-
Στο μόνο που είναι καλύτερο το Σάαμπ από το Ινσίνια είναι στο ότι ρουφάει ακόμα περισσότερο βενζίνα..
Οσο για τα Χ5 πρώτης γενιάς με την αισθητική που είχαν κάνουν μόνο για ΔΧ φορτηγάκια
Ολα αυτά της συγκεκριμένης κατηγορίας , έχουν ετήσιο κόστος συντήρησης , τέλη , ασφάλεια , σέρβις γύρω στα 2000 και καύσιμο εκτός λογικής .
Αέριο κλπ έχουν άλλα θέματα , αλλά αυτά τα αμάξια ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ είχαν πολλά προβλήματα αξιοπιστίας από τα νιάτα τους . Τα προβλήματα αυτά βγαίνουν και ξαναβγαίνουν όπως και τα χιλιάρικα από τις τσέπες των ιδιοκτητών τους .
Τα Β SUV έχουν ανάλογους χώρους με τα C HB σε μικρότερο μήκος , πέραν της ψηλότερης θέσης οδήγησης .
Αν βάλει παραπάνω λεφτά μπορεί να πάει σε C SUV που έχουν μεγαλύτερους χώρους από τα χαμηλά .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Χρόνια Πολλά ...Χρόνια πολλά!
Θα έπρεπε να γράφεται αρχικά με ελληνικούς χαρακτήρες , δηλαδή να μιλάμε αγγλιστί με ελληνικούς χαρακτήρες .
Ενγκρικ τότε.
REAL ZEUS, κι αυτο opel ειναι, τωρα σε τι ειναι καλυτερο θα σε γελασω! Πιθανως σε κανενα προσθετο συστημα αποφυγης ταρανδων (μερες που ειναι)
Αν και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα έχουν πολλές διαφοροποιήσεις. Πρώτον οι δίλιτροι και οι μεγαλύτεροι V6 τούρμπο κινητήρες είναι εξελιγμένοι από την Saab και μετά πέρασαν στην Opel, όχι το αντίθετο. Επίσης έχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτούς που χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί. Οι σουηδικοί για παράδειγμα έχουν δικό τους εγκέφαλο made in house που συνδυάζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου του αυτοκινήτου. Δεύτερον έχουν διαφορές σε αναρτήσεις και ρυθμίσεις, κάνοντας την οδική τους συμπεριφορά διαφορετική. Τα Saab είναι πιο σπορ στημένα. Τρίτον έχουν διαφορά σε υλικά, διάκοσμο κλπ. Εκεί που έχουν κοινά είναι σε συστήματα που δεν φαίνονται (κλιματισμός κλπ) και για αυτό βγάζουν τα ίδια προβλήματα με τα αντίστοιχα Opel.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Χρόνια πολλά!
Και ακόμα καλύτερα αυτοκίνητα...αυτή τη στιγμή μπορείς να βρεις πρώτες Χ5, Cayenne, και φυσικά το δικό μου CX7, με κάτω από 10Κ€, και με παζάρι και μετρητό πέφτουν και άλλο....
Μα ναι, φυσικά. Άλλωστε το δικό μου παράδειγμα ήταν με €4500 μόνο...
Χρόνια πολλά! -
2 προτασεις
kia stonic
fiat 500x 1.6mtjet
αξιζει να περασετε απο κοντα να τα δειτε,
καλες γιορτες! -
Απο μεθαυριο θα αρχισω βολτες!
-
Περιμένουμε εντυπώσεις . Πες μας που και με ποιά σειρά θα πας ...
-
Μια μικρη βολτουλα (με φιλο), οπου ειδαμε, χωρις να ...ακουμπησουμε, Seat Arona (συμπαθεστατο,, μαζεμενων διαστασεων, αλλα * ), μαζι με το Ateca (εκτος προδιαγραφων λογω μεγεθους). Πηγαμε και για Skoda μα δεν υπηρχε ακομη το Karoq (κατιτετοιο!), ο πωλητης ειχε δουλεια με δυο κυριες (και το δαχτυλο στη ...μυτη ), κρυωσαμε στην τεραστια εκθεση κ φυγαμε. Ξαναπερασα(με) απο την Peugeot-Jeep για να δουμε το 2008 και το Renegade που αρεσε πολυ στον δικο μου (τοσο, που αρχισα να το συμπαθω κι εγω - λετε; ), πολυ πιο ανετο βεβαια εντος απο το 2008 (που απερριφθην συλληβδην!). Του εδειξα το 3008, αναψαμε και το ...χριστουγεννιατικο δενδρο (το καντραν εννοω ), ανατριχιασαμε με την τιμη του 1.2 (28000 ) και φυγαμε - ειχε περασει και η ωρα. Αυριο μια βολτα με τον ..μεγιστο υιο προς ΚΙΑ κλπ. Παρουσιασθηκε και ενδιαφερομενος (φιλος του υιου) για το insignia (να μας ...βριζει κανας γνωστος τουλαχιστον - οχι, ενταξει ειναι το οχημα!), αντε να δουμε πως θα καμφθουν οι αντιρρησεις της ...ιδιοκτητριας παρ΄ολη την οικονομολογικη αναλυση που της κανω (δεν πιανει πλεον και κατι αλλο ), γιατι της αρεσει το σαλονι του οπελ (κι εμενα βεβαια!).
Ες αυριον τα νεωτερα.*ο αστερισκος με το 'αλλα' παει σ΄αυτη τη μοδα των 3κυλινδρων 1000αριων. Τι θα γινει μελλοντικα, θα αντεξουν αυτα τα 'μηχανακια' ή θα σκασουν ΄λογω φορτιου; Δεν τα εχω καθολου εμπιστοσυνη... Και ειναι ΚΑΙ πανακριβα -1000αρη με 22000;;;
** Opel Μokka κλπ δεν με τραβανε εμφανισιακως, ψαχνω να βρω ποιος εχει την Χοντα εδω γιατι μονον τα ...ανταλλακτικα βρηκαμε οχι τις πωλησεις! Να παω και για Suzuki vitara -Toyota; -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
ψαχνω να βρω ποιος εχει την Χοντα εδω γιατι μονον τα ...ανταλλακτικα βρηκαμε οχι τις πωλησεις! Να παω και για Suzuki vitara -Toyota;Το Honda HRV φαίνεται καλός συνδυασμός (μαζεμένο σε διαστάσεις,καλή σχετικά ποιότητα,ευχάριστη οδήγηση για μικρό SUV).Το βενζίνης 1.5, έκδοση comfort ~22000 ευρώ (το diesel νομίζω ξεφεύγει).Το πρόβλημα είναι o αντιπρόσωπος.
Εξουσιοδοτημένοι είναι Mobility (Μενίδι) - Βέλμαρ (Αργυρουπολη) - Σαρακάκης (Λ.ΑΘηνών)
-
Δεν είναι Αθήνα ο άνθρωπος νομίζω...
Το Βιτάρα να το δεις . Ισως και το S cross . Για τους τρικύλινδρους είναι το μέλλον . Ολες οι εταιρείες τέτοιους βγάζουν σιγά σιγά . Οι ρύποι βλέπεις ...
Στην Κια δες και το Σπόρτατζ , όπως και στην Χιουντάι το Τουσόν , γιατί αν μπείτε στην λογική του σαλονιού του ινσίνια σας βλέπω να μένετε με αυτό....
-
Λαρισα μενω, Σαρακακη εχουμε, αυτος εχει και τη Honda;
Στο σαλονι του insignia οντως κολλησαμε λιγο, ιδιως η κυρα, μα δυστυχως δεν... κατανοει ( η ...κυρα), την οικονομικοτεχνικη μου απλουστατη αναλυση: οτι κρατωντας το Οπελ, σε λιγα χρονια (τοτε που θα ληγει η εγγυηση ενος νεου) πιθανως να μην υπαρχει, φυσιολογικα, λογω φθορας και απαξιωσης (κυριως). Και βεβαιως, αφου στερηθουμε και την αδεια οδηγησης για βιολογικους λογους (ελπιζω μονον για αυτους), γιατι να μην αφησουμε ενα (ΚΑΙ ενα) αυτοκινητο σε αριστη κατασταση στα παιδια; Ασφαλως κατανοησατε το ...πονηρον και διπλωματικον του θεματος
Σημερα θα παμε ΚΙΑ Toyota Suzuki, -
Επειδή οδηγούν και οι 85άρηδες , οι βιολογικοί λόγοι καλώς εχόντων των πραγμάτων είναι μακρυά ακόμα . Πιθανότατα θα προλάβεις τα αυτόνομα αυτοκίνητα οπότε η χαρά της οδήγησης θα μένει και θα είναι ίδια με των 20άρηδων...
Για μένα οι επιλογές είναι ακραίες . Η κρατάς το ινσίνια 4-5 χρόνια ακόμα και τότε αντί για 7000 θα σου δίνουν 4000 οπότε η απαξίωση είναι ελάχιστη , ή παίρνεις κάτι που αλλάζει τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο ζωής σου .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Για τους τρικύλινδρους είναι το μέλλον . Ολες οι εταιρείες τέτοιους βγάζουν σιγά σιγά . Οι ρύποι βλέπεις ...Το ότι είναι κάτι μόδα δεν το κάνει και απαραίτητα καλό. Προβλήματα αξιοπιστίας δεν θα έχουν περισσότερα από ότι ένας κινητήρα ίδιου κυβισμού με τέσσερις κυλίνδρους, ούτε διαφορά στους ρύπους υπάρχει. Διαφορά υπάρχει στην τσέπη των κατασκευαστών που γλιτώνουν έναν κύλινδρο, ένα πιστόνι, μια μπιέλα, ένα μπεκ κλπ...
-
Νομίζω ότι έχει διαφορά στην κατανάλωση και στους ρύπους ένας τρικύλινδρος από έναν τετρακύλινδρο ...
-
Όχι, δεν τίθεται τέτοιο θέμα αν ο κυβισμός είναι ίδιος.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
............................................Για μένα οι επιλογές είναι ακραίες . Η κρατάς το ινσίνια 4-5 χρόνια ακόμα και τότε αντί για 7000 θα σου δίνουν 4000 οπότε η απαξίωση είναι ελάχιστη , ή παίρνεις κάτι που αλλάζει τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο ζωής σου .
Πριν γραψω 'εντυπωσεις' απο χθεσινες μινι επισκεψεις, μια ακομη σκεψη επι οικονομικου: πες(τε) οτι δινω +10000€ και το οπελ για αγορα νεου περι τα 20-22000€. Στην επομενη 10ετια αν χρειασθει να δωθει (ή και οχι, να παραμεινει ως 'περιουσια') το νεο αυτ/το, δεν θα αξιζει (με τα σημερινα δεδομενα) περι τις 8-10000€; Αρα θα εχουν παρθει πισω τα 10Κ που θα δωθουν σημερα για τη νεα αγορα. Αν κρατηθει για μια 10ετια το Οπελ (δηλ πιασει 20ετια ζωης), απλα θα μας ...χαιρετησουν τα €€€ - αξια μηδενικη. Συνεπως οικονομικα συμφερει νεα αγορα, μα βεβαιως 'αδιαφορεις' για το ποσο που δωθηκε αρχικα για την αγορα του ινσιγνια - παει αυτο...
Λοιπον: επισκεφθηκα (μετα του υιου) Ford -Suzuki, οποτε:
-Ford Kuga; απερριφθην για δυο λόγους, μεγαλο (4,5+μετρα) και τεραστιος ογκος του ταμπλω! Συγγνωμην, αυτην την κατασκευη τη θεωρουν ομορφη; Ενα τεραστιο μαυρο μπαουλο στη θεση του ταπλω που σε τρομαζει στη θεαση του. Ελεος! Τρομερα ακομψο, βαρβαρο! Επισης το καπω ειναι υπερυψωμενο και δεν βλεπεις τιποτα μπροστα σου (που λεει ο λογος). Ασχημο αυτοκινητο! Το μονο καλο η τιμη του: 1500κε, 150 αλογα περι τα 22000 - οταν αλλοι σου πουλανε τρικυλινδρα 1000ρια στην τιμη αυτη
-Ford ecosport; συμπαθες αυτοκινητακι (κατω απο 4μ), ειδαμε το παλαιο μοντελο, αρχες Φεβρουαριου ερχεται το αναβαθμισμενο νεο. Ειπαμε να 'μικρυνουμε', αλλα οχι και τοσο...- Suzuki Vitara - S cross 1,4 βενζινη: κατ΄αρχας και τα δυο απορριπτονται λογω ...τιμης συγκρινομενα με το Kuga (και με τα αλλα που αναφερω παρακατω). Δε μπορει με τα ιδια λεφτα να προτιμησεις τα Suzuki εναντι του Ford, οσο κι αν δεν σου(μου δηλ) αρεσει σχεδιαστικα το Kuga. Δεν ξερω τι τιμολογηση κανει ο εισαγωγεας των Suzuki, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναδει το θεμα. Κατω απο 22000€ παιρνεις Skoda karoq, VW T roc, Opel Mokka, Seat Arona, Peugeot 2008, Honda Hr-v ακομη και Jeep renegade (για suv - crossovers) ή και Οπελ Astra αντι για το S cross 1,4. Ειναι μεγαλη η ποιοτικη, κυριως, διαφορα...
Μετα, λογω πεπερασμενης της ωρας, πηγαμε για τσιπουρα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να εχουμε -
Kia stonic από μένα και τα ρέστα βενζίνες, και τσιπούρα....[emoji41]
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΚΙΑ STONIC μονον ως πετρελαιο (λογω ροπης) που η τιμη του πλησιαζει τα υπολοιπα!
-
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
- Suzuki Vitara - S cross 1,4 βενζινη: κατ΄αρχας και τα δυο απορριπτονται λογω ...τιμης συγκρινομενα με το Kuga (και με τα αλλα που αναφερω παρακατω). Δε μπορει με τα ιδια λεφτα να προτιμησεις τα Suzuki εναντι του Ford, οσο κι αν δεν σου(μου δηλ) αρεσει σχεδιαστικα το Kuga. Δεν ξερω τι τιμολογηση κανει ο εισαγωγεας των Suzuki, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναδει το θεμα. Κατω απο 22000€ παιρνεις Skoda karoq, VW T roc, Opel Mokka, Seat Arona, Peugeot 2008, Honda Hr-v ακομη και Jeep renegade (για suv - crossovers) ή και Οπελ Astra αντι για το S cross 1,4. Ειναι μεγαλη η ποιοτικη, κυριως, διαφορα...
Το s cross δεν μου αρέσει αισθητικά αλλά προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με την τιμολόγηση του, που είναι πολύ καλη, μάλλον συγκρίνεις τετρακίνητες με δικινητες η τετρακυλινδρες με τρικυλινδρες εκδοσεις του ανταγωνισμου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
- Suzuki Vitara - S cross 1,4 βενζινη: κατ΄αρχας και τα δυο απορριπτονται λογω ...τιμης συγκρινομενα με το Kuga (και με τα αλλα που αναφερω παρακατω). Δε μπορει με τα ιδια λεφτα να προτιμησεις τα Suzuki εναντι του Ford, οσο κι αν δεν σου(μου δηλ) αρεσει σχεδιαστικα το Kuga. Δεν ξερω τι τιμολογηση κανει ο εισαγωγεας των Suzuki, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναδει το θεμα. Κατω απο 22000€ παιρνεις Skoda karoq, VW T roc, Opel Mokka, Seat Arona, Peugeot 2008, Honda Hr-v ακομη και Jeep renegade (για suv - crossovers) ή και Οπελ Astra αντι για το S cross 1,4. Ειναι μεγαλη η ποιοτικη, κυριως, διαφορα...
Το s cross δεν μου αρέσει αισθητικά αλλά προς αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με την τιμολόγηση του, που είναι πολύ καλη, μάλλον συγκρίνεις τετρακίνητες με δικινητες η τετρακυλινδρες με τρικυλινδρες εκδοσεις του ανταγωνισμου.
Συμφωνώ με Akibill (και δεν το λέω μόνο ως κάτοχος).
Μπορεί να μην αρέσουν σε κάποιον αισθητικά ή ποιοτικά τα Suzuki,όμως -ειδικά για το Scross- με 22000 ευρώ έχεις 4κίνηση 1.4 τετρακύλινδρο κινητήρα+ εξοπλισμό που στη τιμή του δεν υπάρχει ανταγωνισμός (Full Led φώτα,διζωνικό κλιματισμό,cruise,ηλεκ.αναδιπλωμ.καθρέφτες,κάμερα οπισθοπ. κ.ά.) που ειδικά τα του VAG θα φθάσεις στα 30000+ για όλα αυτά.
Για χώρους δεν το συγκρίνω,γιατί απ'όσο κατάλαβα,δεν τους έχετε ανάγκη.
Για αίσθηση οδήγησης,θα πρέπει να τα τεστάρετε για να καταλήξετε. -
Ο χρήστης lakiss51 έγραψε:
............................................
Για μένα οι επιλογές είναι ακραίες . Η κρατάς το ινσίνια 4-5 χρόνια ακόμα και τότε αντί για 7000 θα σου δίνουν 4000 οπότε η απαξίωση είναι ελάχιστη , ή παίρνεις κάτι που αλλάζει τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο ζωής σου .
Πριν γραψω 'εντυπωσεις' απο χθεσινες μινι επισκεψεις, μια ακομη σκεψη επι οικονομικου: πες(τε) οτι δινω +10000€ και το οπελ για αγορα νεου περι τα 20-22000€. Στην επομενη 10ετια αν χρειασθει να δωθει (ή και οχι, να παραμεινει ως 'περιουσια') το νεο αυτ/το, δεν θα αξιζει (με τα σημερινα δεδομενα) περι τις 8-10000€; Αρα θα εχουν παρθει πισω τα 10Κ που θα δωθουν σημερα για τη νεα αγορα. Αν κρατηθει για μια 10ετια το Οπελ (δηλ πιασει 20ετια ζωης), απλα θα μας ...χαιρετησουν τα €€€ - αξια μηδενικη. Συνεπως οικονομικα συμφερει νεα αγορα, μα βεβαιως 'αδιαφορεις' για το ποσο που δωθηκε αρχικα για την αγορα του ινσιγνια - παει αυτο...
Λοιπον: επισκεφθηκα (μετα του υιου) Ford -Suzuki, οποτε:
-Ford Kuga; απερριφθην για δυο λόγους, μεγαλο (4,5+μετρα) και τεραστιος ογκος του ταμπλω! Συγγνωμην, αυτην την κατασκευη τη θεωρουν ομορφη; Ενα τεραστιο μαυρο μπαουλο στη θεση του ταπλω που σε τρομαζει στη θεαση του. Ελεος! Τρομερα ακομψο, βαρβαρο! Επισης το καπω ειναι υπερυψωμενο και δεν βλεπεις τιποτα μπροστα σου (που λεει ο λογος). Ασχημο αυτοκινητο! Το μονο καλο η τιμη του: 1500κε, 150 αλογα περι τα 22000 - οταν αλλοι σου πουλανε τρικυλινδρα 1000ρια στην τιμη αυτη
-Ford ecosport; συμπαθες αυτοκινητακι (κατω απο 4μ), ειδαμε το παλαιο μοντελο, αρχες Φεβρουαριου ερχεται το αναβαθμισμενο νεο. Ειπαμε να 'μικρυνουμε', αλλα οχι και τοσο...- Suzuki Vitara - S cross 1,4 βενζινη: κατ΄αρχας και τα δυο απορριπτονται λογω ...τιμης συγκρινομενα με το Kuga (και με τα αλλα που αναφερω παρακατω). Δε μπορει με τα ιδια λεφτα να προτιμησεις τα Suzuki εναντι του Ford, οσο κι αν δεν σου(μου δηλ) αρεσει σχεδιαστικα το Kuga. Δεν ξερω τι τιμολογηση κανει ο εισαγωγεας των Suzuki, αλλα μαλλον πρεπει να το ξαναδει το θεμα. Κατω απο 22000€ παιρνεις Skoda karoq, VW T roc, Opel Mokka, Seat Arona, Peugeot 2008, Honda Hr-v ακομη και Jeep renegade (για suv - crossovers) ή και Οπελ Astra αντι για το S cross 1,4. Ειναι μεγαλη η ποιοτικη, κυριως, διαφορα...
Μετα, λογω πεπερασμενης της ωρας, πηγαμε για τσιπουρα!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να εχουμεΜε 7000 που σου δίνουν για το ινσίνια θέλεις κοντά 15000 για τα 22000 . Αλλά και 10000 να θέλεις αν το ινσίνια των 28-30000 στα 9 χρόνια πιάνει 7000 , γιατί το αμάξι των 20-22000 στα 10 χρόνια θα πιάνει πάνω από 5000 .
Αρα τα νούμερα ξεφεύγουν . Εγώ είπα για 4-5 χρόνια να ξεκαθαρίσει η κατάσταση γενικώς ή ξεχνάς υπολογισμούς και αγοράζεις αμάξι γιατί απλά το θέλεις .
Για το Κούγκα το έχουμε πει . Το αμάξι έχει εξαιρετική τιμή για ό,τι προσφέρει αλλά μόνο σε βενζίνη , ενώ είναι και το πιο οδηγοκεντρικό σε βάρος βέβαια της άνεσης . Στα υπόλοιπα έχει αισθητικά προβλήματα και εξωτερικά και κυρίως εσωτερικά . Είναι βαρύ , καίει πολύ και είναι μοντέλο 5ετίας .
Το Εκοσπόρ είναι πολύ μικρό σε σχέση με τον ανταγωνισμό ..
Το Βιτάρα βγαίνει και σε μικρότερες τιμές αν το δεις αναλογικά με το Κούγκα σε κιλά ανά ίππο , σε βενζίνη δικίνητο .
Το S cross έχει πλεονεκτήματα σε χώρους , αλλά για μένα παίρνει βραβείο ασχήμιας και δεν θα το κοίταζα ποτέ . Αλλωστε μόνο η καλή τιμή που έχει σε ορισμένες μόνο εκδόσεις είναι αυτό που το κάνει να πουλάει .
Ακόμα στις τιμές που λες θα πρέπει να κάνεις αντικειμενική κριτική γιατί οι διαφορές είναι μικρές με αποτέλεσμα ενα καλοεξοπλισμένο μικρότερο να είναι κοντά στην τιμή ενός άδειου μεγαλύτερου . Προφανώς ένα αμάξι βενζίνης που κάνει 22000 άδειο δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα ντίζελ με μεγάλη ισχύ και πλούσιο εξοπλισμό , γιατί το ίδιο βενζίνης κάνει 17000 και η διαφορά είναι 30 % .
-
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά
Άνοιξες ένα ενδιαφέρον θέμα και θα περιμένω με ενδιαφέρον να δω που θα καταλήξεις.
Η γνώμη μου είναι σαν του cruiser, ότι οικονομικά δεν συμφέρει. Αν όμως υπάρχει κάποια οικονομική ασφάλεια, είναι πάντα αναζωογονητική η ανανέωση. Ειδικά αν εξυπηρετεί ανάγκες και βελτιώνει ποιότητα ζωής.Θεωρώ προτεραιότητες για αυτοκίνητο για μεγάλη ηλικία την εξαιρετική ορατότητα στη θέση οδήγησης, δυνατά φώτα και ότι ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι δυνατά (π.χ. adaptive cruise control, anti-collision radar), οπωσδήποτε αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας. Τα ηλεκτρονικά για driver asisstance θα εμπλουτίζονται συνεχώς τα επόμενα χρόνια και θα φθηναίνουν (στην εξέλιξη προς αυτόνομη οδήγηση).
Δεν είμαι σίγουρος πάντως τι άλλες 'βελτιώσεις' περιμένει ένας συνταξιούχος. Αν π.χ. θέλει να 'πάρει τα βουνά' και να κατεβαίνει σε κάθε παραλία μέχρι την άμμο, καλό είναι ένα φτηνό 4χ4 σαν Duster να μην τον νοιάζει αν σκονίζεται, αν γδέρνεται, να ανεβαίνει πεζοδρόμια, να περνάει σκαμμένο δρόμο ... γενικά η ευκολία του παντός δρόμου και της χαλαρότητας. Εκδρομές και μεγάλες διαδρομές χρειάζονται πολυτέλεια σαλονιού, ησυχία στο εσωτερικό σε ψηλές ταχύτητες, καλή μουσική, cruise control, navigator (περίπτωση Ινσίγκνια?). Με προτεραιότητα μετακινήσεις σε αστικές περιοχές και καμιά φορά μεταφορά φίλων βολεύει ένα ευέλικτο supermini με εύκολες αλλαγές ταχυτήτων, που θα μπορεί να πάει και ταξίδια.
Από τα λίγα που διάβασα έχω την εντύπωση ότι είστε πολύ ευχαριστημένοι από το Ινσίγκνια. Αν υπάρχει το ενδεχόμενο να οδηγεί και άλλος στην οικογένεια, μπορεί να έχει νόημα ένα δεύτερο φθηνό μικρό που έτσι κι αλλιώς κρατάνε κι απίστευτα την αξία τους.
Ποιο αυτοκινητο για ...συνταξιουχους;