-
Καλοτάξιδο!!!!!!!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Παιδιά ήρθε επιτέλους!!! Οι μέρες δίχως νεωτέρα ήταν πολλές κι έτσι στο χτεσινό τηλεφώνημα έπεσα πάνω στη στιγμή που ότι την είχε ξεφορτώσει η νταλίκα και την είχαν μεταφέρει στο υπόγειο. Εννοείται ότι διακτινιστηκα στην έκθεση και εννοείται ότι είναι μια κούκλα. Πλέον περιμένω να περάσουν βασανιστικά και οι τελευταίες μέρες για να την παραλάβω!!
Καλορίζικη Γιώργο!
Να την χαρείς όσο καλύτερα μπορείς με ασφαλείς βόλτες!
Άντε τώρα να σε δούμε και εσένα στο στρώσιμο…. -
Ωραιο. Μου θυμιζεις την μερα που εφερε η νταλικα το δικο μου.
-
Ευχαριστώ παιδιά!!!! Το στρώσιμο θα είναι κινεζικό βασανιστήριο!!! Στο επόμενο τσιμπούσι θα έρθω κουτσα κουτσα!! Χαχα!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
από polar231 » 07 Ιουν 2017 18:31
Παιδιά ήρθε επιτέλους!!!
Ωραίος και καλορίζικος! Απο τις φωτό ήρθε στην μύτη μου η τέλεια μυρωδιά της καινουργίλας!
-
Με το καλό να παραλάβεις!!! Αμαξάρα δείχνει και είναι και ειδικά όπως τη βλέπω με όσα έχει πάνω είναι και τούμπανο (δίλιτρο, led πανοραμική βλέπω !!!!! ) φυσάει! [emoji106][emoji106]
Ελπίζω να έχεις ταντρικες γνώσεις αντέξεις την αναμονή μέχρι την παράδοση ! -
Σε ευχαριστώ Στέφανε!!! Το παλεύω με υπογλώσσια.. ας όψεται που η αναμονή είναι για να το πάρω 100% όπως θέλω! Ζάντες 566 και M τιμόνι!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μιας και φούντωσε πάλι η κουβέντα να αναφέρω ότι μένω πολύ ικανοποιημένος από τις καταναλώσεις του αυτοκινήτου. Πήγαμε, ήρθαμε είχα κάνει και 50 χλμ Αθήνα και μου άναψε λαμπάκι με 90 range έξω από το ΟΑΚΑ.
Όπως έγραψα και παραπάνω είχα 7,2 πήγαινε έλα Σπάρτη (και λίγο πιο κάτω για την ακρίβεια στην Τοριζα πάνω από την Παλαιοπαναγιά) με 2+2 επιβαίνοντες, αποσκευές και αρκετο σκίσιμο αλλά και σταθερή ταχύτητα από 140-160 σε ανοίγματα... δοκίμασα κάθε mode και επιλογή, στα ανηφορικά τμήματα το σπορ στο κιβώτιο βοηθάει ακόμα καλύτερα ενώ με σπορ και σε αμάξι και σε κιβώτιο το αμάξι γίνεται διάολος που σου φεύγει μπροστά και τρέχεις να το πιάσεις.
Όχι ότι παραπάνω άλογα δεν θα μου άρεσαν. Το αμάξι τα σηκώνει και ούτε που καταλαβαίνεις πως πας.
Και τρελή νεροποντή πέτυχα και δεν μάσησε μια. Μόνο μικρό παράπονο ότι στη κομμάτι λευκτρο Σπάρτη που δεν είναι πολύ πατημένο και η άσφαλτος μάλλον σκληρή ακόμα ακούγονταν τα λάστιχα ....
δεν περίμενα τέτοιες καταναλώσεις με τέτοιες ταχύτητες και δη σε άστρωτο μοτέρ. Στο qq 1,5 που δεν είχε την ίδια δύναμη με τέτοιους ρυθμούς και στην ίδια διαδρομή ήμουνα πάνω από 6 λίτρα τσιμπώντας ακόμα και 7. Προφανώς στο ανηφορικό κομμάτι προς Αρτεμίσιο που το πήγα γαμιωντας ακόμα κάτω θα ήμουν με το qq.
Γενικά ο κινητήρακος αυτό αν εξαιρέσεις τη λίγο διαφορετική χροιά του στο ρελαντί ή το τουρμπάκι του που ακούγεται χαρακτηριστικά με ανοικτα παράθυρα στα κατέβασματα φίδισιου ορεινού δρόμου είναι αρκετά δυνατός με επαρκή δύναμη από χαμηλά μέχρι και πάνω από τις 5000 στροφές. Λόγω δε Τούρμπο και της σχετικά καλής ροπης κινεί πιο σβέλτα το βαρύ σκαρί ακόμα και απο το δίλιτρο ατμόσφαιρα του rav4 με τους 152 ίππους. -
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Σε ευχαριστώ Στέφανε!!! Το παλεύω με υπογλώσσια.. ας όψεται που η αναμονή είναι για να το πάρω 100% όπως θέλω! Ζάντες 566 και M τιμόνι!Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα στα βάλουν εδώ αυτά;
Ναβι ή κάτι άλλο εδω θα βάλεις/έβαλες ; -
Στεφανε αυτοι οι μικροι τουμπο κινητηρες εχουν περισσοτερη ροπη απο τους ατμοσφαιρικους διλιτρους. Βασικα αντιστοιχει σε 2.3 ή 2.4.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στεφανε αυτοι οι μικροι τουμπο κινητηρες εχουν περισσοτερη ροπη απο τους ατμοσφαιρικους διλιτρους. Βασικα αντιστοιχει σε 2.3 ή 2.4.Ναι γνωστό αυτο, και ονομαστικά στα specs φαίνεται και ετσι κάνουν διαφορά. Αυτος δε ο τρικύλινδρος πιάνει καλα και απο χαμηλά και δημιουργεί ενα καλο πακέτο....
-
Ναι θα τα βάλουν εδώ. Οι ζάντες έρχονται με άλλο αμάξι και θα γίνουν τράμπα, το τιμόνι παραγγέλθηκε ως ανταλλακτικό και θα μπει χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Θα μπουν και φυμε και τέρμα. Δε θα βάλω κάτι άλλο, ήδη έχει πολλά το αμάξι!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τούμπανο το X1 του Γιώργου. Καλορίζικο !
Απο ότι βλέπω είναι xline
Ποια έκδοση 2λιτρου ( 20d, 25d η 20i ? )
αυτόματο ?
Xdrive? -
Σε ευχαριστώ φίλε. 20i, τετρακίνητο και υποχρεωτικά αυτόματο. Τι χρωμα είναι το δικό σου;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ΜΕ ΓΕΙΕΣ Γιώργο!!!!
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με πολύ καλό εξοπλισμό.
Εύγε για το τιμόνι...είδες με λίγη πίεση ΟΛΑ γίνονται. Θα το κατά-ευχαριστηθείς το τιμόνι, δεν έχει καμία σχέση με το σκληρό (και απαράδεκτο για εμένα) δέρμα του στάνταρ σπορ τιμονιού της BMW.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εύγε για το τιμόνι...είδες με λίγη πίεση ΟΛΑ γίνονται. Θα το κατά-ευχαριστηθείς το τιμόνι, δεν έχει καμία σχέση με το σκληρό (και απαράδεκτο για εμένα) δέρμα του στάνταρ σπορ τιμονιού της BMW.
+1
-
Ευχαριστώ Φανη!! Μου έβγαλε λίγο την ψυχή το τιμόνι αλλά τελικά το κατάφερα. Ένα μπράβο κ στον πωλητή που τις κινήσεις που μου είπε ότι θα κάνει τις έκανε πραγματικά κι έφερε αποτέλεσμα. Ομολογώ ότι όταν μου είπε θα κάνω το ένα θα κάνω το άλλο είπα από μέσα μου ότι σε δυο μέρες θα μου πει ότι το προσπάθησα αλλά δεν. Τελικά όμως με άφησε ικανοποιημένο και σας τον προτείνω.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλησπέρα,
επανέρχομαι στο forum έχοντας παραλάβει εδώ και 20 ημέρες τo αυτοκίνητο (Χ1 s18i παραγωγή 4/2017). Έχοντας συνεννοηθεί για την τοποθέτηση του Integrated Navi με τον αντιπρόσωπο προχωρήσαμε στην προσθήκη. Ολοκληρώνοντας λοιπόν την εργασία ανακαλύπτω φεύγοντας από το service ότι δεν έχω ήχο ενώ κατά τα λοιπά το Navi λειτουγεί κανονικότατα. Ενημερώνω το μηχανικό και μου λέει να ξαναπάω το αυτοκίνητο για επανεγκατάσταση διότι ίσως να μην κούπμωσε σωστά το software. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μία ακόμη φορά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα χωρίς να γνωρίζει ως τώρα κανείς τι μπορεί να φταίει και ψαχνόμαστε όλοι γενικώς. Η πρόταση του service είναι να αφαιρέσουμε τώρα το συσκεγκριμένο μηχάνημα και να το αντικαταστίσουμε με κάποιο άλλο με όλο το ράβε ξήλωνε του ταμπλό που συμπεριλαμβάνει η διαδικασία δυστυχώς. Προς ενημέρωση του φορουμ το Navi τοποθετήθηκε εσωτερικά, πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού (όχι μέσα) με όλα τα συν και πλην που αυτό συνεπάγεται (κέρδος σε χώρο, δεν τρυπήσαμε τπτ / έλλειψη πρακτικότητας σε μελλοντικές αναβαθμίσεις χαρτών από εμένα). Σε περίπτωση που κάποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει ή έχει ακούσει κάτι αντίστοιχο παρακαλώ για την τοποθέτησή του με οποιαδήποτε πρόταση που ίσως μπορεί να βοηθήσει. Θέλω να αποφύγω αν γίνεται το λύσιμο μέρους τους ταμπλό για τρίτη φορά.
ΥΣ. Έρχομαι από Ε46 που διατηρούσα επί 14 χρόνια και έχω να επισημάνω το εξής. Τα αυτοκίνητα της BMW σήμερα σε ποιότητα κατασκευής καμπίνας (πλαστικά-επενδύσεις) δεν έχουν καμία σχέση με τότε, υπερέχουν όμως σε πάρα πολλούς άλλους τομείς (μηχανικά - ηλεκτρονικά) που υπερκαλύπτουν το κενό αυτό (δε μπορείς να τα έχεις όλα). Ήδη ακούω στους καταπλητκικούς επαρχιακούς δρόμους που διαθέτουμε τριξιματάκια ακόμη και πριν το λύσιμο του ταμπλό για την τοποθέτηση του Navi. Ευχαριστώ προκαταβολικά. -
Με γεια φίλε Polar. Καλώς να το δεχτείς λοιπόν.
Για το τιμόνι επαυξάνω, το είχε η Χ1 στο test drive που είχα κάνει. Χαίρεσαι να πιάνεις. -
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Για το τιμόνι επαυξάνω, το είχε η Χ1 στο test drive που είχα κάνει. Χαίρεσαι να πιάνεις.Θέμα γούστου είναι όλα παιδιά!
Μ είχε το test drive που είχα αρκετά αλλά ΟΚ, ωραίο σε πιάσιμο, αλλά λίγο μεγάλη στεφάνη για τα γούστα μου και αισθητικά νομίζω ότι δεν ταιριάζει στο σχετικά συντηρητικό εσωτερικό της Χ1, όπως δεν θα ταίριαζε το σπορ δερματινο που έχω εγώ στην Μ4 ή σε κάποιο πιο σπορ όχημα!Καλησπέρα,
επανέρχομαι στο forum έχοντας παραλάβει εδώ και 20 ημέρες τo αυτοκίνητο (Χ1 s18i παραγωγή 4/2017). Έχοντας συνεννοηθεί για την τοποθέτηση του Integrated Navi με τον αντιπρόσωπο προχωρήσαμε στην προσθήκη. Ολοκληρώνοντας λοιπόν την εργασία ανακαλύπτω φεύγοντας από το service ότι δεν έχω ήχο ενώ κατά τα λοιπά το Navi λειτουγεί κανονικότατα. Ενημερώνω το μηχανικό και μου λέει να ξαναπάω το αυτοκίνητο για επανεγκατάσταση διότι ίσως να μην κούπμωσε σωστά το software. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία μία ακόμη φορά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα χωρίς να γνωρίζει ως τώρα κανείς τι μπορεί να φταίει και ψαχνόμαστε όλοι γενικώς. Η πρόταση του service είναι να αφαιρέσουμε τώρα το συσκεγκριμένο μηχάνημα και να το αντικαταστίσουμε με κάποιο άλλο με όλο το ράβε ξήλωνε του ταμπλό που συμπεριλαμβάνει η διαδικασία δυστυχώς. Προς ενημέρωση του φορουμ το Navi τοποθετήθηκε εσωτερικά, πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού (όχι μέσα) με όλα τα συν και πλην που αυτό συνεπάγεται (κέρδος σε χώρο, δεν τρυπήσαμε τπτ / έλλειψη πρακτικότητας σε μελλοντικές αναβαθμίσεις χαρτών από εμένα). Σε περίπτωση που κάποιος φίλος έχει αντιμετωπίσει ή έχει ακούσει κάτι αντίστοιχο παρακαλώ για την τοποθέτησή του με οποιαδήποτε πρόταση που ίσως μπορεί να βοηθήσει. Θέλω να αποφύγω αν γίνεται το λύσιμο μέρους τους ταμπλό για τρίτη φορά.
ΥΣ. Έρχομαι από Ε46 που διατηρούσα επί 14 χρόνια και έχω να επισημάνω το εξής. Τα αυτοκίνητα της BMW σήμερα σε ποιότητα κατασκευής καμπίνας (πλαστικά-επενδύσεις) δεν έχουν καμία σχέση με τότε, υπερέχουν όμως σε πάρα πολλούς άλλους τομείς (μηχανικά - ηλεκτρονικά) που υπερκαλύπτουν το κενό αυτό (δε μπορείς να τα έχεις όλα). Ήδη ακούω στους καταπλητκικούς επαρχιακούς δρόμους που διαθέτουμε τριξιματάκια ακόμη και πριν το λύσιμο του ταμπλό για την τοποθέτηση του Navi. Ευχαριστώ προκαταβολικά.καλοτάξιδο!
Γράψε μας και κάποιες άλλες εντυπώσεις!
Καταναλωση, κράτημα, άνεση (ειδικά σε σχέση με πισωκίνητη BMW που είχες)
Για το θέμα ποιότητας που λες, μάλλον τα υλικά έχουν φθηνύνει πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα, αν και προσωπικά που είμαι πολύ ψείρας δεν έχω ακούσει τίποτα και το έχω πάει και σε χώμα και σε επαρχιακό (βέβαια πριν είχα για 2 χρονια το QQ που ακουγόταν και σε δρόμο χαλί )
Σίγουρα έχει παίξει ρόλο ότι έχεις ήδη ξηλώσει ταμπλό και αυτός είναι ένας από τους λόγους που εγώ αρνούμαι να βάλω το navi.
Για το πρόβλημα που λες, μάλλον έπεσες σε προβληματικό κομμάτι και καλό να απαιτήσεις αλλαγή. Ισως να ξανασκεφτόσουν και τη θέση τοποθέτησης του καθώς σε πολλούς πλέον μαπίνει στο πάνω μέρος του ντουλαπιού οποτε και πολύ δεν κλείνει και προσβάσιμο για αναβάθμιση απο εσένα θα είναι! Διαβάζω ότι βγαίνουν συχνά updates χαρτών, γιατί να πηγαίνεις στο εξουσιοδοτημένο συνέχεια;
BMW X1 2016