-
Χαιρετίζω αρχικά όλο το φόρουμ και ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε άποψη στο θέμα μου.
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο προς αντικατάσταση του παλιού πόλο μου (1995) που πήγαινε άνετα αλλα 10 χρόνια-χωρις να εχει ζητησει τιποτα το καημενο- μιας και στα 40 μου αποφάσισα πλεον να έχω κι ενα α/c βρε αδερφέ που λεει ο λόγος!
έχω ένα μπάτζετ περίπου στα 7 χιλιαδες ευρώ συν πλην 2 χιλιαδες
Ψαχνω ένα από τα γνωστά κόρσα, τζαζ , γιάρις, το οποίο το βαζω τελευταιο λόγω ντιζαιν κ μόνο. (τα μίκρα δεν μου αρεσουν)
Τα κόρσα είναι πιο οικονομικά σαν τιμη πωλησης , τα τζαζ πανακριβα αλλά τα αγαπώ...
Εχω πολύ ψαξιμο ακόμη αλλά εχω 3 δελεαστικές προτάσεις μπροστά μου που θα ήθελα τη γνώμη σας. Όλες είναι με αρκετά (και ας υποθεσουμε ως δεδομενο τιμια) χιλιομετρα αλλά σχετικα καινουργια σαν μοντελο κυκλοφοριας
1)Corsa 2014 (D) 1,2/86 me 73.000 2)corsa 2016 (E) 47.000 1,2/70 kai 3) Jazz 2013 1337/90 ...124.000 xlm.
ta 2 πρωτα κοστίζουν περιπου 8.000 και το τελευταίο το Τζαζ 9.000...
Αν αφησουμε τους χωρους τους μαγικους του Τζαζ (γιατι ουσιαστικα δεν θα χρησιμοποιειται για ταξιδια ιδιαιτερα)
τι θα διαλεγατε απο τα 3 (αν πχ παιζει ρολο το ποσα χιλιομετρα εγιναν σε συγκεκριμένο χρονικο διαστημα κλπ)
Το 3ο ειναι σιγουρα πιο ακριβο κ με πολλα χλμ αλλά η αξιοπιστία του το βαζει υποψηφιο.
Καθε άποψη πολυτιμη! Ευχαριστώ!
-
Χαιρετίζω αρχικά όλο το φόρουμ και ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε άποψη στο θέμα μου.
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο προς αντικατάσταση του παλιού πόλο μου (1995) που πήγαινε άνετα αλλα 10 χρόνια-χωρις να εχει ζητησει τιποτα το καημενο- μιας και στα 40 μου αποφάσισα πλεον να έχω κι ενα α/c βρε αδερφέ που λεει ο λόγος!
έχω ένα μπάτζετ περίπου στα 7 χιλιαδες ευρώ συν πλην 2 χιλιαδες
Ψαχνω ένα από τα γνωστά κόρσα, τζαζ , γιάρις, το οποίο το βαζω τελευταιο λόγω ντιζαιν κ μόνο. (τα μίκρα δεν μου αρεσουν)
Τα κόρσα είναι πιο οικονομικά σαν τιμη πωλησης , τα τζαζ πανακριβα αλλά τα αγαπώ...
Εχω πολύ ψαξιμο ακόμη αλλά εχω 3 δελεαστικές προτάσεις μπροστά μου που θα ήθελα τη γνώμη σας. Όλες είναι με αρκετά (και ας υποθεσουμε ως δεδομενο τιμια) χιλιομετρα αλλά σχετικα καινουργια σαν μοντελο κυκλοφοριας
1)Corsa 2014 (D) 1,2/86 me 73.000 2)corsa 2016 (E) 47.000 1,2/70 kai 3) Jazz 2013 1337/90 ...124.000 xlm.
ta 2 πρωτα κοστίζουν περιπου 8.000 και το τελευταίο το Τζαζ 9.000...
Αν αφησουμε τους χωρους τους μαγικους του Τζαζ (γιατι ουσιαστικα δεν θα χρησιμοποιειται για ταξιδια ιδιαιτερα)
τι θα διαλεγατε απο τα 3 (αν πχ παιζει ρολο το ποσα χιλιομετρα εγιναν σε συγκεκριμένο χρονικο διαστημα κλπ)
Το 3ο ειναι σιγουρα πιο ακριβο κ με πολλα χλμ αλλά η αξιοπιστία του το βαζει υποψηφιο.
Καθε άποψη πολυτιμη! Ευχαριστώ!
-
Χαιρετίζω αρχικά όλο το φόρουμ και ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε άποψη στο θέμα μου.
Χρειάζομαι ένα 2ο αυτοκίνητο προς αντικατάσταση του παλιού πόλο μου (1995) που πήγαινε άνετα αλλα 10 χρόνια-χωρις να εχει ζητησει τιποτα το καημενο- μιας και στα 40 μου αποφάσισα πλεον να έχω κι ενα α/c βρε αδερφέ που λεει ο λόγος!
έχω ένα μπάτζετ περίπου στα 7 χιλιαδες ευρώ συν πλην 2 χιλιαδες
Ψαχνω ένα από τα γνωστά κόρσα, τζαζ , γιάρις, το οποίο το βαζω τελευταιο λόγω ντιζαιν κ μόνο. (τα μίκρα δεν μου αρεσουν)
Τα κόρσα είναι πιο οικονομικά σαν τιμη πωλησης , τα τζαζ πανακριβα αλλά τα αγαπώ...
Εχω πολύ ψαξιμο ακόμη αλλά εχω 3 δελεαστικές προτάσεις μπροστά μου που θα ήθελα τη γνώμη σας. Όλες είναι με αρκετά (και ας υποθεσουμε ως δεδομενο τιμια) χιλιομετρα αλλά σχετικα καινουργια σαν μοντελο κυκλοφοριας
1)Corsa 2014 (D) 1,2/86 me 73.000 2)corsa 2016 (E) 47.000 1,2/70 kai 3) Jazz 2013 1337/90 ...124.000 xlm.
ta 2 πρωτα κοστίζουν περιπου 8.000 και το τελευταίο το Τζαζ 9.000...
Αν αφησουμε τους χωρους τους μαγικους του Τζαζ (γιατι ουσιαστικα δεν θα χρησιμοποιειται για ταξιδια ιδιαιτερα)
τι θα διαλεγατε απο τα 3 (αν πχ παιζει ρολο το ποσα χιλιομετρα εγιναν σε συγκεκριμένο χρονικο διαστημα κλπ)
Το 3ο ειναι σιγουρα πιο ακριβο κ με πολλα χλμ αλλά η αξιοπιστία του το βαζει υποψηφιο.
Καθε άποψη πολυτιμη! Ευχαριστώ!
-
Μόνο από αυτα τα 3, το jazz, το corsa δεν θα το κοίταγα, Επίσης θα κοίταγα Yaris, Fiat Panda, Kia Picanto & Hyundai i10.
-
Φαντάζομαι λόγω αξιοπιστίας (σκυλι κλπ) το χιουνται κι εγώ το το σκέφοτμαι το i20 ομως. Ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης zioa έγραψε:
Ψαχνω [...] τζαζ
[...] τα τζαζ πανακριβα αλλά τα αγαπώ [...]
[...] χωρους τους μαγικους του Τζαζ
[...] τι θα διαλεγατε;Jazz
-
Προφανώς θεωρούμε δεδομένο ότι θα γίνει έλεγχος και ότι θα βρεθούν να ευρίσκονται σε παραπλήσια -καλή- κατάσταση. Αν ναι, τότε από τα συγκεκριμένα μόνο Jazz, για πολλούς και διαφόρους λόγους, και σε αυτούς περιλαμβάνω και τον διαβόητο Σ
-
Nai θα γίνει ελεγχος σχολαστικός... δυο Tζαζ με λιγοα χιλιομετρα απο ιδιωτες τα αποκλείσαμε (το πρωτο κακως κατα τη γνωμη μου δεν ηταν αποτρεπτικο για μενα- ενα τροχαιο με ζημια 1000 ευρω-που ηταν μαλλον καποιο χτυπημα πισω που επιδιορθωθηκε-εχω και φιλο με το μηχανακι υπερυθρων και ειχε βρει τη πορτα βαμενη και το επιβεβαιωσε και ο ασφαλιστης) το αλλο ειχε 2 τροχαια μικρής αξιας, ηταν πραγματικα καλο μηχανικα αλλά ο μηχανικός μας βρηκε ακρομπαρα και (? γυναικα συγχωρεστε με δισκους?) με διαβρωση απο αλατα-ειχε μεινει λιγο γερμανια ο ιδιοκτητης -ελληνας- λιγο μη ευθυγραμμισμενο αλλα το κυριοτερο... ανοιγμενα τα κλιπακια του καντραν. Οπότε δεν...
Κι εγώ θα το ηθελα πολύ το τζαζ, αλλά είναι κάπως ακριβό,,,
Μια βοήθεια ακόμη.... θα προτιμουσατε ενα τζαζ 2013 με 120.000 χλμ πχ ή ενα του 2007 με τα ίδια αν η τιμη ηταν καλύτερη (οκ ξερω φοβερη ανανεωση στο ντιζαιν κ αλλες ευκολιες) αλλά ίσως τεχνικά να ξερετε κατι που να αξιζει στο νεοτερο μοντελο πχ
-
ή μηπως θεωρείτε γενικά ότι είναι πολλά τα χιλιόμετρα εξ αρχής; (ιδανικά θα ήθελα 60-90.000 αλλά δεν είναι ευκολο να βρεις) το βασικότερο ισως ειναι η καλη συντηρηση να υποθεσω που δεν μπορεις ν εισαι και σιγουρος... το δικο μου το πολο με 240.000 (καλης συντηρησης ομως ειχα αλλαξει και προπερυσι δισκο πλατο κλπ αναλωσιμα) δεν εχανε ουτε λαδακι πηγαινε ανετα πολλά ακόμη... αλλά δεν ξέρω αν είανι συγκρισιμα τα αυτοκινητα αυτης της ¨γενιας' με τα παλαιότερα...
-
Τέτοιες ζημιές (βαψίματα φτερών) είναι πταίσματα και δεν θα έπρεπε να μας αποτρέπουν από την αγορά. Δεν κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τυλιγμένα σε bubble-wrap Πειραγμένα κοντέρ, σκουριά και φυσικά λάθος γεωμετρία ή βαμμένα τμήματα που δεν δικαιολογούνται, αυτά ναι, είναι λόγοι απόρριψης.
Προφανώς είναι καλύτερο το τελευταίο Jazz, και τα χλμ δεν θα έπρεπε να απασχολούν και τόσο, ειδικά σε ιαπωνικά και δη σε Honda.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Τέτοιες ζημιές (βαψίματα φτερών) είναι πταίσματα και δεν θα έπρεπε να μας αποτρέπουν από την αγορά. Δεν κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα τυλιγμένα σε bubble-wrap Πειραγμένα κοντέρ, σκουριά και φυσικά λάθος γεωμετρία ή βαμμένα τμήματα που δεν δικαιολογούνται, αυτά ναι, είναι λόγοι απόρριψης.Προφανώς είναι καλύτερο το τελευταίο Jazz, και τα χλμ δεν θα έπρεπε να απασχολούν και τόσο, ειδικά σε ιαπωνικά και δη σε Honda.
Επίσης να συμπληρώσω ότι τα πολλά χλμ σε σχετικά νέο αμάξι σημαίνει κίνηση σε ανοιχτό δρόμο, χωρίς σταμάτα-ξεκίνα και λοιπές μαλακίες κίνησης σε πόλη.
Πολλά από τα μηχανικά αναλώσιμα δεν φθείρονται πολύ σε αυτές τις συνθήκες κίνησης (φρένα, δισκο-πλατό, κλπ) -
Ευχαριστώ πολύ τη βοηθεια σας, με ξεμπλοκάρατε! Αν έχω κι αλλες ερωτήσεις θα σας 'ξαναενοχλήσω' και θα ενημερωσω με νεότερα.
-
Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις ετησίως; Το λέω γιατί υπάρχει κι η επιλογή του φυσικού αερίου, αν βέβαια είσαι κοντά σε κάποιο πρατήριο. Το δε κόστος κίνησης είναι μισό σε σχέση με το πετρέλαιο. Καλά, σε σχέση με τη βενζίνη, υπάρχει χαοτική διαφορά.
-
Δεν θα κάνω πολλά μαξ 5 χιλιάδες. Ειναι 2ο αυτοκινητο της οικογενειας, για παιδια-σχολεια-ψωνια καμια βολτα τριγυρω τα Σκ. Απλά δεν σκοπευω να αλλαξω συντομα για αυτό ήθελα κάτι αξιόπιστο χωρις ενδεχομενως πολλα προβλήματα. Απο την αλλη ομως τελικά το jazz ξεφευγει οικονομικά (καλά το συγκεκριμένο που είδα τελικά ήταν...σκισμένο, δισκος πλατο στα 30.000 χλμ... και ξανα και ξανα 3-4 φορες ειχε αλλαξει και ηταν βαμενο παντου οποτε απορριπτεται για 9 χιλιαδες)
βρισκω σχετικά οικονομικά suzuki swift 5-6 χιλιάδες θα τα συστήνατε;
-
Για τη χρήση που περιγράφεις γιατί δεν βλέπεις και το προηγούμενο Panda?
Το απόλυτο όχημα πόλης για μένα, με αρκετούς χώρους, ψηλή θέση οδήγησης (πλεονέκτημα για κίνηση εντός πόλης), τζάμπα συντήρηση (παμφθηνα ανταλλακτικά).
Απλά η αναζήτηση στα μεταχειρισμένα θέλει προσοχή γιατί υπάρχουν πολλά εισαγωγής με πειραγμένα χιλιόμετρα και άγνωστο ιστορικό... -
Ο χρήστης zioa έγραψε:
Δεν θα κάνω πολλά μαξ 5 χιλιάδες. Ειναι 2ο αυτοκινητο της οικογενειας, για παιδια-σχολεια-ψωνια καμια βολτα τριγυρω τα Σκ. Απλά δεν σκοπευω να αλλαξω συντομα για αυτό ήθελα κάτι αξιόπιστο χωρις ενδεχομενως πολλα προβλήματα. Απο την αλλη ομως τελικά το jazz ξεφευγει οικονομικά (καλά το συγκεκριμένο που είδα τελικά ήταν...σκισμένο, δισκος πλατο στα 30.000 χλμ... και ξανα και ξανα 3-4 φορες ειχε αλλαξει και ηταν βαμενο παντου οποτε απορριπτεται για 9 χιλιαδες)βρισκω σχετικά οικονομικά suzuki swift 5-6 χιλιάδες θα τα συστήνατε;
Νομίζω ότι καλά Jazz σε λογική τιμή μπορείς να βρεις, απλά πρέπει να περιμένεις και να ψάχνεις συνεχώς.
Το Swift είναι αντίστοιχης λογικής με το Jazz, και αν όντως μπορείς να βρεις καλό σε καλή τιμή, και να έχεις και 1-2Κ καβάντζα για οτιδήποτε ήθελε προκύψει, τότε είναι πολύ safe -και αποτελεσματική- επιλογή για αυτά που θες.
Aγορά μεταχειρισμένου - γνώμη για επιλογή