-
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Το εσωτερικό της Χ1 και ειδικά το ταμπλώ, είναι ενα κλασσικό δείγμα οτι η ποιότητα ΔΕΝ χρειάζεται φρου-φρου.
Όταν ας πούμε δείτε απο κοντά μια πραγματικά όμορφη κοπέλα, άβαφη και χωρίς στολίδια, τί είναι αυτό που θα σας λείψει?
...τα τατουάζ, τα eyeliner, τα σκουλαρίκια και οι μάσκαρες επειδή όλες οι ''δευτερότερες'' κοπέλες τα έχουν συστηματικά πάνω τους για να προσελκύσουν τα βλέμματα?Υ.Γ. Τί μοσχαράκι ήταν αυτό ρε παιδιά στο Kozi's ??? Ακόμα το θυμάται ο ουρανίσκος μου...
Βασίλη είσαι θεούλης! Το μοσχαράκι ήταν δυνατό!
Τώρα για το καντράν της Χ1, οκ ούτε εγώ το θεωρώ ενδιαφέρον. Αισθάνομαι ότι κοιτάω αυτοκίνητο άλλης δεκαετίας. Για κάποιους είναι οπισθοδρόμηση, γι άλλους διαχρονικότητα. Πάντως το ψηφιακό καντράν της 5αρας είναι εντυπωσιακό. Food for thought.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Και για να μιλήσουμε για την ουσία δείτε τι βρήκα στο αμερικανικό φόρουμ ....
Νέος λεβιες για τα νεα αυτόματα dct
http://f48.bimmerpost.com/forums/showth ... 491&page=2Επιτέλους έβαλαν το joystick και στην Χ1!! Το έβρισκα φάουλ της BMW που στην Χ1 έβαζε τον λεβιέ των περασμένων γενιών και όχι τον λεβιέ (joystick) που είχαν όλες οι σειρές F.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Και για να μιλήσουμε για την ουσία δείτε τι βρήκα στο αμερικανικό φόρουμ ....
Νέος λεβιες για τα νεα αυτόματα dct
http://f48.bimmerpost.com/forums/showth ... 491&page=2Επιτέλους έβαλαν το joystick και στην Χ1!! Το έβρισκα φάουλ της BMW που στην Χ1 έβαζε τον λεβιέ των περασμένων γενιών και όχι τον λεβιέ (joystick) που είχαν όλες οι σειρές F.
Όχι σε ολα όμως Φανη. Μόνο στα dct....
Προσωπικά θεωρω πρακτικοτερο το λεβιέ να ξέρεις τι κανεις -
Η αλήθεια είναι πως και εγώ μετά απο τόσα διαφορετικά αυτόματα που έχω οδηγήσει, με το joystick της BMW έχω μπερδευτεί όσο με κανένα άλλο... Καλό, χρυσό, πανέμορφο, αλλα..... μπερδεψούρικο ρε παιδιά!
Καταλήγω οτι σίγουρα δεν θα με χάλαγε, αλλα συμφωνώ με το Στέφανο! -
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως και εγώ μετά απο τόσα διαφορετικά αυτόματα που έχω οδηγήσει, με το joystick της BMW έχω μπερδευτεί όσο με κανένα άλλο... Καλό, χρυσό, πανέμορφο, αλλα..... μπερδεψούρικο ρε παιδιά!
Καταλήγω οτι σίγουρα δεν θα με χάλαγε, αλλα συμφωνώ με το Στέφανο!Βασίλη, εικάζω ότι είναι θέμα γούστου και του τι βολεύει τον καθένα. Εγώ μετά από 3 αυτόματα με 'κλασσικό' λεβιέ, το joystick μου φάνηκε πανεύκολο και πολύ πιο βολικό (ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές) και δεν το άλλαζα με τίποτα με τον 'κλασσικό' λεβιέ, ο οποίος μου φαίνεται 'ενοχλητικός' πλέον!!
-
Φανη θα συμφωνήσω μαζί σου για το χειροκίνητο και βέβαια το αισθητικό κομμάτι. Βέβαια για χειροκίνητες αλλαγές εμένα θα με βόλευαν τα αυτάκια. Τα έχω στο 108 και είναι ο μονος τρόπος που χρησιμοποιώ για χειροκίνητες αλλαγές. Στην Χ1 αν θέλω να φρέναρε απλά φέρνω το λεβιέ στο σπορ και ρίχνει αμέσως μια σχέση. Μετά όσο αντέξουν τα φρένα [emoji1]
-
Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμιά λύση (πατέντα ή τρίτου κατασκευαστή κ.λπ) να μπει τυλιγόμενο κάλυμμα στον χώρο αποσκευών, στη θέση της εταζέρας που έχει τώρα η X1;
Εννοώ κάτι σαν και αυτό που υπάρχει στην X5, για παράδειγμα. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φανη θα συμφωνήσω μαζί σου για το χειροκίνητο και βέβαια το αισθητικό κομμάτι. Βέβαια για χειροκίνητες αλλαγές εμένα θα με βόλευαν τα αυτάκια. Τα έχω στο 108 και είναι ο μονος τρόπος που χρησιμοποιώ για χειροκίνητες αλλαγές. Στην Χ1 αν θέλω να φρέναρε απλά φέρνω το λεβιέ στο σπορ και ρίχνει αμέσως μια σχέση. Μετά όσο αντέξουν τα φρένα [emoji1]Για αυτό λέω Στέφανε ότι είναι θέμα γούστου τελικά...εμένα τα paddles στο τιμόνι (τα είχε η Ζ4 και το Μινι) δεν με βόλευαν καθόλου και μετά από 1-2 μήνες (στην αρχή έπαιζα επειδή ήταν κάτι νέο) δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ ξανά!
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμιά λύση (πατέντα ή τρίτου κατασκευαστή κ.λπ) να μπει τυλιγόμενο κάλυμμα στον χώρο αποσκευών, στη θέση της εταζέρας που έχει τώρα η X1;
Εννοώ κάτι σαν και αυτό που υπάρχει στην X5, για παράδειγμα.Όντως θα ήταν πολύ χρήσιμο αυτό αν ήταν εφικτό!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φανη θα συμφωνήσω μαζί σου για το χειροκίνητο και βέβαια το αισθητικό κομμάτι. Βέβαια για χειροκίνητες αλλαγές εμένα θα με βόλευαν τα αυτάκια. Τα έχω στο 108 και είναι ο μονος τρόπος που χρησιμοποιώ για χειροκίνητες αλλαγές. Στην Χ1 αν θέλω να φρέναρε απλά φέρνω το λεβιέ στο σπορ και ρίχνει αμέσως μια σχέση. Μετά όσο αντέξουν τα φρένα [emoji1]
Για αυτό λέω Στέφανε ότι είναι θέμα γούστου τελικά...εμένα τα paddles στο τιμόνι (τα είχε η Ζ4 και το Μινι) δεν με βόλευαν καθόλου και μετά από 1-2 μήνες (στην αρχή έπαιζα επειδή ήταν κάτι νέο) δεν τα χρησιμοποίησα ποτέ ξανά!
Περι ορέξεως .... [emoji1]
Παντως για να είμαστε και on topic διαβάζω άσχημα σχόλια για την επιλογή dct στα χαμηλότερα μοντέλα.
Θέματα κόστους, κινέζος προμηθευτής κλπ.
Σαν το AISIN δύσκολα θα είναι! -
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμιά λύση (πατέντα ή τρίτου κατασκευαστή κ.λπ) να μπει τυλιγόμενο κάλυμμα στον χώρο αποσκευών, στη θέση της εταζέρας που έχει τώρα η X1;
Εννοώ κάτι σαν και αυτό που υπάρχει στην X5, για παράδειγμα.Όντως θα ήταν πολύ χρήσιμο αυτό αν ήταν εφικτό!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ψάξιμο σε eBay και γερμανικά sites. Είχε βγει τέτοιο για το qq αλλά έπρεπε να κανεις μόνο 2 τρυπούλες. Το είχε βάλει ένα παιδί στο j11 Greek forum και ήταν πολύ ποιοτικό.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
διαβάζω άσχημα σχόλια για την επιλογή dct στα χαμηλότερα μοντέλα.
Θέματα κόστους,** κινέζος προμηθευτής** κλπ.
Σαν το AISIN δύσκολα θα είναι!Σε τι αναφέρεσαι;
-
Στέφανε ρίχνεις τα λινκς για τα σχόλια πάνω στο dct?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Στέφανε ρίχνεις τα λινκς για τα σχόλια πάνω στο dct?Sent from my iPhone using Tapatalk
Λίγα καταρχήν
http://f48.bimmerpost.com/forums/showth ... 491&page=2 -
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
http://www.bmwblog.com/2017/05/12/bmw-a ... kl-models/
Ενδιαφέρον το άρθρο, αλλά γιατί δεν με πείθει αναφορικά με το διπλοσύμπλεκτο; -
Δεν μπορώ να το διαβάσω στο γραφείο (μπλοκάρουν το site), αλλά εμένα το DCT δεν μου κάθεται καλά, το θεωρώ 'πισωγύρισμα' για την BMW σε σχέση με το 8αρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής.
-
6αρι ηταν.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
6αρι ηταν.6αρι στο 1500 κεκ βενζίνης, 8αρι σε όλα τα άλλα.
Παντα ΑΙΣΙΝ.
Το αρθρο λέει ότι θα παει σε όλα σε DCT και στα πισωκινητα του ομίλου θα μείνει σε ZF -
Εκτος απο το 1.5 τα αλλα εχουν ελαχιστες πωλησεις οποτε δεν ενδιαφερει πολυ. Μονο για μπροστοκινητα πρεπει να ειναι αλλα βλεπουμε. Προσωπικα δεν βλεπω γιατι να μας ενδιαφερουν τετοιες αλλαγες απο την στιγμη που δεν προκειται να αγορασουμε ή ηδη εχουμε ενα. Ειναι γνωστος ο διπλος συμπλεκτης τι πλεονεκτηματα και τι μειον εχει.
BMW X1 2016