-
Καλησπέρα, μετά από κλοπή του αγροτικού μου φορτηγού ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ με έδρα επαρχιακό νομό) από περιοχή της Αθήνας και μετά την παρέλευση 90 ημερών η ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να αποζημιώσει την ασφάλιση ολικής κλοπής που υπήρχε στο ασφαλιστήριο. Στην άδειά μου αναγραφόταν : 'Απαγόρευση κυκλοφορίας σε ζώνες Ν. Αττικής & Θεσσαλονίκης'.
Η ασφαλιστική στους Γενικούς & Ειδικούς όρους της έχει την παρακάτω εξαίρεση :
'Εξαιρούνται της ασφάλισης ζημίες που προκλήθηκαν όταν το αυτοκίνητο όχημα κινείται εκτός οδών ή σε οδούς ή τόπους στους οποίους απαγορεύεται από τις αρχές η κυκλοφορία'.
Όρο τον οποίο είδα και διάβασα για πρώτη φορά στα γραφεία της εταιρείας μετά τις 90 μέρες.
Γνωρίζετε ανάλογο περιστατικό κλοπής οποιουδήποτε είδους diesel Euro 4 που να μην αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική του ή να πληρώθηκε κανονικά από αυτήν ή να υπάρχει κάποιο δικαστικό προηγούμενο θετικό/αρνητικό για τον πελάτη ;
Κάθε πληροφορία μπορεί να μου φανεί πολύτιμη.
Σας ευχαριστώ -
Καλησπέρα, μετά από κλοπή του αγροτικού μου φορτηγού ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ με έδρα επαρχιακό νομό) από περιοχή της Αθήνας και μετά την παρέλευση 90 ημερών η ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να αποζημιώσει την ασφάλιση ολικής κλοπής που υπήρχε στο ασφαλιστήριο. Στην άδειά μου αναγραφόταν : 'Απαγόρευση κυκλοφορίας σε ζώνες Ν. Αττικής & Θεσσαλονίκης'.
Η ασφαλιστική στους Γενικούς & Ειδικούς όρους της έχει την παρακάτω εξαίρεση :
'Εξαιρούνται της ασφάλισης ζημίες που προκλήθηκαν όταν το αυτοκίνητο όχημα κινείται εκτός οδών ή σε οδούς ή τόπους στους οποίους απαγορεύεται από τις αρχές η κυκλοφορία'.
Όρο τον οποίο είδα και διάβασα για πρώτη φορά στα γραφεία της εταιρείας μετά τις 90 μέρες.
Γνωρίζετε ανάλογο περιστατικό κλοπής οποιουδήποτε είδους diesel Euro 4 που να μην αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική του ή να πληρώθηκε κανονικά από αυτήν ή να υπάρχει κάποιο δικαστικό προηγούμενο θετικό/αρνητικό για τον πελάτη ;
Κάθε πληροφορία μπορεί να μου φανεί πολύτιμη.
Σας ευχαριστώ -
Καλησπέρα, μετά από κλοπή του αγροτικού μου φορτηγού ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ με έδρα επαρχιακό νομό) από περιοχή της Αθήνας και μετά την παρέλευση 90 ημερών η ασφαλιστική εταιρεία αρνείται να αποζημιώσει την ασφάλιση ολικής κλοπής που υπήρχε στο ασφαλιστήριο. Στην άδειά μου αναγραφόταν : 'Απαγόρευση κυκλοφορίας σε ζώνες Ν. Αττικής & Θεσσαλονίκης'.
Η ασφαλιστική στους Γενικούς & Ειδικούς όρους της έχει την παρακάτω εξαίρεση :
'Εξαιρούνται της ασφάλισης ζημίες που προκλήθηκαν όταν το αυτοκίνητο όχημα κινείται εκτός οδών ή σε οδούς ή τόπους στους οποίους απαγορεύεται από τις αρχές η κυκλοφορία'.
Όρο τον οποίο είδα και διάβασα για πρώτη φορά στα γραφεία της εταιρείας μετά τις 90 μέρες.
Γνωρίζετε ανάλογο περιστατικό κλοπής οποιουδήποτε είδους diesel Euro 4 που να μην αποζημιώθηκε από την ασφαλιστική του ή να πληρώθηκε κανονικά από αυτήν ή να υπάρχει κάποιο δικαστικό προηγούμενο θετικό/αρνητικό για τον πελάτη ;
Κάθε πληροφορία μπορεί να μου φανεί πολύτιμη.
Σας ευχαριστώ -
Ζημιά: Είναι η απρόβλεπτη και οφειλόμενη σε τυχαίο, βίαιο και ανεξάρτητο από τη θέληση του ασφαλιζόμενου, βλάβη, απώλεια ή καταστροφή του περιουσιακού στοιχείου .
Αυτό συνήθως αναφέρεται στους όρους που σας παραδόθηκαν όταν συνάψατε την ασφάλεια.
Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι πιο ξεκάθαρο , εφόσον κ η αδεία σας ανέγραφε ρητά την απαγόρευση κυκλοφορίας αλλά και υπάρχει κ ο εν λόγω όρος. Σε μια πρόχειρη αναζήτηση είδα πως η ασφάλεια έχει δικαιωμα να μην αποζημιώσει.
Δεν γνώρίζω κάποια υπόθεση προσωπικά αλλά εκτιμώ πως δεν θα δικαιωθείτε. -
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Οι όροι δεν μου παραδόθηκαν ποτέ από την εταιρεία ή από τον ασφαλιστή σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή (pdf με email κλπ, ούτε το σχετικό έντυπο εναντίωσης, φιλικής δήλωσης ατυχήματος κλπ). Ο ασφαλιστής έχει γραφεία στην Αθήνα ενώ εγώ διαμένω στην επαρχία και η ασφάλιση γινόταν τηλεφωνικώς καθότι γνωστοί τα τελευταία 30 χρόνια. Ανεβαίνω στην Αθήνα 4-5 φορές το χρόνο για πώληση των αγροτικών προιόντων παραγωγής μου σε αποκλειστικούς πελάτες σε Χαλάνδρι, Άγιο Δημήτριο, Μαρούσι κλπ καθώς και σαν ενδιάμεση στάση για το λιμάνι της Ραφήνας με προορισμό νησιά των Κυκλάδων. Στην Αθήνα είχα έρθει Παρασκευή βράδυ και το αυτοκίνητο εκλάπει Κυριακή βράδυ.
- Γνωρίζετε αν ο παραπάνω όρος χρησιμοποιείται καταχρηστικά και στην περίπτωση της κλοπής ενός οχήματος ;
- Μπορείτε να μου πείτε ποια ήταν η πρόχειρη αναζήτηση που αναφέρατε, να το ψάξω λεπτομερώς και ο ίδιος ;
- Με ιδιοκτήτες παρόμοιων αυτοκινήτων που ήρθα σε επαφή άλλους τους αποζημίωσε κανονικά η εταιρεία τους (οι ασφαλιστικές τους είχαν τον παραπάνω όρο αλλά δεν τον συμπεριλάμβαναν και στην περίπτωση της ολικής κλοπής) και άλλοι δεν είχαν ασφάλεια ολικής κλοπής.
Τέλος 'η απαγόρευση της κυκλοφορίας σε οδούς' δεν ανήκει στις Γενικές & Ειδικές εξαιρέσεις που αποκλείονται της ασφαλίσεως με βάση τους νόμους και τα ΦΕΚ του Υπουργείο Εμπορίου από τα οποία προκύπτουν και οι περισσότερες εξαιρέσεις/περιορισμοί που διαβάζουμε στους όρους.
-
Το ότι δεν παρέλαβες ποτέ τους όρους δε βαραίνει την ασφαλιστική. Όφειλες πριν υπογράψεις το συμβόλαιο να τους έχεις ήδη διαβάσει.
Από κει και πέρα ψάξε το όσο δεν πάει γιατί συνήθως βρίσκουν πατήματα για να μην αποζημιώσουν. Ανεξάρτητα από την ασφαλιστική έχεις κάποια άλλη νομική προστασία; -
Ερευνα στο ιντερνετ απλη εκανα.
ενδεικτικα παραθετω ενα αρθρο
https://emea.gr/με-β�% ... 91/524191/
το clue ομως ειναι το εξης ''αν το όχημα εμπλακεί σε ατύχημα, η ασφαλιστική εταιρεία έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποζημιώσει ούτε το θύμα ούτε το θύτη''
πιθανόν η ασφαλιστική να θεωρήσει ''ατυχημα'' και την ίδια την κλοπή με το σκεπτικό πως απαγόρευεται η είσοδος στις συγκεκριμένες περιοχές κ μάλιστα ήσασταν και ενήμερος. Δεν θα εξετάσει αν μπήκατε για λίγο ή αν μπήκατε για δουλειά. Είναι ένα είδος δακτυλίου.
Τους όρους από όσο μου είχαν παλαιότεροι ασφαλιστές που συνεργαζόμουν σου τους δίνουν την πρώτη φορά που συνεργάζεστε με την εκάστοτε ασφαλιστική (οχι σε κάθε ανανέωση-στην αρχική ασφάλιση)
Καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε ενα δικηγόρο μήπως σας βοηθήσει κάπως διότι και εγώ προσωπική εκτίμηση κανω.
-
Συγνώμη, αλλά επειδή δεν έχω καταλάβει: ήσουν κάπου που απαγορευεται ρητά από νόμο να είσαι και ζητάς να σε καλύψει η ασφαλιστική, δηλαδή εν ολίγοις να παρανομησει κι αυτή;
Μήπως δεν έχω καταλάβει κάτι καλά; Δεν λέω ότι είσαι ο μόνος παράνομος, αλλά μήπως πρέπει όταν παρανομουμε και τυχαίνει η στραβή, απλά να το αποδεχόμαστε και να πηγαίνουμε παρακάτω;
-
Panos 2171 δεν έχω υπογράψει κανένα συμβόλαιο. Οι όροι της ασφαλιστικής δεν ήταν και είναι ελεύθερα διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα της εταιρείας, ούτε υπήρχαν γενικότερα στο internet όπως των άλλων εταιρειών. Όταν ζήτησα ασφάλιση ολικής & μερικής κλοπής στον ασφαλιστή ήθελα όπως είναι λογικό όλη την Ελλάδα συμπεριλαμβανομένου της Αττικής/Θεσσαλονίκης. Το βάρος της απόδειξης της παράδοσης των εγγράφων φέρει ο ασφαλιστής/εταιρεία βάσει Άρθρου 2 Ν.2496/1997.
Νομική προστασία είχα στο ασφαλιστήριο της DAS, αλλά μετά από επίσκεψη στα γραφεία της με ενημέρωσαν πως δεν καλύπτουν περιπτώσεις ενάντια στην ίδια εταιρεία. Μόνο με ξεχωριστό ατομικό ασφαλιστήριο σε αυτούς και πάλι δε θα στραφούν ενάντια σε εταρείες με τις οποίες συνεργάζονται ή επιθυμούν να συνεργαστούν για ευνόητους λόγους.
Με άλλες ασφαλιστικές εταρείες που είχα κατ' ιδίαν επαφή μου είπαν πως είναι καθαρά θέμα ασφαλιστικής εταιρείας και όχι του νόμου. Εταιρεία που έχει όμοιο όρο/εξαίρεση ασφάλισης μου είπε πως αυτός ισχύει για δρόμους που απαγορεύεται σε όλα τα αυτοκίνητα η κυκλοφορία και όχι σε μία συγκεκριμένη κατηγορία για περιβαλλοντικούς λόγους.
Πρέπει να υπάρχει αιτιώδης σύνδεσμος μεταξύ της παράβασης και της ασφαλιστικής περίπτωσης η οποία επήλθε. Στα κεντρικά της Τροχαίας Αθηνών μου είπαν πως δεν γνωρίζουν ανάλογη περίπτωση και πως δεν μπορούν να γράψουν ένα τέτοιο όχημα όταν είναι σταθμευμένο.
Matador 3276 την είδηση που παραθέτεις την βρήκα από την πρώτη στιγμή που μου κοινοποιήθηκε η άρνηση καταβολής αποζημίωσης (κυκλοφορεί και αναπαράγεται εδώ και έναν χρόνο σε διάφορα sites). Άλλο εμπλοκή σε τρακάρισμα ενώ κινείσαι - κυκλοφορείς (άρα και ρυπαίνεις το περιβάλλον της Αττικής) και άλλο η πλημμεληματική/κακουργηματική πράξη της κλοπής μεταμεσονύχτιες ώρες ενώ το όχημα είναι σταθμευμένο - ακινητοποιημένο. Τους όρους δεν μου τους απέστειλαν/κοινοποίησαν (είτε ο ασφαλιστής είτε η εταιρεία) ούτε κατα το πρώτο ασφαλιστήριο, ούτε στις ανανεώσεις όταν και εκδόθηκαν καινούργιοι τροποποιημένοι, ούτε όταν εξαγοράστηκε η εταιρεία και ίσχυαν πλέον οι νέοι όροι της άλλης εταιρείας.
Από την Παρασκευή το βράδυ έχω διαβάσει όλα τα σχετικά θέματα που έχετε στο forum (diesel, ασφάλειες κλπ) αλλά δεν βρήκα κάποια σχετική πληροφορία. Αν γνωρίζει κανείς άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το θέμα θα τον παρακαλούσα να τις παραθέσει.
Ευχαριστώ και εκτιμώ την πρόθεσή σας για βοήθεια. -
montechristo
Το ίδιο μου είπαν και στην ασφαλιστική. Πως είναι δυνατόν όμως να αποζημιώνουν κάτι παράνομο άλλες μεγάλες εταιρείες όπως η Εθνική, Generali, Groupama, AXA, Anytime, Interamerican, AIG, Intersalonika, Ατλαντική Ένωση κλπ.
Αν ήταν έτσι δε θα έπρεπε να μην αποζημιώνει την κλοπή καμία ασφαλιστική εταρεία ; όπως π.χ συμβαίνει όταν είσαι μεθυσμένος, δεν έχεις δίπλωμα ή άδεια κυκλοφορίας για το αυτοκίνητο που καμία δεν καλύπτει αυτές τις περιπτώσεις. -
Παράνομο δεν είναι να σε αποζημιώσουν, δεν υπάρχει νόμος να το απαγορεύει. Παράνομη είναι η κυκλοφορία του euro 4 diesel στην Αθήνα. Βέβαια με την ίδια λογική αν μεθαύριο κλέψουν ενα ιχ στο κέντρο μπορεί να πει η ασφαλιστική οτι δεν το καλύπτει γιατί ήταν μονό και κλάπηκε σε μέρα που κυκλοφορούσαν τα ζυγά, αρα δεν έπρεπε να είναι εκεί. Δυστυχώς πρέπει να απευθυνθείς σε δικηγόρο και να δεις αν αξίζει να κινηθείς νομικά. Οτι και να πούμε εδώ δεν έχει ιδιαίτερη σημασία
-
Infide1
Ακριβώς αυτό που έγραψες για τον δακτύλιο επικαλέστηκα και εγώ στην ασφαλιστική εταρεία αλλά δεν. Σημειωτέον πως η παράβαση δεν είναι παράβαση στον ΚΟΚ που να επηρεάζει την ασφαλή κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο αλλά μία υπουργική απόφαση για την προστασία της ατμόσφαιρας των αστικών κέντρων. Απευθύνθηκα σε δικηγόρο αλλά μου είπε ότι η περίπτωση είναι δύσκολη και 50-50 στο δικαστήριο, όπως επίσης μου είπε πως πρέπει να βρεθούν ανάλογα περιστατικά κλοπών με δικαστικό προηγούμενο ώστε να μπορέσει να δεθεί η υπόθεση, προσωπικά δεν γνώριζε κανένα.
Αν γνωρίζετε κλοπές με Navara, Hilux, Ranger, L200 και γενικότερα diesel προγενέστερα των Euro 5-6 σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη γράψτε τυχόν στοιχεία. -
Ο χρήστης tesa54 έγραψε:
Infide1
Ακριβώς αυτό που έγραψες για τον δακτύλιο επικαλέστηκα και εγώ στην ασφαλιστική εταρεία αλλά δεν. Σημειωτέον πως η παράβαση δεν είναι παράβαση στον ΚΟΚ που να επηρεάζει την ασφαλή κυκλοφορία στο οδικό δίκτυο αλλά μία υπουργική απόφαση για την προστασία της ατμόσφαιρας των αστικών κέντρων. Απευθύνθηκα σε δικηγόρο αλλά μου είπε ότι η περίπτωση είναι δύσκολη και 50-50 στο δικαστήριο, όπως επίσης μου είπε πως πρέπει να βρεθούν ανάλογα περιστατικά κλοπών με δικαστικό προηγούμενο ώστε να μπορέσει να δεθεί η υπόθεση, προσωπικά δεν γνώριζε κανένα.
Αν γνωρίζετε κλοπές με Navara, Hilux, Ranger, L200 και γενικότερα diesel προγενέστερα των Euro 5-6 σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη γράψτε τυχόν στοιχεία.Είναι διαφορετικό το μονό ζυγό και να σου κλέψουν το ιχ την ημέρα που δε κυκλοφορείς στην Αθήνα και αλλο να απαγορεύεται η κυκλοφορία εξ ολοκλήρου λόγω νόμου.
Όπως και να χει θες δικηγόρο. Θεωρώ πως πρέπει να αποζημιωθεις. Αν π.χ. το έφερες Αθήνα με οδική για να το φτιάξεις και το έκλεβαν έξω από το συνεργείο? -
Nikos Golf
Σίγουρα η περίπτωση είναι διαφορετική από τον δακτύλιο αλλά έχει και τις ομοιότητές της. Αυτό που είπες για την οδική βοήθεια μου είπαν από την ασφαλιστική εταιρεία πως ούτε τότε θα σε καλύπταμε, μπορεί να το είπαν και εκφοβιστικά.
Μέσα σε συνεργεία, φυλασσόμενα parking και εκθέσεις αυτοκινήτων δεν σε καλύπτουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, αλλά αυτή τη φορά βάση των επίσημων εξαιρέσεων/περιορισμών ασφάλισης από το νόμο του Υπουργείου Εμπορίου (Άρθρον 25 'Γενικαί εξαιρέσεις', περίπτωση 14, απόφαση Υπουργού Εμπορίου Κ4/585/1978, ΦΕΚ 795/ΤΑΕ).
Από τον Συνήγορο του Καταναλωτή μου είπαν πως έχει επαγγελματική ευθύνη ο ασφαλιστικός πράκτορας. -
Η ασφαλιστική θα σου πει χίλιες δικαιολογίες. Θυμάμαι όταν μου είχαν κλέψει την εργοστασιακη αεροτομή από το colt και η εθνικη ασφαλιστική αρνούνταν να μου την καλύψει ως μερικη κλοπή. Δικαιολογία; Καλύπτουν μονο τα μέρη του αυτοκινήτου που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του. Δλδ τους λέω μονο τη μηχανή και το τιμόνι, αμα κλέψουν πόρτες καθίσματα δεν τα καλυπτετε; Μόλις τους ζήτησα να υπογράψουν οτι η εργοστασιακή αεροτομή δεν επηρεάζει την ασφαλή λειτουργία του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες άλλαξαν τροπάριο.
-
Infide1
Σωστό αυτό που τους ζήτησες εγγράφως τέτοια διαβεβαίωση. Στην ασφαλιστική μου διαπίστωσα πως δεν καλύπτονται ζημιές που προκαλόυνται μόνο στις ζάντες και τα λάστιχα, ούτε στην μερική κλοπή. Δεν καλύπτονται επίσης οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Το περίεργο στην περίπτωσή μου είναι πως η ασφαλιστική έχει άλλα δύο τουλάχιστον όμοια περιστατικά κλοπών diesel euro 4 στην Αθήνα, μη αποζημίωσης εκ μέρους της που οδηγήθηκαν στα δικαστήρια αλλά ακόμα δεν έχει προβεί σε ενημερώση του ασφαλιστικού δικτύου των συνεργατών της ώστε να μην βρίσκονται και αυτοί εκτεθειμένοι και υπόλογοι στους πελάτες τους. Όποιον ιδιοκτήτη βρήκα τυχαία στην Αθήνα όλοι μου έλεγαν πως ο ασφαλιστής τους είπε πως καλύπτονται κανονικά ή τους δήλωνε άγνοια πληροφόρησης ! Το ίδιο και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές με τους οποίους συνεργάζεται. -
ασφαλιστική= η εταιρία που κάνει τα πάντα για να σου πάρει το ασφάλιστρο και ομοίως τα πάντα για να ΜΗΝ σε αποζημιώσει...
-
Επειδή η ίδια η διατύπωση του νόμου αναφέρεται σε απαγόρευση κυκλοφορίας αλλά και η γραμματική και συντακτική διατύπωση του όρου εξαίρεσης επίσης περιλαμβάνει τις λέξεις κινείται και κυκλοφορία, απλά θα επικαλεστείς έλλειψη αιτιώδους συνάφειας εφόσον η αναφερομένη ζημία δηλαδή η απώλεια λόγω κλοπής του ασφαλιζόμενου οχήματος δεν σχετίζεται με την κυκλοφορία του. Θα μπορούσε να είχε μεταφερθεί και παρκάρει με άλλο τρόπο π.χ. ρυμούλκηση. Όπως σωστά σου είπαν και στην αστυνομία δεν μπορούν να επιδώσουν κλήση παράνομης στάθμευσης σε Euro4 όχημα παρά μόνον το ειδικό ¨περιβαλλοντικό¨ πρόστιμο που δεν πηγάζει από τον ΚΟΚ. Επειδή πρόκειται για εξαίρεση κάλυψης, ο δικαστής υποχρεούται να το δει ¨εν στενή εννοία¨ δηλαδή συσταλτική ερμηνεία της διάταξης και του όρου εξαίρεσης και να σε δικαιώσει. Προβλέπω να πάτε δικαστήριο αν δεν βρείτε δεδικασμένο. Βρες ένα καλό εξειδικευμένο στα αστικά δικηγόρο και καλή τύχη. (Το παραπάνω κερασμένο από το γράφοντα σε ανάμνηση των φοιτητικών μου χρόνων στη Νομική Αθήνας αν και ευτυχώς, επαγγελματικά ακολούθησα άλλο κλάδο).
-
Προφανώς θέλεις δικηγόρο , αλλά θέλω δύο πράγματα να κοιτάξεις .
- Την πρόσφατη υπουργική απόφαση που απαγορεύει την αγορά αυτοκινήτων αγροτικού τύπου αυτού του μικτού βάρους που έχεις , από μη κατ΄ επάγγελμα αγρότες .
Αν εσύ κυκλοφορείς για πώληση των προιόντων σου και αυτό αποδεικνύεται από φορολογικά πιστοποιητικά , τότε δεν νομίζω να σε πιάνει η απαγόρευση .
- Μπήκε σωστά όταν μπήκε η απαγόρευση στην άδεια σου με βάση το ωφέλιμο και το μικτό βάρος που έχεις ?
Δηλαδή άλλο να έχεις ένα μεγάλο σούβ , άλλο ένα επαγγελματικό-αγροτικό αμάξι .
-
Αρχικώς να σας ενημερώσω πως προχθές έκλεψαν και άλλο παρόμοιο αυτοκίνητο στην Πεύκη ίδιο με το δικό μου αλλά τετράθυρο (Isuzu D-Max, ΚΡΝ 9672, στις 22/3/2018 περισσότερα στο Α.Τ Πεύκης και σχετική ανακοίνωση στο lost&found.gr -> οχήματα). http://lostandfound.gr/lost-vehicle.php?v=1
Kalmik
Έχω βρει απόφαση δικαστηρίου το 2016 που δικαίωσε τον ιδιοκτήτη ίδιου οχήματος με το δικό μου (και του παραπάνω που εκλάπει) αλλά τότε η ασφαλιστική εταιρεία έβαλε για πρώτη φορά τον σχετικό όρο (Οκτώβριος 2010) χωρίς μετά στην ανανέωση συμβολαίου να ενημερώσει ως όφειλε τον ασφαλισμένο. Συνεπώς το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκρινε πως ο όρος δεν δεσμεύει τον ασφαλισμένο καθώς αυτός δεν τον γνώριζε και η ασφαλιστική δεν έπραξε τα προβλεπόμενα στην πρώτη σελίδα του συμβολαίου και στην παράδοση των νέων όρων, παρόλο που και τότε στην άδεια κυκλοφορίας του diesel αγροτικού οχήματος αναγραφόταν η απαγόρευση κυκλοφορίας και μάλιστα με ονομαστική αναφορά στα όρια των δήμων του Νομού Αττικής. Στην περίπτωση μου δεν αναγράφονταν τα όρια του 'δακτυλίου' του Ν. Αττικής από τους 17 δήμους. Επίσης το δικαστήριο έκρινε πως δεν υπάρχει συντρέχον πταίσμα του ιδιοκτήτη, ούτε επίταση κινδύνου καθώς η παράβαση της απαγόρευσης κυκλοφορίας και η κλοπή του αυτοκινήτου δεν έχουν αιτιώδη σύνδεσμο/συνάφεια μιας και από τα διδάγματα της κοινής πείρας η κλοπή θα μπορούσε να συμβεί οπουδήποτε και οποτεδήποτε στην ελληνική επικράτεια.
Από την ασφαλιστική μου είπαν πως έχουν παλαιότερο ιστορικό με έναν ιδιοκτήτη μιας BMW diesel euro 4 από την Ζάκυνθο (κλοπή στην Αθήνα) όπου δεν τον αποζημίωσαν.
Γνωρίζεις αν υπάρχει καταχρηστικότητα του όρου σε αυτή την περίπτωση ;criuser
- Έχω δει την απόφαση που αναφέρεις. ΤΡΑΓΙΚΉ απόφαση και ΤΡΑΓΙΚΟΙ όσοι την ψήφισαν, αν και αναμένεται κατάργησή της αν αλλάξει η κυβέρνηση. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι σαν SUV με καρότσα, όχι κανονικά φορτηγά να υπόκεινται σε περιορισμούς η πώλησή τους. Ευτυχώς όμως η απόφαση αυτή δεν με πιάνει.
Από την απαγόρευση κυκλοφορίας των diesel εξαιρούνται βάσει νόμου οι ιδιοκτήτες που κατέχουν άδεια παραγωγού ή και πωλητή λαϊκών αγορών και μεταφέρουν προϊόντα για πώληση σε λαϊκές αγορές (Ν. 2887/2000). Η εξαίρεση ισχύει εφόσον τα αυτοκίνητα ικανοποιούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις τεχνολογίας και ηλικίας (ΚΥΑ 25543/107, ΦΕΚ 577/Β/18.5.01).
Εγώ έκανα μεταφορά και πωλήση των προϊόντων μου με το αυτοκίνητό μου στους πελάτες μου στην Αθήνα ατομικά σαν ιδιώτης, με δελτία αποστολής (όχι πάντοτε βέβαια όπως και όλοι στην Ελλάδα) και διέμενα σε οικία που διαθέτω σε δήμο της Αθήνας. - Αυτό δεν το γνώριζα, δεν το έχω ψάξει και θα πρέπει να το κοιτάξω. Δεν νομίζω όμως να ισχύει κάτι τέτοιο καθώς όλα τα αυτοκίνητα ίδιου τύπου με το δικό μου έχουν στην άδεια την απαγόρευση κυκλοφορίας.
Σας ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον, όποια πληροφορία έχετε στην διάθεσή σας και να έχουμε τον νου μας με τις κλοπές και τις ασφαλιστικές εταιρείες.
- Έχω δει την απόφαση που αναφέρεις. ΤΡΑΓΙΚΉ απόφαση και ΤΡΑΓΙΚΟΙ όσοι την ψήφισαν, αν και αναμένεται κατάργησή της αν αλλάξει η κυβέρνηση. Τα συγκεκριμένα οχήματα είναι σαν SUV με καρότσα, όχι κανονικά φορτηγά να υπόκεινται σε περιορισμούς η πώλησή τους. Ευτυχώς όμως η απόφαση αυτή δεν με πιάνει.
Κλοπή diesel Euro 4 από Αθήνα & μη αποζημίωση ολικής κλοπής