-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Παντως ειναι με διαφορα η καλυτερη Γιαπωνεζικη μαρκα... Αν ειχαν και λιγη ροπη παραπανο οι κινητηρες... Αυτο που μ'ενοχλει στα Ηonda ειναι το εσσωτερικο τους(ισως γιατι εχω συνηθισει με τα BMW)οι ατμοσφαιρικοί δίλιτροι άλλων εταιρειών έχουν περισσότερη ροπή;
ο V6 των 3.500κ.εκ. με τους 300 ίππους του Legend λες να μην έχει ροπή;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παντως ειναι με διαφορα η καλυτερη Γιαπωνεζικη μαρκα... Αν ειχαν και λιγη ροπη παραπανο οι κινητηρες... Αυτο που μ'ενοχλει στα Ηonda ειναι το εσσωτερικο τους(ισως γιατι εχω συνηθισει με τα BMW)
οι ατμοσφαιρικοί δίλιτροι άλλων εταιρειών έχουν περισσότερη ροπή;
ο V6 των 3.500κ.εκ. με τους 300 ίππους του Legend λες να μην έχει ροπή;
o 3,5lt του Νissan 350Z δεν πάει πίσω...όλοι έχουν τα διαμάντια τoυς, όχι μόνο η Honda
-
Εγω δεν εκανα καμια συγκριση, ουτε ειπα οτι καποιο μοτερ καποιας αλλης εταιρειας εχει πιο πολυ ροπη... Οταν εκανα το σχολιο αυτο αναφερομουνα στους διλιτρους της Honda. Οσο για το αλλο, ειναι αυτονοητο οτι ενας κινητηρας 3.5 λιτρων θα εχει ροπη. Νομιζω πως κι εσυ θα καταλαβες οτι δεν αναφερομουνα στο legend. Δεν μιλουσαμε για οικογενειακα αυτοκινητα νομιζω...
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Εγω δεν εκανα καμια συγκριση, ουτε ειπα οτι καποιο μοτερ καποιας αλλης εταιρειας εχει πιο πολυ ροπη... Οταν εκανα το σχολιο αυτο αναφερομουνα στους διλιτρους της Honda. Οσο για το αλλο, ειναι αυτονοητο οτι ενας κινητηρας 3.5 λιτρων θα εχει ροπη. Νομιζω πως κι εσυ θα καταλαβες οτι δεν αναφερομουνα στο legend. Δεν μιλουσαμε για οικογενειακα αυτοκινητα νομιζω...Η ροπή εξαρτάται από τα κυβικά, αν είναι ατμοσφαιρικό ή τούρμπο και φυσικά το καύσιμο. Οι δίλιτροι της Honda όπως και σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι έχουν παραπλήσια ροπή και δεν έχει να κάνει με τον τύπο του αυτοκινήτου.
Όποιος θέλει ροπή ας πάρει diesel
-
V10 TDI
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Sugamoto Magazaki ίσως;
Θα χεριαστεί NSX-R για αυτό
Με αυτό πάει το Nasusiro Tokasoni!!!!
Δηλαδή αν τον πούμε Takatomou souvala τι θα ζητήσει;
το νέο Skyline GT-R
o 3,5lt του Νissan 350Z δεν πάει πίσω...όλοι έχουν τα διαμάντια τoυς, όχι μόνο η Honda
κανόνισε να σε αποκληρώσουν οι γαλλόφιλοι του φόρουμ, νομίζω (νομίζω λέω!) ότι αυτό το μοτέρ είναι Renault!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Sugamoto Magazaki ίσως;
Θα χεριαστεί NSX-R για αυτό
Με αυτό πάει το Nasusiro Tokasoni!!!!
Δηλαδή αν τον πούμε Takatomou souvala τι θα ζητήσει;
το νέο Skyline GT-R
o 3,5lt του Νissan 350Z δεν πάει πίσω...όλοι έχουν τα διαμάντια τoυς, όχι μόνο η Honda
κανόνισε να σε αποκληρώσουν οι γαλλόφιλοι του φόρουμ, νομίζω (νομίζω λέω!) ότι αυτό το μοτέρ είναι Renault!
Δε νομίζες,έχεις δίκιο!
-
Το μοτερ αυτό είναι της Nissan και απλώς το χρησιμοποιεί και η Renault στο VelSatis
-
otan sthn honda eftiaxnan ton cvcc oi alloi htan pano sta dentra
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
otan sthn honda eftiaxnan ton cvcc oi alloi htan pano sta dentraεεε ναι ειπα κι εγω... στο αλλο θρεντ οι αλλοι κατασπαραζονται... οι χοντακιδες που χαθηκαν να μας δειξουν το φως...
ευτηχως δεν χρειαστηκε να περιμενουμε πολυ.
Honda history