Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Duster
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Duster
    • 1
    • 2
    • 279
    • 280
    • 281
    • 282
    • 283
    • 306
    • 307
    • 281 / 307
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    39
    6136
    39685
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dusterman last edited by

      Εδώ φαίνεται η βαλβίδα (είναι το Νο 1) και η θέση της πάνω στο μοτέρ. Είναι στην κορυφή του μαυρισμένου σημείου στο σχήμα στο πίσω και πάνω μέρος του μοτέρ. Φαίνεται το περίγραμμά της

      http://renault.epcdata.ru/duster/18106/ ... 1039113/1/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros3110 last edited by

        μπραβο ρε Βάγγο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dusterman last edited by

          Και κάτι ακόμα που προσεξα μόλις τώρα είναι ότι η παραπάνω βαλβίδα που έχει τη στάμπα και τους κωδικούς της Ρενώ, άρα είναι 'Ρενώ' είναι κατασκευής της PIERBURG. Αυτή την βρίσκουμε και με λιγότερα από 130 ευρώ (χωρίς την στάμπα της Ρενώ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christosd last edited by

            Αυτήν έχω και εγώ στο qashkai j10
            Αυτήν την διαδικασία για τον καθαρισμό της Egr είναι για να μην βγάλετε την βαλβίδα και πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να βγει .
            Όταν η βαλβίδα ανοίγει και κλείνει καθαρίζεται από μόνη της αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην μπλοκάρει και σπάσει το πλαστικό γρανάζι.
            Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται καθαριστικά στο πετρέλαιο και άλλα τέτοια που δεν ξέρω και τί άλλες παρενέργειες μπορεί να έχουν

            Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              darkster last edited by

              ενημέρωση:
              Σήμερα πέρασα από Renault στο Ηράκλειο Κρήτης για κάτι άσχετο: είχε βγεί απ τη 'φωλιά της' η βίδα που συγκρατεί το πλαστικό στα τοιχώματα καμπίνας, χαμηλά, δίπλα στο γκάζι. Το πλαστικό τοίχωμα έχασκε 3-4 πόντους έξω κι ήταν ψιλοεπικίνδυνο γιατί με χοντρά παπούτσια μαγκώνει και μπορεί να βρεθείς με πόδι καρφωμένο στο γκάζι και να μη βγαίνει..! (σε 2-3' μου το επισκεύασαν).
              Σε ερώτησή μου για το θέμα του Start/Stop, η απάντηση του αρχιμηχανικού ήταν πως έχουν μαζευτεί αρκετά αιτήματα από Ελλάδα (πολύ πάνω από 10-15), όλα στις παρτίδες μετά τον Ιούνη (εκεί κάπου που ανακοινώθηκε και η προσφορά δηλαδή) κι η μαμά-Renault υπομονετικά τα συλλέγει και ..συσκέπτεται, χωρίς να υπάρχει ακόμη κάποιο κεντρικό response. Η προσωπική του γνώμη ήταν πως είναι θέμα software, παρά κάποιο hardware (πχ. παρτίδα μπαταριών, κλπ.). Οπότε αναμονή ακόμη...
              Σε ερώτησή μου για την ανατριχιαστική 'οδοντωτή' συμπεριφορά του τιμονιού σε επιτόπιες στροφές, το πήρε, έκανε 5-6 δοκιμές μπροστά μου (σημειωτέον πως το δάπεδο στο συνεργείο ήταν πολύ γυαλιστερό) και βγήκε με καθησυχαστικό μειδίαμα: 'όλά έτσι κάνουν! είναι η συμπεριφορά του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού αυτή! don't worry!' Εγώ λίγο παραδίπλα παρατηρούσα τους μπροστινούς τροχούς: 'έτρεμαν' αρκετά όταν του το'κανε -φαινόταν ξεκάθαρα και εξωτερικά.. Μιά ιδέα που μου πέρασε μετά ήταν πως επιδεινώνουν πολύ αυτή τη συμπεριφορά ΚΑΙ τα **ολόφρεσκα *λάστιχα που 'βεντουζάρουν' σε γυαλιστερό δάπεδο υπερβολικά (τα δικά μου είναι παραγωγής τελευταίας βδομάδας του Ιούλη 2017 ! -το duster το παρέλαβα 25 Αυγούστου.. wow !! δεν είχα ξαναδεί ποτέ τοοόσο φρέσκο λάστιχο! ).

              Σε σχέση με τους πειραματισμούς που έκανα πριν 2-3 βδομάδες για τη χρήση GoPro πίσω σαν πρόχειρη πατέντα ελλείψει κάμερας οπισθοπορείας, δεν έδωσα άμεσα τα αποτελέσματα εδώ γιατί αν και δουλεύει η ιδέα, μια μικρή λεπτομέρεια την καταστρέφει: το app στο κινητό που ελέγχει την εικόνα που έρχεται απο την πίσω κάμερα (wifi), ναι μεν μια χαρά δείχνει τί συμβαίνει πίσω μου, αλλά με mirror view τη δεξιά μεριά στην αριστερή !! ..κι ενώ έχει ρύθμιση για mirroring up&down ΔΕΝ υπάρχει αντίστοιχη left-right !!! Βλέπω το χείλος του γκρεμού πίσω μου δηλαδή, αλλά σαν από καθρέφτη και θέλει πολυυυύ προσοχή αν τον προσεγγίζεις υπο γωνία κι όχι παράλληλα με τον προφυλακτήρα ! + του ό,τι υπάρχει κι ένα μικρό lag στην κίνηση του βίντεο (δεν δοκίμασα με μικρότερες αναλύσεις που πιθανά να το λύσουν το πρόβλημα -ήμουν στη default 1080p@60fps γιατί το mirroring το θεώρησα ήδη 'major' πρόβλημα για ν ασχοληθώ και με το lag)

              τέλος, έκανα πολλές δοκιμές σε π ο λ ύ άσχημους χωματόδρομους -οριακούς για οποιοδήποτε όχημα: τ έ λ ε ι ο το duster παιδιά! Η αίσθηση που μου άφησε είναι πως όπου πάει οποιοδήποτε αγροτικό 4x4 (ακόμη και οριακά), πάω και με το duster + τα ωφέλη της επιβατικής/άνετης καμπίνας και χώρων ! Και βρίσκομαι περίπου στα 2.700 km και με τα μαμά λάστιχα και ελάχιστα χρησιμοποίησα lock, μόνο Auto (μόνο σε μια κατάβαση **πολύ **απότομης κατηφόρας, με 'πούδρα' χώμα, που βουλιάζουν τα πόδια αν το περπατήσεις χρειάστηκε απλά να είμαι σημειωτόν και με πρώτη)

              Αυτά

              (στο θέμα των πατεντών για επικίνδυνες οπισθοπορείες κι αναστροφές σε γκρεμούς, αναμένω και καμια εποικοδομητική δική σας ιδέα)

              *ένας χρήσιμος πίνακας για όσους βαριούνται να υπολογίσουν εβδομάδες παραγωγής ελαστικών, είναι εδώ: https://www.epochconverter.com/weeks/2017

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros3110 last edited by

                Ο χρήστης christosd έγραψε:
                Αυτήν έχω και εγώ στο qashkai j10
                Αυτήν την διαδικασία για τον καθαρισμό της Egr είναι για να μην βγάλετε την βαλβίδα και πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να βγει .
                Όταν η βαλβίδα ανοίγει και κλείνει καθαρίζεται από μόνη της αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μην μπλοκάρει και σπάσει το πλαστικό γρανάζι.
                Εγώ πιστεύω ότι δεν χρειάζεται καθαριστικά στο πετρέλαιο και άλλα τέτοια που δεν ξέρω και τί άλλες παρενέργειες μπορεί να έχουν

                Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                αν αυτοκαθαριζόταν δεν θα μπλοκάριζε και είσαι και παθών!!! αναθεώρισε τα πιστεύω που γράφεις για να μην την ξαναπάθεις...για να καθαριστεί σωστά βαλβίδα και αυλός από την καρβουνίλα που συσσωρευεται απ την καύση των βρωμοπετρελαίων πρέπει να τα χεις βγάλει...τα πρόσθετα τα βάζουμε για τη σταθεροποίηση του καυσίμου, τη μη δημιουργία μύκητα που προκαλεί αυτά τα επακόλουθα και όχι μόνο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christosd last edited by

                  Σε ένα μικρό τρακτέρ που έχω βάζω το ποιο φτηνό πετρέλαιο
                  ποτέ δεν είχε πρόβλημα με μύκητες ή οτιδήποτε άλλο και μετά από 6 μήνες ακινησίας με το ίδιο πετρέλαιο είναι (σπίρτο).
                  Το τρακτέρ αυτό το έχω 10 χρόνια χωρίς κανένα απολύτως προβλήματα .
                  Την παλιά Egr την διάλυσα και είδα ότι η έδρα ήταν πεντακάθαρη το μόνο ότι είχε δυσκολίες στην κίνηση . Καρβουνιλα υπήρχε αλλά όχι στην έδρα και μάλιστα ο μάστορας που είπε ότι είναι πολύ καλή δεν ήξερε όμως ότι το γρανάζι πάνω στο άξονας πατηναριζε .
                  Εάν κάποιος κατασκευαστής diesel κινητήρων προτείνει πρόσθετα πετρέλαιο πάω πάσο .
                  Σε μια Corolla to 98 είχα 500.000 χιλιόμετρα και η αντλία βενζίνης δεν έπαθα τίποτα και πάει ο άλλος με 50.000 χιλιόμετρα με χαλασμένη αντλία και του λέει ο μάστορας είναι από κακή βενζίνη

                  Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Βρήκαμε τώρα την δικαιολογία για ό,τι χαλάει: Κακά καύσιμα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      snowpeak last edited by

                      Φίλε darkster αν ο αρχιμηχανικός (!!!) σού είπε ότι το τιμόνι είναι ηλεκτροϋδραυλικό να αλλάξεις συνεργείο. Είναι υδραυλικό. Σκέτο. Επίσης βλέπω πολύ ανησυχία για το τρέμουλο του τιμονιού όταν στρίβει. Δεν είναι πρόβλημα, απλά έτσι λειτουργεί. Κι εγώ όταν πήρα το αμάξι παραξενεύτηκα στην αρχή, αλλά οκ, συνήθισα και τέλος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        petros3110 last edited by

                        Γνωρίζει κανείς από τη στιγμή που ανάψει ρεζέρβα πόσα χλμ περίπου μπορούμε να κάνουμε? (από φόβο χθες έβαλα στο πρατήριο της αττικής οδού κι όχι από κει που βάζω συνήθως)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dusterman last edited by

                          Λάδι
                          Όπως θα θυμάστε έχω αγοράσει λάδια Elf Evolution Fulltech FE 5W-30 Renault RN0720 από το ebay προς 31,25 ευρώ το 5 κιλο.
                          Αν κάποιος φίλος θέλει ένα ή δύο πεντόκιλα, εγώ τέλος βδομάδας ανεβαίνω Θεσ/νίκη. Μπορώ να τα έχω μαζί μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            darkster last edited by

                            Φίλε darkster αν ο αρχιμηχανικός (!!!) σού είπε ότι το τιμόνι είναι ηλεκτροϋδραυλικό να αλλάξεις συνεργείο. Είναι υδραυλικό. Σκέτο. Επίσης βλέπω πολύ ανησυχία για το τρέμουλο του τιμονιού όταν στρίβει. Δεν είναι πρόβλημα, απλά έτσι λειτουργεί. Κι εγώ όταν πήρα το αμάξι παραξενεύτηκα στην αρχή, αλλά οκ, συνήθισα και τέλος.

                            έχεις δίκιο **Snowpeak **! για κάποιο λόγο κι εγώ νόμιζα πως είναι ηλεκτροϋδραυλικό και δεν μου'κανε εντύπωση.. προσπαθώντας να βρω γιατί είχα αυτή την εντύπωση, πέφτω σε καναδυό άρθρα ειδικών εκδόσεων duster, όπου όντως μιλάνε για ηλεκτροϋδραυλικά τιμόνια !! πχ. στο dakar edition: https://www.rushlane.com/new-renault-duster-dakar-edition-12171180.html (!) ενώ εδώ: https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/dacia-uses-social-media-help-develop-new-duster που μιλάει για το νέο duster του 2018, αναφέρεται σε '..improved the electric power steering system for more precision..' σαν να ήταν ήδη τέτοιο, και το βελτιώσανε
                            τεσπα.. thanx για το σχόλιο πάντως -έπαψα ν ανησυχώ (βασικά είχε ξεκινήσει πολύ παλιότερα μια ανησυχία γιαυτή τη συμπεριφορά από κάποιους εδώ, χωρίς να ειπωθεί στην πορεία του forum πως 'όλα καλά, νορμαλ είναι' και μούμεινε η απορία)

                            Γνωρίζει κανείς από τη στιγμή που ανάψει ρεζέρβα πόσα χλμ περίπου μπορούμε να κάνουμε? (από φόβο χθες έβαλα στο πρατήριο της αττικής οδού κι όχι από κει που βάζω συνήθως)

                            **petros3110 **στο manual μιλάει ξεκάθαρα για 50 χιλιόμετρα (στη σελ. 1.42, όπου κι αναφέρεται στις ενδείξεις ρεζέρβας στο καντράν). Υποθέτω είναι καλός μπούσουλας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dusterman last edited by

                              Μα το τιμόνι του Duster είναι ηλεκτροϋδραυλικό! Το τρέμουλο οφείλεται στην ηλεκτρική υποβοήθηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petros3110 last edited by

                                petros3110 στο manual μιλάει ξεκάθαρα για 50 χιλιόμετρα (στη σελ. 1.42, όπου κι αναφέρεται στις ενδείξεις ρεζέρβας στο καντράν). Υποθέτω είναι καλός μπούσουλας
                                darkster
                                4TF Newbie Driver

                                Δημοσιεύσεις: 3
                                Εγγραφή: 08 Σεπ 2017 17:14
                                Last Visit: 30 Σεπ 2017 03:04

                                έχεις δίκιο το χα ξεχάσει κ επειδή το τελευταίο νταμάκι έσβησε πολύ γρήγορα σε σχέση με τα άλλα, άρχισα να αμφιβάλω για την αξιοπιστία των υπολογισμών του κοντερ περι ανεφοδιασμού...τεσπα αν και ποτέ δεν αφήνω να πέσει η στάθμη τόσο, εκείνη τη μέρα έκανα πολλά χλμ (μενιδι-λαύριο-αγμαρίνα-ερέτρια-αγ μαρίνα-μενίδι) ησύχασα πλέον γιατί κατόπιν είδα ότι το συγκεκριμένο πρατήριο είναι εταιρικό ασχετα της ακρίβειας...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  advrider last edited by

                                  Αν κάποιος ενδιαφέρεται για Continental ContiCrossContact ATR με 5000 χλμ (3 μηνών) να μου στείλει μνμ. Τα αλλάζω γιατί πάω σε All terrain. Τιμή 280

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dusterman last edited by

                                    Tο τιμόνι του Duster είναι σίγουρα ηλεκτροϋδραυλικό!
                                    Ιδού η αντλία (είναι το Νο1):
                                    http://renault.epcdata.ru/duster/18106/ ... 1041142/1/

                                    Και στην αγορά:
                                    https://www.buycarparts.co.uk/spidan/7694606

                                    https://www.eurofrance.pl/Power-Steerin ... cia-Duster

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petros3110 last edited by

                                      Ο χρήστης advrider έγραψε:
                                      Αν κάποιος ενδιαφέρεται για Continental ContiCrossContact ATR με 5000 χλμ (3 μηνών) να μου στείλει μνμ. Τα αλλάζω γιατί πάω σε All terrain. Τιμή 280

                                      Αν θυμάμαι καλά από προηγούμενα λεγόμενά σου θα βάλεις τα BF GOODRICH. Όταν τα βάλεις θα θελα να γράψεις εντυπώσεις γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα για χώμα, λάσπη, χιόνι αλλά και τα χειρότερα για βροχή και θόρυβο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        barimagas last edited by

                                        https://youtu.be/rUIpiTcmWNs προσοχη στα φρενα.

                                        Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iason1907 last edited by

                                          Ότι μπορούσε να κάνει πάντως για να του πάρει το έκανε. Επίσης abs/esp θα έπρεπε να είχαν επέμβει.

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Σίγουρα abs και esp είναι εκτός, ο λόγος άγνωστος. Από εκεί και πέρα ότι SUV και να ήταν θα είχε ακριβώς την ίδια κατάληξη εφόσον πέρασε από το βρεγμένο σε στεγνό σχεδόν κάθετα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 281
                                            • 282
                                            • 283
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 281 / 307
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr