-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.Δεν έχεις άδικο ωστόσο αν γίνονται εκπτώσεις σε αυτά που φαίνονται, με αυτά που δεν φαίνονται άραγε τι γίνεται;
Όπως και να το κάνεις απο θέμα ψυχολογίας και μόνο δεν είναι και ότι καλύτερο να ψάχνεις να παρκάρεις σε μέρος που δεν συχνάζουν περιστέρια μην τύχει και σου τρυπήσει η λαμαρίνα απο τις κουτσουλιές. -
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Γενικά να ξέρεις ότι στην Ινδία το αυτοκινητιστικό κοινό είναι πολλά χρόνια πίσω σε αντιλήψεις. Και εμείς το 90 λέγαμε τι ψεύτικα είναι τα καινούρια αμάξια της εποχής σε σχέση με αυτά του 80
Για να σου φύγει η περιέργεια όμως, (και η δική μας) όταν ξαναπάς στην έκθεση κάνε ένα τεστ σε μπαλένο και σουίφτ να δεις αν υπάρχουν διαφορές. Made in India vs made in japanκαι το σουιφτ νομίζω δεν είναι Ιαπωνία αλλά Ουγγαρία.
Συμφωνώ απόλυτα οτι το μειωμένο βάρος έχει μόνο θετικά,σε απόκριση,φρένα,κατανάλωση,επιδόσεις...... -
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.
Δεν έχεις άδικο ωστόσο αν γίνονται εκπτώσεις σε αυτά που φαίνονται, με αυτά που δεν φαίνονται άραγε τι γίνεται;
Όπως και να το κάνεις απο θέμα ψυχολογίας και μόνο δεν είναι και ότι καλύτερο να ψάχνεις να παρκάρεις σε μέρος που δεν συχνάζουν περιστέρια μην τύχει και σου τρυπήσει η λαμαρίνα απο τις κουτσουλιές.Οι κουτσουλιές είναι το λιγότερο. Υπάρχουν και άλλα θέματα ποιο σημαντικά.
Τέλος πάντων.
Ο καθένας εδώ μέσα διατηρεί τις απόψεις του.
Όποιος θέλει να πάρει αυτοκίνητο με λαμαρίνα/χαρτόνι ας πάει να το πάρει.
Περιμένω και εντυπώσεις μετά από κάποια χρόνια χρήσης.
Εγώ πάντως αποκλείεται να γίνω ο beta tester του φόρουμ. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
και το σουιφτ νομίζω δεν είναι Ιαπωνία αλλά Ουγγαρία.
To προηγούμενο μοντέλο,ναι. Το καινούριο swift στην Ιαπωνία.
-
Μόλις βγήκα έξω και έκανα το τεστ λαμαρίνας με το χέρι
Εντάξει το Ινδάκι πρέπει να είναι πολύ χαζό. Λογικά περίμενε λαμαρίνα λάντα νίβα που δεν ζουλιέται με τίποτα χαχα.
Μια χαρά είναι η λαμαρίνα -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.
Συμφωνώ 100%.. Άλλωστε μην ξεχνάμε την Renault που χρησιμοποιουσε (δεν γνωρίζω αν εξακολουθεί) πλαστικά φτερά...
Η ουσία κρύβεται κάτω από τις λαμαρίνες..
Μέχρι πρόσφατα στο Scenic μου και το Megane 3 είναι πλαστικά στην 4η γενιά...δεν έχει πέσει στα χέρια μου κανένα...
Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μου άρεσε πόσο εύκολα επανέρχεται η λαμαρίνα πίσω όταν την πιέζεις στο βιντεάκι. Αυτό σημαίνει ότι σε μικροεπαφές, δεν παθαίνει τίποτα και δεν τρέχεις για λαμαρινοδουλειές.
-
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.
Δεν έχεις άδικο ωστόσο αν γίνονται εκπτώσεις σε αυτά που φαίνονται, με αυτά που δεν φαίνονται άραγε τι γίνεται;
Όπως και να το κάνεις απο θέμα ψυχολογίας και μόνο δεν είναι και ότι καλύτερο να ψάχνεις να παρκάρεις σε μέρος που δεν συχνάζουν περιστέρια μην τύχει και σου τρυπήσει η λαμαρίνα απο τις κουτσουλιές.Συνήθως τα ελαφρύτερα υλικά δεν είναι έκπτωση αλλά ακριβώς το αντίθετο. Οι εταιρείες ξοδεύουν μεγάλα ποσά για να βελτιώσουν τα μέταλλα και τις μεθόδους κατασκευής ώστε να πετύχουν την ίδια αντοχή με λεπτότερα και ελαφρύτερα κομμάτια. Αυτά περί κουτσουλιών τα λαμβάνω ως αστεϊσμούς.
-
και ποιά εταιρία το παλεύει μέχρι τέλους με τα ελαφρά αμαξώματα;;;;
-
Εγώ πάντως αν είχα Baleno δεν θα έκανα το παρακάτω Ινδικό τεστ...
Υπάρχει κάποιος κάτοχος να το κάνει; -
Ο γρύλος έχει πέσει από τα κοπανίδια; χεχε
Παιδιά η ινδική αγορά είναι ιδιαίτερη και πολλές 10ετίες πίσω από την ευρωπαϊκή κτλ. -
Εκπληκτικό τεστ ποιότητας το κοπανημα πόρτας!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η ελαφριά λαμαρίνα φυσικά και είναι κάτι το θετικό. Η ασφάλεια είναι θέμα σασί (δομής), όχι 'επιδερμίδας'.
Δεν έχεις άδικο ωστόσο αν γίνονται εκπτώσεις σε αυτά που φαίνονται, με αυτά που δεν φαίνονται άραγε τι γίνεται;
Όπως και να το κάνεις απο θέμα ψυχολογίας και μόνο δεν είναι και ότι καλύτερο να ψάχνεις να παρκάρεις σε μέρος που δεν συχνάζουν περιστέρια μην τύχει και σου τρυπήσει η λαμαρίνα απο τις κουτσουλιές.Συνήθως τα ελαφρύτερα υλικά δεν είναι έκπτωση αλλά ακριβώς το αντίθετο. Οι εταιρείες ξοδεύουν μεγάλα ποσά για να βελτιώσουν τα μέταλλα και τις μεθόδους κατασκευής ώστε να πετύχουν την ίδια αντοχή με λεπτότερα και ελαφρύτερα κομμάτια. Αυτά περί κουτσουλιών τα λαμβάνω ως αστεϊσμούς.
Μόνο που αυτά τα υλικά κοστίζουν και μάλιστα αρκετά, γι αυτό και βρίσκουν εφαρμογή σε ακριβές συνήθως υλοποιήσεις και οχι σε αυτοκίνητα φτιαγμένα στας μακρινάς Ινδίας. Για παράδειγμα ενα σετ δίσκοι-δαγκάνες απο τέτοια υλικά μπορεί να στοιχίζουν οσο ολο το Baleno. Τωρα αν οι Ινδοί κατάφεραν να συνδυάσουν τέτοια υλικά αντοχής, αλλά και με λίγο βάρος ας μας το πούνε και σε εμάς, εκτός και αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία.
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Ο γρύλος έχει πέσει από τα κοπανίδια; χεχε
Παιδιά η ινδική αγορά είναι ιδιαίτερη και πολλές 10ετίες πίσω από την ευρωπαϊκή κτλ.Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων για πλάκα το έβαλα το βίντεο, γιατί οι Ινδοί έχουν πρωτότυπους τρόπους να τεστάρουν τα αυτοκίνητα. Έχω βρει και βίντεο με offroad του Baleno...
Τέλος πάντων.
Ένα καλό review του Baleno. Ο τύπος φαίνεται ιδιαίτερα αντικειμενικός και μου έκανε εντύπωση:- στο 7.54'' που βλέπει ότι κάτι δεν πάει καλά με το υπoβραχιόνιο. Πιθανά να είναι ταλαιπωρημένο από τους προηγούμενους δοκιμαστές.
- στο 25.11'' που δείχνει μία πολύ γρήγορη επαναφορά του τιμονιού ενώ το είχε τερματίσει.
Κατά τα άλλα στάθηκε σε κάποια σημεία που δείχνουν κάποιες σχεδιαστικές ατέλειες (π.χ. το ντουλαπάκι συνοδηγού που ανοίγει χωρίς φρένο, την ευαίσθητη επιφάνεια στους διακόπτες των παραθύρων). Και φυσικά είπε και όλα τα θετικά του Baleno.
Ο ίδιος κάνει και δοκιμή το C3... Πολύ καλό τεστ και αυτό.
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
Τωρα αν οι Ινδοί κατάφεραν να συνδυάσουν τέτοια υλικά αντοχής, αλλά και με λίγο βάρος ας μας το πούνε και σε εμάς, εκτός και αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία.Οι Ινδοί δεν έχουν καμία σχέση, είναι απλά οι εκεί υπάλληλοι. Η Suzuki κάνει την έρευνα και εξέλιξη.
Τα λάστιχα της F1 ξέρεις σε ποια χώρα κατασκευάζονται;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τωρα αν οι Ινδοί κατάφεραν να συνδυάσουν τέτοια υλικά αντοχής, αλλά και με λίγο βάρος ας μας το πούνε και σε εμάς, εκτός και αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στην Ινδία.
Οι Ινδοί δεν έχουν καμία σχέση, είναι απλά οι εκεί υπάλληλοι. Η Suzuki κάνει την έρευνα και εξέλιξη.
Τα λάστιχα της F1 ξέρεις σε ποια χώρα κατασκευάζονται;
Προφανώς το νόημα που δείχνεις ότι έχασες
είναι ότι η αγοραστική δύναμη της ινδικής αγοράς δε θα μπορούσε να συμβαδίζει με υλικά υψηλού κατασκευαστικού κόστους
ώστε να τεκμαίρεται η χρήση τους ως ζητούμενο.
Αυτό λέει ο αγαπητός Andreas61971 και έχει απολύτως δίκιο. -
Τίνι τρόπω έγινε το τεστ αντοχής; Έγινε δοκιμή εφελκυσμού για παράδειγμα;
Ή απλά ζουλήξαμε την λαμαρίνα και κλοτσήσαμε τα λάστιχα;
-
Το baleno είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο και η κατασκευή του στην Ινδία από τη Maruti έγινε για λόγους κόστους.
Τα ινδικά specs που έχει το baleno είναι εντελώς διαφορετικά σε εξοπλισμό, απόδοση μηχανών, αναρτήσεις, εξοπλισμό ασφαλείας κτλ σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Το ίδιο συμβαίνει και με όλα τα ευρωπαϊκά που στέλνονται Ινδία. Δείτε ένα VW ή ένα fiat και θα καταλάβετε.
Ξεκολλάτε, η λαμαρίνα μια χαρά είναι. Το ινδάκι έβαζε όλη του τη δύναμη. -
Σήμερα πρωί/πρωί, έκανα τουρνέ σε αρκετές εμπορίες (Suzuki, Ford, Skoda, Hyundai), παρόλο που ήταν κλειστές. Πολλές αφήνουν αυτοκίνητα test drive έξω οπότε ήταν καλή ευκαιρία για να τα ψαχουλέψω μόνος μου...
Καταρχήν SUZUKΙ. Πρέπει να πω ότι έχω κολλήσει με το Baleno. Δεν ξέρω τι έχει γίνει αλλά διαρκώς ασχολούμαι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Λοιπόν, τα περί λαμαρίνας/χαρτονιού, τελικά είναι μύθος.
Δεν ξέρω τι κάνουν στις Ινδίες, αλλά το Ελληνικό έχει μια χαρά λαμαρίνα. Πήγα να ζουλήξω αλλά δεν ζουλιέται. Φυσικά δεν το χτύπησα και με ματσόλα. Απλά πίεσα με τις γροθιές και με γάντια. Ευτυχώς δεν βάρεσε ο συναγερμός...Ο συναγερμός που βάζει η SUZUKI είναι μπλε λαμπάκι και το τοποθετεί κάτω από το START/STOP, στα διαθέσιμα καπάκια που είναι και ο ροοστάτης, ESP, κλπ... Καλή φάση.
Οι 16άρες ζάντες έχουν φοβερή σχεδίαση και χρώμα (σκούρο ασημί).
Η αεροτομή πίσω τελικά μόνο μικρή δεν είναι. Κανονική αεροτομή με ενσωματωμένο το πίσω φως φρένων.
Σε πολλές δοκιμές σχολιάζουν αρνητικά τα σημεία με χρώμιο π.χ. την φέτα χρωμίου στο πορτμπαγκάζ, τις χειρολαβές και τις λωρίδες χαμηλά στα παράθυρα. Δεν το κάνουν όμως και για το Ford Fiesta Titanium που έχει αντίστοιχα χρωμιωμένα σημεία, το οποίο και αυτό χάζεψα σήμερα.
Μου άρεσε πολύ που το ύψος από το έδαφος στο πίσω μέρος είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Σε μία όπισθεν αποκλείεται να βρει ο προφυλακτήρας σε πεζοδρόμιο και σίγουρα το ανεβαίνει άνετα. Γενικά σαν αμάξωμα φαίνεται να έχει αρκετό διαθέσιμο ύψος από το έδαφος.
Πίσω σκούρα φιμέ τζάμια. Τόσο σκούρα που δεν μπορείς να δεις μέσα στο αυτοκίνητο. Θετικό και αυτό. Γλιτώνουμε το κόστος για μεμβράνες. Δύο μεμβρανούλες μπροστά και τέλος.
Το αυτοκίνητο εμφανώς φαίνεται και είναι σαν μικρομεσαίο, ειδικά όταν το βάζεις δίπλα σε κάτι Skoda Fabia και Ford Fiesta. Οπτικά μόνο το Citroen C3 και ΚΙΑ RIO δείχνουν παρόμοια σε όγκο.
Οι πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος είναι εξωτερικοί και είναι στο χρώμα του αυτοκινήτου. Μάλλον μπαίνουν Ελλάδα. Θετικό; Αρνητικό; Δεν ξέρω.
Αυτά προς το παρόν. Την επόμενη βδομάδα θα ακολουθήσει εντατικό εσωτερικό ψαχούλεμα...
Suzuki Baleno II