Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επισημο thread: Ευρωπαικο GP
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επισημο thread: Ευρωπαικο GP
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Formula 1
    40
    216
    262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      raikkonen last edited by

      Ο χρήστης TLG έγραψε:
      Παντως το 'μυστηριο'(?) ειναι οτι 3-4 αγωνες η Renault , μετα αλλους 2-3 ή Mclaren και τωρα βλεπουμε να ξεπεταγεται η Williams ...
      Πολυ ανταγωνιστικο (?) πρωταθλημα εχουμε φετος !!

      Ναι αλλά μην ξεφύγει και έχουμε ένα 2003. ΝΑ υπάρχουν 2 σαφείς ανταγωνιστές (άντε 3) αλλα 2000. Τότε θα είναι πιο συναρπαστικό!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tlg last edited by

        Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

        Παντως το 'μυστηριο'(?) ειναι οτι 3-4 αγωνες η Renault , μετα αλλους 2-3 ή Mclaren και τωρα βλεπουμε να ξεπεταγεται η Williams ...
        Πολυ ανταγωνιστικο (?) πρωταθλημα εχουμε φετος !!

        Ναι αλλά μην ξεφύγει και έχουμε ένα 2003. ΝΑ υπάρχουν 2 σαφείς ανταγωνιστές (άντε 3) αλλα 2000. Τότε θα είναι πιο συναρπαστικό!

        Ναι εδω θα συμφωνησουμε ...ΟΛΟΙ θελουμε το πρωταθλημα να ειναι ανταγωνιστικο ...
        Δεν νομιζω να αρεσε σε κανεναν -απο πλευρας θεαματος- Ferrarakia η περσινη παντοκρατορια της Ferrari κ παλιοτερα της MCLaren k της Williams...
        To Θεμα ειναι να γινονται ολα οσο το δυνατον 'επι ισοις οροις', κ οχι οπως θελουν τα αφεντικα της....κ αυτο ισχυει για ολες τις χρονιες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Ο χρήστης TLG έγραψε:
          Εκαναν και οι δυο λαθος..
          Ο Rubi στο πρωτο session και ο Schumi στο δευτερο ..συν του οτι πρεπει να ειχαν παραπανω καυσιμα....
          Στον αγωνα θα ειναι ποιο ανταγωνιστικοι , αλλα τι να το κανεις οταν ξεκινας απο 7η κ 10η θεση ...!!!

          θετικό ίσως είναι το γεγονός ότι ο ΜΣ έχει την υψηλότερη τελική ταχύτητα σε μια πίστα που προσφέρετε για προσπέρασμα. Αυτό ίσως βοηθήσει να κερδίσει θέσεις ανεξάρτητα από το φορτίο καυσίμου που έχει τόσο ο ίδιος όσο και οι αντίπαλοί του. Ο χρόνος που έκανε ίσως να οφείλεται περισσότερο σε καύισμο παρά σε οδηγικό λάθος. Θα δείξει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            ΜΑ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΥΡΟ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              ΜΙΚΑ RΑΙΚΟΝΝΕΝ!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                ΑΔΥΝΑΤΟΝ, έτσι; Στον τελευταίο γύρο; Μόνο στον Raikkonen συμβαίνουν αυτά. Έτσι και στη Γαλλία το 2001 νομίζω, στα λάδια του Panis... Εδώ, τι να πω; Χίλια μπράβο στον Kimi και στη McLaren που δεν μπήκαν μέσα για αλλαγή ελαστικού. Προκειμένουν να χάσουν τον αγώνα από ένα pit παραπάνω, τον έχασαν ηρωικά έτσι.

                Αυτοί οι **ΜΑΛΑΚΕΣ **στη FIA, δεν βλέπουν τους αγώνες;;; Πρέπει να σκοτωθεί κάποιος δηλαδή για να αλλάξουν κάτι οι ΗΛΙΘΙΟΙ;;;

                (Όποιος mod θέλει να λογοκρίνει τη δημοσίευσή μου, έχει το ελεύθερο, αν όμως ΔΙΑΦΩΝΕΙ με τις θέσεις μου!!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  di0 last edited by

                  Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                  ΜΙΚΑ RΑΙΚΟΝΝΕΝ!!!

                  Αλλά κατά βάση ->

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    monoimoi last edited by

                    !@$#%#$^%$#%^@#!$!@#$@#$^$^%*
                    ^%&#@$%^@#$%@#$%$#@%#$%&$#^%#$^%&^
                    %$#&@#$%@#$%#$^^%$&^&^%**&(#$#@%@$#@!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      di0 last edited by

                      Φάνηκε και από το πρώτο in-car replay, ότι το λάστιχο είναι ανέπαφο. btw, απορώ πώς δεν το πρόσεξαν και στο στούντιο αλλά έπρεπε να περάσει ένα διαφημιστικό διάλειμμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Di0 έγραψε:
                        Φάνηκε και από το πρώτο in-car replay, ότι το λάστιχο είναι ανέπαφο. btw, απορώ πώς δεν το πρόσεξαν και στο στούντιο αλλά έπρεπε να περάσει ένα διαφημιστικό διάλειμμα.

                        Το πρόσεξαν. Πριν τις διαφημίσεις (αν δεν κάνω λάθος) είπαν για την ανάρτηση. Δεν είμαι σίγουρος, χτυπιόμουν μέχρι να ανοίξει ο υπολογιστής μου. Οπότε έχασα λίγο την αίσθηση του χρόνου. Πάντως σίγουρα το παραμορφωμένο λάστιχο έφταιγε, δεν νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          di0 last edited by

                          Ο χρήστης nasos79 έγραψε:

                          Φάνηκε και από το πρώτο in-car replay, ότι το λάστιχο είναι ανέπαφο. btw, απορώ πώς δεν το πρόσεξαν και στο στούντιο αλλά έπρεπε να περάσει ένα διαφημιστικό διάλειμμα.

                          Το πρόσεξαν. Πριν τις διαφημίσεις (αν δεν κάνω λάθος) είπαν για την ανάρτηση. Δεν είμαι σίγουρος, χτυπιόμουν μέχρι να ανοίξει ο υπολογιστής μου. Οπότε έχασα λίγο την αίσθηση του χρόνου. Πάντως σίγουρα το παραμορφωμένο λάστιχο έφταιγε, δεν νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό.

                          Δε θα διαφωνήσω απλά θυμάμαι τον ΤΠ να ωρύεται μέχρι και τον τερματισμό του 8ου οπότε έπεσαν οι διαφημίσεις.
                          Ναι όπως τα λες είναι, κραδασμοί...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης Di0 έγραψε:

                            Φάνηκε και από το πρώτο in-car replay, ότι το λάστιχο είναι ανέπαφο. btw, απορώ πώς δεν το πρόσεξαν και στο στούντιο αλλά έπρεπε να περάσει ένα διαφημιστικό διάλειμμα.

                            Το πρόσεξαν. Πριν τις διαφημίσεις (αν δεν κάνω λάθος) είπαν για την ανάρτηση. Δεν είμαι σίγουρος, χτυπιόμουν μέχρι να ανοίξει ο υπολογιστής μου. Οπότε έχασα λίγο την αίσθηση του χρόνου. Πάντως σίγουρα το παραμορφωμένο λάστιχο έφταιγε, δεν νομίζω να το αρνείται κανείς αυτό.

                            Δε θα διαφωνήσω απλά θυμάμαι τον ΤΠ να ωρύεται μέχρι και τον τερματισμό του 8ου οπότε έπεσαν οι διαφημίσεις.
                            Ναι όπως τα λες είναι, κραδασμοί...

                            Δεν ξέρω. Ναι, ο ΤΠ ωρυόταν για τα λάστιχα, συγχαρητήρια στον εμπνευστή του κανονισμού κτλ. Αλλά νομίζω είπε και για την ανάρτηση. Τι να πω παιδιά; Εγώ φεύγω για σήμερα. Έχω απελπιστεί με την κατάσταση! Είπαμε, θέαμα αλλά αυτοί θα μας κόψουν τη διάθεση να παρακολουθούμε αγώνες με τις μαλακίες τους. Άσε που μου κόπηκαν τα πόδια στους 3 τελευταίους γύρους, για να δω... την καταστροφή!

                            Καλό απόγευμα σε όλους!

                            ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΙΜΙ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              monoimoi last edited by

                              Πράγματι, ακόμα και αν η εγκατάλειψη ήταν λόγω ανάρτησης και όχι σκασμένου ελαστικού, αμφιβάλλει κανείς ότι αυτό συνέβη επειδή επι πόσους γύρους ο Kimi πήγαινε με μισό λάστιχο και οι κραδασμοί ήταν απίστευτοι; Ο Τάκης πρόσεξε την παραμόρφωση αρκετά αργά αλλά δεν ξέρω αν εσείς είδατε τους κραδασμούς της μπροστινής αεροτομής... Ακόμα και το incar δεν ήταν τόσο σταθερό όσο σε άλλους.
                              Πάντως το παιδί έχει πολλά καντάρια @@ . Πήγαινε όσο έπρεπε για να κρατήσει πίσω του τον Ισπανό. Αν και για να πούμε του στραβού το δίκιο, μόνος του έβγαλε τα ματάκια του με τα αλεπάλληλα μπλοκαρίσματα κατα τη διάρκεια του αγώνα.

                              P.S. Και ο Μοντογια είχε προς το τέλος του αγώνα αντίστοιχη φθορά στο ελαστικό του. Απλά ο Kimi πιέστηκε ενώ ο Μοντυ πήγαινε βολτούλα (για άλλη μια φορά)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Άντε, δεν θα με αφήσετε να ηρεμήσω σήμερα. Όντως ο Kimi έκανε λάθη. Αλλά ομοίως έπραξε και ο Alonso, ο οποίος μάλιστα είχε ένα πολύ πιο άσχημο μπλοκάρισμα (στη HATZENBACH νομίζω) το οποίο δεν έφερε όμως το λάστιχό του σε τέτοια κατάσταση. Και μην ξεχνάμε (ανεξάρτητα απ' το σημερινό) ότι δεν είναι η πρώτη φορά που λάστιχα αντέχουν οριακά να φτάσουν στην καρώ. Οπότε, δεν θέλει σκέψη το θέμα του κανονισμού;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Δεν ξέρω αν θα πρέπει να κλάψω ή να χαρώ....

                                  Να κλάψω γιατί ο Kimi μου θύμισε τον Mika στην Ισπανία του 2001 ή να χαρώ γιατί εν τέλει είδα ένα συναρπαστικό αγώνα που με καθήλωσε από την αγωνία.

                                  Να κλάψω γιατί εν τέλει για άλλη μια φορά κρίθηκε πιθανότατα το πρωτάθλημα στην ίδια πίστα για τον Κίμι (και γενικά το ενδιαφέρον αντικειμενικά για το πρωτάθλημα - αν και με 12 αγώνες θεωρητικά μπορεί να ανατραπεί το σκηνικό) ή να χαρώ που διαφαίνονται σχεδόν ξεκάθαρα οι μονομάχοι σε κάθε αγώνα (Alonso vs Raikkonen / Renault vs McLaren) μετά από τόσα χρόνια.

                                  Να κλάψω για τους ελλεινούς κανονισμούς για τα ελαστικά (ενώ δεν θα έπρεπε να επιτρέπονται οι ανεφοδιασμοί) ή να χαρώ που μου έδωσαν μία καταπληκτική νίκη στον Alonso αλλά και μια ακόμα πιο καταπληκτική εμφάνιση του Kimi που έπεσε κυριολεκτικά μαχόμενος με νύχια και με δόντια.

                                  Τελικό πόρισμα:
                                  |
                                  |
                                  V

                                  Ο χρήστης MOnoimoi έγραψε:
                                  !@$#%#$^%$#%^@#!$!@#$@#$^$^%*
                                  ^%&#@$%^@#$%@#$%$#@%#$%&$#^%#$^%&^
                                  %$#&@#$%@#$%#$^^%$&^&^%**&(#$#@%@$#@!

                                  &^%^&$%#$$#&%#%$%^$^%$%^#$%$#%^#^%#
                                  %%^#@%
                                  &^)&%&^$%^$^(&^%^&%(&^%(&^%&^%^(&%
                                  &%&^$%^%$
                                  ^%$*^%$^%$^%&^%(&^%(&^%&^%^&%

                                  αλλά και:
                                  |
                                  |
                                  V

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μεγαλύτερη ευθύνη φέρει η ομάδα. Τα ρίσκα έχουν και κινδύνους , αν βγούν είσαι ήρωας , αν δεν βγουν ....
                                    Οι μηχανικοί ήξεραν τι μπορεί να συμβεί στο μονοθέσιο και αποφάσισαν να πάρουν το ρίσκο

                                    Η FIA φέρει ευθύνη που επιτρέπει τέτοια ρίσκα. Για να μην ξανασυμβεί αυτό ή θα πρέπει να ξαναγυρίσουν στο παλιό καθεστώς ή θα πρέπει να τιμωρήσει τη Mclaren για να εμποδίσει και άλλους να το ξανακάνουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Σχετικά με τα (πολλά) λάθη του Raikkonen. Πρώτον μετά το 1ο - 2ο λάθος (υποθέτω καθαρά οδηγικά λόγω πίεσης για να πάει πιο γρήγορα) τα υπόλοιπα ήταν αποτέλεσμα ντόμινο. Προφανώς δεν έσκασε το ελαστικό (αν κ τίποτα δεν το εμπόδιζε να σκάσει πριν τελειώσει ο αγώνας) αλλά έσπασε η ανάρτηση ως αποτέλεσμα των κραδασμών που προκάλούσε το ταλαιπωρημένο εμπρός δεξί ελαστικό.

                                      Γενικά οι περισσότεροι φαίνεται να αντιμετώπισαν πρόβλημα ακόμα και ο 7ακις είχε έξοδο. Απλά ο φάνηκε ότι ο Kimi δεν έιχε τόσο πιο δυνατό μονοθέσιο σε αυτόν τον αγώνα και πίεζε όσο δεν πήγαινε άλλο για τη νίκη και η κατάσταση εξελίχθηκε σαν ντόμινο για αυτόν.

                                      Ενδεικτικό είναι ότι ο Alonso ευχαριστούσε τα ελαστικά του ( ) για τη νίκη αυτή!

                                      Μα αυτά και με αυτά να και ένα πόντιουμ για τη Ferrari (μιας και αυτό φυσιολογικά πέρασε σε ...τρίτη μοίρα) και μάλιστα από τον Barichello!

                                      Αλλά και 2ο συνεχόμενο βάθρο για Williams και Heidfeld. Oi Toyota σαν να χάθηκαν ενώ οι BAR ήταν κυριολεκτικά χαμένες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Φοβερός αγώνας Οι μισοί να παρακαλάνε να σκάσει το λάστιχο(α) κι άλλοι μισοί να κρατήσουν

                                        πάλι καλά που δεν πάθαμε και τίποτα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          raikkonen last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                          Μεγαλύτερη ευθύνη φέρει η ομάδα. Τα ρίσκα έχουν και κινδύνους , αν βγούν είσαι ήρωας , αν δεν βγουν ....
                                          Οι μηχανικοί ήξεραν τι μπορεί να συμβεί στο μονοθέσιο και αποφάσισαν να πάρουν το ρίσκο

                                          Η FIA φέρει ευθύνη που επιτρέπει τέτοια ρίσκα. Για να μην ξανασυμβεί αυτό ή θα πρέπει να ξαναγυρίσουν στο παλιό καθεστώς ή θα πρέπει να τιμωρήσει τη Mclaren για να εμποδίσει και άλλους να το ξανακάνουν.

                                          Γιατί να τιμωρηθεί? Επειδή διεκδίκησαν τη νίκη? Και του Barricello η 1η νίκη αποτέλεσμα ρίσκου ήταν! Θα έπρεπε η FIA να βγάλει κανονισμό που να υποχρεώνει τους οδηγούς να βάζουν λάστιχα βροχής όταν η μισή πίστα είναι στεχνή και η μισή βρεγμένη?

                                          Άλλωστε αυτήν την μανιώδη διεκδίκηση νίκης δε θέλουμε όλοι? Δε φωνάζουμε για το γεγονός ότι ή νίκη δεν έχει πια το βαθμολογικό κίνητρο που είχε παλιά (άλλωστε ο Ραικκόνεν το 2003 δεν θα είχε φτάσει μέχρι τέλους στη διεκδίκηση αν δεν έπαιρνε 8 βαθμούς η 2η θέση), δε φωνάζουμε για τις στρατηγικές των πιτ στοπ όπου συνήθως οι οδηγοί προτιμούν την τακτική της αναμονής?

                                          Δεν ήταν εκπληκτικό που σε κάποιες στιγμές στους τελευταίους γύρους του Ραικκόνεν και Αλόνσο η διαφορά τους ήταν σταθερή?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilakis last edited by

                                            Εγώ απορώ γιατί στην ευχή είμαι με τον Μίκα, τον Κίμι και την Μακλάρεν!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr