα δύο.

                Είναι απαραίτητη η ανοιχτή οροφή για τους αγώνες αυτούς λόγω κανονισμών?

                Αν όχι το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι πως επιλέχθηκε για 'διαφοροποίηση' ανάμεσα στα 2 μοντέλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sakiss last edited by

                  Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
                  Μπορεί όπως είπε ο Τεμπερίδης στους 4Τ να διαφέρει σε αίσθηση κτλ, όμως με τέτοιες ενέργειες χάνεται η μοναδικότητα της Έντσο.

                  Οντως με 25 μοντελα μαζικης παραγωγης θα δυσανασχετησουν οι 399 κατοχοι της enzo

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thymios last edited by

                    Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                    Μπορεί όπως είπε ο Τεμπερίδης στους 4Τ να διαφέρει σε αίσθηση κτλ, όμως με τέτοιες ενέργειες χάνεται η μοναδικότητα της Έντσο.

                    Οντως με 25 μοντελα μαζικης παραγωγης θα δυσανασχετησουν οι 399 κατοχοι της enzo

                    Η μοναδικότητα δε μετριέται με αριθμούς, ούτε από την μεριά των αγοραστών της έντσο.Μίλησα για τη μοναδικότητα που έχει ένα αυτοκίνητο στα μάτια όλων μας.Το τι θα σκεφτούν οι υπερφραγκάτοι που μπορούν να την αποκτήσουν δε μπορώ να το φανταστώ και ούτε με ενδιαφέρει.Η ερώτησή μου ήταν καθαρά από αυτοκινητιστικής πλευράς-ούτε οικονομικής, ούτε αγοραστικής ή συλλεκτικής.
                    Το να βλέπω την κορυφαία Φερράρι μασκαρεμένη και μεγαλωμένη, δε μου κάθεαι καλά.Πως να το κάνουμε;Ούτε στην 430 δε θα δεχόμουν τέτοια κίνηση

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aristotelis last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Εγω έχω μια απορία για την MC12, εφόσον φτιάχτηκε κυρίως για να πάρει omologation για αγώνες γιατί έχει αφαιρούμενη οροφή?

                      Ειδικά εφόσον η Enzo δεν έχει αυτό συνεπάγεται αυξημένο βάρος ή μειωμένη ακαμψία ή και τα δύο.

                      Είναι απαραίτητη η ανοιχτή οροφή για τους αγώνες αυτούς λόγω κανονισμών?

                      Αν όχι το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι πως επιλέχθηκε για 'διαφοροποίηση' ανάμεσα στα 2 μοντέλα.

                      Απαντω στον ΙΚΕ και ταυτοχρονα πιστευω θα απαντησω και στον cavalino gr περι μοναδικοτητας...

                      Πρωτα απ' ολα σε πιανω αδιαβαστο ΙΚΕ Γιατι παιδι μου δεν διαβαζεις το θαψιμο της εβδομαδας??

                      γραφαμε λοιπον στο θαψιμο της φερραρι F50...

                      αλήθεια είναι πως η F50 ήταν απλά πολύ μπροστά από την εποχή της και οι τεχνικοί της Ferrari το ήξεραν από την πρώτη στιγμή. Γι αυτό και προσπάθησαν να ξεχαστεί το μοντέλο από την κοινή γνώμη ώστε να επιστρέψει δριμύτερο στο μέλλον. Κι έτσι έγινε! Η Maserati ΜCC είναι έτοιμη να κυριαρχήσει στα FIA GT. Άλλωστε στο εσωτερικό του αγωνιστικού θα στριμωχτεί εύκολα κάποιος μικρόσωμος πιλότος, οπότε το πρόβλημα της οροφής targa δεν υφίσταται πια. 'Κλείστε την και κολλήστε την!' ακούστηκε να δίνει εντολή ο Claudio Berro, επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Maserati… 'Ας τολμήσουν τώρα να πουν πως είναι Ferrari! ΧΑ'! Αλλά κι αυτή είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία...

                      νομιζεις ακομη οτι η MC12 ειναι βασισμενη στην Enzo?
                      Το σασσι ειναι F50, κινητηρας Enzo, γεωμετριες αναρτησης μαζερατι κλπ κλπ... ειναι πολυ πιο πολυπλοκα τα πραγματα απο οτι φαινονται και γενικα πιστευω οτι ετσι τελικα το αμαξι ειναι οντως μοναδικο και επ ουδενι μια Enzo παραλλαγμενη.

                      Το θαψιμο της εβδομαδας ειναι για πλακα...αλλα γραφουμε πολλες αληθειες να ξερετε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Aristoteli το διάβασα το -πολύ καλό!- ποστ σου με το θάψιμο αλλα νόμιζα πως ήταν λάθος και γράφτηκε 'ποιητική αδεία', οι πηγές σου ποιές είναι?

                        Tελικά μόνο και μόνο απο την σκεπή μοιάζει να έχεις δίκιο εσύ και όχι το CAR ή οι 4Τ που έγραψαν πως βασίζεται στην Enzo, μόνο με λεπτομερή σύγκριση στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά θα βγεί άκρη μάλλον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aristotelis last edited by

                          Οι πηγες ειναι εκ των εσω της μαζερατι και φερραρι, που εχω την τιμη να εχω σαν πελατες.

                          Προσοχη ομως οπως ειπα, δεν ειναι απλα μια F50 βελτιωμενη. Υπαρχουν στοιχεια ενζο, F50, μαζερατι...ενα γενικο συνολο διαφορων λυσεων. Μην ξεχναμε και οτι το προγραμμα της F50 gt ακυρωθηκε τοτε απο την φερραρι, αλλα να που η τεχνογνωσια ξαναχρησιμοποιηθηκε. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι η μαζερατι δεν εχει σχεδον τιποτα απο τα ηλεκτρονικα της ενζο και βεβαια οχι απλα γιατι δεν χρειαζοντουσαν... και ουτε βεβαια ειναι τυχαιο οτι το σασι της μαζερατι ειναι ταργκα...
                          Ο κινητηρας ειναι βεβαια αυτος της ενζο, αλλα και η 612scaglietti φοραει τον ιδιο...δεν σημαινει βεβαια οτι ειναι ενζο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sakiss last edited by

                            Oι διαφορες ειναι κυριως αεροδυναμικες.Οπως ειπε ο αριστοτελης εχουν ιδιο κινητηρα και διαφορετικες αναρτησεις.Η maserati εχει μεγαλυτερο μεταξονιο για καλυτερα κρατηματα στις στροφες και ελαχιστα διαφορετικη κατανομη βαρους 41/59 συγκρινομενη με το 42/58 της enzo...επιπλεον οι 4ις εκκεντροφοροι τιθονται σε δραση(το ανοιγμα των βαλβιδων απο τα εκκεντρα) οχι απο τον στροφαλοφορο αλλα απο το κιβωτιο για καλυτερο χρονισμο και ελεγχο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              http://www.supercars.net/pitlane/pics/1162494b.jpg
                              http://www.supercars.net/pitlane/pics/1162494a.jpg
                              http://www.supercars.net/pitlane/pics/1162494d.jpg
                              http://www.supercars.net/pitlane/pics/1162335e.jpg

                              Text/Photos: Maserati SPA
                              With additional Geneva photos from Tom Stewart

                              Maserati has designed a new road-going Grand Tourer known as the MC12 from which a GT racing version has also been developed. The result is that 37 long years after its last victory in an international championship (1967, Cooper Maserati F1, South African Grand Prix), the Trident is returning to the track.

                              The Ferrari Maserati Group’s wealth of knowledge and technological excellence have been poured into the design of the new car. In addition to this, its styling was developed in the wind tunnel from a Giugiaro idea by the Maserati technicians with the fundamental contribution of Frank Stephenson, the Ferrari Maserati Group’s own Director of Concept Design and Development. The European type-approved version of the new car goes on sale after the summer.

                              Designed for high level road use, it can exceed 330 kmh/205 mph at full throttle, sprinting from 0 to 100 kmh in just 3.8 seconds. Although easy and pleasant to drive on the road, the MC12 is also a brilliantly dynamic car. It handles very sweetly and fluidly yet the driver can still feel all the power of a genuinely sporty thoroughbred under the surface. The new model adds the definitive flourish to Maserati’s return to the racing circuits after the recent and highly successful debut in the Daytona 24 Hour Race, of the Trofeo Light. Under the guidance of engineer Giorgio Ascanelli, Maserati’s Racing Division is currently developing the new car to meet the rules of the major international championships.

                              The customer version for road use will be available exclusively in a white and blue livery, harking back to an old Trident tradition. In fact, blue and white are the colours of the America Camoradi (Casner Motor Racing Division) Scuderia which raced the famous Maserati Tipo 60-61 Birdcages in the very early 1960s with Stirling Moss as their lead driver. Around 30 MC12s will be built in all, 25 of which will be for road use with a second series of 25 examples for clients being planned for production in 2005.

                              Technical excellence

                              The Maserati MC12 is a two-seater long-tail coupe-spider with a long wheel base (2800 mm). It has a typical racing, mid-engined set-up with a removable hardtop. Powered by an impressive 630 hp 6 litre V12 engine, and boasting 41% (front) and 59% (rear) weight distribution, highly advanced composites and alloys have enhanced its structural rigidity and kept its overall weight down. The MC12’s bodywork is entirely carbon fibre, while its stress-bearing chassis is made from a carbon fibre and Nomex honeycomb sandwich. Two aluminium sub-chassis support the ancillaries, help absorb bumps, and guarantee an excellent standard of safety.

                              As a result of its imposing dimensions (5143 mm long, 2100 mm wide and 1205 mm high), the MC12’s styling is very much function over form. Intensive wind tunnel testing and advanced mathematical calculations, combined with work on the track and road, have resulted in an extraordinarily efficient form that absolutely exudes power and personality. The air intakes, vents and other aerodynamic components have been designed to optimise the car’s internal fluid dynamics and air flows to ensure optimal downforce (vertical load) and aerodynamic efficiency values.

                              The bonnet is characterised by the sinuous lines formed by two large tapering apertures, culminating in the classic Maserati grille opening with a Trident at its centre. The bonnet and wheelarches, into which the Bi-Xenon headlamp units are set, are a one-piece moulding which is also removable.

                              A channel along the side of the car stretches from the front wheel vent to an inlet just in front of the rear wheel. This solution contributes to aerodynamic downforce whilst also improving aerodynamic efficiency.

                              Above the hard top, there is a snorkel for the engine compartment. The rear section is dominated by the engine and the slender (30 mm) yet imposing two-metre carbon wing with two fins and, at its base, a small spoiler in which the third stop light has been inserted. The inverted half moon design of the exhausts is the most striking part of the tail section. The whole underside of the car has been faired in and sealed and there are two generous diffusers also which deliver maximum “ground effect.”

                              The MC12 benefits from all of the Ferrari Maserati Group’s most advanced technologies and competition experience. It boasts a powerful naturally-aspirated 12-cylinder 65° V engine that displaces 5998 cc and punches out 630 bhp at 7500 rpm. Designed to meet the specific needs and characteristics of a road-going Maserati, it also offers absolutely excellent drivability. The MC12 delivers a maximum torque of 481 lb/ft at 5500 rpm and remains exceptionally nimble and fluid, even at low engine speeds. It has an aluminium crankcase, titanium con rods, and extremely aerodynamically efficient four-valve cylinder heads to boot.

                              Chassis and cockpit

                              In line with the MC12’s performance-oriented design, it is supplied exclusively with the six-speed Maserati Cambiocorsa transmission offering computerised gear selection. The driver doesn’t need to touch the clutch with this electro-hydraulic gearbox and instead selects the gears using the paddles mounted behind the steering wheel. The transmission’s two modes are selected at the touch of a button. The Sport mode will be the driver’s most frequent choice and includes a good dose of traction control, while the Race setting enhances the kind of sporty behaviour typically seen on the track. In Race mode in fact, the system delivers much faster gear-changing and also activates the ASR.

                              The MC12 has independent wishbone suspension front and rear with anti-dive and anti-squat geometries and push-rod suspension. This set-up offers very progressive suspension response for exceptional handling precision under all conditions. The front of the car can be raised for parking ramps and the 19” wheels (with Pirelli tyres: 245/3 front and 345/35 rear) are attached via single centre locking wheel nuts. The MC12’s brakes were developed by Brembo. They deliver maximum braking efficiency and fade resistance thanks to large ventilated cross-drilled discs, with six and four-piston alloy callipers and ABS.

                              The cabin boasts an easily removable top, which instantly converts the MC12 from a coupe to a spider. The cabin itself is the epitome of elegance and sportiness. It is simple and understated, typical of an extreme car yet also displaying the meticulous care and finish that has become a classic Trident signature. There is exceptional harmony between the high tech-effect carbon features, the perforated leather trim and the stunning yet high-grip tough technical fabric.

                              The upper part of the leather and carbon-trimmed steering wheel is slightly flattened, while the dashboard, with its clean tailored lines, is characteristically Maserati. The instruments are organised around a central and prominent speedometer, placed directly in front of the driver. The centre console includes the controls for the climate control system, and two of its four vents. Set at the intersection of the console and the central tunnel is the characteristic oval clock, and the blue engine ‘Start’ button. Other controls are laid out on the titanium-coloured stylised central tunnel which also includes a storage compartment and a 12 volt outlet.

                              The seats have a carbon fibre structure with high lateral bolsters, they are upholstered in fabric with the shoulder rests in perforated leather. The doors have carbon fibre panels and pockets complete with the electric window buttons, while the pedals are aluminium and the mats rubber.

                              The facts

                              Motor: 65° 5998 cm³ V12
                              Twin gear-driven overhead camshafts/four valves per cylinder
                              Dry sump engine lubrication with pump in a single unit
                              Integrated Bosch injection-ignition system, drive-by-wire electronic accelerator.
                              Maximum power: 630 bhp @ 7.500 rpm
                              Maximim torque: 652 Nm/481 lb/ft at 5.500 rpm.
                              Transmission: Longitudinal rear-mounted gearbox rigidly connected to engine
                              Maserati Cambiocorsa mechanical gearbox with electronically controlled electro-hydraulic operation via paddles mounted behind the steering wheel
                              Dry twin-plate clutch, diameter 215 mm (8.46 in) with flexible couplings and hydraulic control. Bosch ASR traction control
                              Chassis: Carbon and Nomex honeycomb monocoque chassis with aluminium front and rear sub-chassis
                              Body: Roadster-type bodywork with removable hard top, two-seater, mid-rear engine, rear wheel drive
                              Suspension: Front: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs
                              Rear: double wishbones with push-rod design; progressive rate steel dampers and coaxial coils and springs
                              Brakes: Brembo braking system with four cross-drilled ventilating discs
                              Front 380 mm x 34 mm, rear 335 mm x 32 mm; six-piston callipers front, four-piston rear with differentiated diameters.
                              Bosch 5.3 ABS anti-lock system with electronically controlled braking corrector (EBD).
                              Wheels/tyres: 19” light alloy wheels: front 9J x 19, rear 13J x 19.Front tyres 245/35 ZR19, rear 345/35 ZR 19.
                              Dimensions: Length: 5143 mm
                              Width: 2096 mm
                              Height: 1205 mm
                              Wheelbase: 2800 mm
                              Dry weight: 1335 kg
                              Weight distribution: 41% front - 59% rear
                              Acceleration: 0 to 100 kmh/62 mph: 3.8 s
                              0 to 200 kmh/125 mph: 9.9 s
                              0-400 metres: 11.3 s
                              0-1000 metres: 20.1 s
                              Maximum speed: over 330 kmh/205 mph
                              Estimated price: The European price has been announced as 600.000 Euros plus VAT

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sakiss last edited by

                                Top Gear...update

                                1st Maserati MC12 - 1.18.9

                                2nd Ferrari F60 Enzo - 1.19.0

                                3rd Ariel Atom - 1.19.5

                                4th Porsche Carerra GT - 1.19.8

                                5th Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xfleo last edited by

                                  Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                  Top Gear...update

                                  1st Maserati MC12 - 1.18.9

                                  2nd Ferrari F60 Enzo - 1.19.0

                                  3rd Ariel Atom - 1.19.5

                                  4th Porsche Carerra GT - 1.19.8

                                  5th Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

                                  Με το αναλογο κραξιμο βεβαια. Τον πηραξε τον ψηλο οτι δεν εχει λεει πισω τζαμι, οτι ειναι δυστροπο κτλπ. Αυτος πιστευω οτι μπορει να του κατσει η Ατζελινα και να πει δεν σε κουτοπονω γιατι εχεις πετακτα χειλη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    auth thn maserati den prosperase o trelamenos o italos meta apo tis enzo met hnn 147 sto video pou mas esteiles?

                                    na mhn xexname oti h maserati anhkei pleon sthn ferrari!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Aυτό που μάλλον ήθελε να πεί ο Jeremy με την κλασσική του γκρίνια είναι πως η MC12 είναι πολύ ειδικό αυτοκίνητο και επ'ουδενί όσο εύχρηστο όσο οι Enzo, GT και κυρίως η SLR.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        Mε στοχο να γινει Street legal αλλα 20 κομματια το 2006.

                                        http://img82.echo.cx/img82/8980/43861711dsc60965zs.jpg
                                        http://img82.echo.cx/img82/8562/43861712dsc60986nj.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 9
                                          993cc last edited by

                                          Street-friendly μήπως εννοείς? Αφού δημιουργήθηκε για το FIA GT είναι αναγκαστικά και street-legal ήδη τουλάχιστον στα 25-τόσα κομμάτια από τα 50(?) σύμφωνα με τους κανονισμούς... όχι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakiss last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr