-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Σωστά, εσύ παίρνεις αυτοκίνητο από γυναίκα γιατρού που το είχε για να πηγαίνει τα παιδιά στο σχολείο
[emoji38] έλιωσα στο γέλιο.....
Όταν θα δώσω 10-20-30 ή και γω δεν ξέρω πόσες χιλιάδες ευρώ για καινούργιο, υποτίθεται ότι το παίρνω αμεταχείριστο και κανένας πλην εμού δεν έχει βγάλει το άχτι του πάνω του για τον οποιονδήποτε λόγο.
Όταν αυτά τα λεφτά τα δίνω για μεταχειρισμένο προφανώς και γνωρίζω ότι δεν γνωρίζω τι μεταχείριση έχει παιχτεί προηγουμένως, αλλά τουλάχιστον ξέρω ότι δεν το πλήρωσα για αμεταχείριστο.
Καθένας έχει τα κολλήματά του. Όταν εγώ θα δώσω ένα σεβαστό ποσό για κάτι καινούργιο δεν το ακουμπάει κανένας πριν από εμένα.Το μονο θετικο στο οτι δεν αγοραζεις καινουριο αμάξι είναι οτι δεν πετάς ενα μεγαλο χρηματικο ποσό φορων στο κράτος δηλαδή στα σκουπίδια.
Τώρα για την ποιότητα του οχήματος που αγοραζεις σαν μεταχειρισμένο σε σχέση με ενα καινουριο που μπήκε ένας εργατης μέσα να το ξεφορτώσει και έκανε ενα σπιναρισματακι δεν το σχολιαζω γιατί πρόκειται για κόλλημα και δεν πρόκειται να το καταλάβεις.Όποιος μπορεί να πάρει καινούργιο εννοείται πως πάει σε καινούργιο, μην το πάμε σε καινούργιο VS μέταχειρισμενο. Απλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του για τους δικούς του λόγους. Οι λόγοι που θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο είναι πολλοί περισσότεροι από ένα ξεφόρτωμα που φαντάζομαι ούτε εσύ θα μπορέσεις να τους καταλάβεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημερα. Οπωσδηποτε αντιπροσωπεια να δεις τι συμβαινει οσο εισαι εντος εγγυησης. Να απαιτησεις στην εντολη εργασιας να γραψουν επακριβως το περιγραφομενο προβλημα κ οχι αοριστιες του τυπου ελεγχος τιμονιου. Το πιο πιθανο να θελει ευθυγραμμιση. Οι αντιπροσωπειες σε μεγαλο ποσοστο εχουν μηχανημα για να την κανουν. Μην βγαλεις τιμονι κλπ.
-
Ο χρήστης karaap έγραψε:
Έτσι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν πείρα.Οι αντιπροσωπείες έχουν όλα τα επίσημα εγχειρίδια, έχουν μάστορες που εκπαιδεύτηκαν από το εργοστάσιο και στα δύσκολα έχουν ανοικτή γραμμή με τα κεντρικά. Δεν λέω ότι δεν μπορεί να πέσεις και σε άσχετους, αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες με το μέρος σου εκεί παρά σε έναν μάστορα που μπορεί μεν να είναι καλός αλλά δεν έχει όλα αυτά τα 'εργαλεία' στην διάθεσή του.
Πάντως το πρόβλημά σου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα με μια ευθυγράμμιση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έτσι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν πείρα.
Οι αντιπροσωπείες έχουν όλα τα επίσημα εγχειρίδια, έχουν μάστορες που εκπαιδεύτηκαν από το εργοστάσιο και στα δύσκολα έχουν ανοικτή γραμμή με τα κεντρικά. Δεν λέω ότι δεν μπορεί να πέσεις και σε άσχετους, αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες με το μέρος σου εκεί παρά σε έναν μάστορα που μπορεί μεν να είναι καλός αλλά δεν έχει όλα αυτά τα 'εργαλεία' στην διάθεσή του.
Πάντως το πρόβλημά σου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα με μια ευθυγράμμιση.
Κανεις μεγαλο λάθος για τις αντιπροσωπείες. Είναι μονο για λάδια και φιλτρα. Για βλάβες πας μονο στην εγγύηση με την ελπίδα να σου αντικαταστήσουν όλο το τμήμα που έχει πρόβλημα στην εγγύηση. Πχ έχει κόψει συνεμπλοκ γέφυρας? Αλλάζουν όλη τη γέφυρα , δεν ξεπρεσαρουν συνεμπλοκ απο μέσα της.
Σου ρεταρει το αμάξι? Θα βάλουν διαγνωστικό και εαν δεν έχει ανάψει κάποιο σφάλμα θα σου πουν είναι οκ , είναι φυσιολογικό. Αν έχει ανάψει misfire στον 1 πχ θα σου αλλάξουν πολλαπλασιαστή μπουζί , εαν το πρόβλημα επιμένει λογο καμένης φλατζας πχ, θα σου πουν θες καινουριο μοτέρ. Αυτές είναι οι αντιπροσωπείες. Οι εξαιρέσεις ελάχιστες , στις οποίες εργάζονται άνθρωποι με πραγματικές γνώσεις και μεράκι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κανεις μεγαλο λάθος για τις αντιπροσωπείες. Είναι μονο για λάδια και φιλτρα. Για βλάβες πας μονο στην εγγύηση με την ελπίδα να σου αντικαταστήσουν όλο το τμήμα που έχει πρόβλημα στην εγγύηση. Πχ έχει κόψει συνεμπλοκ γέφυρας? Αλλάζουν όλη τη γέφυρα , δεν ξεπρεσαρουν συνεμπλοκ απο μέσα της.Σου ρεταρει το αμάξι? Θα βάλουν διαγνωστικό και εαν δεν έχει ανάψει κάποιο σφάλμα θα σου πουν είναι οκ , είναι φυσιολογικό. Αν έχει ανάψει misfire στον 1 πχ θα σου αλλάξουν πολλαπλασιαστή μπουζί , εαν το πρόβλημα επιμένει λογο καμένης φλατζας πχ, θα σου πουν θες καινουριο μοτέρ. Αυτές είναι οι αντιπροσωπείες. Οι εξαιρέσεις ελάχιστες , στις οποίες εργάζονται άνθρωποι με πραγματικές γνώσεις και μεράκι.
Και εσύ κάνεις εξίσου μεγάλο λάθος για τις αντιπροσωπείες. Δεν είναι μόνο 'για λάδια και φίλτρα', έχω δεκάδες περιπτώσεις που ο επίσημος αντιπρόσωπος (σε διάφορες εταιρείες) βρήκε και διόρθωσε με τη πρώτη πρόβλημα που δεν είχαν καταφέρει να βρουν δεκάδες 'μαστοράντζες', που -και καλά- κατείχαν το εκάστοτε μοντέλο/μάρκα.
Όσο για τις εργασίες που λες, ο εξουσιοδοτημένος δεν μπορεί να κάνει του κεφαλιού του, ούτε εργασίες που δεν προβλέπονται, ούτε να αλλάζει ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στον επίσημο κατάλογο. Ας πούμε, αν το ανταλλακτικό είναι όλο μαζί το μουαγιέ, δεν μπορεί να ξεπρεσάρει, να περάσει μόνο το ρουλεμάν και να το ξαναπρεσάρει, θα κάνει αυτό που προβλέπει ο κατασκευαστής και θα αλλάξει όλη τη πλήμνη.
-
Εμ για αυτό όσοι δεν έχουν κάποιο σωστο μάστορα και βασίζονται στις αντιπροσωπείες μόνο , όταν βγει το πρωτο προβλήματακι που λύνεται με 50-100ευρώ, τους ζητάνε 1000 και βάζουν το αμάξι στο car.gr , ή το παρατανε στην άκρη.
Το παράδειγμα το δικο μου. Εγώ θέλω κατα πάσα πιθανότητα μεσαία τριβή (κεντρικο ρουλεμάν κεντρικού άξονα τετρακινησης). Η hyundai δεν φέρνει τη μεσαία τριβή σκέτη, αλλά όλο τον άξονα 980 ευρώ. Το γνήσιο ανταλλακτικό υπάρχει και το βρίσκω 100 ευρώ(το τι service manual έχω και τι έρευνα αγοράς κάνω δικο μου θέμα). Αυτο είναι μια πρόσφατη επιβεβαίωση για το χάλι των εξουσιοδοτημενων. Όταν τα οχήματα που προοριζουν στη χώρα μας είναι αυτά των τρίτοκοσμικών χωρών, θα πρεπει και οι εργασίες επισκευής να είναι αναλογες.
Στην Ελβετία δεν ξέρω τι κανουν,μπορεί όταν βγάλει 1 ρουλεμάν να αλλάζουν και τους δυο άξονες ολοκληρους σετ. Δεν μου λέει κάτι αυτό όμως. -
Sorry, αλλά αυτά που λες προσωπικά δεν τα έχω δει με κοντά 30 χρόνια οδηγός και ιδιοκτήτης πολλών αυτοκινήτων από διαφορετικές εταιρείες. Το να 'μην φέρνει η αντιπροσωπεία το ανταλλακτικό' ενώ υπάρχει στον επίσημο κατάλογο, μου κάνει περισσότερο για βαριεστημένο πωλητή ή ψάξιμο με λάθος VIN. Αυτό για τα τριτοκοσμικά αυτοκίνητα και αντίστοιχες εργασίες δεν καταλαβαίνω καν από που προκύπτει. Και φυσικά αυτό με τους μαστόρους και τις αντιπροσωπείες πάει both ways: ξέρω καλούς μαστόρους που κατέχουν (αλλά και πάλι για τα πολύ δύσκολα μπορεί να σε παραπέμψουν στο επίσημο δίκτυο) και ξέρω και παπατζήδες μαστοράντζες, που βγάζουν κέρδος κοροϊδεύοντας το πελάτη.
Τεςπα, δεν έχει νόημα όλο αυτό, το παιδί ρώτησε κάτι συγκεκριμένο, και προφανώς αφού είναι καινούριο αυτοκίνητο, θα πάει στο επίσημο για να το ελέγξουν και να το φτιάξουν.
-
Νόμιζα οτι είσαι νεος οδηγός και ιδιοκτήτης οχήματος για αυτό δεν είχες καταλάβει τι παιζει με τις αντιπροσωπείες όπως οι περισσότεροι. Αλλά μου λες 30 χρόνια τωρα στηριζεσαι στις αντιπροσωπείες και δεν εχεις δει τίποτα περιεργο. Οκ όντως δεν έχει νόημα η συζήτηση εδω. Εαν εσύ βρίσκεις λογικό και εχεις την οικονομικη άνεση να πληρώσεις 10 φορες πανω μια επισκευη,(ειτε γιατι βαριεσαι να ψαχτεις, ειτε δεν γνωριζεις καθολου απο τεχνικα, ειτε δεν εχεις χρονο για έρευνα) εμένα μου περισσεύει.
Ο φίλος μέ το auris λογο εγγυησης φυσικά στην αντιπροσωπεία να παει να το ευθυγραμμισουν εαν έχουν μηχάνημα, αλλιως θά το στείλουν σε εξωτερικο μαγαζί . -
Ξέρω σχεδόν όλους τους μαστόρους για Mazda, Honda, Citroen και Peugeot, και τώρα αρχίζω και μαθαίνω και αυτούς για Ford (μιλάω πάντα για Αθήνα). Και έχω κάνει δουλειές εντός και εκτός επίσημων δικτύων για αυτές τις μάρκες, για πάνω από 10 διαφορετικά οχήματα, από αλλαγή τακακιών και τορνίρισμα δίσκων, μέχρι rebuilt κινητήρα, από το 1987 μέχρι σήμερα. Οπότε έχω συγκρίνει ικανότητες, εργασία και κοστολόγια σε όλη τη γκάμα. Και ναι, αν εξαιρέσω πολύ συγκεκριμένα πράγματα και πολύ συγκεκριμένες εργασίες, τελικά καταλήγω να επιστρέφω στην αντιπροσωπεία.
Και ξαναλέω, μιλάω για πολλά οχήματα από διαφορετικές μάρκες, δηλαδή δεν έχω εμπειρία μόνο του στυλ 'το δίκτυο της Honda είναι μάπα' ή 'έχω μαστoράντζα special για τα Ford'. Άρα ούτε θέμα οικονομικής άνεσης είναι, προφανώς γνωρίζω τα τεχνικά (μερικές φορές καλύτερα από τους διαφόρους 'μαστόρους'), αλλά έχεις δίκιο στο θέμα του χρόνου, π.χ. για να πάω σε καλό γνώστη μάστορα PSA έπρεπε να χάνω αρκετές ώρες κάθε μέρα, ευτυχώς όμως η Ωμέγα που είναι δίπλα μου και κατείχε και πολύ καλές τιμές μου έκανε.
Έχουμε βγει εντελώς off-topic όμως, θα μας βρίσει το παλικάρι
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Έτσι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν πείρα.
Οι αντιπροσωπείες έχουν όλα τα επίσημα εγχειρίδια, έχουν μάστορες που εκπαιδεύτηκαν από το εργοστάσιο και στα δύσκολα έχουν ανοικτή γραμμή με τα κεντρικά. Δεν λέω ότι δεν μπορεί να πέσεις και σε άσχετους, αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες με το μέρος σου εκεί παρά σε έναν μάστορα που μπορεί μεν να είναι καλός αλλά δεν έχει όλα αυτά τα 'εργαλεία' στην διάθεσή του.
Πάντως το πρόβλημά σου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα με μια ευθυγράμμιση.
Κανεις μεγαλο λάθος για τις αντιπροσωπείες. Είναι μονο για λάδια και φιλτρα. Για βλάβες πας μονο στην εγγύηση με την ελπίδα να σου αντικαταστήσουν όλο το τμήμα που έχει πρόβλημα στην εγγύηση. Πχ έχει κόψει συνεμπλοκ γέφυρας? Αλλάζουν όλη τη γέφυρα , δεν ξεπρεσαρουν συνεμπλοκ απο μέσα της.
Σου ρεταρει το αμάξι? Θα βάλουν διαγνωστικό και εαν δεν έχει ανάψει κάποιο σφάλμα θα σου πουν είναι οκ , είναι φυσιολογικό. Αν έχει ανάψει misfire στον 1 πχ θα σου αλλάξουν πολλαπλασιαστή μπουζί , εαν το πρόβλημα επιμένει λογο καμένης φλατζας πχ, θα σου πουν θες καινουριο μοτέρ. Αυτές είναι οι αντιπροσωπείες. Οι εξαιρέσεις ελάχιστες , στις οποίες εργάζονται άνθρωποι με πραγματικές γνώσεις και μεράκι.
Θα μιλήσω καθαρά για το Peugeot 307cc 2.0 automatic που έχω και τις αντιπροσωπείες Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ρέθυμνο...
Σκέφτονται:
Πονάει χέρι, κόβουμε χέρι.
ΔΕΝ διορθώνουν ποτέ!!
Βάζουν καινούρια ανταλλακτικά με την σειρα που λέει το διαγνωστικό.
Και αυτά τα οποία τελικά δεν είχα πρόβλημα τα χρεώνεσαι!
Δεν σκέφτονται, απλά αντικαθιστουν τα πιθανά ελαττωματικά ανταλλακτικά με καινούρια..Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Αν αυτή είναι η προσέγγιση της εταιρείας ( πονάει χέρι, κόψει χέρι ) καλά κάνουν, αλλιώς θα χάσουν την εξουσιοδότηση.
Το ότι υπάρχει και οικονομικότερος τρόπος, σίγουρα υπάρχει, αλλά δεν παίζει επίσημη εγγύηση για την εργασία και το ανταλλακτικό μετά.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Οι αντιπροσωπείες δεν έχουν μηχάνημα ευθυγράμμοισης ούτε ειδικευμένο προσωπικό για αυθτή την δουλειά, και αυτοί έξω τα στέλνουν όταν χρειάζονται ευθυγράμμιση.
Πρέπει να πας σε ένα μαγαζί που κάνει ευθυγραμμίσεις να - κλειδώσει - το τιμόνι στο κέντρο και να φέρει τους τροχούς στη θέση τους με ρύθμιση από τα ημίμπαρα.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Αν αυτή είναι η προσέγγιση της εταιρείας ( πονάει χέρι, κόψει χέρι ) καλά κάνουν, αλλιώς θα χάσουν την εξουσιοδότηση.
Το ότι υπάρχει και οικονομικότερος τρόπος, σίγουρα υπάρχει, αλλά δεν παίζει επίσημη εγγύηση για την εργασία και το ανταλλακτικό μετά.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Στην Opel που άλλαξα αντλία νερού, η εγγύηση είναι 2 χρόνια στην αντλία (γνήσια). Δεν θυμάμαι σε μάστορα εκτός αντιπροσωπείας να μου έχει δώσει εγγύηση, αν και το πηγαίνω το αμάξι για λάδια, τακάκια φρένων, αντιψυκτικό, αλλαγή ιμάντα δυναμό εκτός αντιπροσωπείας. Ανάλογα με τη δουλειά που έχω να κάνω.
Το θέμα είναι η κατάρτιση όπως έχουν γίνει τα αυτοκίνητα πολύπλοκα με τα ηλεκτρονικά.
Στην Opel και στην Mercedes που πηγαίνω έχουν ευθυγράμμιση...
Για Καβάλα μιλάω που περνάω για δουλειές και έχω περάσει από αυτές τις αντιπροσωπείες και τις είδα τις ευθυγραμμίσεις. -
Ας μη πιάσουμε και το ηλεκτρολογικό και ηλεκτρονικό κομματι. Υπάρχουν εξω άξιοι ηλεκτρολόγοι που επισκευάζουν επι πλακέτας βλάβες που οι αντιπροσωπείες αλλάζουν ολοκληρο το σετ με κοστος που προκαλεί έμφραγμα.
Ρε παιδιά όλο το θέμα είναι το οικονομικό. Αν είχα λεφτά και δεν ασχολιομουν με το άθλημα θα το πήγαινα αντιπροσωπεία και θα τους έλεγα αλλαξτε το μισο αυτοκίνητο να το πάρω να φύγω.
Υποτίθεται εδώ μιλάμε άνθρωποι που στο τελος του μήνα μας περισσεύει ενα ποσο για γέλια. -
Περισσεύει ποσό τέλος του μήνα;;;;
Δεν είναι ότι δεν ξέρουν να φτιάξουν βλάβες, δεν προβλέπεται από τον τρόπο λειτουργίας της αντιπροσωπείας ή του εξουσιοδοτημένου.
Σχεδόν όλα τα μαστόρια της πιάτσας από αντιπροσωπεία ξεκίνησαν και μετά άνοιξαν δικό τους συνεργείο.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Έτσι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν πείρα.
Οι αντιπροσωπείες έχουν όλα τα επίσημα εγχειρίδια, έχουν μάστορες που εκπαιδεύτηκαν από το εργοστάσιο και στα δύσκολα έχουν ανοικτή γραμμή με τα κεντρικά. Δεν λέω ότι δεν μπορεί να πέσεις και σε άσχετους, αλλά έχεις περισσότερες πιθανότητες με το μέρος σου εκεί παρά σε έναν μάστορα που μπορεί μεν να είναι καλός αλλά δεν έχει όλα αυτά τα 'εργαλεία' στην διάθεσή του.
Πάντως το πρόβλημά σου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα με μια ευθυγράμμιση.
Κανεις μεγαλο λάθος για τις αντιπροσωπείες. Είναι μονο για λάδια και φιλτρα. Για βλάβες πας μονο στην εγγύηση με την ελπίδα να σου αντικαταστήσουν όλο το τμήμα που έχει πρόβλημα στην εγγύηση. Πχ έχει κόψει συνεμπλοκ γέφυρας? Αλλάζουν όλη τη γέφυρα , δεν ξεπρεσαρουν συνεμπλοκ απο μέσα της.
Σου ρεταρει το αμάξι? Θα βάλουν διαγνωστικό και εαν δεν έχει ανάψει κάποιο σφάλμα θα σου πουν είναι οκ , είναι φυσιολογικό. Αν έχει ανάψει misfire στον 1 πχ θα σου αλλάξουν πολλαπλασιαστή μπουζί , εαν το πρόβλημα επιμένει λογο καμένης φλατζας πχ, θα σου πουν θες καινουριο μοτέρ. Αυτές είναι οι αντιπροσωπείες. Οι εξαιρέσεις ελάχιστες , στις οποίες εργάζονται άνθρωποι με πραγματικές γνώσεις και μεράκι.
Ό,τι να 'ναι...
-
Πολλες φορε κατα την ευθυγραμμιση το τιμονι δεν καθεται σωστα.
Οπως είπα ο κουντρα θελει ρυθμιση απο τα ημιμπαρα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Πολλες φορε κατα την ευθυγραμμιση το τιμονι δεν καθεται σωστα.
Οπως είπα ο κουντρα θελει ρυθμιση απο τα ημιμπαρα.Γιατί με τι άλλο τρόπο γίνεται μια ευθυγράμμιση ?
Παντα λασκαρει το παξιμάδι μεταξυ ακρομπαρου και ημιμπαρου,ρυθμίζει το ημιμπαρο,και έπειτα σφίγκει παλι.
Καθόλη αυτή τη διαρκεια έχει κλειδωμένο το τιμόνι στην ευθεια με βεργα της οποίας μια κάτω προέκταση παταει και το πεντάλ φρένου.
Το να μην κάτσει το τιμόνι ευθεία με αυτή τη διαδικασία ,και εφόσον φέρει τις τιμες εντος προδιαγραφων του κατασκευαστη, τοτε κάποιο εξαρτημα έχει τζόγο και η σωστη ευθυγράμμιση είναι ανευ ουσίας. -
Ξεβιδώνεις το τιμόνι.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πολλες φορε κατα την ευθυγραμμιση το τιμονι δεν καθεται σωστα.
Οπως είπα ο κουντρα θελει ρυθμιση απο τα ημιμπαρα.Γιατί με τι άλλο τρόπο γίνεται μια ευθυγράμμιση ?
Παντα λασκαρει το παξιμάδι μεταξυ ακρομπαρου και ημιμπαρου,ρυθμίζει το ημιμπαρο,και έπειτα σφίγκει παλι.
Καθόλη αυτή τη διαρκεια έχει κλειδωμένο το τιμόνι στην ευθεια με βεργα της οποίας μια κάτω προέκταση παταει και το πεντάλ φρένου.
Το να μην κάτσει το τιμόνι ευθεία με αυτή τη διαδικασία ,και εφόσον φέρει τις τιμες εντος προδιαγραφων του κατασκευαστη, τοτε κάποιο εξαρτημα έχει τζόγο και η σωστη ευθυγράμμιση είναι ανευ ουσίας.Μπορει ν; γινει σωστα η ευθυγραμμιση και το τιμονι να κατσει λιγο στραβα.
Εχω κανει τρια χρονια σε βουλκανιζατερ.
Εαν κατσει λοιπον στραβα το ρυθμιζουμε απο τα ημιμπαρα δινοντας την ιδια στροφη στο καθε ημιμπαρο χωρις να χαλασουμε τη ευθυγραμμιση.
Η διαδικασια αυτη γινεται εξω απο την ραμπα ευθυγραμμισης.
Το ξεβιδωμα τιμονιου χαλαει την ρυθμιση της κρεμαγιερας.
AURIS το τιμόνι δεν είναι σωστά τοποθετημένο