-
Παιδια εχω δει στο εξωτερικο εκδοσεις scout και sportline θα ερθουν ελλαδα αυτα η οχι?
-
Στο νέο τιμοκατάλογο (15/2) έχει προστεθεί το scout.
Στο τιμοκατάλογο που διαρροίευσε με ταξινόμηση από 1/5 ΔΕΝ υπάρχει το scout.
Όσο για το vfm με 150hp, θα συμφωνήσω ότι είναι, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα. Τόσο ο σημερινός, όσο και ο μελλοντικός, το έχουν στα 125hp. Αν μου είχαν κάνει πρόταση για τα 150hp, δε θα είχα προχωρήσει σε καταγγελία. -
Δηλαδή 3 χιλιάρικα για 25 άλογα που μπορεί να τα πάρει το μοτέρ με ένα καλό remap των 500-600 ευρώ σας φαίνεται λογικό σαν ποσό? Γιατί ο εξοπλισμός θα είναι ο ίδιος φαντάζομαι.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Δηλαδή 3 χιλιάρικα για 25 άλογα που μπορεί να τα πάρει το μοτέρ με ένα καλό remap των 500-600 ευρώ σας φαίνεται λογικό σαν ποσό? Γιατί ο εξοπλισμός θα είναι ο ίδιος φαντάζομαι.Δεν είναι τα 25 άλογα, αλλά το ότι μιλάμε για ένα τελείως νέο και διαφορετικό κινητήρα (καλύτερος ή χειρότερος δεν γνωρίζω, αλλά είναι νέο μοτέρ) - δεν είναι ο 1.4tsi στα 150ps.
Δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή, αλλά το γράφω για να λέμε τα πράγματα όπως είναι.
-
Πάντως τους χρειάζεται γερό κράξιμο ..
-
http://www.newsauto.gr/menspeed/dite-exofyllo-tou-neou-car-tin-kyriaki-dorean-thema/
Λεει για δοκιμη του kodiaq 1.5 TSI 150hp! -
αποκλείεται να έχει φορέσει το kodiaq την 1.5 και να το έχουν κάνει δοκιμές, τουλ δε βλέπω τίποτα ονλαιν. μόλις ξεμείνουν όμως απο τις 1.4 που του είχε δώσει η μαμά τότε πιθανών ναι να το δούμε.
-
Ο 1.5 μπορεί να είναι ο ACT. Με δραστικά μειωμένη κατανάλωση.
-
Απ ότι γνωρίζω είναι ο ACT
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης klaus έγραψε:
Αδέρφια πήγα το πρωί στην αντιπροσωπεία της Skoda στην ανατολική Θεσσαλονίκη. Λέω στον πωλητή ότι ενδιαφέρομαι να αγοράσω το Kodiaq στη βασική έκδοση 1.4, 125 άλογα στα 22000 ευρώ...και η απάντηση αφοπλιστική: Μου λέει ότι αυτό είναι αδύνατο διότι η Skoda έχει σταματήσει πλέον να παράγει το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα από το Δεκέμβριο και ότι πρόκειται να τον αντικαταστήσει με τον 1.5 tsi με τα 150 άλογα. Επίσης μου είπε ότι δεν υπάρχει ούτε ένα ετοιμοπαράδοτο, επομένως ουσιαστικά η βασική έκδοση του Kodiaq με τα 125 άλογα και τιμή στα 22 χιλιάρικα πάπαλα πλέον...last yearΤέλος, στην ερώτηση γιατί υπάρχει ακόμα στους επίσημους τιμοκαταλόγους της εταιρείας η απάντηση ήταν ότι υπάρχει στην περίπτωση που γίνει κάποια ακύρωση παραγγελίας.
Food for thought
Καλά στην Ανατολική Θεσσαλονίκη δε τους ενδιαφέρει να πουλήσουν Skoda. Το αντίθετο μάλιστα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δηλαδή 3 χιλιάρικα για 25 άλογα που μπορεί να τα πάρει το μοτέρ με ένα καλό remap των 500-600 ευρώ σας φαίνεται λογικό σαν ποσό? Γιατί ο εξοπλισμός θα είναι ο ίδιος φαντάζομαι.
Δεν είναι τα 25 άλογα, αλλά το ότι μιλάμε για ένα τελείως νέο και διαφορετικό κινητήρα (καλύτερος ή χειρότερος δεν γνωρίζω, αλλά είναι νέο μοτέρ) - δεν είναι ο 1.4tsi στα 150ps.
Δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή, αλλά το γράφω για να λέμε τα πράγματα όπως είναι.
Το πιο πιθανό και λογικό είναι να βάλουν τον 1.5 act που φοριέται σε πολλά μοντέλα του group. Άρα δεν μιλάμε για κάποιο ολοκαίνουριο μοτέρ. Ούτε πολύ πιο οικονομικός θα είναι από τον τωρινό 150αρι ούτε πιο γρήγορος. Θα βγάζει λιγότερους ρύπους. Τα 3 χιλιάρικα σε κάθε περίπτωση είναι πάρα πολλά λεφτά για τέτοιο upgrade.
Το 'νέο' μοτέρ είναι απλά η αφορμή, οι τιμές γενικά (και ειδικά του μικρού 1.4 tsi) ήταν εξαρχής πολύ καλές έως χώμα σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες αγορές και τον ανταγωνισμό. Ίσως ήθελε η cosmocar να κάνει ένα πολύ δυνατό λανσάρισμα και τώρα που το momentum είναι κατάλληλο (και με το karoq που έχει γίνει πολύ ντόρος) πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν αυτές τις αυξήσεις χωρίς πολύ μεγάλες απώλειες σε πωλήσεις.
-
Δε θέλω να σας χαλάσω τη κουβέντα με τις φήμες για 150hp ACT, αλλά θα ρισκάρω να πω ότι λέει μπούρδες ο αντιπρόσωπος στη Θεσσαλονίκη.
...αυτό είναι αδύνατο διότι η Skoda έχει σταματήσει πλέον να παράγει το αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα από το Δεκέμβριο
Δηλαδη, εγώ τί παρήγγειλα 26/1? Ενα σωρό κόσμος έχει παραγγείλει μετά το Δεκέμβρη. Σήμερα, αν πας και θες Kodiaq, δε θα σου πουλήσουν; Έχω email που λέει η κοσμοκαρ > Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τις 23/1/2018 έχει ανακοινωθεί επίσημα στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων, ο νέος μας τιμοκατάλογος που περιέχει τις αυξήσεις για όλα τα μοντέλα Skoda για το 2018.
Ειδικά για τα μοντέλα Kodiaq και Octavia έχει επικοινωνηθεί ότι η αύξηση τιμής ισχύει από 1η Μαΐου 2018. Αυτό σημαίνει ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που θα εκτελωνισθούν και τιμολογηθούν στην Ελλάδα μετά την 1η Μάϊου θα έχουν τη νέα τιμή.
Απλά ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος είδε ότι κάποιος γνώριζε για τον κατάλογο με τα 22,000 και του πούλησε φήμες και τρέλα.
-
Παιδιά sorry αν έχει απαντηθεί στο παρελθόν, δε βρήκα κάτι. Να ρωτήσω, το DSG στο 1.4 tsi (και στο μέλλον 1.5) είναι υγρού ή ξηρού τύπου;
-
Το 7αρι, ξηρού.
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Το 7αρι, ξηρού.Κάτσε, 7άρι δε σημαίνει (πλέον) απαραίτητα ξηρού. Υπάρχουν και 7άρια υγρού συμπλέκτη. Και τα diesel 7άρι DSG δεν έχουν; Αποκλείεται εκεί να είναι ξηρού, δε θα σήκωναν τη ροπή. Το θέμα είναι το 7άρι του 1.4tsi είναι επίσης υγρού τύπου ή ξηρού επειδή έχει μικρότερη ροπή;
-
Στην ιστοσελίδα της Skoda λέει οτι στο 1.4 - βενζίνη το αυτόματο κιβώτιο είναι 6τάχυτο, που αν δεν απατώμαι είναι υγρού τύπου. Παλιότερα, στο 1.4 έμπαινε dsg 7άρι ξηρού τύπου. Προφανώς καταργήθηκε όπως και ο κινητήρας μου...
Το νέο 7άρι απ' ότι βλέπω είναι υγρού τύπου.
-
Άρα όλα υγρού τύπου. Το 1.4tsi 6άρι, τα άλλα 7άρι.
-
Αν θυμάμαι καλά, είχα διαβάσει προ ετών πως το 7αρι ξηρού τύπου άντεχε μέχρι 25 κιλά ροπή.
Edit: με ένα πρόχειρο Google search αυτό λένε και στα διάφορα forum
-
Έτσι είναι, το θυμάμαι κι εγώ. Το θέμα είναι τι κιβώτιο έχει το 1.4tsi του Kodiaq. Σύμφωνα με το φυλλάδιο 6άρι DSG, άρα υποθέτω υγρού τύπου (δε θυμάμαι να υπάρχει ξηρού 6άρι εκτός αν είναι καινούριο, αλλά δύσκολο μου φαίνεται). Ποιος ξέρει γιατί δεν έβαλαν το καινούριο 7άρι υγρού τύπου. Φαντάζομαι για λόγους οικονομίας.
Έχει κανείς τον 1.4tsi με DSG να μας πει καμιά λεπτομέρεια παραπάνω;
-
υγρού τύπου είναι, σαν αυτό που έχει το Q3. Καταπληκτικό σασμάν, καταπληκτικό μοτέρ
Skoda Kodiaq