Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 351
    • 352
    • 87 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216393
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alnotas last edited by

      Επίσης, αυτό που ήθελα να σε ρωτήσω φίλε alexos, είναι το εξής....(και μη γελάσει κανείς ε; )
      ...
      Το αυτοκίνητο έρχεται με τα δικά του ... πατάκια;
      Ρωτάω γιατί έχω μια υπόνοια...και επειδή εδώ ->
      http://www.suzuki.gr/new-s-cross/#accessories/details/2
      ...τα διαφημίζει ως κάτι 'extra'!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexos last edited by

        Μερικες αντιπροσωπειες στο βαζουν στα extra μερικες οχι. Εμενα μου το εβαλε στα extra. εχει πατακια αλλα δεν προσεξα αν ειναι αυτα της φωτογραφιας. το σκ θα το ξεψαχνισω και θα σου πω

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          alnotas last edited by

          OMG, δηλαδή όταν κληθώ να παραλάβω, να έχω και μια παλιά εφημερίδα καλού-κακού ε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexos last edited by

            Θετικη εντυπωση μου εκανε που ενω σαν εxtra ειχα βαλει ρεζερβα και γρυλλο, μου δωσανε και τρομπακι ηλεκτρικο μαζι με ενα μπουκαλακι ( μιας χρηςης) που φουσκωνει το λαστιχο. Επισης η σχαρα επισης σαν εχτρα φαινεται πιοτικη και με αεροδυναμικο σχημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Υπάρχει εμπορία που δίνει αυτοκίνητο καινούριο ή μεταχειρισμένο χωρίς πατάκια;
              Δεν νομίζω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                inertia last edited by

                Ο χρήστης alexos έγραψε:
                Θετικη εντυπωση μου εκανε που ενω σαν εxtra ειχα βαλει ρεζερβα και γρυλλο, μου δωσανε και τρομπακι ηλεκτρικο μαζι με ενα μπουκαλακι ( μιας χρηςης) που φουσκωνει το λαστιχο.

                από τη στιγμή που αγοράζεις κάτι έξτρα επιπλέον
                είναι επόμενο να σου δώσουν αυτό που υπήρχε στάνταρ

                εκτός αν δεν ήταν στάνταρ το κιτ επισκευής

                όσο για τα πατάκια,
                οι έμποροι καμιά φορά τα δίνουν δώρο αν δεν είναι στάνταρ εξοπλισμός,
                αλλά δεν είσαι σίγουρος ότι θα σου δώσουν τα εργοστασιακά

                στη φωτό
                http://www.suzuki.gr/new-s-cross/#accessories/details/2
                δεν βλέπω πώς κουμπώνουν τα εργοστασιακά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nc250 last edited by

                  Να ρωτήσω και εγώ κάτι, τις μπάρες (σχάρα) τις αγόρασες ή σου τις έκαναν δώρο; αν τι αγόρασες, ποσό έκαναν, γιατί είμαι μεταξύ των εργοστασιακών και τις Thule
                  Το δικό μου είναι παραγωγή Μαΐου και μου είπαν να το περιμένω αρχές Ιουλίου

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexos last edited by

                    δωρο ηταν οι μπαρες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      japanese1 last edited by

                      Έφυγε πίσω ο papos με την egr.
                      5 Χρόνια εγγύηση εχει το σουζουξ,τα 2 τελευταία μεσω ασφάλειας. Λογικά, έχεις εγγύηση κανονικότατα!
                      Τα σέρβις ολα στην αντιπροσωπεία;

                      Μιας και το πλακωνες που και που, άλλαξε πρατήριο άμεσα. Τι καύσιμο έβαζες; egr σε τόσα χλμ δεν έπρεπε.

                      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ektoras
                        ektoras last edited by

                        Φίλε papos δυστυχώς η βαλβίδα egr είναι αρκετά ακριβή, εύχομαι να στην καλύψει η εγγύηση της ασφαλιστικής. Καθαρίζει εάν είναι πρόβλημα καρβουνήλας , αλλά όπως την έχω δει από κοντά, δύσκολα επισκευάζεται σε βλάβη του μοτέρ της. Βγαίνει εκτός λειτουργίας όπως και το φίλτρο DPF αλλά οι απόψεις διίστανται για την αποτελεσματικότητα της ενέργειας αυτής. Όταν την βγάλεις δες σε τι κατάσταση είναι, καθώς και τις σωληνώσεις που την συνδέουν, εάν υπάρχει πολύ καρβουνήλα, θα πρέπει να βελτιώσεις το καύσιμο που βάζεις και να αναθεωρήσεις το στυλ οδήγησης, γιατί δυστυχώς εάν επηρεάσει το DPF ή το TURBO το κόστος θα ξεφύγει.

                        Καλορίζικα και ασφαλή τα νέα αυτοκίνητα των φίλων στο forum. Δεν γνωρίζω εάν τα νέα μοντέλα έχουν εργοστασιακό συναγερμό, τα παλιά σίγουρα δεν είχαν. Έχοντας δύο προηγούμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακό συναγερμό του ομίλου VW, έχω να πω ότι ενεργοποιούταν ο συναγερμός με το άνοιγμα της πόρτας ή του καπό και είχαν ογκομετρικό αισθητήρα (τα γνωστά ραντάρ) στο ύψος του εσωτερικού καθρέπτη κρυμμένο. Δεν υπήρχε αισθητήρας κραδασμού (για σήκωμα ή χτύπημα του αυτοκίνητου) όπως και η σειρήνα ήταν επίπεδου κόρνας αλλά κρυμμένη και όχι η ίδια κόρνα. Και στα δυο αυτοκίνητα έβαλα επιπλέον μηχανισμό για τους κραδασμούς, σειρήνα με περισσότερα db, απομόνωσα την δυνατότητα να ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα και οι καθρέφτες με την ενεργοποίησης του συναγερμού, (γιατί συμβαίνει το αντίθετο όταν θέλεις να τα ανοίξεις πατώντας συνεχόμενα τον διακόπτη στο κλειδί) και επίσης είχα ξεχωριστό χειριστήριο από το κλειδί για το άνοιγμα και κλείσιμο του συναγερμού, όλα αυτά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα SUZUKI όπως και άλλες εταιρείες δεν παρέχουν την δυνατότητα να κλείνουν και να ανοίγουν τα παράθυρα με το κλειδί του οχήματος. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα να το κάνεις προσθέτοντας μια πλακέτα.

                        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nc250 last edited by

                          Γενικά τι δώρα μπορώ να ζητήσω-διεκδικήσω; αφήσαμε την κουβέντα με την αντιπροσωπεία για όταν έρθει το αυτοκίνητο Ελλάδα

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alnotas last edited by

                            Συναγερμό [emoji14]

                            Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nc250 last edited by

                              Ο χρήστης alnotas έγραψε:
                              Συναγερμό [emoji14]

                              Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              [emoji8]

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                inertia last edited by

                                Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:
                                Καλορίζικα και ασφαλή τα νέα αυτοκίνητα των φίλων στο forum. Δεν γνωρίζω εάν τα νέα μοντέλα έχουν εργοστασιακό συναγερμό, τα παλιά σίγουρα δεν είχαν. Έχοντας δύο προηγούμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακό συναγερμό του ομίλου VW, έχω να πω ότι ενεργοποιούταν ο συναγερμός με το άνοιγμα της πόρτας ή του καπό και είχαν ογκομετρικό αισθητήρα (τα γνωστά ραντάρ) στο ύψος του εσωτερικού καθρέπτη κρυμμένο. Δεν υπήρχε αισθητήρας κραδασμού (για σήκωμα ή χτύπημα του αυτοκίνητου) όπως και η σειρήνα ήταν επίπεδου κόρνας αλλά κρυμμένη και όχι η ίδια κόρνα. Και στα δυο αυτοκίνητα έβαλα επιπλέον μηχανισμό για τους κραδασμούς, σειρήνα με περισσότερα db, απομόνωσα την δυνατότητα να ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα και οι καθρέφτες με την ενεργοποίησης του συναγερμού, (γιατί συμβαίνει το αντίθετο όταν θέλεις να τα ανοίξεις πατώντας συνεχόμενα τον διακόπτη στο κλειδί) και επίσης είχα ξεχωριστό χειριστήριο από το κλειδί για το άνοιγμα και κλείσιμο του συναγερμού, όλα αυτά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα SUZUKI όπως και άλλες εταιρείες δεν παρέχουν την δυνατότητα να κλείνουν και να ανοίγουν τα παράθυρα με το κλειδί του οχήματος. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα να το κάνεις προσθέτοντας μια πλακέτα.

                                Εργοστασιακός συναγερμός στον όμιλο VW σημαίνει πολλές λειτουργίες εκτός αυτών που ανέφερες (τον ογκομετρικό με τους τουλάχιστον 4 αισθητήρες στις πλαφονιέρες εμπρός και πίσω), όπως η λειτουργία αυτόματης επανόπλισης, το διπλό κλείδωμα που ασφαλίζει τις μέσα χειρολαβές αισθητήρα ρυμούλκησης, αυτόνομη λειτουργία από τη μπαταρία, δυνατότητα απομόνωσης ογκομετρικού, ενίοτε σειρήνα πανικού κλπ κλπ. Μέχρι και στην αποσύζευξη του τρέλιερ χτυπάει ο εργοστασιακός συναγερμός.

                                Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι ο εργοστασιακός συναγερμός στο VW group,
                                αλλά η ειρωνεία είναι ότι κι εκεί αντικλεπτικό μπορεί να δεις να το λένε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Ο χρήστης nc250 έγραψε:
                                  Γενικά τι δώρα μπορώ να ζητήσω-διεκδικήσω; αφήσαμε την κουβέντα με την αντιπροσωπεία για όταν έρθει το αυτοκίνητο Ελλάδα

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  Εξαρτάται για πια έκδοση μιλάμε.Γενικά μιλώντας, αισθητήρες παρκαρίσματος,συναγερμό,ρεζέρβα,πλαστικό κάλυμμα χώρου αποσκευών,μαρσπιέ και προστατευτικά θυρών,πεντάλ αλουμινίου,κουκούλα,κάρτα gps,μπάρες οροφής κ.τ.λ.

                                  Γνώμη μου: Aν δεν έχεις κλείσει την παραγγελία σε κάποιο αντιπρόσωπο ακόμη,διαπραγματεύσου και διεκδίκησε ότι μπορείς καλύτερο για σένα και συμφώνησε τα από τώρα γραπτώς.Όταν έρθει το αμάξι Ελλάδα και το έχεις ξοφλήσει,θα είναι πιο αδιάλλακτοι κι ίσως θα λάβεις λιγότερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ektoras
                                    ektoras last edited by

                                    Ο χρήστης inertia έγραψε:

                                    Καλορίζικα και ασφαλή τα νέα αυτοκίνητα των φίλων στο forum. Δεν γνωρίζω εάν τα νέα μοντέλα έχουν εργοστασιακό συναγερμό, τα παλιά σίγουρα δεν είχαν. Έχοντας δύο προηγούμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακό συναγερμό του ομίλου VW, έχω να πω ότι ενεργοποιούταν ο συναγερμός με το άνοιγμα της πόρτας ή του καπό και είχαν ογκομετρικό αισθητήρα (τα γνωστά ραντάρ) στο ύψος του εσωτερικού καθρέπτη κρυμμένο. Δεν υπήρχε αισθητήρας κραδασμού (για σήκωμα ή χτύπημα του αυτοκίνητου) όπως και η σειρήνα ήταν επίπεδου κόρνας αλλά κρυμμένη και όχι η ίδια κόρνα. Και στα δυο αυτοκίνητα έβαλα επιπλέον μηχανισμό για τους κραδασμούς, σειρήνα με περισσότερα db, απομόνωσα την δυνατότητα να ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα και οι καθρέφτες με την ενεργοποίησης του συναγερμού, (γιατί συμβαίνει το αντίθετο όταν θέλεις να τα ανοίξεις πατώντας συνεχόμενα τον διακόπτη στο κλειδί) και επίσης είχα ξεχωριστό χειριστήριο από το κλειδί για το άνοιγμα και κλείσιμο του συναγερμού, όλα αυτά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα SUZUKI όπως και άλλες εταιρείες δεν παρέχουν την δυνατότητα να κλείνουν και να ανοίγουν τα παράθυρα με το κλειδί του οχήματος. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα να το κάνεις προσθέτοντας μια πλακέτα.

                                    Εργοστασιακός συναγερμός στον όμιλο VW σημαίνει πολλές λειτουργίες εκτός αυτών που ανέφερες (τον ογκομετρικό με τους τουλάχιστον 4 αισθητήρες στις πλαφονιέρες εμπρός και πίσω), όπως η λειτουργία αυτόματης επανόπλισης, το διπλό κλείδωμα που ασφαλίζει τις μέσα χειρολαβές αισθητήρα ρυμούλκησης, αυτόνομη λειτουργία από τη μπαταρία, δυνατότητα απομόνωσης ογκομετρικού, ενίοτε σειρήνα πανικού κλπ κλπ. Μέχρι και στην αποσύζευξη του τρέλιερ χτυπάει ο εργοστασιακός συναγερμός.

                                    Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι ο εργοστασιακός συναγερμός στο VW group,
                                    αλλά η ειρωνεία είναι ότι κι εκεί αντικλεπτικό μπορεί να δεις να το λένε.

                                    Φίλε inertia σύστημα αυτόματης επανόπλισης έχει ακόμα και το σύστημα του τηλεχειριζόμενου συστήματος οποιουδήποτε αυτοκίνητου. Λειτουργία αυτόνομη από τη μπαταρία έχει και ο πιο απλός συναγερμός, δυνατότητα απομόνωσης ογκομετρικού είναι στάνταρ σε όλους του συναγερμούς του εμπορίου, θεωρητικά όλα πρέπει να υπάρχουν και στο πιο απλό σύστημα συναγερμού. Το ερώτημα είναι εάν το SX4 έχει σε όλες τις εκδόσεις του, σύστημα συναγερμού οποιουδήποτε επιπέδου ή απλά immobilizer, από το έντυπο της SUZUKI εγώ αυτό καταλαβαίνω.
                                    Για το διπλό κλείδωμα που αναφέρεις όντως από το εσωτερικό δεν ανοίγει με κανένα τρόπο από τις χειρολαβές ή τον διακόπτη ανοίγματος, με ότι θετικό ή αρνητικό έχει αυτό, εκτός από έναν απλό τρόπο που εάν είσαι κάτοχος γνωρίζεις ποιος είναι και καλό είναι να μην το αναφέρουμε εδώ.

                                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      inertia last edited by

                                      Ο χρήστης ΕΚΤΩΡΑΣ έγραψε:

                                      Καλορίζικα και ασφαλή τα νέα αυτοκίνητα των φίλων στο forum. Δεν γνωρίζω εάν τα νέα μοντέλα έχουν εργοστασιακό συναγερμό, τα παλιά σίγουρα δεν είχαν. Έχοντας δύο προηγούμενα αυτοκίνητα με εργοστασιακό συναγερμό του ομίλου VW, έχω να πω ότι ενεργοποιούταν ο συναγερμός με το άνοιγμα της πόρτας ή του καπό και είχαν ογκομετρικό αισθητήρα (τα γνωστά ραντάρ) στο ύψος του εσωτερικού καθρέπτη κρυμμένο. Δεν υπήρχε αισθητήρας κραδασμού (για σήκωμα ή χτύπημα του αυτοκίνητου) όπως και η σειρήνα ήταν επίπεδου κόρνας αλλά κρυμμένη και όχι η ίδια κόρνα. Και στα δυο αυτοκίνητα έβαλα επιπλέον μηχανισμό για τους κραδασμούς, σειρήνα με περισσότερα db, απομόνωσα την δυνατότητα να ανεβοκατεβαίνουν τα παράθυρα και οι καθρέφτες με την ενεργοποίησης του συναγερμού, (γιατί συμβαίνει το αντίθετο όταν θέλεις να τα ανοίξεις πατώντας συνεχόμενα τον διακόπτη στο κλειδί) και επίσης είχα ξεχωριστό χειριστήριο από το κλειδί για το άνοιγμα και κλείσιμο του συναγερμού, όλα αυτά για μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα SUZUKI όπως και άλλες εταιρείες δεν παρέχουν την δυνατότητα να κλείνουν και να ανοίγουν τα παράθυρα με το κλειδί του οχήματος. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα να το κάνεις προσθέτοντας μια πλακέτα.

                                      Εργοστασιακός συναγερμός στον όμιλο VW σημαίνει πολλές λειτουργίες εκτός αυτών που ανέφερες (τον ογκομετρικό με τους τουλάχιστον 4 αισθητήρες στις πλαφονιέρες εμπρός και πίσω), όπως η λειτουργία αυτόματης επανόπλισης, το διπλό κλείδωμα που ασφαλίζει τις μέσα χειρολαβές αισθητήρα ρυμούλκησης, αυτόνομη λειτουργία από τη μπαταρία, δυνατότητα απομόνωσης ογκομετρικού, ενίοτε σειρήνα πανικού κλπ κλπ. Μέχρι και στην αποσύζευξη του τρέλιερ χτυπάει ο εργοστασιακός συναγερμός.

                                      Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι ο εργοστασιακός συναγερμός στο VW group,
                                      αλλά η ειρωνεία είναι ότι κι εκεί αντικλεπτικό μπορεί να δεις να το λένε.

                                      Φίλε inertia σύστημα αυτόματης επανόπλισης έχει ακόμα και το σύστημα του τηλεχειριζόμενου συστήματος οποιουδήποτε αυτοκίνητου. Λειτουργία αυτόνομη από τη μπαταρία έχει και ο πιο απλός συναγερμός, δυνατότητα απομόνωσης ογκομετρικού είναι στάνταρ σε όλους του συναγερμούς του εμπορίου, θεωρητικά όλα πρέπει να υπάρχουν και στο πιο απλό σύστημα συναγερμού. Το ερώτημα είναι εάν το SX4 έχει σε όλες τις εκδόσεις του, σύστημα συναγερμού οποιουδήποτε επιπέδου ή απλά immobilizer, από το έντυπο της SUZUKI εγώ αυτό καταλαβαίνω.
                                      Για το διπλό κλείδωμα που αναφέρεις όντως από το εσωτερικό δεν ανοίγει με κανένα τρόπο από τις χειρολαβές ή τον διακόπτη ανοίγματος, με ότι θετικό ή αρνητικό έχει αυτό, εκτός από έναν απλό τρόπο που εάν είσαι κάτοχος γνωρίζεις ποιος είναι και καλό είναι να μην το αναφέρουμε εδώ.

                                      Αναφέρθηκα όχι επειδή ο εργοστασιακός του γκρουπ είναι καλύτερος από τον καλύτερο του εμπορίου.
                                      Όχι.
                                      Για να πω όμως ότι εργοστασιακός δεν σημαίνει ψεύτικος συναγερμός αναφέρθηκα.
                                      Ασφαλώς αυτόματη επανόπλιση, αυτόνομη λειτουργία, απομόνωση ογκομετρικού, εντολή σε ηλιοροφή-παράθυρα κλπ κλπ
                                      βρίσκεις στους συναγερμούς του εμπορίου.
                                      Και αυτό τουλάχιστον ελπίζεις να το συναντάς στον εργοστασιακό συναγερμό.

                                      Το να μου λένε ότι υπάρχει εργοστασιακός εξοπλισμός για αντικλεπτικό
                                      που λειτουργεί αποκλειστικά με την επαφή της πόρτας και δεν έχει άντε έστω ογκομετρικό,
                                      αυτό το θεωρώ απίστευτο να το πουλάνε για αντικλεπτικό, για σειρήνα για συναγερμό ή όπως το πεις.
                                      Κι ας αφήσουμε στην άκρη τα επιπλέον μπλιμπλίκια που έχουν αλλού.

                                      ΥΓ: Το διπλό κλείδωμα μόνο θετικό είναι που προσθέτει στην ασφάλεια.
                                      Αν το πολύ πολύ καμιά φορά θες να κλειδώσεις χωρίς διπλό κλείδωμα, κι αυτή την επιλογή την έχεις διαθέσιμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        infidel last edited by

                                        Λοιπόν, εργοστασιακός συναγερμός για το προηγούμενο SX4, πιθανότατα και για άλλα μοντέλα της εταιρίας.
                                        part number:37194-80J00
                                        Οδηγίες χρήστη εδώ: http://suzuki-club.ru/attachments/14015/
                                        Με μια γρήγορη ματιά βλέπω

                                        1. Ξεχωριστό χειριστήριο με λογότυπο Suzuki - λάθος μου, λειτουργεί με το κλειδί του αυτοκινήτου
                                        2. Διακόπτης valet (παρκαδόρου) κάπου τοποθετημένος μέσα στο αμάξι
                                        3. Κραδασμικός αισθητήρας
                                        4. Αυτόματο κλείδωμα ξεκλείδωμα (αλλά αναφέρει και Keyless Entry System)
                                        5. Χρήση κόρνας

                                        99% και για το νέο μοντέλο θα έχει τουλάχιστον αυτά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          inertia last edited by

                                          Αυτό το θεωρώ πιο λογικό.
                                          Να υπάρχει άλλος εξοπλισμός που να διατίθεται για εργοστασιακός συναγερμός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            920 ως 960 χλμ αυτονομία μου βγάζει το toyo prices cf2 4.8 it/100 δλδ εκει που ημουν και πριν σε διαδρομές 80-20 εκτος και με ταχύτητες ως 130. Παντως το θετικο ειναι οτι το μεγάλωμα του τροχου δεν τσίμπησε σε κατανάλωση ενω κέρδισα σε άνεση ειδικα οι πισω ενω... ψηλωσα και ενα ποντακι!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 87 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr