Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 375
    • 376
    • 377
    • 378
    • 379
    • 448
    • 449
    • 377 / 449
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8980
    204731
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ggab last edited by

      Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
      Παλιά είχα βάλει καθαριστικό λαδιού (το δουλεύεις 10 λεπτά και αλλάζεις λάδια μετά) το οποίο το «ξέχασα» κανά χρόνο μέσα

      Δηλαδή έβαλες το καθαριστικό με σκοπό να αλλάξεις στο καπάκι και λάδια.......και δεν άλλαξες ούτε λάδια για ακόμη ένα χρόνο;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasvo last edited by

        Ο χρήστης GGAB έγραψε:

        Παλιά είχα βάλει καθαριστικό λαδιού (το δουλεύεις 10 λεπτά και αλλάζεις λάδια μετά) το οποίο το «ξέχασα» κανά χρόνο μέσα

        Δηλαδή έβαλες το καθαριστικό με σκοπό να αλλάξεις στο καπάκι και λάδια.......και δεν άλλαξες ούτε λάδια για ακόμη ένα χρόνο;;;;

        Γιατί σου φαίνεται παράξενο, αν το έβαλε το καθαριστικό 31/12...γίνεται

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tasos_perama last edited by

          Καλημέρα παλικάρια ελπίζω να μην εκτροχιαζω τη συζήτηση.
          Απόψεις για τα λιπαντικά της Agip(ENI πλεον) υπαρχουν;; Θεωρούνται 'καλά, κακά 'η μέτρια'; αν μπορούμε να χαρακτηρισουμε έτσι κάποιο λιπαντικό...
          Αναφέρομαι συγκεκριμένα στο i-sint ms 5-30.
          Μου τα βάλανε σε εξουσιοδότημενο συνεργείο Fiat σε multijet 1.3 με οδηγία να τα κρατήσω 15.000χλμ.

          eni i-Sint MS 5W-30
          eni spa Via Laurentina 449, 00142 Rome
           +39 06 5988.1
          eni.com
          07/2015
          EN1021-03
          Page 1 of 1

          P R O D U C T D A T A S H E E T

          eni i-Sint MS 5W-30 is an innovative synthetic technology lubricant with “Mid SAPS” (MS)
          characteristics, specifically formulated to lubricate gasoline or diesel engines of passenger cars
          or light vans which require lubricants of the newest technology. These lubricants are to meet
          new performance specifications from important OEMs. They reduce exhaust pollutants in
          combination with Diesel Particulate Filter (DPF) and comply with the latest emission legislation.

          CHARACTERISTICS (TYPICAL VALUES)
          SAE Grade 5W-30
          Density at 15 °C kg/m3 850
          Viscosity at 100 °C mm²/s 12.3
          Viscosity at 40 °C mm²/s 70
          Viscosity at –30 °C mPa·s 6280
          Viscosity Index - 170
          Flash Point °C 230
          Pour Point °C -33

          PROPERTIES AND PERFORMANCES

           High levels of metal-based additives in engine oils can contribute to long term blocking of
          exhaust systems, increasing harmful emissions. eni i-Sint MS 5W-30 uses low levels of
          these additives to prolong the life of after-treatment systems.
           eni i-Sint MS 5W-30 strongly resists to oxidation due to high temperatures in presence of
          air and other agents thus allowing the long drain intervals provided by car manufacturers
          with a wide qualitative margin.
           eni i-Sint MS 5W-30 is free-flowing at cold temperatures which allows easier engine
          start-up. It has high fuel economy characteristics, which turn into reduced fuel
          consumption and therefore reduced CO2 emissions.
           eni i-Sint MS 5W-30 exhibits exceptional resistance to mechanical shear stress, therefore
          the product provides the highest level of protection against viscosity loss in service.

          **INTERNATIONAL SPECIFICATIONS
           ACEA C3
           API SN

          APPROVALS
           MB Approval 229.51, 229.52
           VW 502 00, 505 01
           BMW LL-04
           GM DEXOS™ 2 quality

          **

          Τι λέτε;
          Ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nontaskatsaras last edited by

            Καλά λάδια, τα χρησιμοποιεί φίλος σε ίδιο μοτέρ.

            Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jester76 last edited by

              Καλησπέρα σε όλους,

              Αγόρασα πρόσφατα ένα Hyundai i10 1200cc μοντέλο 2009. Η χρήση του θα είναι κατά 90% πόλη και μικρές αποστάσεις. Σύντομα θα το πάω για service και αλλαγή λαδιών. Σύμφωνα με το user manual η εταιρεία προτείνει λάδια 0W-40, 5W-30, 5W-40 (API Service SL or above, ACEA A3 or above). Σκέφτομαι να βάλω τα Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A5. Επειδή δεν το κατέχω πολύ με τα λάδια, θα με καλύψει βάσει των προδιαγραφών που προτείνει η Hyundai σωστά; Κάθε παρατήρηση ή άλλη πρόταση δεκτή. Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                η γνωμη μου ειναι για τα Τotal 5w/30 longlife

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ohristou last edited by

                  Τα λάδια που θες να βάλεις δεν κάνουν για το μοτέρ σου. Το λες ότι το manual λέει λάδια Α3 και εσύ θες να του βάλεις Α5. Ακατάλληλα. Άμα θες Castro πας σε Castro edge titanium fst 5w30.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Ο χρήστης ohristou έγραψε:
                    Τα λάδια που θες να βάλεις δεν κάνουν για το μοτέρ σου. Το λες ότι το manual λέει λάδια Α3 και εσύ θες να του βάλεις Α5. Ακατάλληλα. Άμα θες Castro πας σε Castro edge titanium fst 5w30.

                    Το or above δεν σημαίνει ή ανώτερα/παραπανω? Το Α5 δεν υπερκαλύπτει?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      accentwizard last edited by

                      Ο χρήστης cson έγραψε:

                      Τα λάδια που θες να βάλεις δεν κάνουν για το μοτέρ σου. Το λες ότι το manual λέει λάδια Α3 και εσύ θες να του βάλεις Α5. Ακατάλληλα. Άμα θες Castro πας σε Castro edge titanium fst 5w30.

                      Το or above δεν σημαίνει ή ανώτερα/παραπανω? Το Α5 δεν υπερκαλύπτει?

                      Ακριβως,η Α5 υπερκαλυπτει την Α3...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Εγώ έχω βρει την ησυχία μου με τα λάδια της eneos. Ναι μεν είναι κορυφαία , όπως και πολλα επώνυμα, όμως δεν κυκλοφορούν μαϊμούδες. Τα παίρνεις απο συγκεκριμενα λίγα μαγαζιά και είσαι σίγουρος οτι είναι σωστα.
                        Castrol, mobil, liquimoly, motul και αλλά επώνυμα, πρεπει να βρεις καλη άκρη εμπορου οτι φέρνει γνήσια....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jester76 last edited by

                          Ο χρήστης ohristou έγραψε:
                          Τα λάδια που θες να βάλεις δεν κάνουν για το μοτέρ σου. Το λες ότι το manual λέει λάδια Α3 και εσύ θες να του βάλεις Α5. Ακατάλληλα. Άμα θες Castro πας σε Castro edge titanium fst 5w30.

                          Με πρόλαβαν οι παραπάνω... Όταν λέει Α3 OR ABOVE καταλαβαίνω ότι η Α5 υπερκαλύπτει την Α3. Τα Edge Titanium που προτείνεις είναι ACEA C3. Χρησιμοποίησα και το oil finder της Castrol και πρότεινε αυτά που σκέφτομαι να βάλω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            ohristou last edited by

                            Oχι παιδιά τα έχετε μπερδέψει και δεν πάει έτσι όπως λέτε. Η Α5 δεν σημαίνει ότι είναι ανώτερη από την Α3. Είναι δύο ξεχωριστές προδιαγραφές. Η Α3 σημαίνει ότι το αμάξι έχει απαιτήσεις από την λίπανση είναι για ποιο αντίξοες συνθήκες και στην προστασια του μοτετ ενω η Α5 ειναι προσανατολισμενη στην οικ8νομια καυσιμου με λεπτα λιπαντικα. Στις περισσοτετες των περιπτωσεων κινητηρες που απαιτουν Α3 δεν παιρνουν Α5.
                            ACEA A3/B3 Stable, stay-in-grade Engine Oil intended for use in Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & Diesel Engines and/or for extended drain intervals where specified by the engine manufacturer, and/or for year-round use of Low Viscosity Oils, and/or for severe operating conditions as defined by the Engine Manufacturer.

                            ACEA A3/B4 Stable, stay-in-grade Engine Oil intended for use in Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines, but also suitable for applications described under A3/B3.

                            ACEA A5/B5 Stable, stay-in-grade Engine Oil intended for use at extended Drain Intervals in Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & Diesel Engines designed to be capable of using Low Viscosity Oils with HTHS Viscosity of 2.9 to 3.5 mPa*s. These Oils are unsuitable for use in certain Engines - consult vehicle-OEM’s owner’s manual/handbook in case of doubt.

                            Διαβάστε την τελευταία προτασουλα. Όταν δίνουμε συμβουλές πρέπει να γνωρίζουμε ακριβώς και όχι στο περίπου κάποια πράγματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Αρα τα A5/B5 είναι για τα start/stop και τα υβριδικά λογικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ohristou last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Αρα τα A5/B5 είναι για τα start/stop και τα υβριδικά λογικά.

                                Πολυ πιθανόν. Αλλά πάντα ακολουθείς αυτό που σου δίνει ο κατασκευαστής. Υπάρχουν ορισμένα λάδια, λίγα είναι, που φέρουν προδιαγραφή και Α3 και Α5. Αυτά τα βάζεις και στις δύο περιπτώσεις. Αλλιώς μόνο Α3 η Α5 ανάλογα τι ζητάει ο κατασκευαστής. Η Α3 έχει αντικατασταθεί πλέον από την c3 στα περισσότερα λιπαντικά.

                                ACEA C3 Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Oils with a minimum HTHS Viscosity of 3.5 mPa*s.

                                Να πω ότι η Α5 έχει hths μικρότερο του 3.5 το ίδιο και η c5.
                                ACEA C5 Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, for further improved Fuel Economy, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable and OEM-approved for use of Low Viscosity Oils with a minimum HTHS Viscosity of 2.6 mPa*s.

                                Και για να γυρίσουμε στο αρχικό ποστ τα λάδια που λέει ο φίλος είναι ακατάλληλα για το μοτέρ του.Και

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Σε i10 1.2 του 2008 για 7 χρόνια που το είχαμε,βάζαμε 5w-40 κι όλα ο.κ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ohristou last edited by

                                    Κοίταξε για μένα πολύ καλό λάδι και σε πολύ καλή τιμή είναι το aral hightronic 5w40. Το ίδιο καλό με castrol χωρίς να πληρώνεις όνομα. Και θεωρώ ότι για Ελλάδα το καλύτερο ιξωδες είναι το 5w40.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimau last edited by

                                      ΤΑ i10 στην αρχή ήταν Α3, από το 2010 και μετά που άλλαξε λίγο ο 1,2 έγιναν Α5. Αν θα βάλεις Α3, θα είναι 5-30, αν θες το Α5 θα βάλεις 40αρι.Αν μένεις Γιάννινα το 30, αν είσαι Αθήνα το 5-40.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jester76 last edited by

                                        Σήμερα πήρα τηλ στο συνεργείο που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε όλα τα service και μ' ενημέρωσαν πως για τον συγκεκριμένο κινητήρα ενδεικνυόμενα λάδια είναι τα 10W40 και πως οι ίδιοι χρησιμοποιούν το αντίστοιχο λάδι της ENEOS...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Ο χρήστης Jester76 έγραψε:
                                          Σήμερα πήρα τηλ στο συνεργείο που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε όλα τα service και μ' ενημέρωσαν πως για τον συγκεκριμένο κινητήρα ενδεικνυόμενα λάδια είναι τα 10W40 και πως οι ίδιοι χρησιμοποιούν το αντίστοιχο λάδι της ENEOS...

                                          Το 10-40 της ενεος δεν βγαίνει σε πλήρως συνθετικό , δεν έχει αντοχή και ουτε τις προδιαγραφές ενος πλήρως συνθετικού 5-40 της eneos.
                                          Βαζανε τέτοιο λάδι και το κράταγε ο άλλος 15.000 χλμ που λέει η Χιουντάι?
                                          Αν τα θες για 7500 χλμ βαλτα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            H αντιπροσωπεία βάζει eneos 5w/30.......οπότε δεν βλέπω το λόγο να ψάχνεις και να χάνεσαι ανάμεσα σε μάρκες,προδιαγραφές και ιξώδη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 448
                                            • 449
                                            • 377 / 449
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr