-
http://www.newsauto.gr/i-lada-fernei-oikonomiko-suv/
Η αναμονή της Lada γύρω από το θέμα μικρό τετρακίνητο, προφανώς και ήταν πονηρή. Θέλει να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα προτού κατασταλάξει στην τελική πρόταση. Προφανώς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα.
Το Lada XCODE λοιπόν δεν θα είναι κάποιο μοντέλο που θα πλαισιώσει το γνωστό σε όλους μας Niva, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αποτελέσει το διάδοχό του! Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι το μεγάλο στοίχημα της ρώσικης εταιρίας. Η κληρονομιά είναι βαριά στις πλάτες του XCODE, αλλά όπως όλα δείχνουν θα πρόκειται για στροφή 180 μοιρών.
[upd] Μάλιστα σύμφωνα με τις νεώτερες πληροφορίες οι Ρώσοι, βλέποντας τη ιδιαίτερη αγάπη των Ευρωπαίων για τα SUV αυτοκίνητα, θέλουν αυτό το νέο Lada α δυναμική σχέση αξίας-τιμής. Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζονται, ώστε το SUV τους να καλύψει τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων της Ευρώπης. Φυσικά η…. μητέρα Renault–Nissan θα έχουν το ρόλο τους στην προσπάθεια αυτή!
Σύμφωνα με αυτά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ο διάδοχος του Lada Niva, θα υιοθετεί δοκιμασμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χαμηλού κυβισμού (πιθανότατα 1.4 από τη Fiat). Εκτός από τον ευρωπαϊκό κινητήρα, θα είναι εφοδιασμένο και με τετρακίνηση, τιμώντας την παράδοση, έστω και αν δεν έχει καμία σχέση όλο το εγχείρημα με το παρελθόν.
Το εσωτερικό θα υιοθετεί καλή ποιότητα και επαρκείς χώρους επιβατών, όπως επίσης και συστήματα συνδεσιμότητας νέας εποχής. Μην περιμένετε την πρωτόλεια τεχνολογία και τον σχεδιασμό του προγόνου. Ένα εντελώς νέο concept με προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια του σήμερα.
-
http://www.newsauto.gr/i-lada-fernei-oikonomiko-suv/
Η αναμονή της Lada γύρω από το θέμα μικρό τετρακίνητο, προφανώς και ήταν πονηρή. Θέλει να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα προτού κατασταλάξει στην τελική πρόταση. Προφανώς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα.
Το Lada XCODE λοιπόν δεν θα είναι κάποιο μοντέλο που θα πλαισιώσει το γνωστό σε όλους μας Niva, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αποτελέσει το διάδοχό του! Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι το μεγάλο στοίχημα της ρώσικης εταιρίας. Η κληρονομιά είναι βαριά στις πλάτες του XCODE, αλλά όπως όλα δείχνουν θα πρόκειται για στροφή 180 μοιρών.
[upd] Μάλιστα σύμφωνα με τις νεώτερες πληροφορίες οι Ρώσοι, βλέποντας τη ιδιαίτερη αγάπη των Ευρωπαίων για τα SUV αυτοκίνητα, θέλουν αυτό το νέο Lada α δυναμική σχέση αξίας-τιμής. Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζονται, ώστε το SUV τους να καλύψει τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων της Ευρώπης. Φυσικά η…. μητέρα Renault–Nissan θα έχουν το ρόλο τους στην προσπάθεια αυτή!
Σύμφωνα με αυτά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ο διάδοχος του Lada Niva, θα υιοθετεί δοκιμασμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χαμηλού κυβισμού (πιθανότατα 1.4 από τη Fiat). Εκτός από τον ευρωπαϊκό κινητήρα, θα είναι εφοδιασμένο και με τετρακίνηση, τιμώντας την παράδοση, έστω και αν δεν έχει καμία σχέση όλο το εγχείρημα με το παρελθόν.
Το εσωτερικό θα υιοθετεί καλή ποιότητα και επαρκείς χώρους επιβατών, όπως επίσης και συστήματα συνδεσιμότητας νέας εποχής. Μην περιμένετε την πρωτόλεια τεχνολογία και τον σχεδιασμό του προγόνου. Ένα εντελώς νέο concept με προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια του σήμερα.
-
http://www.newsauto.gr/i-lada-fernei-oikonomiko-suv/
Η αναμονή της Lada γύρω από το θέμα μικρό τετρακίνητο, προφανώς και ήταν πονηρή. Θέλει να εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα προτού κατασταλάξει στην τελική πρόταση. Προφανώς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα.
Το Lada XCODE λοιπόν δεν θα είναι κάποιο μοντέλο που θα πλαισιώσει το γνωστό σε όλους μας Niva, αλλά σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, θα αποτελέσει το διάδοχό του! Αυτό όπως καταλαβαίνετε είναι το μεγάλο στοίχημα της ρώσικης εταιρίας. Η κληρονομιά είναι βαριά στις πλάτες του XCODE, αλλά όπως όλα δείχνουν θα πρόκειται για στροφή 180 μοιρών.
[upd] Μάλιστα σύμφωνα με τις νεώτερες πληροφορίες οι Ρώσοι, βλέποντας τη ιδιαίτερη αγάπη των Ευρωπαίων για τα SUV αυτοκίνητα, θέλουν αυτό το νέο Lada α δυναμική σχέση αξίας-τιμής. Προς αυτή την κατεύθυνση εργάζονται, ώστε το SUV τους να καλύψει τις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και ρύπων της Ευρώπης. Φυσικά η…. μητέρα Renault–Nissan θα έχουν το ρόλο τους στην προσπάθεια αυτή!
Σύμφωνα με αυτά που έρχονται στο φως της δημοσιότητας, ο διάδοχος του Lada Niva, θα υιοθετεί δοκιμασμένο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χαμηλού κυβισμού (πιθανότατα 1.4 από τη Fiat). Εκτός από τον ευρωπαϊκό κινητήρα, θα είναι εφοδιασμένο και με τετρακίνηση, τιμώντας την παράδοση, έστω και αν δεν έχει καμία σχέση όλο το εγχείρημα με το παρελθόν.
Το εσωτερικό θα υιοθετεί καλή ποιότητα και επαρκείς χώρους επιβατών, όπως επίσης και συστήματα συνδεσιμότητας νέας εποχής. Μην περιμένετε την πρωτόλεια τεχνολογία και τον σχεδιασμό του προγόνου. Ένα εντελώς νέο concept με προχωρημένη σχεδίαση και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια του σήμερα.
-
Για να δούμε αν θα βγει παραγωγή και αν βγει θα το αφήσουν να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη...
-
Σύμφωνα με αναφορές στο νετ έχουν πει ότι η επέκταση του δικτύου τους εκτός Ρωσίας, των λοιπών χωρών του πρώην ανατολικου μπλοκ και της Γερμανίας δεν τους ενδιαφέρει.
Ότι αν θα το βγάλουν, θα το βγάλουν. Εδώ όμως σίγουρα δεν θα το δούμε.ΙΜΟ αδιάφορα αυτοκίνητα για άλλους λαούς.
Και δεν νομίζω πως είναι καλύτερα από τα Dacia. -
Τους Γερμανούς γιατί να τους ενδιαφέρει??
-
Δεν σταμάτησαν ποτέ να πουλάνε στην Γερμανία όπως έκαναν με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Φαντάζομαι λόγω 'τοίχους'! [emoji38] -
Ναι μπορεί να αισθάνονται διαφορετικά με την πρώην Ανατολική Γερμανία
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σύμφωνα με αναφορές στο νετ έχουν πει ότι η επέκταση του δικτύου τους εκτός Ρωσίας, των λοιπών χωρών του πρώην ανατολικου μπλοκ και της Γερμανίας δεν τους ενδιαφέρει.
Ότι αν θα το βγάλουν, θα το βγάλουν. Εδώ όμως σίγουρα δεν θα το δούμε. ...Αυτό βολεύει και την Renault-Nissan που δεν θα ήθελαν μία ακόμη δική τους 'φτηνή' μάρκα αυτοκινήτων να τους μειώνει τα κέρδη στην Ευρωπαϊκή αγορά.
-
http://www.drive.gr/news/nea-montela/er ... -lada-niva
Έρχεται νέο LADA Niva
[spoiler=:2v2zxbqv]Ο CEO της AvtoVaz επιβεβαιώνει τα σχέδια δημιουργίας νέας γενιάς του μοντέλου.
Το αειθαλές 4x4 της LADA βρίσκεται στην αγορά μερικές δεκαετίες, και πέρα από ορισμένες μικρές αλλαγές και ανανεώσεις, τίποτα δεν έχει αλλάξει δραματικά από το αρχικό σχέδιο.
Τα τελευταία όμως δύο χρόνια ο Ρώσος κατασκευαστής ανήκει στη Συμμαχία Renault-Nissan και σύμφωνα με δηλώσεις του CEO, Nicolas Maure, στο γαλλικό Τύπο, δουλεύουν ήδη πάνω στη νέα γενιά του μοντέλου.
Παρά το γεγονός ότι αρκετοί υποστήριζαν αυτά τα δύο χρόνια ότι η νέα γενιά του Niva θα βασίζεται και θα χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη των Dacia Duster και Nissan Juke για μείωση του κόστους εξέλιξης, όπως συμβαίνει με το πρωτότυπο LADA XCODE, το νέο μοντέλο δεν θα έχει καμία σχέση με τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα του ομίλου.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς να συζητάμε για τη σχεδίαση ή το τι κινητήρες θα φοράει το νέο Niva, αλλά όταν κυκλοφορήσει του χρόνου τέτοια εποχή στην αγορά, θα προσφέρεται με 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα.[/spoiler:2v2zxbqv]
-
Έχει δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα;
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Έχει δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα;Όχι.
Υπάρχει η Lada Hellas σαν εισαγωγική Α.Ε. αλλά χωρίς καμιά εμπορική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Έχει δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα;
Όχι.
Υπάρχει η Lada Hellas σαν εισαγωγική Α.Ε. αλλά χωρίς καμιά εμπορική δραστηριότητα τα τελευταία χρόνια.Στα χαρτιά μείνανε δλδ. Μάλιστα...
-
*Μεγάλα είναι τα πλάνα της Avtovaz για τα επόμενα χρόνια, αφού όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρός της Νikola Mor, η εν λόγω ρώσικη μάρκα θα λανσάρει 12 εντελώς νέα μοντέλα συν άλλα 11 που θα αντικαταστήσουν υπάρχοντα μοντέλα, μέχρι το 2026.
Πιο αναλυτικά, έως το 2019, η Lada θα διαθέσει στη ρώσικη αγορά δύο ολοκαίνουργια αυτοκίνητα, ενώ τότε τέσσερα Lada θα αλλάξουν γενιά. Μετέπειτα και εντός πενταετίας, η Lada προγραμματίζει να λανσάρει στη Ρωσία δέκα εντελώς νέα μοντέλα και να αλλάξει γενιές σε άλλα επτά μοντέλα. Επιπλέον, έως το 2026 θα εκσυγχρονιστούν όλα τα εργοστάσιά της, όπως είναι ένα στο Ιζέβσκ και τρία στο Τολιάττι. Παράλληλα, το 2018 θα ξεκινήσει την παραγωγή της νέας πλατφόρμας Lada Connect.
Μεταξύ των νέων Lada που αναμένεται να δούμε είναι και ένα νέο SUV, το οποίο είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο πριν από ένα χρόνο με την ονομασία XCODE και εκτός από την σύγχρονη εμφάνιση διέθετε τούρμπο κινητήρα και βασιζόταν στην πλατφόρμα LadaConnect.*
Πηγή -
-
XC40 θυμίζει
Lada XCODE