-
Καλησπερα παιδες.
Ειμαστε με τη συζυγο σε διαδικασια αναζητησης νεου αυτοκινητου μιας και το υπαρχον εχει αρχισει να πνεει τα λοισθια (Seat Leon 2002 με 2300000 χμ και υγραεριο εδω και 6 χρονια/90000 χμ) .
Ειμαστε μεταξυ των 3 παραπανω βασικα. Οι τιμες κυμαινονται απο σχεδον 18 εως 19 χιλιαρικα για τα 3 αυτα και λογω χρηματοδοτησης (καθως δεν υπαρχει μετρητο φυσικα) οι διαφορες στις τελικες δοσεις για 1000 ευρω διαφορα ειναι πολυ μικρες.
Το Leon ειναι στην εκδοση style με σχεδον 18000 (αν και αρχικα κοιτουσα το Toledo που ειναι λιγο πιο φθηνο), το Astra στην εκδοση Dream στα 19 (αν δεν ειναι πληρεστατο ειναι σχεδον πληρες και δε θα ελεγα οτι χρειαζεται να προσθεσω εγω κατι) και το Focus στην εκδοση business που και παλι ειναι σχεδον πληρες για μενα, στα 18500.
Κλεινουμε προς Αστρα που ειναι και μεγαλυτερο απο ολα (οικογενεια γαρ) αλλα το θεμα ειναι οτι δεν το οδηγησα το συγκεκριμενο αλλα μονο το hatchback. Θα οδηγησω σε λιγες μερες το Focus ενω το Leon το οδηγησα και πρεπει να παραδεχτω οτι μου αρεσε πολυ.
Εχει οδηγησει κανεις το Astra sedan ?
Ποιο απο τα 3 θα προτεινατε και γιατι?ΥΓ1. Μπηκα σε renault και ηταν τοση η αδιαφορια των πωλητων που εφυγα τρεχοντας.
ΥΓ2. Μπηκα σε Alfa - Fiat και η κατασταση παιζει και να ηταν χειροτερη. Εχω τρελα με την Alfa αλλα 20100 (σε προσφορα) για την Giullieta οταν μαλιστα ζητανε 4500 μπροστα και για να σε εξυπηρετησουν πρεπει να παρακαλεσεις, ε δεν τα δινω ρε γμτ. Ειδικα οταν ρωταω τιμη για τα αντιστοιχα με την Giullieta Super 1.6 jtdm σε Fiat Tipo και γυρναει και μου λεει βγαινει στα 19+ ενω αν πας στον Fiat configurator το Tipo sedan Lounge βγαινει στα 17800. 1200+ τα εξοδα? Τεσπα, ξενερωσα με τους συγκεκριμενους. -
Καλησπερα παιδες.
Ειμαστε με τη συζυγο σε διαδικασια αναζητησης νεου αυτοκινητου μιας και το υπαρχον εχει αρχισει να πνεει τα λοισθια (Seat Leon 2002 με 2300000 χμ και υγραεριο εδω και 6 χρονια/90000 χμ) .
Ειμαστε μεταξυ των 3 παραπανω βασικα. Οι τιμες κυμαινονται απο σχεδον 18 εως 19 χιλιαρικα για τα 3 αυτα και λογω χρηματοδοτησης (καθως δεν υπαρχει μετρητο φυσικα) οι διαφορες στις τελικες δοσεις για 1000 ευρω διαφορα ειναι πολυ μικρες.
Το Leon ειναι στην εκδοση style με σχεδον 18000 (αν και αρχικα κοιτουσα το Toledo που ειναι λιγο πιο φθηνο), το Astra στην εκδοση Dream στα 19 (αν δεν ειναι πληρεστατο ειναι σχεδον πληρες και δε θα ελεγα οτι χρειαζεται να προσθεσω εγω κατι) και το Focus στην εκδοση business που και παλι ειναι σχεδον πληρες για μενα, στα 18500.
Κλεινουμε προς Αστρα που ειναι και μεγαλυτερο απο ολα (οικογενεια γαρ) αλλα το θεμα ειναι οτι δεν το οδηγησα το συγκεκριμενο αλλα μονο το hatchback. Θα οδηγησω σε λιγες μερες το Focus ενω το Leon το οδηγησα και πρεπει να παραδεχτω οτι μου αρεσε πολυ.
Εχει οδηγησει κανεις το Astra sedan ?
Ποιο απο τα 3 θα προτεινατε και γιατι?ΥΓ1. Μπηκα σε renault και ηταν τοση η αδιαφορια των πωλητων που εφυγα τρεχοντας.
ΥΓ2. Μπηκα σε Alfa - Fiat και η κατασταση παιζει και να ηταν χειροτερη. Εχω τρελα με την Alfa αλλα 20100 (σε προσφορα) για την Giullieta οταν μαλιστα ζητανε 4500 μπροστα και για να σε εξυπηρετησουν πρεπει να παρακαλεσεις, ε δεν τα δινω ρε γμτ. Ειδικα οταν ρωταω τιμη για τα αντιστοιχα με την Giullieta Super 1.6 jtdm σε Fiat Tipo και γυρναει και μου λεει βγαινει στα 19+ ενω αν πας στον Fiat configurator το Tipo sedan Lounge βγαινει στα 17800. 1200+ τα εξοδα? Τεσπα, ξενερωσα με τους συγκεκριμενους. -
Καλησπερα παιδες.
Ειμαστε με τη συζυγο σε διαδικασια αναζητησης νεου αυτοκινητου μιας και το υπαρχον εχει αρχισει να πνεει τα λοισθια (Seat Leon 2002 με 2300000 χμ και υγραεριο εδω και 6 χρονια/90000 χμ) .
Ειμαστε μεταξυ των 3 παραπανω βασικα. Οι τιμες κυμαινονται απο σχεδον 18 εως 19 χιλιαρικα για τα 3 αυτα και λογω χρηματοδοτησης (καθως δεν υπαρχει μετρητο φυσικα) οι διαφορες στις τελικες δοσεις για 1000 ευρω διαφορα ειναι πολυ μικρες.
Το Leon ειναι στην εκδοση style με σχεδον 18000 (αν και αρχικα κοιτουσα το Toledo που ειναι λιγο πιο φθηνο), το Astra στην εκδοση Dream στα 19 (αν δεν ειναι πληρεστατο ειναι σχεδον πληρες και δε θα ελεγα οτι χρειαζεται να προσθεσω εγω κατι) και το Focus στην εκδοση business που και παλι ειναι σχεδον πληρες για μενα, στα 18500.
Κλεινουμε προς Αστρα που ειναι και μεγαλυτερο απο ολα (οικογενεια γαρ) αλλα το θεμα ειναι οτι δεν το οδηγησα το συγκεκριμενο αλλα μονο το hatchback. Θα οδηγησω σε λιγες μερες το Focus ενω το Leon το οδηγησα και πρεπει να παραδεχτω οτι μου αρεσε πολυ.
Εχει οδηγησει κανεις το Astra sedan ?
Ποιο απο τα 3 θα προτεινατε και γιατι?ΥΓ1. Μπηκα σε renault και ηταν τοση η αδιαφορια των πωλητων που εφυγα τρεχοντας.
ΥΓ2. Μπηκα σε Alfa - Fiat και η κατασταση παιζει και να ηταν χειροτερη. Εχω τρελα με την Alfa αλλα 20100 (σε προσφορα) για την Giullieta οταν μαλιστα ζητανε 4500 μπροστα και για να σε εξυπηρετησουν πρεπει να παρακαλεσεις, ε δεν τα δινω ρε γμτ. Ειδικα οταν ρωταω τιμη για τα αντιστοιχα με την Giullieta Super 1.6 jtdm σε Fiat Tipo και γυρναει και μου λεει βγαινει στα 19+ ενω αν πας στον Fiat configurator το Tipo sedan Lounge βγαινει στα 17800. 1200+ τα εξοδα? Τεσπα, ξενερωσα με τους συγκεκριμενους. -
Σαφώς περισσότερο οδηγοκεντρικα τα Λεόν και Φοκους. Το φοκους έχει κ 8 χρόνια εγγύηση.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στην πραγματικοτητα 7 γιατι με 15+ που κανω το χρονο ξεπερναω τα 100000 που ειναι το οριο για τα 8 απο τον 7ο .
Ενας σοβαρος λογος που δεν πολυκοιταω το Leon ειναι τα μολις 2 (σε σχεση με τα 5 του Αστρα και τα 7 του Focus).
Ακομα δεν εχω οδηγησει το focus βεβαια αλλα ο κινητηρας του Astra πρεπει να παραδεχτω οτι με εντυπωσιασε στο λιγο που το οδηγησα (εστω κι αν ηταν το hatchback). -
Οδηγικά τι διαφορά να έχουν sedan με hatchback ? Ελάχιστες ως καμία, άρα ότι είδες στο ένα θα ισχύουν και για το άλλο. Εγώ το βρίσκω εντελώς τυπικό 'γερμανικό', Focus και Leon είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα οδηγικά. Όπως λες όμως, Astra και Leon έχουν χώρους, ενώ το Focus συνεχίζει να υστερεί χαρακτηριστικά, λόγω -και- σχεδιασμού. Είναι όμως λίγο άδικο να συγκρίνεις ένα sedan με hatchbacks, ειδικά στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Αφού όμως αυτά διάλεξες, τότε οι χώροι πάνε στο Astra, και τα 'οδηγικά' πάνε στο Focus, με το Leon να είναι κάπου ενδιάμεσα. Για τους εξοπλισμούς ξέρεις καλύτερα τι θέλεις και χρειάζεσαι, αλλά π.χ. δεν θα έλεγα τη Business και τόοοοσο 'πλήρη'.
Μιας και κοιτάς sedan, ανέφερες το Tipo και σε ενδιαφέρει και το οικονομικό, δεν κάνεις μια βόλτα από Skoda για το Rapid ?
-
Δε μου αρεσει το rapid φιλε μου για να ειμαι ειλικρινης ενω η Octavia που ειναι πιο εμφανισιμη βγαινει αρκετα ακριβα. Για το tipo θα παω και σε αλλη αντιπροσωπεια μαλλον γιατι αυτοι στην Γλυφαδα μαλλον δε με πηρανε απο καλο ματι για να ασχοληθουνε μαζι μου.
Οδηγικα φανταζομαι οτι θα εχουν διαφορα στο πως στριβουν καθοτι φανταζομαι μεγαλυτερο αμαξωμα??? και σιγουρα μεγαλυτερο βαρος. Μπορει βεβαια να κανω και λαθος καθως δεν τα οδηγησα -
Οδηγικές διαφορές είναι στη γενικότερη συμπεριφορά, στις ακτίνες στροφής, στο turn-in, στην αίσθηση που σου μεταφέρουν σε τιμόνι και πεντάλ (ή και στο κάθισμα), στο βαθμό συμμετοχής του πίσω μέρους σε στροφές/ελιγμούς, στις αντιδράσεις σε μεταφορές βάρους κλπ. Σε αυτά λοιπόν, sedan και hatchback θα είναι σχεδόν πανομοιότυπα, αφού τα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα να συμπεριφέρονται το ίδιο, ανεξαρτήτως τύπου αμαξώματος, ώστε να δίνουν ενιαία εικόνα ως προς το μοντέλο. Οι σίγουρες διαφορές τους είναι τα +100lt πορτμπαγκάζ και τα +150kg βάρους για το sedan, αν τα specs που βλέπω είναι σωστά.
Προφανώς, αν δεν σου αρέσει κάποιο όχημα, καλά κάνεις και το απορρίπτεις, απλώς το ανέφερα ως εναλλακτική, καθώς προσομοιάζει στα μοντέλα που ανέφερες.
-
Χεχεχε. Αυτο δεν το ηξερα καθολου, οτι δλδ ειναι ρυθμισμενα να ανταποκρινονται το ιδιο, οντας το ιδιο μοντελο απλα διαφορετικο αμαξωμα... Πολυ ενδιαφερον λοιπον και σ'ευχαριστω πολυ για την πληροφορια φιλε μου.
Οντως τα +100lt πορτμπαγκαζ ειναι σημαντικο για μας ενω τα +150kg βαρους νομιζω οτι γι'αυτον τον κινητηρα δε θα παιξουν ιδιαιτερα σημαντικο ρολο. Αλλωστε μεχρι τωρα οδηγαω ενα Leon ατμοσφαιρικο με τα 105 αλογα του 2002 που δεν τραβαει μια πλεον. -
Νομίζω ότι το Astra dream βασίζεται στο προηγούμενο μοντέλο (το Astra J), ενώ το πεντάθυρο βασίζεται στο καινούργιο μοντέλο που κυκλοφόρησε τέλη 2015 αρχές 2016 ( το Astra K).
Αν είναι έτσι (γιατί δεν είμαι σίγουρος) τότε το πεντάθυρο που οδήγησες είναι το νέο μοντέλο και άρα δεν θα είναι το ίδιο. -
Πολυ πιθανο αυτο. Ουτως ή αλλως εχω σκοπο να ψαχτω να οδηγησω και το sedan.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Οδηγικά τι διαφορά να έχουν sedan με hatchback ?Στη συγκεκριμενη περίπτωση όμως το Astra Sedan είναι το προηγούμενης γενιάς Astra που κυκλοφόρησε το 2009 σε αντίθεση με το hatchback που είναι το νέο Astra.. Οπότε καμία σχέση το ένα με το άλλο καθώς έχουν διαφορετική πλατφόρμα και το προηγούμενης γενιάς Astra ήταν και υπερβαρο και σαν εσωτερικούς χώρους είχε χειρότερους από το τωρινο
-
Για αυτο εινια 150 κιλα πιο βαρυ το σενταν
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Οδηγικά τι διαφορά να έχουν sedan με hatchback ?
Στη συγκεκριμενη περίπτωση όμως το Astra Sedan είναι το προηγούμενης γενιάς Astra που κυκλοφόρησε το 2009 σε αντίθεση με το hatchback που είναι το νέο Astra.. Οπότε καμία σχέση το ένα με το άλλο καθώς έχουν διαφορετική πλατφόρμα και το προηγούμενης γενιάς Astra ήταν και υπερβαρο και σαν εσωτερικούς χώρους είχε χειρότερους από το τωρινο
Καλα απο χωρους δε νομιζω οτι θα εχω θεμα καθως το sedan εχει παραπανω απο αρκετους για τα δικα μου δεδομενα. Το θεμα της οδηγησης τωρα ειναι αλλο θεμα. Δυστυχως το hatchback βγαινει πολυ παραπανω (κοντα στα 2000) απο το sedan προφανως γιατι ειναι το καινουριο.
Για την παλια πλατφορμα λοιπον του Sedan τι ξερουμε? -
Ο χρήστης Ashaman έγραψε:
Οδηγικά τι διαφορά να έχουν sedan με hatchback ?
Στη συγκεκριμενη περίπτωση όμως το Astra Sedan είναι το προηγούμενης γενιάς Astra που κυκλοφόρησε το 2009 σε αντίθεση με το hatchback που είναι το νέο Astra.. Οπότε καμία σχέση το ένα με το άλλο καθώς έχουν διαφορετική πλατφόρμα και το προηγούμενης γενιάς Astra ήταν και υπερβαρο και σαν εσωτερικούς χώρους είχε χειρότερους από το τωρινο
Καλα απο χωρους δε νομιζω οτι θα εχω θεμα καθως το sedan εχει παραπανω απο αρκετους για τα δικα μου δεδομενα. Το θεμα της οδηγησης τωρα ειναι αλλο θεμα. Δυστυχως το hatchback βγαινει πολυ παραπανω (κοντα στα 2000) απο το sedan προφανως γιατι ειναι το καινουριο.
Για την παλια πλατφορμα λοιπον του Sedan τι ξερουμε?Ξέρουμε ότι ήταν πολύ βαριά και αυτό δεν ευνοεί για καταναλωση, επιταχυνση και οδική συμπεριφορά σε σχέση με το καινούριο Astra.. Βέβαια το προηγούμενης γενιάς Astra παρόλο που ήταν βαρύ είχε από τις καλύτερες επιδόσεις με τον diesel με τα 136 άλογα αλλά σαφώς χειρότερες σε σχέση με τις εξαιρετικές επιδόσεις του νέου Astra.. Επίσης στο προηγουμενο Astra οι χώροι για τους πίσω ήταν επιπέδου Corsa.. Το προηγούμενο Astra (sedan) σίγουρα θα τα πάει κ λίγο χειρότερα στον τομέα της ασφάλειας σε σχέση με το τωρινό που πλέον είναι πιο αυστηρός ο euroncap.. K τέλος ίσως και χειρότερη μεταπωλιτική αξία γιατί μιλάμε για ένα παλιό μοντελο
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Ξέρουμε ότι ήταν πολύ βαριά και αυτό δεν ευνοεί για καταναλωση, επιταχυνση και οδική συμπεριφορά σε σχέση με το καινούριο Astra.. Βέβαια το προηγούμενης γενιάς Astra παρόλο που ήταν βαρύ είχε από τις καλύτερες επιδόσεις με τον diesel με τα 136 άλογα αλλά σαφώς χειρότερες σε σχέση με τις εξαιρετικές επιδόσεις του νέου Astra.. Επίσης στο προηγουμενο Astra οι χώροι για τους πίσω ήταν επιπέδου Corsa.. Το προηγούμενο Astra (sedan) σίγουρα θα τα πάει κ λίγο χειρότερα στον τομέα της ασφάλειας σε σχέση με το τωρινό που πλέον είναι πιο αυστηρός ο euroncap.. K τέλος ίσως και χειρότερη μεταπωλιτική αξία γιατί μιλάμε για ένα παλιό μοντελο
Χεχεχεχε. Μεταπωλητικη αξια δε με πολυνοιαζει για να ειμαι ειλικρινης. Το τωρινο το εχω 16 χρονια σχεδον και μετα απο τοσα χρονια η διαφορα θα ειναι πολυ μικρη καθως και η αξια θα ειναι μικρη. Απο χωρους που το δοκιμασα (και για τους πισω) μου φανηκε κατι παραπανω απο ικανοποιητικο και σιγουρα καλυτερο απο το focus.
-
Μαλλον με τα 110 αλογα ειναι το σενταν και οχι 136
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Ashaman έγραψε:
2300000 χμ .[emoji15][emoji15]
Τόσα όντως ή σου ξέφυγε ένα μηδένικό??Αν ξενέρωσες με μια απο τις αντιπροσωπείες Renault ή Alfa πήγαινε σε μια άλλη δεν είναι λόγος απόρριψης....
-
Το astra άστο για όταν βγείς στη σύνταξη !
Ανάμεσα στα άλλα δύο είναι πολύ δύσκολη η επιλογή και όποιο και να πάρεις δε θα το μετανιώσεις .Εγώ μάλλον θα έπαιρνα το focus .
Για το leon σκέψου και το TGI με φυσικό αέριο αφού μένεις Αθήνα, καίει σαν scooter (σχεδόν τα μισά από πετρέλαιο) .
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Νομίζω ότι το Astra dream βασίζεται στο προηγούμενο μοντέλο (το Astra J), ενώ το πεντάθυρο βασίζεται στο καινούργιο μοντέλο που κυκλοφόρησε τέλη 2015 αρχές 2016 ( το Astra K).
Αν είναι έτσι (γιατί δεν είμαι σίγουρος) τότε το πεντάθυρο που οδήγησες είναι το νέο μοντέλο και άρα δεν θα είναι το ίδιο.Επιβεβαιώνω, οτι πρόκειται για το παλιό μοντέλο.
Focus και Leon σε station, το focus βγαίνει και σε sedan,τα κοίταξες;;;
Από τιμές δεν πρέπει να είναι πολύ πάνω.
Για οικογένεια θα είναι κομπλέ νομίζω, τα hatchback πάσχουν σε χώρο αποσκευών.Ααααα. Το C4 , που ειναι χρόνια στην αγορά και οι τιμές είναι λίγο στα πατώματα, να δεις οπωσδήποτε.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Astra sedan 1.6 cdti vs Leon 1.6 tdi vs Focus 1.5 Diesel