-
Ο χρήστης alfakias13 έγραψε:
Να πω και εγώ την εμπειρία μου ως κάτοχος renegade εδώ και περίπου 8 μήνες.
Αγόρασα την έκδοση 1.6 Limited πετρέλαιο και οφείλω να πω ότι δεν το έχω μετανοιώσει καθόλου.Η τετρακίνηση πλεον δεν με ενδιέφερε μιας και τα έκανα σχεδόν όλα με το προηγούμενο (Suzuki Grand Vitara 2.0) οπότε και διάλεξα το συγκεκριμένο.
Στα θετικά του αναφέρω
1.την κατανάλωση (5.5lt/100km )σε διαδρομές εκτός πόλης ενώ εντός καίει μεν παραπάνω (8lt/100km) αλλά νομίζω
αυτό είναι φυσιολογικό μιας και η χρήση είναι αρκετα σκληρή.
2.Το πολύ καλό του πάτημα .Νοιώθεις ότι τα όρια είναι ψηλά και κινείσαι σβέλτα ακόμη και στο βρεγμένο
3.Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής.Δεν τρίζει πουθενά και περνάς ατσαλάκωτος παντου.
4.Πλήρης εξοπλισμός τουλάχιστον για τις δικές μου ανάγκες.
5.Ικανοποιητικοί χώροι για τεσσερις και τις αποσκευες τους έχοντας πάντα κατά νου το μήκος του.
Βέβαια υπάρχουν και λίγα αρνητικά.
1.Το σύστημα start/stop δουλεύει όποτε θέλει.Αλλες φορες με το παραμικρό και άλλες καθόλου.
2.Από δύναμη δε λέει και πολλά οπότε μας σωζει η ροπή.Το πετρέλαιο θέλει άλλο
τροπο οδήγησης και δεν έχει νόημα να κάνεις αλλαγές μετά τις 2500 σ.α.λ.Εδώ να
τονίσω το πολύ καλό και ακριβές εξάρι κιβώτιο.Αυτά τα λίγα ως πρώτες εντυπώσεις.
Οδηγώ το ίδιο αμάξι και συμφωνώ σχεδόν σε όλα εκτός από την κατανάλωση...εγώ καίω πάνω από 6-6,5 λίτρα και στα ταξίδια.Το κυνηγάω όμως λίγο,δεν πηγαίνω ''άνετος'' και ίσως εκεί έγκειται η όποια διαφορά.Για το start/stop δεν έχω ιδέα διότι είναι μονίμως απενεργοποιημένο.
ΥΓ:alfakias με Suzuki και Jeep; Συγχωρείσαι επειδή είσαι Παναθηναϊκάρα -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
ΥΓ:alfakias με Suzuki και Jeep;Η Jeep είναι της οικογενείας (Fiat-Chrysler).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ΥΓ:alfakias με Suzuki και Jeep;
6
Η Jeep είναι της οικογενείας (Fiat-Chrysler).Έλα ντε!
Μου θύμισες τώρα έναν ξάδερφό μου που με ρώτησε που το πήγα για service και όταν μου βγήκε αυθόρμητα 'στη citroen στο Χανιαδάκη' με κοιτούσε σαν χάνος -
Να αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη σήμερα μήπως έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο.Οδηγώντας σε δρόμο με αρκετή ροή,με πλαγιάζει μηχανάκι το οποίο με περνάει από τα δεξιά και φεύγει μπροστά...εγώ είχα ταχύτητα και δεν έκλεισα γκάζι γι'αυτό και κόλλησα για λίγο από πίσω του.Κάποια στιγμή λοιπόν πατάω για λίγο το φρένο και μετά από 5-10 δευτερόλεπτα ενεργοποιείται το brake system του αυτοκινήτου και φρενάρει μόνο του ενώ πια δεν υπήρχε κίνδυνος.
Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει...το ίδιο είχα πάθει πάλι τέτοια εποχή στο χωριό κατεβαίνοντας με ταχύτητα μια κατηφόρα και συναντώντας ένα αγροτικό μπροστά μου...πάλι είχε αντιδράσει/φρενάρει με καθυστέρηση αλλά σήμερα ήταν ακόμα πιο άκυρο.Εκείνο το περιστατικό το είχα αναφέρει όταν πήγα το αυτοκίνητο για το προγραμματισμένο service για να ψάξουν μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα...τελικά μου είπαν πως δεν είδαν κάτι επιλήψιμο.Θα τους το ξαναπώ στην επόμενη επίσκεψη αλλά εικάζω ότι δεν πρόκειται να διορθωθεί διότι είναι θέμα ευαισθησίας των αισθητήρων του αυτοκινήτου που ''μπερδεύονται'' -
Καλησπέρα σε ολους!! είμαι κατοχος ενός 1.6 longtitude diesel εδώ και ένα χρονο...απολυτα ικανοποιημένος με κανενα πρόβλημα εως τωρα ..
To πηρα σε απιστευτη τιμη με 10.000 κμ επανω σε 8 μηνες χρησης.
Περτελαιο ΕΚΟ Αvio από συγκερκιμενο πρατηριο στα 23.000 που του εχω κανει. Λαδια αλλαγη κάθε 8000 κμ . Αλλαγη φιλτρο πετρελαιου κάθε 20.000.
Κατασταση DPF αγνωστη
Καταναλωση μεσα στην πολη από 7,5 εως 8,3 περιπου με απενεργοποιημενο παντα το SS. -
Ο χρήστης TheSaint έγραψε:
Καλησπέρα σε ολους!! είμαι κατοχος ενός 1.6 longtitude diesel εδώ και ένα χρονο...απολυτα ικανοποιημένος με κανενα πρόβλημα εως τωρα ..
To πηρα σε απιστευτη τιμη με 10.000 κμ επανω σε 8 μηνες χρησης.
Περτελαιο ΕΚΟ Αvio από συγκερκιμενο πρατηριο στα 23.000 που του εχω κανει. Λαδια αλλαγη κάθε 8000 κμ . Αλλαγη φιλτρο πετρελαιου κάθε 20.000.
Κατασταση DPF αγνωστη
Καταναλωση μεσα στην πολη από 7,5 εως 8,3 περιπου με απενεργοποιημενο παντα το SS.Πόσο?
Ιδιος κινητήρας δεν είναι με του vitara?
...και τα 2 αυτοματα 4x4 που έχω είναι πάνω κάτω στο 5.5-5.7!!! μονο πόλη...
7.5 έχω στη βενζίνη με σκίσιμο... -
....Ξεχασα να αναφερω και την αντικατασταση των τραγικων Bridgestone T001 με Μιchellin Crossclimate +
-
19.000. Το αυτοκίνητο το ειχε στελεχος αντιπροσωπίας μέσω Αvis.
H κατανάλωση που αναφέρω είναι σε συνθήκες εντονης κίνησης με μποτιλιάρισμα στον Καρεα και στην Κατεχακη κάθε πρωί και απόγευμα. Ένα megane 1.4 TCE σε αντίστοιχη κίνηση ειχε 11,1 και ένα Cmax 1.6 ecoboost 10,9.
Ναι ο κινητήρας είναι ο ιδιος με του Vitara...o 1.6 Multijet2 της ΦΙΑΤ. Τρομερά αξιόπιστος -
Να αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη σήμερα μήπως έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο.Οδηγώντας σε δρόμο με αρκετή ροή,με πλαγιάζει μηχανάκι το οποίο με περνάει από τα δεξιά και φεύγει μπροστά...εγώ είχα ταχύτητα και δεν έκλεισα γκάζι γι'αυτό και κόλλησα για λίγο από πίσω του.Κάποια στιγμή λοιπόν πατάω για λίγο το φρένο και μετά από 5-10 δευτερόλεπτα ενεργοποιείται το brake system του αυτοκινήτου και φρενάρει μόνο του ενώ πια δεν υπήρχε κίνδυνος.
Ευτυχώς έχω την έκδοση longitude που δεν έχει αυτό το σύστημα. Σκεφτόμουν να το ζητήσω ως έξτρα αλλά τελικά δεν το έκανα. Καλά λένε 'Ουδέν κακόν αμιγές καλού '
-
....Ξεχασα να αναφερω και την αντικατασταση των τραγικων Bridgestone T001 με Μιchellin Crossclimate
Το δικό μου (έκδοση longitude diesel 4x4) έχει λάστιχα της goodyear (eficientgrip) Δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα (αυτό έλειπε καινούρια είναι) αλλά το χειμώνα σκέφτομαι να βάλω all season
-
Ο χρήστης Yamamoto έγραψε:
Να αναφέρω ένα περιστατικό που μου συνέβη σήμερα μήπως έχει συμβεί και σε κάποιον άλλο.Οδηγώντας σε δρόμο με αρκετή ροή,με πλαγιάζει μηχανάκι το οποίο με περνάει από τα δεξιά και φεύγει μπροστά...εγώ είχα ταχύτητα και δεν έκλεισα γκάζι γι'αυτό και κόλλησα για λίγο από πίσω του.Κάποια στιγμή λοιπόν πατάω για λίγο το φρένο και μετά από 5-10 δευτερόλεπτα ενεργοποιείται το brake system του αυτοκινήτου και φρενάρει μόνο του ενώ πια δεν υπήρχε κίνδυνος.
Ευτυχώς έχω την έκδοση longitude που δεν έχει αυτό το σύστημα. Σκεφτόμουν να το ζητήσω ως έξτρα αλλά τελικά δεν το έκανα. Καλά λένε 'Ουδέν κακόν αμιγές καλού '
Δυστυχώς μου το ξαναέκανε και σήμερα την ώρα που προσπαθούσα να μπω σε ένα κενό μεταξύ λεωφορείου και κάδου απορριμάτων για να βγω στο φανάρι...δεν ξέρω τι σκ@@ παθαίνει αλλά είναι τρομακτικό να φρενάρει/κοκκαλώνει αναίτια μόνο του...φοβάμαι μην το κάνει σε κάποια στιγμή που θα μου δημιουργήσει πρόβλημα.
-
Λογικά υπάρχει τρόπος να το απενεργοποιήσεις από το μενού του αυτοκινήτου. Αν φοβάσαι ότι θα σου δημιουργήσει πρόβλημα, βγάλε το εκτός και πήγαινε στην αντιπροσωπεία να δεις τι θα σου πουν. Μπορεί να υπάρχει κάποια αναβάθμιση, μπορεί και να καλιμπράρεται καλύτερα.
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
.Κάποια στιγμή λοιπόν πατάω για λίγο το φρένο και μετά από 5-10 δευτερόλεπτα ενεργοποιείται το brake system του αυτοκινήτου και φρενάρει μόνο του ενώ πια δεν υπήρχε κίνδυνος.:Ευτυχώς που χθες διαβασα το ποστ σου και κατάλαβα αμέσως τι μου έγινε σήμερα με το 2017 Σουιφτ που μολις αγόρασα και έχει και αυτό το χαζο-collision warning, break assist -ρανταρ.
Ημουν Βουλιαγμένης χαμηλά μεσαία λωρίδα και βγαίνει απο στενό δεξιά αυτοκίνητο που η μούρη του, όπως έβγαινε το τύπος, θα ήταν κοντά στη μεσαία λωρίδα που ήμουν . Δεν υπήρχε κίνδυνος σύγκρουσης αλλά πιο πολύ θα 'τρομαζε' λίγο ένας άπειρος οδηγός. Εγω δε κόβω (αλλωστε ψιλοανηφορα και χαμηλή ταχυτητα) και όταν η μούρη μου μολις είχε περάσει τη δική του τότε αρχιζει ο διαολος ο ρανταρζ να χτυπάρχει ειδοποιηση και μετα αισθανθηκα σαν abs γδαρσιμο και το αυτοκίνητο να κανει ενα αποτομο φρανάρισμα (οχι σταμάτημα).... έριξα κάποιες χριστοπαναγιες για τη τεχνολογία και συνέχισα.
Κοινως, το ρανταρ ειναι καπως ευαίσθητο και σε πραγματικες συνθήκες καπως αργό μιας και αν όντως ο τυπος είχε βρεθει μεσαια λωρίδα, θα είχαμε ήδη συγκρουστεί.
Αυτα τα συστηματα δεν ειναι για μέσα στην Ελληνική πόλη. Το απενεργοποιήσα αμέσως αλλά οταν ξαναεβαλα μπρος αργότερα ειδα οτι by default το αυτοκινητο το ξαναενεργοποιεί... Το δε lane departure warning, που επισης έχω απενεργποιήσει, παραμένει απενεργοποιημένο. -
Infide,δεν το είχα ψάξει καν επειδή δε μου το είχε ξανακάνει αλλά όταν πάω για service θα το κουβεντιάσω για να δω τι θα μου πουν.Αν απενεργοποιείται μόνιμα, θα σκεφτώ μήπως το απενεργοποιήσω.
Alejandro,ομοιοπαθής ε;!Έτσι ακριβώς συνέβη και σ'εμένα,όπως τα περιγράφεις.Όντως πρέπει να είναι ''υπερευαίσθητος'' ο αισθητήρας.Έχω αρχίσει πλέον να φοβάμαι λίγο μήπως φρενάρει μόνο του κάθε φορά που περνάω πολύ κοντά από κάποιον πεζό, αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα ή ό,τι άλλο. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Έχω αρχίσει πλέον να φοβάμαι λίγο μήπως φρενάρει μόνο του κάθε φορά που περνάω πολύ κοντά από κάποιον πεζό, αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα ή ό,τι άλλο.Λεωνίδα, εγώ μάλλον θα το απενεργοποιώ.. μου έχει χτυπήσει (οχι φρεναρει) ακόμα και σε στενό δρόμο όπου πεζος περπατούσε σε πεζοδρόμιο. Και αντε τον ήχο το συνηθίζω, τα άκυρα φρεναρίσματα όμως δε μπορώ να τα ανεχθώ και γι'αυτο μάλλον θα το απενεργοποιω το συστημα μέσα στη πόλη.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Έχω αρχίσει πλέον να φοβάμαι λίγο μήπως φρενάρει μόνο του κάθε φορά που περνάω πολύ κοντά από κάποιον πεζό, αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα ή ό,τι άλλο.
Λεωνίδα, εγώ μάλλον θα το απενεργοποιώ.. μου έχει χτυπήσει (οχι φρεναρει) ακόμα και σε στενό δρόμο όπου πεζος περπατούσε σε πεζοδρόμιο. Και αντε τον ήχο το συνηθίζω, τα άκυρα φρεναρίσματα όμως δε μπορώ να τα ανεχθώ και γι'αυτο μάλλον θα το απενεργοποιω το συστημα μέσα στη πόλη.
κύριοι, δεν ειναι και τόσον τράτζικ...
μετά το πέρας ικανού διαστήματος, είναι παρόμοιον με το 'γλούπ' του ντόναλντ εις το εγνωστόν κόμικ...
μπορεί μάλιστα να σας σώσει από τον φέθρυ-συνταξιούχο που διακόσμησε το όχημα του με εκείνα τα περτικαλί λαμπιόνα εκατέρωθεν και θέλει να πάει στον σκλαβενίτη της γειτονιάς... -
Αλέξανδρε, χρειάζεται απενεργοποίηση σε κάθε εκκίνηση ε;
Γάτε καλά τα λες αλλά είναι σπαστικό και τρομακτικό θα έλεγα όταν το πιάνει η τρέλα του -
Λεωνίδα, εγώ το απενεργοποιώ κάθε φορα που οδηγώ (οπως στο Α1 έκλεινα με τη μια το σταρτ/στοπ... αλλη ανεγκεφαλιά αυτό το αξεσουαρ).
Πραγματικά το σύστημα αυτό το θεωρώ απαράδεκτο και επικίνδυνο. Κανονικά όποιο αυτοκινητο αναλαμβάνει οποιασδήποτε πρωτοβουλία θα έπρεπε η κατασκευάστρια εταιρία να παίρνει και τις όποιες ευθύνες. Θελω να το ψάξω με δικηγόρους (ευτυχως έχω αρκετούς στο περιβάλλον μου).
Οχι, γάτε, γιατι αν με στουκάρει άλλος/άλλη από πίσω ναι μεν 'πληρώνει' αλλά γιατι για μια ανοησία του συστήματος οταν δε συντρέχει πραγματικός λόγος:
α) να εμπλακώ σε ατύχημα (πχ σύγκρουση από πίσω) με πιθανό τραυματισμό (πχ. αυχένα)
β) να πρεπει να τρέχω σε συνεργεία
γ) να μειωθεί η αξια του αυτοκινήτουεπειδή το βλαμένο ρανταρ, οι ανόητοι μηχανικοί και οι ακομα πιο ανοητοι μαρκετινγκαδες έβγαλαν στην αγορά ανοησίες. Εχω συνεργαστεί με μικρή αυτοκινητοβιομηχανια στην Ασια σε σύστημα infotainment και απλά ζήτησα να βγω από το project γιατι θα έβαζα μπουρλοτο στη συνεργασία της εταιρίας με το πελάτη λόγω της ανοησίας και του πιθηκισμού και της φαμφάρας που επικρατούσε.
-
Όταν σε πιέζει η FIA και το NCAP σου κόβει αστεράκια, αναγκάζεσαι να βάλεις τέτοια χαζά συστήματα. ΟΚ, σε μερικές περιπτώσεις ίσως αποδειχθούν σωτήρια, αλλά από ό,τι λέτε τώρα πιο πολλά προβλήματα δημιουργούν παρά επιλύουν. Στο μέλλον λογικά θα βελτιωθούν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όταν σε πιέζει η FIA και το NCAP σου κόβει αστεράκιαΤότε, μήπως θα πρέπει να θεωρηθούν και αυτές υπέυθυνες; Το θέμα κατά τη γνώμη μου ειναι αποκλειστικά 'μαρκετινγκιστικο' και ξεκίνησε (τυχαία;) με τα συστήματα της Τεσλα. Δε μπορουν να εισαγουν αυτοματους πολίτους και εισάγουν αυτά τα ημίμετρα.
Ειμαι πραγματικά θυμωμένος με όλο το τρεντ της τεχνολογίας και της εισαγωγής της σε κρίσιμους τομείς απλά για να κινηθούν οι πωλήσεις ή απλά να δείξουν οτι κινείται ο κόσμος μπροστά.
Το αφηνω εδω γιατι ειμαστε σε Τζιπ τοπικ και όχι περι αυτοματισμών...
Jeep Renegade 2015