-
Νέο Tesla Roadster: Back to the Future
Ο Elon Musk ξέρει πολύ καλά τον τρόπο να τραβά τα βλέμματα. Αυτή τη φορά με την πρωτότυπη εκδοχή του νέου Tesla Roadster.Tesla Roadster
Παρουσιάζοντας για πρώτη φορά χθες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ατλαντικού το Semi, το πρωτοποριακό ηλεκτρικό της φορτηγό, η Tesla έκανε για μια ακόμα φορά τη μεγάλη έκπληξη αποκαλύπτοντας συγχρόνως και την πρωτότυπη μορφή του νέου Roadster. Σύμφωνα με τον Elon Musk, πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, καθώς η καθ’ όλα εκθαμβωτική 4θέσια(!) δημιουργία από της αμερικάνικης φίρμας που έχει βαλθεί με όλες τις δυνάμεις της να ανατρέψει τα δεδομένα στο χώρο της ηλεκτροκίνησης είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 97 χλμ./ώρα σε χρόνο 1,9 δλ. Ναι, σωστά διαβάσετε. Για τα πρώτα 160 χλμ./ώρα δε, ο χρόνος που απαιτείται είναι 4,2 δλ., ενώ για το πρώτο «400άρι» δεν θα χρειάζονται περισσότερα από 8,9 δλ.«Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής σπάει το φράγμα των 9 δλ. στην επίδοση αυτή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Elon Musk.
Και αν όλα αυτά δεν σας πείθουν, αξίζει να προσθέσουμε πως οι ιθύνοντες της Tesla υποστηρίζουν στις σχετικές τους δηλώσεις πως η τελική ταχύτητα του αντικατάσταση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της αμερικάνικης φίρμας θα αγγίζει τα 402 χλμ./ώρα.
Το πάζλ τεχνολογίας και επιδόσεων συμπληρώνουν οι μπαταριές των 250 kWh, οι οποίες θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. H δε ροπή που φτάνει στους τροχούς της κατασκευής από τους τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες ανέρχεται στα 10.000 Nm, σύμφωνα με τον Musk.
«Ο λόγος που το κάναμε αυτό είναι να για να πετάξουμε στα σκ@@τά τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης», είπε ο Elon Musk.
Συνεχίζοντας τις βαρύγδουπες –αν μη τι άλλο- δηλώσεις του, ο ισχυρός άνδρας της Tesla προσέθεσε:
«Μετά το Roadster, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης θα είναι σαν να οδηγά κανείς μια ατμομηχανή».
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο Musk δήλωσε πως το νέο Tesla Roadster θα μπει στην παραγωγή το 2020 και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 200.000. Η προκαταβολή δε που πρέπει να καταβάλετε για να εξασφαλίσετε πως ένα από αυτά θα γίνει δικό σας ανέρχεται στα 50.000._Χ.Α
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ack-future
-
Νέο Tesla Roadster: Back to the Future
Ο Elon Musk ξέρει πολύ καλά τον τρόπο να τραβά τα βλέμματα. Αυτή τη φορά με την πρωτότυπη εκδοχή του νέου Tesla Roadster.Tesla Roadster
Παρουσιάζοντας για πρώτη φορά χθες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ατλαντικού το Semi, το πρωτοποριακό ηλεκτρικό της φορτηγό, η Tesla έκανε για μια ακόμα φορά τη μεγάλη έκπληξη αποκαλύπτοντας συγχρόνως και την πρωτότυπη μορφή του νέου Roadster. Σύμφωνα με τον Elon Musk, πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, καθώς η καθ’ όλα εκθαμβωτική 4θέσια(!) δημιουργία από της αμερικάνικης φίρμας που έχει βαλθεί με όλες τις δυνάμεις της να ανατρέψει τα δεδομένα στο χώρο της ηλεκτροκίνησης είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 97 χλμ./ώρα σε χρόνο 1,9 δλ. Ναι, σωστά διαβάσετε. Για τα πρώτα 160 χλμ./ώρα δε, ο χρόνος που απαιτείται είναι 4,2 δλ., ενώ για το πρώτο «400άρι» δεν θα χρειάζονται περισσότερα από 8,9 δλ.«Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής σπάει το φράγμα των 9 δλ. στην επίδοση αυτή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Elon Musk.
Και αν όλα αυτά δεν σας πείθουν, αξίζει να προσθέσουμε πως οι ιθύνοντες της Tesla υποστηρίζουν στις σχετικές τους δηλώσεις πως η τελική ταχύτητα του αντικατάσταση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της αμερικάνικης φίρμας θα αγγίζει τα 402 χλμ./ώρα.
Το πάζλ τεχνολογίας και επιδόσεων συμπληρώνουν οι μπαταριές των 250 kWh, οι οποίες θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. H δε ροπή που φτάνει στους τροχούς της κατασκευής από τους τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες ανέρχεται στα 10.000 Nm, σύμφωνα με τον Musk.
«Ο λόγος που το κάναμε αυτό είναι να για να πετάξουμε στα σκ@@τά τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης», είπε ο Elon Musk.
Συνεχίζοντας τις βαρύγδουπες –αν μη τι άλλο- δηλώσεις του, ο ισχυρός άνδρας της Tesla προσέθεσε:
«Μετά το Roadster, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης θα είναι σαν να οδηγά κανείς μια ατμομηχανή».
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο Musk δήλωσε πως το νέο Tesla Roadster θα μπει στην παραγωγή το 2020 και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 200.000. Η προκαταβολή δε που πρέπει να καταβάλετε για να εξασφαλίσετε πως ένα από αυτά θα γίνει δικό σας ανέρχεται στα 50.000._Χ.Α
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ack-future
-
Νέο Tesla Roadster: Back to the Future
Ο Elon Musk ξέρει πολύ καλά τον τρόπο να τραβά τα βλέμματα. Αυτή τη φορά με την πρωτότυπη εκδοχή του νέου Tesla Roadster.Tesla Roadster
Παρουσιάζοντας για πρώτη φορά χθες στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού Ατλαντικού το Semi, το πρωτοποριακό ηλεκτρικό της φορτηγό, η Tesla έκανε για μια ακόμα φορά τη μεγάλη έκπληξη αποκαλύπτοντας συγχρόνως και την πρωτότυπη μορφή του νέου Roadster. Σύμφωνα με τον Elon Musk, πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, καθώς η καθ’ όλα εκθαμβωτική 4θέσια(!) δημιουργία από της αμερικάνικης φίρμας που έχει βαλθεί με όλες τις δυνάμεις της να ανατρέψει τα δεδομένα στο χώρο της ηλεκτροκίνησης είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 97 χλμ./ώρα σε χρόνο 1,9 δλ. Ναι, σωστά διαβάσετε. Για τα πρώτα 160 χλμ./ώρα δε, ο χρόνος που απαιτείται είναι 4,2 δλ., ενώ για το πρώτο «400άρι» δεν θα χρειάζονται περισσότερα από 8,9 δλ.«Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής σπάει το φράγμα των 9 δλ. στην επίδοση αυτή», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Elon Musk.
Και αν όλα αυτά δεν σας πείθουν, αξίζει να προσθέσουμε πως οι ιθύνοντες της Tesla υποστηρίζουν στις σχετικές τους δηλώσεις πως η τελική ταχύτητα του αντικατάσταση του πρώτου αυτοκινήτου παραγωγής της αμερικάνικης φίρμας θα αγγίζει τα 402 χλμ./ώρα.
Το πάζλ τεχνολογίας και επιδόσεων συμπληρώνουν οι μπαταριές των 250 kWh, οι οποίες θα είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ. H δε ροπή που φτάνει στους τροχούς της κατασκευής από τους τρεις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες ανέρχεται στα 10.000 Nm, σύμφωνα με τον Musk.
«Ο λόγος που το κάναμε αυτό είναι να για να πετάξουμε στα σκ@@τά τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης», είπε ο Elon Musk.
Συνεχίζοντας τις βαρύγδουπες –αν μη τι άλλο- δηλώσεις του, ο ισχυρός άνδρας της Tesla προσέθεσε:
«Μετά το Roadster, η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα βενζίνης θα είναι σαν να οδηγά κανείς μια ατμομηχανή».
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο Musk δήλωσε πως το νέο Tesla Roadster θα μπει στην παραγωγή το 2020 και η τιμή του θα κυμαίνεται στα 200.000. Η προκαταβολή δε που πρέπει να καταβάλετε για να εξασφαλίσετε πως ένα από αυτά θα γίνει δικό σας ανέρχεται στα 50.000._Χ.Α
http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosm ... ack-future
-
Oύτε τα 1,9', ούτε τα 8,9' λένε κάτι το συνταρακτικό, το WHOAH από όλους όσους ήταν εκεί έγινε όταν φάνηκε το 'Range 620miles'
-
Όταν τα αντίστοιχα αυτοκίνητα βενζίνης έχουν συνήθως αυτονομία λίγο πάνω από τα 300χλμ.
-
Ποιο super/hypercar έχει 300χλμ αυτονομία;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ποιο super/hypercar έχει 300χλμ αυτονομία;Σχεδόν όλα, νομίζω, αν δεν τα οδηγείς σαν super/hypercar, που και πάλι είναι πολύ γρήγορα.
Γιατί αν τα οδηγήσεις σαν super/hypercar βόλτα πάνω από 10', δεν κάνεις . -
Το tesla με τι οδήγηση βγάζει 600χλμ;
-
Το λέει καθαρά ο Musk στην παρουσίαση, είναι 620miles (1000χλμ) με 'highway cruising', δηλαδή σταθερή ταχύτητα 75mph, περίπου κάτι αντίστοιχο με το δικό μας 'εκτός πόλης/extra-urban'
-
Που σημαίνει ότι στην πόλη μπορεί να πλησιάζει και τα 1500χλμ.
(τα ηλεκτρικά πάντα 'καίνε' παραπάνω στην εθνική από ότι στην πόλη)Αν ο Κλάρκσον γούσταρε (γιατί γενικά έως τώρα δεν τα συμπαθεί τα ηλεκτρικά) θα μπορούσε να κάνει τεστ οδήγησης πόλης με Ferrari και Tesla, να μένει η Ferrari από βενζίνη και το Tesla να έχει ακόμα 82% υπόλοιπο μπαταρίας (νούμερα τυχαία αλλά ενδεικτικά)
-
Πλάκα έχετε να ποντάρετε σε ένα μοντέλο που ο κατασκευαστής του λέει ότι θα έρθει το 2020 και που σήμερα είναι απλά φαντασίωση. Ο ίδιος κατασκευαστής που δεν έχει αρχίσει καν τις παραδόσεις του Model 3 που έπρεπε να είχαν αρχίσει από πέρσι. Συνεχίστε...
-
Φαντασίωση?
Λειτουργικό πρωτότυπο που σε πάει βόλτα δεν το λες φαντασίωση.Από την άλλη βέβαια, δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου αμάξι της κατηγορίας οπότε δέχομαι ότι μαζί με Φερράρι και Μακλάρεν μπαίνει στη σφαίρα της φαντασίωσης
Υγ. Να πούμε πάντως ότι για τον Μασκ το roadster είναι λίγο plaything και εννοώ όλο το project. Αρκετοί που έχουν κανάλια και γενικά φαίνονται να έχουν προωθήσει την Tesla θα το πάρουν δωρεάν! Το κόστος του επίσης θα είναι αρκετά χαμηλό για την Τέσλα γιατί όπως φαίνεται από την τιμολόγηση του φορτηγού (που θα έχει 1MWh μπαταρίες) το κόστος των μπαταριών θα έχει πέσει πολύ μέχρι τότε, κάποιοι λένε για κάτω από 100δολλάρια η kwh.
H βασική κριτική που γίνεται είναι ότι θα μπορούσε να έχει περισσότερο carbon fiber στην κατασκευή του. -
Δεν λεει κατι αυτο. Η εταιρεια ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια. Εφτιαξε ενα κουπε μποντυ πανω σε ενα σασσι Ες για να μαζεψει ρευστο απο τις προκαταβολες. Στο μεταξυ η γραμμη παραγωγης για το 3 δεν εχει φτιαχτει ακομα. Ειναι ηδη ιστορια αυτη η εταιρεια.
-
Καλά, υπερβάλλεις. Η πρώτη φετινή τριμηνιαία αναφορά Q1'17 ήταν αρκετά καλή, έχει καλό cash reserve, το Q2'17 έκλεισε με καλά ratios, νομίζω παραμένει ακόμα most valuable εταιρεία του κλάδου σε ΗΠΑ, η μετοχή της παραμένει σε ανοδική πορεία (αν και κάτω από τα peaks του καλοκαιριού), και λογικά μετά τις προχθεσινές ανακοινώσεις θα έχει μεγαλύτερη άνεση από πιστωτές και WS. Δεν ξέρω τι έχει γίνει με το καλοκαιρινό της ομόλογο, δεν τα παρακολουθώ και από κοντά, ο Musk προχθές έλεγε ότι έχει πάνω από 4bn ρευστό. Πάντως τα προβλήματα παραγωγής είναι υπαρκτά, άρα έχει αρκετά και πολύ πραγματικά εμπόδια να υπερπηδήσει...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Λειτουργικό πρωτότυπο που σε πάει βόλτα δεν το λες φαντασίωση.Αν δεν γράψει τα νούμερα που ευαγγελίζεται και αν δεν περάσει όλα τα στάνταρ ασφαλείας ώστε να πάρει έγκριση τύπου και μετά να βγει στην παραγωγή, ναι, είναι φαντασίωση. Όπως και όλα τα άλλα Tesla βασικά που αντέχουν 4-5 επιταχύνσεις και μετά μπαίνουν σε safe mode.
Αν είναι να λέμε για τρέλες, το Devel των 5000 ίππων μου είναι προτιμότερο. ΟΚ, αυτό είναι έκδοση dragster, αλλά το αντίστοιχο των 3000 ίππων είναι δρόμου δήθεν. V16 12,4 λίτρων με 4 τούρμπο, δύο LS GM V8 ενωμένοι στον στρόφαλο με προβλεπόμενη τελική στα 510 χ.α.ω. Παίζει και να γίνει γιατί το project είναι μεν αράβικο αλλά το σχεδιάζουν και το κατασκευάζουν Ιταλοί και Αμερικάνοι.
Φαντάσου αν ήθελε να βγάλει η Ferrari ένα τέτοιο με δύο V12 ενωμένους και 6 τούρμπο. 24κύλινδρος, 13λιτρος, Sexaturbo με 6000 άλογα.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Καλά, υπερβάλλεις. Η πρώτη φετινή τριμηνιαία αναφορά Q1'17 ήταν αρκετά καλή, έχει καλό cash reserve, το Q2'17 έκλεισε με καλά ratios, νομίζω παραμένει ακόμα most valuable εταιρεία του κλάδου σε ΗΠΑ, η μετοχή της παραμένει σε ανοδική πορεία (αν και κάτω από τα peaks του καλοκαιριού), και λογικά μετά τις προχθεσινές ανακοινώσεις θα έχει μεγαλύτερη άνεση από πιστωτές και WS. Δεν ξέρω τι έχει γίνει με το καλοκαιρινό της ομόλογο, δεν τα παρακολουθώ και από κοντά, ο Musk προχθές έλεγε ότι έχει πάνω από 4bn ρευστό. Πάντως τα προβλήματα παραγωγής είναι υπαρκτά, άρα έχει αρκετά και πολύ πραγματικά εμπόδια να υπερπηδήσει...Εχεις μεινει πισω, θα ξεμεινει απο χρηματα ετσι οπως παει και ηδη ψαχνεται να παρει και αλλα αλλα δυσκολα πια...για να επιζησει πρεπει να παραδωσει χιλιαδες 3 στους επομενους 6 μηνες πραγμα χλωμο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν λεει κατι αυτο. Η εταιρεια ειναι με το ενα ποδι στην χρεοκοπια. Εφτιαξε ενα κουπε μποντυ πανω σε ενα σασσι Ες για να μαζεψει ρευστο απο τις προκαταβολες. Στο μεταξυ η γραμμη παραγωγης για το 3 δεν εχει φτιαχτει ακομα. Ειναι ηδη ιστορια αυτη η εταιρεια.Κοίτα τα S και X εξακολουθούν να πουλάνε καλά. Νομίζω στην ακριβή κατηγορία το S πουλάει παρόμοια με την S-Class στην Αμερική αν όχι καλύτερα.
Έχει το περιθώριο να πάει πίσω η παραγωγή και αν χρειαστεί επιπλέον χρήματα υπάρχουν άτομα διατεθειμένα να του τα δώσουν.Το βασικό πρόβλημα είναι με τις μπαταρίες όπου με την αυτοματοποίηση της παραγωγής πάει να ρίξει το κόστος κάτω από τα 100 δολλάρια την KWh. Μακάρι να το καταφέρει, θα είναι πολύ καλό για όλους αυτό!
Tesla Roadster