-
Ήμουν από αυτούς που το έβριζαν. Είχα μπει μέσα στην έκθεση Executive Cars και είχα κατακρίνει τα πλαστικά ως μη ποιοτικά, τους χώρους του ως ανεπαρκείς. Το είχα δει στο δρόμο και μου είχε φανεί τεράστιο. Μια πραγματική προέκταση του τσουτσουνιού των κατόχων του.
Σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσω και απλώς το ερωτεύτηκα. Θα μπορούσε πολύ άνετα να κατέχει μία από τις 4 θέσεις που θα είχε το δικό μου ονειρικό γκαράζ (στην οικονομική έκδοση, έτσι; Γιατί υπάρχει και η VIP ). Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).
Στο θέμα μας όμως. Πριν μια βδομάδα οδήγησα ένα πεντάθυρο Land Cruiser και μου φάνηκε τρελή μαούνα. Πλαδαρό και μαλθακό, που για να το συνηθίσεις θες καμιά βδομάδα. Στο Η2 μπήκα και ένιωθα σαν να ήταν δικό μου εδώ και μήνες. Μοτερούκλα με ροπή από το μηδέν και απίστευτο ήχο , τουλάχιστον με τα τζάμια κατεβασμένα, όπως το οδήγησα. Τιμονάκι μια χαρά άμεσο και σαφές, όχι ιδιαίτερα αργό. Πανοραμική θέα, που σου επιτρέπει να νιώθεις άρχοντας της ασφάλτου. Η ορατότητα όμως στο πλάι και κυρίως πίσω είναι περιορισμένη. Ειδικά όταν κοιτάς το μεσαίο καθρέπτη, νιώθεις παράξενα έχοντας συνηθίσει αυτόν του ΜΧ, όπου το πίσω τζάμι απέχει μισό μέτρο. Είναι πάντως ψαρωτικό και σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας, ότι είσαι ακατάρριπτος. Σύμφωνει, καίει αλλά όχι και τόσο. Στο Drive Trophy, έκαψε μόλις 3 λίτρα/100 km πάνω από το Land Cruiser. Το ένα 25-26 και το άλλο 28-29. Δεν έχω ακούσει κανέναν να κατακρίνει το Land σαν αντιοικονομικό και επιζήμιο για το περιβάλλον.
Είπαμε λοιπόν, δίπλα στο EVO, τη Μ6 και τον Ιάπωνα. Ερωτευτήκαμε πάλι.
ΥΓ. Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Είδατε για να είμαστε τύποι του καναπέ και της θεωρίας; Η πραγματικότητα μας διαψεύδει και πολύ καλά κάνει. Κατάπια τη γλώσσα μου πάλι. -
Ήμουν από αυτούς που το έβριζαν. Είχα μπει μέσα στην έκθεση Executive Cars και είχα κατακρίνει τα πλαστικά ως μη ποιοτικά, τους χώρους του ως ανεπαρκείς. Το είχα δει στο δρόμο και μου είχε φανεί τεράστιο. Μια πραγματική προέκταση του τσουτσουνιού των κατόχων του.
Σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσω και απλώς το ερωτεύτηκα. Θα μπορούσε πολύ άνετα να κατέχει μία από τις 4 θέσεις που θα είχε το δικό μου ονειρικό γκαράζ (στην οικονομική έκδοση, έτσι; Γιατί υπάρχει και η VIP ). Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).
Στο θέμα μας όμως. Πριν μια βδομάδα οδήγησα ένα πεντάθυρο Land Cruiser και μου φάνηκε τρελή μαούνα. Πλαδαρό και μαλθακό, που για να το συνηθίσεις θες καμιά βδομάδα. Στο Η2 μπήκα και ένιωθα σαν να ήταν δικό μου εδώ και μήνες. Μοτερούκλα με ροπή από το μηδέν και απίστευτο ήχο , τουλάχιστον με τα τζάμια κατεβασμένα, όπως το οδήγησα. Τιμονάκι μια χαρά άμεσο και σαφές, όχι ιδιαίτερα αργό. Πανοραμική θέα, που σου επιτρέπει να νιώθεις άρχοντας της ασφάλτου. Η ορατότητα όμως στο πλάι και κυρίως πίσω είναι περιορισμένη. Ειδικά όταν κοιτάς το μεσαίο καθρέπτη, νιώθεις παράξενα έχοντας συνηθίσει αυτόν του ΜΧ, όπου το πίσω τζάμι απέχει μισό μέτρο. Είναι πάντως ψαρωτικό και σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας, ότι είσαι ακατάρριπτος. Σύμφωνει, καίει αλλά όχι και τόσο. Στο Drive Trophy, έκαψε μόλις 3 λίτρα/100 km πάνω από το Land Cruiser. Το ένα 25-26 και το άλλο 28-29. Δεν έχω ακούσει κανέναν να κατακρίνει το Land σαν αντιοικονομικό και επιζήμιο για το περιβάλλον.
Είπαμε λοιπόν, δίπλα στο EVO, τη Μ6 και τον Ιάπωνα. Ερωτευτήκαμε πάλι.
ΥΓ. Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Είδατε για να είμαστε τύποι του καναπέ και της θεωρίας; Η πραγματικότητα μας διαψεύδει και πολύ καλά κάνει. Κατάπια τη γλώσσα μου πάλι. -
Ήμουν από αυτούς που το έβριζαν. Είχα μπει μέσα στην έκθεση Executive Cars και είχα κατακρίνει τα πλαστικά ως μη ποιοτικά, τους χώρους του ως ανεπαρκείς. Το είχα δει στο δρόμο και μου είχε φανεί τεράστιο. Μια πραγματική προέκταση του τσουτσουνιού των κατόχων του.
Σήμερα μου δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσω και απλώς το ερωτεύτηκα. Θα μπορούσε πολύ άνετα να κατέχει μία από τις 4 θέσεις που θα είχε το δικό μου ονειρικό γκαράζ (στην οικονομική έκδοση, έτσι; Γιατί υπάρχει και η VIP ). Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).
Στο θέμα μας όμως. Πριν μια βδομάδα οδήγησα ένα πεντάθυρο Land Cruiser και μου φάνηκε τρελή μαούνα. Πλαδαρό και μαλθακό, που για να το συνηθίσεις θες καμιά βδομάδα. Στο Η2 μπήκα και ένιωθα σαν να ήταν δικό μου εδώ και μήνες. Μοτερούκλα με ροπή από το μηδέν και απίστευτο ήχο , τουλάχιστον με τα τζάμια κατεβασμένα, όπως το οδήγησα. Τιμονάκι μια χαρά άμεσο και σαφές, όχι ιδιαίτερα αργό. Πανοραμική θέα, που σου επιτρέπει να νιώθεις άρχοντας της ασφάλτου. Η ορατότητα όμως στο πλάι και κυρίως πίσω είναι περιορισμένη. Ειδικά όταν κοιτάς το μεσαίο καθρέπτη, νιώθεις παράξενα έχοντας συνηθίσει αυτόν του ΜΧ, όπου το πίσω τζάμι απέχει μισό μέτρο. Είναι πάντως ψαρωτικό και σου δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας, ότι είσαι ακατάρριπτος. Σύμφωνει, καίει αλλά όχι και τόσο. Στο Drive Trophy, έκαψε μόλις 3 λίτρα/100 km πάνω από το Land Cruiser. Το ένα 25-26 και το άλλο 28-29. Δεν έχω ακούσει κανέναν να κατακρίνει το Land σαν αντιοικονομικό και επιζήμιο για το περιβάλλον.
Είπαμε λοιπόν, δίπλα στο EVO, τη Μ6 και τον Ιάπωνα. Ερωτευτήκαμε πάλι.
ΥΓ. Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Είδατε για να είμαστε τύποι του καναπέ και της θεωρίας; Η πραγματικότητα μας διαψεύδει και πολύ καλά κάνει. Κατάπια τη γλώσσα μου πάλι. -
κατέβαινες την βασ. Σοφίας γύρω στα μεσάνυχτα???
-
Πριν από χρόνια μου ειχε δοθεί η ευκαιρία να οδηγήσω μια Chevrolet Carpice 5.7Lit V8 για δύο μέρες με ταξίδι ενδιάμεσα...
Παρόλο που δεν τα πολυσυμπαθώ τα αμερικάνικα είχα μείνει μ@λ@κ@ς από την απίστευτη ροπή και δύναμη που είχε το αυτοκίνητο αυτό.
Μιλάμε ότι ήταν οικογενειακό, τεράστιο σε μέγεθος (αν και υπάρχουν και μεγαλύτερα) και με αυτόματο κιβώτιο τετρατάχυτο...
Το εσωτερικό δεν μου έλεγε τίποτα σε σχέση με ότι είχα συνηθήσει και γενικότερα δεν ήταν ποιοτικό...
Αλλά, η δύναμη του μου έχει μείνει ακόμα στο μυαλό πάντως...
Ήταν απίστευτη...Ευτυχώς βέβαια που εκεί που το οδήγησα δεν είχε στροφές αλλιώς...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κατέβαινες την βασ. Σοφίας γύρω στα μεσάνυχτα???'Οχι, αν και θα είχε πλάκα να έκανα ένα tour στο κέντρο της Αθήνας με το πράγμα
-
τέτοια λέγε dimsabas και βλέπω με την έλευση του μικρού (Η3) να ψάχνουμε cayenne και X5 στη παραλιακή με το κυάλι
-
Άλλο το Cayenne άλλο το Hummer πάντως..
-
Αν είχαμε και στην Ευρώπη τη φθηνή βενζίνη....είμαι σίγουρος ότι δε θα ξανασυζητούσαμε για στροφαρίσματα και τουρμπίνες τόσο πολύ.
Κυβικά...κυβικά και τελείωσε. Και ροπή, και ήχος και δύναμη και βάρος βέβαια...και κατανάλωση βέβαια αλλά who cares αν η βενζίνη είναι τζάμπα... -
Ο χρήστης Άγγελος έγραψε:
Αν είχαμε και στην Ευρώπη τη φθηνή βενζίνη....είμαι σίγουρος ότι δε θα ξανασυζητούσαμε για στροφαρίσματα και τουρμπίνες τόσο πολύ.
Κυβικά...κυβικά και τελείωσε. Και ροπή, και ήχος και δύναμη και βάρος βέβαια...και κατανάλωση βέβαια αλλά who cares αν η βενζίνη είναι τζάμπα...Στην αμερική αλήθεια, τι τιμή έχει η βενζίνη;;;
-
Μισό ευρώ αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μισό ευρώ αν δεν κάνω λάθος.το λίτρο ή το γαλόνι (~4 λίτρα)...;
-
ΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
Αντίχριστοι!!! 666!!!!
ΟΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
Σαν δεν ντρέπεστε!!! Ου να χαθείτε!!!
Πάντως κανείς δεν είπε ότι το Hummer είναι ένα κακό όχημα (τουλάχιστον όχι εγώ), γι' αυτό που πρεσβεύει (άνετες και 'αρχοντικές' μετακινήσεις εντός και εκτός δρόμου).
Απλά επειδή κάθε μας πράξη, από την σημαντικότερη έως στην πιο ασήμαντη, έχει συνέπειες σε εμάς και στους γύρω μας, καλό είναι να βάζουμε τα πράγματα σε μια ζυγαριά και να αποφασίσουμε τι θέλουμε.
Π.χ. με το Hummer θα έχω απόλυτη ανετίλα και 'μούρη', αλλά θα ξοδεύω πάρα πολύ βενζίνη (ορυκτούς πόρους από την Γη), θα μολύνω το περιβάλλον, έμμεσα (για να παραχθεί η βενζίνη που θα καίω καθώς και για να παραχθεί το Hummer μου) και άμεσα (μέσω της χρήσης του Hummer) και θα ενδώσω στον ορμέμφυτο υλισμό μου και κονφορμισμό μου (άρα θα χάσω ένα κομμάτι από την 'άλλη' πλευρά του εαυτού μου).
Η απόφαση είναι καθαρά δική μου. Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλω! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μισό ευρώ αν δεν κάνω λάθος.
το λίτρο ή το γαλόνι (~4 λίτρα)...;
3,78 λίτρα για την ακρίβεια και κοστίζει (το γαλόνι) γύρω στα 2,2 $ με ισοτιμία
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μισό ευρώ αν δεν κάνω λάθος.
το λίτρο ή το γαλόνι (~4 λίτρα)...;
3,78 λίτρα για την ακρίβεια και κοστίζει (το γαλόνι) γύρω στα 2,2 $ με ισοτιμία
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ΥΓ. Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς. Είδατε για να είμαστε τύποι του καναπέ και της θεωρίας; Η πραγματικότητα μας διαψεύδει και πολύ καλά κάνει. Κατάπια τη γλώσσα μου πάλι.
Έλαααα, τώρα το κατάλαβες;
Όλοι έχουμε άποψη για κάθε αυτοκίνητο -
Μια χαρά είναι το Hummer, αλλά πια η χρησιμότητά του? Και εγώ οδηγούσα στο στρατό Μ113 και πιστέψτε με, καμία σχέση με ότι κυκλοφορεί στους δρόμους, αλλά πια η χρησιμότητά του Μ113 στην καθημερινή μας οδήγηση? Καμία, όπως και του Hummer φαντάζομαι! Για την Ελλάδα μιλώ πάντα, όχι για την έρημο της Νεβάδα!
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Μια χαρά είναι το Hummer, αλλά πια η χρησιμότητά του? Και εγώ οδηγούσα στο στρατό Μ113 και πιστέψτε με, καμία σχέση με ότι κυκλοφορεί στους δρόμους, αλλά πια η χρησιμότητά του Μ113 στην καθημερινή μας οδήγηση? Καμία, όπως και του Hummer φαντάζομαι! Για την Ελλάδα μιλώ πάντα, όχι για την έρημο της Νεβάδα!Και γω έτσι φανταζόμουν...
-
μηπως αυτο οδηγησες ?
-
Όχι, οδήγησα το μαύρο, το δημοσιογραφικό που βλέπετε στα περιοδικά.
Οδήγησα Hummer και τρελάθηκα