-
Ο χρήστης pedja έγραψε:
Λοιπόν, έκανα test drive το megane 1.5 cdi 110hp dynamic. Εντυπώσεις γενικά αρκετά καλές και πάντα συγκρινόμενες με την 156 μου του 2005 και εξηγώ:
-Θέση οδήγησης πάρα πολύ καλή, ισάξια με αυτήν της 156 μου, η οποία όμως είναι και 12 ετών.
-Κράτημα πολύ καλό όπως και τα φρένα του
-Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν η επιτάχυνση από τα 110km-115km σε 140km-150km που κατάλαβα μεγάλη διαφορά. Επιταχύνει πολύ γρήγορα
-Εσωτερικό τέλειο και χωρίς να ακούω το παραμικρό θόρυβο και ούτε ένα τσικ από το ταμπλό. Δεν τρίζει καθόλου.
-Η οθόνη info 8.7' είναι αρκετά εύχρηστη.
Άρα πρώτη εντύπωση οδηγικά τουλάχιστον δεν αλλάζω επίπεδο αλλά ούτε και χάνω από την 156 μου.Δεν πάω σε ουδέτερο αυτοκίνητο. Για τον λοιπό εξοπλισμό σίγουρα είναι πιο κοντά στην τεχνολογία με ένα σωρό ευκολίες που παρέχονται στον οδηγό.Υ.Γ. Σειρά έχει το Astra και βλέπουμε
Επειδη εχεις 156 και απ οτι βλεπω σκαμπαρεις δεκα πραγματα απο αναδραση-χειριστηρια και ουσιωδη θεματα σ ενα αυτοκινητο και οχι παπαριτσες/πλαστικουλια κανε ενα κοπο και οδηγησε και το focus 1.5 duratorque ,μπορει να σου ταιριαζει καλυτερα απ ολα, αν και γενικα το megane απ οτι διαβαζω παντου ειναι παααρα πολυ καλο.
-
nonos, το focus 1.5 tdci 120 hp το είχα και αυτό στα υπόψη λόγω οδηγικής συμπεριφοράς αλλά επειδή από χώρους δεν έχει επαρκείς όσο ο ανταγωνισμός το απέρριψα.
-
Εχεις απολυτα δικιο για τους χωρους,ιδιως το πορτμπαγκαζ.
Τις εντυπωσεις μου για το αμαξι μπορεις να τις διαβασεις εδω:
viewtopic.php?f=15&t=31644&start=8745 -
Θα μπορούσες να έβλεπες το focus σε έκδοση station wagon εφόσον έχεις ανάγκη από παραπάνω χώρους.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Thodorism96 έγραψε:
Θα μπορούσες να έβλεπες το focus σε έκδοση station wagon εφόσον έχεις ανάγκη από παραπάνω χώρους.Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sorry αλλά θα έχω χάσει τα 2/3 της ομορφιάς του αυτοκινήτου. Γενικά όμως ΔΕΝ μου αρέσουν τα SW
-
Ο χρήστης pedja έγραψε:
Θα μπορούσες να έβλεπες το focus σε έκδοση station wagon εφόσον έχεις ανάγκη από παραπάνω χώρους.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Sorry αλλά θα έχω χάσει τα 2/3 της ομορφιάς του αυτοκινήτου. Γενικά όμως ΔΕΝ μου αρέσουν τα SW
Βγαινει και σε sedan
-
Σήμερα έκανα test drive την Alfa Romeo Giulietta 1.6d 120hp μιας και ήταν από τα hatchback που είναι στα υπόψη αλλά λόγω πορτμπαγκάζ 350l το έχω σε 2 κατηγορία.
Μετά όμως από την οδήγηση του παίρνει θέση στον ανταγωνισμό με megane και astra με σαφώς καλύτερη υποψηφιότητα διότι:- Θέση οδήγησης, τιμόνι και κράτημα, υποκειμενικά πάντα με κάλυψαν πλήρως
-Επιτάχυνση και γκάζι αλλά και φρενάρισμα πολύ καλά και μου θύμισαν το megane 1.5 dci 110hp
-Εσωτερικό όμορφο και retro αλλά και ποιοτικό. Δεν ακούστηκε κανένας τριγμός ούτε μια φορά παρόλο τους κατσικόδρομους που έχουμε που είναι γεμάτοι μικρές λακούβες ύποπτες για τριγμούς. (Βέβαια το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουργο). Δεν είχε όμως αυτό το κάτι παραπάνω που είχε το megane με τα extra ηλεκτρικά βοηθήματα και την πραγματικά εντυπωσιακή οθόνη, που σίγουρα δεν θέλεις να χαλάσει στο μέλλον γιατί δεν ξέρεις πόσο θα την πληρώσεις.
Όταν τελείωσε η 'βόλτα' και μπήκα στην 156 μου σίγουρα κατάλαβα την διαφορά, χωρίς πάλι να με κάνει όμως να πω ότι είναι η ώρα να την αφήσω. Κάτι με κρατάει σε αυτό το αυτοκίνητο .Δεν μου επιτρέπει να καταλάβω την ανωτερότητα των νέων μοντέλων στο θέμα θέση οδήγησης και οδήγηση γενικότερα. Μήπως δεν υπάρχει?
Υ.Γ. Έρχεται και η ώρα του astra σε λίγες μέρες.
- Θέση οδήγησης, τιμόνι και κράτημα, υποκειμενικά πάντα με κάλυψαν πλήρως
-
Μην ξεχνάς ότι η 156 ήταν αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας και μάλιστα από τα πιο καλοστημένα της εποχής της. Οδηγικά η Giulietta είναι πιο κοντά της.
-
Έγινε και το test drive του συγκεκριμένου astra 1.6 cdti 136p dynamic όπου και πραγματικά διαπιστώθηκε και από εμένα η ουδέτερη οδηγική συμπεριφορά του και η θέση οδήγησης. Συγκεκριμένα:
- Θέση οδήγησης ουδέτερη, αλλά με αποζημίωσε το καντράν και η 8΄ οθόνη πληροφοριών και το πολύ όμορφο τιμόνι με τα χειριστήρια.
- Κράτημα στο δρόμο καλό αλλά στις στροφές ενώ το νιώθεις το αυτοκίνητο σταθερό 'γέρνεις υπερβολικά'. Αυτό μπορεί να οφείλεται στον πιο άνετο χαρακτήρα που θέλει να προσφέρει,ή μήπως στην θέση οδήγησης?
- Πολύ καλό γκάζι, με πάρα πολύ καλές επιταχύνσεις στις 2.000 στροφές ακόμα και με 6η. (Αυτό η 156 σίγουρα δεν μου το έχει προσφέρει).
Τώρα ήρθε η δύσκολη στιγμή της απόφασης.Τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις (πριν αρχίσεις και τρελαίνεσαι )
-
Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, είδα κατά σύμπτωση ένα λευκό astra σήμερα από κοντά και μου άρεσε πάρα πολύ.
Περισσότερο απο το megane, αν και αρχικά είχα άλλη άποψη....Τι προσφορές έχεις πάρει απο τις αντιπροσωπείες για το καθένα??
-
Ο χρήστης pedja έγραψε:
το αυτοκίνητο σταθερό 'γέρνεις υπερβολικά'. Αυτό μπορεί να οφείλεται στον πιο άνετο χαρακτήρα που θέλει να προσφέρει,ή μήπως στην θέση οδήγησης?Οι κλίσεις είναι καθαρά θέμα αναρτήσεων. Το κάθισμα φταίει μόνο αν δεν παρέχει επαρκή πλευρική στήριξη, αλλά δεν επηρεάζει σε τίποτα άλλο.
πάρα πολύ καλές επιταχύνσεις στις 2.000 στροφές ακόμα και με 6η. (Αυτό η 156 σίγουρα δεν μου το έχει προσφέρει).
Επειδή εκείνη είναι η καλή περιοχή απόδοσης των τουρμποντίζελ.
-
Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
Αν και η ομορφιά είναι υποκειμενική, είδα κατά σύμπτωση ένα λευκό astra σήμερα από κοντά και μου άρεσε πάρα πολύ.
Περισσότερο απο το megane, αν και αρχικά είχα άλλη άποψη....Τι προσφορές έχεις πάρει απο τις αντιπροσωπείες για το καθένα??
Κοίτα όλες είναι λίγο τσιμπημένες
Astra 1.6 cdti 136hp dynamic περίπου 22.500 €,
Meg;ane 1.5 dci 110hp dynamique 22.000 €,
Giulietta 1.6 d 120hp 21.000 €Ο εξοπλισμός όμως που προσφέρει η κάθε έκδοση, παρόλο που είναι θεωρητικά η πλούσια έχει αρκετές διαφοροποιήσεις.
Κάτι έχει το ένα και δεν έχει το άλλο. Η Giuletta ηλεκτρονικά gadget πέρα του bluetooth και το δικό της dna system .
Τα άλλα έχουν gps, και διάφορες παραμετροποιήσεις του αυτοκινήτου, το megane έχει keyless και αναδιπολούμενους καθρέπτες το astra όχι και άλλα τέτοια άσχετα με την ουσία του πράγματος. -
Φίλε μου είναι απλά τα πράγματα: Αφού με τις αναλύσεις δε βγάζεις άκρη, τότε πολύ απλά -και δεδομένου ότι τα κατατάσσεις όλα περίπου μαζί- πάρε εκείνο που σε έκανε να νιώθεις πιο ωραία όταν βρισκόσουν μέσα του και όταν το οδηγούσες και όταν το έβλεπες.
Για εμένα αυτό θα ήταν η Τζουλιέτα χωρίς δισταγμό. Το άστρα αν και πανέμορφο το θεωρώ οικτρό στην οδήγηση ενώ το μεγκάν δε μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά (τα πίσω φώτα του το βράδυ μου θυμίζουν κακοφτιαγμένη ταινία επιστημονικής φαντασίας). -
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Φίλε μου είναι απλά τα πράγματα: Αφού με τις αναλύσεις δε βγάζεις άκρη, τότε πολύ απλά -και δεδομένου ότι τα κατατάσσεις όλα περίπου μαζί- πάρε εκείνο που σε έκανε να νιώθεις πιο ωραία όταν βρισκόσουν μέσα του και όταν το οδηγούσες και όταν το έβλεπες.Ευκολα +1
-
Το Αστρα κλισεις στις στροφες δεν εχει. Το ειχα σχεδον 2 χρονια cdti με τα 110ps και παραπονο με την οδικη συμπεριφορα δεν εχω κανενα, είναι πχ πολυ καλυτερο απο Golf. Επισης σε ανεση ειναι εξαιρετικο και ο τροπος που διαχειριζεται λακουβες αψεγαδιαστος, δεν εχω νιωσει να κουνιεται χιλιοστο απο την πορεια του ακομα κι οταν εχει τυχει να πατησω σχεδον ταφρο με κροκοδειλους με πανω απο 100χλμ/ωρα. Μονο παραπονο θα ελεγα τα σχετικα αδυναμα φρενα - αλλα γι αυτο μαλλον φταινει πιο πολυ τα Michelin Energy λαστιχα παρα το ιδιο το αμαξι.
Ο χωρος για τους πισω ειναι ο καλυτερος στην κατηγορια με διαφορα. Τα γονατα εχουν αποσταση οση και στο Passat, χωρις καμια υπερβολη.
Εχω μια υποψια για την ποιοτητα των ηλεκτρικων καθως στα 2 αυτα χρονια εκανε καμποσα 'περιεργα'. Μια φορα εμεινε απο τιμονι κατα την εκκινηση δλδ εχασε το power steering μεχρι που το πηγα συνεργειο - εφτιαξε με 'software update'. Επισης το χειμωνα στα πολλα κρυα για καποιο λογο ραντομ αναβε το λαμπακι για 'low fuel' ενω ειχε πανω απο μισο τεποζιτο μεσα. Εφευγε μετα απο λιγα δευτερολεπτα. Τελος το bluetooth κανει disconnect απο το iphone τυχαιες στιγμες αραια και που - μια φορα τη βδομαδα μου τυχαινει.
Περα απο τα ερωτηματικα για το τι παιζει με τα ηλεκτρονικα που ισως ηταν προβλημα στο δικο μου λογω early model (ηταν απο τα πρωτα που ηρθαν ελλαδα), το αμαξι ηταν αψογο.
-
-
Επειδή έχω και εγώ τν ίδιο ενδοιασμό megane η astra τελικά ποιο πήρες φίλε μου
-
Υπαρχει καποιος που να το εχει σε μπλε σκουρο κ να ειναι απο τα βορεια?
renault megane 1.5 dci vs opel astra 1.6 cdti 136 hp