Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 316
    • 317
    • 318
    • 319
    • 320
    • 350
    • 351
    • 318 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62540
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Η πίεση λαδιού δείχνει την κανονική (ή μη) λειτουργία του κυκλώματος. Μπορούμε να βλέπουμε δηλαδή αν το σύστημα δουλεύει σωστά. Επίσης μπορούμε να δούμε αν υπάρχουν στιγμιαίες/παροδικές αστοχίες (υψηλή ή χαμηλή πίεση), αν υπάρχει κάποιο μοτίβο (π.χ. πέφτει η πίεση όταν πέφτουν ή αυξάνονται οι σαλ του κινητήρα ?), και φυσικά να προλάβουμε καταστροφικές συνέπειες, αν ξαφνικά μειωθεί ή μηδενίσει η πίεση.

      Το ίδιο ισχύει και για την θερμοκρασία λαδιού και ψυκτικού, αφού συνήθως τα όργανα στο ταμπλώ είναι on/off, ή με μεγάλη ανέχεια γύρω από την περιοχή κανονικής λειτουργίας.

      Το πυρόμετρο είναι, μαζί με το A/F, τα όργανα που δείχνουν τη σωστή λειτουργία όσον αφορά το μείγμα και τις θερμοκρασίες θαλάμου. Το A/F δείχνει την αναλογία και το πυρόμετρο δείχνει τη θερμοκρασία καυσαερίων. Σε όλα τα αυτοκίνητα -όχι μόνο σε turbo- είναι χρήσιμα ή ακόμα και απαραίτητα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mixalis_peugeot last edited by

        Ησουν κατατοπιστικοτατος!!! Δηλαδη με πιεση,θερμοκρασια λαδιου, πυρομετρο και ενα turbo-timer της apexi για A/F ειμαστε ενταξει? Για το μπαρομετρο τι ισχυει? Δειχνει το over boost που ειναι ρυθμισμενο απο το προγραμμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the-ace last edited by

          Νομίζω λίγο τραβηγμένο τα 4 όργανα, εκτός και αν υπολογίζεις σε σοβαρό tuning, οπότε καλά και χρήσιμα θα είναι. Το turbo-timer συνήθως παίρνει από τον υπάρχοντα σένσορα, δεν έχει δικό του (όπως π.χ. το πυρόμετρο ή τα 'κανονικά' A/F όργανα.

          Το μπαρόμετρο δείχνει υποπίεση/υπερπίεση, δεν διακρίνει μεταξύ σταθερής ή over, εσύ θα πρέπει να το κοιτάς για να καταλάβεις τι over έχεις, ή να πάρεις με peak ώστε να 'σημειώνει' τη μέγιστη τιμή για να τη δεις με την ησυχία σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mixalis_peugeot last edited by

            Για το Α4 στα 210 αλογα τι οργανα προτεινεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Αν δεν μιλάμε για μεγάλο tuning, με απλή χρήση, τότε το turbo timer είναι περιττό. Επίσης, δεν θυμάμαι, αλλά αν έχει θερμοκρασία ή πίεση λαδιού, τότε είναι too much και δεύτερον ίδιο όργανο. A/F και EGT σε Stage1 επέμβαση είναι επίσης overkill. Τέλος το μπαρόμετρο δεν θα έλεγα ότι ταιριάζει και τόσο με το στυλ και το ύφος του οχήματος. Οπότε δύο σωστές θερμοκρασίες (ψυκτικού, λαδιού) θα ήταν αρκετές, για να ξέρεις πότε να ξεκινήσεις να πιέζεις, και πόσο χρόνο χρειάζεται να το κρυώσεις πριν το σβήσεις. Όλα τα υπόλοιπα μπορείς να τα βλέπεις από το κινητό σου, με ένα OBD2 BT αντάπτορα και το Torque...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mixalis_peugeot last edited by

                Το αμαξι φοραει ελευθερο φιλτρο και προγραμμα και συντομα θα μπει εξατμιση ποπαυ. Συνηθως δουλευει νορμαλ αλλα εκτος και αν κατσει κανενα ανοιγνα βραδινες κυριως ωρες.αλλα δεν με πειραζει να περιμενω 5-6 λεπτα να κρυωσει... Απο την μανα του εχει μονο θερμοκρασια νερου οποτε χρειαζεται οργανο για πιεση και θερμοκρασια λαδιου.αυτα φαινονται απο obd bt? Γιατι ψαχνω και καμια συσκευη δεν διαβαζει θερμοκρασια λαδιου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  Η Kosmocar-Audi διοργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το «Audi on Tour» δίνοντας τη δυνατότητα στους φίλους της φίρμας σε 12 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας να δουν από κοντά αλλά και να οδηγήσουν τα Audi R8 Spyder, TTS Coupe, S5 Coupe 3.0 TFSI quattro tiptronic, A4 allroad, Q2 Edition #1, Q3 S line Competition (Limited Edition), Q5, SQ7 4.0 TDI 345PS και S3.
                  Εκτός από τις παραπάνω δυνατότητες της διοργάνωσης «Αudi on Tour» η οποία θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 25-05-2017 και 28-06-2017, οι ενδιαφερόμενοι για όσο διαρκέσει θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν το Audi της επιλογής τους σε προνομιακές τιμές και με ένα πρόγραμμα που προβλέπει 0% επιτόκιο, 4 χρόνια service και 5 χρόνια εγγύηση. Όσοι επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες μπορούν να τις αναζητήσουν στο www.audiontour.gr

                  Αναλυτικά το πρόγραμμα του Audi on Tour έχει ως εξής:
                  ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ Α.Ε. (ΠΑΤΡΑ) ΠΕΜΠΤΗ 25 MAIOY
                  Γ. ΚΑΨΙΩΧΑΣ Α.Ε.Β.Ε. (ΑΓΡΙΝΙΟ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΜΑΙΟΥ
                  Γ. ΚΑΨΙΩΧΑΣ Α.Ε.Β.Ε. (ΙΩΑΝΝΙΝΑ) ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΜΑΙΟΥ
                  ΑΠ. ΔΕΜΕΡΛΙΩΤΗΣ Α.Ε.Β.Ε. (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ΤΡΙΤΗ 30 ΜΑΙΟΥ
                  ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Α.Ε. (ΚΟΖΑΝΗ) ΤΕΤΑΡΤΗ 31 ΜΑΙΟΥ
                  ΠΟΡΕΙΑ Α.Ε. (ΣΕΡΡΕΣ) ΠΕΜΠΤΗ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  Ε.Τ.Ε.Α. Α.Ε. (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  KARENTA Α.Ε. (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΠΕΜΠΤΗ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  Ι. ΦΙΛΙΠΠΑΙΟΣ Α.Ε. (ΑΘΗΝΑ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  Ι. ΓΡΑΤΣΙΑΣ Α.Ε.Β.Ε. (ΑΘΗΝΑ) ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. (ΛΑΡΙΣΑ) ΔΕΥΤΕΡΑ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  KARENTA Α.Ε. (ΜΑΡΟΥΣΙ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ 16 & 17 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  ΚΟΥΤΟΥΜΑΝΟY & ΣΙΑ Ο.Ε. (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  ΞΕΝΑΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Α.Ε.Β.Ε. (ΡΟΔΟΣ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΙΟΥΝΙΟΥ
                  ΚΑΡΕΝΤΑ Α.Ε. (ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ) ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ

                  Πηγή

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    riverael1 last edited by

                    Φοβερή ευκαιρία το μηδενικο επιτόκιο για οποίον ενδιαφέρεται αυτή την περίοδο για audi

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      paulos318is last edited by

                      Αναμένοντας τον Αύγουστο το Α3 με τον 1.4 κινητήρα των 150 αλόγων έλαβα ενημερωτικό e-mail από την αντιπροσωπεία. Ανέφερε ότι η Audi αποφάσισε να αναβαθμίσει τον κινητήρα αυτόν αντικαθιστώντας τον με τον γνωστό καινούριο 1.5 ίδιας απόδοσης που ήδη κυκλοφορεί σε Golf και Leon και το αυτοκίνητο θα είναι εφοδιασμένο με αυτόν....Απ΄ ότι πληροφορήθηκα οι επιδόσεις παραμένουν απαράλλαχτες για το 0-100, ωστόσο η εταιρεία αναφέρει βελτίωση στις ρεπρίζ και στην κατανάλωση....τα λίγα reviews που κυκλοφορούν κάνουν λόγο για αρκετά ελαστικό κινητήρα με διαθέσιμη από χαμηλά την ροπή...ίδωμεν...ελπίζω να μην έχω τρεξίματα με την τεχνολογία του τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας που κάνει ντεμπούτο σε βενζινοκινητήρες τέτοιων κυβικων....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δεν είναι καμία περίεργη τεχνολογία η μεταβλητή γεωμετρία των πτερυγίων. Υπάρχει εδώ και δεκαετίες στους ντίζελ (μικρότερη θερμοκρασία καυσαερίων βέβαια) και εδώ και 10 χρόνια περίπου στην 911 Turbo.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mixalis_peugeot last edited by

                          Καλησπέρα.. Ήθελα να ρωτήσω ποία είναι η διαδικασία αλλαγής chip προγράμματος χαρτογράφησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Ο χρήστης mixalis_peugeot έγραψε:
                            Καλησπέρα.. Ήθελα να ρωτήσω ποία είναι η διαδικασία αλλαγής chip προγράμματος χαρτογράφησης.

                            Κανένα chip δεν αλλάζεις, αυτό δεν γινόταν ποτέ (μόνο πριν από 30 χρόνια που αλλάζαμε κρυστάλλους χρονισμού στα πρώτα PCs). Κάνεις remap, στα ελληνικά αλλάζεις χαρτογράφηση στην υφιστάμενη ECU (Engine Control Unit), αλλάζοντας τις παραμέτρους που επιθυμείς.

                            Η διαδικασία μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το να συνδεθεί ένα ηλεκτρονικό module στην OBD και να περάσει το πρόγραμμα εντός 10 λεπτών, μέχρι να πρέπει να αφαιρεθεί η ECU, να μπει στο πάγκο, να 'σπάσει' και να επαναπρογραμματιστεί 'χεράτα' και αποκλειστικά στο δικό σου αυτοκίνητο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mixalis_peugeot last edited by

                              Όταν έβαλα το πρόγραμμα ο προγραμματιστης μου έδωσε ένα τσιπάκια με την παλιά χαρτογράφηση στην περίπτωση που θέλω να την ξαναχρησιμοποιησω. Αυτό που μπαίνει ? Εφαρμόζει στον εγκέφαλο ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the-ace last edited by

                                Ο χρήστης mixalis_peugeot έγραψε:
                                Όταν έβαλα το πρόγραμμα ο προγραμματιστης μου έδωσε ένα τσιπάκια με την παλιά χαρτογράφηση στην περίπτωση που θέλω να την ξαναχρησιμοποιησω. Αυτό που μπαίνει ? Εφαρμόζει στον εγκέφαλο ?

                                Μήπως σου έδωσε μια EEPROM ? Αυτό είναι μνήμη, εκεί που αποθηκεύονται κάποια απαραίτητα δεδομένα, ίσως είναι πιο γρήγορο/εύκολο από το να κάνεις remap.

                                Μια φωτογραφία αν είχες θα βοηθούσε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mixalis_peugeot last edited by

                                  https://ibb.co/kSaQsk
                                  https://ibb.co/kSRLQ5
                                  Αν είναι eeprom δεν τοποθετείται στον εγκέφαλο ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    the-ace last edited by

                                    Τις παλιές εποχές ('80s) ισχύει αυτό που λέει εδώ η Shark Performance

                                    Back then, this was achieved by means of a 're-chip'. The chip inside the ECU that held the fuel, timing and boost map information had to be manually changed by removing the chip and replacing it with a new one containing different parameters. The phrase 'Chip Tuning' was born.

                                    Τώρα είδα ότι είχες γράψει αυτό

                                    Ο χρήστης mixalis_peugeot έγραψε:
                                    Καλησπερα , πηρα εναΑ4 του 1997 το B5...

                                    αλλά και πάλι δεν ήξερα ότι γινόταν αυτό σε σχετικά καινούριο αυτοκίνητο, δηλαδή δεκαετίας '90...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mixalis_peugeot last edited by

                                      Άρα στην δικιά μου περίπτωση το chipaki αυτό χρησιμεύει απλά σαν μνήμη ή μπορεί να τοποθετηθεί στον εγκέφαλο από εμένα και να ισχύσουν οι τιμές που έχει αποθηκευμένες ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the-ace last edited by

                                        Από σένα ίσως λίγο δύσκολο, δεν ξέρω τι είδους socket είναι και τι προϋποθέσεις υπάρχουν για την σωστή εγκατάσταση/αφαίρεση. Πάντως αν είναι το stock, τότε με την -ορθή- επανεγκατάστασή του, και αν είναι αυτό που υποθέτω (και εξηγεί το link που έβαλα πιο πριν) θα επιστρέψεις στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by

                                          Το αυτοκίνητο είναι ένα Α3 5θυρο 1,6 diesel με τα 110 άλογα 1 έτους με 25000 χλμ ελληνικό , το μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού .
                                          Ξέρουμε κάτι που θα πρέπει να προσέξουμε για το συγκεκριμένο μοντέλο, βρέθηκε σε πολύ καλή τιμή και το θέλει συγγενικό πρόσωπο.

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            r200 last edited by

                                            αν καταφερε να το βρει με αυτοματο κιβωτιο, που λογω της ροπης του ειναι ιδανικος συνδυασμος για πιο ξεκουραστη κ αθορυβη οδηγηση, ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 318 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr