-
Δεν μπορεί να κοπανάει τόσο πολύ ένα νορμάλ αυτοκίνητο που να σε φοβίζει, τους τριγμούς τους δέχομαι. Δεν έχω οδηγήσει το νέο Swift, αλλά το προηγούμενο είναι μια χαρά αυτοκινητάκι. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το έκαναν πιο σκληρό και από 106 Rallye...
-
Πιθανά να εννοεί ότι δεν αποσβένει προοδευτικά τις ανωμαλίες του δρόμου με αποτέλεσμα να αισθάνεται ότι κοπανά το αυτοκίνητο. Έτσι όπως γράφει πάντως μου θυμίζει το δικό μου Swift.
-
Δεν έχω οδηγήσει το 106Ραλλυ, αλλά τι να σου πω, οτι με ανοιχτό παραθυρο δε μπορώ να οδηγήσω γιατι το παράθυρο ημι-ανοιχτό κουνιέται και το ακούς; Αν τέτοια θέματα θεωρούνται νορμαλ, ισως να ειμαι υπερβολικός. Αυτό, το θέμα το είχα μόνο στο Λουπο που προανέφερα.
Το προηγούμενο το είχα οδηγήσει και εγω στην Ταιβαν (πολύ καλύτερη ποιότητα δρόμων από Ελλαδα), όντως δεν είχε θέματα. Γι'αυτο αρχισα να κοιταζω το Σουιφτ και γι'αυτό η απογοήτευσή μου. Στο τεστ ντραιβ που έκανα Ελλάδα, δεν διαπίστωσα ιδιαίτερα θέματα αλλά πήγαινα συντηρητικά και με πήγαν σε μεγάλους δρόμους χωρις πολλές λακούβες.Δεν υπάρχει και άλλος κάτοχος εδώ μέσα να μας πει τη γνώμη του.
Μάλλον τελικά δε πούλαει τόσο όσο οι πωλητές περιμέναν και μου έλεγαν οτι θα πουλήσει. 1 χρόνο στην αγορά σχεδόν και μόνο 5-6 άλλα έχω δει στο δρόμο. -
12/12 είχα κάνει test drive το 1.0 με τα 112. Βρήκα και το χαρτί ήταν η έκδοση GL plus. Mας το έδωσαν για 2 ωρες και χωρίς 'επιτήρηση'. Τους το γυρίσαμε στο μισάωρο.
Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε α)λόγω θορύβου μοτέρ β)λόγω κοπανήματος γ)λόγω συμπεριφοράς στο δρόμο. Και είναι αυτό που είπε κάποιος πιο πρίν για το βάρος. Το αμάξι ζοριζόταν να τα βγάλει πέρα με τα 112 αλογα. Ένιωθα στη επιτυχάνυνση (έντονη οντως λόγω test drive) τους μπροστινους τροχούς να αποκλίνουν.
Ομοίως πάλι λόγω βάρους φρέναρα για φανάρι μετά απο καμπή που μπήκα με 40 & αφού έχω ισιώσει και το αμάξι αντέδρασε λές και φρέναρα με 60 πάνω στη στροφή.
Το απέκλεισα γιατί το θεώρησα επικίνδυνο για τη γυναίκα & λόγω πορτ μπαγκάζ. Παρ όλα αυτά για γιαπωνέζικο είναι πολύ όμορφο (μέσα-έξω).
-
Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με το βάρος. Το λιγότερο βάρος είναι πάντα θετικό.
-
Ο χρήστης nikxat έγραψε:
Το απέκλεισα γιατί το θεώρησα επικίνδυνο για τη γυναίκα .Η συμπεριφορά του νομίζω ειναι πολύ καλή. Ασφαλέστατη θα τη θεωρούσα. Θυμάμαι με Α1 που οδηγούσα που αναγκαστηκα με 140χλμ να τσιμπήσω φρένο σε κατηφορική καμπή λόγω κακού υπολογισμού απο μέρους μου και το αυτοκίνητο είχε έντονη μετατόπιση βάρους. Το Σουιφτ βιδώνει στο δρόμο.
Ο βασικός λόγος ασφάλειας για να αποκλειστεί, θεωρώ ειναι τα 3 αστέρα που πήρε (ναι οκ, ξέρω με τα ηλεκτρονικά παει στα 4... μήπως, λέω μήπως η μείωση βάρους είχε κάποιο αντίκτυπο στην ασφάλεια;) και στις gl, gl+ εκδόσεις η απλά απράδεκτη ελλειψη πίσω ρυθμιζόμενων προσκεφάλων (τα σταθερά που έχει ειναι πολύ χαμηλά, στη ουσια πιανουν τον λαιμό των πίσω επιβατών). -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
μήπως, λέω μήπως η μείωση βάρους είχε κάποιο αντίκτυπο στην ασφάλεια;Όχι.
-
Πάντως και το sx4 που είναι παναλαφρο για τους ίδιους λόγους που είναι και το Swift 5στερο είναι.
-
Ο χρήστης nikxat έγραψε:
Ένιωθα στη επιτυχάνυνση (έντονη οντως λόγω test drive) τους μπροστινους τροχούς να αποκλίνουν.Ομοίως πάλι λόγω βάρους φρέναρα για φανάρι μετά απο καμπή που μπήκα με 40 & αφού έχω ισιώσει και το αμάξι αντέδρασε λές και φρέναρα με 60 πάνω στη στροφή.
Αυτά μου θυμίζουν την συμπεριφορά του δικού μου Swift που ήταν και η αιτία να έχω σοβαρό τροχαίο στην Λ. Λαυρίου αμέσως μετά τα φανάρια στο Σταυρό της Αγίας Παρασκευής. Πήγαινα με 50km/h (ήμουν από εκκίνηση στο φανάρι) και ξαφνικά ένα Nissan King Cub έκανε δεξιά (για να μπει αριστερά) χωρίς να δει αν είναι κάποιος δίπλα του. Για να τον αποφύγω (θα ερχόταν πλαγιομετωπικά πάνω μου) έκανα το (πανάλαφρο και αδιάφορο) τιμόνι λίγο δεξιά πάτησα και λίγο το φρένο για να προλάβω το κακό. Το αυτοκίνητο όμως συμπεριφέρθηκε σαν να πήγαινα με 80km/h, γλίστρησε πλαγιομετωπικά και κατέληξα πάνω σε πεζοδρόμιο και κολώνα της ΔΕΗ. Ζημιά μεγάλη και ποτέ δεν αποζημιώθηκα για τη ζημιά παρόλο που έφταιγε ο άλλος. Αυτά το 1997.
-
μια χαρά είναι το αμαξάκι, έχω το swift 1.2L 2016 μοντέλο και ελπίζω να μην έχω προβλήματα στο μέλλον.
Στην τελική ότι πληρώνεις ..... παίρνεις..... -
Φίλε Storm συγκρίνεις swift δεκαετίας 90 με το σημερινό και βρίσκεις και κοινά στοιχεία στην οδική συμπεριφορά;
Ο ειδικός τύπος πάντως μια χαρά πράγματα έχει πει για την οδική συμπεριφορά του νέου swift. Για την ηχομόνωση όντως πρέπει να υπολείπεται. Στο baleno πάντως μια χαρά μου φαίνεται. -
REALZEUS έγραψε:
Αυτά που λες δεν έχουν να κάνουν με το βάρος. Το λιγότερο βάρος είναι πάντα θετικό.για χρήση πίστας θα συμπληρώσω.
για απλή χρήση το λιγότερο θάρος με το κατάλληλο set up είναι πάντα θετικό ναι.alejandro έγραψε:
Θυμάμαι με Α1 που οδηγούσα που αναγκαστηκα με 140χλμ να τσιμπήσω φρένο σε κατηφορική καμπή λόγω κακού υπολογισμού απο μέρους μου και το αυτοκίνητο είχε έντονη μετατόπιση βάρους.Αλέξανδρε στα 140 και με κατηφορά (εχει σημασία) ακόμα και από αμάξι με ανεξάρτητη θα δικαιολογούσα τέτοια αντιδραση. Το μέγεθος είναι τεράστιο. Δεν μπορεί να εξισωθουν τα 2 αμάξια επειδή είχαν την ίδια αντίδραση όταν το ένα το έκανε στα 40 και το άλλο στα 140. (btw καλορίζικος)
Να διευκρινίσω οτι δεν ανήκω σε καμιά αντί-ιαπωνική ή άλλη σχολή. Όσα έγραψα ήταν η εμπειρία ενός ακόμα end user, τιποτα παραπάνω. Αλλώστε δεν είμαι και κανα σημείο αναφοράς.
Πολύ σεβαστή εταιρεία η suzuki την οποία την είχα εμπιστευτεί και στη μηχανή μου για κάποια χρόνια.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Φίλε Storm συγκρίνεις ...Μου το ξαναλές για δεύτερη φορά. Δεν συγκρίνω.
Θα σύγκρινα αν το είχα οδηγήσει εγώ το καινούριο Swift. -
Ο καθένας έχεις τις προτεραιότητες του στην επιλογή αυτοκινήτου, τις εμπειρίες του και τις κοσμοθεωρίες του. Εγώ πάντως έχοντας στην κατοχή μου ένα civic (1998) και ένα peugeot 309 (1992) (τα 2 άκρα αντοχής και αξιοπιστίας) και διαβάζοντας αλλά και έχοντας γνωστούς που έχουν καεί με τα dsg και τις καταναλώσεις λαδιού δίχρονου από vag δεν τόλμησα για sκoda-seat αν και είναι δελεαστικές επιλογές.
Ο χρόνος θα δείξει.. -
1,1 sec κάτω σε σχέση με την προηγούμενη φορά. Πάλι με λάθος διάσταση, πάλι με ασαφές φρένο, πάλι με μαμά σωθικά... Το τρέμουλο στη φωνή από τον ενθουσιασμό, τα λέει όλα...
-
Τώρα που έρχεται η ώρα για το 1ο service, που το κάνουμε στην Αθήνα;
Έχετε μείνει απόλυτα ευχαριστημένοι από κάποιον ώστε να τον προτείνετε;
-
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... kai-toyota
-
Μια ερώτηση στο forum :
Έχω το suzuki swift 19. Σχετικά με το infotainment.Γνωρίζει κανείς αν τραβάει τα sms του κινητού σου αν κάνεις plug in με bluetooth. Εννοώ τα sms που έχει στο αρχείο το κινητό σου ,όχι αυτά που στέλνεις ενώ έχεις συνδεθεί αλλά το αρχείο(τα παλιά sms).
Αν ξέρει κάποιος από τους συναγωνιστές ας απαντήσει.Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
Ο χρήστης swiftglx19 έγραψε:
Μια ερώτηση στο forum :Έχω το suzuki swift 19. Σχετικά με το infotainment.Γνωρίζει κανείς αν τραβάει τα sms του κινητού σου αν κάνεις plug in με bluetooth. Εννοώ τα sms που έχει στο αρχείο το κινητό σου ,όχι αυτά που στέλνεις ενώ έχεις συνδεθεί αλλά το αρχείο(τα παλιά sms).
Αν ξέρει κάποιος από τους συναγωνιστές ας απαντήσει.Ευχαριστώ προκαταβολικά
Mόνο να δεις -ή να ακούσεις- αυτά που θα εισέλθουν όταν είσαι συνδεδεμένος στο αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω τρόπο για να δει τα παλιά sms σου (δεν έχω διαβάσει και στο manual του infotainment τέτοια επιλογή).
Εν αντιθέσει με τις κλήσεις που φορτώνει και τις παλαιότερες στην οθόνη του info.
Έχω το Scross. -
Σε ευχαριστώ.
SUZUKI FORUM