-
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&(&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώΜε λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά. -
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&(&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώΜε λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά. -
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να σας διηγηθώ την ταλαιπωρία που έφαγα με το 206 μου.
Πρίν τρείς μέρες κατευθύνθηκα στο συνεργείο για να ελέγξω έναν θόρυβο από την εξάτμιση και κατέληξα να λύνω το μισό αμάξι.
Πρίν ξεκινήσω για το συνεργείο και την ώρα που γυρνούσα το κλειδί στο ΟΝ άκουσα νερά να τρέχουν. Κατεβαίνω, δεν βρίσκω κάτι και κατευθύνομαι πρός το συνεργείο.Κατά τον έλεγχο, εντοπίστηκε ότι το ημιαξόνιο είχε τσόγο στον μπιλιοφόρο και έκανε θόρυβο. (άρχισε να ανεβαίνει ο λογαριασμός)
Όταν ανέφερα και το γεγονός με τα νερά, έγινε και έλεγχος κάτω στην καμπίνα του οδηγού όπου και εντοπίστηκαν νερά. (Εδώ άρχισε το μαρτύριο)Διάγνωση: Αλλαγή ψυγείο καλοριφέρ, αλλαγή ημιαξονίου..
Το ψυγείο έσκασε επειδή ανέβαζε συμπίεση λόγω καμμένης φλάντζας και έτσι αναγκαστικά έπρεπε να ανοιχτεί το μοτέρ γιατί αν το αφήναμε θα έσκαγε ένα ένα τα εξαρτήματα.Ξεκινήσαμε, με το άνοιγμα της κεφαλής η οποία και στάλθηκε στο μηχανουργείο για να πλανιαριστεί.
Πήραμε ημισέτ φλάτζας elring γνήσια, έναν θερμοστάτη και μία τσιμούχα στροφάλου.
Η καμμένη φλάντζα βγήκε... ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ από τον κινητήρα σε κομμάτια... (Η εικόνα σύμφωνα με τον μηχανικό πρωτοφανής)
Πλανιαρίστηκε η κεφαλή, καθαρίστηκαν τα υδροχιτώνια από την μπίχλα που είχαν μαζέψει, τρίφτηκε και καθαρίστηκε το γύρω γύρω των μπιστονιών, αλλάχθηκαν τσιμουχάκια σε όλα τα σχετικά εξαρτήματα και ξεκίνησε το σφύξιμο του καπακοίου σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. (με κιλά και μοίρες)
Όταν κούμπωσε το μοτέρ, αλλάχθηκε η τσιμούχα του στροφάλου, η βάση του τεντωτήρα (και ο ίδιος) και ένα ρουλεμάν.
Μπήκαν τα λουριά, χρονίστηκε το μοτέρ, μπήκε ο ιμάντας και δοκιμάστηκε ο κινητήρας.Μέχρι εδώ όλα καλά!
Στην συνέχεια, προχωρήσαμε στην αλλαγή του ψυγείου καλοριφέρ.
Το παλιό βγήκε , αφού ξηλώθηκε το μισό σαλόνι και ήταν ξαναλλαγμένο.
Μάλιστα, ο π&(&^ που έκανε την προηγούμενη δουλειά είχε βάλει ΜΟΝΟ την μία από τις τρείς βίδες στο κινέζικο καλοριφέρ που πήρε με το καταστροφικό αποτέλεσμα να μην στέκεται σωστά αλλά και να σκάσει.
Το καλοριφέρ που βάλαμε είναι BEAR με ιριδίζον πάνω και made in France.
Αφού κουμπώσαμε, καθαρίσαμε όσο μπορούσαμε το ψυγείο και το κύκλωμα με νερό και το βάλαμε μπρός.Ο κινητήρας ακουγόταν σωστός αλλά δυστυχώς εμφανίστηκε ένας μεταλλικός ήχος στο γκάζι.
Και εδώ άρχισε η ταλαιπωρία... Δοκιμές επί δοκιμών, σφύξιμο-ξεσφύξιμο ιμάντα, καθαρισμός ρουλεμάν και το αποτελέσμα?
ΛΑΘΟΣ ρουλεμάν.Το μαγαζί παρά το γεγονός ότι πήρε αριθμό πλαισίου και δείγμα ανταλλακτικού έδωσε λάθος ρουλεμάν με αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στον κινητήρα.
Ευτυχώς, το ρουλεμάν ήταν πλαστικό και φαγώθηκε και το μοτέρ την γλίτωσε με μερικές γρατζουνιές στο εξωτερικό.
Αφού πλύθηκε και καθαρίστηκε το αμάξι, μέσα-έξω και στον κινητήρα αλλάχθηκαν και τα παλιά λάδια με Castrol edge.Το αμάξι έπειτα από 3 μέρες εργασίας, το πήρα αλλά δυστυχώς ακούγεται ένας ήχος (γρα γρα γρα) από τον ιμάντα.(έχει πάνω δύο χρόνια)
Ο μηχανικός μου είπε ότι θα στρώσει ο ήχος με τα χιλιόμετρα και είμαι σε αναμονή.Για την ιστορία το κόστος ήταν το εξής:
Ημισέτ φλάντζας Elring γνήσιο 43 ευρώ
Πλανιάρισμα 35 ευρώ
Θερμοστάτης 10 ευρώ
Τσιμούχα στροφαλου 10 ευρώ
Βάση ρουλεμάν και τεντωτήρας 30 ευρώ (γνήσιο μεταχειρισμένο)
Ημιαξόνιο μαμά (γνήσιο μτχ) 80 ευρώ
Ψυγείο καλοριφέρ Bear γνήσιο Γαλλικό 57 ευρώ
Παραφλού κόκκινα 10 κιλά 10 ευρώ
Λάδια 2 λίτρα Castrol edge (είχα πρόσφατα αγορασμένο 1,5 κιλό)
+
Εργασία φλάντζας 100 ευρώ
Εργασία καλοριφέρ 50 ευρώΜε λίγα λόγια το μαλί πήγε τα 450 ευρώ με ανταλλακτικά και εργασία.
Το αμάξι φάνηκε να απέκτησε λίγο νεύρο και έφυγε το τρέμουλο που είχε.
Το μόνο κακό είναι ότι απέκτησε έναν ήχο (γρα γρα γρα) που το κάνει στο ρελαντί. Ελπίζω να στρώσει με τον καιρό....Θα ήθελα, να μου πείτε οι εμπειρότεροι αν η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν σωστή..Βέβαια, καλοδεχούμενο και οποιοδήποτε άλλο σχόλιο-εκτίμηση- ερώτηση !
Επίσης, θα ήθελα να μου πείτε αν τα λεφτά που έδωσα ήταν καλά ή πολλά. -
Τα χρηματα που εδωσες ειναι λογικοτατα!
-
Οι τιμές που αναφέρεις είναι πολύ καλές, ειδικά για τις εργασίες που αναφέρεις. Καλά χιλιόμετρα .
Στάλθηκε από το Turbo-X lamda μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στα ποσά χλμ αυτή η ζημια?
Το συστημα ψύξης λειτουργούσε τόσο καιρό με παραφλου ή με σκέτο νερό και σκουριές? -
Νομιζω ειχε πει σε αλλο θεμα οτι εχει 210.000km.
-
Cson 215.000 χλμ.
Το σύστημα ψύξης λειτουργούσε κανονικά με παραφλού και πολύ συχνές αλλαγές (τρείς σε έναν χρόνο).
Οπότε προσπαθούσα να το καθαρίζω.
Στο σύστημα όλο βρέθηκε σκουριά και λάσπη. -
Μήπως ήταν τα λάδια που φεύγαν από τη φλάντζα;
-
Το αμαξι ειχες απο καιρο πολλες ενδειξεις οτι εχει φλατζαρει... αλλωστε και μονος αλλου ειχες γραψει οτι θες να το σπρωξεις γιατι το βλεπεις να ρχεται, που δηλαδη το ειχες ηδη δει Το ψυγειο καλοριφερ μονο κακο του εκανες που δουλευε με ολη αυτη τη μουργα μεσα του...
-
Panos φυσικά και ήταν λαδίλα μαζί με σκουριά.
Το ήξερα ότι το αμάξι θα βγάλει φλάντζα, δεν ήθελα να το σπρώξω για αυτόν τον λόγο αλλά γιατί μου έχει φάει ΟΛΑ τα λεφτά που έχω-είχα.
Το ψυγείο καλοριφέρ να κάτσει εκεί που είναι γιατί δεν το συμφέρει.
Ο προηγούμενος είχε βάλει Κινέζικο ψυγείο και μάλιστα είχανε βιδώσει μόνο την μία βίδα. (τους πουσ42δες)
Δυστυχώς, κάποιος με έχει καταραστεί σε αυτό το αμάξι.
Γιατί για το ημιαξόνιο που το πάτε ή για την βάση του τεντωτήρα ή το ρούλεμαν που μας δώσαν λάθος και χτυπούσε τον κινητήρα?Τώρα δεν το δίνω ούτε για 2500 χιλιάδες.
-
Τωρα που μπηκε επιτελοςυ σε σειρα, το κρατας.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τωρα που μπηκε επιτελοςυ σε σειρα, το κρατας.+1
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Εννοείται ότι τώρα που το΄φτιαξε το κρατά και με καινούργια ελαστικά πχ. Dunlop StreetResponse 2 (175/65R14) είναι τζετ- ο παρακάτω για τα 206€ κάνει και 10 άτοκες δόσεις!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εισαι πλεον απο τους πιο αντιπαθεις και κομπλεξαρισμενους χρηστες δω μεσα. Απορω με τον εαυτο μου που εκατσα και σε βοηθησα σε προσωπικο επιπεδο με πμ κτλπ καποτε.
Αν με ηξερες που ειμαι 9 χρονια δω μεσα θα ηξερες οτι εχω συμβουλεψει το ιδιο ανεξαρτητως αυτοκινητου χοντρικα καμια 20αρια φορες σε παρομοιες περιπτωσεις.
Παρτο αλλιως γιατι εισαι γελοιος πλεον...Χρηστο επειδη μου εκανες πλακα και μαλιστα πριν 1 ή 2 βδομαδες και δεν ειχα προβλημα νομιζα πως τη σηκωνεις και εσυ. Εσυ ο ιδιος ειχες πει οτι με μενα εχεις αλλη δυαδικτιακη σχεση στον icecman και μπορεις να αστειευτεις. Ξεχασες?
Δυο λαθη εκανα εδω περα:- Δεν εβαλα καποια φατσουλα ωστε να το καταλαβεις και
- Νομιζα οτι δεν εχεις προβλημα με αστεια τα οποια κανεις και εσυ
Ξεκολα λοιπον και παρε πισω τους χαρακτηρισμους γιατι στο ξαναλεω:οσο εκτεθηκα χωρις να βαλω φατσα αλλο τοσο και περισσοτερο εσυ ιδιως οταν επιτιθεσαι κιολας.
Θεωρω πως δεν ειχες κακο σκοπο με αυτα που εγραψες και επειδη εχεις δειξει στο παρελθον να ξερεις ποτε κανεις λαθος περιμενω διορθωση
Υ.Σ. 1. Εννοειται με βοηθησες για ενα γνωστο μου που εψαχνε αυτοκινητο και μου ειπες καποιες περιπτωσεις, δεν ειναι κρυφο
2. Εννοειται το κραταει το αμαξι αφου το εφερε σε καλη καταστασηΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εστω δεχομαι οτι το τραβηξα λιγο περισσοτερο απο τη στιγμη που καταλαβαινεις οτι αθελα σου η μη προκαλεσες.
Απο εκει και επειτα θεωρω πλεον οτι δεν εισαι και τοσο αθωα διαδικτυακη προσωπικοτητα σ αυτα που γραφεις. Θεωρω οτι εχω την εμπειρια να μπορω να διακρινω κατι τετοιο. Συνεχιζω να πιστευω οτι ειναι αστειο εστω να κανεις πολλα τετοια ποστ. Στο τοπικ της Σκοντα το τερματισες π.χ. -
Δε το τραβηξες λιγο αλλα το ξεχειλωσες με χαρακτηρισμους κατι που ουδεποτε σου εκανα. Εγω το τερματισα στο τοπικ της σκοντα πειραζοντας σε, κατι που εκανες και εσυ σε εμενα λεγοντας 'καλως τον 3ο μεγαλομετοχο' ή σε καποια αλλη ανυποπτη στιγμη 'τωρα θα πεταχτει και ο αλλος απο το πουθενα και θα πει οτι το δικο του δεν εβγαζε βλαβες'.
Εσυ νομιζεις οτι βαζοντας φατσουλες μετα απο καθε προταση σου ολα ειναι οκ ειτε λεγοντας αστεια ειτε 'βριζοντας' τον συνομιλητη σου.
Εμενα δε με πειραζουν τα πειραγματα αλλα μαθε και συ οταν κανεις να δεχεσαι. Δεν σημαινει πως αμα δεχτεις θα πρεπει να βγεις γαι καφε με τον αλλον.
'Πλεον αντιπαθεις-κομπλεξαρισμενος-γελοιος' ειδικα με την 'εμπειρια' σου δε θα επρεπε να πιστευεις για μενα ιδιως οταν εχω προτεινει κατ επαναληψη σε αγοραστες φιεστα,duster,φοκους κ.λ.π. ή στο φιλο μου που τον ειχα κανει αγιο να παρει c4 ζητωντας τη βοηθεια σου.
Για μενα ληγει εδωΣτάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Και για εμενα. Ας πουμε οτι ,οτι εγινε εγινε ,για να ειμαστε και οι δυο πιο προσεκτικοι μελλοντικα μεταξυ μας.
Για θόρυβο από την εξάτμιση πήγα..με μοτέρ στο χέρι κατέληξα