-
Διορθωνω λιγο το κοστος. Το φθηνοτερο ναβι είναι 1100 συν 300 το καρ πλει. Αυτά στον αυστριακο configurator.
-
Αν είναι να βάλεις το navi μειώνεται πολύ η αναγκαιότητα του car play, δεδομένου ότι υπάρχει ήδη το Bluetooth interface…
-
Ο χρήστης gnone έγραψε:
Αν είναι να βάλεις το navi μειώνεται πολύ η αναγκαιότητα του car play, δεδομένου ότι υπάρχει ήδη το Bluetooth interface…Ε ναι μετά τι να το κανεις το car play ;
Δεν πειράζει. Kenu airframe+ βασούλα στον αεραγωγό για το κινητό και χάρτες πάντα ενημερωμένοι και με στοιχεία κίνησης τσάμπα ! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν είναι να βάλεις το navi μειώνεται πολύ η αναγκαιότητα του car play, δεδομένου ότι υπάρχει ήδη το Bluetooth interface…
Ε ναι μετά τι να το κανεις το car play ;
Δεν πειράζει. Βασούλα στον αεραγωγό για το κινητό και χάρτες πάντα ενημερωμένοι και με στοιχεία κίνησης τσάμπα !Κρίμα ομως για τοςο ακριβό αυτοκινητο να μην μπορείς να έχεις τους χάρτες στην οθόνη εκτος και αν πληρώσεις αδρά.
-
Για όσους διαθέτουν το BMW Integrated Navigation, χθές έκανα την αναβάθμιση μέσω PC των χαρτών μέσω του site https://www.integrated-navigation.com/shop/login/
Το πακέτο χαρτών είναι το 'The new European map package 2017 V14.0' δωρεάν για όσουs έχουν το navi.
Το δικό μου απο την 'μαμά' είχε τους χάρτες v.2016. -
Ο χρήστης polar231 έγραψε:
Παιδιά, ξέρει κανεις το bolt pattern / pcd των ζαντών που φοράει η Χ1 μας;5x112
Εντάξει βρε παιδιά δεν αγοράζεις BMW για τα γκατζετς.
Διαφωνώ Στέφανε! Αγοράζεις BMW (όπως Mercedes, Audi κλπ) και για τα gadgets, για αυτό κόπτονται να έχουν ό,τι καλύτερο (εργοστασιακά) κυκλοφορεί και το διαφημίζουν ωσάν τρελοί! Απλά το χρεώνουν πανάκριβα (ειδικά στην Ευρώπη, γιατί στην Αμερική δεν τους παίρνει!). Προσωπικά, μετά από 4 BMW και 2 Mini, αρνούμαι πλέον να πληρώσω ένα αυτοκίνητο 40-50% πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό και να έχει βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό (εν έτη 2017).
-
Σε ευχαριστώ Φάνη!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Διαφωνώ Στέφανε! Αγοράζεις BMW (όπως Mercedes, Audi κλπ) και για τα gadgets, για αυτό κόπτονται να έχουν ό,τι καλύτερο (εργοστασιακά) κυκλοφορεί και το διαφημίζουν ωσάν τρελοί! Απλά το χρεώνουν πανάκριβα (ειδικά στην Ευρώπη, γιατί στην Αμερική δεν τους παίρνει!). Προσωπικά, μετά από 4 BMW και 2 Mini, αρνούμαι πλέον να πληρώσω ένα αυτοκίνητο 40-50% πιο ακριβά από τον ανταγωνισμό και να έχει βασικές ελλείψεις στον εξοπλισμό (εν έτη 2017).
Χωρίς παρεξήγηση, θα ακουστώ λίγο σαν το realzeus και το nonos τώρα αλλά αμάξι αγοράζεις όχι computer!
Ειδικά ότι τέτοιο μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι και ακριβό και παρωχημενο και δεν παίρνει εύκολα και τσάμπα αναβαθμίσεις!
Αρα προσωπικά, αν κάποιο gadget έρχεται στην τιμή πακέτου να το πάρω (και δη όχι εις βάρος του αμαξιού, είδα και το QQ που είχε ένα σωρό τέτοιες αηδίες και σαν αμάξι μου έσπασε τα νευρα)!
Αν είναι όμως να πληρώσω πολλά παραπάνω για ένα κλειστό σύστημα, μη αναβαθμίσιμο ή αναβαθμίσιμο με πληρωμή όχι πια!
Ας τα διαφημίζουν και ας τα χρεώνουν όσο θέλουν.. δεν με ενδιαφέρει!
Εδώ όλες οι αυτοκινητικές διαφημίσεις αντι να αφορουν το πως παει στο δρομο το αμάξι, διαφημίζουν το navi ή το infotainment και τη συνδεσιμότητα, λες και αγοράζω tablet, pc ή κινητό!
Οπως είδες συνειδητά δεν δίνω ούτε τα 690 για το navi παρότι η χρέωσή του για BMW είναι μια χαρά (900+ έκανε το connect στη ΝΙΣΣΑΝ, που στο φόρτωναν και αναγκαστικά αν ήθελες λ.χ το πακέτο ασφαλείας)Από κεί και πέρα να πω ότι σε καταλαβαίνω απολύτως! Τους τα έχεις σκάσει επί χρόνια χοντρά και κάπου βαρέθηκες!
Καλά έκανες και πήγες αλλου! Δεν είναι τελικά πάντα για κακό η αλλαγή!
Αλλά βασική έλλειψη το car play ή το navi δεν τα λες ! -
Οντως δεν ειναι βασικο οταν μιλαμε για αυτοκινητο συν οτι ολα τα βασικα συστηματα ειναι παρωχημενα. Απλα ειναι ευκολια να εχεις ενσωματωμενο Ναβι και να μην μπλεκεις με βασεις και καλωδια. Δες πχ το ΒΤ ποση ευκολια ειναι, χωρις αυτο δεν θα αγοραζα το BMW.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Οντως δεν ειναι βασικο οταν μιλαμε για αυτοκινητο συν οτι ολα τα βασικα συστηματα ειναι παρωχημενα. Απλα ειναι ευκολια να εχεις ενσωματωμενο Ναβι και να μην μπλεκεις με βασεις και καλωδια. Δες πχ το ΒΤ ποση ευκολια ειναι, χωρις αυτο δεν θα αγοραζα το BMW.Με κάτι τέτοιο είσαι ΟΚ https://www.kenu.com/products/airframe χωρίς πολλά πολλά και δεν δεσμεύεσαι με κάρτες, συνδρομές για live traffic κλπ... Ειχα εργοστασιακό navi στο QQ και φυλάγαμε κατουρημένες ποδιές για να πάρουμε updates στους χάρτες χωρίς να πληρώσουμε 300 ευρώ!
Το BT είναι στάνταρ εδώ και 10 χρονια περίπου δεν νομίζω ότι έχει τεθεί ποτέ τέτοιο θέμα! -
To BT εγινε στανταρ στα BMW το 2015!! Μεχρι Το 2014 ηταν εξτρα (για την κατηγορια τιμης που αγορασαμε εμεις)!
-
Στη C5 το 'εργοστασιακό' update κάνει 300+ ευρώ, αλλά το eBay να είναι καλά, βρίσκεις 2-3 εκδόσεις πιο παλιές στα 20-30 ευρώ
Και φυσικά πάντα υπάρχει ο 'παραδιπλανός' τρόπος
Και εγώ είμαι υπέρ του καλού εργοστασιακού, αλλά μερικές φορές τα ξεχνάνε και οι ίδιοι που τα φτιάχνουν...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
To BT εγινε στανταρ στα BMW το 2015!! Μεχρι Το 2014 ηταν εξτρα (για την κατηγορια τιμης που αγορασαμε εμεις)!Αρα γύρω στο 2022-23 θα γίνει στανταρ και το navi
ΟΚ εγώ κατανοώ πλήρως ανθρώπους όπως ο Φάνης π.χ. που τους τα έχει σκάσει επι χρόνια να τους έχει κουράσει η πρακτική αυτή! Και εμένα δεν μου φαίνεται σωστή συνηθισμένος στα κλειστά επιπεδα εξοπλισμού επί δεκαετίες, αλλά η δυνατότητα πλήρους παραμετροποίησης ενός οχήματος φέρνει αναγκαστικά μεγαλύτερα κόστη που αυξάνονται όσο είναι χαμηλά οι αριθμοί παραγωγής ενός αυτοκινήτου. Αλλη τιμή για εργοστασιακό navi θα έχει η Τογιοτα ή η VW για κορόλα και γκολφ αντίστοιχα και άλλη η BMW για Χ1 ή σειρά 1, απλά επειδή τα νούμερα πωλησεων δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση, θα ακουστώ λίγο σαν το realzeus και το nonos τώρα αλλά αμάξι αγοράζεις όχι computer!
Ειδικά ότι τέτοιο μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι και ακριβό και παρωχημενο και δεν παίρνει εύκολα και τσάμπα αναβαθμίσεις!
Αλλά βασική έλλειψη το car play ή το navi δεν τα λες !- Καμία παρεξήγηση (ειδικά με εσένα που έχουμε γνωριστεί και από κοντά)!
- Σαφώς και συμφωνώ για το αμάξι. Πρωτίστως είναι μηχανολογικά στοιχεία (αναρτήσεις, τιμόνι, φρένα, μοτέρ, κιβώτι κλπ). Μιλάω για αντίστοιχες υλοποιήσεις και όχι για κάτι καταφανώς υποδεέστερο το οποίο απλά προσφέρει gadgets. Για παράδειγμα η χαοτική διαφορά που υπήρχε την δεκαετία του '80 μεταξύ της 3αρας και του Vectra (σε χαρακτηριστικά που συζητάμε - κράτημα, φρένα κλπ.) δεν υπάρχει σήμερα μεταξύ 3άρας και Insignia. Σαφώς και το Opel είναι υποδεέστερο, αλλά όχι τόσο τραγικά χαοτικά όσο ήταν πριν 20-30 χρόνια.
- Για εμένα το 2017 είναι βασική έλλειψη όταν α) τα προσφέρει ο ανταγωνισμός, και β) είσαι 40-50% πιο ακριβός. Επίσης δεν μιλάω μόνο για νάβι, αλλά και για εξοπλισμό όπως: ηλεκτρικά αναδιπλώμενους καθρέπτες (€500 έξτρα!!), αυτόματο κλιματισμό, φώτα Led, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ.
Το BT είναι στάνταρ εδώ και 10 χρονια περίπου δεν νομίζω ότι έχει τεθεί ποτέ τέτοιο θέμα!
Όπως είπε ο Άγης, στις BMW (τα μικρά και μεσαία μοντέλα) έγινε στάνταρ μόλις την τελευταία 2ετία. Το 2011 το είχα πληρώσει €347 (το 'απλό' γιατί το εκτεταμένης συνδεσιμότητας είχε €690!).
....φέρνει αναγκαστικά μεγαλύτερα κόστη που αυξάνονται όσο είναι χαμηλά οι αριθμοί παραγωγής ενός αυτοκινήτου. Αλλη τιμή για εργοστασιακό navi θα έχει η Τογιοτα ή η VW για κορόλα και γκολφ αντίστοιχα και άλλη η BMW για Χ1 ή σειρά 1, απλά επειδή τα νούμερα πωλησεων δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!
Σαφώς! Δεκτό και κατανοητό και το είχα πληρώσει. Αλλά η τεχνολογία εξελίσσεται. Όταν η BMW έβαλε Navi, καλά έκανε και το χρέωνε, γιατί το προσέφεραν ελάχιστοι κατασκευαστές. Αλλά πλέον, όταν Navi προσφέρει και το banzai glx, δεν μπορεί η BMW να το έχει έξτρα (όντας ήδη 30-40% πιο ακριβή) και μάλιστα με τιμή 3πλάσια του ανταγωνισμού. Καθαρά προσωπική άποψη.
Το σταματάω εδώ, γιατί μάλλον σας έπρηξα και σας κούρασα!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
- Για εμένα το 2017 είναι βασική έλλειψη όταν α) τα προσφέρει ο ανταγωνισμός, και β) είσαι 40-50% πιο ακριβός. Επίσης δεν μιλάω μόνο για νάβι, αλλά και για εξοπλισμό όπως: ηλεκτρικά αναδιπλώμενους καθρέπτες (€500 έξτρα!!), αυτόματο κλιματισμό, φώτα Led, αισθητήρες παρκαρίσματος κλπ.
Χωρίς να διαφωνώ επί της αρχής, εχω τις εξής επισημάνσεις/απορίες:
α) define ανταγωνισμός (Χ1 vs QQ, Kuga, Tiguan, 3008 ή vs μόνο Q3, GLA)
β) 40-50% από ποιό; (βλ. και α παραπάνω) και επί ποιών τιμών; (αυτές του καταλόγου ή τις πραγματικές - ειδικά στη BMW εσύ ξέρεις καλύτερα τι περιθώρια υπάρχουν) αλλά και επί ποιων επιπέδων εξοπλισμού [στο QQ για να έχεις αναδιπλούμενους καθρέπτες πρέπει να πας σε Acenta τουλάχιστον και να πληρώσεις και €70 επιπλέον αν θες να κλείνουν με το κλειδί όπως το ίδιο πακέτο της BMW και χωρίς την αυτόματη λειτουργία να κατεβαίνει ο δεξής στο παρκάρισμα, στο kuga τους έχει η business ή πρέπει να πας στην st-line (δεν το θυμάμαι); στο tiguan πάλι έξτρα είναι, ενώ στην Χ1 κανουν 238 ευρώ (+ΦΠΑ + αναλογία ΤΤ, πάντως όχι €500)]
Το Navi πάλι κοστίζει στο QQ 950 ευρώ (ΟΚ παίρνεις δώρο και την κάμερα οπισθοπορείας, αλλά δεν έχεις PDC) και στην Χ1 έχεις στάνταρ PDC και δή με εκπληκτική οπτική απεικόνιση αλλά το NAVI με free (για κάποια χρόνια ίσως;) αλλά πολύ πιο ενημερωμενα updates (ήδη έχει βγει version 2017 ενώ στο QQ είμαστε στο εξωτερικό Q1 2016, εδώ ακόμα Q3 2014) κάνει €690!Στα led πάλι τα ίδια! Στο QQ τα παίρνεις μόνο στην top spec έκδοση tekna. Στο Kuga παίρνεις xenon στην st-line, στο tiguan είναι εξτρα τα led με τιμή λιγο πάνω από 1000αρικό!
Αν σε όλα τα παραπάνω συνυπολογίσεις και το παράλογο σύστημα φόρων, μια μικρή διαφορά στην τιμή ενός αξεσουαρ μπορεί να καταλήξει εξωφρενική!
Γενικά νομιζω ότι είναι λίγο πιο σχετικά τα πράγματα!
Που εφτασα όμως, ε; να υπερασπίζομαι εγώ ο τογιοτάκιας τη BMW σε ένα BMWδακια
-
Δεν μπορεις να συγκρινεις την παραμετροποιηση που εχει BMW με τον εξοπλισμο της Νισσαν. Το Κουγκα ναι ειναι καλος ανταγωνιστης και πολυ φθηνοτερος σε ανταγωνιστικο πακετο.
-
Μια διόρθωση: το Navi της BMW για την Χ1 κάνει €1.200 (+ ΦΠΑ + ΤΤ) ενώ η 'σωστή' (Navi Plus) έκδοση έχει €3.450!! (+ΦΠΑ + ΤΤ), όχι €690. Τα €690 αφορούν το aftermarket που τοποθετεί η BMW ως Retrofit και όσο καλό και να είναι, επ' ουδενί δεν είναι εργοστασιακό και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το Navigation Plus.
Για τους καθρέπτες έχεις δίκιο €321 (+φόρους), εγώ είχα στο μυαλό μου το πακέτο καθρεπτών που είχα βάλει στην 116 που περιλαμβάνει και αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη, το οποιο στην Χ1 έχει €629...αμφότερα standard στο Kuga, στην έκδοση business.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Δεν μπορεις να συγκρινεις την παραμετροποιηση που εχει BMW με τον εξοπλισμο της Νισσαν. Το Κουγκα ναι ειναι καλος ανταγωνιστης και πολυ φθηνοτερος σε ανταγωνιστικο πακετο.Γι' αυτό γράφω ότι πρέπει να ορίσεις τον ανταγωνισμό!
Μια διόρθωση: το Navi της BMW για την Χ1 κάνει €1.200 (+ ΦΠΑ + ΤΤ) ενώ η 'σωστή' (Navi Plus) έκδοση έχει €3.450!! (+ΦΠΑ + ΤΤ), όχι €690. Τα €690 αφορούν το aftermarket που τοποθετεί η BMW ως Retrofit και όσο καλό και να είναι, επ' ουδενί δεν είναι εργοστασιακό και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το Navigation Plus.
Για τους καθρέπτες έχεις δίκιο €321 (+φόρους), εγώ είχα στο μυαλό μου το πακέτο καθρεπτών που είχα βάλει στην 116 που περιλαμβάνει και αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη, το οποιο στην Χ1 έχει €629...αμφότερα standard στο Kuga, στην έκδοση business.Ναι αλλά όλοι αυτό βάζουν και καλά κάνουν δηλαδή γιατί με +1200 ευρώ το τελικό κουστούμι με ΤΤ θα έβγαινε στο ΘΕΟ. Επίσης δεν έχει νοημα να βάλεις στην Ελλάδα το navi plus γιατί οι πρόσθετες υπηρεσίες δεν παιζουν (εφαρμογές και live traffic)!
Και ο αντιθαμβωτικός βγαίνει μόνος του κάτω από 200 ευρώ (παιζει βέβαια και σε πακέτα).
Βρε συ αφού τα ξέρεις καλύτερα, γιατί μπαίνεις σε τέτοιες συγκρισεις; τι νόημα έχουν
Δεν νομίζω να ισχυρίστηκε ποτέ κανείς ότι η Χ1 είναι vfm! vfg ναι αλλά όχι vfm! -
Απάντηση που χρωστάω απο χθές...
Τελικά η εργοστασιακά τοποθετημένη ρεζέρβα ΔΕΝ είναι ''κανονική'' 18άρα...
Η αλήθεια είναι πως ούτε που το είχα καλοκοιτάξει αφού απλά με ενδιέφερε να υπάρχει στη θέση της και ας έχω rft.
Ακολουθούν τα φωτοντοκουμέντα που βλέπετε την 135/90/17 που βέβαια χωράει άνετα κάτω απο το πατάκι!
image posting
image posting
image posting -
Ο χρήστης Vasilis Constructor έγραψε:
Απάντηση που χρωστάω απο χθές...
Τελικά η εργοστασιακά τοποθετημένη ρεζέρβα ΔΕΝ είναι ''κανονική'' 18άρα...
Η αλήθεια είναι πως ούτε που το είχα καλοκοιτάξει αφού απλά με ενδιέφερε να υπάρχει στη θέση της και ας έχω rft.Πάλι σε έπιασα αδιάβαστο
BMW X1 2016