-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Εμένα μου βγάζει ότι είναι updated το software....είναι δυνατόν, με ημερομηνία κατασκευής Ιανουάριο 2017?
Και σε εμένα το ίδιο βγάζει... μπήκα και στο etis και είδα ότι δεν υπάρχει ενημέρωση λογισμικού για το Sync για το Kuga μου - υπάρχει βέβαια διαθέσιμο λογισμικό για τα PCM/IPC/ACM/BCM/HVAC!!!Το έκαναν update στο πρόσφατο service το Sync και άφησαν τα υπόλοιπα???
Δεν νομίζω. Και σε εμένα εμφάνιζε update μέχρι το ΣΚ που άνοιξε η σελίδα. Απο τοτε εχει εξαφανιστεί η αναβάθμιση στο etis. Και επειδη έχω και το vin του test drive και το κοιτάζω και αυτό για σύγκριση, εξαφανίστηκε και σε αυτό το update. Φαινεται αν έχει συνδεθεί σε διαγνωστικό και ποτε απο το log στο etis. To test drive δεν έχει συνδεθεί ποτέ. Αρα πιο πιθανό να απέσυραν για κάποιο λόγο τημ αναβάθμιση
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
...Μετά από τη ρύθμιση τσέκαρα εγώ το βράδυ τα φώτα. Αυτό που είδα ήταν ότι το δεξί είχε τώρα περίεργη δέσμη...
Δεν είναι ακριβώς σπασμένη (πως θα μπορούσε, αφού φωτίζει ?), αλλά την πιάσανε με γυμνά χέρια κατά την τράμπα μεταξύ των φαναριών, οπότε έχει κάνει 'κηλίδες' στην επιφάνειά της. Και αργά ή γρήγορα θα καεί, οπότε καλώς την αλλάζουν από τώρα....
Οτι και να σου πω ψέματα θα είναι
Υπεθεσα ότι μπορεί να έχει φύγει καμια φλούδα απο τη λάμπα. Αν ηταν απλα λαδιλα απο τα χέρια δεν θα μπορούσαν να την καθαρίσουν με οινόπνευμα; Μάλιστα την αφαίρεσαν τελείως για να μην γίνει μεγαλύτερη ζημιά. -
Παιδιά είναι 99,99% σίγουρο ότι όλοι έχουμε το πολύ μέχρι 2.3, οπότε αφού το update είναι η 3.0.13, δεν έχουμε αυτή την έκδοση, και άρα αργά ή γρήγορα θα εμφανιστεί ως update σε όλους. Και επειδή βγήκε πριν 5-6 μέρες, είναι σχεδόν απίθανο να πρόλαβε κάποιος να τη βάλει, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι στο συνεργείο αποφάσισαν να την βάλουν από μόνοι τους
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
ακόμα και αν υποθέσουμε ότι στο συνεργείο αποφάσισαν να την βάλουν από μόνοι τουςΕδώ
Ούτε reset το oil change indicator δεν μου έκαναν, θα έκαναν από μόνοι τους update!!!
-
Ενώ συνδέομαι κανονικά με Bluetooth κι έχω waze και Spotify στο κινητό, δε μου της διαβάζει το sync. #tinaftore
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης greemlin έγραψε:
Αναφερεσαι στο CAR CENTER αν θυμαμαι καλα...?Ναι, σωστά θυμάσαι. Λυπάμαι διότι ήταν πολύ εξυπηρετικοί, αλλά το αποτέλεσμα μετράει.
-
μεθαυριο 22/3 παραλαμβανω!!!!
-
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
μεθαυριο 22/3 παραλαμβανω!!!!Αλλά την υπογραφή την έβαλες από σήμερα
...άντε είδες που αγχώθηκες ? Με γειες!
-
Σας το ορκίζομαι, δεν κάθομαι όλη την ημερα να ψάχνω στο internet
FordPass dongle adds LTE, WiFi and app control to older cars
https://www.engadget.com/2018/03/20/fordpass-dongle-adds-lte-wifi-and-app-control-to-older-cars/ -
Όπως είχα υποσχεθεί, μόλις είχα απάντηση θα σας ενημέρωνα και επίσης όπως είχα γράψει, ήμουν 99.9% σίγουρος για την απάντηση.
Μου ήρθε πριν από 10':
***Αγαπητέ κ. ΧΧΧΧΧΧΧΧ,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την Ford Motor Hellas.
Σε απάντηση του σχετικού ηλεκτρονικού σας μηνύματος, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι o κατασκευαστής Ford δεν συναινεί σε οποιαδήποτε μετατροπή του οχήματος. Μια τέτοια ενέργεια θα αποτελούσε αλλαγή στα Τεχνικά Χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, με προδιαγραφές διαφορετικές από εκείνες που έχει εγκρίνει ο κατασκευαστής και με αμφίβολα αποτελέσματα στην αξιοπιστία των μηχανικών και ηλεκτρονικών μερών.
Σε περίπτωση που κάποιο όχημα έχει υποστεί οποιοδήποτε είδους μετατροπή δεν θα καλύπτονται από την εγγύηση τα εξαρτήματα τα οποία επηρεάζονται από την μετατροπή αυτή.
Με εκτίμηση
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών
Τμήμα Υπηρεσιών μετά την Πώληση
Ford Motor Hellas.*** -
Την απάντηση σας την είχα πει από προχθές, είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη αυτή η απάντηση
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Την απάντηση σας την είχα πει από προχθές, είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη αυτή η απάντησηΠροφανώς Αντώνη.
Αλλά για να έχουμε όλα τα δεδομένα και να μην πιστεύουμε ον κάθε έναν που λέει (χωρίς επίσημο χαρτί) ότι η εγγύηση δεν χάνεται.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Την απάντηση σας την είχα πει από προχθές, είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη αυτή η απάντησηΒγάλε το σχεδόν, Αντώνη.
Τώρα όλο και κάποια μαλαγανιά κάνει ο αντιπρόσωπος που το πείραξε (αν το πείραξε αντιπρόσωπος) για να το περάσει στην εγγύηση και να μην χρεωθεί αυτός (γιατί αν γίνει μαλακία και δεν υπάρχει χαρτί υπογεγραμμένο ότι συναινείς και ας μην ισχύει η εγγύηση, αυτός θα χρεωθεί συν ότι θα τον γαμήσει η μαμά ford, αν ο πελάτης της το αναφέρει) -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
...δεν θα καλύπτονται από την εγγύηση τα εξαρτήματα τα οποία επηρεάζονται από την μετατροπή αυτή.Αυτό πάντως, το λες και υποκειμενικό...
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
...δεν θα καλύπτονται από την εγγύηση τα εξαρτήματα τα οποία επηρεάζονται από την μετατροπή αυτή.
Αυτό πάντως, το λες και υποκειμενικό...
Είναι υποκειμενικό, αλλά από την μεριά της FMH, δηλαδή ότι κρίνει ότι χάλασε λόγω της μετατροπής.
-
Σήμερα μίλησα με τον πωλητή από την αντιπροσωπεία πού αγόρασα το αυτοκίνητο...τον πήρα γιατί έχουν περάσει 20 μέρες από την αγορά και με είχε διαβεβαιώσει πώς σίγουρα μέχρι τέλος τού μήνα θα μού το έχουν παραδώσει(δηλαδή μέχρι και 31 τού μήνα)Μού είπε λοιπόν πώς το αυτοκίνητο είναι στην αντιπροσωπεία αλλά επειδή υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα για παράδοση μάλλον το αυτοκίνητο πάει για τον άλλο μήνα...Βλέπω να πηγαίνει για πάνω από 40 μέρες η παράδοση...Έχει άλλος τέτοιο πρόβλημα...Να αρχίσω να βρίζω η να το πάω λάου λάου;
-
Εγώ θα ζητούσα απλά να πάω να το δω με βάση το vin που σου έχουν δώσει. Αν ήταν εκεί θα περίμενα όσο χρειαστεί. Αν άρχιζαν τα μα και μου και δεν μπορείτε να το δείτε... τότε θα άρχιζα τα γαλλικά.
-
Σιγα τα αυτοκινητα που εχουν και δεν προλαβαινουν!!
Να απαιτήσεις να το δεις.
-
Με βάση την απάντηση του αντιπροσώπου που έχω γραπτώς πως δεν επηρεάζεται η εγγύηση προχώρησα στο remap.Αν τύχει στραβή πρώτον δεν νομίζω να μην αναλάβει την ευθύνη και δεύτερον θα στραφώ προς την Ford Hellas γιατί επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένο να προχωράει σε γραπτή διαβεβαίωση καθώς ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος εκπροσωπεί και την Ford Hellas σε ο,τι επικοινωνεί αναφορικά με την εγγύηση του αυτοκινήτου.
Φάνη το ερώτημα το έθεσες ως remap από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Ford Hellas που λέει ότι εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση ώστε να πάρουν θέση ή ήταν γενικό ερώτημα πχ αν κάνω remap θα εξακολουθήσει να ισχύει η εγγύηση (καταλαβαίνουμε την διαφορά νομίζω)...
Όπως και να έχει επειδή κάνω από 27-35.000 χλμ το χρόνο ούτως η άλλως η 8ετης εγγύηση για μένα είναι 3-4 χρόνια γιατί θα φτάσω τα 100.000 πιο σύντομα.Ετσι έχοντας ήδη κλείσει ένα χρόνο και τα περίπου 30.000χλμ έχω αλλά 2-3 χρόνια περίπου εγγυησης, όποτε πήρα την απόφαση να το κάνω και να ευχαριστηθώ περισσότερο το αυτοκίνητο.
Ούτως η άλλως υγεία να έχουμε και δεν θα σκάσουμε για τις λαμαρίνες αν τυχόν βγάλουν πρόβλημα... -
από the_ace » 20 Μαρ 2018 12:44
lefteris-g έγραψε:
μεθαυριο 22/3 παραλαμβανω!!!!Αλλά την υπογραφή την έβαλες από σήμερα
...άντε είδες που αγχώθηκες ? Με γειες!
την υπογραφη εχω μερες που την εβαλα!!
Ford Kuga