Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    96
    2016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Ο χρήστης tm έγραψε:
      ε, μα!

      εντωμεταξυ ειμαι και πολυ περιεργος να δω τι θα συμβει στο λαδι το 0W/30 το καλοκαιρι στην Αθηνα, μποτιλιαρισμενο σε κινηση, με το air condition να δουλευει και μετα να παει να το πλακωσει ...

      Πάντως εάν αναφέρεσαι σε εμένα μιας και εγώ άνοιξα το topic, δεν πρόκειται να πατήσω κέντρο(θεσσαλονίκη) ούτε για την πλάκα.Εχω άλλο αμάξι για αυτή τη δουλειά.Το αμάξι το πήρα για ταξιδάκια περισσότερο. Ομως ομολογουμένως το 0W30 και εμένα μου φαίνεται αρκετά λεπτό.Θα δείξει στην πορεία.

      Φιλικά πάντα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thvarveris last edited by

        Ο χρήστης piii έγραψε:

        ε, μα!

        εντωμεταξυ ειμαι και πολυ περιεργος να δω τι θα συμβει στο λαδι το 0W/30 το καλοκαιρι στην Αθηνα, μποτιλιαρισμενο σε κινηση, με το air condition να δουλευει και μετα να παει να το πλακωσει ...

        Πάντως εάν αναφέρεσαι σε εμένα μιας και εγώ άνοιξα το topic, δεν πρόκειται να πατήσω κέντρο(θεσσαλονίκη) ούτε για την πλάκα.Εχω άλλο αμάξι για αυτή τη δουλειά.Το αμάξι το πήρα για ταξιδάκια περισσότερο. Ομως ομολογουμένως το 0W30 και εμένα μου φαίνεται αρκετά λεπτό.Θα δείξει στην πορεία.

        Φιλικά πάντα.

        Μην κολώνεις σε τέτοια.Ο κατασκευαστής τα έχει υπολογίσει όλα στη κατασκευή του και την κίνηση σε πόλη και τις ζεστές χώρες και όλα.
        Και να ξέρεις ότι το χοντρύτερο λάδι αυξάνει την θερμοκρασία γιατι δημιουργεί περισσότερες υδραυλικές τριβές λόγω του μεγαλύτερου ιξώδους, οπότε αυτό με την Ελληνική ζέστη και το 'χοντρό' λάδι που χρειάζεται δεν παίζει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thvarveris last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:

          Είπαμε λάδια καλά υπάρχουν πολλά .... πχ. αυτό ή αυτό ή και αυτό

          Σωστά!

          Ακόμα και για ένα κινητήρα τύπου Μ3 δεν νομιζω ότι υπηρξε σχεδίαση που υποχρεώνει την χρήση ενός και μόνο συγκεκριμένου λιπαντικού!!!
          Ελεος!
          Προτείνει ένα συγκεκριμένο λιπαντικό με συγκεκριμένες προδιαγραφές!
          Αν βρούμε τις ίδιες ή/και καλύτερες σε ένα άλλο τότε το χρησιμοποιούμε χωρίς πρόβλημα!
          Ακόμα και 300V μπορείς να χρησιμοποιήσεις εφόσον το αλλάζεις κάθε 3000 χιλιόμετρα (αγωνιστικό=μεγαλύτερη αντοχή για μικρότερο χρονικό διάστημα)!

          Αυτά.Σωστά κυρ Βασίλη?

          Συμφωνώ μαζί σας ότι υπάρχουν πολλά λάδια στο εμπόριο που είναι άριστα και που δεν τα ξέρει ο πολύς κόσμος.
          Αλλά ειδικά στην ευρωπαϊκή φίρμα που μου δείξατε υπάρχουν και εγκρίσεις από κατασκευαστές και η βεβαίωση κάλυψης ορισμένων προδιαγραφών τους.
          Τωρα, για τις Μ3 είναι η αλήθεια ότι η BMW ορίζει αυστηρά την χρησιμοποίηση του συγκεκριμένου λαδιού.Το ξέρω από φίλο μου που έχει μία Μ3 το ξέρω από συνεργείο BMW που μιλάω κάθε μέρα. Το ξέρεις και εσύ για είσαι φίλος των BMW.
          Βρες μου ένα ιδιοκτήτη Μ3 που έχει δώσει τόσα λεφτά για να την πάρει που να ρισκάρει την υγεία της για λίγα ευρώ σε κάθε αλλαγή λαδιού ή για να κάνει πειράματα.
          Εν τέλει έχω την αίσθηση ότι τελικά πηγαίνουμε σε μία αγορά λιπαντικών όπου θα πλεονεκτούν οι φίρμες που θα συνιστώνται από τους κατασκευαστές.
          Επίσης να μην ξεχνάμε ότι σε κατά τόπους αγορές γίνονται και επιμέρους συμφωνίες και φέρτα γύρω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Οι Μ3 ειχαν πολλα προβληματα στον κινητηρα και ισως γιαυτο να ειναι πολυ προσεκτικη η ΒΜW με το λαδι που χρησιμοποιει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

              Βρε μην ψαρώνετε με προδιαγραφές τύπου VW, Mercedes κλπ...

              Θέματα συμφωνιών είναι...

              Δηλαδή αν έχεις BMW M3 και η μαμά εταιρεία σου λέει να βάζεις μόνο CATROL TWS 10W60 γιατί αλλιώς το μοτέρ θα κάνει μπουμ εσύ τι κάνεις;

              Δεν θα υπήρχε λόγος να βάλω κάτι άλλο βεβαίως! Αυτό εννοείται.
              αλλά αν το μοτέρ κάνει 'μπουμ' με άλλο λάδι ανάλογων ή και ανώτερων προδιαγραφών (υπάρχουν πολλά!!!!) τότε φταίει η BMW και όχι το λάδι!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Η mitsubishi προτείνει λάδια ορισμένων προδιαγραφών ή καλύτερων από των προτεινόμενων προδιαγραφών, ανεξαρτήτα από ποιόν κατασκευαστή προέρχονται. Όσο για το ιξώδες προτείνει ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας άλλο να κυκλοφορείς στο Καζακστάν κι άλλο στη κένυα (έχει πίνακα θερμοκρασιών / ιξώδους).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                  Βρε μην ψαρώνετε με προδιαγραφές τύπου VW, Mercedes κλπ...

                  Θέματα συμφωνιών είναι...

                  Δηλαδή αν έχεις BMW M3 και η μαμά εταιρεία σου λέει να βάζεις μόνο CATROL TWS 10W60 γιατί αλλιώς το μοτέρ θα κάνει μπουμ εσύ τι κάνεις;

                  Δεν θα υπήρχε λόγος να βάλω κάτι άλλο βεβαίως! Αυτό εννοείται.
                  αλλά αν το μοτέρ κάνει 'μπουμ' με άλλο λάδι ανάλογων ή και ανώτερων προδιαγραφών (υπάρχουν πολλά!!!!) τότε φταίει η BMW και όχι το λάδι!!!

                  Κοίτα τώρα πως μπλέκονται τα πράγματα!

                  Πριν μερικά χρόνια οι Ιάπωνες (Toyota νομίζω) έκαναν έρευνες για να σχεδιάσουν το κιβώτιο συνεχώςς μεταβαλόμενης σχέσης!
                  Για να μειώσουν τις τριβές, άρα και τις απώλειες, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το καλύτερο λιπαντικό που μπορούσαν να βρούν!

                  Το κιβώτιο έσπαγε στον πάγκο στην φάση των δοκιμών!!!

                  Βρήκαν τελικά ότι κάποια από τα πρόσθετα του λιπαντικού αντιδρούσαν με στοιχεία των μετάλλων και τα διέβρωναν! Με αποτέλεσμα να σπάει το κιβώτιο!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    [list:1sbw68kf]Ποτε προλαβαιναν ρε Νικο τα προσθετα και διαβρωναν τα μεταλλα του κιβωτιου? [/list:u:1sbw68kf][list:1sbw68kf]Τα 'κακα' προσθετα εχουν επιπτωσεις μακροχρονια.[/list:u:1sbw68kf][list:1sbw68kf]Τωρα για τις προδιαγραφες........οποιος θελει ακολουθει .Τα ειπα ενα εκατομυριο φορες.Οποιος θελει ας ριξει μια ματια στο VAG φορουμ.Αν θεωρειτε μ@λ@κες τις εταιριες λιπαντικων που πληρωνουν γυρω στα 100 000 για μια και μονο προδιαγραφη, μαλλον εχετε δικιο!!Αλλο πραγμα να συνιστας συγκεκριμενα μια μαρκα λαδιων ως αυτοκινητοβιομηχανια και αλλο να ζητας προδιαγραφες (και σε οποιο λαδι θελει ο καθενας ας ψαξει να τις βρει.Τωρα αν βρει μαρκα μ εκαψες με 50600 προδιαγραφη, ε ας προσεχε.Οποιος λυπαται το καρφι χανει και το πεταλο )[/list:u:1sbw68kf]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                      Ποτε προλαβαιναν ρε Νικο τα προσθετα και διαβρωναν τα μεταλλα του κιβωτιου?

                      Και όμως!!
                      Το είδα σε ντοκυμαντέρ και το έψαξα στο Διαδίκτυο!!

                      Στα 100-200 χιλιόμετρα λειτουργίας έσπαγε!!Σαν καρπούζι!
                      Δεν ξέρω τι είδους αντίδραση γινόταν!!!Αν ήξερα θα στο έλεγα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Τα λάδια για το σαζμάν π.χ. GL5 περιέχουν θειάφι (μυρίζουν χαρακτηριστικά) σαν πρόσθετο υψηλών πιέσεων και καταστρέφουν τα κίτρινα μέταλλα (χάλκινα, μπρούντζινα). Δεν έχουν σχέση με τα λάδια του κινητήρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                          Αλλο πραγμα να συνιστας συγκεκριμενα μια μαρκα λαδιων ως αυτοκινητοβιομηχανια και αλλο να ζητας προδιαγραφες

                          Έτσι πρέπει να είναι, δυστυχώς οι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ζητούν μόνο μια συγκεκριμένη μάρκα και όχι προδιαγραφές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                            Ο κατασκευαστής τα έχει υπολογίσει όλα στη κατασκευή του και την κίνηση σε πόλη και τις ζεστές χώρες και όλα.

                            Το ίδιο αυτοκίνητο που πουλιέται στην Αμερική με λάδι 5W20 πουλιέται στην Αυστραλία με λάδι 10W40 - ίδιος κινητήρας. Πολλές φορές το μάρκετινγκ ορίζει τις προδιαγραφές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpsig moderator last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:

                              Ποτε προλαβαιναν ρε Νικο τα προσθετα και διαβρωναν τα μεταλλα του κιβωτιου?

                              Και όμως!!
                              Το είδα σε ντοκυμαντέρ και το έψαξα στο Διαδίκτυο!!

                              Στα 100-200 χιλιόμετρα λειτουργίας έσπαγε!!Σαν καρπούζι!
                              Δεν ξέρω τι είδους αντίδραση γινόταν!!!Αν ήξερα θα στο έλεγα!

                              Ναι όντως
                              Αλλά μιλάς για κιβώτιο εντελώς διαφορετικής τεχνολογίας (νομίζω κάτι σε μεταβαλλόμενης σχέσης ήταν) από κάθε άλλο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mousatos last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                Ακόμα και 300V μπορείς να χρησιμοποιήσεις εφόσον το αλλάζεις κάθε 3000 χιλιόμετρα (αγωνιστικό=μεγαλύτερη αντοχή για μικρότερο χρονικό διάστημα)!

                                Τα καινούργια 300V σύμφωνα με τα καθαριστικά που περιέχουν αντέχουν για τουλάχιστον 10.000 σκληρά χιλιόμετρα.
                                Πάντως αυτό με τις τιμές των λαδιών έχει παραγίνει, δεν έχουν το θεό τους οι αιμορουφίχτρες. Έβαλα προχθές λαδάκι agip sint catalyst 10W40(τα βάζω πρώτη φορά ,προς το παρόν δε με άφησαν ικανοποιημένο αν και οι προδιαγραφές τους είναι φανταστικές) με 7,5 euro και έκανα μια βόλτα σε ρώσικα siteς που πωλούν on-line , ξέρετε πόσο το πουλάνε;
                                3.07 euro το λίτρο... Όσο για τις άλλες μάρκες από 40 έως 60% κάτω. Απορώ με τι τιμή φεύγουν από το εργοστάσιο και πόσο μας τα φουσκώνουν στο τέλος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harisman last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Ποτε προλαβαιναν ρε Νικο τα προσθετα και διαβρωναν τα μεταλλα του κιβωτιου?

                                  Και όμως!!
                                  Το είδα σε ντοκυμαντέρ και το έψαξα στο Διαδίκτυο!!

                                  Στα 100-200 χιλιόμετρα λειτουργίας έσπαγε!!Σαν καρπούζι!
                                  Δεν ξέρω τι είδους αντίδραση γινόταν!!!Αν ήξερα θα στο έλεγα!

                                  Ισχύει όντως, ήταν δοκιμές της NISSAN για κιβώτιο CVT αν δεν κάνω λάθος....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης harisman έγραψε:
                                    Ισχύει όντως, ήταν δοκιμές της NISSAN για κιβώτιο CVT αν δεν κάνω λάθος....

                                    Ναι!!!

                                    Το ντοκυμαντέρ το είχα δει και εγώ παλία στην ΝΕΤ! Πόρωση!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                      Για σύγκριση σας λέω ότι το ELF EXCELLIUM LDX 5W40 που χρησιμοποιεί η RENAULT για τα κορυφαία μοντέλα της κοστίζει αυτή την στιγμή 9 €.

                                      Το λάδι αυτό το βάζω στο Peugeot μου!!! Είναι μόνο για κορυφαία μοντέλα!!!
                                      Έεετσι, έτσι...

                                      Αλλά το αγοράζω 12 ευρώ το λίτρο... Μάλλον θα πρέπει να το ψάξω καλύτερα...

                                      Το θέμα των λιπαντικών είναι πολύ περίπλοκο.
                                      Σίγουρα οι εταιρίες κάνουν εμπορικές συμφωνίες για την προμήθειά τους με λιπαντικά.
                                      Αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει έιναι οι προδιαγραφές του λιπαντικού και όχι η εμπορική του ονομασία!!! Δηλαδή τα νούμερα εκείνα που αναγράφονται από πίσω.

                                      Βέβαια για να έχουμε μια πληρέστερη εικόνα για το ποιόν του λιπαντικού, καλό έιναι να ξέρουμε και τον δείκτη ιξώδους του, καθώς και το υλικό της βάσης που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του. Επίσης απαραίτητο είναι να ξέρουμε και το τι πρόσθετα μπήκανε στο λάδι.

                                      Π.χ. Υπάρχουν συνθετικά λιπαντικά τα οποία έχουν σαν βάση τους συνθετικούς υδρογονάνθρακες (ΡΑΟ ή πολυαλφαολεφίνες) και συνθετικά λιπαντικά που έχουν σαν βάση τους οργανικούς εστέρες.
                                      Είναι γνωστό ότι οι PAO έχουν καλύτερες ιδιότητες από τους εστέρες. Όμως και τα δύο είναι συνθετικά λιπαντικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mousatos last edited by

                                        Δημήτριε τα εστερικά λάδια(group V) θεωρούνται κορυφαία και σαφώς ανώτερα τα PAO πολυ-αλφα-ολεφινικά (group IV) τα οποία με τη σειρά τους είναι λίγο ανώτερα από τα group III συνθετικά(τεχνολογία καταλυτικής υδρογονοπυρόλυσης) τα οποία δυστυχώς αποτελούν και την πλειοψηφία στις μέρες μας.
                                        Τα εστερικα (ester based oils) προέρχονται από την ένωση οξέων και αλκοολών με την αφαίρεση των μορίων νερού. Το μειονέκτημά τους είναι οτι με την παρουσία νερού στο κάρτερ ορισμένοι ιδίως τύποι εστέρων διασπώνται στα εξ' ων συνετεθη δηλ.σε οξέα.
                                        Είναι σύνηθες να προστίθενται σε ποσότητες της τάξης του 2-3% στα συνθετικά group IV ή III λάδια για ενίσχυση κάποιων ιδιοτήτων.

                                        Όσο για τo συγκεκριμένο elf 5W40 θα έλεγα οτι φαίνεται καλό και προέρχεται από μια σοβαρή εταιρία με εμπειρία στο χώρο των λιπαντικών.
                                        Από την άλλη χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση οτι πρόκειται για group III συνθετικο.

                                        http://www.turbofrogperformance.com/PDF_files/ExcelliumLDX5w40_Customers.pdf

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πάντως έχω ένα βιβλίο (Λίπανση και λιπαντικά, Σταμάτης Περδιός) που αφορά τα λιπαντικά. Από 'κει πήρα αυτά που έγραψα.

                                          Κάπου μέσα στο βιβλίο έχει ένα πινακάκι που συγκρίνει τα συνθετικά λιπαντικά διαφόρων βάσεων σε κάποιες συγκεκριμένες ιδιότητες σε σχέση με τα ορυκτέλαια. Οι PAO παντού παίρνουν καλύτερη βαθμολογία από οποιαδήποτε άλλη βάση, εκτός από την μεταβολή της ρευστότητας σε σχέση με την θερμοκρασία, της σταθερότητας έναντι της οξείδωσης σε υψηλές θερμοκρασίες, όπου οι εστέρες διβασικού οξέος υπερτερούν ελαφρώς (και μόνο αυτοί).

                                          Τώρα σε ό,τι αφορά το λιπαντικό που χρησιμοποιώ, θα το κοιτάξω. Αν δεν υπάρξει λόγος να το αλλάξω (π.χ. άλλο λιπαντικό καλύτερο με χαμηλότερη ή ίδια τιμή) δεν θα το αλλάξω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                                            Π.χ. Υπάρχουν συνθετικά λιπαντικά τα οποία έχουν σαν βάση τους συνθετικούς υδρογονάνθρακες (ΡΑΟ ή πολυαλφαολεφίνες) και συνθετικά λιπαντικά που έχουν σαν βάση τους οργανικούς εστέρες.
                                            Είναι γνωστό ότι οι PAO έχουν καλύτερες ιδιότητες από τους εστέρες. Όμως και τα δύο είναι συνθετικά λιπαντικά.

                                            Τα συνθετικά λιπαντικά είναι μείγμα PAO/ester/alkalated napthalene, δεν μπορείς να τα κατατάξεις ξεχωριστά.

                                            Τα group III (hydrocracked) δεν είναι συνθετικά (όπως λέει ο μουσάτος είναι καταλυτικής υδρογονοπυρόλυσης) και θα πρέπει οι εταιρείες να το αναφέρουν και να τα τιμολογούν ανάλογα γιατί είναι πολύ φθηνότερη η διαδικασία παραγωγής τους. Αντίθετα, οι εταιρείες δεν αναφέρουν το group III και τα χρεώνουν πολύ πιο ακριβά από όσο θα έπρεπε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr