-
Καλημέρα σε όλους,
Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχοΕσείς τι λέτε?
Ευχαριστώ -
Καλημέρα σε όλους,
Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχοΕσείς τι λέτε?
Ευχαριστώ -
Καλημέρα σε όλους,
Έχω ένα μεγάλο πονοκέφαλο αυτές τις μέρες και θα ήθελα τη γνώμη σας
Έχω ένα C2 1.4hdi του 2004 με κοντά 200.000 χλμ
Σκυλί δε λέω, μέχρι που πέρυσι είχα ένα ατύχημα το οποίο μου πήγε γύρω στα 3000 ευρώπουλα
Τέλος πάντων με τα πολλά και τα λίγα τελικά το φτιάχνω
Πριν κανένα μήνα μου έβγαλε ένα θεματάκι με τα σωληνάκια υψηλής στη τροφοδοσία του πετρελαίου όπου και το έφτιαξα, 230 ευρώ
Ξέρω ότι έχω θέμα με τη κρεμαγιέρα χρόνια και από τη μια πλευρά είναι το τιμόνι πιο λίγο βαρύ, αλλά μικρό το κακό, μέχρι που ξαφνικά χάνω τελείως το υδραυλικό τιμόνι και πέρα απο αυτό σταματάει να δουλεύει και ο μετρητής ταχύτητας
Το πάω στο μάστορα και μου λέει έχει θέμα το εγκεφαλάκι του abs το οποίο δε δουλεύει και μεταχειρισμένο ένα τέτοιο σκατό πάει γύρω στο χιλιάρικο και παθαίνω εγκεφαλικό
Το δίλημμά μου είναι το εξής, να το φτιάξω ή δεν αξίζει? Άντε και το φτιάχνω, αν σε κανένα 6μηνο προκύψει τίποτα άλλο και θέλει κανένα 500αρι ακόμα θα σαλτάρω, δεν υπάρχει περίπτωση
Σε 1-2 μήνες θα θέλει και service, βάλε και άλλα έξοδα+ τη κρεμαγιέρα κανένα 100αρι η οποία ενδεχομένως να χρειάζεται αλλαγή
Ιδανικά θα ήθελα να μου βγάλει καμιά 5ετία ακόμα και μετά θα έβλεπα για καινούρο αλλά τελικά λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχοΕσείς τι λέτε?
Ευχαριστώ -
Δεν μας λες όμως πόσα λεφτά είναι διαθέσιμα για αγορά καινούργιου.. Αν τα έχεις καλύτερα να πας σε κάτι καινούργιο.. καιρός είναι.. το έλιωσες το Citroen!
-
Είμαι μόνιμα σε μια τέτοια κατάσταση τα τελευταία χρόνια γιατί το αμάξι μου είναι παλιό.
Λοιπόν, αν αποφασίζεις με βάση τα οικονομικά και μόνο, τότε τα πάντα είναι πολύ απλά: Κρατάς αυτό που έχεις και συνεχώς το φτιάχνεις. Θα σου έρχεται φθηνότερα (εκτός ακραίων περιπτώσεων) σε βάθος χρόνου από οποιοδήποτε καινούργιο ή μεταχειρισμένο αγοράσεις (επειδή θα δώσεις ένα πολύ μεγάλο εφάπαξ ή σε δόσεις ποσό με το οποίο μπορεί να περάσεις και 10-15 χρόνια φτιάχνοντας το υπάρχον).
Αν συνυπολογίσεις και άλλα πράγματα όπως ότι πιθανά γουστάρεις ένα καινούργιο αμάξι ή τα συστήματα που αυτό φέρει, δίνεις προτεραιότητα στην αυξημένη ασφάλεια (ενεργητική κ παθητική) που ένα οποιοδήποτε καινούργιο θα έχει πολύ παραπάνω από το δικό σου κτλ. σε συνδυασμό πάντα με το ότι το υπάρχον σου κοστίζει και κάμποσο, τότε πας σε καινούργιο (ή μεταχειρισμένο καλής κατάστασης τελοσπάντων).
Είναι το τι θες εσύ και που δίνεις βάση. -
Πολύ σωστός ο φίλος Sargus. Περιγράφει τα συν και πλην κάθε πιθανού σεναρίου (αγοράς νέου ή συντήρηση του υπάρχοντος). Την Α146 την έδωσα όταν αποφάσισα ότι τα 80 - 90 ευρώ την εβδομάδα ήταν ανόητο να τα δίνω για τις ανάγκες της δουλειας μου. Την έσπρωξα και πήγα στο ντίζελ μου εξοικονομώντας χρήματα από επόμενες βλάβες λόγω των πολλών της χλμ, κόστος κτήσης (τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ) και φυσικά το κόστος του καυσίμου. Ετσι πήγα στο καινούργιο. Το sei στατιστικά βγάζει μια μικροβλάβη πλέον κάθε χρόνο της τάξης των 50 ευρώ ενώ χρειάζεται λόγω παλαιότητας να που και που κάποια πιο σοβαρή επέμβαση από πλευράς κόστους (φέτος άλλαξα βάσεις μηχανής). Τα κόστη αυτά όμως δεν με αποτρέπουν να το κρατώ καθώς κινείται κυρίως μεσά στην πόλη και εκεί και ποδήλατο να έχεις το λυπάσαι. Ετσι ενώ για το ένα αυτοκίνητο αποφάσισα τον χωρισμό, για το άλλο επέλεξα παράταση στη συμβίωση. Στην περίπτωση σου πιθανό να σκέφτεσαι πως με 3000 το αυτοκίνητο θα μπορούσε υπό συνθήκη να γίνει και πάλι αξιόμαχο. Αν δεν τα έχεις, τότε σίγουρα για καινούργιο πως να πας; Καλύτερα να προγραμμάτιζες σταδιακά την επούλωση των πληγών του χρόνου και των χλμ σε βάθος χρόνου εάν ο κινητήρας είναι παλικάρι. Για εμένα επί της ουσίας ένα αυτοκίνητο τίθεται σε κατάσταση 'προς χωρισμό' μόνο εάν κινητήρας ή πλαίσιο έχουν υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά ώστε το κόστος να πλησιάζει τις τιμές καινούργιου. Καλύτερα να το παράταγες πριν σπρώξεις το 3χίλιαρο.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
Από το C2 δεν έχω παράπονο κανένα εννοώντας ότι είναι πολύ οικονομικό και προσωπικά το γουστάρω ακόμα, πέρα από τα έκτακτα που έχουν προκύψει
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό, τα καινούρια ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ακόμα δεν μου έχουν λείψει
Για καινούριο θα έβρισκα τα χρήματα, με δόσεις πάντα, αλλά θα με ζόριζε αρκετά -
1000 ευρω για τον εγκέφαλο του ABS; Και μεταχειρισμένο; Δεν υπάρχει περίπτωση. στο ebay παίζουν από 50-300 ευρώ. πες του μάστορα να σου πει κωδικό ανταλλακτικού να το ψάξεις μόνο σου. Δλδ καινούργιο πόσο έχει; 2000;
-
Ε μα και γω κάτι τέτοια διαβάζω και τρελαίνομαι. Τι είναι καμμιά Maybach; Πάμε στον πρώτο μάστορα και ότι μας λέει το δένουμε κόμπο?
-
+1
100 ευρω εχουν τα εγκεφαλακια abs, το εβαλες στο διαγνωστικο και σου εβγαλες σφαλμα?
ανοιξε το καπω και δες το κωδικο, αλλιως παρε αντιρποσωπεια και δωσε πλαισιο και ζητα part Νr
-
Για diesel τα 200.000χλμ δεν είναι πολλά.Όπως προείπαν ψάχνεις και αλλού για τα ανταλλακτικά και το μαζεύεις.
-
Ο χρήστης tsigalko έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας
Από το C2 δεν έχω παράπονο κανένα εννοώντας ότι είναι πολύ οικονομικό και προσωπικά το γουστάρω ακόμα, πέρα από τα έκτακτα που έχουν προκύψει
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό, τα καινούρια ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια ακόμα δεν μου έχουν λείψει
Για καινούριο θα έβρισκα τα χρήματα, με δόσεις πάντα, αλλά θα με ζόριζε αρκετάΠέραν του πόσο κοστίζει η συγκεκριμένη βλάβη (1000€ είναι πολλά, κάτι δεν πάει καλά), είναι εξαιρετικά απλά τα πράγματα: εφόσον το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει και ζητάει, θα συνεχίσει να ζητάει, και επί μονίμους βάσεως, μια το α, μετά το β, πιο μετά το γ κ.ο.κ. Οπότε είναι καθαρά θέμα του τι θες να κάνεις: (α) το συμμαζεύεις σε 'πωλήσιμη' κατάσταση, το πουλάς και αγοράζεις καινούριο, ή (β) το επιδιορθώνεις τώρα, και συνεχίζεις να το επιδιορθώνεις για όσο καιρό το έχεις.
Στο (α) δίνεις μπροστά αρκετά χρήματα, αλλά παίρνεις καινούριο, εγγύηση, και γενικά ηρεμία για κάποια χρόνια. Στο (β) θα δίνεις λιγότερα χρήματα, συνεχώς και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, έχοντας πάντα κατά νου ότι μπορεί να βγάλει βλάβη οποτεδήποτε. Εξαρτάται λοιπόν από τη βαρύτητα που δίνεις στο θέμα 'άνεση/ηρεμία/ξεγνοιασιά', γιατί οικονομικά πιθανότατα κοστίζει πιο ακριβά ένα καινούριο.
ΔΙΛΗΜΜΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ