-
Και ενω εδω ακόμη δεν το έχουμε δει στην Αμερικη ετοιμαζεται νεα εκδοση του Crv.
Στις 1.5 vtec turbo με τα 192 αλογα , θα προστεθει και ενας 2.0 vtec turbo με 252 αλογα συνδιαζόμενος με 10 αρι αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητηρας αυτός θα χρησιμοποιηθει πρώτα στο νεο Honda Accord 2018. -
To νεο CR-V εχει κυκλοφορησει κανενα χρονο τωρα εκει.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Και ενω εδω ακόμη δεν το έχουμε δει στην Αμερικη ετοιμαζεται νεα εκδοση του Crv.
Στις 1.5 vtec turbo με τα 192 αλογα , θα προστεθει και ενας 2.0 vtec turbo με 252 αλογα συνδιαζόμενος με 10 αρι αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητηρας αυτός θα χρησιμοποιηθει πρώτα στο νεο Honda Accord 2018.Τετρακίνηση θα έχουν κ τα δυο μοτέρ;
Αλλαγές στη λειτουργία της θα υπάρξουν; Γιατι η υπάρχουσα ειναι πολυ αδύναμη.Το accord δεν νομιζω να το δουμε Ευρώπη , ποσο μαλλον Ελλάδα...
-
Μολις κοιταγα το νεο Ακκορντ. Ειναι βασικα ενα λιγο μεγαλυτερο Σιβικ (ιδια πλατφορμα). Οποτε δεν χανεις τιποτα να μην το δεις στην Ευρωπη.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Και ενω εδω ακόμη δεν το έχουμε δει στην Αμερικη ετοιμαζεται νεα εκδοση του Crv.
Στις 1.5 vtec turbo με τα 192 αλογα , θα προστεθει και ενας 2.0 vtec turbo με 252 αλογα συνδιαζόμενος με 10 αρι αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητηρας αυτός θα χρησιμοποιηθει πρώτα στο νεο Honda Accord 2018.Τετρακίνηση θα έχουν κ τα δυο μοτέρ;
Αλλαγές στη λειτουργία της θα υπάρξουν; Γιατι η υπάρχουσα ειναι πολυ αδύναμη.Το accord δεν νομιζω να το δουμε Ευρώπη , ποσο μαλλον Ελλάδα...
H τετρακίνηση πάντα είναι προαιρετική , ενδεχομένως στο δυνατό μοτερ να είναι αποκλειστικά τετρακίνητο.
Το δυνατό μοτερ είναι το γνώστο από το type-R, με λίγο πιο πολιτισμένες ρυθμίσεις για κυριλέ οδηγούς και αμερικάνες χαουζγουαιφς. (-50 άλογα για να μην κολλάνε πολύ στο κάθισμα οι μαμάδες).
Η τετρακίνηση στο CRV πάντα υπηρετούσε τις ανάγκες του βασικού του αγοραστικού κοινού, την ανάγκη μετακίνηση της αμερικανίδας χαουζγουαιφ στο μωλ και στο σχολείο ακόμη και έαν πέφτει πυκνό το χιόνι.
-
To Honda CR-V είναι διαθέσιμο στην ενδιαφέρουσα τιμή των €27.750, με όφελος για τον πελάτη που φτάνει μέχρι και τις €5.000. Πιο συγκεκριμένα η τιμή της έκδοσης CRV Comfort 2WD τώρα είναι €27.750.
Το μέγιστο όφελος των €5.000 για τον πελάτη είναι ένας συνδυασμός έκπτωσης €3.000 για την έκδοση CR-V 4WD MT και της χρήσης του προγράμματος «Όλα είναι Δυνατά».
Σύμφωνα με το πρόγραμμα «Όλα είναι Δυνατά» οι υποψήφιοι πελάτες Honda μπορούν τώρα να αποκτήσουν το μοντέλο Honda που επιθυμούν εκμεταλλευόμενοι τα παρακάτω οφέλη:
5 χρόνια δωρεάν service (μόνο τα ανταλλακτικά), όπου καλύπτεται η περιοδική συντήρηση των μοντέλων Honda όπως αυτή εμφανίζεται μέσω του service reminder system του αυτοκινήτου και περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης.
5 χρόνια εγγύηση ή 150.000 km.
5 χρόνια δωρεάν Οδική Βοήθεια Honda Assist σε συνεργασία με την S.B.A.I. Mondial Assistance.
Συνέχιση του πολύ ανταγωνιστικού χρηματοδοτικού προγράμματος από την Alpha Bank με ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,9% (πλέον εισφοράς 0,6%).Παράλληλα η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο, όποιος έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο Honda, εξασφαλίζει δωρεάν ασφάλεια για ένα χρόνο στον ίδιο καθώς και σε όποιον από την οικογένειά του θέλει να αγοράσει νέο Honda αυτοκίνητο.
-
υπάρχει 7θέσια έκδοση;
-
Ο χρήστης mech_eng έγραψε:
υπάρχει 7θέσια έκδοση;Mόνο πενταθέσιο αλλά είναι ίσως το καλύτερο suv μαζί με το Kodiaq για τρια καρεκλάκια στο πίσω κάθισμα.
Σε κάποιες χώρες το καινούργιο μοντέλο έχει επταθέσιο μοντέλο για Ευρώπη δεν είναι σίγουρο ακόμη.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ δεν βγαίνει 7θεσιο.Παιδια θελω να αγοράσω τη βασική φτηνή έκδοση με τα 120ps .Τα 160ps δεν με ενδιαφέρουν κα8 δεν ειμαι της ταχυτητασΣ και τετρακίνηση δεν ειναι για μένα .Εχει κάποιος εμπειρία με αυτο το κινητήρα ;το λέω γιατι οδήγησα με τα 160ps 4wd και άκουγα αρκετά τη μηχανή .Επισης είχαν αναφερθεί στην Αμερική κάποια προβλήματα με vibration με κάτι video στο youtube με τραντάγματα στο κάθισμα συνοδηγού ξέρει κάποιος κατι;Η βασική έκδοση δεν εχει οθόνη σκεφτομαι να βάλω oem με πλοηγό ,Internet ,τηλεοραση ,κάμερα πίσω κτλ ΕΧΩ σε Audi A3 με κανένα πρόβλημα ,εχουν εργοστασιακή εφαρμογή και δεν πειράζουν τα εργοστασιακά καλώδια και τις ασφάλειες του αυτοκινήτου .Αν το κάνω αυτο χάνω την εγγύηση;Το service λένε δωρεάν ,τα ανταλλακτικά δλδ ετησιο service μόνο εργασία ποσο στοιχιζει;και στα ανταλλακτικά συμπεριλαμβάνουν και τακάκια ;Παιδιά πολλές ερωτήσεις αλλα ειναι ακριβό για μένα σε σημείο που σκεφτόμουν sportage αλλα με απογοήτευσαν οι χώροι του κι η μάσκα του .Δηλαδη η λογική λέει sportage και πρέπει αλλα η Καρδία και το θελω Crv .Επισης θελω να το κρατήσω πέρα απο δεκαετία τομa3 το ΕΧΩ 10 χρονια ,ειναι αξιοπιστο;Αν μπορεί κάποιος και εχει όρεξη ας με βοηθήσει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ .
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ δεν βγαίνει 7θεσιο.Παιδια θελω να αγοράσω τη βασική φτηνή έκδοση με τα 120ps .Τα 160ps δεν με ενδιαφέρουν κα8 δεν ειμαι της ταχυτητασΣ και τετρακίνηση δεν ειναι για μένα .Εχει κάποιος εμπειρία με αυτο το κινητήρα ;το λέω γιατι οδήγησα με τα 160ps 4wd και άκουγα αρκετά τη μηχανή .Επισης είχαν αναφερθεί στην Αμερική κάποια προβλήματα με vibration με κάτι video στο youtube με τραντάγματα στο κάθισμα συνοδηγού ξέρει κάποιος κατι;Η βασική έκδοση δεν εχει οθόνη σκεφτομαι να βάλω oem με πλοηγό ,Internet ,τηλεοραση ,κάμερα πίσω κτλ ΕΧΩ σε Audi A3 με κανένα πρόβλημα ,εχουν εργοστασιακή εφαρμογή και δεν πειράζουν τα εργοστασιακά καλώδια και τις ασφάλειες του αυτοκινήτου .Αν το κάνω αυτο χάνω την εγγύηση;Το service λένε δωρεάν ,τα ανταλλακτικά δλδ ετησιο service μόνο εργασία ποσο στοιχιζει;και στα ανταλλακτικά συμπεριλαμβάνουν και τακάκια ;Παιδιά πολλές ερωτήσεις αλλα ειναι ακριβό για μένα σε σημείο που σκεφτόμουν sportage αλλα με απογοήτευσαν οι χώροι του κι η μάσκα του .Δηλαδη η λογική λέει sportage και πρέπει αλλα η Καρδία και το θελω Crv .Επισης θελω να το κρατήσω πέρα απο δεκαετία τομa3 το ΕΧΩ 10 χρονια ,ειναι αξιοπιστο;Αν μπορεί κάποιος και εχει όρεξη ας με βοηθήσει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ .Αγόρασα τον Δεκ 2016 το elegance 2wd και έχω κάνει 17500χιλιομετρα από τότε. O κινητήρας είναι εξαιρετικός και δεν πρόκειται να σου λείψουν τα 160 άλογα του τετρακίνητου έαν κινήσαι σε οικογενειακούς ρυθμούς. Σχετικα με τον θόρυβο, υπάρχει το κλασικό κροτάλισμα στο ρελαντί και κάποιοι κραδασμοί από το σύστημα start and stop (Εγω δεν κινούμαι στην πολή και έχω το σύστημα απενεργοποιημένο.)
Το 120ps είναι Ασφαλέστατο στις προσπέρασεις και πολυ οικονομικό (μέσος όρος 5,4lt/100 km) ενω λόγω του μικρότερου βάρους έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις και είναι πιο διασκεδαστικό στο δρόμο από το τετρακίνητο. Όμως η επιλογή να έχει M+S λάστιχα κοστίζει στο φρενάρισμα στην ασφάλτο και επιπλέον έαν πιέσεις πολύ το αυτοκίνητο σε κλειστά κομμάτια, γλυστράει ο εσωτερικός τροχός. Βέβαια τα M+S είναι εξαιρετικά στο χιόνι και στο χώμα- έχω κινηθεί σε κομμάτια με χιόνι χωρίς να χρειαστεί να βάλω αλυσίδες πράγμα που βολεύει πολύ όταν συναντάς μεικτές συνθήκες στο δρόμο.
Σχετικά με τους κραδασμούς στο κινητήρα αφορά τον 2.4 που κυκλοφορεί μόνο στην Αμερική οφείλεται στο offset.
Δες το παρακάτω video μετά το 5:30
Youtube VideoΓια aftermarket infotainment αξίζει να δεις αυτό
.
https://phoenixandroidradios.com/collec ... ificationsTo μόνο πράγμα που θα σου λείψει στην comfort έκδοση είναι οι ηλεκτρικοί καθρέπτες καθώς το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλατύ.
Συνοψίζοντας είναι
α)Τίμιο
β)Οικονομικό
γ)Ασφαλές
δ)Κρατάει ικανοποιημένη από τους χώρους (είδικά ο χώρος αποσκευών είναι class leading.)την γυναίκα - χωράει και την πεθερά στο πίσω κάθισμα - συστήνεται η μεσαία θέση που είναι αρκούντως σκληρή για την περίσταση
Στα πλην
Θα χρειαστείς οπωσδήποτε αντιηλιακές μεμβράνες ενώ η οπίσθια κάμερα θα είναι πολύ χρήσιμη καθώς η ορατότητα είναι περιορισμένη.Σχετικά με την προσφορά- περιλαμβάνει οτιδήποτε υπάρχει στο πρόγραμμα συντήρησης- από όσο έχω διαβάσει τα τακάκια δεν είναι στο πρόγραμμα συντήρησης - αλλάζουν με την φθορά- φίλος που έχει φτάσει τα 65000 δεν τα έχει αλλάξει ακόμα οπότε δεν το γνωρίζω.
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ δεν βγαίνει 7θεσιο.Παιδια θελω να αγοράσω τη βασική φτηνή έκδοση με τα 120ps .Τα 160ps δεν με ενδιαφέρουν κα8 δεν ειμαι της ταχυτητασΣ και τετρακίνηση δεν ειναι για μένα .Εχει κάποιος εμπειρία με αυτο το κινητήρα ;το λέω γιατι οδήγησα με τα 160ps 4wd και άκουγα αρκετά τη μηχανή .Επισης είχαν αναφερθεί στην Αμερική κάποια προβλήματα με vibration με κάτι video στο youtube με τραντάγματα στο κάθισμα συνοδηγού ξέρει κάποιος κατι;Η βασική έκδοση δεν εχει οθόνη σκεφτομαι να βάλω oem με πλοηγό ,Internet ,τηλεοραση ,κάμερα πίσω κτλ ΕΧΩ σε Audi A3 με κανένα πρόβλημα ,εχουν εργοστασιακή εφαρμογή και δεν πειράζουν τα εργοστασιακά καλώδια και τις ασφάλειες του αυτοκινήτου .Αν το κάνω αυτο χάνω την εγγύηση;Το service λένε δωρεάν ,τα ανταλλακτικά δλδ ετησιο service μόνο εργασία ποσο στοιχιζει;και στα ανταλλακτικά συμπεριλαμβάνουν και τακάκια ;Παιδιά πολλές ερωτήσεις αλλα ειναι ακριβό για μένα σε σημείο που σκεφτόμουν sportage αλλα με απογοήτευσαν οι χώροι του κι η μάσκα του .Δηλαδη η λογική λέει sportage και πρέπει αλλα η Καρδία και το θελω Crv .Επισης θελω να το κρατήσω πέρα απο δεκαετία τομa3 το ΕΧΩ 10 χρονια ,ειναι αξιοπιστο;Αν μπορεί κάποιος και εχει όρεξη ας με βοηθήσει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ .
Αγόρασα τον Δεκ 2016 το elegance 2wd και έχω κάνει 17500χιλιομετρα από τότε. O κινητήρας είναι εξαιρετικός και δεν πρόκειται να σου λείψουν τα 160 άλογα του τετρακίνητου έαν κινήσαι σε οικογενειακούς ρυθμούς. Σχετικα με τον θόρυβο, υπάρχει το κλασικό κροτάλισμα στο ρελαντί και κάποιοι κραδασμοί από το σύστημα start and stop (Εγω δεν κινούμαι στην πολή και έχω το σύστημα απενεργοποιημένο.)
Το 120ps είναι Ασφαλέστατο στις προσπέρασεις και πολυ οικονομικό (μέσος όρος 5,4lt/100 km) ενω λόγω του μικρότερου βάρους έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις και είναι πιο διασκεδαστικό στο δρόμο από το τετρακίνητο. Όμως η επιλογή να έχει M+S λάστιχα κοστίζει στο φρενάρισμα στην ασφάλτο και επιπλέον έαν πιέσεις πολύ το αυτοκίνητο σε κλειστά κομμάτια, γλυστράει ο εσωτερικός τροχός. Βέβαια τα M+S είναι εξαιρετικά στο χιόνι και στο χώμα- έχω κινηθεί σε κομμάτια με χιόνι χωρίς να χρειαστεί να βάλω αλυσίδες πράγμα που βολεύει πολύ όταν συναντάς μεικτές συνθήκες στο δρόμο.
Σχετικά με τους κραδασμούς στο κινητήρα αφορά τον 2.4 που κυκλοφορεί μόνο στην Αμερική οφείλεται στο offset.
Δες το παρακάτω video μετά το 5:30
Youtube VideoΓια aftermarket infotainment αξίζει να δεις αυτό
.
https://phoenixandroidradios.com/collections/tesla-style-vertical-screen/products/10-4-tesla-style-vertical-screen-android-navi-radio-for-honda-cr-v-2012-2016#SpecificationsTo μόνο πράγμα που θα σου λείψει στην comfort έκδοση είναι οι ηλεκτρικοί καθρέπτες καθώς το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλατύ.
Συνοψίζοντας είναι
α)Τίμιο
β)Οικονομικό
γ)Ασφαλές
δ)Κρατάει ικανοποιημένη από τους χώρους (είδικά ο χώρος αποσκευών είναι class leading.)την γυναίκα - χωράει και την πεθερά στο πίσω κάθισμα - συστήνεται η μεσαία θέση που είναι αρκούντως σκληρή για την περίσταση
Στα πλην
Θα χρειαστείς οπωσδήποτε αντιηλιακές μεμβράνες ενώ η οπίσθια κάμερα θα είναι πολύ χρήσιμη καθώς η ορατότητα είναι περιορισμένη.Σχετικά με την προσφορά- περιλαμβάνει οτιδήποτε υπάρχει στο πρόγραμμα συντήρησης- από όσο έχω διαβάσει τα τακάκια δεν είναι στο πρόγραμμα συντήρησης - αλλάζουν με την φθορά- φίλος που έχει φτάσει τα 65000 δεν τα έχει αλλάξει ακόμα οπότε δεν το γνωρίζω.
Σε Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σου Αρα αξιόπιστο ,after market οθόνη δεν θα έχω λες θέμα .Τα service κάθε ποτέ τα κάνω και ποιο είναι το κόστος χωρίς τη τρέχουσα προσφορά ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Σε Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σου Αρα αξιόπιστο ,after market οθόνη δεν θα έχω λες θέμα .Τα service κάθε ποτέ τα κάνω και ποιο είναι το κόστος χωρίς τη τρέχουσα προσφορά ;
Sent from my iPhone using TapatalkΑυτό με την οθόνη και την εγγύηση καλό είναι να το διευκρινήσεις πριν την αγορά (καλύτερα να έχεις και γραπτές αποδείξεις για μετά) γιατί τα μάτια μας έχουν δει πολλά...και μη ξεχνάς, Σαρακάκης είναι αυτός...
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Σε Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σου Αρα αξιόπιστο ,after market οθόνη δεν θα έχω λες θέμα .Τα service κάθε ποτέ τα κάνω και ποιο είναι το κόστος χωρίς τη τρέχουσα προσφορά ;
Sent from my iPhone using TapatalkΑυτό με την οθόνη και την εγγύηση καλό είναι να το διευκρινήσεις πριν την αγορά (καλύτερα να έχεις και γραπτές αποδείξεις για μετά) γιατί τα μάτια μας έχουν δει πολλά...και μη ξεχνάς, Σαρακάκης είναι αυτός...
η after market οθόνη είναι εργοστασιακής εφαρμογής το έχω κάνει στο σε Audi A3.Απλα βγαίνουν τα καλώδια του παλιού συστήματος και μπαίνουν στο καινούργιο και τα σύστηματα στο τιμόνι δουλεύουν κανονικά Τωρα σε περίπτωση που έχει θέμα μηχανολογικό θα φταίει η οθόνη και θα έχω θέμα με την εγγύηση;Επίσης στα αυτοκίνητα που βάζεις πχ συναγερμό που επεμβαίνεις στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου έχεις θέμα ;παλιά στη Nissan μου είχαν πει ότι δεν έχουν θέμα και ότι βάζουν και αυτοί after market οθόνες .Η οθονη δεν αξίζει για μένα τη δούλεψα λίγο .Εγω σε Audi A3 έχω πλοηγο internet κάμερα πίσω και τηλεοραση σαν να βλέπεις στο σαλόνι σου με 700e.Δουλευει άψογα 4 χρονια τώρα .
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ δεν βγαίνει 7θεσιο.Παιδια θελω να αγοράσω τη βασική φτηνή έκδοση με τα 120ps .Τα 160ps δεν με ενδιαφέρουν κα8 δεν ειμαι της ταχυτητασΣ και τετρακίνηση δεν ειναι για μένα .Εχει κάποιος εμπειρία με αυτο το κινητήρα ;το λέω γιατι οδήγησα με τα 160ps 4wd και άκουγα αρκετά τη μηχανή .Επισης είχαν αναφερθεί στην Αμερική κάποια προβλήματα με vibration με κάτι video στο youtube με τραντάγματα στο κάθισμα συνοδηγού ξέρει κάποιος κατι;Η βασική έκδοση δεν εχει οθόνη σκεφτομαι να βάλω oem με πλοηγό ,Internet ,τηλεοραση ,κάμερα πίσω κτλ ΕΧΩ σε Audi A3 με κανένα πρόβλημα ,εχουν εργοστασιακή εφαρμογή και δεν πειράζουν τα εργοστασιακά καλώδια και τις ασφάλειες του αυτοκινήτου .Αν το κάνω αυτο χάνω την εγγύηση;Το service λένε δωρεάν ,τα ανταλλακτικά δλδ ετησιο service μόνο εργασία ποσο στοιχιζει;και στα ανταλλακτικά συμπεριλαμβάνουν και τακάκια ;Παιδιά πολλές ερωτήσεις αλλα ειναι ακριβό για μένα σε σημείο που σκεφτόμουν sportage αλλα με απογοήτευσαν οι χώροι του κι η μάσκα του .Δηλαδη η λογική λέει sportage και πρέπει αλλα η Καρδία και το θελω Crv .Επισης θελω να το κρατήσω πέρα απο δεκαετία τομa3 το ΕΧΩ 10 χρονια ,ειναι αξιοπιστο;Αν μπορεί κάποιος και εχει όρεξη ας με βοηθήσει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολυ .
Αγόρασα τον Δεκ 2016 το elegance 2wd και έχω κάνει 17500χιλιομετρα από τότε. O κινητήρας είναι εξαιρετικός και δεν πρόκειται να σου λείψουν τα 160 άλογα του τετρακίνητου έαν κινήσαι σε οικογενειακούς ρυθμούς. Σχετικα με τον θόρυβο, υπάρχει το κλασικό κροτάλισμα στο ρελαντί και κάποιοι κραδασμοί από το σύστημα start and stop (Εγω δεν κινούμαι στην πολή και έχω το σύστημα απενεργοποιημένο.)
Το 120ps είναι Ασφαλέστατο στις προσπέρασεις και πολυ οικονομικό (μέσος όρος 5,4lt/100 km) ενω λόγω του μικρότερου βάρους έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις και είναι πιο διασκεδαστικό στο δρόμο από το τετρακίνητο. Όμως η επιλογή να έχει M+S λάστιχα κοστίζει στο φρενάρισμα στην ασφάλτο και επιπλέον έαν πιέσεις πολύ το αυτοκίνητο σε κλειστά κομμάτια, γλυστράει ο εσωτερικός τροχός. Βέβαια τα M+S είναι εξαιρετικά στο χιόνι και στο χώμα- έχω κινηθεί σε κομμάτια με χιόνι χωρίς να χρειαστεί να βάλω αλυσίδες πράγμα που βολεύει πολύ όταν συναντάς μεικτές συνθήκες στο δρόμο.
Σχετικά με τους κραδασμούς στο κινητήρα αφορά τον 2.4 που κυκλοφορεί μόνο στην Αμερική οφείλεται στο offset.
Δες το παρακάτω video μετά το 5:30
Youtube VideoΓια aftermarket infotainment αξίζει να δεις αυτό
.
https://phoenixandroidradios.com/collec ... ificationsTo μόνο πράγμα που θα σου λείψει στην comfort έκδοση είναι οι ηλεκτρικοί καθρέπτες καθώς το αυτοκίνητο είναι αρκετά πλατύ.
Συνοψίζοντας είναι
α)Τίμιο
β)Οικονομικό
γ)Ασφαλές
δ)Κρατάει ικανοποιημένη από τους χώρους (είδικά ο χώρος αποσκευών είναι class leading.)την γυναίκα - χωράει και την πεθερά στο πίσω κάθισμα - συστήνεται η μεσαία θέση που είναι αρκούντως σκληρή για την περίσταση
Στα πλην
Θα χρειαστείς οπωσδήποτε αντιηλιακές μεμβράνες ενώ η οπίσθια κάμερα θα είναι πολύ χρήσιμη καθώς η ορατότητα είναι περιορισμένη.Σχετικά με την προσφορά- περιλαμβάνει οτιδήποτε υπάρχει στο πρόγραμμα συντήρησης- από όσο έχω διαβάσει τα τακάκια δεν είναι στο πρόγραμμα συντήρησης - αλλάζουν με την φθορά- φίλος που έχει φτάσει τα 65000 δεν τα έχει αλλάξει ακόμα οπότε δεν το γνωρίζω.
Σε Ευχαριστω για την άμεση απάντηση σου Αρα αξιόπιστο ,after market οθόνη δεν θα έχω λες θέμα .Τα service κάθε ποτέ τα κάνω και ποιο είναι το κόστος χωρίς τη τρέχουσα προσφορά ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Service κάθε χρόνο ή κάθε 20.000 όποιο έρθει πρώτο.
Λάδι φίλτρο διαγνωστικά -->150-180euros περίπου στα μισά έαν είσαι με την προσφορά δώρο τα ανταλλακτικά.Για την οθόνη να έχεις στο νου οτι η comfort ίσως δεν έχει χειριστήρια στο τιμόνι.
-
Η comfort εχει χειριστήρια στο τιμόνι όπου χειρίζεσαι το ηχοσύστημα που εχει χωρις την οθόνη
-
Γεια σας σήμερα πήγα στη Honda για να κάνω ανταλλαγή το αμαξι μου με το crv.Η τιμή που μου έδωσαν για Audi A3 ατρακάριστο με 150000χλμ με πλοηγό camera internet και τηλεοραση και αλλα πολλά ηταν στη απίστευτη τιμή των 2500e.Η τιμή ηταν με διαφορά η χαμηλότερη απο ολες τις εταιρίες που ΕΧΩ πάει .Πιστευα επειδή το Honda ειναι ακριβό να το πάρουν σε μια καλή τιμή θα το έπαιρνα και το ήξεραν χωρις διακανονισμό .Ετσι το σχέδιο χάλασε για 2500e προτιμώ να το ΕΧΩ κάτω απο το σπίτι και αν βρεθεί κάποιος ιδιωτης να το πάρει η να το δώσω στη γυναίκα .Επισης όλες αυτές μέρες άκουσα πολλές γνώμες άκουσα καλα για τη Honda αλλα τα χειρότερα για το after sale στην Ελλάδα .Μαλλον θα το κρατήσω και θα στραφώ σε Κορεάτη Kia Sportage upgrade 22200 με τα πάντα πάνω .Αν και δεν ΕΧΩ εμπειρία απο Κορέα ειμαι γερμανικής σχολής VW και μετά Audi ,Πιστευω και σκάρτο να βγει 7 χρονια εγγύηση και service και ανταλλακτικά φτηνά θα κάνω ενα καλό value for money .Καλη συνέχεια σε όλους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθεια .
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γεια σας σήμερα πήγα στη Honda για να κάνω ανταλλαγή το αμαξι μου με το crv.Η τιμή που μου έδωσαν για Audi A3 ατρακάριστο με 150000χλμ με πλοηγό camera internet και τηλεοραση και αλλα πολλά ηταν στη απίστευτη τιμή των 2500e.Η τιμή ηταν με διαφορά η χαμηλότερη απο ολες τις εταιρίες που ΕΧΩ πάει .Πιστευα επειδή το Honda ειναι ακριβό να το πάρουν σε μια καλή τιμή θα το έπαιρνα και το ήξεραν χωρις διακανονισμό .Ετσι το σχέδιο χάλασε για 2500e προτιμώ να το ΕΧΩ κάτω απο το σπίτι και αν βρεθεί κάποιος ιδιωτης να το πάρει η να το δώσω στη γυναίκα .Επισης όλες αυτές μέρες άκουσα πολλές γνώμες άκουσα καλα για τη Honda αλλα τα χειρότερα για το after sale στην Ελλάδα .Μαλλον θα το κρατήσω και θα στραφώ σε Κορεάτη Kia Sportage upgrade 22200 με τα πάντα πάνω .Αν και δεν ΕΧΩ εμπειρία απο Κορέα ειμαι γερμανικής σχολής VW και μετά Audi ,Πιστευω και σκάρτο να βγει 7 χρονια εγγύηση και service και ανταλλακτικά φτηνά θα κάνω ενα καλό value for money .Καλη συνέχεια σε όλους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθεια .Sent from my iPad using Tapatalk
Γιατί να βγει σκάρτος ο κορεατης;; Μια χαρά αμάξι είναι..
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Γεια σας σήμερα πήγα στη Honda για να κάνω ανταλλαγή το αμαξι μου με το crv.Η τιμή που μου έδωσαν για Audi A3 ατρακάριστο με 150000χλμ με πλοηγό camera internet και τηλεοραση και αλλα πολλά ηταν στη απίστευτη τιμή των 2500e.Η τιμή ηταν με διαφορά η χαμηλότερη απο ολες τις εταιρίες που ΕΧΩ πάει .Πιστευα επειδή το Honda ειναι ακριβό να το πάρουν σε μια καλή τιμή θα το έπαιρνα και το ήξεραν χωρις διακανονισμό .Ετσι το σχέδιο χάλασε για 2500e προτιμώ να το ΕΧΩ κάτω απο το σπίτι και αν βρεθεί κάποιος ιδιωτης να το πάρει η να το δώσω στη γυναίκα .Επισης όλες αυτές μέρες άκουσα πολλές γνώμες άκουσα καλα για τη Honda αλλα τα χειρότερα για το after sale στην Ελλάδα .Μαλλον θα το κρατήσω και θα στραφώ σε Κορεάτη Kia Sportage upgrade 22200 με τα πάντα πάνω .Αν και δεν ΕΧΩ εμπειρία απο Κορέα ειμαι γερμανικής σχολής VW και μετά Audi ,Πιστευω και σκάρτο να βγει 7 χρονια εγγύηση και service και ανταλλακτικά φτηνά θα κάνω ενα καλό value for money .Καλη συνέχεια σε όλους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθεια .
Sent from my iPad using Tapatalk
Γιατί να βγει σκάρτος ο κορεατης;; Μια χαρά αμάξι είναι..
καλησπερα εχεις εμπειρία απο Kia;
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γεια σας σήμερα πήγα στη Honda για να κάνω ανταλλαγή το αμαξι μου με το crv.Η τιμή που μου έδωσαν για Audi A3 ατρακάριστο με 150000χλμ με πλοηγό camera internet και τηλεοραση και αλλα πολλά ηταν στη απίστευτη τιμή των 2500e.Η τιμή ηταν με διαφορά η χαμηλότερη απο ολες τις εταιρίες που ΕΧΩ πάει .Πιστευα επειδή το Honda ειναι ακριβό να το πάρουν σε μια καλή τιμή θα το έπαιρνα και το ήξεραν χωρις διακανονισμό .Ετσι το σχέδιο χάλασε για 2500e προτιμώ να το ΕΧΩ κάτω απο το σπίτι και αν βρεθεί κάποιος ιδιωτης να το πάρει η να το δώσω στη γυναίκα .Επισης όλες αυτές μέρες άκουσα πολλές γνώμες άκουσα καλα για τη Honda αλλα τα χειρότερα για το after sale στην Ελλάδα .Μαλλον θα το κρατήσω και θα στραφώ σε Κορεάτη Kia Sportage upgrade 22200 με τα πάντα πάνω .Αν και δεν ΕΧΩ εμπειρία απο Κορέα ειμαι γερμανικής σχολής VW και μετά Audi ,Πιστευω και σκάρτο να βγει 7 χρονια εγγύηση και service και ανταλλακτικά φτηνά θα κάνω ενα καλό value for money .Καλη συνέχεια σε όλους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθεια .Sent from my iPad using Tapatalk
Χαλαρά το πουλάς 5.500-6000 στο car.gr
Βάλε αγγελία για να δεις τι πιάνεις. -
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Γεια σας σήμερα πήγα στη Honda για να κάνω ανταλλαγή το αμαξι μου με το crv.Η τιμή που μου έδωσαν για Audi A3 ατρακάριστο με 150000χλμ με πλοηγό camera internet και τηλεοραση και αλλα πολλά ηταν στη απίστευτη τιμή των 2500e.Η τιμή ηταν με διαφορά η χαμηλότερη απο ολες τις εταιρίες που ΕΧΩ πάει .Πιστευα επειδή το Honda ειναι ακριβό να το πάρουν σε μια καλή τιμή θα το έπαιρνα και το ήξεραν χωρις διακανονισμό .Ετσι το σχέδιο χάλασε για 2500e προτιμώ να το ΕΧΩ κάτω απο το σπίτι και αν βρεθεί κάποιος ιδιωτης να το πάρει η να το δώσω στη γυναίκα .Επισης όλες αυτές μέρες άκουσα πολλές γνώμες άκουσα καλα για τη Honda αλλα τα χειρότερα για το after sale στην Ελλάδα .Μαλλον θα το κρατήσω και θα στραφώ σε Κορεάτη Kia Sportage upgrade 22200 με τα πάντα πάνω .Αν και δεν ΕΧΩ εμπειρία απο Κορέα ειμαι γερμανικής σχολής VW και μετά Audi ,Πιστευω και σκάρτο να βγει 7 χρονια εγγύηση και service και ανταλλακτικά φτηνά θα κάνω ενα καλό value for money .Καλη συνέχεια σε όλους και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη βοήθεια .
Sent from my iPad using Tapatalk
Χαλαρά το πουλάς 5.500-6000 στο car.gr
Βάλε αγγελία για να δεις τι πιάνεις.οκ
Sent from my iPhone using Tapatalk
Honda CR-V 2015