-
πλέον στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα γράφεται η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας, η ημερομηνία που πήρε άδεια στην Ελλάδα καθώς και τα χιλιόμετρα που είχε κατά την εισαγωγή.
Που γραφεται?
-
Προφανώς ως ημερομηνία που πήρε άδεια εννοεί την ημερομηνία της τελευταίας μεταβολής, όπως υπάρχει και στην περίπτωση της απλής μεταβίβασης/πώλησης.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Προφανώς ως ημερομηνία που πήρε άδεια εννοεί την ημερομηνία της τελευταίας μεταβολής, όπως υπάρχει και στην περίπτωση της απλής μεταβίβασης/πώλησης.παιδιά μόλις το κοίταξα...
αναφέρεται
η ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου (στο εξωτερικό στην περίπτωσή μας)
η ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας του αυτοκινήτου στην Ελλάδα
η ημερομηνία έκδοσης της 'παρούσας αδείας' (σε εμένα συμπίπτει με το παραπάνω προφανώς, αφού στο όνομα μου βγήκε η πρώτη άδεια στην ελλάδα)
στις παρατηρήσεις αναφέρονται επίσης τα χιλιόμετρα κατά την εισαγωγήστο φίλο που ψάχνει, του έδωσα ένα λινκ από τον έμπορο που πήρα εγώ το σενικ. Ας παει μια βόλτα να δει το getz που έχει, δεν χάνει τίποτα
-
Χαιρετω την παρεα μετα απο καιρο λογω απουσιας internet.
Μετα απο προσεκτικη σκεψη και λιγο ψαξιμο αποφασισα να πουλησω το ibiza και να μεινουμε με 1 αυτοκινητο παλι αλλα να κινηθω για πιο καινουργιο μοντελο και ελληνικο.Βρισκω λοιπον ibiza,fabia 1.2 tdi του 2012 Ελληνικο στα 7000 ευρω περιπου.Στην ιδια τιμη παιζουν επισης citroen c3 και καποια corsa.Μιλαω παντα για Ελληνικα dιesel αυτοκινητα που θεωρω οτι ειναι και πιο ευκολος ο ελεγχος τους.Απο το ibiza παραπονο δεν εχω αλλα το τρικυλινδρο tdi σαν σκεψη με χαλαει.
Ποια η αποψη σας? -
Σαν χώροι, διαστάσεις κλπ, μάλλον το Ibiza. Τώρα το 1.2TDi είναι μεν οριακό, αλλά δεν είναι και τόοοοοσο κακό/αργό. Δεν το έχω οδηγήσει ποτέ αυτό το μοτέρ, οπότε δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά τουλάχιστον από ότι φαίνεται στα specs είναι ανεκτό. Αν κιόλας δεν ζητάς πολλά από το μοτέρ και το αυτοκίνητο, τότε νομίζω θα σε καλύψει.
-
Δεν έχω ακούσει καλά λόγια για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας αυτού του μοτέρ, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Είναι λίγο δύστροπος στην αρχή. Θέλει αρκετή εξοικείωση. Αρκετές φορές, σβήνει κατά την εκκίνηση γιατί θέλει περισσότερο γκάζι (μαρσάρισμα). Γνωστό το θέμα με τα πρώτα 1.2 tdi polo, τα οποία έσβηναν κατά την εκκίνηση και λόγω του S&S ξανα-έπαιρναν μπροστά μόνα τους..
-
Ουτε εγω εχω εμπειρια απο 1.2 tdi. Απλα εχω ακουσει για πολλους κραδασμους και χαλια θορυβο (τον εχω ακουσει να δουλευει).
Λοιπον με βαση τα κριτηρια που εχω θεσει καταληγω στις εξης επιλογες:
1)Seat ibiza 1.2 tdi
2)Skoda fabia 1.2 tdi
3)Citroen c3 1.4 ehdi
4)Opel corsa 1.3 cdti
5)Renault clio 1.5 dci
6)Hyundai i20 1.1 η 1.4
7)Fiat punto 1.3 multijet
Ακουω γνωμες και τυχων προβληματα για το καθενα... -
Clio από εμένα, το πιο ολοκληρωμένο & με αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.
Corsa με τπτ, το ανέχθηκα 5,5 χρόνια, πολύ θορυβώδες, μόνο για πόλη κάνει, & με μέτρια οδική συμπεριφορά.
Τα VAG 1.2 TDi δεν τα γνωρίζω, αλλά ακούω διάφορα για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 3κύλινδρου μοτέρ.
C3 1.4 HDi μάλλον παλαιάς κοπής μοτέρ & όχι τόσο σβέλτο.
Το Punto & o Κορεάτης (μόνο σε 1.4, όχι στο κύλινδρο 1.1) είναι επίσης αξιοπρεπέστατες προτάσεις. -
Μπήκα σε Seat ibiza 1.2 tdi UBER... το zetor του παππού μου μπορεί να είναι και πιο ήσυχο... και απο χώρους χάλια... εγώ που έχω το c3 καμία σχέση...γενικά από τη λίστα που έβαλες βάλε τελευταία το ibiza και το fabia
-
Φιλε Δουκα εχω το προηγουμενο ibiza (2007) βενζινη και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος! Μετα απο 11+ χρονια εχει ζητησει ελαχιστα (η τιποτα θεωρω εγω) και θα ηθελα να κινηθω προς τα εκει... Αλλα.... Χωρις να εχω μπει η να εχω οδηγησει 1.2 tdi και μονο ο ηχος του και κραδασμοι του που εχω παρατηρησει σε καποια που τα ακουω να δουλευουν ρελαντι με αποτρεπει.... Απο προβληματα και βλαβες δεν ξερω τι παιζει....
Corsa εχει η κουνιαδα μου (εισαγωγης) και δεν το καλοβλεπω. Θεματα ποιοτητας στο εσωτερικο του και μηχανικα εχει θεματακια ,κυριως με dpf...
Punto εχει φιλος (εισαγωγης παλι και παλιοτερο μοντελο) και λεει μακρια... Εχω ματωσει και ακομα ματωνω λεει....
Clio,c3,i20 δεν εχω ιδεα. Δεν εχει κανεις γνωστος και δεν εχω αποψη (αν υπαρχουν κατοχοι και δεν τους κανει κοπο ας γραψουν εντυπωσεις).Φιλε kostasSC τι μοντελο ειναι το c3 σου και ποσα χλμ εχεις? Εισαι ευχαριστημενος?
-
c3 eco chic 2014 1.4 hdi 48000χλμ αγορά καινούργιο 13.600€...στα λεφτά του δεν νομίζω να έπαιρνα κάτι καλύτερο.. ευχαριστημένος για αυτό που είναι... το μόνο που με ξενέρωσε, πρόβλημα στον εγκέφαλο της ηλεκτρικής κρεμαργιέρας και αλλαγή όλης της κρεμαργιέρας μιας και πάει μονοκόμματη...εννοείται χάλασε εκτός εγγύησης...
-
Κοστος της κρεμαγιερας? Ειναι κατι που ετυχε στο δικο σου η ειναι συνηθες προβλημα του συγκεκριμενου μοντελου ( οπως π.χ. οι κρεμαγιερες στα corsa c-combo c)?
Επισης τι μεση καταναλωση σου βγαζει αν και παιζουν ρολο πολλα σε αυτο?
Ποιοτητα υλικων και συναρμογης εσωτερικου? Τριζει-βρονταει κατι? -
Για το c3 έχουν ακουστεί ελάχιστα παράπονα και βλάβες σε σχέση με τον αριθμό οχημάτων που κυκλοφόρησε. Κάποιο στάνταρ μηχανικό πρόβλημα δεν έχει αναφερθεί. Από τριξίματα δεν ξέρω αλλά ένα που οδήγησα αρκετά και με 67000χλμ πάνω του,δεν ακούγονταν τίποτα. Για τα tdi 1,2 θα έλεγα και εγώ μακριά,απλά και λόγω κινητήρα. Το corsa είναι γνωστό ότι υπέφερε από το φίλτρο σωματιδίων. Έχουν γίνει πάρα πολλές αναφορές για προβλήματα. Προσωπική γνώμη είναι ότι Γάλλοι και πετρέλαιο είναι απόλυτα συνυφασμένοι. Το κατέχουν άριστα το αντικείμενο.
-
Γαλλικο δεν ειχα ποτε... Και δεν εχω ασχοληθει καθολου. Δεν εχω ακουσει και κατι τραγικο παντως. Το προηγουμενο clio δεν μου αρεσει εμφανισιακα και πολυ ουτε εξωτερικα ουτε εσωτερικα. Δεν ξερω απο χωρους πως τα παει βεβαια. Το c3 δεν με εξιταρει αλλα ουτε με χαλαει κιολας,ψιλοαδιαφορο αισθητικα. Το i20 μου καθεται καλυτερα στο ματι αν και νομιζω οτι σε ποιοτητα πλαστικων ειναι πιο πισω. Απο κινητηρα και προβληματα δεν ξερω,το μονο που εχω ακουσει ειναι οτι σε καταναλωση δεν τα πανε καλα...
-
Ούτε εγω είχα ποτέ γαλλικό.. είχα το opel του μπαμπά, δύο seat καινούρια και τώρα το c3.. Δεν είμαι οπαδός πλέον καμίας μάρκας ή σχολής όπως κάποιοι άλλοι εδώ μέσα.. το συμφέρον μου κοιτάω πλέον.. οι οπαδισμοί στα αυτοκίνητα είναι για τους κουτούς.. Πάμε για το C3.. το αυτοκίνητο πιστευω είναι ένα από τα καλύτερα για την πόλη.. άνετο λόγω μαλακής ανάρτησης, δεν κοπανάει καθόλου σε λακκούβες, ενώ μέσα δεν τρίζει τίποτα.. Και ειλικρινά δεν το περίμενα καθώς τα δύο ιμπιζα που είχα πριν και τριζαν και κοπανουσαν πολύ.. τα καθίσματα του δε, υπεράνετα.. το μειον βέβαια για όλα αυτά είναι ότι γερνει πολύ σε στροφές.. Είναι θέμα συνήθειας όμως καθώς πρόβλημα με το κράτημα δεν έχει.. το μοτέρ του δεν είναι για πολλά εννοείτε αλλά είναι αρκετά αθόρυβο για diesel και το ότι είναι σχετικά παλιό, νομίζω ότι είναι στα συν γιατι έχει λύσει τα οποία πρόβληματα.. το σύστημα αναγέννησης του dpf (fap το ονομάζει η psa) νομίζω ειναι από τα πιο απροβληματιστα .. Πότε δεν έχω καταλάβει αναγέννηση.. Η κατανάλωση που γράφει το τριπ στα τελευταία 9000 χλμ είναι 4.8 με 40% πόλη περίπου.. υπολόγιζε μόνο πόλη 5,3 με 6 ανάλογα την κίνηση.. επαρχιακό 4.3 με 5 ανάλογα το πόδι και εθνική 5+ λόγω κοντού σαζμαν.. σχετικα με την κρεμαργιερα επειδή ειμαι και στο Greek Citroen club, δεν υπάρχει άλλη περίπτωση σε αυτό το μοντέλο.. καινούρια έχει 1400€ ανταλλακτικο.. αλλάχθηκε με μτχ με περίπου 300€ με εργασία μαζι... Αυτά τα ολίγα...
-
Το ενδεχόμενο να πάρεις καινούριο, δίνοντας προκαταβολή 5-6000, το έχεις σκεφτεί? Μέχρι 13-14000 υπάρχουν κάποιες αξιόλογες επιλογές.
Μηδενικά χλμ, εγγύηση, μακρόχρονα (ίσως) αλλαγή σε κάποιο ανταλλακτικό κτλ κτλ είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα αυτής της επιλογής.
Έτσι όπως το σκέφτεσαι, θα πρέπει να έχεις και γκαβάτζα 2-3 χιλιάρικα για ενδεχόμενες βλάβες (egr, dpf, μπεκ, κρεμαγιέρες και άλλα τόσα). Οπότε, αγοράζεις ενάμιση αυτοκίνητο. Μην αναλώνεσαι σε αυτό..
Το μτχ όπως και να το κάνουμε είναι λαχείο. Δεν μπορείς να ξέρεις αν σου βγάλει πρόβλημα και ποιο θα 'ναι αυτό..
*fiat 1.3, opel 1.3 είναι από τους παλαιότερους, πολυφορεμένους κινητήρες σε κυκλοφορία στην Ευρώπη (καλές επιλογές).
renault 1.5, επίσης πολυφορεμένος είναι αρκετά της 'μοδός' και απ' ότι φαίνεται αρκετά αξιόπιστος.. -
Ευχαριστω πολυ kostasSC για τις πληροφοριες. Η αληθεια ειναι οτι θα κινουμε σε Εθνικη Οδο και επαρχιακο δικτυο το 90% των χλμ και λογω πολλων χλμ/ετος με απασχολει πιλυ η καταναλωση.
Φιλε xplicit ειμαι της ιδιας αποψης... Το καινουργιο ειναι καινουργιο και τα 2 προηγουμενα αυτοκινητα μου τα πηρα καινουργια.... ΑΛΛΑ.... Δεν θελω να μπω στην διαδικασια του να χρωσταω και να πληρωνω δοσεις για χ χρονια με βαση την τωρινη κατασταση στην Ελλαδα. Επισης τα επιτοκια ειναι πολυ υψηλα και θεωρω κοροιδια να δωσω 2500 ευρω για τοκους...
Προσπαθω να μειωσω οσο γινεται τις πιθανοτητες μεγαλων βλαβων γι'αυτο κοιταω για Ελληνικο diesel και 5ετιας για να ειμαι οσο το δυνατον πιο σιγουρος. Συμφωνω παντως οτι το μεταχειρισμενο ειναι λαχειο... -
Ριξε μια ματια στο spotawheel αν ειναι για μεταχειρισμενο
-
Η spotawheel δεν εχει κατι μεσα στο budget μου αυτη την στιγμη. Ετσι και αλλιως πρεπει να φυγει το τωρινο αυτοκινητο πρωτα. Απλα θελω αποψεις για να καταληξω σε 3-4 μοντελα και να επικεντρωθω σ'αυτα για ελεγχο οταν ερθει η ωρα της αγορας...
''Αναγκαστικη'' αγορα μεταχειρισμενου φθηνου diesel