Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΛΗΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΔΙΛΗΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    11
    204
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsigalko last edited by

      Καλημέρα σε όλους,

      Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
      Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
      Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
      Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
      Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
      Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
      Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
      Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
      Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
      Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο

      Εσείς τι λέτε?
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tsigalko last edited by

        Καλημέρα σε όλους,

        Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
        Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
        Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
        Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
        Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
        Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
        Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
        Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
        Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
        Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο

        Εσείς τι λέτε?
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tsigalko last edited by

          Καλημέρα σε όλους,

          Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
          Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
          Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
          Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
          Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
          Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
          Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
          Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
          Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
          Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο

          Εσείς τι λέτε?
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            coroneus last edited by

            Δεν μας λες όμως πόσα λεφτά είναι διαθέσιμα για αγορά καινούργιου.. Αν τα έχεις καλύτερα να πας σε κάτι καινούργιο.. καιρός είναι.. το έλιωσες το Citroen!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sargus
              sargus last edited by

              Είμαι μόνιμα σε μια τέτοια κατάσταση τα τελευταία χρόνια γιατί το αμάξι μου είναι παλιό.
              Λοιπόν, αν αποφασίζεις με βάση τα οικονομικά και μόνο, τότε τα πάντα είναι πολύ απλά: Κρατάς αυτό που έχεις και συνεχώς το φτιάχνεις. Θα σου έρχεται φθηνότερα (εκτός ακραίων περιπτώσεων) σε βάθος χρόνου από οποιοδήποτε καινούργιο ή μεταχειρισμένο αγοράσεις (επειδή θα δώσεις ένα πολύ μεγάλο εφάπαξ ή σε δόσεις ποσό με το οποίο μπορεί να περάσεις και 10-15 χρόνια φτιάχνοντας το υπάρχον).
              Αν συνυπολογίσεις και άλλα πράγματα όπως ότι πιθανά γουστάρεις ένα καινούργιο αμάξι ή τα συστήματα που αυτό φέρει, δίνεις προτεραιότητα στην αυξημένη ασφάλεια (ενεργητική κ παθητική) που ένα οποιοδήποτε καινούργιο θα έχει πολύ παραπάνω από το δικό σου κτλ. σε συνδυασμό πάντα με το ότι το υπάρχον σου κοστίζει και κάμποσο, τότε πας σε καινούργιο (ή μεταχειρισμένο καλής κατάστασης τελοσπάντων).
              Είναι το τι θες εσύ και που δίνεις βάση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Πολύ σωστός ο φίλος Sargus. Περιγράφει τα συν και πλην κάθε πιθανού σεναρίου (αγοράς νέου ή συντήρηση του υπάρχοντος). Την Α146 την έδωσα όταν αποφάσισα ότι τα 80 - 90 ευρώ την εβδομάδα ήταν ανόητο να τα δίνω για τις ανάγκες της δουλειας μου. Την έσπρωξα και πήγα στο ντίζελ μου εξοικονομώντας χρήματα από επόμενες βλάβες λόγω των πολλών της χλμ, κόστος κτήσης (τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ) και φυσικά το κόστος του καυσίμου. Ετσι πήγα στο καινούργιο. Το sei στατιστικά βγάζει μια μικροβλάβη πλέον κάθε χρόνο της τάξης των 50 ευρώ ενώ χρειάζεται λόγω παλαιότητας να που και που κάποια πιο σοβαρή επέμβαση από πλευράς κόστους (φέτος άλλαξα βάσεις μηχανής). Τα κόστη αυτά όμως δεν με αποτρέπουν να το κρατώ καθώς κινείται κυρίως μεσά στην πόλη και εκεί και ποδήλατο να έχεις το λυπάσαι. Ετσι ενώ για το ένα αυτοκίνητο αποφάσισα τον χωρισμό, για το άλλο επέλεξα παράταση στη συμβίωση. Στην περίπτωση σου πιθανό να σκέφτεσαι πως με 3000 το αυτοκίνητο θα μπορούσε υπό συνθήκη να γίνει και πάλι αξιόμαχο. Αν δεν τα έχεις, τότε σίγουρα για καινούργιο πως να πας; Καλύτερα να προγραμμάτιζες σταδιακά την επούλωση των πληγών του χρόνου και των χλμ σε βάθος χρόνου εάν ο κινητήρας είναι παλικάρι. Για εμένα επί της ουσίας ένα αυτοκίνητο τίθεται σε κατάσταση 'προς χωρισμό' μόνο εάν κινητήρας ή πλαίσιο έχουν υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά ώστε το κόστος να πλησιάζει τις τιμές καινούργιου. Καλύτερα να το παράταγες πριν σπρώξεις το 3χίλιαρο.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsigalko last edited by

                  Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
                  Από το C2 δεν έχω παράπονο κανένα εννοώντας ότι είναι πολύ οικονομικό και προσωπικά το γουστάρω ακόμα, πέρα από τα έκτακτα που έχουν προκύψει
                  Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό, τα καινούρια ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ακόμα δεν μου έχουν λείψει
                  Για καινούριο θα έβρισκα τα χρήματα, με δόσεις πάντα, αλλά θα με ζόριζε αρκετά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    infidel last edited by

                    1000 ευρω για τον εγκέφαλο του ABS; Και μεταχειρισμένο; Δεν υπάρχει περίπτωση. στο ebay παίζουν από 50-300 ευρώ. πες του μάστορα να σου πει κωδικό ανταλλακτικού να το ψάξεις μόνο σου. Δλδ καινούργιο πόσο έχει; 2000;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 9
                      993cc last edited by

                      Ε μα και γω κάτι τέτοια διαβάζω και τρελαίνομαι. Τι είναι καμμιά Maybach; Πάμε στον πρώτο μάστορα και ότι μας λέει το δένουμε κόμπο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        roulis21 last edited by

                        +1

                        100 ευρω εχουν τα εγκεφαλακια abs, το εβαλες στο διαγνωστικο και σου εβγαλες σφαλμα?

                        ανοιξε το καπω και δες το κωδικο, αλλιως παρε αντιρποσωπεια και δωσε πλαισιο και ζητα part Νr

                        https://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-207-CITROEN-C2-C3-ATE-ABS-PUMP-ECU-CONTROLLER-part-9675099880/202207059997?fits=Model%3AC2|Cars+Year%3A2004|Plat_Gen%3AJM_|Cars+Type%3A1.4+HDI&epid=1629219192&hash=item2f147ae01d:g:zc0AAOSwySlaIDW8

                        https://www.car.gr/parts/view/5808502/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          ggab last edited by

                          Για diesel τα 200.000χλμ δεν είναι πολλά.Όπως προείπαν ψάχνεις και αλλού για τα ανταλλακτικά και το μαζεύεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_ace last edited by

                            Ο χρήστης tsigalko έγραψε:
                            Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
                            Από το C2 δεν έχω παράπονο κανένα εννοώντας ότι είναι πολύ οικονομικό και προσωπικά το γουστάρω ακόμα, πέρα από τα έκτακτα που έχουν προκύψει
                            Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό, τα καινούρια ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ακόμα δεν μου έχουν λείψει
                            Για καινούριο θα έβρισκα τα χρήματα, με δόσεις πάντα, αλλά θα με ζόριζε αρκετά

                            Πέραν του πόσο κοστίζει η συγκεκριμένη βλάβη (1000€ είναι πολλά, κάτι δεν πάει καλά), είναι εξαιρετικά απλά τα πράγματα: εφόσον το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει και ζητάει, θα συνεχίσει να ζητάει, και επί μονίμους βάσεως, μια το α, μετά το β, πιο μετά το γ κ.ο.κ. Οπότε είναι καθαρά θέμα του τι θες να κάνεις: (α) το συμμαζεύεις σε 'πωλήσιμη' κατάσταση, το πουλάς και αγοράζεις καινούριο, ή (β) το επιδιορθώνεις τώρα, και συνεχίζεις να το επιδιορθώνεις για όσο καιρό το έχεις.

                            Στο (α) δίνεις μπροστά αρκετά χρήματα, αλλά παίρνεις καινούριο, εγγύηση, και γενικά ηρεμία για κάποια χρόνια. Στο (β) θα δίνεις λιγότερα χρήματα, συνεχώς και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έχοντας πάντα κατά νου ότι μπορεί να βγάλει βλάβη οποτεδήποτε. Εξαρτάται λοιπόν από τη βαρύτητα που δίνεις στο θέμα 'άνεση/ηρεμία/ξεγνοιασιά', γιατί οικονομικά πιθανότατα κοστίζει πιο ακριβά ένα καινούριο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr