-
Συγνώμη για το off topic, απλά επειδή βλέπω πως έχουμε ίδιο κινητήρα/ίδιας χρονολογίας και επειδή έχεις αυτές τις τελευταίες επαφές με την Καρέντα...
Έχεις ενημερωθεί για μια ανάκληση σχετικά με τον εγκέφαλο του ABS/ESP? -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Εχε υποψιν οτι δισκοπλατω για το συγκεκριμενο + εργασια δε πρεπει να παει πανω απο 400αρι πες στο νομο Αττικης. Στις 125.000km a3 tsi 125 πριν 6μηνο πηγε 350e σ επαρχια.
Απλά προς διευκρίνηση για να μην μπερδευόμαστε. Αλλο το ρουλεμάν του δισκοπλατώ, άλλο του ρουλεμάν του πριζ ντιρέκ.
Το ένα βρίσκεται πρακτικά εξωτερικά απο το κέλυφος του σασμάν, το άλλο εσωτερικά-θέλει άνοιγμα απο άτομο που ξέρει.
Γιαυτό και τα παραπάνω χρήματα που απαιτούνται.
Η αλλαγή σε δισκοπλατώ στο δικό μου δεν μου κόστισε πάνω απο 250 ευρώ. Κάπου στα 150 ευρώ ήταν το ανταλλακτικό και ένα κατοστάρικο η εργασία.Πολυ σωστη παρατηρηση. Στη περιπτωση που ανεφερα δε ηταν και το πριζ ντιρεκτ. Ηταν το ''κλασσικο'' δισκοπλατω-ρουλεμαν.
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Τελικά το πήγα για να δουν το θόρυβο/τρίξιμο κατά το στίψιμο του τιμονιού.
Το πρόβλημα ήταν στα μπαράκια της ζαμφόρ (αν το κατάλαβα και το λέω σωστά) τα οποία και άλλαξαν.
Είναι δύο μεταλλικές μπάρες που στο τελείωμα τους νομίζω έχουν κάτι σαν μπιλιοφόρους μέσα σε λαστιχένιες φούσκες.
106€ πήγε η όλη επισκευή.Για το δίσκο πλατώ μου είπαν ότι δεν συντρέχει ακόμη κάποιος λόγος ανησυχίας παρόλο που κάνει θόρυβο κατά το ρελαντί όταν έχεις νεκρά, μιας και το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.
Χαρακτηριστικά μου είπαν ότι ακόμη και να αλλάξουμε δίσκο πλατώ παρόλο που δε χρειάζεται, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ να ξανακάνει το θόρυβο και γι' αυτό η VW έχει βγάλει τεχνική οδηγία ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής δίσκο πλατώ αν το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.Ήδωμεν.
Ίσως δεν κατάλαβα καλά. Ο καινούργιος δίσκος - πλατό που θα σου βάλουν μπορεί να έχει και αυτός το ίδιο πρόβλημα; Δηλαδή δεν το έχουν λύσει ακόμα; Δεν έχουν αλλάξει προμηθευτή ή δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνουν για να μην ακούς θόρυβο στο ρελαντί και έχεις πιθανό πατινάρισμα μετά τις 30.000 χιλιόμετρα;
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Τελικά το πήγα για να δουν το θόρυβο/τρίξιμο κατά το στίψιμο του τιμονιού.
Το πρόβλημα ήταν στα μπαράκια της ζαμφόρ (αν το κατάλαβα και το λέω σωστά) τα οποία και άλλαξαν.
Είναι δύο μεταλλικές μπάρες που στο τελείωμα τους νομίζω έχουν κάτι σαν μπιλιοφόρους μέσα σε λαστιχένιες φούσκες.
106€ πήγε η όλη επισκευή.Για το δίσκο πλατώ μου είπαν ότι δεν συντρέχει ακόμη κάποιος λόγος ανησυχίας παρόλο που κάνει θόρυβο κατά το ρελαντί όταν έχεις νεκρά, μιας και το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.
Χαρακτηριστικά μου είπαν ότι ακόμη και να αλλάξουμε δίσκο πλατώ παρόλο που δε χρειάζεται, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ να ξανακάνει το θόρυβο και γι' αυτό η VW έχει βγάλει τεχνική οδηγία ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής δίσκο πλατώ αν το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.Ήδωμεν.
Ίσως δεν κατάλαβα καλά. Ο καινούργιος δίσκος - πλατό που θα σου βάλουν μπορεί να έχει και αυτός το ίδιο πρόβλημα; Δηλαδή δεν το έχουν λύσει ακόμα; Δεν έχουν αλλάξει προμηθευτή ή δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνουν για να μην ακούς θόρυβο στο ρελαντί και έχεις πιθανό πατινάρισμα μετά τις 30.000 χιλιόμετρα;
Όχι πιθανό πατινάρισμα. Μόνο να έχεις πάλι το θόρυβο.
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Συγνώμη για το off topic, απλά επειδή βλέπω πως έχουμε ίδιο κινητήρα/ίδιας χρονολογίας και επειδή έχεις αυτές τις τελευταίες επαφές με την Καρέντα...
Έχεις ενημερωθεί για μια ανάκληση σχετικά με τον εγκέφαλο του ABS/ESP?Όχι δεν με ενημέρωσαν για κάποια ανάκληση.
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Τελικά το πήγα για να δουν το θόρυβο/τρίξιμο κατά το στίψιμο του τιμονιού.
Το πρόβλημα ήταν στα μπαράκια της ζαμφόρ (αν το κατάλαβα και το λέω σωστά) τα οποία και άλλαξαν.
Είναι δύο μεταλλικές μπάρες που στο τελείωμα τους νομίζω έχουν κάτι σαν μπιλιοφόρους μέσα σε λαστιχένιες φούσκες.
106€ πήγε η όλη επισκευή.Για το δίσκο πλατώ μου είπαν ότι δεν συντρέχει ακόμη κάποιος λόγος ανησυχίας παρόλο που κάνει θόρυβο κατά το ρελαντί όταν έχεις νεκρά, μιας και το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.
Χαρακτηριστικά μου είπαν ότι ακόμη και να αλλάξουμε δίσκο πλατώ παρόλο που δε χρειάζεται, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ να ξανακάνει το θόρυβο και γι' αυτό η VW έχει βγάλει τεχνική οδηγία ότι σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει ανάγκη αλλαγής δίσκο πλατώ αν το αυτοκίνητο δεν πατινάρει.Ήδωμεν.
Ίσως δεν κατάλαβα καλά. Ο καινούργιος δίσκος - πλατό που θα σου βάλουν μπορεί να έχει και αυτός το ίδιο πρόβλημα; Δηλαδή δεν το έχουν λύσει ακόμα; Δεν έχουν αλλάξει προμηθευτή ή δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνουν για να μην ακούς θόρυβο στο ρελαντί και έχεις πιθανό πατινάρισμα μετά τις 30.000 χιλιόμετρα;
Όχι πιθανό πατινάρισμα. Μόνο να έχεις πάλι το θόρυβο.
Κατάλαβα. Υπομονή φίλε μου. Τουλάχιστον είσαι στην εγγύηση γιατί το κόστος δίσκο - πλατό είναι σεβαστό. Εσύ έχεις την αβάντα της εγγύησης!
-
Λοιπόν αποφάσισα να το ψάξω λίγο παραπάνω.
Αντιγράφω ενδεικτικά posts από αντίστοιχο νήμα που βρήκα τελικά σε forum του vw club.
Συγνώμη προκαταβολικά για το σεντόνι.Καλησπέρα, μόλις μου συνέβη το εξής και ρωτάω εσάς πριν περάσω από την αντιπροσωπεία.
Έχω ένα Golf 6 122ps πρόσφατα αγορασμένο (1/10/11) μαμά. Ξαφνικά σήμερα σε διαστάυρωση βάζω πρώτη κανονικά και ξεκινώντας ακούγεται ένας ήχος κατά την εκίννηση.
Στην συνέχεια σταματάω και βάζω νεκρή για να δω τι έγινε. Αφήνοντας στην νεκρή τον συμπλέκτη ξαφνικά ακούω έναν θόρυβο εσωτερικά στην καμπίνα από την μηχανή σαν φτερωτή. Πριν αυτον τον ήχο δεν τον έκανε. Να σημειώσω πως όταν πατάω τον συμπλέκτη αυτός ο ήχος σταματάει ενώ όταν τον αφήνω συνεχίζει κανονικά. Όλα αυτά στο ρελαντί. Το αυτοκίνητο έχει μόνο 4000κλμ πάνω. χωρίς να το έχω ανοίξει. Επίσης δεν γκαζώνω ποτέ όταν είναι κρύο. Πάντα περιμένω στην αρχή πριν ξεκινήσω να πέσουν οι στροφές (νομίζω διάβασα ότι λέγεται αυτό cold start).
Μήπως χτύπησε το ρολεμάν του συμπλέκτη? Για δώστε μου μια εξήγηση γιατί θα τρελαθώ.... Το προσέχω τόσο και μου φαίνεται αδιανόητο να έγινε αυτό στα ξαφνικά.
Ενημέρωση: Τελικά το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.. Το έκαναν δοκιμές και ο ήχος αυτός όντως ακούγεται όταν η μηχανή είναι ζεστή και είναι φυσιολογικός. Όπως μου το ανέφεραν προέρχεται από τον δίσκο πλατό και κάποια στιγμή θα τον άκουγα ούτως ή άλλως. στα 20.000 στα 15 στα 10. Ε σε εμένα ακούστηκε στα 5.000 από εκεί και περα αν το αλλάξω πάλι θα ακουστεί κάποια φορα.. Πάντως δεν επηρεάζει το αυτοκίνητο, και το αμάξι είναι άψογο
Μην ακους τις βλακειες τους περι φυσιολογικου.Απαιτησε αλλαγη.Εχεις κι εγγυση αλλωστε.
Ευχαριστώ Παιδιά. Χάρη σε εσάς και την παρότρυνσή σας πήγα στην αντιπροσωπεία από 'που πήρα το αυτοκίνητο και κατόπιν εξονυχιστικού ελέγχου και test drive άκουσαν τον ήχο. Προς ενημέρωση όλων λοιπόν, αυτός ο ήχος μόνο φυσιολογικός δεν είναι. Όπως είπαν και μερικοί παραπάνω πρόκειται για ήχο που δεν πρέπει να ακούγεται. Πρόκειται λοιπόν για ήχο από τα ρουλεμάν συμπλέκτη τα οποία φθείρονται από χρήση όταν πατινάρεις υπέρ του δέοντος τον συμπλέκτη και γιαυτό αργότερα 'βγάζει' αυτόν τον ήχο.Κάτι άλλο που παρατηρήσαμε κατά τον έλεγχο είναι πως ο ήχος όταν χάιδευες τον συμπλέκτη ακουγόταν πιο έντονα, όπως επίσης το σασμάν σου άφηνε μια αίσθηση σαν να σου 'γρατζουνάει' το πόδι. Άλλη περίπτωση να πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος...Φυσικά σε 4.000klm που είμαι εγώ δεν είναι δυνατόν να προήλθε από την χρήση... πολύ πιθανόν να αποτελεί αστοχία υλικού όπως μου το ονόμασε ο τεχνικός σύμβουλος της αντιπροσωπείας! Επομένως το αμάξι μπήκε συνεργείο για αλλαγή ρουλεμάν και από εκεί και πέρα βλέπουμε.. Εγώ βέβαια έχω ολίγον τι ξενερώσει γιατί δεν περίμενα να βρεθώ με τέτοιο πρόβλημα από την αρχή χρήσης του αυτοκινήτου...
Καλησπερα παιδια και καλο καλοκαιρι να εχουμε. Επανέρχομαι γιατι το πρόβλημα οπως το περίμενα επανεμφανιστηκε... Δυστυχώς δεν ξέρω τι παίζει αλλα σε εμένα εκει εμελε να υπάρχει μόνιμο πρόβλημα.. Τεσπα ο ίδιος ήχος, ίδια διαπίστωση απο το τεχνικό συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετα απο πιέσεις και συζητήσεις πάμε για δεύτερη αλλαγή. Το περίεργο είναι πως ενω αρχικά το αρνήθηκαν απο την cosmocar στην συνέχεια σε επικοινωνία με Γερμανία (?) δέχθηκαν για δεύτερη φορα να το αλλάξουν έξω ολόκληρου! Ξέρετε τι μπορω να κάνω σε περίπτωση που εμφανιστεί ξανά το πρόβλημα; Προφανώς πρόκειται για σοβαρό κατασκευαστικό λάθος το οποίο δεν διορθώνεται με τα ανταλλακτικά..
Συγνώμη που παρεμβαίνω χωρίς να είμαι σίγουρος αλλά αφού πατάει τον συμπλέκτη και ο θόρυβος εξαφανίζεται, ενώ ακούγεται όταν είναι σε αποσύμπλεξη, τότε δεν είναι ρουλεμαν συμπλέκτη αλλά ρουλεμαν κιβωτίου...όπερ καλά ξεμπερδέματα γιατί ίδια εμπειρία είχα και γώ με προβληματικό αποτέλεσμα...
Εμένα ακούγονταν ακρίβως όταν δεν πατούσα συμπλέκτη και άλλαξα τα ρουλεμαν κιβωτίου...
το ρουλεμαν του κιβωτιου δεν ειναι απλη υποθεση...θελει κατεβασμα κιβωτιο ανοιγμα, και αλλαγη των ρουλεμαν...το πρόβλημα μετα απο αλλαγή 2 ρολεμαν συμπλεκτη δεν σταματησε και δεν μπορούν να μου βρουν τι φτάει και ακούγεται έτσι.
Εξελίξεις. Ο μηχανικός στην ΕΤΕΑ μου είπε ότι τζάμπα θα το κάνεις. Ότι είναι ένα πρόβλημα που βγαίνει πάντα και δεν λύνεται ότι και να αλλάξω.. Εγώ όμως πείσμωσα και επειδή δεν μου αρέσει να έχω αυτοκίνητο που ακούγεται έτσι σαν τραχτερ και για να μην χειροτερεύσει συνεχισα να ψάχνω το πρόβλημα.
Και νομίζω βρήκα ποιο είναι το πρόβλημά.
Sxetika me to problhma, einai mia lamarina pou diasteletai k akoumpa panw sto volan.
Gia na epidior8w8ei xreiazetai katevasma to sasman kai allagh ths lamarinas.
Emena mou to ekane se sugkekrimens sun8hkes, kauswnas, leitourgia tou kinhthra
gia panw apo wra +klimatismos.
Ενημέρωση σχετικά. Εν τω μεταξύ ο ήχος χειροτερεύει.
Πήγα λοιπόν πάλι στην ΕΤΕΑ για τα σχετικά να δουν τι έχει κλπ. Εμφανίστηκε ο υπεύθυνος και μου είπε τα εξής. Πρώτον ότι το πρόβλημα αφορά το κιβώτιο και συγκεκριμένα τον δίσκο του κιβωτίου που ακουμπά κάπου και ακούγεται το κλακ κλακ. Αυτό το πρόβλημα λέει είναι αδύνατον να φτιαχτεί και εάν το κάνω και πάλι σε μερικές χιλιάδες χλμ θα επανεμφανιστεί (!) Αποτελεί λοιπόν κατά τα λεγόμενά του ένα κατασκευαστικό λάθος το οποίο όσο και αν το διορθώνω δεν θα έχω αποτέλεσμα. Του απάντησα πως δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και η μαμα VW να μην εχει επιληφθεί και χαμογέλασε. Στην συνέχεια του είπα ότι στην αντιπροσωπεία όπου το πήρα μου αλλάξανε 2 φορές ρουλεμάν συμπλέκτη και δεν επιδιορθώθηκε και πάλι χαμογέλασε και μου είπε ότι ρουλεμάν του συμπλέκτη επεμβαίνει όταν πατάς τον συμπλέκτη και όχι όταν τον αφήνεις και ότι αδίκως μου το αλλάξανε. Αφού με τρέλανε και ενώ του είπα ότι παρόλα αυτά ακούστηκε ένα χτύπημα όταν συνέβη και άρχισε από τότε το τικ τικ τικ, και παρόλα αυτά κανείς δεν άνοιξε το κιβώτιο να διαπιστώσει μήπως υπάρχει κάποιο σημαντικότερο πρόβλημα, ΔΕΝ δέχτηκε να το ανοίξει και να δει μήπως έχω τελικά πρόβλημα στο κιβώτιο και λυθεί για να τελειώνουμε, αλλά με παρέπεμψε στην Kosmocar.
Πήρα ξανά στον δικό μου και μου είπε εμείς όπως το ακούσαμε το αυτοκίνητο ήταν ρουλεμάν. Τον ειδοποιώ ότι θα πάρω στην Kosmocar και ότι θέλει ας γίνει.
Εν τέλει πήρα και περιμένω να ακούσω τα νέα τους από τον τεχνικό τους... Αποκλείσαμε λοιπόν ότι είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη.
Μας απέμεινε το κιβώτιο.
Τελικά.. Ανοίχτηκε το κιβώτιο και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Ο ήχος εντοπίστηκε στην έκτη ταχύτητα και αυτή είναι ο λόγος που υπάρχει. Το κιβώτιο μετά από χρήση δημιουργεί κάποιες ανοχές οι οποίες και δημιουργούν αυτόν τον ήχο μέσα και έξω από το αυτοκίνητο. Λύση δεν υπάρχει και φυσικά όλα τους ακούγονται φυσιολογικά. Η μεγαλοκαρδη kosmocar παρόλα αυτά έκανε μια εξαίρεση για μένα και με δική μου υπογραφή και γνώση ότι μου ανακοινώθηκε από αυτούς ότι ο ήχος είναι φυσιολογικός, θα μου αλλάξει κιβώτιο ολόκληρο για μια φορά. Σε περίπτωση που δημιουργηθεί ξανά ο ήχος θα πρέπει να το αποδεχθω... Αυτά.. Για πείτε μου τώρα... Να στείλω ένα ωραίο email στην Γερμανία αναφέροντας τους τα παράπονα μου και σχολιάζοντας το πόσο αθόρυβο είναι το αυτοκίνητο που θεωρουν( και το διατυμπανοζουν μέσα από τα φυλλάδια παρουσίασης τους) ότι παράγουν;; Γιατί αθόρυβο δεν είναι. Και αν ζεσταθει όχι ακούγεται αλλά σε τρελαίνει...
Καλημέρα φίλε μου και γω κάτοχος ενός γκόλφ ίδιου με το δίκο σου είμαι και αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα.....Φίλε το πρόβλημα ειναι στο δίσκο πλατώ.....Εκει που 'κουμπώνει'το ρουλεμάν συπλέχτη στο δίσκο να ελένξουν τα σαίνια της WV άν τα χτένια του δίσκου έχουν το ίδιο ύψος....Πολλές φορές απο κατασκευάστικο λάθος τα χτενάκια αυτά δεν είναι στο ίδιο ύψος και τρίβουν το ρουλεμάν και το χαλάνε....και να αλλάξεις το ρουλεμάν αν αυτό δεν αλλαχθεί πάλι θα στο φάει....άρα θέλεις καινούργιο δίσκο πλατο και ρουλεμάν συπλεχτη και ....υσηχασες!!! Αρκει να δουν αν το καινούργιο σετ συμπλεχτη(δισκος πλατο)δεν ειναι ΚΑΙ AYTO ελαττωματικό..
εμενα για το ιδιο θεμα , μου ειπε αλλαγη σετ συμπλεκτη και 99% θα φτιαξει...ενας άλλος μου ειπε πως και να αλλαχθει το σετ συμπλεκτη , γιατρεια δεν θα δω...η αντιπροσωπεια μου ειπε πως ετσι δουλευει(ημαρτον) και ενας τεταρτος με συμβουλεψε να πιεσω την αντιπροσωπεια για επισκευη του σασμαν , μιας και το αυτοκινητο δεν έχει παει σε μη εξουσιοδοτημενο ποτε ... οπως καταλαβαινω δεν υπαρχει κατι στανταρ και μιλαμε για μια επισκευη η οποια μπορει να ξεκινησει απο μια αλλγη σετ συμπλεκτη (300-400ε) και να καταληξει σε επισκευη σασμαν (900+), με αμφιβολία για το αν θα φτιαχτει το 'προβλημα' να το πω?
Η αληθεια στην δικη μου περιπτωση και με 92000 χλμ η ηχος παει και ερχεται ...σε σημειο που καποιες φορες σε βενζιναδικο μου λενε ...εχουμε προσφορα σε diesel ultimate ...τι να πω?
Νεότερα από το θέμα ...σε επικοινωνία που είχα με καρεντα εκ νέου και αφού μου ζήτησαν να περάσω από εκεί για καλύτερη αξιολόγηση της καταστάσης με διαβεβαίωσαν πως το θέμα θα φτιάξει οριστικά με αλλαγή σετ συμπλέκτη δίσκου πλατό ρουλεμάν !!το κόστος τις διαμορφώνεται έπειτα από νέα έκπτωση στα 490€ !!!!180€ κάτω δηλαδή από το αρχικό κόστος! Στην συζήτηση με τον σύμβουλο μου είπε ,ανεπίσημα, πως αυτό είναι και παραμένει θέμα στα αυτόκινητα του γκρουπ και έχει να κάνει με το ρημάδι το ρουλεμάν που δεν συμφέρει να το αλλάξεις μόνο του μιας και το ανταλλακτικό αποτελεί σετ με δίσκο πλατό ! Το αυτοκίνητο δεν πατινάρει ακόμα όποτε θα το παρακολουθώ και κάποια στιγμή θα το αλλάξω αλλά όχι σε αντιπροσωπεία ! Αυτά
προς ενημέρωση παιδιά να ξέρετε ότι το θέμα με το ρουλεμάν δεν το έχουν μόνο τα αυτοκίνητα του γκρουπ. Το είχαν και αλλά αυτοκ. που πέρασαν απο τα χέρια μου όπως bmw 318 e46, Mazda rx8, bmw 325 e92, ακόμη και το Golf vii που έχω με 20000χλμ παρουσιάζει τον ίδιο ακριβός θόρυβο. πλέων δεν το βλέπω σαν πρόβλημα μόνο εάν αρχίσει και πατινάρει το αυτοκίνητο, τότε θέλουν αλλαγή ολα, δηλαδή σετ συμπλέκτη-δίσκο-πλατό-ρουλεμάν.
Έχουν αρχίσει και με ζώνουν λίγο τα φίδια γιατί δεν φαίνεται να έχει βρεθεί ακριβώς που οφείλεται το πρόβλημα, ούτε κάποια σίγουρη λύση και φοβάμαι μήπως αν το αφήσω μέχρι να αρχίσει να πατινάρει, δημιουργήσει κανένα μεγαλύτερο πρόβλημα και πάρω το σασμάν στα χέρια.
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Κατάλαβα. Υπομονή φίλε μου. Τουλάχιστον είσαι στην εγγύηση γιατί το κόστος δίσκο - πλατό είναι σεβαστό. Εσύ έχεις την αβάντα της εγγύησης!Όχι δυστυχώς δεν είμαι στην εγγύηση της VW.
Το αυτοκίνητο είναι του 2009 και έχει 124000 χλμ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2014 αλλά παρόλα αυτά έχει πενταετή εγγύηση στα μηχανικά μέρη από εκεί που το πήρα αλλά δε νομίζω να περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Θα πρέπει να κοιτάξω την εγγύηση που μου έδωσαν να δω ακριβώς τι περιλαμβάνει στις περιπτώσεις του κιβωτίου. -
Το ίδιο περίπου πρόβλημα -θρόϊσμα στο πάτα/άσε του συμπλέκτη- είχα και εγώ στο RX8, και μου είχαν πει το ίδιο πράγμα. Ότι είναι το throw-out bearing, και ότι είναι γνωστό 'θέμα', και ότι ακόμα και αν το αλλάξουν στην εγγύηση, είναι πολύ πιθανό να το ξαναεμφανίσει (το θρόϊσμα, όχι κάποιο άλλο πρόβλημα).....
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Κατάλαβα. Υπομονή φίλε μου. Τουλάχιστον είσαι στην εγγύηση γιατί το κόστος δίσκο - πλατό είναι σεβαστό. Εσύ έχεις την αβάντα της εγγύησης!
Όχι δυστυχώς δεν είμαι στην εγγύηση της VW.
Το αυτοκίνητο είναι του 2009 και έχει 124000 χλμ.
Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2014 αλλά παρόλα αυτά έχει πενταετή εγγύηση στα μηχανικά μέρη από εκεί που το πήρα αλλά δε νομίζω να περιλαμβάνει το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Θα πρέπει να κοιτάξω την εγγύηση που μου έδωσαν να δω ακριβώς τι περιλαμβάνει στις περιπτώσεις του κιβωτίου.Εξέτασέ το αν γίνεται να αναλάβει το κόστος η αντιπροσωπεία. Σχετικά με το ρουλεμάν αν κατάλαβα καλά, γιατί με τα μηχανικά στο αυτοκίνητο ξέρω τα βασικά, για ένα Astra H που έχω στην δουλειά μου είχε πει η αντιπροσωπεία ότι πάει μαζί με το δίσκο πλατό. Μου είχαν βγάλει κοστολόγιο για όχι εργοστασιακό δίσκο - πλατό 180 ευρώ + 120 ευρώ το ρουλεμάν συν τα εργατικά. Μήπως η λύση είναι να κοιτάξεις να βάλεις δίσκο πλατό και ρουλεμάν του εμπορίου π.χ. sachs, valeo κλπ όταν έρθει η ώρα; Αν το θέμα είναι το ρουλεμάν γιατί διάβασα ότι μπορεί να είναι και το κιβώτιο....Αν μπορείτε στο club να μαζευτείτε και να κάνετε μια ομαδική αγωγή κατά της εταιρίας; Μήπως είναι κάτι που θα σας βοηθήσει....
-
Κανένας και ποτέ δεν έχει καταφέρει κάτι με αυτή την 'συμμορία' που λέγεται Κοσμοκάρ και θα τα καταφέρετε εσείς? Μακάρι βέβαια αλλά το βλέπω χλωμό. Και στην Γερμανία να αποταθείτε θα σας πει 'επικοινωνήστε με τον τοπικό αντιπρόσωπο.' Για τόσο υπεύθυνη εταιρεία μιλάμε.
-
Ψιλό απογοήτευση τα VW όσον αφορά το service και τα προβλήματα που βγάζουν.
Ωραία αυτοκίνητα, μου αρέσουν, με αρκετή τεχνολογία και άλλα πολλά καλά πράγματα, αλλά όταν έρχεται η ώρα να βγάλουν προβλήματα, τρέχεις και δε φτάνεις.Πρίν αγοράσω το το 6αρι είχα το 4αρι 13 χρόνια.
Τα πρώτα 9 χρόνια δεν μου έβγαλε τίποτα πέρα από τα service του και κάποια πραγματάκια φυσιολογικής φθοράς.
Τα τελευταία 4 χρόνια και μέχρι να το πουλήσω το πλήρωσα σχεδόν ένα αυτοκίνητο ακόμη.
Ήταν και ένας από τους λόγους πέραν της παλαιότητας που αποφάσισα να το αλλάξω μπας και ησυχάσω από τα προβλήματα που έβγαζε το ένα πίσω από το άλλο.
Θα μου πείτε 13 χρόνια αυτοκίνητο, τι περιμένεις. Εντάξει να βγάλει κάποια προβλήματα λόγο παλαιότητας δε λέω αλλά αυτό δε σταματούσε.Έτσι με αρκετή δυσκολία και λόγω κρίσης καταφέραμε να πάμε σε αντικατάσταση, παίρνοντας μεταχειρισμένο το 6αρι μιας και δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα να πάμε σε καινούργιο.
Το αυτοκίνητο το πήγα και το έψαξαν και ήταν άψογο και μιας και μου έδιναν και 5 χρόνια εγγύηση πήρα την απόφαση και προχώρησα στην αγορά του.
Δεν έχω παράπονο αν το δεις καθαρά ως αυτοκίνητο. Όμως τελικά τρέμεις για το πιθανό πρόβλημα που μπορεί να βγάλει.
Το δικό μου μάλιστα έβγαλε τεράστιο πρόβλημα έπειτα από 1,5 χρόνο. Έκοψε πιστόνι στον 1ο κύλινδρο.
Ευτυχώς που υπήρχε η 5ετή εγγύηση από εκεί που το πήρα και πλήρωσαν εξ ολοκλήρου τη ζημιά στην Karenta χωρίς να επιβαρυνθώ τίποτα. Μιλάμε για 4500€ ζημιά. Ήρθε καινούργιος κινητήρας από Γερμανία. -
Το «Ψιλό απογοήτευση» μου άρεσε.
-
Εντάξει τι να πω;
Τόσα χρόνια έχω φάει με τη VW. -
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Ψιλό απογοήτευση τα VW όσον αφορά το service και τα προβλήματα που βγάζουν.
Ωραία αυτοκίνητα, μου αρέσουν, με αρκετή τεχνολογία και άλλα πολλά καλά πράγματα, αλλά όταν έρχεται η ώρα να βγάλουν προβλήματα, τρέχεις και δε φτάνεις.Πρίν αγοράσω το το 6αρι είχα το 4αρι 13 χρόνια.
Τα πρώτα 9 χρόνια δεν μου έβγαλε τίποτα πέρα από τα service του και κάποια πραγματάκια φυσιολογικής φθοράς.
Τα τελευταία 4 χρόνια και μέχρι να το πουλήσω το πλήρωσα σχεδόν ένα αυτοκίνητο ακόμη.
Ήταν και ένας από τους λόγους πέραν της παλαιότητας που αποφάσισα να το αλλάξω μπας και ησυχάσω από τα προβλήματα που έβγαζε το ένα πίσω από το άλλο.
Θα μου πείτε 13 χρόνια αυτοκίνητο, τι περιμένεις. Εντάξει να βγάλει κάποια προβλήματα λόγο παλαιότητας δε λέω αλλά αυτό δε σταματούσε.Οχι φιλε μη το ξαναπεις... Εχουμε μελος δω μεσα που το IV το χει βαφτισμενο υπερατου. Το μεγαλο μπουρδελο της κατηγοριας του την εποχη του. Φτασαμε μαλιστα να το συγκρινουμε και με τον αληθινο βασιλια της κατηγοριας την εποχη του
Έτσι με αρκετή δυσκολία και λόγω κρίσης καταφέραμε να πάμε σε αντικατάσταση, παίρνοντας μεταχειρισμένο το 6αρι μιας και δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα να πάμε σε καινούργιο.
Το αυτοκίνητο το πήγα και το έψαξαν και ήταν άψογο και μιας και μου έδιναν και 5 χρόνια εγγύηση πήρα την απόφαση και προχώρησα στην αγορά του.
Δεν έχω παράπονο αν το δεις καθαρά ως αυτοκίνητο. Όμως τελικά τρέμεις για το πιθανό πρόβλημα που μπορεί να βγάλει.
Το δικό μου μάλιστα έβγαλε τεράστιο πρόβλημα έπειτα από 1,5 χρόνο. Έκοψε πιστόνι στον 1ο κύλινδρο.
Ευτυχώς που υπήρχε η 5ετή εγγύηση από εκεί που το πήρα και πλήρωσαν εξ ολοκλήρου τη ζημιά στην Karenta χωρίς να επιβαρυνθώ τίποτα. Μιλάμε για 4500€ ζημιά. Ήρθε καινούργιος κινητήρας από Γερμανία.Πας γυρευοντας κι εσυ
-
Ε λίγο γυρεύοντας πήγα αλλά όπως προείπα είναι που μου αρέσουν ως αυτοκίνητα και θεωρώ ότι προσφέρουν πολλά καλά πράγματα σε πολλούς τομείς αλλά από ένα σημείο και μετά δεν αντέχεται να βγάζουν τέτοια προβλήματα.
Άλλωστε το ότι πουλάνε παγκοσμίως τόσο πολύ, κάποιοι λόγοι θα υπάρχουν. Εμένα όμως άρχισαν να με κουράζουν τελικά τα προβλήματα που μπορεί να σου βγάλουν και φυσικά να μου πονάνε και τη τσέπη. Αν η οικονομική μου κατάσταση ήταν αρκετά εύπορη ίσως και να με ένοιαζε κάπως λιγότερο.Για να είμαι δίκαιος βέβαια, δεν ξέρω τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άλλων εταιρειών και αν αυτά είναι γενικώς παρόμοια με αυτά των VW.
Ξέρω όμως ότι ένα Peugeot 306 του 99 που έχει ο πατέρας μου δεν έχει βγάλει τίποτα πέρα από τα service του, τα λάδια του και τακάκια, όπως επίσης και το πρώτο suzuki swift το οποίο ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και το κράτησα 10 χρόνια, δε μου ζήτησε τίποτα πέρα από τα service του.
Φυσικά αυτή η σκέψη ίσως να είναι και κάπως μπακαλίστικη.Όπως και να έχει, αν έρθει ο καιρός που θα καταφέρω να αλλάξω το Golfακι, πιθανόν θα κοιτάξω και κάτι άλλο σε άλλη εταιρεία.
VW Golf 6 - Δίσκο Πλατό