Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αγορα vw polo 03-04
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. αγορα vw polo 03-04
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    17
    332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pakos7 last edited by

      καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
      οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
      απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
      ευχαριστω πολυ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pakos7 last edited by

        καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
        οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
        απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
        ευχαριστω πολυ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pakos7 last edited by

          καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
          οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
          απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
          ευχαριστω πολυ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kkostask last edited by

            Σου αρέσει το 'ζείν επικινδύνως' μου φαίνεται....
            Και Πόλο του 2003,και πετρέλαιο,και από Βουλγαρία.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras last edited by

              Έτοιμο για μεγάλα ρίσκα σε κόβω! Πρέπει να είσαι ωραίος τυπάς.

              Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pakos7 last edited by

                χαχα!σκεψεις κανω..απλα τα περισσοτερα σε μαντρες ειναι εισαγωγης με γυρισμενα χλμ,τουλαχιστον εδω στη β.ελλαδα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kkostask last edited by

                  Ενώ στη Βουλγαρία είναι όλοι με το σταυρό στο χέρι....χαχαχαχα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pakos7 last edited by

                    ναι δεν αντιλεγω,απλα αν ειναι να παρω ενα απο εδω με γυρισμενα χλμ,θα προτιμουσα απο εκει.anyway
                    περα απο τη βουλγαρια,που το ειπα σαν δυνατοτητα.για το συγκεκριμενο αυτοκινητο τι γνωμη εχετε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      biliou last edited by

                      To έχω εγώ, μοντέλο 08/04, 1.4 με τα 75 άλογα. Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα. Επίσης το ποιο περίεργο για VW είναι ότι ΔΕΝ μου καίει λάδια!! Αφού ο μηχανικός μου μου λέει να το στείλουμε στην VW να το μελετήσουν γιατί κάτι δεν πάει καλά με αυτό το αμάξι Τέλος έχει υγραέριο απο τα 110.000 χιλ και δεν έχει βγάλει κιχ επίσης.Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά . Δεν με πειράζει όμως αφού το θεωρώ αμελητέο συγκριτικά με προβλήματα που βγάζουν άλλα και πολλές φορές νεότερα αυτόκινητα.

                      Η ποιότητα κυλισης για τη κατηγορία του είναι πάρα πολύ καλή. Νιώθεις ότι οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι

                      Όμως γενικά ενα μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Δεν ξέρεις πως το έχει χρησιμοποιησει ο άλλος και αν του έχει βγάλει τα μάτια (αν και τέτοια μοντέλα συνήθως δεν τα έχουν οι γκαζιάρηδες..). Ξέχνα το 1.2 και πήγαινε στο 1.4 γιατί το αμάξι είναι βαρύ για το μέγεθός του. Επίσης αν οι Ελληνες γυρίζουν τα χιλιόμετρα 1 φορά οι Βούλγαροι το κάνουν 10 άρα ξέχνα και τη Βουλγαρία γιατί είναι πολύ πιθανό στο τέλος να σου κοστίσει τα διπλάσια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Ο χρήστης biliou έγραψε:
                        Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.

                        FFW και...

                        Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά

                        Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          biliou last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:

                          Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.

                          FFW και...

                          Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά

                          Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...

                          Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Ο χρήστης biliou έγραψε:

                            Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.

                            FFW και...

                            Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά

                            Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...

                            Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.

                            Ο νονός απλά παρατήρησε το...'ασύμβατο' ανάμεσα στα γραφόμενά σου...
                            Προφανώς με τόσους γρύλους...δεν έχεις πληρώσει μόνο 50 ευρώ, αλλά αρκετά 80άρια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              biliou last edited by

                              Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                              Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.

                              FFW και...

                              Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά

                              Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...

                              Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.

                              Ο νονός απλά παρατήρησε το...'ασύμβατο' ανάμεσα στα γραφόμενά σου...
                              Προφανώς με τόσους γρύλους...δεν έχεις πληρώσει μόνο 50 ευρώ, αλλά αρκετά 80άρια...

                              Οκ κατάλαβα. Η αλήθεια είναι πως έτσι όπως το γράφω δείχνει πως αλλάζω ένα γρύλλο εδώ και 13 χρόνια..
                              Το γεγονός είναι πως μου το παρουσιάζει τα τελευταία 3 χρόνια. Δεν λέω ότι είναι οκ αλλά απο το να είχα την 'premium' σειρά 1, 2013 του πατέρα μου εχει μια επίσκεψη κάθε 4 μήνες στο συνεργέιο με κόστη αστρονομικά γιατί πότε θα ανάψει λαμπάκι για λάδι, πότε θέμα με τον εγκέφαλο πότε πολλαπλασιαστής, πότε θα κολλήσει το χειρόφρενο η οι ηλεκτρομαγνητικές κλπ πρότιμώ αυτό. Πραγματικά όμως απο ένα αμάξι που το ξαναλέω δεν με έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο και δεν έχει βγάλει τίποτα μηχανικό ολα αυτά τα χρόνια το ότι έχω δώσει 240 ευρώ για τον γρύλο δεν με νοιάζει. Του αλλάζω μόνο λαδάκια με ένα 50 ευρω και τέλος. Και σε συνδυασμό με το υγραέριο το αμάξι μου κοστίζει τρίχες..

                              Αν θα έπερνα πάλι VAG? Δύσκολο γιατί παρότι με το 1 που είχα στη ζωή μου είμαι ευχαριστημένος πιστεύω πως είμαι απλά τυχερός. Όχι μόνο διαβάζω σε forums αλλα και απο γνωστούς μου βλέπω πως 'αν δεν σου κάτσει' θα το πληρώσεις ακριβά. Ισως το έπερνα μόνο leasing ή τουλάχιστον με 4 χρόνια εγγύηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                k-papakonstantinoy last edited by

                                Προσωπική εμπειρία απο το 1.4 101 hp.Και οι τέσσερις πολαπλασιαστές αλλάχτικαν μέσα σε δύο χρόνια.Κατανάλωση λαδιού ένα λίτρο στα 1000 χλμ. ήταν το πρόβλημα του μοτέρ αυτού με τους 101 ίππους,ενώ ο 1.4 με τους 75 δεν έκαιγε τόσο λάδι.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos-golf last edited by

                                  Το 100αρη είχε κάποια θέματα. Το 75 ήταν αξιόπιστο γενικά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the_ace last edited by

                                    Αντί να πάρεις εισαγώμενο diesel Polo του '03 με άπειρα χλμ (και μάλιστα VAG ), δεν δίνεις κανά 500αρικο παραπάνω να πάρεις ένα ελληνικό Jazz του '05-'06, που και πιο σβέλτο είναι, και πιο οικονομικό, και πολύ πιο αξιόπιστο ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      biliou last edited by

                                      Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                                      Αντί να πάρεις εισαγώμενο diesel Polo του '03 με άπειρα χλμ (και μάλιστα VAG ), δεν δίνεις κανά 500αρικο παραπάνω να πάρεις ένα ελληνικό Jazz του '05-'06, που και πιο σβέλτο είναι, και πιο οικονομικό, και πολύ πιο αξιόπιστο ?

                                      +1 Άλλο πράγμα το Honda είναι η αλήθεια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pakos7 last edited by

                                        οταν λες vag?
                                        η αληθεια ειναι οτι το τζαζ ειναι απο αυτα ου κοιτουσα,απλα μετα ανεβαινει το μπατζετ στα 4000
                                        η 2η δνατοτητ εινι να ανεβω λιγο ακομα για κατι καλυτερο{δλδ yaris 07 1,3 βενζινη,απλα για μενα θα ειναι το μαξ μπατζετ,δλδ δεν θ εχω στην ακρη ενα ποσο για πιθανα προβληματ μιας και αυτο επισης μεταχειρισμενο 10ετιας ειναι.
                                        δλδ πανε στα 4.500-5000 τα πιο φθηνα κ δεν ξερω τι παζαρι μπορει να σηκωσει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr