Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yaris vs C3 για εκπαιδευτικό
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Yaris vs C3 για εκπαιδευτικό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    90
    834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rainbowalker1 last edited by

      Καλησπέρα στο forum. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός εκπαιδευτικού οχήματος, κατά προτίμηση Yaris ή C3, ανοιχτός βέβαια σε οποιαδήποτε πρόταση (Ford Fiesta;). Η χρήση θα είναι περισσότερο εντός πόλης με συχνά ξεκίνα-σταμάτα-στρίψε-παρκαρίσματα-οπισθογωνίες, κτλ. Γενικά το αυτοκίνητο θα δουλεύει σε χαμηλές στροφές. Τα δυο αυτοκίνητα που ανέφερα μου αρέσουν γιατί, Yaris=ευκολία για το μαθητή, αξιοπιστία, εγγύηση και C3=άνετο, όμορφο, σχετικά εύκολο.
      Οι ντιζελοκινητήρες τους είναι αρκετά καλοί και από ότι ακούω της Citroen κάνει καλύτερη διαχείριση DPF (έξτρα μπεκ). Οι βενζινοκινητήρες 1.5 του Yaris 110 HP και 1.2 82 ή 116 του C3 δεν θα έχουν το πρόβλημα των DPF και φυσικά της ενδεχόμενης βλάβης λόγω νοθευμένου πετρελαίου. Σε αντίτιμο βέβαια την υψηλότερη κατανάλωση και τιμή της βενζίνης. Χιλιόμετρα ανά έτος περίπου 20.000, αρκετά εκ των οποίων θα γίνουν και από εμένα, καθότι θα αποτελεί ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό, αλλά και προσωπικό αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξεμπουκώματα DPF).
      Το ερώτημα μου λοιπόν είναι αν αξίζει η αγορά diesel ή βενζίνης για τα δυο αυτά οχήματα, ή κάποιο άλλο, με γνώμονα την ευκολία χρήσης, αξιοπιστία και χαμηλά πάγια έξοδα. Έχει οδηγήσει κάποιος τα δυο οχήματα κυρίως σε συνθήκες πόλης;
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • R
        rainbowalker1 last edited by

        Καλησπέρα στο forum. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός εκπαιδευτικού οχήματος, κατά προτίμηση Yaris ή C3, ανοιχτός βέβαια σε οποιαδήποτε πρόταση (Ford Fiesta;). Η χρήση θα είναι περισσότερο εντός πόλης με συχνά ξεκίνα-σταμάτα-στρίψε-παρκαρίσματα-οπισθογωνίες, κτλ. Γενικά το αυτοκίνητο θα δουλεύει σε χαμηλές στροφές. Τα δυο αυτοκίνητα που ανέφερα μου αρέσουν γιατί, Yaris=ευκολία για το μαθητή, αξιοπιστία, εγγύηση και C3=άνετο, όμορφο, σχετικά εύκολο.
        Οι ντιζελοκινητήρες τους είναι αρκετά καλοί και από ότι ακούω της Citroen κάνει καλύτερη διαχείριση DPF (έξτρα μπεκ). Οι βενζινοκινητήρες 1.5 του Yaris 110 HP και 1.2 82 ή 116 του C3 δεν θα έχουν το πρόβλημα των DPF και φυσικά της ενδεχόμενης βλάβης λόγω νοθευμένου πετρελαίου. Σε αντίτιμο βέβαια την υψηλότερη κατανάλωση και τιμή της βενζίνης. Χιλιόμετρα ανά έτος περίπου 20.000, αρκετά εκ των οποίων θα γίνουν και από εμένα, καθότι θα αποτελεί ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό, αλλά και προσωπικό αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξεμπουκώματα DPF).
        Το ερώτημα μου λοιπόν είναι αν αξίζει η αγορά diesel ή βενζίνης για τα δυο αυτά οχήματα, ή κάποιο άλλο, με γνώμονα την ευκολία χρήσης, αξιοπιστία και χαμηλά πάγια έξοδα. Έχει οδηγήσει κάποιος τα δυο οχήματα κυρίως σε συνθήκες πόλης;
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rainbowalker1 last edited by

          Καλησπέρα στο forum. Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός εκπαιδευτικού οχήματος, κατά προτίμηση Yaris ή C3, ανοιχτός βέβαια σε οποιαδήποτε πρόταση (Ford Fiesta;). Η χρήση θα είναι περισσότερο εντός πόλης με συχνά ξεκίνα-σταμάτα-στρίψε-παρκαρίσματα-οπισθογωνίες, κτλ. Γενικά το αυτοκίνητο θα δουλεύει σε χαμηλές στροφές. Τα δυο αυτοκίνητα που ανέφερα μου αρέσουν γιατί, Yaris=ευκολία για το μαθητή, αξιοπιστία, εγγύηση και C3=άνετο, όμορφο, σχετικά εύκολο.
          Οι ντιζελοκινητήρες τους είναι αρκετά καλοί και από ότι ακούω της Citroen κάνει καλύτερη διαχείριση DPF (έξτρα μπεκ). Οι βενζινοκινητήρες 1.5 του Yaris 110 HP και 1.2 82 ή 116 του C3 δεν θα έχουν το πρόβλημα των DPF και φυσικά της ενδεχόμενης βλάβης λόγω νοθευμένου πετρελαίου. Σε αντίτιμο βέβαια την υψηλότερη κατανάλωση και τιμή της βενζίνης. Χιλιόμετρα ανά έτος περίπου 20.000, αρκετά εκ των οποίων θα γίνουν και από εμένα, καθότι θα αποτελεί ταυτόχρονα και εκπαιδευτικό, αλλά και προσωπικό αυτοκίνητο, με ότι αυτό συνεπάγεται (ξεμπουκώματα DPF).
          Το ερώτημα μου λοιπόν είναι αν αξίζει η αγορά diesel ή βενζίνης για τα δυο αυτά οχήματα, ή κάποιο άλλο, με γνώμονα την ευκολία χρήσης, αξιοπιστία και χαμηλά πάγια έξοδα. Έχει οδηγήσει κάποιος τα δυο οχήματα κυρίως σε συνθήκες πόλης;
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            balex last edited by

            Λόγω της συγκεκριμένης χρήσης καθαρά θα πήγαινα σ αυτό με τη μεγαλύτερη εγγύηση δλδ τογιότα χωρίς να σημαίνει ότι το C3 υστερεί σε αξιοπιστία.
            Μπορεί και να κύτταγα και κανά κορεάτικο με 7ετή εγγύηση ..
            Μια ερώτηση οφτόπικ μια που είσαι εκπαιδευτής, επιτρέπεται τα μαθήματα και η εξέταση να γίνουν με αυτόματο αυ/το η θέλει υποχρεωτκά χειροκίνητο ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kostassc last edited by

              1η επιλογή yaris 1,5 βενζίνη
              2η c3 diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • R
                rainbowalker1 last edited by

                Ο χρήστης balex έγραψε:
                Λόγω της συγκεκριμένης χρήσης καθαρά θα πήγαινα σ αυτό με τη μεγαλύτερη εγγύηση δλδ τογιότα χωρίς να σημαίνει ότι το C3 υστερεί σε αξιοπιστία.
                Μπορεί και να κύτταγα και κανά κορεάτικο με 7ετή εγγύηση ..
                Μια ερώτηση οφτόπικ μια που είσαι εκπαιδευτής, επιτρέπεται τα μαθήματα και η εξέταση να γίνουν με αυτόματο αυ/το η θέλει υποχρεωτκά χειροκίνητο ?

                Αν κάνεις μαθήματα με αυτόματο και δώσεις εξετάσεις με αυτόματο θα μπορείς να οδηγείς μόνο αυτόματο, ενώ με μηχανικό οδηγείς τα πάντα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kostassc last edited by

                  Το Citroen δεν έχει 5ο μπεκ, έχει το υγρό πρόσθετο eolys για γρηγορότερη αναγέννηση.. 5ο μπεκ έχουν τα Renault..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Όλο το group PSA χρησιμοποιεί πλέον adblue και όχι eolys.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      kostassc last edited by

                      Το adblue δεν έχει σχέση με την αναγέννηση του dpf..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Δύο δάσκαλοι που ξέρω έχουν το yaris diesel και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι. Το ένα μάλιστα το είχα οδηγήσει για λίγα χιλιόμετρα και μου φάνηκε εξαιρετικό. Ευέλικτο και πάρα πολύ μαλακό σε όλα κάτι που κάνει την οδήγηση στην πόλη παιχνίδι.
                        Yaris από μένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nonos last edited by

                          Diesel για τετοια χρηση δε θα χει θεμα με τις αναγεννησεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • A
                            antons last edited by

                            Ο γαμπρός μου με εκπαιδευτικό yaris diesel 2008 στην επαρχεία έχει Τώρα 370000 χλμ και δεν έχει ζητήσει ΤΊΠΟΤΑ. Η αξιοπιστία είναι σε άλλα επίπεδα.. ..
                            Αν θυμάμαι Καλά, έχει κάνει μια αλλαγή δίσκο πλατό στα 230Κ....
                            Μόνο σέρβις και φυσικά αναλώσιμα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • N
                              nascar1 last edited by

                              Ο χρήστης antons έγραψε:
                              Ο γαμπρός μου με εκπαιδευτικό yaris diesel 2008 στην επαρχεία έχει Τώρα 370000 χλμ και δεν έχει ζητήσει ΤΊΠΟΤΑ. Η αξιοπιστία είναι σε άλλα επίπεδα.. ..
                              Αν θυμάμαι Καλά, έχει κάνει μια αλλαγή δίσκο πλατό στα 230Κ....
                              Μόνο σέρβις και φυσικά αναλώσιμα....

                              230000 χιλιόμετρα έκανε αλλαγή δίσκο πλατό και έχουν περάσει τόσοι νέοι οδηγοί; πράγματι πρόκειται για απίστευτο νούμερο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kostassc last edited by

                                Ο χρήστης antons έγραψε:
                                Ο γαμπρός μου με εκπαιδευτικό yaris diesel 2008 στην επαρχεία έχει Τώρα 370000 χλμ και δεν έχει ζητήσει ΤΊΠΟΤΑ. Η αξιοπιστία είναι σε άλλα επίπεδα.. ..
                                Αν θυμάμαι Καλά, έχει κάνει μια αλλαγή δίσκο πλατό στα 230Κ....
                                Μόνο σέρβις και φυσικά αναλώσιμα....

                                Πιθανόν να μην έχει dpf του 2008...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • R
                                  rainbowalker1 last edited by

                                  Yaris του 08 σίγουρα δεν έχει DPF. 3 συνάδελφοι μου με Yaris diesel του 12 με DPF, ο ένας το έβγαλε, ο άλλος κανένα απολύτως πρόβλημα και ο 3ος παλεύει συνέχεια με αναγεννήσεις και καθαρισμούς στο συνεργείο. Γενικά σαν αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο αλλά στην Ελλάδα δεν εμπιστεύομαι και πολύ το diesel σαν καύσιμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    rainbowalker1 last edited by

                                    Να βάλουμε και στα υπόψιν Clio diesel, Captur diesel και Mini Cooper 5door diesel ή βενζίνη;
                                    Clio +εύκολο, άνετο, πανέμορφο -περιφερειακή ορατότητα, αξιοπιστία;
                                    Captur +ευρύχωρο, ψηλό, άνετο, ορατότητα, -ογκώδες
                                    Mini +image, σχετικά εύκολο, -τιμή, κατανάλωση, αξιοπιστία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Mini και αξιοπιστία δεν ξέρω αν μπορούν να μπουν στην ίδια πρόταση.

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Μίνι και αξιοπιστία μόνο σε επιθεώρηση του Σεφερλή

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
                                          Yaris του 08 σίγουρα δεν έχει DPF. 3 συνάδελφοι μου με Yaris diesel του 12 με DPF, ο ένας το έβγαλε, ο άλλος κανένα απολύτως πρόβλημα και ο 3ος παλεύει συνέχεια με αναγεννήσεις και καθαρισμούς στο συνεργείο. Γενικά σαν αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο αλλά στην Ελλάδα δεν εμπιστεύομαι και πολύ το diesel σαν καύσιμο.

                                          Εχω γραψει πολλακις για τα θεματα των yaris mk3 diesel με τις αναγεννησεις κτλπ και μαλιστα καποιοι με κοροιδευαν κιολας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            η γνωμη μου ειναι να παει σε c3 1.2 η οποιοδηποτε αλλο τρικυλιδρο κ να το κανει μετατροπη σε υγραεριο η φυσικο αεριο, το κοστος ανα χιλιομετρο θα ειναι σχεδον το ιδιο με το πετρελαιοκινητο, αλλα θα εχει φθηνοτερα σερβις κ ανταλλακτικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr