-
Οι Philips white vision( h7) σε εμένα έχουν κλείσει 20 μήνες χωρίς κάποιο πρόβλημα.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Για τις Philips διάβασα και εγώ ότι έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής, οπότε θα μάθω σύντομα. Πάντως το γράφουν, γιατί η Xtreme Vision λένε για 400 ώρες περίπου διάρκεια ενώ οι Racing Vision αναφέρουν διάρκεια ζωής περίπου 150 ώρες (πάρα πολύ λίγο). Θα δώ εάν έχουν διαφορά οι Racing με τις εργοστασιακές του Kuga οι οποίες ομολογουμένως είναι πάρα πολύ δυνατές, δεν τις περίμενα τόσο καλές.
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ειδικά στα suv χρειάζεται το πιο δυνατό φως, για να φοράμε γυαλιά ηλίου και την νύχταΔεν το κατάλαβα το σχόλιο. Τι σχέση έχει το εάν είναι SUV ή όχι? Τα φώτα είναι ρυθμισμένα να φέγγουν στο ίδιο ύψος σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Παίδες, όπως ξέρετε είναι απλή Φυσική, όλες οι '+xyz %' ή υψηλότερης θερμοκρασίας λαμπτήρες (αλογόνου) επιτυγχάνουν το αποτέλεσμα αυτό μέσω πυκνότερων περιελίξεων. Με άμεσο αποτέλεσμα την υψηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας, και άρα την πρόωρη γήρανση και καταστροφή του νήματος. Γι'αυτό και όλες αυτές οι λάμπες έχουν σημαντικά μικρότερο προσδόκιμο. Κάτι χάνουμε, κάτι κερδίζουμε...
Πάντως μέχρι στιγμής, σε C5 και Fiesta που είχα και έχω WhiteVision για πάνω από 2 χρόνια, δεν μου παρουσίασαν το παραμικρό, και έφεγγαν/φέγγουν όπως τη πρώτη μέρα
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για τις Philips διάβασα και εγώ ότι έχουν μειωμένη διάρκεια ζωής, οπότε θα μάθω σύντομα. Πάντως το γράφουν, γιατί η Xtreme Vision λένε για 400 ώρες περίπου διάρκεια ενώ οι Racing Vision αναφέρουν διάρκεια ζωής περίπου 150 ώρες (πάρα πολύ λίγο). Θα δώ εάν έχουν διαφορά οι Racing με τις εργοστασιακές του Kuga οι οποίες ομολογουμένως είναι πάρα πολύ δυνατές, δεν τις περίμενα τόσο καλές.Ειδικά στα suv χρειάζεται το πιο δυνατό φως, για να φοράμε γυαλιά ηλίου και την νύχτα
Δεν το κατάλαβα το σχόλιο. Τι σχέση έχει το εάν είναι SUV ή όχι? Τα φώτα είναι ρυθμισμένα να φέγγουν στο ίδιο ύψος σε όλα τα αυτοκίνητα.
suv δεν με έχει τυφλώσει μέχρι σήμερα.......smart όλα !!!!!!!!
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Παίδες, όπως ξέρετε είναι απλή Φυσική, όλες οι '+xyz %' ή υψηλότερης θερμοκρασίας λαμπτήρες (αλογόνου) επιτυγχάνουν το αποτέλεσμα αυτό μέσω πυκνότερων περιελίξεων.Το αντίθετο.
Αν έχουμε πυκνοτερο τύλιγμα του συρματος αντίστασης, άρα και περισσότερο μήκος του συρματος θα πέσουν τα βατ, οπότε δεν θα έχουμε φωτεινότητα.
Για να έχουμε περισσότερη φωτεινότητα από μία λάμπα όπως έχουν αναφερθεί στα παραπάνω ποστ θα πρέπει το σύρμα αντίστασης να είναι μικρότερο σε διατομή για να έχουμε μεγαλύτερη πυράκτωση, αλλά δεν έχουν ανοχή και αυτός είναι ο λόγος που δεν αντέχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. -
suv αλλά και βεβαίως τα smart, λόγω του μεγάλου ύψους, στραβώνουν.
Αν κάποιοι δεν το έχουν συναντήσει, είναι ευτυχείς. -
Όταν είχα το mx-5 και μάλιστα χαμηλωμένο, οι μόνοι που με στράβωναν ήταν αυτοί που έβαζαν xenon λάμπες. Ακόμα και θηρία Mercedes ML ή Cayenne δεν με ενοχλούσαν. Αν το αυτοκίνητο έχει τις εργοστασιακές λάμπες και τα φώτα δεν έχουν ξερυθμιστεί (πχ από ατύχημα) τότε δεν ενοχλούν.
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Παίδες, όπως ξέρετε είναι απλή Φυσική, όλες οι '+xyz %' ή υψηλότερης θερμοκρασίας λαμπτήρες (αλογόνου) επιτυγχάνουν το αποτέλεσμα αυτό μέσω πυκνότερων περιελίξεων.
Το αντίθετο.
Αν έχουμε πυκνοτερο τύλιγμα του συρματος αντίστασης, άρα και περισσότερο μήκος του συρματος θα πέσουν τα βατ, οπότε δεν θα έχουμε φωτεινότητα.
Για να έχουμε περισσότερη φωτεινότητα από μία λάμπα όπως έχουν αναφερθεί στα παραπάνω ποστ θα πρέπει το σύρμα αντίστασης να είναι μικρότερο σε διατομή για να έχουμε μεγαλύτερη πυράκτωση, αλλά δεν έχουν ανοχή και αυτός είναι ο λόγος που δεν αντέχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.Εγώ είπα 'πυκνότερο', το 'περισσότερο' το πρόσθεσες από μόνος σου, που όπως ξέρουμε δεν είναι το αντίθετο από το πυκνότερο. Με πυκνότερες περιελίξεις (short-fat τεχνική) ανεβαίνει η θερμοκρασία λειτουργίας, άρα και η αποδιδόμενη φωτεινότητα. Σε αυτή τη περίπτωση δεν έχουμε σοβαρή επίπτωση στην διάρκεια ζωής του λαμπτήρα, καθώς η απομείωση του κύκλου ζωής του βολφραμίου δεν επηρεάζεται. Με μικρότερο πάχος νήματος (long-slim) ομοίως αυξάνουμε την αντίσταση και μειώνουμε την ένταση, οπότε έχουμε αντίστοιχη αύξηση του εκπεμπόμενου φωτός, αλλά επηρεάζεται αρκετά η διάρκεια ζωής του λαμπτήρα, ακριβώς λόγω εκφυλισμού του βολφραμίου, που τελικά σπάει στο πιο αδύνατο σημείο.
Απλώς η λογική του short-fat έχει κάποιο όριο σύμπτυξης, άρα και όριο στη θερμοκρασία και την φωτεινότητα, ενώ η διατομή στο long-slim μπορεί να μειωθεί όσο θέλουμε, με την ανάλογη βέβαια μείωση στη διάρκεια ζωής.
suv αλλά και βεβαίως τα smart, λόγω του μεγάλου ύψους, στραβώνουν.
Αν κάποιοι δεν το έχουν συναντήσει, είναι ευτυχείς.Δεν έχω συναντήσει ούτε ένα SUV που να στραβώνει (με τα δικά του φώτα). Αντιθέτως δεν έχω συναντήσει ΟΥΤΕ ένα Smart που να μην με έχει τυφλώσει με τα aftermarket xenon ή LED του. Και μάλιστα είναι μια κοπελίτσα με ένα μαύρο Smart εδώ στο Παράδεισο που τα (της κακιάς ώρας) LEDs της είναι σαν φωτορυθμικά, αναρωτιέμαι πως μπορεί και οδηγεί το βράδυ....
-
AMarinos
Κάπου έχεις μπερδέψει τα πράγματα .
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να τα βάλεις σε μια σειρά.
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε μία αντίσταση 230v 1000w
1000w ÷ 230v = 4.34A
230v ÷ 4.34A = 52.9953 ΩΜ
Περνουμε το αντίστοιχο σύρμα αντίστασης για τα 1000w που η ωμικη αντίσταση στο μέτρο είναι 7.3ΩΜ
52.9953 ÷ 7.3 = 7.25 μέτρα.
Αν βάλεις 5 μέτρα θα έχεις αύξηση της έντασης ( Αμπέρ ) και μεγαλύτερο αναμμα της αντίστασης και βέβαια θερμοκρασίας.
Αν θέλουμε να κρατήσουμε την ένταση και να έχουμε μεγαλύτερη πυράκτωση και άρα θερμοκρασία πρέπει να βάλουμε σύρμα 800w αντί του 1000w αλλά δεν θα έχουμε αξιοπιστία της συγκεκριμενης αντίστασης. -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
AMarinosΚάπου έχεις μπερδέψει τα πράγματα .
Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να τα βάλεις σε μια σειρά..Τίποτα δεν έχω μπερδέψει, προφανώς δεν έχω ανάγκη μαθημάτων Φυσικής γυμνασίου, τα έχω αφήσει πίσω μου 30+ χρόνια, και 25+ χρόνια τις 6 Φυσικές που κάναμε στο ΕΜΠ, ευχαριστώ πάντως για το χρόνο που αφιέρωσες. Προφανώς δεν είναι μόνο ο νόμος του Ohm σε ισχύ στους λαμπτήρες αλογόνου, ούτε καν στους απλούς πυρακτώσεως, παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες. Ανέφερα επιγραμματικά τις δύο τεχνικές που φτιάχνονται οι λαμπτήρες αλογόνου 'επιδόσεων', χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες ή άλλες τεχνικές (όπως π.χ. την ποιότητα του quartz, τις αποστάσεις εντός λαμπτήρα, ή το είδος και την πίεση του ευγενούς αερίου) που αυξάνουν τα lumens ή αλλάζουν τη θερμοκρασία του εκπεμπόμενου φωτός. Όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες για τα πως και τα γιατί των λαμπτήρων, ευχαρίστως να εξηγήσω
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες για τα πως και τα γιατί των λαμπτήρων, ευχαρίστως να εξηγήσω
Οπότε μπορείς και έχεις χρόνο, γράψε λεπτομέρειες γιατί με ενδιαφέρει.
Μου κάνει εντύπωση αυτό που έγραψες (με πυκνότερες περιελίξεις ανεβαίνει η θερμοκρασία λειτουργίας )
Πώς γίνεται αυτό όταν παραμένει το μήκος του νήματος το ίδιο;Όπως και αυτό (με μικρότερο πάχος νήματος ομοίως αυξάνουμε την αντίσταση και μειώνουμε την ένταση )
Μα η ένταση έχει πάλι να κάνει με το μήκος του νήματος!!!
Αυτός είναι και ο λόγος που σου έβαλα το παραπάνω παράδειγμα. -
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Πώς γίνεται αυτό όταν παραμένει το μήκος του νήματος το ίδιο;Μα η ένταση έχει πάλι να κάνει με το μήκος του νήματος!!!
Στην short-fat τεχνική διατηρούμε το μήκος και τη διατομή του νήματος ίδια (οπότε δεν επηρεάζεται το νήμα και τα αγώγιμα χαρακτηριστικά του) αλλά πυκνώνουμε τις περιελίξεις, είτε μικραίνοντας τη διάμετρο της περιέλιξης, είτε πυκνώνοντας τις έλικες. Εκεί λοιπόν έχουμε -σχετικά μικρή- αύξηση της θερμοκρασίας όχι λόγω Ohm, με την ίδια λογική που συμβαίνει και στις θερμάστρες, λόγω εγγύτητας και αλληλεπίδρασης των ελίκων, το οποίο μαζί με την μεγαλύτερη πίεση του αερίου, το οποίο συνήθως στους λαμπτήρες επιδόσεων είναι πιο κάτω στον περιοδικό (από ότι έχω διαβάσει, οι απλοί λαμπτήρες έχουν αργό ή κρυπτό, οι 'επιδόσεων' έχουν συνήθως ξένο) και την καλύτερη ποιότητα του quartz, επιτρέπει την αύξηση θερμοκρασίας λειτουργίας κατά 10-20%. Προσθέτουμε και την καλύτερη φωτοδιαπερατότητα του quartz, και έχουμε τις πιο, ας πούμε, 'βασικές' performance αλογόνου, που έχουν αυξημένη απόδοση κατά 10-20%, και αντίστοιχη αύξηση των kelvin.
Στην long-slim τεχνική γίνεται αυτό που είπες, διατηρούμε ίδιο μήκος, αλλά μειώνουμε τη διατομή, οπότε βάσει Ohm έχουμε αύξηση R -> μείωση I -> αύξηση P. Εδώ αντιθέτως με την πρώτη τεχνική, θέλουμε να διατηρήσουμε ίδιες ή και να μικρύνουμε τον αριθμό περιελίξεων, ώστε να μην έχουμε και τον επιπλέον παράγοντα της αλληλεπίδρασης. Εδώ πρακτικά δεν υπάρχει όριο στην αύξηση της φωτεινότητας βάσει Ohm, αλλά από τα χαρακτηριστικά του λαμπτήρα και τη διάρκεια ζωής που θέλουμε να επιτύχουμε. Θα μπορούσαμε να βάλουμε π.χ. νήμα με μισή διατομή, οπότε να διπλασιάσουμε την απόδοση, αλλά ταυτόχρονα θα υποπολλαπλασιάζαμε τη διάρκεια ζωής κατά 8-10 φορές.
Η πρώτη τεχνική έχει ένα άνω όριο απόδοσης, αλλά δεν μειώνεται η διάρκεια ζωής του νήματος, καθώς ο κύκλος του βολφραμίου (εκπομπή-προσκόλληση-αποκόλληση-απόθεση) δεν επηρεάζεται καθόλου, σε μερικές περιπτώσεις (λόγω πίεσης αερίου και ποιότητας quarzt) μπορεί να αυξηθεί κιόλας. Η δεύτερη τεχνική έχει καλύτερη απόδοση, αλλά εγγενώς μικρότερη διάρκεια ζωής, η οποία είναι εκθετικά συνδεδεμένη με την απόδοση του λαμπτήρα. Γι'αυτό και οι λαμπτήρες επιδόσεων που κυμαίνονται στο +10% με +20% έχουν σχετικά καλή διάρκεια ζωής, ενώ οι διάφοροι 'extreme' λαμπτήρες που δηλώνουν από +30% μέχρι +50% έχουν διάρκεια ζωής μερικούς μήνες (κάποιες δεκάδες ώρες λειτουργίας).
-
Απολύτως κατανοητό.
Ευχαριστώ για το χρόνο σου. -
Σκέφτομαι να αλλάξω τις λάμπες της μεσαίας σκάλας στο Qashqai με led. Τώρα έχω τις Osram Nightbraker με τις οποίες ίδια μεν διαφορά σε σχέση με τις εργοστασιακές, παρόλα αυτά τα φώτα του Qashqai εξακολουθούν να μου φαίνονται ανεπαρκή.
Έχω δει τις παρακάτω led λάμπες, οι οποίες φαίνεται να έχουν αρκετά καλά σχόλια.
https://www.banggood.com/NIGHTEYE-A344-X1-Car-LED-Headlight-Kit-DIY-Color-Temperature-60W-10000LM-9005-9006-H1-H4-H7-H11-p-1169720.html?rmmds=category&cur_warehouse=CNΈχει δοκιμάσει κάποιος τις συγκεκριμένες ή παρόμοιες;
Υπάρχει κίνδυνος να γίνει ζημιά στο φανάρι λόγω θερμοκρασιών;
Το κακό βέβαια μετά είναι πως αν βάλω led θα πρέπει να αλλάξω και την μεγάλη σκάλα με ποιο λευκά για λόγους ομοιομορφίας.
-
Όσοι έχετε βάλει led οι οποίες έχουν αυτό το ογκωδες συστημα ψύξης πίσω τους, έχουν κουμπωσει σωστα μέσα στο φανάρι και κλείνει σωστα το καπάκι χωρίς να το έχετε τρυπήσει?
Εμένα και στα δυο μου αμαξια με H4 δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει το βιδωτό καπάκι αν βάλω led λάμπα.Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Όσοι έχετε βάλει led οι οποίες έχουν αυτό το ογκωδες συστημα ψύξης πίσω τους, έχουν κουμπωσει σωστα μέσα στο φανάρι και κλείνει σωστα το καπάκι χωρίς να το έχετε τρυπήσει?
Εμένα και στα δυο μου αμαξια με H4 δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει το βιδωτό καπάκι αν βάλω led λάμπα.Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε 3-4 αυτοκίνητα που έχω δοκιμάσει, σε κανένα δεν κούμπωνε το πίσω καπάκι (πλαστικό ή λάστιχο). Υπάρχουν κάποια θολωτά καπάκια στο eBay, τα οποία έχουν βγει ακριβώς για αυτό το σκοπό, αλλά και πάλι να έχουμε υπόψη ότι το πίσω μέρος του ανεμιστήρα πρέπει να είναι ελεύθερο για να υπάρχει ροή αέρα.
-
Tο πίσω καπάκι όπως ξέρουμε δεν είναι για ομορφιά αλλά για στεγανότητα με καλό λαστιχακι γύρω γύρω. Μονο για αυτό το λογο δεν δοκιμαζω Λεντ. Θα πάρει το φανάρι μέσα όση υγρασία και σκόνη δεν πήρε 15 χρόνια τωρα.
Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στις φωτογραφίες που έχει από κάτω φαίνεται ότι η ψύκτρα είναι βιδωτή. Οπότε μάλλον πρώτα βάζεις τη λάμπα μετά το λαστιχένιο καπάκι και στο τέλος βιδώνει την ψύκτρα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Σκέφτομαι να αλλάξω τις λάμπες της μεσαίας σκάλας στο Qashqai με led. Τώρα έχω τις Osram Nightbraker με τις οποίες ίδια μεν διαφορά σε σχέση με τις εργοστασιακές, παρόλα αυτά τα φώτα του Qashqai εξακολουθούν να μου φαίνονται ανεπαρκή.Έχω δει τις παρακάτω led λάμπες, οι οποίες φαίνεται να έχουν αρκετά καλά σχόλια.
https://www.banggood.com/NIGHTEYE-A344-X1-Car-LED-Headlight-Kit-DIY-Color-Temperature-60W-10000LM-9005-9006-H1-H4-H7-H11-p-1169720.html?rmmds=category&cur_warehouse=CNΈχει δοκιμάσει κάποιος τις συγκεκριμένες ή παρόμοιες;
Υπάρχει κίνδυνος να γίνει ζημιά στο φανάρι λόγω θερμοκρασιών;
Το κακό βέβαια μετά είναι πως αν βάλω led θα πρέπει να αλλάξω και την μεγάλη σκάλα με ποιο λευκά για λόγους ομοιομορφίας.
Αν το αποφασισεις τελικα φιλε axel12p, ενημερωσε μας για τα αποτελεσματα και το πως τελικα τα εγκατεστησες γιατι και εμενα η απορια μου αυτη περισσοτερο ειναι.. το πως χωραει τελικα εκει μεσα..
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Όσοι έχετε βάλει led οι οποίες έχουν αυτό το ογκωδες συστημα ψύξης πίσω τους, έχουν κουμπωσει σωστα μέσα στο φανάρι και κλείνει σωστα το καπάκι χωρίς να το έχετε τρυπήσει?
Εμένα και στα δυο μου αμαξια με H4 δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει το βιδωτό καπάκι αν βάλω led λάμπα.Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
φιλε σε h7 που εχω βαλει led με ανεμιστηρα δεν κουμπωνει το καπακι καλα και αγορασα αλλο καπακι που εχει χωρο να χωρα και ο ανεμιστηρας.υπαρχουν καπακια τετοια και βγαινουν σε διαφορα μεγεθη.
Βελτίωση στα φώτα;