-
Πάντα διαφημίσεις είναι πια όλες οι παρουσιάσεις ....
-
O χαρακτήρας της συγκεκριμένης εκπομπής αυτός είναι. Σε άλλο επεισόδιο έχω δει ηθοποιό να δοκιμάζει ένα αυτοκίνητο και παράλληλα να συζητούν για το έργο που έπαιζε, αλλού είχαν βάλει μια γνωστή παρουσιάστρια να δοκιμάζει ένα κτήνος της Μερκ και πάει λέγοντας. Από εκεί και μετά η προσωπική μου υποκειμενική ή αντικειμενική άποψη είναι πως τα 177 άλογα σε αυτό το όχημα δεν είναι για να ταϊζει σκόνη τους αντιπάλους στην άσφαλτο αλλά για να μπορεί να κινείται σαν πραγματικό offroad animal όπου χρειαστεί ενώ σε ταξίδι φορτωμένο με σκύλους γατιά συμπράγαλα και 5,6 νοματαίους να πηγαίνει απροβλημάτιστα. Είναι ακριβώς αυτό που εγώ με τα δικά μου κριτήρια βλέπω να είναι όνομα και πράγμα suv.
-
Ο χρήστης nikapin έγραψε:
Δοκίμασε το Eko avio λένε πως είναι πολύ καλό dieselΑυτό το καύσιμο χρησιμοποιώ συστηματικά 3,5 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος φίλε μου.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δοκίμασε το Eko avio λένε πως είναι πολύ καλό diesel
Αυτό το καύσιμο χρησιμοποιώ συστηματικά 3,5 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος φίλε μου.
+1
-
παρακολουθησα κι εγω την εκπομπη και το συγκεκριμενο σημειο
Youtube Video – [14:08..]εχω την αισθηση οτι εγινε απλα παραθεση των χαρακτηριστικων του αυτοκινητου
χωρις καποιο σχολιο για τα + και -
πιο πολυ εμοιαζε σαν πληρωμενο κλιπασε που παρουσιαζε την εκδοση, που ναι μεν οι περισσοτεροι υποστηριζουν οτι ταιριαζει στο σκαρι του 2000cc, αλλα δεν ξερω ποσοι θα την επιλεξουν με την τρεχουσα κατασταση της αγορας
το δια ταυτα ειναι οτι δεν προσεθεσε κατι ουσιαστικο για το μοντελο και μαλλον περιμενουμε καποιον να το οδηγησει για να εχουμε καλυτερη εικονα
-
Όπως έγραψα παραπάνω αυτό είναι το ύφος της συγκεκριμένης εκπομπής. Απλή παρουσίαση - γνωριμία με διάφορα αυτοκίνητα και τίποτε περισσότερο. Απλές μόνο αναφορές στους χώρους τα ηλεκτρονικά καλούδια τους κινητήρες και τις δυνατότητες. Για περισσότερα μόνο από ερχόμενους σε επαφή με το αυτοκίνητο όπως και με κάθε αυτοκίνητο μπορούμε να ελπίζουμε...
-
Το παλικαρι διάβασε το φυλλάδιο του μοντέλου και οδηγησε μέχρι χαλικακι την κορυφαία και ακριβότερη έκδοση.
Μόνο το τοπίο είχε νόημα και ενδιαφέρον... -
Για αυτό το λένε παρουσίαση και όχι δοκιμή. Βέβαια δεν χρειάζεται να μας δίνουν πάντα μασημένη τροφή για να δούμε περί τίνος πρόκειται. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου και οι επιλογές διαμόρφωσης των καθισμάτων που δίνουν αποθηκευτικό χώρο από 445 έως και 2000 λίτρα είναι πολύτιμη πληροφορία. Τα συστήματα με τα οποία δύναται να εφοδιαστεί δείχνουν τα περιθώρια ασφάλειας με τα τρέχοντα δεδομένα. Η γκάμα κινητήρων φανερώνει πως εκκινεί με απλά επαρκείς επιδόσεις για να φτάσει σε επίπεδο να ταξιδεύει πλήρες φορτίου με ταχύτητες πολύ περισσότερο από απλά αξιοπρεπεις. Τα πολλά κουμπάκια βέβαια είναι στοιχείο που με προβληματίζει.
-
Εντωμεταξυ είχα την εντύπωση πως φορούσε και τον 1.2Τ. Δεν...
-
Το αυτοκινητο σε 1.6 D οπως εχψ ξαναπεί τα σπάει. Η θέση οδηγησης ειναι πολυ ανετη, τελεια καθίσματα, δεν μου πιέζει τα 'πάκια' , το γκάζι μέσα στην πόλη πολύ αξιόλογο... Δοκίμασα ενδελεχώς το θέμα παρκαρισματος. Πρέπει στο test drive να το πάρκαρα στα πιο α΄πιθανα μέρη 6-7 φορές.... μαλλον έκανα test park... O πωλητής μου εξεφρασε την έκλπηξή του.... Λοιπόν ειναι πολύ ευκολο με τους αισθητήρες! Ηταν η έκδοση n-connecta... Στην λίστα μου ειναι το Nissan, το Κodiaq ( με 360 φτανει τα 32000 - πρεπει να βαλεις ενα σκεσμό εξτα για να μπει η καμερα όπως τον αυτοματο κοτσαδόρο!) και έχω κανονίσει ενα τεστ χ1... Το μόνο μειονέκτημα που βλέπω στην Nissan ειναι η αβεβαιότητα του Diesel ( αν υπάρχει... ) , η οικογένεια ειναι κάθετη: NISSAN και ξερό ψωμί!
-
Θα επειρνα ίσως και την εκδοση με τον βενζινοκινητηρα αλλά δεν βγαινει στην n-connecta....
To Kodiaq δεν είχε την αμεσότητα της απόκρισης του diesel (1.4 125hp) ... είχε όμως πολύ καλό infotainement... κρίμα που η nissan ξεκινησε τα apps αλλά δεν τα εφερε εκέι που θα έπρεπε... συνεδεσα το τηλέφωνο μου ( spotify ) σαν να ήταν bt ηχείο.... κριμα κριμα κριμα... και μαλιστα άμα εχεις και τις καμερες.... δεν κανεις αναβάθμιση..Στο qq Forum βάζουν αυτό:
http://www.clarion.com/gr/el/products-p ... index.htmlαλλά το θέμα με την 360 δεν το αναφέρει το site... ( μου είναι πολύ σημαντικό το ζητημα Μουσική διοασυνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο).
-
Εντωμεταξυ είχα την εντύπωση πως φορούσε και τον 1.2Τ. Δεν...
δεν ειναι μικρος για τετοιο αμαξωμα;
To Kodiaq δεν είχε την αμεσότητα της απόκρισης του diesel (1.4 125hp)
αυτο το παρατηρησα κι εγω το μικρο διαστημα που τα οδηγησα και τα δυο
-
Απλά σας ξεγελάει η απότομη απόδοση της ροπής των ντίζελ. Δεν έχουν όμως 'βάθος'.
-
Σιγουρα η βενζίνη εχει μεγαλυτερο ευρως, ομως για το δικό μου τρόπο οδηγησης που αλλάζω σχετικά γρηγορα ταχυτητες το αμαξι εδειχνε ζωντανο κατα την διαρκεια του τεστ. Οταν θελησα να καβαλήσω πεζοδρόμια δεν μου ελλείψε πουθενα η δυναμη. Νομιζω πως ειμαι diesel ακιας.... αν και με την πλυση εγκεφαλου κατα του diesel το φοβαμαι... δεν θελω να μεινω σε 6-7 χρόνια χωρις αυτοκινητο...
-
Τι ακριβώς νομίζεις οτι θα γίνει σε 6-7 χρόνια στην Αθήνα για τα euro6; Θα απαγορευτούν, όταν θα κυκλοφορούν ακόμα taxi euro2; Η αν βάλουν πχ τέλος +100 ευρώ το χρόνο θα αλλάξει κάτι;
-
Η λογική αυτο λεει αλλά οταν βγαινει ο άλλος ( Καμίνης ) και ανακοινωνει πως η Αθηνα μαζι με 5-6 αλλες πρωτευουσες θα απαγορευσει την κυκλοφορια των diesel... αναρωτιέσαι μηπως και τελικα γινει κατι αναλογο? Και αλλα πιστευαμε πως δεν θα γινουν και τελικα τα ζησαμε και τα ζουμε.... Έχουμε και παραδειγμα που το κρατος επιβάλει στους αδυναμους αυτα που θα επρεπε να επιβαλλει στους δυνατους... οποτε δεν θα με εξεπλητε να κυκλοφορουν τα ταξι χωρις φιλτρα και τα φορτηγα και λεοφορεια και εμεις να ειμαστε χωρις τα αυτοκινητα μας.... ξερω ακουγεται extreme αλλα δεν θα ηθελα να εχει η αγορα μου ημερομηνια λήξης το 2025....
-
REALZEUS » 22 Ιαν 2018 13:41
Απλά σας ξεγελάει η απότομη απόδοση της ροπής των ντίζελ. Δεν έχουν όμως 'βάθος'.
δε διαφωνω. για αυτο και εγραψα και διαφορα στην αμεσοτητα της αποκρισης
παντως ειναι ενα ερωτηματικο αν ο 1.4 με 125hp του kodiaq εχει το βαθος να συρει ενα εξισου βαρυ αμαξωμα
και επειδη μιλαμε για συγκριση...αν ο 1.6D 130hp το κανει καλυτερα -
Οταν θελησα να καβαλήσω πεζοδρόμια δεν μου ελλείψε πουθενα η δυναμη.
καβαλησες με το xtrail πεζοδρομιο στο test drive;
-
εννοειται! Του ειπα αν θελει τα 28500 θα πρεπει να κανω αυτα που κανω καθε μερα με την οικογενεια..... Ειπε ΟΚ.... προσεχα βεβαια να μην γδαρω καμια ζαντα.. αλλα ανεβηκα σε2-3 πεζοδρομια ... και μαλιστα απο τα ψιλά...... δεν ειχα κανενα προβλημα.... το NISSAN τα καταπιε και εφτυσε και το κουκουτσι... ειμαι πολυ εντυπωσιασμένος...!
-
ποια εκδοση τιμολογειται 28.500 ;
Nissan X-Trail 2013