Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 1011
    • 1012
    • 1013
    • 1014
    • 1015
    • 1094
    • 1095
    • 1013 / 1095
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    21885
    271019
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης criuser έγραψε:

      Αρχικά η PSA ἐχει μεγάλη δύναμη στην Κίνα , όπου τα σεντάν έχουν μεγάλη ζήτηση .

      Το ίδιο και το group VAG και η Mercedes. Έχει αρκετές συνεργασίες εκεί, θυγατρικές και εργοστάσια. Και με ξεχωριστά μοντέλα ή τις long εκδόσεις ευρωπαϊκών της.

      Στην Κίνα υπάρχει το ευρωπαϊκό C5 το οποίο έχει υποστεί κάμποσα facelifts, δεν θυμίζει πλέον καθόλου το ευρωπαϊκό και κυκλοφορεί ήδη και το C6.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Ο ξάδερφος μου είναι μηχανικός και ζεί στο Παρίσι . Μου λέει ότι εκεί πολλοί πλέον δεν έχουν αυτοκίνητο . Γιατί έχουν δυσκολία παρκαρίσματος , στις δουλειές τους πηγαίνουν με τα ΜΜΜ και όποτε θέλουν , κυρίως πολλά ΣΚ νοικιάζουν αμάξι που είναι φτηνότερο .

        Στην Κίνα κυκλοφορούν και μοντέλλα που δεν έχουν έρθει ακόμα στην Ευρώπη..

        https://www.dongfeng-citroen.com.cn/

        Το C6 δεν είναι καινούργιο . Είναι κινέζικο της dongfeng με άλλο όνομα .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
        Εμαθα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης criuser έγραψε:
          Επειδή η Ευρώπη χέστηκε για την χώρα της 316 , η λογική τους είναι εντελώς διαφορετική .

          Αρχικά η PSA ἐχει μεγάλη δύναμη στην Κίνα , όπου τα σεντάν έχουν μεγάλη ζήτηση . Η Κίνα έχει πολύ πεινασμένο για αυτοκίνητα κόσμο και εκεί θα στραφούν οι εταιρείες .
          Από την άλλη η απόφαση για αντικατάσταση της υδρό από μία νέα εντελώς ανάρτηση που θα την φοράει μόνο η σιτροέν , είναι μια απόφαση μεγάλου ρίσκου και πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα .

          Εδώ και χρόνια οι εταιρείες δοκιμάζουν τους κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης και δεν μπορούν να τους βγάλουν αξιόπιστα στην αγορά .

          Τα σεντάν όμως στην Ευρώπη δεν υπάρχουν εδώ και δεκαετίες , αφού όλοι τα έπαιρναν στέισον . Τώρα τα στέισον ψήλωσαν και έγιναν σουβλάκια...
          Τα σεντάν είναι κυρίως εταιρικά αυτοκίνητα μεσαίων και ανώτερων στελεχών , οπότε η αγορά αυτή φθίνει ...

          Δεν είναι η χώρα της 316 (η οποία πλέον ως turbo είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για όποιον δεν κυνηγάει τις απόλυτες επιδόσεις), είναι η ευρωπαϊκή αγορά συνολικά. Και φυσικά δεν ισχύει ότι τα saloon δεν υπάρχουν στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις τους είναι πολύ περισσότερες αυτές των estate!!! Απλά στην Ευρώπη τα estates πουλάνε περισσότερο από ότι στην Ελλάδα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Τα σεντάν είναι περίπου το 60 % και τα στέισον το 40 % . Εδώ είναι 99,9 % και 0,01 % .

            Αλλά έξω αν βγάλουμε τα εταιρικά μοντέλα και πάμε σε αμάξια ιδιωτών , τότε μπορεί τα ποσοστά των στέισον να είναι πάνω από 70 % .

            Μιλάω για Δυτική Ευρώπη , Γερμανία , Γαλλία , Κάτω Χώρες που έχω ίδια άποψη . Στην Ιταλία προτιμάνε άλλα μικρότερα .

            Η χώρα της 316 και ενίοτε της 315 , είναι γιατί ο κόσμος αγόραζε το σήμα στην φτηνότερη έκδοση...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Εταιρικά μπορεί να είναι και estate, δεν το απαγορεύει κανείς. Τα saloon πουλάνε πολύ περισσότερο. Τα νούμερα είναι δεδομένα, δεν αλλάζουν ανάλογα με το αν μας αρέσουν ή όχι.

              Ο κόσμος αγόραζε το σήμα, αλλά πλέον είναι μια χαρά μια τουρμπάτη 316.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                the_emperor last edited by

                http://www.drive.gr/news/tuning/ntesevo-me-v8-320-ippon

                «Ντεσεβό» με V8 320 ίππων!

                Δουλεύει, σίγουρα βάζει φωτιά στο δρόμο και θα μπορούσε να είναι δικό σας με $17.000.

                Έχουμε δει κι αν έχουμε δει μετατροπές “engine swap” με αλλαγή κινητήρα, όμως η συγκεκριμένη θα πρέπει να είναι από τις πιο τρελές.

                Κι αυτό, διότι η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά… 2.000%! Η αφετηρία ήταν ένα Citroen 2CV του 1967, που ο δικύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας του απέδιδε 16 PS. Τώρα, το αυτοκίνητο έχει έναν Chevrolet V8 small-block, μεγαλωμένο από τις 327 στις 360 cu.in. και βελτιωμένο ώστε να φτάνει τους 320 PS!

                O μετατροπέας από το Detroit έκανε μόνος του τη δουλειά, που του πήρε πολύ καιρό. Η ποιότητα της κατασκευής δείχνει καλή, όμως ο τύπος λέει ότι αναγκάζεται να το πουλήσει αφού αποσύρεται λόγω ξαφνικού προβλήματος υγείας. Δεν είχε την ευκαιρία να χαρεί το δημιούργημά του, αλλά έχει κάνει μια δοκιμή 100 μιλίων (160 km) για να διαπιστώσει αν δουλεύουν το κινητήριο σύστημα, οι αναρτήσεις και τα φρένα – και δουλεύουν.

                Η δοκιμή ήταν απαραίτητη, αφού οι μετατροπές είναι πολλές και θεμελιώδεις. Ουσιαστικά, μόνο το αμάξωμα του 2CV έχει παραμείνει. Το πλαίσιο είναι από πισωκίνητο φορτηγάκι Chevrolet S10 του 1988, το κιβώτιο είναι αυτόματο τεσσάρι 700R4 με «αργό» για τα δύσκολα, η εμπρός ανάρτηση έχει σωληνωτά πάνω ψαλίδια, η πίσω είναι ειδικά κατασκευασμένη με 4 βραχίονες και coil-overs, το τιμόνι είναι με κρεμαγέρα, και έχει τοποθετηθεί «κλουβί» ασφαλείας!

                Το αυτοκίνητο είχε παρουσιαστεί στην έκθεση Detroit Autorama το 2014, και ο δημιουργός του λέει ότι άρεσε τόσο πολύ στον θρυλικό customizer Gene Winfield, που του υπέγραψε το ταμπλό (βλ. φωτ. σε gallery)!

                Γιατί ο ιδιοκτήτης του το πουλάει 17.000 δολάρια (€14.400); Διότι, όπως εξηγεί, αυτή είναι η τιμή ενός ανακαινισμένου νορμάλ 2CV εκείνης της εποχής. Και πρέπει ο νέος ιδιοκτήτης να κάνει και κάποια τελευταία φινιρίσματα. Όμως προσθέτει ότι δέχεται διαπραγμάτευση στην τιμή, οπότε… ησυχάστε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dolomites last edited by

                  Εδιτ C2 στον τίτλο!

                  Καλησπερα. Βοήθεια για φίλη νέα οδηγό που ψάχνει 1ο αυτοκίνητο. Αν είναι όπως τα λέει αξίζει το citroen για 3200€;;;
                  https://www.car.gr/11036284-citroen-c2
                  Θέλει με αέριο.
                  Ευχαριστω

                  Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Σίγουρα δεν αξίζει λόγω αερίου. Επίσης αυτό είναι το C2 όχι το C3. ΑΝ θέλει να μπλέξει με αέριο καλύτερα να πάρει ένα χωρίς και μετά να ψαχτείτε για έμπιστο εγκαταστάτη/καλό σύστημα και να έχει την υποστήριξη από αυτόν. Αγορά αυτοκινήτου με αέριο αμφιβόλου εγκαταστάτη και μάρκας έχει υπερβολικά μεγάλο ρίσκο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dolomites last edited by

                      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                      Σίγουρα δεν αξίζει λόγω αερίου. Επίσης αυτό είναι το C2 όχι το C3. ΑΝ θέλει να μπλέξει με αέριο καλύτερα να πάρει ένα χωρίς και μετά να ψαχτείτε για έμπιστο εγκαταστάτη/καλό σύστημα και να έχει την υποστήριξη από αυτόν. Αγορά αυτοκινήτου με αέριο αμφιβόλου εγκαταστάτη και μάρκας έχει υπερβολικά μεγάλο ρίσκο.

                      Ας πούμε οτι το αέριο είναι οκ!.
                      Ως αυτοκίνητο το C2 είναι αξιόπιστο, έχει φτηνά ανταλακτικα, είναι εύκολο για κοπέλα σε πόλη; Είναι λογικό το ποσό;

                      Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Η λέξη κλειδί της αγγελείας είναι 'ΣΥΖΗΤΗΣΙΜΗ'
                        Πρώτα απ όλα ότι και να λέμε, αν δεν πας να το δεις το αμάξι από κοντά, συμπέρασμα δεν μπορείς να βγάλεις. Πήγαινε να το δειςαπό κοντά και είναι δεδομένο ότι θα το παζαρέψεις!!!
                        Θεωρώ πολύ πιθανό αν βγάλεις από το τσέπη σου 3000 και του τα κουνήσεις στο πρόσωπο θα σου το δώσει το αμάξι.
                        Πάντως η λέξη υγραέριο κι εμένα με κάνει να αισθάνομαι άβολα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          1. Τα TU μοτερ ειναι πολυ δεκτικα στο υγραεριο και αξιοπιστα ως προς αυτο. Ως μοτερ ομως θα ζητησει καποια στιγμη πιθανα φλατζα και το αεριο την επιβαρυνει πιθανα τη κατασταση. Να τσεκαριστει μηπως ειναι στα προθυρα να φλατζαρει και το σπρωχνει.
                          2. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο φαινεται περιποιημενο και ατρακαριστο. Η τιμη ειναι λογικη.
                          3. Τα psa με υγραεριο βγαζουν σε συντριπτικο ποσοστο αντλια βενζινης λογω αχρηστιας. Το σωζεις γυρνωντας συχνα πυκνα σε βενζινη και εχωντας πανω απο 1/4 στο ρεζερβουαρ. Αν την εχει αλλαξει ειναι μπονους. Αν ειναι η μανισια καντε ερωτηση ποσο συχνα το γυρναγε σε βενζινη. Το κοστος της καινουργια ειναι 100-150e.
                          4. Το c2 ειναι τιμιο στα κοστη του, ομορφουλι μεσα-εξω/εχει εναν χαρακτηρα, εχει ανταλλακτικα που βρωμαει ο τοπος σε χαμηλο κοστος, ειναι εξαιρετικο μεσα στη πολη με τα μειων του αυστηρου 4θεσιου και του 3θυρου (προσωπικα δε μ ενοχλει αλλα καποιους ισως τους χαλαει αυτο), ειναι ανετο απο αναρτηση-δε κοπαναει και στριβει ικανοποιητικα αλλα οχι οτι ειναι και τιποτα το φοβερο, το 1.1 ειναι πολυ ελαστικο σα μοτερ και χαμηλοροπο μεχρι τα 60-70 μεσα στη πολη αλλα θελει μαστιγωμα στην εθνικη, εχει πολυ πρακτικο ανοιγμα πορτμπαγκαζ (ανοιγει σε δυο μερη!).
                          5. Αν θελει γενικα c2 ν αποφυγει το sensodrive γιατι ενω ειναι αστειο στη συντηρηση του (ενα αυτοματοποιημενο χειροκινητο ειναι στη τελικη που θελει την αρχικοποιηση του οταν αρχισει και παρουσιαζει φθορα ο δισκος για να μη πατιναρει) στη Θεσσαλονικη δε ξερουν που παν τα 4 οι περισσοτεροι απο sensodrive

                          Αν λοιπον εξασφαλισει οτι δεν εχει καποιο θεμα αυτη τη στιγμη λογω του υγραεριου, της πει ο κατοχος που κανει σερβις στο υγραεριο, ποτε εγκατασταθηκε και αν ειναι ευχαριστημενος απο την εγκατασταση και αν εχει αλλαξει αντλια βενζινης τοτε το προχωραει γιατι το αμαξι φαινεται καθαρο και καλοδιατηρημενο και απο ιδιωτη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Συγχαρητηρια στο παπαρα που κατεστρεψε ενα '67αρι (!) 2cv

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              Τα βεντιλατέρ είναι ίδια με αυτά του C3; Aν ναι και δεν έχουν αλλαχτεί σίγουρα πρέπει να υπολογίζεται και σε αυτά πιθανή βλάβη, 150€ κόστος αν θυμάμαι καλά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Δε ξερω απο που προκυπτει αυτο. Επουδενι δε τη θεωρω ''στανταρ'', ουτε καν γνωστη ζημια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dolomites last edited by

                                  Ουαου!!! Ευχαριστω παρά πολύ όλους...

                                  Αυτό για φλάντζα μηχανής τι κόστος μιλάμε;

                                  Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Αναλογως αν πρεπει να παει πλανισμα και αν αγορασεις και νεες βιδες συσφιξης του καπακιου με το κορμο (το συνιστω ανεπιφυλακτα καθως λογω εφελκυσμου δεν ειναι απιθανο να ξαναβγαλει φλατζα λογω μη σωστου σφιξιματος στο καπακι κατα την επισκευη λογω των βιδων-μη φανταστεις τιποτα βιδουλες, ειναι γαιδουρια και πανε κανα 80αρι πακετο.). Μια εντελως στανταρ τιμη πιατσας-εξειδικευμενου ειναι στα 300e με θερμοστατη,παραφλου, σετ φλατζα κτλπ και με τις βιδες.

                                    Στη Θεσσαλονικη επισης μακρια απο το επισημο δικτυο citroen... Αν το παρει ,γραφεται καπακι εδω greekcitroenclub.gr οπου ο ενεργος κορμος μελων ειναι στη Θεσσαλονικη με απειρες γνωσεις και ακρες για τιμες,ανταλλακτικα,service (καλοι-κακοι) και online βοηθεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_emperor last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Συγχαρητηρια στο παπαρα που κατεστρεψε ενα '67αρι (!) 2cv

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Πολύ τις πάω αυτές τις κατασκευές!
                                        Ιδιως με 'δωρητες καρδιάς' από αμερικανιές με τα πολλά κυβικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          :hmmm:
                                          Δε ξερω απο που προκυπτει αυτο. Επουδενι δε τη θεωρω ''στανταρ'', ουτε καν γνωστη ζημια.

                                          Αυτό μας είχαν πει στην αντιπροσωπία όταν στα 80.000χλμ ήθελε αλλαγή, ότι γενικά ήταν αποτυχία σαν βεντιλατέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            να προσθεσω ειναι καλο να αλλαχτει κ αισθητηρας θερμοκρασιας με αντλια νερου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1011
                                            • 1012
                                            • 1013
                                            • 1014
                                            • 1015
                                            • 1094
                                            • 1095
                                            • 1013 / 1095
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr