-
για τα εξτρα δεν υπαρχει παραπονο.ουτε για τους υαλοκαθαριστηρες, φωτα και αλλα τετοια τσιτσιμπλικια.το θεμα ειναι οτι στην εκδοση ambition με τα 21.900,00 € δεν μπορεις να βαλεις κλιματισμο χωρις να ανεβει κλιμακα,καθως ο κλιματισμος παει πακετο με τα αυτοματα φωτα-υαλοκαθαριστηρες και περνας το οριο των 17.000,00€ προ φορων.
τουλαχιστον για εμενα το μονο προβλημα εξοπλισμου ειναι αυτο,το οποιο για ΕΜΕΝΑ ειναι αρκετα σημαντικο και ισως αποτελεσει λογο απορριψης του συγκεκριμενου αυτοκινητου, καθως δεν θελω να περασω το οριο των 17.000,00 € προ φορων.
βεβαια ολα αυτα ειναι γουστα και προτεραιοτητες του καθενος.μπορει για καποιον αλλον να ειναι ασημαντο.
ΥΓ.: το παραπονο ειναι ακομα μεγαλυτερο γιατι για το kodiaq για την ιδια εκδοση εχει κλιματισμο και πολλα αλλα ακομα -
Μπορεις να βαλεις clima & auto lights που κοστιζουν 500 ευρω επιλεγοντας να πας σε απλο χρωμα. Ετσι δεν αλλαζεις κλιμακα. Παντως ειναι αληθεια οτι εχουν κοψει αρκετα στην εκδοση ambition σε σχεση με αλλες χωρες. Ουτε η θηκη για τα γυαλια δεν υπαρχει που δεν εχει και κανα τρελο κοστος...Τελικα το Suzuki S-Cross ειναι το best value for money.
-
για το 1.5 ambition γινεται αυτο που λες.
για το 1.0 ambition dsg δεν γινεται για 40€
και για το suzuki μαλλον συμφωνω -
Δυστυχώς το πρόβλημα με τις αλλαγές τις κλίμακας στο τέλος ταξινόμησης δεν μας επιτρέπει να χτίσουμε όπως γουστάρουμε ένα αυτοκίνητο. Αυτοί που θέλουν πολλά gadgets θα τα πληρώσουν ακριβά (ή θα πάνε στα ίδια λεφτά σε αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας). Είναι take it or leave it η όλη φάση.
Το s-cross έχει καλό vfm (ειδικά το 4χ4) αλλά υστερεί σε τομείς που για πολύ κόσμο είναι σημαντικοί (ποιότητα κατασκευής και άνεση-ποιότητα κύλισης). Επίσης δεν έχει τους χώρους του karoq ούτε του kadjar. -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Ρε παιδιά, προφανώς οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, όπως και τα αυτόματα φώτα, είναι ευκολίες, δεν είναι κριτήρια on/off για την αγορά ή μη ενός οχήματος Αλλά, τη στιγμή που, ceteris paribus ή all other things being equal, κάποιο μοντέλο τα προσφέρει και κάποιο άλλο όχι, δεν θα επιλέξουμε αυτό που προσφέρει το κάτι παραπάνω ?Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην επιλέξουμε αυτό που προσφέρει το κάτι παραπάνω, γιατί στα αυτοκίνητα δεν ισχύει το 'ceteris paribus'.
Είναι ίδια τα Karoq, Qashqai, SCross, Kadjar, Kuga, για τα οποία συζητάμε; Προφανώς και όχι. Αν ήταν έτσι ο κόσμος θα αγόραζε μόνο SCross, από την στιγμή που είναι η πιο Value for Money επιλογή στην κατηγορία.
Και για να μην αναφέρω κριτήρια όπως οι χώροι, επιδόσεις, κατανάλωση, εμφάνιση κλπ.
Στο κομμάτι του εξοπλισμού και μόνο υπάρχουν στοιχεία τα οποία δεν αναφέρονται στους πίνακες του εξοπλισμού και όμως συνολικά κάνουν την διαφορά.
Το πιο απλό παράδειγμα που έχω είναι του QQ, που τι αξία έχει ο αυτόματος κλιματισμός, όταν δεν έχουν βάλει αεραγωγούς για τους πίσω (ούτε καν για τα πόδια); Το αποτέλεσμα είναι τώρα τον χειμώνα για παράδειγμα, οι μπροστά να ζεσταίνονται γιατί τους χτυπά ο ζεστός αέρας από τους αεραγωγούς και οι πίσω να κρυώνουν. Όπως επίσης τσιγκουνιά είναι ότι αυτόματο είναι μόνο το παράθυρο του οδηγού, ενώ όλα τα υπόλοιπα πρέπει να κρατάς πατημένο το κουμπί. Το ότι το κουμπί της τάπας του ρεζερβουάρ δεν είναι φωτιζόμενο, με αποτέλεσμα κάθε φορά που θέλω να γεμίσω πετρέλαιο να ανοίγω την πόρτα ή τον φακό του κινητού, γιατί είναι χωμένο τέρμα κάτω και δίπλα ακριβώς είναι ο διακόπτης για το άνοιγμα του καπό! Και δεν θα ήταν καθόλου καλό να ανοίξω χωρίς να το καταλάβω το καπό και να φύγω άνετος και χαλαρός από το βενζινάδικο!
Για το QQ μπορώ να βρω πάρα πολλές τέτοιες 'λεπτομέρειες' που απουσιάζουν και κάνουν την διαφορά στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου. Λεπτομέρειες που αν υπήρχαν θα έκαναν την καθημερινότητα σου πιο εύκολη.
-
Με τις καινούριες τιμές του και το Sportage δεν ειναι τρομερο vfm...; Έχει όλα οσα συζητάμε απο πάνω και ακόμα περισσότερα
Ισως πολυ και απο το Suzuki...
Τουλάχιστον εγω προς το παρον εκει εχω καταλήξει, μετα την mini απογοήτευση με το Karoq...
Τι να πω...
Ισως το Kodiaq δημιούργησε 'great expectations'Να ρωτήσω κάτι...Γιατί το θέμα είναι ακόμα στα μελλοντικά μοντέλα?
-
και εγω αυτη την αισθηση εχω, οτι το kodiaq δημιουργησε μεγάλες προσδοκιες
-
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
Με τις καινούριες τιμές του και το Sportage δεν ειναι τρομερο vfm...; Έχει όλα οσα συζητάμε απο πάνω και ακόμα περισσότερα
Ισως πολυ και απο το Suzuki...
Τουλάχιστον εγω προς το παρον εκει εχω καταλήξει, μετα την mini απογοήτευση με το Karoq...
Τι να πω...
Ισως το Kodiaq δημιούργησε 'great expectations' [emoji38]Να ρωτήσω κάτι...Γιατί το θέμα είναι ακόμα στα μελλοντικά μοντέλα?
Αποψη μου παντα, το Karoq φαινεται ναι ειναι μια κλαση πανω. Απο τις κριτικες που εχω διαβασει παντα, αλλα και απο Sportage που εχω δει.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Αποψη μου παντα, το Karoq φαινεται ναι ειναι μια κλαση πανω. Απο τις κριτικες που εχω διαβασει παντα, αλλα και απο Sportage που εχω δει.
Μωρέ γαμάτo είναι τo Karoq. Μου άρεσε πολύ και το περίμενα πως και πως
Άλλα μια κλάση πάνω απο ολα του ανταγωνισμού σε ιδια τιμή (βάζω τα 22.000 του Diesel που τείνει να γίνει πλαφόν ) νομίζω δεν είναι κανένα. Ειναι πολυυυυ μικρες λεπτομέρειες που τα χωρίζουν και αυτές ψαχνουμε οσοι θέλουμε να αγοράσουμε τώρα - εν αντιθέση με το Kodiaq που στα χρήματα του οι περισσότεροι συμφωνούμε οτι όντως είναι ενα επίπεδο πάνω απο τα άλλα-.
@KIR2 Έδω viewtopic.php?f=15&t=60173&start=15 προσπαθούμε να καταλήξουμε που θα σπρώξουμε τα 22.000κια μας και θα θελαμε σίγουρα και τις απόψεις όσων πάνε στην έκθεση και τα δούν απο κόντα (κι εγω θα πάω). Ακόμα και κάτι να άρεσε σε κάποιον ή να μην άρεσε είναι σημαντικό για μένα, γιατί μπορεί να μην το χω προσέξει.
-
Ο χρήστης KOSTASAG έγραψε:
Αποψη μου παντα, το Karoq φαινεται ναι ειναι μια κλαση πανω. Απο τις κριτικες που εχω διαβασει παντα, αλλα και απο Sportage που εχω δει.
Μωρέ γαμάτo είναι τo Karoq. Μου άρεσε πολύ και το περίμενα πως και πως
Άλλα μια κλάση πάνω απο ολα του ανταγωνισμού σε ιδια τιμή (βάζω τα 22.000 του Diesel που τείνει να γίνει πλαφόν ) νομίζω δεν είναι κανένα. Ειναι πολυυυυ μικρες λεπτομέρειες που τα χωρίζουν και αυτές ψαχνουμε οσοι θέλουμε να αγοράσουμε τώρα - εν αντιθέση με το Kodiaq που στα χρήματα του οι περισσότεροι συμφωνούμε οτι όντως είναι ενα επίπεδο πάνω απο τα άλλα-.
@KIR2 Έδω viewtopic.php?f=15&t=60173&start=15 προσπαθούμε να καταλήξουμε που θα σπρώξουμε τα 22.000κια μας και θα θελαμε σίγουρα και τις απόψεις όσων πάνε στην έκθεση και τα δούν απο κόντα (κι εγω θα πάω). Ακόμα και κάτι να άρεσε σε κάποιον ή να μην άρεσε είναι σημαντικό για μένα, γιατί μπορεί να μην το χω προσέξει.
Thanks.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Το είδα από κοντά στην έκθεση αυτοκινήτου.
Με κέρδισε θα μπορούσα να πω.
Αν με έβαζες να διαλέξω μεταξύ Tiguan, Ateca & Karoq που είναι όλα του ομίλου, πιθανότατα θα πήγαινα στο Karoq.
Η Skoda δείχνει ότι έχει ανέβει πολύ (θεωρώ πιο πάνω κι από τη Seat) και δεν υπάρχει γι εμένα λόγος να πλήρωνα περισσότερα χρήματα για το πιο άσχημο Tiguan και να πάρω σχεδόν τα ίδια πράγματα.
Βέβαια το T-Roc από την άλλη μου άρεσε πάρα πολύ. -
Το T Roc ειναι λίγο μικρότερο μεν αλλά πολύ πιο σωστά τιμολογημένο και πιο πλούσια εξοπλισμένο. Η σύγκριση στους τιμοκαταλόγους και στη λίστα εξοπλισμού των εκδόσεων νομίζω αποδεικνύει ότι κάτι δεν έγινε σωστά στη τιμολόγηση του Τσέχου.
-
Το t roc είναι μια κατηγορία κάτω σε χώρους από το karoq και πωλείται σε ίδια η ακριβότερη τιμή, δεν βλέπω που υπάρχει η απόδειξη της κακης τιμολόγησης του karoq σε σχέση με τo t roc.
-
Για τη τιμολόγηση τα είπε ωραια ο φίλος στο topic του t roc
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Το Karoq με τον 1.5 στη full έκδοση (KAROQ STYLE 1.5 TSI 150HP), η οποία δε διαθέτει μέσα στον εξοπλισμό της, led φώτα εμπρός, Navigation και ψηφιακό πίνακα οργάνων, κοστίζει 26.800€.
Αντίστοιχα η full έκδοση του T-Roc (T-Roc 1.5 TSI ACT EVO 150PS Experience), η οποία περιλαμβάνει μέσα στον εξοπλισμό τα φώτα led, το Navigation και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κοστίζει 25.850€.
Οι παραπάνω εκδόσεις με dsg βγαίνουν με τιμές 30.500€ για το Karoq και 27.050€ για το T-Roc.
Σαφώς φθηνότερο λοιπόν το T-Roc και με πιο πλούσιο εξοπλισμό.Από άποψη διαστάσεων και χώρων, το Karoq είναι 15 εκατοστά πιο μακρύ και 2 εκατοστά πιο φαρδύ και υπερτερεί σε χώρο αποσκετών με 521 λίτρα έναντι 445 λίτρων του T-Roc.
Επίσης σε σχέση με το Golf το T-Roc έχει μεγαλύτερους χώρους σε καμπίνα και πορτ μπαγκάζ.
Πατάνε στην ίδια πλατφόρμα.Για τους χώρους, δεν μου φάνηκε τοσο μεγάλη η διαφορά τους, σίγουρα το Karoq είναι μεγαλύτερο αλλά 445 λίτρα στο χώρο αποσκευών του t roc δεν είναι λίγα.
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Για τη τιμολόγηση τα είπε ωραια ο φίλος στο topic του t rocΤο Karoq με τον 1.5 στη full έκδοση (KAROQ STYLE 1.5 TSI 150HP), η οποία δε διαθέτει μέσα στον εξοπλισμό της, led φώτα εμπρός, Navigation και ψηφιακό πίνακα οργάνων, κοστίζει 26.800€.
Αντίστοιχα η full έκδοση του T-Roc (T-Roc 1.5 TSI ACT EVO 150PS Experience), η οποία περιλαμβάνει μέσα στον εξοπλισμό τα φώτα led, το Navigation και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κοστίζει 25.850€.
Οι παραπάνω εκδόσεις με dsg βγαίνουν με τιμές 30.500€ για το Karoq και 27.050€ για το T-Roc.
Σαφώς φθηνότερο λοιπόν το T-Roc και με πιο πλούσιο εξοπλισμό.Από άποψη διαστάσεων και χώρων, το Karoq είναι 15 εκατοστά πιο μακρύ και 2 εκατοστά πιο φαρδύ και υπερτερεί σε χώρο αποσκετών με 521 λίτρα έναντι 445 λίτρων του T-Roc.
Επίσης σε σχέση με το Golf το T-Roc έχει μεγαλύτερους χώρους σε καμπίνα και πορτ μπαγκάζ.
Πατάνε στην ίδια πλατφόρμα.Για τους χώρους, δεν μου φάνηκε τοσο μεγάλη η διαφορά τους, σίγουρα το Karoq είναι μεγαλύτερο αλλά 445 λίτρα στο χώρο αποσκευών του t roc δεν είναι λίγα.
Κι εγω θα κοιταγα σοβαρα το T Roc αν δεν ειχα 3 ατομα να καθονται στα πισω καθισματα. Βεβαια δεν μου αρεσει το οτι να εδω (t roc) εβαλαν λιγοτερα μαλακα πλαστικα, αλλα φαινεται καλο πακετο. .
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης manasta έγραψε:
Για τους χώρους, δεν μου φάνηκε τοσο μεγάλη η διαφορά τους, σίγουρα το Karoq είναι μεγαλύτερο αλλά 445 λίτρα στο χώρο αποσκευών του t roc δεν είναι λίγα.
Αν είχε ρεζέρβα το πορτμπαγκάζ θα ήταν κάτω από 400lt.
Με 22Κ για την φτωχή έκδοσης του karoq 1.5 και και τα ίδια για την μεσαία έκδοση του τρικυλινδρου troc, εγώ θα αγόραζα σαφώς το μεγαλύτερο και δυνατότερο σκοντα. -
Τα δύο αυτοκίνητα απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Το t roc είναι στα δικά μου μάτια το πιο όμορφο στην κατηγορία του και με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης μέσα-έξω. Ο εξοπλισμός του είναι πραγματικά πλούσιος, έκπληξη από τη vw εδώ. Το 1.0 tsi στην advance είναι εξαιρετικό vfm, όπως και το 1.5 advance dsg στα 24.850. Λάθος της vw που δεν συνδυάζει το dsg με τον μικρό tsi. Αν το 1.6 tdi έρθει σε μια τιμή γύρω στα 23.000 για την advance θα βάλει αρκετό κόσμο σε σκέψη.
Το karoq από την άλλη υστερεί σε εξοπλισμό (συγκριτικά) αλλά σκοράρει ψηλά στην ποιότητα κατασκευής και στους χώρους. Και φυσικά προσφέρει τον 1.6 tdi σε λογική τιμή, ενώ στο t roc αν θες diesel πρέπει να ανέβεις ψηλά (και να πας σε δίλιτρο).
Το skoda είναι η λογική και ώριμη επιλογή ενώ το vw κλείνει το μάτι σε ένα πιο νεανικό κοινό που θέλει μεν καλύτερους χώρους από ένα hatcback σε παρόμοιες διαστάσεις αλλά σε πιο ελκυστικό και μοντέρνο περιτύλιγμα. Δεν είναι τυχαίο που η vw ανακοίνωσε ότι θα τριπλασιάσει την παραγωγή του. -
Σημερα το ειδα και εγω στην εκθεση.Μου αρεσε παρα πολυ μπορω να πω.Οι χωροι του υπεραρκετοι για μια 4μελη οικογενεια, η ποιοτητα πλαστικων κτλ πολυ καλη, ευρυχωρη καμπινα για επιβατες εμπρος και πισω. Σε συζητηση με υπευθυνο κοσμοκαρ σκοντα, εμαθα οτι τα πρωτα test drive θα ειναι διαθεσιμα τον Ιανουαριο και οτι περισσεψει θα δοθει σε αυτους που εχουν κανει τις πρωτες παραγγελιες.Εκανα και ενα μικρο παραπονο για την τιμολογηση που δεν σου επιτρεπει πχ στο 1.0 dsg να βαλεις κλιματισμο γιατι ανεβαινεις κλιμακα, ή οτι στο 1.5 ambition αν βαλεις χρωμα δεν μπορεις να βαλεις κλιματισμο γιατι παλι ανεβαινεις κλιμακα(καθενας με τον πονο του και εγω με τον κλιματισμο).
Παντως μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα και σε σχεση με τα αντιστοιχα του ομιλου, μαλλον θα ηταν η επιλογη μου.
ΥΓ.:Ασχετο αλλα το kodiaq 1.4 ambition σε λιγες μερες οντως θα ανεβει κλιμακα λογω αυξησης τιμης απο εργοστασιο, οποτε οι ενδιαφερομενοι ξεχνανε τα 22.000,00€ -
Ο χρήστης opcast έγραψε:
Εκανα και ενα μικρο παραπονο για την τιμολογηση που δεν σου επιτρεπει πχ στο 1.0 dsg να βαλεις κλιματισμο γιατι ανεβαινεις κλιμακα, ή οτι στο 1.5 ambition αν βαλεις χρωμα δεν μπορεις να βαλεις κλιματισμο γιατι παλι ανεβαινεις κλιμακα(καθενας με τον πονο του και εγω με τον κλιματισμο).Ποια ήταν η αντίδρασή τους?
Πάρε και ένα δωράκι. Η γνωστή 16αρα.. Θυμίζει λίγο του leon στη βασική έκδοση. Δε θα έλεγα πως με χαλάει, θα απορροφά και καλύτερα τις κακοτεχνίας του οδοστρώματος.
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Εκανα και ενα μικρο παραπονο για την τιμολογηση που δεν σου επιτρεπει πχ στο 1.0 dsg να βαλεις κλιματισμο γιατι ανεβαινεις κλιμακα, ή οτι στο 1.5 ambition αν βαλεις χρωμα δεν μπορεις να βαλεις κλιματισμο γιατι παλι ανεβαινεις κλιμακα(καθενας με τον πονο του και εγω με τον κλιματισμο).
[emoji38] Ποια ήταν η αντίδρασή τους?
Πάρε και ένα δωράκι. Η γνωστή 16αρα.. Θυμίζει λίγο του leon στη βασική έκδοση. Δε θα έλεγα πως με χαλάει, θα απορροφά και καλύτερα τις κακοτεχνίας του οδοστρώματος.
Η αντιδραση ηταν οτι μπορει σε καποια μοντελα-εκδοσεις να εχουμε κανει μικρολαθακια,τα οποια θα τα δουμε παλι και αν γινεται θα τα διορθωσουμε.σαν αντιδραση ηταν πολυ καλη,οπως και ο τροπος που μιλαγε εδειχνε οτι καταλαβε το προβλημα και δεν ηταν συζητηση απλα για τους τυπους.ισως επειδη ηταν και νεο παιδι
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Skoda Karoq