-
Έχω παρατηρήσει σε αρκετά αυτοκίνητα που έχουν LED φωτιστικά πως το ένα από τα 2 πολλές φορές είναι λιγότερο φωτεινό από το άλλο. Είτε μιλάμε για πίσω φωτιστικά, είτε μπροστινά. Μιλάω για καινούργια αυτοκίνητα 1-2 χρόνων που προφανώς δεν αγοράστηκαν έτσι. Υπάρχει κάποιο θέμα με τα LED γενικώς ως προς τις βλάβες? Ή την αξιοπιστία? Γνωρίζει κανείς?
-
Έχω παρατηρήσει σε αρκετά αυτοκίνητα που έχουν LED φωτιστικά πως το ένα από τα 2 πολλές φορές είναι λιγότερο φωτεινό από το άλλο. Είτε μιλάμε για πίσω φωτιστικά, είτε μπροστινά. Μιλάω για καινούργια αυτοκίνητα 1-2 χρόνων που προφανώς δεν αγοράστηκαν έτσι. Υπάρχει κάποιο θέμα με τα LED γενικώς ως προς τις βλάβες? Ή την αξιοπιστία? Γνωρίζει κανείς?
-
Έχω παρατηρήσει σε αρκετά αυτοκίνητα που έχουν LED φωτιστικά πως το ένα από τα 2 πολλές φορές είναι λιγότερο φωτεινό από το άλλο. Είτε μιλάμε για πίσω φωτιστικά, είτε μπροστινά. Μιλάω για καινούργια αυτοκίνητα 1-2 χρόνων που προφανώς δεν αγοράστηκαν έτσι. Υπάρχει κάποιο θέμα με τα LED γενικώς ως προς τις βλάβες? Ή την αξιοπιστία? Γνωρίζει κανείς?
-
Μήπως το 'πιο δυνατό' είναι πάντα το δεξιό/εξωτερικό, αυτό δηλαδή που χτυπάει στην άκρη του δρόμου και όχι το αριστερό που μπορεί να ενοχλεί αυτόν που έρχεται από απέναντι;
-
Κοίτα σύμπτωση...σήμερα το πρωί είχα μπροστά μου μια BMW 116d (f20 προ-facelift) και το πίσω δεξί φώς (Led) ήταν εμφανώς λιγότερο φωτεινό από το αριστερό και μου έκανε εντύπωση!
-
Ο χρήστης alnotas έγραψε:
Μήπως το 'πιο δυνατό' είναι πάντα το δεξιό/εξωτερικό, αυτό δηλαδή που χτυπάει στην άκρη του δρόμου και όχι το αριστερό που μπορεί να ενοχλεί αυτόν που έρχεται από απέναντι;και εγώ αυτό πιστεύω
τα κάτοπτρα και τα στοιχεία led είναι διαφορετικά στο δεξιό και στο αριστερό φανάρι
-
Στην αρχή κι εγώ κάτι τέτοιο σκέφτηκα, αλλά μιλάω για LED ημέρας για τα μπροστινά, όχι πορείας ή μεγάλης σκάλας, οπότε δεν μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο, σωστά? Και στα πίσω πώς εξηγείται? Έχει και αυτό άλλο κάτοπτρο? Δεν νομίζω...
-
Τα LED (και τα κάτοπτρα) είναι ΙΔΙΑ δεξιά και αριστερά (δεν συμφέρει η διαφοροποίηση από πλευράς παραγωγής). Απλά αλλάζουν οι ρυθμίσεις.
-
Δεν ξέρω με τα φανάρια που προορίζονται για led, αλλά στα κοινά, υπάρχει διαφορά αριστερού-δεξιού ανάλογα με τη χώρα προέλευσης.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Τα LED (και τα κάτοπτρα) είναι ΙΔΙΑ δεξιά και αριστερά (δεν συμφέρει η διαφοροποίηση από πλευράς παραγωγής). Απλά αλλάζουν οι ρυθμίσεις.όχι βέβαια
υπάρχουν προδιαγραφές που πρέπει να πληρούνται
και δε γίνεται το δεξί φανάρι να δείχνει το ίδιο με το αριστερόοι κατασκευαστές δεν έχουν περιθώριο να κινηθούν διαφορετικά
πχ μεταφέρω από το θέμα του Ibiza
6F0941475 left
6F0941476 right
led with heat sink6F1941007A left lhd
6F1941008A right lhd
led headlightάλλοι κωδικοί δεξιά και αριστερά, για κάτοπτρα και led module
και επίσης διαφορετικά σετ κωδικών για δεξιοτίμονα και αριστεροτίμονα -
Φυσικά και τα φανάρια δεν είναι ίδια, δηλαδή δεν μπορείς να βάλεις το αριστερό στη θέση του δεξιού και το αντίστροφο. Άρα σίγουρα θα έχουν και διαφορετικούς κωδικούς ανταλλακτικού. Το ερώτημα είναι αν είναι συμμετρικά, δηλαδή αντικατοπτρισμός το ένα του άλλου. Πιθανότατα σε κάποια μοντέλα να είναι και σε κάποια όχι. Σε κάποια μοντέλα, η διαφορά του ύψους της δέσμης που υπάρχει μπορεί να αντισταθμίζεται από την ρύθμιση που έχουν τα φανάρια. Από την 'άλλη, στο ford kuga για παράδειγμα, που έχει αυτορυθμιζόμενα, μπορείς να ορίσεις από το μενού αν οδηγείς σε 'αριστεροτίμονη' χώρα και ρυθμίζει τη δέσμη κατάλληλα.
Υποθέτω ότι αν η αριστεροτίμονη έκδοση ενός αυτοκινήτου έχει τους ίδιους κωδικούς ανταλλακτικών με τη δεξιοτίμονη, μπορούμε να υποθέσουμε ότι τα φανάρια είναι συμμετρικά
-
κανένα πρόβλημα
σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει το travel mode
απλά η φράση ειναι άκυρηΟ χρήστης Fanis75 έγραψε:
δεν συμφέρει η διαφοροποίηση από πλευράς παραγωγήςκαθώς η διαφοροποίηση υφίσταται είτε τα φανάρια είναι διαφορετικά συμμετρικά είτε διαφορετικά μη συμμετρικά.
-
Μήπως σας φαινεται δυνατότερο αυτό που βλέπετε κάθετα ε΄νω το άλο αδύνατο επειδή το βλέπετε διαγώνια;;
Τα led έχουν θέμα με την γωνία που τα βλέπεις.. -
Έχει βάση αυτό που λες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν παίζει.
-
Γιατί δεν παίζει; Και εγώ πιστεύω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η γωνία που τα βλέπεις, είναι λίγο δύσκολο να συμβεί να φαίνονται και τα δύο led με την ίδια γωνία, οπότε κάποιο θα φαίνεται πιο έντονο και κάποιο λιγότερο, αν μπορούσες να αλλάξεις τη γωνία που τα κοιτάς θα παρατηρούσες και την αλλαγή στη φωτεινότητα.
-
Τότε, ρε παιδιά, θα μας φαίνονταν σε όλα τα αυτοκίνητα, εγώ μίλησα για 3-4 περιπτώσεις...
-
Mια προσπάθεια σύγκρισης μεταξύ Αλογόνου-LED και ΗΙD (xenon?)
Youtube Video -
Ο χρήστης Neurotica έγραψε:
Τότε, ρε παιδιά, θα μας φαίνονταν σε όλα τα αυτοκίνητα, εγώ μίλησα για 3-4 περιπτώσεις...αυτές οι 3-4 περιπτώσεις μάλλον έχουν κάποιο θεματάκι αν δεν είναι αυτό που πολύ σωστά αναφέρθηκε με την οπτική γωνία.Στο μάζντα τα στόπ και θέσεως είναι εξίσου φωτινά μετά απο σχεδόν 10ετία και στο i10 τα ημέρας μια απο τα ίδια.Πάντως εγω δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο δρόμο.
-
Δεν έχω παρατηρήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Στα φώτα ημέρας επίσης δεν υπάρχει διαφοροποίηση αριστερά δεξιά.
Είτε υπάρχει κάποια βλάβη (ledάκι ή τροφοδοτικό) ή απλά ο παρατηρητής ξεγελάστηκε. Ένας τροφοδοτικό που δεν λειτουργεί σωστά μπορεί τα led που οδηγεί να τα κάνει να φωτίζουν λιγότερο. Επίσης μπορεί να έχουν καεί κάποια led και η φωτεινότητα να έχει πέσει. -
Όντως, αυτό με το τροφοδοτικό μπορεί να παίζει μιας και δεν υπήρχαν καμμένα ledάκια, αλλά ηταν χαμηλότερης φωτεινότητας.
Φώτα LED