-
Το έχουν βγάλει 'περιοδεία' το 90άρι:
http://www.gocar.gr/test-drives/test/20 ... _Exci.html
Η δοκιμή έχει πολύ ωραίες φωτογραφίες από το αυτοκίνητο.
-
Άλλη μία δοκιμή από την 'περιοδεία' στον ειδικό τύπο του 0.9 TCe. Και με ωραίες φωτογραφίες και αυτή.
http://www.caranddriver.gr/dokimes/arth ... s-7632516/
-
Το νεο kia picanto 2017 θα προσφερεται εστω ως εξτρα με 7 αεροσακους ( ακομα και γονατων του οδηγου ) και ενα πολυ προσεγμενο σασι με σκοπο την προστασια σε περιπτωση προσκρουσης και το twingo να προσφερει 4 αεροσακους εν ετη 2017
Ρωτωντας επι του θεμαυτος μου απαντησαν πως σε ταχυτητες πολης μεχρι 50 χλμ/ωρα που προοριζεται το αυτοκινητο δεν παιζει σημαντικο ρολο.
Ειναι **απαραδεκτη η απαντηση **καθως ακριβως με τετοια χιλιομετρα γινονται τα τεστ και αυτοκινητα με αεροσακους τυπου κουρτινας και μεγαλυτερης κατηγοριας αποτυγχανουν. Και στην τελικη σε αυτοκινητα πολης βαζει τα παιδια του καποιος στα πισω καθισματα (για τα φροντηστηρια κτλ.)
Απλα απαραδεκτο απο τη renault.
Τα ιδιαι χαλια και το vw up! Citigo και mii -
Η απάντηση σίγουρα απαράδεκτη. Καλύτερα να έλεγε ότι σχεδόν όλα στη κατηγορία δεν έχουν για να περιορίζεται το κόστος παρά αυτό.
-
Το twingo θεωρω πως προσφερει παθητικη ασφαλεια προηγουμενης γενιάς ...
Αυτη η κουτοπονηρια της Renault του να μην προσφερει αεροσακους για τους πισω επιβατες (κουρτίνας) (επειδη δεν το εξεταζει ακομα το Euroncap αυξάνοντας τα κέρδη της Renault ανα μονάδα) οταν πλεον οι αντιπαλοι του προσφερουν 6-7 αεροσακους, για μενα ειναι απλα προσβλητικο για τους πελατες της και δείχνει πόσο πολύ τους σέβεται.Πόσο μάλλον όταν το αυτοκίνητο το ανέπτυξε με στρατηγική σύμπραξη με την Mercedes-Smart προκειμένου να δημιουργήσει οικονομίες κλίμακος και να επιμερίσει το κόστος εξέλιξης.
Απο την άλλη αν το αναλύσω ως μοντέλο έχω να σημειώσω πως :
Η συμπεριφορα του στον δρομο ειναι στην καλυτερη περίπτωση κανονικη ενω επηρεαζεται** εντονα απο πλαγιο ανεμο**. (ο ανταγωνισμός προσφερέι αρκετα πιο ώριμο πάτημα στον δρόμο. Εντυπωσιάστηκα απο το i10)
Το πορτπαγκαζ ειναι μικρο και η ηχομονωση του κινητηρα κατω απο τον ανταγωνισμο.
Τα πίσω καθίσματα ειναι αβολα με μικρό εδρανο για να χωρα απο πίσω ο κινητηρας.
Tα παράθυρα πίσω ανοίγουν σαν τρίθυρο και θιμίζουν twingo του '90. (Εκεί στην Renault πιθανόν θεωρούν τους πίσω επιβάτες δευτερης κατηγορίας προσφέροντας άβολο καθισμα χωρις κανονικά παράθυρα και χωρις αερόσακους)
Το οτι εχει μικροτερο κυκλο στροφης απο τον ηδη μικρο των ανταγωνιστων του δeν πιστευω οτι απο μόνο του αποτελεί σημαντικο ατου σε αντιθεση με τα παραπανω.**Ενα **καλο εχει οπως το κιβωτιο της γκερταγκ, το 6 d c 150 (διπλου υγρου συμπλεκτη με αντοχες στις αυξημενες θερμοκρασιες των φαναριων) και η εταιρεία εισαγωγης στην ελληνική αγορά απο οσο γνωριζω δν το εισαγει. Ενώ η smart τo εισάγει
Ηλπιζα να ναι πιο ολοκληρωμένο τελικά γιατι σαν ιδεά είναι καλό, η εφαρμογή όμω πάσχει.
Εμφανησιακα ομως ειναι ομορφουλι και ξεχωριζειΑκόμα και το Clio που είναι σε καποιους τομεις ενα αρκετα καλο αυτοκινητο στον τομέα της παθητικής ασφάλειας προσφέρει στους επιβάτες του μόνο 4 αερόσακους, τα ίδια νομίζω και το capture...
ειναι τραγικό απο μια εταιρεία που δίδαξε τι σημαινει παθητική ασφαλεια...Kάποιο ''έξυπνο κεφαλι'' εκει στην Διοίκηση της Renault αποφασισε να κανει, απο το χειρότερο σημείο που μπορύσε να γινει μείωση, του κόστους.
-
Το twingo θεωρω πως προσφερει παθητικη ασφαλεια προηγουμενης γενιάς ...
Lap, πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου. Περίμενα να φέρουν το αυτόματο αλλά τελικά τίποτα... Εγω θα κοιτάξω Ιαπωνία πια και στην επόμενη κατηγορία μιας, οπως λες, τα Τουινγκο/Απ (που κοίταζα) δεν εχουν αερόσακους (πίσω), ενω η τιμή τους σε αυτόματα (αν ερχοταν το Τουινγκο) φλερτάρουν με τη παραπάνω κατηγορία.
-
Ειναι πολυ γενικολο να λεμε οτι η renault δεν εχει παθητικη ασφαλεια. Για να υπενθυμισω οτι οταν ειχε τα ενισχυμενα ραμφη και τα πρωτα 5στερα στις κατηγοριες τους η renault, οι αλλοι ηταν ακομα πανω στα δεντρα... Να τους χεσω τους αεροσακους αμα πασχουν τα σασσι... Αλλωστε ακομα και οι βαθμολογιες στο ncap επηρεαζονται αμεσα απο περιφερειακα συστηματα ασφαλειας και οχι τη συμπεριφορα του ιδιου του σασσι. Φυσικα αυτα που γραφω δεν αναιρουν και το οτι θα μπορουσε να προσφερει περισσοτερους αεροσακους. Απλα υπογραμιζω οτι μιλαμε για μια εταιρια που δινει τουλαχιστον ιδιαιτερη εμφαση στο τομεα...
-
Χαρακτηριστικό της λογικής που ακολουθηται για τα Twingo, Clio, Capture (τα bestsellers δηλαδη της εταιρείας) είναι οι παρακάτω δηλώσεις:
Captur Program Manager Christoph Pejout said adding rear airbags would “probably” make the Captur safer, although Renault believes it will snare a maximum five-star score from Euro NCAP anyway, just as the new Clio already has.
“Of course it is always a money issue*, because you can put all possible safety features but how do you make priorities?” Pejout told motoring.com.au.
“We put money where it is most efficient from a safety point of viewΑντε να καταλάβω ποσο πιεσμένα είναι τα οικονομικά τους (λες και οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν οικονομικες πιέσεις στην ανάπτυξη των project τους) αλλά* ούτε ως έξτρα** δεν αφήνουν τους πελάτες τους να επιλέξουν 6 αερόσακους.
http://www.motoring.com.au/renault-defe ... tur-36478/Και εδώ η απάντηση:
Up to 45% of cases of brain injury or death during side impact crashes are reduced when vehicles have curtain airbags as a safety device.
http://www.crashtest.org/curtain-airbags/
Κακές επιλογές που προσβάλουν την ιστορία και την προσπάθεια που έκανε η Renault να ταυτίσει το όνομα της με την παθητική ασφάλεια.
Φτάσαμε σε σημείο εν έτη 2017!!!! να μην μπορεί ο πελάτης να προσθέσει ούτε ως έξτρα αερόσακους τύπου κουρτίνας, που ;;;; ** στην Renault με το πρώτο 5 αστερο αυτοκίνητο (laguna).
Φταιει και ο Εuroncap που ενω εξετάζει τόσες πολλες παραμέτρους, το συγκεκριμένο κομμάτι το έχει ξεχάσει τελείως.** -
Την ίδια φιλοσοφία ακολουθούν και στην Nissan δυστυχώς. Επιλέξαμε την βασική έκδοση του QQ (Energy) και για να προσθέσουμε το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, έπρεπε υποχρεωτικά να πάμε στην πλούσια εξοπλισμένη μεσαία έκδοση. Να πληρώσουμε άχρηστο σε εμάς εξοπλισμό δηλαδή (ζάντες αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό, infotainment system) για να αποκτήσουμε ένα σημαντικό εξοπλισμό ασφαλείας.
Έφταιγε βέβαια και το EuroNcap που τότε έβγαζε αποτελέσματα με βάση όχι την βασική εξοπλιστικά έκδοση, αλλά την πιο πλούσια. Αυτός ήταν και ο λόγος που το QQ είχε πάρει 5 αστέρια. Ευτυχώς τώρα βλέπω πως τα πράγματα έχουν αλλάξει και βγάζει δύο βαθμολογίες, μία για την βασική και μία για την πλούσια (π.χ. στο νέο Suzuki Ignis).
-
Γενικά, σε αυτοκίνητα πόλης ειναι τραγικό να μην έχεις πλευρικούς και κουρτίνες. Πολύ πιο πιθανό να σου σκάσει απο το πλαι. Γι'αυτό το λόγο αυτοκίνητό μου που κινήται μέσα σε πόλη δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχει φουλ πλευρική προστασία. Καλά, αν υπάρχουν και παιδιά δε το συζητάμε καν.
-
Παίζουν εκπτώσεις σε όλες τις εκδόσεις -500 euro και σε στοκ αυτοκίνητα -800.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Παίζουν εκπτώσεις σε όλες τις εκδόσεις -500 euro και σε στοκ αυτοκίνητα -800.Δε το πολυβλέπω να κυκλοφορει βασικά. Συμπαθητικό εξωτερικά αλλά οταν μπηκα μέσα, ήταν πολύ ψεύτικο και με ελάχιστους χώρους. Το Απ αντίθετα, παει αρκετά καλά.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Παίζουν εκπτώσεις σε όλες τις εκδόσεις -500 euro και σε στοκ αυτοκίνητα -800.
Δε το πολυβλέπω να κυκλοφορει βασικά. Συμπαθητικό εξωτερικά αλλά οταν μπηκα μέσα, ήταν πολύ ψεύτικο και με ελάχιστους χώρους. Το Απ αντίθετα, παει αρκετά καλά.
Αν μου απάντησεις και τις αναλογίες σε εταιρικά/νοικιάρικα vs λιανική στο καθένα είμαστε ΟΚ.
Πάντως ναι θα συμφωνήσω ότι λόγω του παραπάνω το UP το αισθάνεται κανείς ότι πουλάει πολύ περισσότερο.
Προσωπικά το UP το βρίσκω πολύ άχρωμο από τη πρώτη στιγμή. Σαν περίπτερο με παράθυρα. Αλλά αυτό είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό. Αλλά και το Twingo III -αν σκεφτόμουν αμάξι στην κατηγορία Α- δεν με έχει πείσει και μάλλον δεν θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, ειδικά στην έκδοση 1.0 με 70 hp. Το TCe 90 με μια καλή έκπτωση από το κατάλογο ίσως να ήταν ψηλά στην κατάταξή μου. -
samatistas, δεν έχω στοιχεία, απλά τι βλέπω έξω. Το τουινγκο θα έιχε και φοβερο κιβώτιο αυτόματο που θα έριχνε στα αυτία στο UP με τη μπουρδα αυτόματο κιβωτιο που έχει αλλά αν δε κάνω λάθος ακόοοοομα δε το έχουν φέρει στην Ελλάδα.
Το απλο UP ειναι όντως παντελώς άχρωμο μέχρι αηδίας αλλά το Κροςς UP μου ειναι πάρα πολύ συμπαθητικό. Στο εσωτερικο η απτή ποιότητά του και αυτή του Τουινγκο ειναι κλάσεις ανώτερη. Κοιταζα για μικρή κατηγορία και ήμουν έτοιμος να παρω για πρωτη φορά γαλλικό μιας και συμπαθώ πολύ, αλλα με το που μπήκα μέσα, αισθανθηκα κορϊδία. -
To Up! είναι καλύτερο στον δρόμο όμως. Για να κάνουν ασφαλή την διάταξη 'όλα πίσω' του Twingo, το έκαναν πολύ υποστροφικό, ενώ και το τιμόνι είναι πολύστροφο (καλή για κινητήρα η πολυστροφία, κακή για τιμόνι!!!) και το ύψος του έχει ως επίπτωση μεγάλες κλίσεις.
-
Το up εμενα μου αρεσε μεσα. Το twingo πλαστικουρα. Σαν αμαξια στο δρομο δε τα ξερω. Μηπως να κοιταζες και το panda ομως?
-
nonos, πια δε κοιτάζω αυτοκίνητο στη κατηγορία. Θα πάω μια κατηγορία πάνω και 99,9% κλείνω τον επόμενο μήνα το νέο Σουζουκι Σουιφτ 1.0 GLX με το 6αρι αυτόματο. Κοιταξα Ρενώ Κλιό αλλά μόνο και μονο που ειδα τη usb θύρα φατσα κάρτα και τα μαυρα γυαλιστερα χαζοπλαστικά λέω 'άντε γεια' ενώ μιας και σε τιμή έφτασα τελικα και το Πολο 1.0 dsg, μονο και μόνο των θεμάτων dsg, έφαγε άκυρο κα αυτό. Το C3 μοιάζει καλό σαν αυτκίνητο αλλά μου παραεινα χαριτοδιπλωμένο. Οπότε μετά από χρόνια στο VAG group παω για Ιαπωνία μεριά.
-
Θα περναγα μια βολτα να δω το 208 εφοσον κοιταξες και το C3 ή θα περιμενα λιγο και για το νεο fiesta αν θελεις την ταπεινη μου αποψη και εφοσον ανεβηκες και κατηγορια.
-
Πολυ πιο συμπαθητικό από το C3 (κλασεις ανώτερο εσωτερικα απο Κλιό), αλλά δεν αρέσει καθόλου στη συμβία :-).
Επίσης, αν και μου αρεσει μέσα και καντραν/τιμόνι (μου αρέσει που τολμουν), στη θέση οδήγησης που έβαλα το κάθισμα, λίγο έκρυβε τελικά τα όργανα... δυστυχως.
Το σταματαω εδώ ομως τα περι επιλογής για να μην ειμαστε οφ-τοπικ. Αν ειναι θα ανοιξω νέο θέμα
(α το φιεστα πρέπει να ειναι καλό και το νεο ειναι πολυ πιο ομορφο από το φρικο-παλιό, αλλά ειναι 3 μαρκες που δε μπορώ να 'καταπιω', φορντ, οπελ, νισσαν... οποιοδήποτε αυτοκίνητό τους.. μη με ρωτας, δε ξερω γιατι) -
Νισσαν παει στο καλο.. οπελ καλα κανεις αλλα Φορντ? αδικος.
Renault Twingo III