-
καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
ευχαριστω πολυ -
καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
ευχαριστω πολυ -
καλησπερα,ετοιαζομαι γι ααγορα πρωτου αυτοκινητου,εχω καταληξει στο polo 03 με 04,καθως το μπατζετ μου ειναι βαρια στα 3000,το συγκεκριμενο μου αρεσει αρκετα,θα ηθελα τη γνωμη σας,σαν επιλογη εχω το 1.2 για πιο οικονομικα τελη,αλλα και 1,4 δεν θα με χαλουσε,σε αυτην την περιπτωση υπαρχουν και αρκετα diesel,το χρονο υπολογιζω πανω απο 10.000χλμ,κυριως εκτος πολης.σερρες-θεσσαλονικη.
οσον αφορα το οικονομικο στο car παιζουν απο 2.500 εως 3.500
απλα υπαρχει κ η δυνατοτητα να φερω απο βουλγαρια,εκει οπου ξεκιναν απο 1.400ε μεχρι 2.000,συν τελωνειο κοντα στα 500ε.δεν ξερω αν αξιζει.
ευχαριστω πολυ -
Σου αρέσει το 'ζείν επικινδύνως' μου φαίνεται....
Και Πόλο του 2003,και πετρέλαιο,και από Βουλγαρία..... -
Έτοιμο για μεγάλα ρίσκα σε κόβω! Πρέπει να είσαι ωραίος τυπάς.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
χαχα!σκεψεις κανω..απλα τα περισσοτερα σε μαντρες ειναι εισαγωγης με γυρισμενα χλμ,τουλαχιστον εδω στη β.ελλαδα
-
Ενώ στη Βουλγαρία είναι όλοι με το σταυρό στο χέρι....χαχαχαχα
-
ναι δεν αντιλεγω,απλα αν ειναι να παρω ενα απο εδω με γυρισμενα χλμ,θα προτιμουσα απο εκει.anyway
περα απο τη βουλγαρια,που το ειπα σαν δυνατοτητα.για το συγκεκριμενο αυτοκινητο τι γνωμη εχετε? -
To έχω εγώ, μοντέλο 08/04, 1.4 με τα 75 άλογα. Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα. Επίσης το ποιο περίεργο για VW είναι ότι ΔΕΝ μου καίει λάδια!! Αφού ο μηχανικός μου μου λέει να το στείλουμε στην VW να το μελετήσουν γιατί κάτι δεν πάει καλά με αυτό το αμάξι Τέλος έχει υγραέριο απο τα 110.000 χιλ και δεν έχει βγάλει κιχ επίσης.Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά . Δεν με πειράζει όμως αφού το θεωρώ αμελητέο συγκριτικά με προβλήματα που βγάζουν άλλα και πολλές φορές νεότερα αυτόκινητα.
Η ποιότητα κυλισης για τη κατηγορία του είναι πάρα πολύ καλή. Νιώθεις ότι οδηγείς μεγαλύτερο αμάξι
Όμως γενικά ενα μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Δεν ξέρεις πως το έχει χρησιμοποιησει ο άλλος και αν του έχει βγάλει τα μάτια (αν και τέτοια μοντέλα συνήθως δεν τα έχουν οι γκαζιάρηδες..). Ξέχνα το 1.2 και πήγαινε στο 1.4 γιατί το αμάξι είναι βαρύ για το μέγεθός του. Επίσης αν οι Ελληνες γυρίζουν τα χιλιόμετρα 1 φορά οι Βούλγαροι το κάνουν 10 άρα ξέχνα και τη Βουλγαρία γιατί είναι πολύ πιθανό στο τέλος να σου κοστίσει τα διπλάσια.
-
Ο χρήστης biliou έγραψε:
Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.FFW και...
Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά
Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.
FFW και...
Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά
Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.
-
Ο χρήστης biliou έγραψε:
Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.
FFW και...
Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά
Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.
Ο νονός απλά παρατήρησε το...'ασύμβατο' ανάμεσα στα γραφόμενά σου...
Προφανώς με τόσους γρύλους...δεν έχεις πληρώσει μόνο 50 ευρώ, αλλά αρκετά 80άρια... -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Εμένα προσωπικά το αμάξι με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο καθώς αυτή τη στιγμή έχω 207.000 χιλιόμετρα και το μόνο πρόβλημα που μου έχει βγάλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστής ο οποίος αλλάχτηκε με 50 ευρώ αλλά στα 11 χρόνια που μου το έβγαλε νομίζω δικαιολογείται.Πέρα απο αυτό μόνο τα αναλώσιμα.
FFW και...
Το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι πως αυτά τα μοντέλα έχουν θέμα με τον γρύλο των ηλεκτρικών παραθύρων. Εγώ κάθε χρόνο ξέρω πως θα χρειαστεί ένα 80 άρι να αλλάξω και ένα. Αυτή τη στιγμή έχω χάσει τη μπάλα και δεν ξέρω ποιον άλλαξα τελευταία φορά
Κλασσικη περιπτωση βαγκιτη...
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του post σου αλλά παραθέτω πραγματικά γεγονότα για το όχημά μου και μόνο. Τώρα για το 'κλασική περίπτωση βαγκίτη' σε πληροφορώ πως αυτή τη στιγμή που ψάχνω αμάξι δεν κοιτάω vag οπότε ούτε κολλημένος είμαι. Που και να ήμουν εξάλλου γιατί όχι? Μια χαρά μου βγήκε το δικό μου και δεν με έχει αφήσει πουθενά.
Ο νονός απλά παρατήρησε το...'ασύμβατο' ανάμεσα στα γραφόμενά σου...
Προφανώς με τόσους γρύλους...δεν έχεις πληρώσει μόνο 50 ευρώ, αλλά αρκετά 80άρια...Οκ κατάλαβα. Η αλήθεια είναι πως έτσι όπως το γράφω δείχνει πως αλλάζω ένα γρύλλο εδώ και 13 χρόνια..
Το γεγονός είναι πως μου το παρουσιάζει τα τελευταία 3 χρόνια. Δεν λέω ότι είναι οκ αλλά απο το να είχα την 'premium' σειρά 1, 2013 του πατέρα μου εχει μια επίσκεψη κάθε 4 μήνες στο συνεργέιο με κόστη αστρονομικά γιατί πότε θα ανάψει λαμπάκι για λάδι, πότε θέμα με τον εγκέφαλο πότε πολλαπλασιαστής, πότε θα κολλήσει το χειρόφρενο η οι ηλεκτρομαγνητικές κλπ πρότιμώ αυτό. Πραγματικά όμως απο ένα αμάξι που το ξαναλέω δεν με έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο και δεν έχει βγάλει τίποτα μηχανικό ολα αυτά τα χρόνια το ότι έχω δώσει 240 ευρώ για τον γρύλο δεν με νοιάζει. Του αλλάζω μόνο λαδάκια με ένα 50 ευρω και τέλος. Και σε συνδυασμό με το υγραέριο το αμάξι μου κοστίζει τρίχες..Αν θα έπερνα πάλι VAG? Δύσκολο γιατί παρότι με το 1 που είχα στη ζωή μου είμαι ευχαριστημένος πιστεύω πως είμαι απλά τυχερός. Όχι μόνο διαβάζω σε forums αλλα και απο γνωστούς μου βλέπω πως 'αν δεν σου κάτσει' θα το πληρώσεις ακριβά. Ισως το έπερνα μόνο leasing ή τουλάχιστον με 4 χρόνια εγγύηση.
-
Προσωπική εμπειρία απο το 1.4 101 hp.Και οι τέσσερις πολαπλασιαστές αλλάχτικαν μέσα σε δύο χρόνια.Κατανάλωση λαδιού ένα λίτρο στα 1000 χλμ. ήταν το πρόβλημα του μοτέρ αυτού με τους 101 ίππους,ενώ ο 1.4 με τους 75 δεν έκαιγε τόσο λάδι.
-
Το 100αρη είχε κάποια θέματα. Το 75 ήταν αξιόπιστο γενικά
-
Αντί να πάρεις εισαγώμενο diesel Polo του '03 με άπειρα χλμ (και μάλιστα VAG ), δεν δίνεις κανά 500αρικο παραπάνω να πάρεις ένα ελληνικό Jazz του '05-'06, που και πιο σβέλτο είναι, και πιο οικονομικό, και πολύ πιο αξιόπιστο ?
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Αντί να πάρεις εισαγώμενο diesel Polo του '03 με άπειρα χλμ (και μάλιστα VAG ), δεν δίνεις κανά 500αρικο παραπάνω να πάρεις ένα ελληνικό Jazz του '05-'06, που και πιο σβέλτο είναι, και πιο οικονομικό, και πολύ πιο αξιόπιστο ?+1 Άλλο πράγμα το Honda είναι η αλήθεια.
-
οταν λες vag?
η αληθεια ειναι οτι το τζαζ ειναι απο αυτα ου κοιτουσα,απλα μετα ανεβαινει το μπατζετ στα 4000
η 2η δνατοτητ εινι να ανεβω λιγο ακομα για κατι καλυτερο{δλδ yaris 07 1,3 βενζινη,απλα για μενα θα ειναι το μαξ μπατζετ,δλδ δεν θ εχω στην ακρη ενα ποσο για πιθανα προβληματ μιας και αυτο επισης μεταχειρισμενο 10ετιας ειναι.
δλδ πανε στα 4.500-5000 τα πιο φθηνα κ δεν ξερω τι παζαρι μπορει να σηκωσει
αγορα vw polo 03-04