-
4 με ύψη μέχρι 1.85 εύκολα. Δοκιμασμένο.
-
Για το ύψος συμφωνώ. Για τον χώρο για τα πόδια έχω αμφιβολίες.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Με ανάλογη ρύθμιση στα καθίσματα δεν χτυπάνε κανενός τα γόνατα. Ούτε οι μπροστά τα ταμπλό ούτε οι πίσω τα μπροστινά καθίσματα. Δεν έχουν γήπεδο μπροστά από τα γόνατα τους, αλλά κάποια εκατοστά αέρα ώστε να μη βρίσκουν.
-
Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, το πίσω κάθισμα του Clio είναι λιγότερο ευρύχωρο απ’ ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Αν και το μεταξόνιο κέρδισε 1,4 πόντο, ο χώρος για τα γόνατα πίσω απέχει πλέον αισθητά από την κορυφή της κατηγορίας.
http://www.drive.gr/test-drives/dokimes ... rgy-tce-90 -
Ως κάτοχος του ΙΙΙ θα επιβεβαιώσω ότι η αίσθηση ευρυχωρίας στο προηγούμενο ήταν καλύτερη. Αλλά κάθεσαι διαφορετικά μιας και τα καθίσματα είναι κάπως πιο ψηλά τοποθετημένα στο ΙΙΙ απ' ότι στο IV.
-
ανεκαθεν οι χωροι στο Clio για τους πισω επιβατες ηταν απο τις μικροτερες της κατηγοριας...
Απλα το θεμα ειναι να μπορεις να βαλεις με ανθρωπινες συνθηκες 3 ατομα ακομα μεσα και να πατε μια εκδρομη..
Για 5 ουτε λογως... -
4 άτομα με τις αποσκευές τους μια χαρά βολεύονται. Ούτως ή άλλως και το ΙΙΙ και το ΙV έχουν μεγάλους και με καλό σχήμα χώρους αποσκευών.
5 άτομα για εκδρομή νομίζω ότι δύσκολα θα υποστηρίξει οποιοδήποτε αυτοκίνητο της κατηγορίας αυτής.
-
Καλησπέρα,
Έχω και εγώ το Clio εδώ και 3 χρόνια, πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, αλλά μου λένε θέλει αλλαγή στα τακάκια αλλά και αλλαγή στις δισκόπλακες. Είναι λογικό στα 50000χλμ? και μου τόνισαν οτι για clio είναι και πολλά...σε άλλους αλλάζουν τακάκια κάθε 10000χλμ. Υπόψιν αυτή θα είναι η δευτερη αλλαγή σε μένα. Του έχουν αναφέρει κάποιου κάτι αντίστοιχο? -
Για Clio άψογα είναι. Στις 309 σελίδες το κύριο και σχεδόν μόνο σύνηθες ελάττωμα που θα βρεις είναι ότι στων πρώτων χρόνων τα IV τρώνε τακάκια γρήγορα. Στο facelift έχει εξαλειφτεί το ζήτημα, όπως και στο προ-facelift είχε αντιμετωπιστεί από ένα σημείο και μετά. Αλλά τη χρονιά που είναι το δικό σου είσαι πάρα πολύ καλά με 50.000.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Για Clio άψογα είναι. Στις 309 σελίδες το κύριο και σχεδόν μόνο σύνηθες ελάττωμα που θα βρεις είναι ότι στων πρώτων χρόνων τα IV τρώνε τακάκια γρήγορα. Στο facelift έχει εξαλειφτεί το ζήτημα, όπως και στο προ-facelift είχε αντιμετωπιστεί από ένα σημείο και μετά. Αλλά τη χρονιά που είναι το δικό σου είσαι πάρα πολύ καλά με 50.000.Στα 50000χλμ θα ναι η δεύτερη φορά που αλλάζω τακάκια...αλλά πιο παράξενο μ φαίνεται ότι θέλει αλλαγή στις δισκοπλακες!!
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
Ε, λογικό είναι να αλλάζεις κάθε 25.000-30.000 χλμ τακάκια..
-
Αγόρασα το renault clio sport tourer πριν από 10 μήνες. Έκανα ήδη το πρώτο service (λάδια φίλτρο γενικό έλεγχο) στα 15000 km με κόστος 100,00€. Τα τακάκια είναι στο μισά χιλιόμετρα όπως με ενημέρωσαν. Είμαι γενικά πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ειδικότερα η κατανάλωση είναι χαμηλή (5lt/100km μεικτή) και η ροπή υψηλή σε όλες τις ταχύτητες.
Στάλθηκε από το F3311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Ε, λογικό είναι να αλλάζεις κάθε 25.000-30.000 χλμ τακάκια..Το θέμα είναι αν είναι λογικό να αλλαχθούν οι δισκόπλακες...
-
Χμμμ.. Εξαρταται.. Μπορει και βα τυχει.. Πιο φυσιολογικες θα θεωρουσα τις 60.000-70.000 αλλα παιζουν ρολο πολλοι παραγοντες. Τα 50.000χλμ ναι μου φαινονται λιγα, αλλα οχι υπερβολικα λιγα.
Στάλθηκε από το 5015X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτα για τις αλλαγες τακακια-δισκοπλακες αν σας τα ειπαν σε επισημο παρτε γνωμη απο εξωτερικο συνεργειο γιατι κονομανε απ αυτα και τ αλλαζουν πριν την ωρα τους. Ολοι ,οχι μονο η renault.
Το ''νυχι'' στη δισκοπλακα το ελεγχετε και μονοι σας ρε παιδια... -
Φρένα και clio IV, γνωστό θεμα....
όποιος θέλει να λύσει το πρόβλημα ... απλά αλλάζει τα άθλια τακάκια με αυτά της TAROX
http://www.tarox.co.uk/product/front-ta ... 90-strada/
http://www.avcweber.gr/Manufacturer/1/TAROX-brakes/el/εγώ βρήκα επιτέλους την ησυχία μου. Πολύτιμη η συμβουλή του quadra21
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/11048293/
1η φορά βλέπω αυτή την υπέροχη ζάντα στο Clio
-
Παιδιά ξέρει κανεις την διάφορα της handsfree κάρτας της έκδοσης dynamic σε σχέση με την απλή των μικρότερων εκδόσεων;Και αν οι καρτες αυτές είναι αξιόπιστες.
-
Με το που πλησιάζεις το αυτοκίνητο ανοίγει χωρίς να πατήσεις κουμπί και αντίστοιχα κλειδώνει όταν απομακρύνεσαι.
Τις χρησιμοποίει η Renault από το 2002 στη γκάμα της.
-
Καλημέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος του Renault Clio IV από τον Απρίλιο και αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα : Εδώ και λίγο καιρό ακούγεται ένα ενοχλητικός θόρυβος πίσω. Nόμιζα ότι ήταν κάτι που είχα στο port baggage γιατί ακουγόταν σα να χτυπάει ο πυροσβεστήρας (ένα ντουπ ντουπ) αλλά τελικώς και με άδειο port baggage ο θόρυβος είναι ίδιος. Κυρίως τον ακούω σε λακκούβες και σε χαμηλές ταχύτητες.
Απευθύνθηκα στο συνεργείο και μου είπαν ότι προέρχεται από τα αμορτισέρ του port baggage…μου τα άλλαξαν και δεν έγινε τπτ απολύτως…
Στη συνέχεια που ρύθμισαν την κλειδαριά του port baggage..πάλι τπτ
Είπαν ότι μπορεί να κουνιέται το καπάκι της ρεζέρβας… και μου τοποθέτησαν χαρτιά (έλεος) για να τα σφίξει.. και πάλι τπτ
Στο μεταξύ μου έκανε εντύπωση που δεν το σήκωσαν να δουν μήπως χτυπάει κάτι από κάτω..
Τα νεύρα μου έχουν σπάσει εντελώς …έχετε καμία ιδέα για το τι μπορεί να είναι? Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα?
Επίσης έχει αρχίζει να τρίζει εκνευριστικά και η πόρτα του συνοδηγού ….Αρχίζω και μετανιώνω για την επιλογή μου…
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Renault Clio IV