-
Σωστά το κράζουν αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά βάρους.
Για να δω τι θα γράψουν όμως σε ένα συγκριτικό ανάμεσα στο 3008 και το Kuga για το βάρος.
Θα το βγάλουν μάπα σε σχέση με το 3008 για τους ίδιους λόγους;
Θα γράψουν πως έχει πολύ χειρότερη ενεργητική ασφάλεια από το 3008;Είναι προφανώς πικρόχολο το άρθρο τους , βασίζεται σε λογικά επιχειρήματα από τη μια , αλλά ξεγυμνώνει και την ξεφτίλα των δημοσιογράφων που ως πρώτο μέλημα έχουν τις δημόσιες σχέσεις και όχι την αλήθεια.
Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Δεν ξέρω αν και ποιος εκ των δύο έχει δίκιο ή άδικο αλλά φαίνεται κάπως άκομψο ως δημοσίευμα παρόλο που είναι από τις ελάχιστες φορές που θυμάμαι αρνητικά σχόλια για νέο μοντέλο σε κάποιο Μέσο.Και ο λόγος βέβαια είναι ο αποκλεισμός του Μέσου αυτού από τη Volvo.Mήπως να είχαμε συχνότερα τέτοιους αποκλεισμούς για να διαβάζουμε αντικειμενικότερα άρθρα;
Τα πολλά επιπλέον κιλά συγκριτικά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας υποθέτω πως δεν αμφισβητούνται ως μετρήσιμο μέγεθος.Αυτο ειναι συνεργασία που στηρίζεται στο μιζαρισμα,ενω η συμπεριφορα του περιοδικου είναι παιδαριωδης.Δεν με καλεσες,τωρα να δεις τι θα γράψω
Δειτε τι γράφουν οι 4 τροχοι....
http://www.4troxoi.gr/blog/2017/11/odigoyme-volvo-xc40
Ποιος να λέει αραγε την αλήθεια?Θα ήθελα να μου βρει κάποιος κάποια κακή κουβέντα του Στρατισίνο για κάποιο μοντέλο...
-
Η E Pace η οποία θεωρείται ότι κατατάσεται στην ίδια κατηγορία, ξεκινάει από 1775Kg και φτάνει έως τα 1894Kg.
Οπότε, σύμφωνα με τις απόψεις πέρι βάρους, για κλωτσιές η Jaguar. -
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Η E Pace η οποία θεωρείται ότι κατατάσεται στην ίδια κατηγορία, ξεκινάει από 1775Kg και φτάνει έως τα 1894Kg.
Οπότε, σύμφωνα με τις απόψεις πέρι βάρους, για κλωτσιές η Jaguar.Προσφέρομαι ανιδιοτελώς να απαλλάξω τον ιδιοκτήτη οποιασδήποτε E-Pace, άντε και της F-Pace -για να είμαι γενναιόδωρος- από το προφανέστατα θεόβαρο και ουδόλως ευχάριστο τρακτέρ που πήγαν και αγοράσανε
-
Ξέρεις σε ποιόν θα χαρίσεις μετά το Kuga,έτσι?
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Ξέρεις σε ποιόν θα χαρίσεις μετά το Kuga,έτσι?Δεν ξέρω, σίγουρα το θέλεις ? είναι και αυτό θεόβαρο....
-
Δεν έχω εγώ πρόβλημα με το βάρος...άλλωστε δεν διεκδικώ διαφήμιση από καμία εταιρεία....
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Η E Pace η οποία θεωρείται ότι κατατάσεται στην ίδια κατηγορία, ξεκινάει από 1775Kg και φτάνει έως τα 1894Kg.
Οπότε, σύμφωνα με τις απόψεις πέρι βάρους, για κλωτσιές η Jaguar.Προσφέρομαι ανιδιοτελώς να απαλλάξω τον ιδιοκτήτη οποιασδήποτε E-Pace, άντε και της F-Pace -για να είμαι γενναιόδωρος- από το προφανέστατα θεόβαρο και ουδόλως ευχάριστο τρακτέρ που πήγαν και αγοράσανε
Εγώ να δεις.
-
Volvo Cars is to extend its range of compact cars into new segments on its highly-innovative Compact Modular Architecture (CMA), a smaller but equally advanced version of Volvo’s acclaimed Scalable Product Architecture (SPA). The company’s first car on CMA is expected to be launched in 2017.
CMA’s introduction in 2017 means that all future Volvo cars will be built on just two fully scalable and wholly modular vehicle architectures.
The simultaneous development of SPA and CMA has formed the cornerstone of Volvo’s product renewal and growth strategy, which involves the replacement of every single car in its line-up in the next four years and an annual sales volume of up 800,000 cars. This process started with the launch of the XC90 and will continue shortly with the launch of the new S90 premium sedan.
CMA allows Volvo Cars to offer customers of compact cars the same type of premium engineering benefits as owners of its larger cars built on SPA. Shared technology between SPA and CMA will include powertrains (both conventional and new plug-in hybrid variants) and the infotainment, climate and data network and safety systems taking the Swedish car maker ever closer to its vision of no deaths or injuries in its new cars by 2020.
“The flexibility of CMA liberates Volvo’s engineers and designers, allowing them to devise and introduce a wide range of new and alluring features whilst at the same time improving drivability, offering world-class safety features and connected car technologies,” said Dr Peter Mertens, Senior Vice President, Research & Development at Volvo Car Group.
CMA will also change the way Volvo Cars builds its products in the future by allowing a wide range of cars, powertrains, electrical systems and technologies of varying complexity to be fitted on the same architecture, generating significant economies of scale and a more streamlined manufacturing process.
Volvo Cars’ CMA has been designed from the outset to embrace electrification – offering a new Twin Engine plug-in hybrid variant designed especially for the new architecture.
“We are in a terrific position with CMA. We have developed this new architecture as a plug and play component. This means that on Volvo’s next generation of compact cars you will benefit from the advanced technologies available on our XC90 today,”
said Dr Mertens.Volvo Cars expects to significantly increase its global volumes with the coming range of CMA-based cars, which will have a truly global footprint and take the Swedish brand into exciting new product segments.
“CMA is a key part of the continued growth strategy of the Volvo Cars brand,” said Björn Annwall, Senior Vice President, Sales Marketing and Customer Service at Volvo Car Group. “Apart from offering all the benefits and features of a larger premium car, such as the industry-leading safety, powertrain and infotainment technologies, CMA will deliver a true and distinctive Volvo driving and ownership experience setting it apart from others in this growing premium segment.”
-
Απορω γιατι η επίσημη Volvo Cars δεν κάνει καποια ανακοινωση?Το αρθρο δεν εχει συγγραφέα?
-
Γιατί θέλει να ξεχαστεί το θέμα ...
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Απορω γιατι η επίσημη Volvo Cars δεν κάνει καποια ανακοινωση?Το αρθρο δεν εχει συγγραφέα?Καλά, είναι πιθανόν να ετοιμάζεται ή να έχει φύγει ήδη εξώδικο προς την εκδοτική, και απλώς να μην το μάθουμε ποτέ...
Γεγονός παραμένει ότι το XC40 είναι πολύ βαρύ, ακόμα και για τα μέτρα της από πάνω κατηγορίας. Αλλά έτσι και αλλιώς η Volvo ποτέ δεν προσέφερε επιδόσεις, οδηγησιμότητα, γενικώς ευέλικτα αυτοκίνητα. Μαζί με την Saab είναι στην κορυφή της κατηγορίας 'τάξη και ασφάλεια', οπότε ουδόλως τους ενδιαφέρουν τέτοιες λεπτομέρειες
Φαντάζομαι σχόλιο από Chapman ή έστω Clarkson
-
Δε νομίζω να έχει τέτοια κολλήματα ο Clarkson, τουλάχιστον για αυτή την κατηγορία. Θυμάμαι πως είχε εντυπωσιαστεί από το XC60, σχετικά με το πόσο πρακτικό είναι και πως φαινόταν πως αυτοί που το σχεδίασαν είχαν οι ίδιοι οι οικογένεια και για αυτό το είχαν κάνει τόσο πρακτικό. Νομίζω το θεωρούσε ιδανικό family car. Άλλες οι προτεραιότητες σε ένα οικογενειακό SUV που δίνει βάση στην άνεση και την ασφάλεια, άλλες σε μια σπορ κατασκευή.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιατί θέλει να ξεχαστεί το θέμα ...Περιμενε λίγο,οι πληροφορίες λένε οτι ετοιμάζεται....
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Δε νομίζω να έχει τέτοια κολλήματα ο Clarkson, τουλάχιστον για αυτή την κατηγορία. Θυμάμαι πως είχε εντυπωσιαστεί από το XC60, σχετικά με το πόσο πρακτικό είναι και πως φαινόταν πως αυτοί που το σχεδίασαν είχαν οι ίδιοι οι οικογένεια και για αυτό το είχαν κάνει τόσο πρακτικό. Νομίζω το θεωρούσε ιδανικό family car. Άλλες οι προτεραιότητες σε ένα οικογενειακό SUV που δίνει βάση στην άνεση και την ασφάλεια, άλλες σε μια σπορ κατασκευή.Γι'αυτό και εμείς που τα θέλουμε και τα δύο -μιλώντας για γήινες επιλογές- αγοράζουμε Kuga
-
Διαβάζοντας το άρθρο του Χατζηπαναγιώτου στο τεύχος των 4 τροχών έχεις μια εντελώς διαφορετική άποψη για το αυτοκίνητο.Ποσο να φιλτράρεις άραγε τα γραφόμενα των «ειδικών « για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Tι συμπερασματα?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Tι συμπερασματα?Για τα γραφόμενα τους και για την συνολική εικόνα του αυτοκινητου.
-
Ρε συ τι συμπερασματα να βγαλουν απο 2 ωρες σε καινουριο αμαξι; πρεπει να περινενεις 2-3 χρονια να δεις εμπηρειες κατοχων για να καταλαβεις αν ειναι καλο. Οι δημοσιογραφοι μερος του μαρκετινγκ ειναι κακο δεν θα γραψουν για καινουριο μοντελλο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Ρε συ τι συμπερασματα να βγαλουν απο 2 ωρες σε καινουριο αμαξι; πρεπει να περινενεις 2-3 χρονια να δεις εμπηρειες κατοχων για να καταλαβεις αν ειναι καλο. Οι δημοσιογραφοι μερος του μαρκετινγκ ειναι κακο δεν θα γραψουν για καινουριο μοντελλο.αρα όλοι οι αναγνωστες των περιοδικών,ολοι τα χιλιάδες viewers στα διάφορα site και στο youtube είναι χαζοί?
Δεν καταλαβαινω ωρες ωρες την αντιδραστικότητα σε κάποιο σχόλιο.Συμφωνω μαζί σου για το marketing αλλα η αποψη μου είναι να μπορείς να φιλτραρεις τα όσα σου λένε.Το σχόλιο μου αφορούσε τις εκ διαμέτρου αντιθετες αποψεις δημοσιογράφων του χώρου
volvo XC40 / V40 / CMA platform