Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Karoq
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Karoq
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 93
    • 94
    • 8 / 94
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1868
    19422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      punkabbestia last edited by

      Oθόνη πολλαπλών ενδείξεων υπολογιστή on board 'MaxiDot' (Ambition)
      Έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων υπολογιστή on board 'Colour MaxiDot' (Style)

      Γνωρίζει κανείς τις διαφορές των παραπάνω? Αναφέρομαι σε αυτό

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xplicit last edited by

        Οι οθόνες που γράφεις αναφέρονται στην κεντρική οθόνη του ταμπλό ανάμεσα σε στροφομετρητή και χιλιομετρητή (η μία ασπρόμαυρη, η άλλη έγχρωμη). Η εικόνα είναι από το πλήρες ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι έξτρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opcast last edited by

          Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:

          νομιζω οτι το scross ειναι πολυ ελαφρυτερο, οχι μονο απο το karoq, αλλα σχεδον απο ολα τα αντιστοιχα.γενικα η suzuki δηλαδη εχει μειωσει το βαρος σε ολα της τα αυτοκινητα, δεν ξερω βεβαια με τι συνεπειες σε ηχομονωση,κυλιση κτλ.

          Το scross ζυγίζει 1165 κιλά με 170Nm ροπής στον κινητήρα, ενώ το karoq 1265 κιλά με 200Nm ροπής στον κινητήρα.

          Σκέψου πως εγώ στο scirocco με τον 1.4 122ps έχω περίπου την ίδια ροπή με τον χιλιάρι του Karoq. Άσε που είμαι και περίπου 1350 κιλά (λόγω ηλιοροφής). Μια χαρά τραβάει, σφεντόνα ο rocco.

          νομιζω οτι το scross 1.0 ζυγιζει 1090 κιλα(εντυπωσιακο πολυ) συμφωνα με το data sheet της suzuki.αλλα οπως λες εχει και 170 Nm ροπης και οχι 200.
          νομιζω οτι τις οποιες αμφιβολιες θα μα τις λυσει μονο ενα test drive, οταν ειναι διαθεσιμο το αυτοκινητο Ελλαδα.
          Παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι οι αποψεις αναφορικα με τον 1.0 tsi διίστανται.
          Ποσο δυσκολο ηταν να κανουν παρομοια τιμολογηση με το octavia diesel οσον αφορα το dsg? Ολοι θα παιρναμε 1.5 tsi dsg νομιζω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mrclouzo last edited by

            Τα κατάφερα παιδιά!

            https://imgur.com/a/q2lKG

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              opcast last edited by

              Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
              Τα κατάφερα παιδιά!

              https://imgur.com/a/q2lKG

              Ευχαριστουμε πολυ

              Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • neurotica
                neurotica last edited by

                Εντωμεταξύ το Lane Assist + Blind spot detection στην Ambition ο κατάλογος λέει ότι είναι έξτρα, στο παραπάνω αρχείο δείχνει παύλα, δλδ δεν διατίθεται. Ποιο είναι σωστό τελικά;

                Απλό χρώματα πρέπει να θεωρείται το Energy blue, ειδικά χρώματα το Candy white, Laser white και Steel grey, έξτρα μεταλλικό χρώμα το Velvet red και τα υπόλοιπα 9 μεταλλικά χρωματα.

                Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι έχει xenon η Ambition.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xplicit last edited by

                  Ευχαριστούμε για το αρχείο mrclouzo!!

                  http://www.skoda.fr/e-brochures/PublishingImages/MY2018_TARIFS_KAROQ_02102017Edition3.pdf

                  Σελίδα 32 τα χρώματα και οι κωδικοί τους. Το δωρεάν πρέπει να είναι το μπλε του συνταξιούχου (no offence ) ή το μπλε παστέλ..

                  Ξεχνάμε την επιλογή του διζωνικού διότι υποχρεωτικά θέλει και τον κωδικό PWF (αισθητήρες φωτών/βροχής). Δηλαδή 400 το clima και 150 το PWF, πάμε στα 550 -> τρώμε ά κ υ ρ ο !

                  Άρα το αγοράζεις:

                  α)ως έχει με το χρώμα που θέλεις ή
                  β)λευκό με καμιά χαζομάρα ακόμα.

                  Σε περιορίζει πάντως αρκετά σε επιλογές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mrclouzo last edited by

                      Στο manual 1.0 tsi θα έβαζα : full led, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής/φωτός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, varioflex καθίσματα και οθόνη υγρών κρυστάλλων color maxi dot. Με αυτά τα extra το αυτοκίνητο φτάνει στα 22394 (τελική τιμή). Δυστυχώς αν περάσουμε τα 17.000 και μέχρι τις 20.000 εργοστασιακή αξία προ φόρων το τέλος ταξινόμησης διπλασιάζεται από 8 σε 16 % και ανεβαίνει δυσανάλογα η τελική τιμή
                      Να αναφέρω επίσης ότι οι παραγγελίες θα ανοίξουν στην έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα (11-19 Νοεμβρίου) και οι πρώτες παραδόσεις καθώς και τα εκθεσιακά/test drive θα έρθουν τον Ιανουάριο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xplicit last edited by

                        Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • U
                          ursus last edited by

                          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
                          Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑ

                          Έτσι

                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            ursus last edited by

                            Ιωάννης δες ομως το τι γράφεται για τα τριξίματα του qq.... Τουλάχιστον για το προηγουμενο μοντέλο.

                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
                              Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..

                              Θα το μετανιώσεις ειδικά αν δεν είχες κακές εμπειρίες από το γκρουπ.
                              Είναι τέραστια η διαφορά στην ποιότητα!
                              Δες σε groups στο fb βίντεο που ξηλώσουν πλα τα πλαστικά καη τα μονώνουν να πάθεις πλάκα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Ο χρήστης ursus έγραψε:
                                Ιωάννης δες ομως το τι γράφεται για τα τριξίματα του qq.... Τουλάχιστον για το προηγουμενο μοντέλο.

                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Το ίδιο αμάξι είναι. Δεν υπάρχει ορατή καμία διαφορά. Το έχω δει αρκετά και το νέο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mrclouzo last edited by

                                  Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
                                  Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..

                                  Θα πας για diesel? Η αλήθεια είναι ότι είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν μπορείς να προσθέσεις extra στο diesel αλλά ακόμα και η βασική έκδοση δεν είναι φτωχή. Αν οδηγούσες το qashqai που νοίκιασα στην Πορτογαλία πριν λίγες μέρες (μοντέλο 2017 με 20.000 χλμ) μάλλον θα αναθεωρούσες για το nissan. Ειλικρινά έτριζε ολόκληρο και γενικά σαν κατασκευή μου φάνηκε (και είναι) μέτριο. Δεν ξέρω πόσο το βελτίωσαν στο facelift, αλλά στα μάτια μου γκρεμίστηκε ο μύθος του θρυλικού qashqai . Το karoq σίγουρα υπερτερεί σε χώρους, ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις και με το varioflex έχει απίστευτες δυνατότητες διαμόρφωσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xplicit last edited by

                                    Το ξέρω παίδες. Έκανα td το ανανεωμένο και μου έδωσε την αίσθηση ενός διαφορετικού αυτοκινήτου σε σχέση με τον προκάτοχό του. Οκ, από μέσα είναι το ίδιο με μόνη διαφορά το νέο τιμόνι.

                                    Το προηγούμενο το είχα απορρίψει κι εγώ.

                                    εδώ γράφω εντυπώσεις από το pre f/l και εδώ εντυπώσεις από το f/l

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opcast last edited by

                                      Ο χρήστης ursus έγραψε:

                                      Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑ

                                      Έτσι

                                      Sent from my iPad using Tapatalk

                                      Δεδομενου ομως των συνθηκων φορολογησης(τραγικη λογικη για μενα) νομιζω ο ανηψιος μου που ειναι 10 χρονων θα εκανε καλυτερη τιμολογηση,ειδικα στα εξτρα.χαρακτηριστικο παραδειγμα:αν θες 1.5 tsi με διζωνικο πρεπει να πληρωσεις +3500,00 ευρω.απλα τραγικο

                                      Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Μόνο την Σκόντα χτυπάει ο νέος τρόπος φορολόγησης ? Ολες τις χτυπάει . Απλά θα πρέπει η Σκόντα και η κάθε εταιρεία να βγάζει αμάξια που να έχουν κάποια πράγματα στον βασικό εξοπλισμό που τώρα τα βάζουν έξτρα .

                                        Οι τιμές πάντως του αυτοκινήτου είναι καλές μόνο για την βασική έκδοση . Στις υπόλοιπες ξεφεύγει σε σχέση με τον ανταγωνισμό που υπάρχει και αυτόν που έρχεται .

                                        Τα ίδια ισχύουν και για το Κόντιακ...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          opcast last edited by

                                          εννοειται οτι δεν χτυπαει μονο τη σκοντα.υπαρχει ομως το προηγουμενο του kodiaq στο οποιο για την βασικη εκδοση εχει κανει εξαιρετικη τιμολογηση, για ενα πακετο το οποιο δεν χρειαζεται τιποτα επιπλεον (1.4 tsi 125).δεν νομιζω οτι ηταν δυσκολο να κανει κατι αντιστοιχο στο karoq.για μενα δεν νοειται αυτοκινητο 22.000,00 € και να μην εχει κλιματισμο(οχι διζωνικο απαραιτητα,αλλα κλιματισμο και οχι ac).και οχι μονο αυτο, για να βαλεις κλιματισμο ανεβαινεις κλιμακα και τελικα πληρωνεις τον κουκο αηδονι. ή τουλαχιστον δωσε την δυνατοτητα να βαλεις κλιματισμο χωρις να σε αναγκαζει να ανεβεις κλιμακα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_ace last edited by

                                            Παιδιά, ειδικά για τη Skoda δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για τις τιμολογήσεις της, ειδικά στην Ελλάδα, φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο πετυχαίνει πολύ καλές ΛΤΠΦ. Απλά, όπως και όλοι οι άλλοι, κάποια μοντέλα πέφτουν αναγκαστικά 'θύματα' της κλιμακωτής φορολόγησης, και άρα κάποιες βασικές εκδόσεις είναι οριακά στο πάνω όριο μιας κλίμακας, και οτιδήποτε και αν προσθέσουμε, ανεβαίνουμε αυτόματα κλίμακα. Οπότε μας μένει μόνο το να κρίνουμε αν το συνολικό πακέτο της βασικής έκδοσης μας κάνει ή όχι. Όπως π.χ. με το Kodiaq, που θα πει κάποιος 'μου αρκούν τα 125 άλογα, δεν με νοιάζουν οι επενδύσεις και οι εξοπλισμοί, έχω ανάγκη τους χώρους, οπότε πάω για την βασική στα 22Κ€'. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με το βασικό Karoq, παρόμοια κατάσταση με το Kuga 1.5EB Business, ίδια -και εντελώς οριακή- στο S-Cross 1.4 κοκ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 8 / 94
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr