-
R.S.
γιες, άι νόου...
εσυ βλεπεις τη κυτταρίτιδα, εκείνη που κρέμεται, εκει χαμηλά...Βρε φίλε το ξέρω, μερικές λεπτομέρειες μπορεί να τις θίξω ενάντια σε όλους και όλα αλλά δεν το κάνω επίτηδες. Το εξετάζω ξανά και ξανά όταν ειδικά νιώθω πως είμαι ο μόνος που το έχει αναφέρει. Για παράδειγμα στα αυτοκίνητα του γκρουπ όχι το καζανάκι της εξάτμισης αλλά ούτε τις απολήξεις δεν είναι ευκολο να δεις. Στην χ1 το kuga τα qq duster τα ίδια. Κοίταξε να δεις στο βιτάρα να σου πω την αλήθεια, και στα προηγούμενα μοντέλα φαίνεται το καζανάκι. Ειδικά στο προηγούμενο grand vitara έκανε μπαμ. Δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι αλλά δεν είναι και ψέμα. Με παρόμοια αισθητική έχω δει και άλλα αυτοκίνητα όπως για παράδειγμα το mitsubishi lancer.
-
Εγώ πάντως δε το βρίσκω αντιαισθητικο. Τις προαλλες είχα πετύχει ένα και το χαζευα παρκαρισμένο. Μάλιστα ηταν και σε πεζούλα και το μάτι μου ηταν στο ύψος της πινακίδας. Ακόμα και τότε δεν φαινόταν το καζανακι τόσο άσχημο που να ενοχλεί. Το επεσήμανα και στην κοπέλα μου, και αυτή τα ίδια. Το μονο που με χαλάει είναι τα πίσω φώτα, κατα τα αλλά είναι πολύ όμορφο αμάξι
-
Μήπως να κοιτούσε ο φίλος και το Fiat 500X που έχει πολλά κοινά με το Vitara, απλά πιο ασφάλτινο προσανατολισμό;
Όταν ψάχναμε παλιότερα, έπαιζαν πολύ καλές προσφορές για το συγκεκριμένο μοντέλο. -
Καλησπερίζω τους συμφορμίτες!
Μετά από αλλαγή έδρας λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων (από Κομοτηνή στο Αγρίνιο ) επανέρχομαι με μερικά ακόμα test drive.
Την Τρίτη πέρασα στην αντίπερα όχθη, η γυναίκα επιθυμούσε ρομαντική βαρκάδα όποτε πήγαμε ακτοπλοϊκώς, χαζεύοντας από χαμηλά τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.
Αρχικά κάναμε test drive σε ένα άσπρο ** vitara** έκδοση gl+, το οποίο για κακή μου τύχη ήταν βενζίνη. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος μας άφησε να το οδηγήσουμε αρκετά, αλλά σαν όχημα δεν μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Τα καθίσματα αναπαυτικά, η θέση οδήγησης ψηλά και το τιμόνι αμεσότατο. Όμως, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αρκετά αισθητός στον χώρο της καμπίνας και το αυτοκίνητο το αισθανόμουν αρκετά ξερό (σφιχτή ανάρτηση) με τις κακοτεχνίες του δρόμου να περνούν σχεδόν αυτούσιες στην καμπίνα. Γενικότερα δεν μείναμε ικανοποιημένοι. Παράλληλα, μου δημιουργήθηκε και ένα ερώτημα. Πριν από ένα χρόνο περίπου έκανα test drive πάλι σε ένα άσπρο vitara diesel, το οποίο στην οδήγηση μου άφησε περίπου τις ίδιες εντυπώσεις με τώρα. Μήπως χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο διαφορετική γραμμή παραγωγής για τα δίχρωμα (καλοκαιρινό test drive 1-2 σελίδες πιο πίσω)? Από μερικούς η ερώτηση μπορεί να θεωρηθεί χαζή, αλλά στο καλοκαιρινό td άφησε πολύ καλύτερες εντυπώσεις.
Πάμε στο επόμενο test drive, qashqai j11b (κοινώς το facelift) n-connecta. O επίσης εξυπηρετικότατος υπάλληλος μας έκανε ένα td για περίπου 45 λεπτά. Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά το οδηγήσαμε στα άκρα. Πορεία, φρενάρισμα 100-0, επιτόπου στροφή, επιτόπου αναστροφή, σαμαράκια, σαμάρια, λακούβες, γούβες, στροφιλίκια κτλ κτλ. Παιδιά εντελώς διαφορετικό αμάξι σε σχέση με το pre f/l. Το αυτοκίνητο πιστεύω ότι έχει διορθωθεί στα σημεία που έπρεπε. Μου έδωσε την αίσθηση πως οδηγούσα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Ξεκινάμε από το πολύ όμορφο τιμόνι το οποίο πλέον μπορεί και δίνει τις σωστές οδηγίες στον οδηγό (προφανώς το έκαναν πιο οδηγοκεντρικό). Από το πρώτο λεπτό που το οδήγησα, ένιωσα την προσδοκώμενη οικειότητα λες και το οδηγούσα πολύ καιρό. Τα καθίσματά του αναπαυτικότατα, χωρίς να πιάνεσαι, αράζεις άνετα και οδηγάς για ώρες (φοβερά τα monoform και στο μάτι και στα οπίσθια!.. ). Η ηχομόνωση επίσης βελτιωμένη, κανένα χρατς-χρουτς ούτε στην πορεία, ούτε στις κακοτεχνίες του δρόμου, από κανένα σημείο του αυτοκινήτου. Ο δε κινητήρας, αθόρυβος και η εξωτερικοί θόρυβοι τείνουν προς το μηδέν. Η γυναίκα πάλευε πίσω με το ντεσιμπελόμετρο μπας και δείξει πάνω από 70 αλλά δεν.. Γενικότερα μείναμε πολύ ικανοποιημένοι και αναθεωρήσαμε την αρχική μας απόρριψη.
Μετά από μια μικρή βόλτα στην αγορά, για να πάρει η γυναίκα την απαραίτητη δόση για να συνεχίσει στον γολγοθά που της έβαλα , κάναμε td το πολυπόθητο s-cross σε έκδοση gl+, diesel. Όμορφο αμάξι, δεν μπορώ να πω.. Μείναμε έκπληκτοι από την φοβερή ορατότητα που σου προσφέρουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα, κυριολεκτικά η νύχτα - μέρα. Επίσης εξυπηρετικότατος υπάλληλος και εδώ, μας ανέχτηκε στο td για περίπου 30 λεπτά. Το οδηγήσαμε αρκετά, το ευχαριστηθήκαμε. Αλλά (!).. Το τιμόνι ωραίο στην αίσθηση, σωστά πληροφορημένο, με κούρασε όμως λίγο ο μπλε διάκοσμος του καντράν. Επίσης, ο ντίζελ κινητήρας ακούγεται αρκετά μέσα στην καμπίνα. Έπειτα, τα καθίσματα δεν ήταν τόσο αναπαυτικά σε σχέση με το vitara, ένιωθα και ένα εξόγκωμα στην πλάτη, ιδιαίτερα κουραστικό. Από θέμα οδήγησης, το αυτοκίνητο κοπανάει αρκετά στο δρόμο (επίσης σφιχτή ανάρτηση). Αφήστε που μόλις πέφταμε σε σοβαρή λακούβα τρίζαν αρκετά σημεία. Μου έδωσε περισσότερο την αίσθηση ενός hatchback παρά suv. Στο έμπα μιας αρκετά κλειστής στροφής, μου λέει ο πωλητής 'ανέβασε το αμάξι μπαίνει άνετα'. Μεταξύ μας, ψιλοφοβήθηκα ( ψιλοχε#$%τικα βασικά) γιατί δεν ένιωσα πως μπορώ να μπω με αρκετά χλμ, δεν ένιωσα την απαραίτητη σιγουριά, το αυτοκίνητο μπήκε μεν αλλά με αρκετή κλίση δε.
Για να καταλήξω και κάπου, διότι κούρασα..
Vitara και s-cross τίμια αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορώ να πω πως θα έδινα τόσα χρήματα για αυτά που προσφέρουν. Μία τιμή στα πλαίσια όπως αυτή του duster θα τα έκανε πιο δελεαρ. Επίσης να αναφέρω πως στην οδήγηση έχουν κάπως διαφορετικό χαρακτήρα, με το vitara να δείχνει καλύτερο. Είναι αυτοκίνητα που θα έπαιρνα για πολλά ημερήσια και όχι ετήσια χλμ. Καθημερινά αυτοκίνητα όχι ταξιδιάρικα. Ίσως το vitara με το facelift που θα παρουσιαστεί τώρα να διορθωθεί λίγο.
Το qashqai ξαναμπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι (αρέσει και στη γυναίκα, happy wife -> happy life) και μάλλον θα είναι και η μοναδική επιλογή μου με μία μικρή επιφύλαξη πλέον προς το skoda karoq. Σε επικοινωνία που είχα με πωλητή, η τιμή του diesel θα είναι περίπου στα 22 και το περιμένουν μέσα στο Νοέμβρη.
Το budget περιορίζεται οριακά στα 22 συν πλην τα ψιλά. Θα ήθελα πολύ να ανέβω κατηγορία τύπου Kuga, Tuscon, Ateca αλλά ξεφεύγουμε αρκετά.. Επίσης, το 500Χ που προτάθηκε, ωραία επιλογή αλλά περιορίζεται αρκετά στους χώρους.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αγορά νέου είναι και η πώληση του rocco. Πήρα προσφορές από τις αντιπροσωπείες, αλλά με αυτά που μου δίνουν δεν σκοτώνομαι και να το δώσω. Άκουσα κάτι 8000, 10000.. Η καλύτερη ήταν της πρώτης suzuki στα 12.500, αλλά θέλω να το παλέψω λίγο μόνος μου. Όποτε αν γνωρίζεται κάποιον που ενδιαφέρεται ενημερώστε με plz!
Τέλος, η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική, δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν με τα λεγόμενα μου και δεν αναφέρθηκα σε επωνυμίες, διότι δεν θέλω να κάνω κάποια διαφήμιση.
Αυτά τα ολίγα..
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Καλησπερίζω τους συμφορμίτες!Μετά από αλλαγή έδρας λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων (από Κομοτηνή στο Αγρίνιο ) επανέρχομαι με μερικά ακόμα test drive.
Την Τρίτη πέρασα στην αντίπερα όχθη, η γυναίκα επιθυμούσε ρομαντική βαρκάδα όποτε πήγαμε ακτοπλοϊκώς, χαζεύοντας από χαμηλά τη γέφυρα Ρίο-Αντίρριο.
Αρχικά κάναμε test drive σε ένα άσπρο ** vitara** έκδοση gl+, το οποίο για κακή μου τύχη ήταν βενζίνη. Ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος μας άφησε να το οδηγήσουμε αρκετά, αλλά σαν όχημα δεν μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Τα καθίσματα αναπαυτικά, η θέση οδήγησης ψηλά και το τιμόνι αμεσότατο. Όμως, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αρκετά αισθητός στον χώρο της καμπίνας και το αυτοκίνητο το αισθανόμουν αρκετά ξερό (σφιχτή ανάρτηση) με τις κακοτεχνίες του δρόμου να περνούν σχεδόν αυτούσιες στην καμπίνα. Γενικότερα δεν μείναμε ικανοποιημένοι. Παράλληλα, μου δημιουργήθηκε και ένα ερώτημα. Πριν από ένα χρόνο περίπου έκανα test drive πάλι σε ένα άσπρο vitara diesel, το οποίο στην οδήγηση μου άφησε περίπου τις ίδιες εντυπώσεις με τώρα. Μήπως χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο διαφορετική γραμμή παραγωγής για τα δίχρωμα (καλοκαιρινό test drive 1-2 σελίδες πιο πίσω)? Από μερικούς η ερώτηση μπορεί να θεωρηθεί χαζή, αλλά στο καλοκαιρινό td άφησε πολύ καλύτερες εντυπώσεις.
Πάμε στο επόμενο test drive, qashqai j11b (κοινώς το facelift) n-connecta. O επίσης εξυπηρετικότατος υπάλληλος μας έκανε ένα td για περίπου 45 λεπτά. Το αυτοκίνητο κυριολεκτικά το οδηγήσαμε στα άκρα. Πορεία, φρενάρισμα 100-0, επιτόπου στροφή, επιτόπου αναστροφή, σαμαράκια, σαμάρια, λακούβες, γούβες, στροφιλίκια κτλ κτλ. Παιδιά εντελώς διαφορετικό αμάξι σε σχέση με το pre f/l. Το αυτοκίνητο πιστεύω ότι έχει διορθωθεί στα σημεία που έπρεπε. Μου έδωσε την αίσθηση πως οδηγούσα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Ξεκινάμε από το πολύ όμορφο τιμόνι το οποίο πλέον μπορεί και δίνει τις σωστές οδηγίες στον οδηγό (προφανώς το έκαναν πιο οδηγοκεντρικό). Από το πρώτο λεπτό που το οδήγησα, ένιωσα την προσδοκώμενη οικειότητα λες και το οδηγούσα πολύ καιρό. Τα καθίσματά του αναπαυτικότατα, χωρίς να πιάνεσαι, αράζεις άνετα και οδηγάς για ώρες (φοβερά τα monoform και στο μάτι και στα οπίσθια!.. ). Η ηχομόνωση επίσης βελτιωμένη, κανένα χρατς-χρουτς ούτε στην πορεία, ούτε στις κακοτεχνίες του δρόμου, από κανένα σημείο του αυτοκινήτου. Ο δε κινητήρας, αθόρυβος και η εξωτερικοί θόρυβοι τείνουν προς το μηδέν. Η γυναίκα πάλευε πίσω με το ντεσιμπελόμετρο μπας και δείξει πάνω από 70 αλλά δεν.. Γενικότερα μείναμε πολύ ικανοποιημένοι και αναθεωρήσαμε την αρχική μας απόρριψη.
Μετά από μια μικρή βόλτα στην αγορά, για να πάρει η γυναίκα την απαραίτητη δόση για να συνεχίσει στον γολγοθά που της έβαλα , κάναμε td το πολυπόθητο s-cross σε έκδοση gl+, diesel. Όμορφο αμάξι, δεν μπορώ να πω.. Μείναμε έκπληκτοι από την φοβερή ορατότητα που σου προσφέρουν τα μπροστινά φωτιστικά σώματα, κυριολεκτικά η νύχτα - μέρα. Επίσης εξυπηρετικότατος υπάλληλος και εδώ, μας ανέχτηκε στο td για περίπου 30 λεπτά. Το οδηγήσαμε αρκετά, το ευχαριστηθήκαμε. Αλλά (!).. Το τιμόνι ωραίο στην αίσθηση, σωστά πληροφορημένο, με κούρασε όμως λίγο ο μπλε διάκοσμος του καντράν. Επίσης, ο ντίζελ κινητήρας ακούγεται αρκετά μέσα στην καμπίνα. Έπειτα, τα καθίσματα δεν ήταν τόσο αναπαυτικά σε σχέση με το vitara, ένιωθα και ένα εξόγκωμα στην πλάτη, ιδιαίτερα κουραστικό. Από θέμα οδήγησης, το αυτοκίνητο κοπανάει αρκετά στο δρόμο (επίσης σφιχτή ανάρτηση). Αφήστε που μόλις πέφταμε σε σοβαρή λακούβα τρίζαν αρκετά σημεία. Μου έδωσε περισσότερο την αίσθηση ενός hatchback παρά suv. Στο έμπα μιας αρκετά κλειστής στροφής, μου λέει ο πωλητής 'ανέβασε το αμάξι μπαίνει άνετα'. Μεταξύ μας, ψιλοφοβήθηκα ( ψιλοχε#$%τικα βασικά) γιατί δεν ένιωσα πως μπορώ να μπω με αρκετά χλμ, δεν ένιωσα την απαραίτητη σιγουριά, το αυτοκίνητο μπήκε μεν αλλά με αρκετή κλίση δε.
Για να καταλήξω και κάπου, διότι κούρασα..
Vitara και s-cross τίμια αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορώ να πω πως θα έδινα τόσα χρήματα για αυτά που προσφέρουν. Μία τιμή στα πλαίσια όπως αυτή του duster θα τα έκανε πιο δελεαρ. Επίσης να αναφέρω πως στην οδήγηση έχουν κάπως διαφορετικό χαρακτήρα, με το vitara να δείχνει καλύτερο. Είναι αυτοκίνητα που θα έπαιρνα για πολλά ημερήσια και όχι ετήσια χλμ. Καθημερινά αυτοκίνητα όχι ταξιδιάρικα. Ίσως το vitara με το facelift που θα παρουσιαστεί τώρα να διορθωθεί λίγο.
Το qashqai ξαναμπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι (αρέσει και στη γυναίκα, happy wife -> happy life) και μάλλον θα είναι και η μοναδική επιλογή μου με μία μικρή επιφύλαξη πλέον προς το skoda karoq. Σε επικοινωνία που είχα με πωλητή, η τιμή του diesel θα είναι περίπου στα 22 και το περιμένουν μέσα στο Νοέμβρη.
Το budget περιορίζεται οριακά στα 22 συν πλην τα ψιλά. Θα ήθελα πολύ να ανέβω κατηγορία τύπου Kuga, Tuscon, Ateca αλλά ξεφεύγουμε αρκετά.. Επίσης, το 500Χ που προτάθηκε, ωραία επιλογή αλλά περιορίζεται αρκετά στους χώρους.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αγορά νέου είναι και η πώληση του rocco. Πήρα προσφορές από τις αντιπροσωπείες, αλλά με αυτά που μου δίνουν δεν σκοτώνομαι και να το δώσω. Άκουσα κάτι 8000, 10000.. Η καλύτερη ήταν της πρώτης suzuki στα 12.500, αλλά θέλω να το παλέψω λίγο μόνος μου. Όποτε αν γνωρίζεται κάποιον που ενδιαφέρεται ενημερώστε με plz!
Τέλος, η άποψή μου είναι καθαρά υποκειμενική, δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν με τα λεγόμενα μου και δεν αναφέρθηκα σε επωνυμίες, διότι δεν θέλω να κάνω κάποια διαφήμιση.
Αυτά τα ολίγα..
γεια σου το sportage 1.7 diesel upgrade στα 22200 το έχεις δει ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλημέρα ils.
Το είχα στις αρχικές μου επιλογές, απλά δεν βρίσκω td. Μας αρέσει σαν αμάξι, αλλά πρέπει δούμε και πως συμπεριφέρεται στον δρόμο. Το είδαμε σε αντιπροσωπεία, μοναδικό μείον αποτελεί η έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος καθίσματος του συνοδηγού. -
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Καλημέρα ils.
Το είχα στις αρχικές μου επιλογές, απλά δεν βρίσκω td. Μας αρέσει σαν αμάξι, αλλά πρέπει δούμε και πως συμπεριφέρεται στον δρόμο. Το είδαμε σε αντιπροσωπεία, μοναδικό μείον αποτελεί η έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος καθίσματος του συνοδηγού.Απο αυτά που κοιτάς από θέμα χωρών και χρημάτων σε σχέση με τον εξοπλισμό είναι μόνο το sportage .Το qq μικρή εγγύηση και πολλά προβλήματα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Το budget περιορίζεται οριακά στα 22 συν πλην τα ψιλά. Θα ήθελα πολύ να ανέβω κατηγορία τύπου Kuga, Tuscon, Ateca αλλά ξεφεύγουμε αρκετά...Το βενζίνης μιας χαρά είναι στο budget
Ford Kuga 1.5 150PS Business 22.095€Το μικρό diesel θέλει λίγο 'τέντωμα' του budget
Ford Kuga 1.5 120PS Business 25.800€Υπολόγιζε τελική τιμή λίγο πιο κάτω από τις τιμές καταλόγου, λόγω προωθητικού
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Καλημέρα ils.
Το είχα στις αρχικές μου επιλογές, απλά δεν βρίσκω td. Μας αρέσει σαν αμάξι, αλλά πρέπει δούμε και πως συμπεριφέρεται στον δρόμο. Το είδαμε σε αντιπροσωπεία, μοναδικό μείον αποτελεί η έλλειψη ρύθμισης καθ' ύψος καθίσματος του συνοδηγού.χωρίς να το έχω οδηγήσει, με βάση ότι έχω διαβάσει, το ΚΙΑ σε σχέση με αυτά που οδήγησες πιστεύω ότι θα είναι μακράν το πιο άνετο, λόγω πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση και λάστιχων ψηλού προφίλ... και από χώρους σίγουρα καλύτερο... δοκίμασέ το κι αυτό.. από κοντά που το είδες πως σου φάνηκε ?
-
Το kuga βενζίνης όντως πολύ καλή περίπτωση, αλλά σε αυτά τα χρήματα θα προτιμήσω κάτι σε πετρέλαιο.
Το sportage το είδα σε αντιπροσωπεία, το επεξεργάστηκα αρκετά, έχει αρκετά θετικά στοιχεία, το καλύτερο από άποψη χώρων στα χρήματα αυτά, απλά δεν μπορώ να βρω td. Ίσως μέσα στην εβδομάδα καταφέρω να κάνω ένα td σε tuscon που λίγο πολύ μοιάζουν.
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Το kuga βενζίνης όντως πολύ καλή περίπτωση, αλλά σε αυτά τα χρήματα θα προτιμήσω κάτι σε πετρέλαιο.Το sportage το είδα σε αντιπροσωπεία, το επεξεργάστηκα αρκετά, έχει αρκετά θετικά στοιχεία, το καλύτερο από άποψη χώρων στα χρήματα αυτά, απλά δεν μπορώ να βρω td. Ίσως μέσα στην εβδομάδα καταφέρω να κάνω ένα td σε tuscon που λίγο πολύ μοιάζουν.
Το Tucson φεύγει πολύ στα χρήματα η καλή έκδοση του είναι πάνω από 25000e εκεί έχεις πολλές επιλογές .Το sportage ωραίο δεν βλέπω πολλά όμως εδώ στην Αθήνα .Το κακό που έχει είναι ότι σχετικά δεν έχει καλή μούρη .Τωρα και τα δυο από άποψη diesel δεν θα έπρεπε να έχουν τον 1,7 diesel σχετικά καίνε αρκετά για diesel σε σχέση με τον ανταγωνισμό και έχουν παραπάνω εκμπομπες co2
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ηyundai και kia είναι η ίδια εταιρία οπότε και τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι παρόμοια, απλά φοράνε διαφορετικό κουστούμι και έχουν διαφορετική τιμολόγηση.
-
Ο χρήστης ΙΩΑΝΝΗΣ Τ. έγραψε:
Ηyundai και kia είναι η ίδια εταιρία οπότε και τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι παρόμοια, απλά φοράνε διαφορετικό κουστούμι και έχουν διαφορετική τιμολόγηση.ακριβως αλλα επειδή το ΕΧΩ ψάχνει αρκετά το θέμα με αυτά τα δυο αυτοκίνητα καίνε πολυ για diesel και πληρώνουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Σε αυτό έχεις δίκιο, το χω τσεκάρει. Πρέπει να καίνε πάνω από έξι και τέλη κυκλοφορίας παραπάνω από 120-130
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
ακριβως αλλα επειδή το ΕΧΩ ψάχνει αρκετά το θέμα με αυτά τα δυο αυτοκίνητα καίνε πολυ για diesel και πληρώνουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίαςSent from my iPad using Tapatalk
καίνε πολύ σε σχέση με ποιά αυτοκίνητα όμως? για παράδειγμα σε σχέση με το suzuki sx4 S-cross ζυγίζουν 250 κιλά παραπάνω, οπότε είναι φυσικό να καίνε παραπάνω... μη ξεχνάμε ότι τα 2 κορεάτικα πλησιάζουν τον 1,5 τόνο και είναι μεγαλύτερα από κασκάι κτλ...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
ακριβως αλλα επειδή το ΕΧΩ ψάχνει αρκετά το θέμα με αυτά τα δυο αυτοκίνητα καίνε πολυ για diesel και πληρώνουν παραπάνω τέλη κυκλοφορίας
Sent from my iPad using Tapatalk
καίνε πολύ σε σχέση με ποιά αυτοκίνητα όμως? για παράδειγμα σε σχέση με το suzuki sx4 S-cross ζυγίζουν 250 κιλά παραπάνω, οπότε είναι φυσικό να καίνε παραπάνω... μη ξεχνάμε ότι τα 2 κορεάτικα πλησιάζουν τον 1,5 τόνο και είναι μεγαλύτερα από κασκάι κτλ...
το crv είναι μεγαλύτερο και πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωση κάτω
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ε δώσε τότε 6000€ παραπάνω και πάρτο... προκειμένου να πληρώνεις 50€ παραπάνω τέλη και να καίει 1-2 lt/100 km παραπάνω... άστο καλύτερα το κορεατικο
-
Όπως λένε και οι Αμερικανοί, 'ο κόσμος είναι διατεθειμένος να πληρώσει πάρα πολλά για να κάνει οικονομία'...
-
Σωστοοοοοο......
-
Το crv το είπα σαν παράδειγμα απο τον ανταγωνισμό σε αυτη τη κατηγορία καίει πολυ .Σε όλες τις δοκιμές το λένε
Sent from my iPad using Tapatalk
Αγορά αυτοκινήτου: vitara vs scross vs qashqai vs sportage