-
Oθόνη πολλαπλών ενδείξεων υπολογιστή on board 'MaxiDot' (Ambition)
Έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων υπολογιστή on board 'Colour MaxiDot' (Style)Γνωρίζει κανείς τις διαφορές των παραπάνω? Αναφέρομαι σε αυτό
-
Οι οθόνες που γράφεις αναφέρονται στην κεντρική οθόνη του ταμπλό ανάμεσα σε στροφομετρητή και χιλιομετρητή (η μία ασπρόμαυρη, η άλλη έγχρωμη). Η εικόνα είναι από το πλήρες ψηφιακό πίνακα οργάνων που είναι έξτρα.
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
νομιζω οτι το scross ειναι πολυ ελαφρυτερο, οχι μονο απο το karoq, αλλα σχεδον απο ολα τα αντιστοιχα.γενικα η suzuki δηλαδη εχει μειωσει το βαρος σε ολα της τα αυτοκινητα, δεν ξερω βεβαια με τι συνεπειες σε ηχομονωση,κυλιση κτλ.
Το scross ζυγίζει 1165 κιλά με 170Nm ροπής στον κινητήρα, ενώ το karoq 1265 κιλά με 200Nm ροπής στον κινητήρα.
Σκέψου πως εγώ στο scirocco με τον 1.4 122ps έχω περίπου την ίδια ροπή με τον χιλιάρι του Karoq. Άσε που είμαι και περίπου 1350 κιλά (λόγω ηλιοροφής). Μια χαρά τραβάει, σφεντόνα ο rocco.
νομιζω οτι το scross 1.0 ζυγιζει 1090 κιλα(εντυπωσιακο πολυ) συμφωνα με το data sheet της suzuki.αλλα οπως λες εχει και 170 Nm ροπης και οχι 200.
νομιζω οτι τις οποιες αμφιβολιες θα μα τις λυσει μονο ενα test drive, οταν ειναι διαθεσιμο το αυτοκινητο Ελλαδα.
Παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι οι αποψεις αναφορικα με τον 1.0 tsi διίστανται.
Ποσο δυσκολο ηταν να κανουν παρομοια τιμολογηση με το octavia diesel οσον αφορα το dsg? Ολοι θα παιρναμε 1.5 tsi dsg νομιζω -
Τα κατάφερα παιδιά!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Τα κατάφερα παιδιά!Ευχαριστουμε πολυ
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εντωμεταξύ το Lane Assist + Blind spot detection στην Ambition ο κατάλογος λέει ότι είναι έξτρα, στο παραπάνω αρχείο δείχνει παύλα, δλδ δεν διατίθεται. Ποιο είναι σωστό τελικά;
Απλό χρώματα πρέπει να θεωρείται το Energy blue, ειδικά χρώματα το Candy white, Laser white και Steel grey, έξτρα μεταλλικό χρώμα το Velvet red και τα υπόλοιπα 9 μεταλλικά χρωματα.
Και επίσης δεν είμαι σίγουρος ότι έχει xenon η Ambition.
-
Ευχαριστούμε για το αρχείο mrclouzo!!
http://www.skoda.fr/e-brochures/PublishingImages/MY2018_TARIFS_KAROQ_02102017Edition3.pdf
Σελίδα 32 τα χρώματα και οι κωδικοί τους. Το δωρεάν πρέπει να είναι το μπλε του συνταξιούχου (no offence ) ή το μπλε παστέλ..
Ξεχνάμε την επιλογή του διζωνικού διότι υποχρεωτικά θέλει και τον κωδικό PWF (αισθητήρες φωτών/βροχής). Δηλαδή 400 το clima και 150 το PWF, πάμε στα 550 -> τρώμε ά κ υ ρ ο !
Άρα το αγοράζεις:
α)ως έχει με το χρώμα που θέλεις ή
β)λευκό με καμιά χαζομάρα ακόμα.Σε περιορίζει πάντως αρκετά σε επιλογές.
-
Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑ
-
Στο manual 1.0 tsi θα έβαζα : full led, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής/φωτός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, varioflex καθίσματα και οθόνη υγρών κρυστάλλων color maxi dot. Με αυτά τα extra το αυτοκίνητο φτάνει στα 22394 (τελική τιμή). Δυστυχώς αν περάσουμε τα 17.000 και μέχρι τις 20.000 εργοστασιακή αξία προ φόρων το τέλος ταξινόμησης διπλασιάζεται από 8 σε 16 % και ανεβαίνει δυσανάλογα η τελική τιμή
Να αναφέρω επίσης ότι οι παραγγελίες θα ανοίξουν στην έκθεση αυτοκινήτου στην Αθήνα (11-19 Νοεμβρίου) και οι πρώτες παραδόσεις καθώς και τα εκθεσιακά/test drive θα έρθουν τον Ιανουάριο. -
Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑΈτσι
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ιωάννης δες ομως το τι γράφεται για τα τριξίματα του qq.... Τουλάχιστον για το προηγουμενο μοντέλο.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..Θα το μετανιώσεις ειδικά αν δεν είχες κακές εμπειρίες από το γκρουπ.
Είναι τέραστια η διαφορά στην ποιότητα!
Δες σε groups στο fb βίντεο που ξηλώσουν πλα τα πλαστικά καη τα μονώνουν να πάθεις πλάκα! -
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Ιωάννης δες ομως το τι γράφεται για τα τριξίματα του qq.... Τουλάχιστον για το προηγουμενο μοντέλο.Sent from my iPad using Tapatalk
Το ίδιο αμάξι είναι. Δεν υπάρχει ορατή καμία διαφορά. Το έχω δει αρκετά και το νέο.
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Είμαι λάτρης του group vag και μάλλον από τους ελάχιστους που υπάρχουν. Υπερ-ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο που οδηγώ κάθε μέρα και θα ήθελα το επόμενο αμάξι να είναι του ίδιου ομίλου, αλλά απ'ότι φαίνεται θα πάω προς nissan. Αντικειμενικά σε αυτή την τιμή το qashqai προσφέρει περισσότερα. Κρίμα..Θα πας για diesel? Η αλήθεια είναι ότι είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν μπορείς να προσθέσεις extra στο diesel αλλά ακόμα και η βασική έκδοση δεν είναι φτωχή. Αν οδηγούσες το qashqai που νοίκιασα στην Πορτογαλία πριν λίγες μέρες (μοντέλο 2017 με 20.000 χλμ) μάλλον θα αναθεωρούσες για το nissan. Ειλικρινά έτριζε ολόκληρο και γενικά σαν κατασκευή μου φάνηκε (και είναι) μέτριο. Δεν ξέρω πόσο το βελτίωσαν στο facelift, αλλά στα μάτια μου γκρεμίστηκε ο μύθος του θρυλικού qashqai . Το karoq σίγουρα υπερτερεί σε χώρους, ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις και με το varioflex έχει απίστευτες δυνατότητες διαμόρφωσης.
-
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Δεν σε περιορίζει η skoda αλλά οι φορομπήχτες της ΠΦΑ
Έτσι
Sent from my iPad using Tapatalk
Δεδομενου ομως των συνθηκων φορολογησης(τραγικη λογικη για μενα) νομιζω ο ανηψιος μου που ειναι 10 χρονων θα εκανε καλυτερη τιμολογηση,ειδικα στα εξτρα.χαρακτηριστικο παραδειγμα:αν θες 1.5 tsi με διζωνικο πρεπει να πληρωσεις +3500,00 ευρω.απλα τραγικο
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μόνο την Σκόντα χτυπάει ο νέος τρόπος φορολόγησης ? Ολες τις χτυπάει . Απλά θα πρέπει η Σκόντα και η κάθε εταιρεία να βγάζει αμάξια που να έχουν κάποια πράγματα στον βασικό εξοπλισμό που τώρα τα βάζουν έξτρα .
Οι τιμές πάντως του αυτοκινήτου είναι καλές μόνο για την βασική έκδοση . Στις υπόλοιπες ξεφεύγει σε σχέση με τον ανταγωνισμό που υπάρχει και αυτόν που έρχεται .
Τα ίδια ισχύουν και για το Κόντιακ...
-
εννοειται οτι δεν χτυπαει μονο τη σκοντα.υπαρχει ομως το προηγουμενο του kodiaq στο οποιο για την βασικη εκδοση εχει κανει εξαιρετικη τιμολογηση, για ενα πακετο το οποιο δεν χρειαζεται τιποτα επιπλεον (1.4 tsi 125).δεν νομιζω οτι ηταν δυσκολο να κανει κατι αντιστοιχο στο karoq.για μενα δεν νοειται αυτοκινητο 22.000,00 € και να μην εχει κλιματισμο(οχι διζωνικο απαραιτητα,αλλα κλιματισμο και οχι ac).και οχι μονο αυτο, για να βαλεις κλιματισμο ανεβαινεις κλιμακα και τελικα πληρωνεις τον κουκο αηδονι. ή τουλαχιστον δωσε την δυνατοτητα να βαλεις κλιματισμο χωρις να σε αναγκαζει να ανεβεις κλιμακα.
-
Παιδιά, ειδικά για τη Skoda δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για τις τιμολογήσεις της, ειδικά στην Ελλάδα, φαίνεται ότι με κάποιο τρόπο πετυχαίνει πολύ καλές ΛΤΠΦ. Απλά, όπως και όλοι οι άλλοι, κάποια μοντέλα πέφτουν αναγκαστικά 'θύματα' της κλιμακωτής φορολόγησης, και άρα κάποιες βασικές εκδόσεις είναι οριακά στο πάνω όριο μιας κλίμακας, και οτιδήποτε και αν προσθέσουμε, ανεβαίνουμε αυτόματα κλίμακα. Οπότε μας μένει μόνο το να κρίνουμε αν το συνολικό πακέτο της βασικής έκδοσης μας κάνει ή όχι. Όπως π.χ. με το Kodiaq, που θα πει κάποιος 'μου αρκούν τα 125 άλογα, δεν με νοιάζουν οι επενδύσεις και οι εξοπλισμοί, έχω ανάγκη τους χώρους, οπότε πάω για την βασική στα 22Κ€'. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με το βασικό Karoq, παρόμοια κατάσταση με το Kuga 1.5EB Business, ίδια -και εντελώς οριακή- στο S-Cross 1.4 κοκ....
Skoda Karoq